Restaurant Vroenhout

Vroenhoutseweg 21 4703 SG Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vroenhout

Genieten in een voormalig klooster

Restaurant Vroenhout is gevestigd in een voormalig klooster. De authentieke ambiance en prachtige ligging van dit restaurant bieden je de mogelijkheid om optimaal te kunnen genieten van de Brabantse sfeer. Hier krijg je de lekkerste seizoensgebonden gerechten voorgeschoteld. Meesterkok Nico van Beekveld en zijn keukenbrigade zorgen ervoor dat het je op culinair niveau aan niets ontbreekt en geven het begrip ‘smaak’ een nieuwe dimensie. Laat je door de toegewijde bediening adviseren over een mooi passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vroenhout

H C.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
zondermeer goed alleen weinig keuze uit A&H actie op de menukaart. Voor de vierde keer gebruikt van deze actie blijft uitstekend restaurant.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ook de adolescenten in het gezelschap hebben genoten.
Ernaar toe rijdend door de koude winteravond is het warme en toch lichte interieur een verrassing, de gastvrijheid en service hartverwarmend.
Kortom: chapeau!
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij hebben op eerste kerstdag met 8 personen hier gedineerd.
Helaas was dat niet tot tevredenheid verlopen.
Nadat de laatste 2 gasten aan tafel zaten, werd direct de amuse geserveerd.
Er werd ons niet vooraf gevraagd of we een aperitief wilden gebruiken.
Na de amuse kwam de ober vragen of we een aperitief wilden bestellen.
Toen ik een opmerking maakte dat een aperitief voor de amuse geserveerd diende te worden en of het nu nog zin hadden deze te bestellen werd er gezegd: "ik was aan een andere tafel bezig".
Verder kon de bediening tot 2x toe, niet vlekkeloos vertellen wat er op het bord werd geserveerd.
Dit is een kwestie van professionaliteit om dit wel te kunnen doen.
Van de 8 gasten gingen er 5 met "honger" van tafel.
De porties waren wel erg klein.
De rekening kwam neer op dik 110,00 euro pp.
De aankleding van zowel de zaak als het personeel hadden weinig kerstsfeer.
Toen ik Vroenhout hier van op de hoogte bracht kreeg ik de volgende reactie:
Geachte heer,

uiteraard vinden wij het heel jammer, dat uw diner bij ons niet naar wens verlopen is en wensen u nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Team Vroenhout

