Restaurant Vroenhout

Vroenhoutseweg 21 4703 SG Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vroenhout

Genieten in een voormalig klooster

Restaurant Vroenhout is gevestigd in een voormalig klooster. De authentieke ambiance en prachtige ligging van dit restaurant bieden je de mogelijkheid om optimaal te kunnen genieten van de Brabantse sfeer. Hier krijg je de lekkerste seizoensgebonden gerechten voorgeschoteld. Meesterkok Nico van Beekveld en zijn keukenbrigade zorgen ervoor dat het je op culinair niveau aan niets ontbreekt en geven het begrip ‘smaak’ een nieuwe dimensie. Laat je door de toegewijde bediening adviseren over een mooi passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vroenhout

Paulus S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een prima diner! De wintersalade met onder meer schorseneren, gemarineerde witlof, koolraap en gerookte yoghurt was zeer verrassend en geraffineerd. Bovendien door de subtiele opmaak van het bord een plaatje op tafel. Ook de hertencarpaccio had enkele zeer originele elementen, zoals de in het vlees gerolde basilicumpesto en de peperkoekkrokantjes. De wildconsommé (€6 extra) werd geserveerd in een diep bord, waarop een mooi glanzende aspic waarin onder meer ‘groenteparels’, minuscule paddenstoeltjes en zuurdesembrood waren verwerkt. Op het moment waarop de gloeiend hete bouillon over de aspic werd geschonken, smolt die en vulde het bord zich met een vol geurende, heldere soep.
De hoofdgerechten waren eveneens een bewijs van het enorme vakmanschap van Nico van Beekveld. De rogvleugel, gerold in Italiaans buikspek en gevuld met witlof, was subtiel. De vis was nog glazig, zoals het hoort; het spek was knapperig. Daarbij werden venkel en rode biet geserveerd, en een subtiele crème van katenspek. Het andere hoofdgerecht was een super malse rollade van fazant, waarin onder meer walnoten uit eigen tuin waren verwerkt. De saus van eekhoorntjesbrood en de lolly van spruit (!) maakten ook dit gerecht tot een ware sensatie.
Het dessert ten slotte - een compositie van fruit in vele varianten, inclusief ijs en mousse – was een waardige afsluiting van een ‘godenmaal-voor-zachte-prijs’.
jeanmatthijs .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg lekker gegeten.
Mooi opgemaakte borden, smaakvolle presentatie.

