Restaurant Vroenhout

Vroenhoutseweg 21 4703 SG Roosendaal Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Vroenhout

Genieten in een voormalig klooster

Restaurant Vroenhout is gevestigd in een voormalig klooster. De authentieke ambiance en prachtige ligging van dit restaurant bieden je de mogelijkheid om optimaal te kunnen genieten van de Brabantse sfeer. Hier krijg je de lekkerste seizoensgebonden gerechten voorgeschoteld. Meesterkok Nico van Beekveld en zijn keukenbrigade zorgen ervoor dat het je op culinair niveau aan niets ontbreekt en geven het begrip ‘smaak’ een nieuwe dimensie. Laat je door de toegewijde bediening adviseren over een mooi passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vroenhout

William D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Restaurant zat vol, maar gerechten kwamen snel door.
Mooie gerechten, heerlijke wijnen. Top restaurant!
Zeker een aanrader. Denk niet dat het duur, de kwaliteit is top en daar mag wat meer voor betaald worden.
Theoria J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het is altijd weer een feest om hier te dineren. Meesterkok Nico heeft weer een mooi palet op het bord gemaakt.
Prachtige smaakcombinaties en een lust voor het oog en de tong.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Erg goede gerechten gemaakt door een meesterkok. Altijd interessant en verrassend. Bij binnenkomst geniet je van het aperitief in de lounge waar je ook je menu en wijn keuze maakt. Na de wederopbouw (na een brand) vinden wij de inrichting wat kil en saai.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Goed restaurant en het heeft mooie wijnen. De sfeer is modern maar niet te opdringerig Bij gerechten zijn nogal aan de prijs een klein mandje met patat frites voor 2 personen kost 7 euro wat veel geld is.
JenCvM .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima gegeten, mooie bordjes en goed van smaak. Bediening alert en ok, tijd tussen de gerechten was ook goed. We begrijpen alleen de functie van de receptioniste (= eigenaresse?)niet zo goed, dat geeft weinig toegevoegde waarde voor ons maar wellicht wel voor de bediening. Zoals in bijna alle restaurants in Nederland vinden we de wijn echt te duur, 6 euro per relatief klein glas uit een fles die geen 5 euro inkoop kost. Wel goed dat er karafjes water gepresenteerd worden.
JannekeM .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten in restaurant Vroenhout. Ieder gerecht met zorg bereid. Heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader!
Corne V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hadden geboekt met de AH actie. Uitgangspunt is een 3 gangen diner dat uit te breiden is met een tussengerecht en/of soep (dus naar 4 of 5 gangen) met bijbetaling. Geen bijbetaling voor individuele gerechten (positief), alleen jammer dat er ook voor een amuse ook een betaling wordt gevraagd (hoort er bij een restaurant van dit niveau toch eigenlijk wel gewoon bij vindt ik).
Bediening was uitstekend, lekker wijnen voor betaalbare prijzen en ook alle gerechten waren uitstekend. Geen super grote porties, maar aan het einde van de avond met een voldaan gevoel naar huis.
W.M.P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Exclusieve gerechten, zeer smakelijk, klantvriendelijk personeel. Dit is mijn reactie, om tot 200 tekens te komen, hetgeen een onbegrijpelijk criterium is voeg ik dit nog toe: in die Beschränking zeigt sich der Meister!
RamonSter1972 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De kwaliteit was zeer goed maar de hoeveelheden waren erg minimaal, daarom was de prijs gezien de hoeveelheid erg duur. Erg weinig groente bij het hoofdgerecht. Helaas gingen we met honger naar buiten.
Op de vraag zou je er nog een keer gaan eten zeggen we jammer genoeg nee.
Ilze A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten werd mooi gepresenteerd. Ook de smaak was goed. Beschikt over een gezellige ontvangstruimte met open hard om een apperatiefje te kunnen nemen.
Gabrielle D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Prima adres op een rustige landelijke locatie.
Zier er modern en mooi uit. Sfeer is informeel en erg aangenaam.
Eten is bijzonder smakelijk. Verlichting kan iets sfeervoller.
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Letterlijk en figuurlijk warme ontvangst (bij de open haard). Fijne plek om rustig en lekker te eten. Mooi samengesteld menu.
Myriam D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben. Heerlijk gegeten en gedronken. Mooi geserveerd,vriendelijk personeel.Het is vrij prijzig,maar alles is met liefde gemaakt,super lekker en iets bijzonders. Zou er zeker weer gaan eten. Aanrader!!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Door omstandigheden zijn we twee jaar niet meer bij restaurant Vroenhout wezen eten. Gisteren weer voor het eerst geweest en het was als van ouds SUPER.
Tengel .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Uitstekend gegeten met een prima ambiance.
Alle gerechten van ons driegangenmenu waren stuk voor stuk van grote klasse.
En ook de bediening was zeer vriendelijk en attent.
Aanrader om terug te komen !!
Inge G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Bah vies, de kok proeft zijn gerechten niet, steriel.... Ik zet de lezer bewust even op het verkeerde been. Niets is minder waar. Alles klopt bij Vroenhout. De kwaliteit van de gerechten, de opmaak van de borden, de gastvrijheid, de prijs-kwaliteitverhouding, de rust en de sfeer en niet in het minst Vroenhout kan espresso machiato maken. We komen hier graag en komen steeds terug. Of het nu om de AH restaurantactie gaat of niet. Genieten geblazen.
Inge G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Bah vies. De kok proeft zijn gerecht niet. Dat geluid van de vaatwasser (?)... Nee niets is minder waar. Alles klopt bij Vroenhout, Daarom komen wij keer op keer terug, of er nu een AH actie is of niet. Sfeer, de gastvrijheid, kwaliteit, de opmaak en niet te vergeten de espresso machiato.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Is niet tegeloven super lekker gegeten, een echte aanrader. Jammer dat er gasten komen die er niet thuis horen en dan klagen over een afwas machine? Hebben ze die dan? Echt niet gehoord . Ga zo door!
Tonderooij .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Voortreffelijk gegeten en we gaan op 23 november op herhaling bij de meesterkok. Het zag er fantastisch uit en erg mooi opgemaakt.
JoseJ .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het was weer erg goed en lekker. Mijn glutenvrij dieet is voor hun geen enkel probleem. Tot de volgende keer, wij komen zeker weer terug.