Restaurant Vroenhout

Vroenhoutseweg 21 4703 SG Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vroenhout

Genieten in een voormalig klooster

Restaurant Vroenhout is gevestigd in een voormalig klooster. De authentieke ambiance en prachtige ligging van dit restaurant bieden je de mogelijkheid om optimaal te kunnen genieten van de Brabantse sfeer. Hier krijg je de lekkerste seizoensgebonden gerechten voorgeschoteld. Meesterkok Nico van Beekveld en zijn keukenbrigade zorgen ervoor dat het je op culinair niveau aan niets ontbreekt en geven het begrip ‘smaak’ een nieuwe dimensie. Laat je door de toegewijde bediening adviseren over een mooi passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vroenhout

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vroenhout

Janet B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Al jaren een goed restaurant waar je een gezellige avond kunt tafelen met een prima keuze menu, alle tijd tussen de gerechten die erg goed verzorgd waren, en ook handig om te weten ruime, gratis parkeergelegenheid voor de deur
Berg1944 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben een top avond gehad. Prima eten en drinken, zelfs een bob arrangement om weer veilig thuis te komen en toch mee te kunnen doen. Eer aanrader voor mensen die echt een avondje uit eten willen gaan.
toon.marion .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Hoofdgerecht kwam na meer dan 2 uur. Te lang! Voor het overige een prachtige avond gehad.
Geweldig gegeten. Goed rekening gehouden met de wensen.
hetgerecht .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het eten was goed en lekker, maar om nu bij een driegangenmenu van € 42.50 extra te vragen voor een zakje frites???? Dat snappen we niet. Maar de voorgerechten en vooral het hoofdgerecht met succadelapje waren heel goed.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Alle gangen waren van een zeer goed niveau en de geselecteerde wijnen paste exact bij de gerechten. Het was jammer dat aan de bar een luidruchtige groep zat van ongeveer 20 personen, duurde ongeveer een klein uur eerdat de rust wedergekeerd was. Top gegeten
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Mooi restaurant. Goede bediening en lekker gegeten. Bediening was zeer goed. Alles mooi op tijd, geen lange wachttijden.
Hilde M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De kwaliteit van het eten was goed, evenals de opmaak van de borden.. De hoeveelheid was niet groot, maar wel voldoende. Erg lekkere extraatjes waren de zoete hapjes bij de koffie, evenals de amuse bij binnenkomst. De huiswijn was straf, we hadden het idee dat ons eerste glas uit een fles kwam die al geruime tijd open was; het 2e glas smaakte aanzienlijk beter/anders. De rekening was bijna 80 euro, wel prijzig voor het AH-menu (2e menu gratis), 4 glazen wijn, een spa blauw en 2 cappuchino. Ik zou hier niet weer gaan eten, ondanks de goede smaak van het eten, maar dat komt door de voor mij niet gezellige, te steriele inrichting.
tonderooij .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het is en blijft voor mij een aanrader.Alle gerechten waren erg netjes klaar gemaakt. Een goede ambiance. Ik heb al geboekt voor een wildavond in november.
Remko O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Erg leuke zaak en bediening, wel zou ik het terras laten opruimen vind ik erg rommelig bij binnenkomst
verder een topzaak
Peet G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben overheerlijk gegeten. De gerechten zagen er prachtig opgemaakt uit. De bediening was zeer vriendelijk en de samenstelling van de gerechten werden tot in detail uitgelegd. Wij vonden het erg gezellig. We komen er beslist terug en bevelen het iedereen aan.
Ine N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Rustig restaurant met vriendelijke bediening. Gerechten als plaatjes op het bord en smaakvol. Wij komen zeker nog een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het eten was prima en goed . Bediening zeer goed. Hadden het alleen wat drukker verwacht, zaten in het totaal met 2 tafels van 2 personen dus vonden wij dat iets te rustig.
Ben P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
prima restaurant, met fraai opgediende en heerlijke gerechten. Erg prettige bediening en ontspannen sfeer!
restaurant ligt wat achteraf en verdient een betere signalering aan de weg.
Wij vonden het top en kunnen het zeer aanbevelen!
Corina S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De gerechten werden erg snel op elkaar geserveerd, dit was jammer. Het gevoel van een avondje uit was er niet.
Een serveerster rende constant op hakken langs onze tafel, dit gaf geen ontspannen gevoel. Voorgerecht was in orde, hoofdgerecht was lauw, dit werd wel opgelost. Alleen jammer dat de geserveerde friet overduidelijk nog een keer gefrituurd was, te knapperig en donker. Nagerecht zou een proeverij moeten zijn, erg minimaal. Verder vind ik het een kunst, als een restaurant kiest om aan een AH actie mee te doen dit niet te laten voelen aan de gast, hier gebeurde het tegenovergestelde. Meerprijs voor een amuse en kleine porties, jammer, dit heeft ons niet overtuigd om nog eens terug te komen.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hebben met 2 personen een AHmenu gehad. Met de AH korting een goede deal. Zonder korting aan de prijzige kant. Mijn eten was prima, mijn vriend vond het hoofdgerecht (vlees) matig. De aannkleding van de ontvangst ruimte kan wat beter. Ziet er nu uit als een ruimte die gisteren is opgeleverd na een forse verbouwing. Geen sfeer en/of menselijke maat.
Marianna V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eerste bezoek hier, we hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Frisse interieur, erg attente bediening, en ontzettend lekker eten. De timing van de gangen was perfect. Niks te klagen, we komen zeker terug.
Marleen M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
fantastisch eten, werkelijke kunstwerkjes om te zien en die de smaakpupillen doen prikkelen. geserveerd door de aller vriendelijkste mensen en een zeer kundige wijnkenner. de entourage vond ik eerder zakelijk dan knus.
Queeny C.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heel goed goede bediening heerlijk eten sfeervol ingericht.
Clara V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
maaltijden erg goed. bediening goed en entourage erg goed. een goede gastvrouw zou het geheel compleet maken. we zijn hier vaker geweest, maar het is ook vaak gebeurd dat we de enige gasten waren en dat is jammer, omdat het restaurant best wel groot is.