Prijsniveau naar mijn smaak iets te hoog voor hetgeen wordt geboden, ook i.c.m AH -actie.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Altijd weer een feestje om hier te eten. Iedere gang is weer een kunstwerkje. Geweldig om zo in de watten gelegd te worden door het hele team.
Theoria J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Nogmaals met de AH actie gereserveerd. En weer fantastisch gegeten. Vooral de fazantenrouleau was top.
Heerlijk wijntje erbij en een fantastisch dessert. Kan niet wachten tot de volgende keer.
CBParker .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk avondje uit! Ontzettend lekkere en verrassende gerechten, leuke locatie en goede, vriendelijke bediening! Absoluut voor herhaling vatbaar.
Molengraaf .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
het eten was wel goed, maar de bediening laat te wensen over en wat beneden de maat is,
is dat er een kop koffie op de rekening wordt gezet terwijl dat voor één iemand in plaats van het dessert was.
Voorts wordt ongevraagd extra voor de koffie gerekend omdat er wat snoep bij zit.
(koffie kost normaal €2,90 (!) en er moest voor het laatste kop koffie €3,75 worden betaald)
cd.de.roos .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prachtige ,moderne ambiance. Met vrienden voortreffelijk gegeten ( AH Menu). Echt een aanrader, niet echt goedkoop, maar alle waar is naar z,n geld.
egmid .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gisteravond gegeten bij Nico en Lorre en wederom zitten genieten van de heerlijke gerechten, leuke ambiance en attent personeel. Pluim voor de ober die ons hielp bij het kiezen van de wijn. Het was voortreffelijk. Jammer dat de ah actie afgelopen is, maar we hopen dat Albert Heijn (en Vroenhout) hiermee zullen doorgaan in 2017.
Kimberly D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Hadden de AH kaart goeie gelegenheid om eens uit te proberen. Interieur is oudbollig en bediening liet te wensen over, moesten zelf vragen of nog wat te drinken konden krijgen, wat ze vervolgens weer vergaten. Die (eigenaresse) die in dat hoekje zit (naast tafeltjes) om af te rekenen, kan echt niet. Eten was verder prima en wellicht heb ik hoge standards, maar betalen voor een amuse (?). 't Was allemaal net niet, jammer.
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een goed menu met voldoende keuzemogelijkheden. Helaas was niet alles te bestellen voor iemand met een notenallergie omdat deze gerechten op voorhand bereid zijn. Maar dit werd goed aangeven en verder was er uitstekend rekening mee gehouden.
Heerlijk gegeten!
wkonings .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Laat ik beginnen met te zeggen dat ik lekker heb gegeten.
Maar een beoordeling heeft wat mij betreft zeker een hoog prijs/prestatie gehalte.
Dat cijfer is zachtjes uitgedrukt “voor verbetering vatbaar”.
Gelukkig hadden we de AH korting, maar dan nog….
En dan hadden we er gelukkig nog frietjes bijbesteld ( a raison 7euro voor een minimaal bakje ),
Anders hadden we echt rammelend van tafel gegaan.
( en zo exclusief waren de ingrediënten nou ook weer niet )
In een goed restaurant mag je verwachten dat ongeveer 5minuten na het opdienen van het hoofdgerecht, de bediening even komt vragen of alles naar wens is,
en of er eventueel nog wat frietjes/aardappeltjes extra moeten komen. ( dat zijn echt de kosten niet )
Kortom, voor de 60+ fijnproever die wil afvallen wellicht een goede keuze, maar de hongerige smulpapen komen hier van een koude kermis thuis.
ehjonker .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vriendelijke bediening, heel goede keuken, prettige ambiance.
Prima parkeergelegenheid, maar voor niet kenners, wat afgelegen misschien.
Eten1976 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met AH geweest, voor de volle prijs te duur. Prima gegeten, alhoewel de combinatie fazant met walnoten in een soort van taartje niet geweldig was. Beter de walnoten los serveren om zo de heerlijke fazant beter te proeven. Goede bediening.
H C.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
zondermeer goed alleen weinig keuze uit A&H actie op de menukaart. Voor de vierde keer gebruikt van deze actie blijft uitstekend restaurant.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ook de adolescenten in het gezelschap hebben genoten.
Ernaar toe rijdend door de koude winteravond is het warme en toch lichte interieur een verrassing, de gastvrijheid en service hartverwarmend.
Kortom: chapeau!
Marlies F.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Alle gerechten waren heerlijk. Alleen vond ik de prijs aan de hoge kant. De inrichting was netjes. De kleding van de bediening mag voor zo'n restaurant wel wat netter. We komen beslist nog wel een keertje terug.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij hebben op eerste kerstdag met 8 personen hier gedineerd.
Helaas was dat niet tot tevredenheid verlopen.
Nadat de laatste 2 gasten aan tafel zaten, werd direct de amuse geserveerd.
Er werd ons niet vooraf gevraagd of we een aperitief wilden gebruiken.
Na de amuse kwam de ober vragen of we een aperitief wilden bestellen.
Toen ik een opmerking maakte dat een aperitief voor de amuse geserveerd diende te worden en of het nu nog zin hadden deze te bestellen werd er gezegd: "ik was aan een andere tafel bezig".
Verder kon de bediening tot 2x toe, niet vlekkeloos vertellen wat er op het bord werd geserveerd.
Dit is een kwestie van professionaliteit om dit wel te kunnen doen.
Van de 8 gasten gingen er 5 met "honger" van tafel.
De porties waren wel erg klein.
De rekening kwam neer op dik 110,00 euro pp.
De aankleding van zowel de zaak als het personeel hadden weinig kerstsfeer.
Toen ik Vroenhout hier van op de hoogte bracht kreeg ik de volgende reactie:
Geachte heer,

uiteraard vinden wij het heel jammer, dat uw diner bij ons niet naar wens verlopen is en wensen u nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Team Vroenhout

Wij waren zeer teleurgesteld.
ad1974 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Nette ontvangst, lekker informeel. We hadden het AH-arrangement nog uitgebreid met een tussengerecht. We hebben heerlijk gegeten alles was top op smaak en goede combinaties. Top restaurant
Mariella En Fred V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor ons (dames) waren het perfecte portie's voor grote eters kan het wat aan de kleine kant zijn.
Voor mensen met een dieet is vroenhout een echte aanrader . Het word zeer serieus opgenomen en het is perfect. Onze complimenten hiervoor.
Inrichting is zeer modern terwijl de buitenkant nostalgisch aandoet.
Bediening was vriendelijk en correct.
Wij komen zeker nog een keer terug.
Misschien een tip verlicht de tuin aan de achterzijden zodat je s avonds ook op tuin kunt kijken. Nu keken wij tegen donkere ramen aan. Terwijl het anders een mooi uitzicht is.
Annelies L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Met twee bevriende echtparen hebben wij mijn 70ste verjaardag gevierd. Met de leuke AH actie leek restaurant Vroenhout wel een goed idee. Wat zeg ik? Een uitstekend idee!! Het was een heerlijke avond. Sfeer, service, maar bovenal het eten waren top. Een praatje mer de chef aan het eind van de avond blijft toch een leuke toevoeging..