Restaurant Vroenhout

Vroenhoutseweg 21 4703 SG Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vroenhout

Genieten in een voormalig klooster

Restaurant Vroenhout is gevestigd in een voormalig klooster. De authentieke ambiance en prachtige ligging van dit restaurant bieden je de mogelijkheid om optimaal te kunnen genieten van de Brabantse sfeer. Hier krijg je de lekkerste seizoensgebonden gerechten voorgeschoteld. Meesterkok Nico van Beekveld en zijn keukenbrigade zorgen ervoor dat het je op culinair niveau aan niets ontbreekt en geven het begrip ‘smaak’ een nieuwe dimensie. Laat je door de toegewijde bediening adviseren over een mooi passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vroenhout

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vroenhout

Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Hadden gekozen voor het surprise menu en het was super! Klantvriendelijk goede sfeer. We komen zeker nog eens terug.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer en heel vriendelijke bediening.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heerlijk gegeten maar wat duurde het ontzettend lang! Anderhalf uur voordat het voorgerecht kwam en als zelfs de koffie drie kwartier op zich laat wachten kun je wel stellen dat het allemaal niet echt vlot ging. Op de vraag of het allemaal naar wens was geweest eerlijk geantwoord dat het wel erg lang duurde, maar hier op kregen we de reactie dat we dan maar niet a la carte hadden moeten bestellen, wat niet eens het geval was. Heel jammer dit, voor ons zeker geen tweede keer en wij zouden het ook echt niet aanraden voor deze prijs.
pauwelslutgarde .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
reeds voor de tweede keer gaan eten, mooie schilderijtjes op het bord, smaken heel apart en verukkelijk, blij dat we via de ah-actie weer een pareltje erbij hebben gevonden, echt een aanrader!
leonnevanmelle .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Als vanouds weer prima gegeten! Gerechten mooi opgemaakt en fijne smaakcombinaties. Binnenkort weer van de partij. Het blijft een culinaire ervaring.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
een restaurant wat een ster waardig kan zijn , een geweldige keuken.
Marcdewit10 D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
4-gangen menu gegeten,goede kwaliteit,vriendelijke bediening doch wat kleine foutjes,de wijn per glas was zeer goed maar men liet niet proeven,de koffie werd op tafel gezet maar geen suiker en melk erbij.maar we gaan zeker nog terug.
Theoria J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker rustig ontvangen in de lounge ruimte waar op ons gemak het keuzemenu konden bekijken. Daarna werden we keurig begeleid naar onze tafel. Het was best druk in het restaurant maar toch ging alles in een rustig tempo. Voorgerechten terrine van gevogelte en makreel smaakten prima. Daarna hoofdgerecht van roodbaars en ikzelf heerlijke sucade met een prachtig opgemaakt bord zoals we gewend zijn van meester Nico.
Het nagerecht was weer een tinteling voor de smaakpapillen. Kortom was wederom een avondje genieten bij Vroenhout.
dajobreda .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben er met onze vrienden er echt van genoten, met name ook van de "plaatjes" die op tafel kwamen. De kwaliteit van de gerechten was perfect. We kunnen iedereen die van kwaliteit houdt dit restaurant aanbevelen en onze intentie is er nog een keer terug te komen.
Michel C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijke gerechten als schilderijtjes op je bord. Voor ons altijd een speciaal uitje, als we de AH spaarkaart vol hebben!
Janet B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Al jaren een goed restaurant waar je een gezellige avond kunt tafelen met een prima keuze menu, alle tijd tussen de gerechten die erg goed verzorgd waren, en ook handig om te weten ruime, gratis parkeergelegenheid voor de deur
Berg1944 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben een top avond gehad. Prima eten en drinken, zelfs een bob arrangement om weer veilig thuis te komen en toch mee te kunnen doen. Eer aanrader voor mensen die echt een avondje uit eten willen gaan.
toon.marion .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Hoofdgerecht kwam na meer dan 2 uur. Te lang! Voor het overige een prachtige avond gehad.
Geweldig gegeten. Goed rekening gehouden met de wensen.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het was feitelijk te druk voor de hoeveelheid bedienend personeel. Met name de somelier had het te druk waardoor hij niet tijdig mensen van een wijnadvies kon voorzien. Dat is jammer en een gemiste kans.
hetgerecht .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het eten was goed en lekker, maar om nu bij een driegangenmenu van € 42.50 extra te vragen voor een zakje frites???? Dat snappen we niet. Maar de voorgerechten en vooral het hoofdgerecht met succadelapje waren heel goed.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Alle gangen waren van een zeer goed niveau en de geselecteerde wijnen paste exact bij de gerechten. Het was jammer dat aan de bar een luidruchtige groep zat van ongeveer 20 personen, duurde ongeveer een klein uur eerdat de rust wedergekeerd was. Top gegeten
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Mooi restaurant. Goede bediening en lekker gegeten. Bediening was zeer goed. Alles mooi op tijd, geen lange wachttijden.
Hilde M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De kwaliteit van het eten was goed, evenals de opmaak van de borden.. De hoeveelheid was niet groot, maar wel voldoende. Erg lekkere extraatjes waren de zoete hapjes bij de koffie, evenals de amuse bij binnenkomst. De huiswijn was straf, we hadden het idee dat ons eerste glas uit een fles kwam die al geruime tijd open was; het 2e glas smaakte aanzienlijk beter/anders. De rekening was bijna 80 euro, wel prijzig voor het AH-menu (2e menu gratis), 4 glazen wijn, een spa blauw en 2 cappuchino. Ik zou hier niet weer gaan eten, ondanks de goede smaak van het eten, maar dat komt door de voor mij niet gezellige, te steriele inrichting.
Peet G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben overheerlijk gegeten. De gerechten zagen er prachtig opgemaakt uit. De bediening was zeer vriendelijk en de samenstelling van de gerechten werden tot in detail uitgelegd. Wij vonden het erg gezellig. We komen er beslist terug en bevelen het iedereen aan.
Remko O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Erg leuke zaak en bediening, wel zou ik het terras laten opruimen vind ik erg rommelig bij binnenkomst
verder een topzaak