Wij waren zeer teleurgesteld.
ad1974 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Nette ontvangst, lekker informeel. We hadden het AH-arrangement nog uitgebreid met een tussengerecht. We hebben heerlijk gegeten alles was top op smaak en goede combinaties. Top restaurant
Mariella En Fred V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor ons (dames) waren het perfecte portie's voor grote eters kan het wat aan de kleine kant zijn.
Voor mensen met een dieet is vroenhout een echte aanrader . Het word zeer serieus opgenomen en het is perfect. Onze complimenten hiervoor.
Inrichting is zeer modern terwijl de buitenkant nostalgisch aandoet.
Bediening was vriendelijk en correct.
Wij komen zeker nog een keer terug.
Misschien een tip verlicht de tuin aan de achterzijden zodat je s avonds ook op tuin kunt kijken. Nu keken wij tegen donkere ramen aan. Terwijl het anders een mooi uitzicht is.
Annelies L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Met twee bevriende echtparen hebben wij mijn 70ste verjaardag gevierd. Met de leuke AH actie leek restaurant Vroenhout wel een goed idee. Wat zeg ik? Een uitstekend idee!! Het was een heerlijke avond. Sfeer, service, maar bovenal het eten waren top. Een praatje mer de chef aan het eind van de avond blijft toch een leuke toevoeging..
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met de AH restaurant actie dit keer voor het eerst bij Vroenhout gegeten en dat was zeer zeker een genoegen. De gerechten waren prachtig opgemaakt en heerlijk van smaak. De bediening was adequaat en vlot, de ruimte tussen de tafels groot. Kortom geen minpunten te ontdekken. Het is geen goedkoop restaurant, maar het is de prijs meer dan waard.
Metmate .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Hoewel de inrichting van het restaurant chique, netjes en modern is, steeg het eten geen moment boven 'gemiddeld' uit. Waar is de inspiratie van de kok gebleven? We hadden twee compleet verschillende gerechten (vis en vlees) maar de groenten waren exact gelijk.
De carpaccio van hert vooraf had door de dressing zo'n doordringende basilicum-smaak dat van het gebruikte vlees niets meer te proeven viel. Een gemiste kans, jammer!
William D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Restaurant zat vol, maar gerechten kwamen snel door.
Mooie gerechten, heerlijke wijnen. Top restaurant!
Zeker een aanrader. Denk niet dat het duur, de kwaliteit is top en daar mag wat meer voor betaald worden.
Theoria J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het is altijd weer een feest om hier te dineren. Meesterkok Nico heeft weer een mooi palet op het bord gemaakt.
Prachtige smaakcombinaties en een lust voor het oog en de tong.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Erg goede gerechten gemaakt door een meesterkok. Altijd interessant en verrassend. Bij binnenkomst geniet je van het aperitief in de lounge waar je ook je menu en wijn keuze maakt. Na de wederopbouw (na een brand) vinden wij de inrichting wat kil en saai.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Goed restaurant en het heeft mooie wijnen. De sfeer is modern maar niet te opdringerig Bij gerechten zijn nogal aan de prijs een klein mandje met patat frites voor 2 personen kost 7 euro wat veel geld is.
JenCvM .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima gegeten, mooie bordjes en goed van smaak. Bediening alert en ok, tijd tussen de gerechten was ook goed. We begrijpen alleen de functie van de receptioniste (= eigenaresse?)niet zo goed, dat geeft weinig toegevoegde waarde voor ons maar wellicht wel voor de bediening. Zoals in bijna alle restaurants in Nederland vinden we de wijn echt te duur, 6 euro per relatief klein glas uit een fles die geen 5 euro inkoop kost. Wel goed dat er karafjes water gepresenteerd worden.
JannekeM .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten in restaurant Vroenhout. Ieder gerecht met zorg bereid. Heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader!
Corne V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hadden geboekt met de AH actie. Uitgangspunt is een 3 gangen diner dat uit te breiden is met een tussengerecht en/of soep (dus naar 4 of 5 gangen) met bijbetaling. Geen bijbetaling voor individuele gerechten (positief), alleen jammer dat er ook voor een amuse ook een betaling wordt gevraagd (hoort er bij een restaurant van dit niveau toch eigenlijk wel gewoon bij vindt ik).
Bediening was uitstekend, lekker wijnen voor betaalbare prijzen en ook alle gerechten waren uitstekend. Geen super grote porties, maar aan het einde van de avond met een voldaan gevoel naar huis.
W.M.P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Exclusieve gerechten, zeer smakelijk, klantvriendelijk personeel. Dit is mijn reactie, om tot 200 tekens te komen, hetgeen een onbegrijpelijk criterium is voeg ik dit nog toe: in die Beschränking zeigt sich der Meister!
RamonSter1972 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De kwaliteit was zeer goed maar de hoeveelheden waren erg minimaal, daarom was de prijs gezien de hoeveelheid erg duur. Erg weinig groente bij het hoofdgerecht. Helaas gingen we met honger naar buiten.
Op de vraag zou je er nog een keer gaan eten zeggen we jammer genoeg nee.
Ilze A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten werd mooi gepresenteerd. Ook de smaak was goed. Beschikt over een gezellige ontvangstruimte met open hard om een apperatiefje te kunnen nemen.
Gabrielle D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Prima adres op een rustige landelijke locatie.
Zier er modern en mooi uit. Sfeer is informeel en erg aangenaam.
Eten is bijzonder smakelijk. Verlichting kan iets sfeervoller.
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Letterlijk en figuurlijk warme ontvangst (bij de open haard). Fijne plek om rustig en lekker te eten. Mooi samengesteld menu.