Restaurant Vroenhout

Vroenhoutseweg 21 4703 SG Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vroenhout

Genieten in een voormalig klooster

Restaurant Vroenhout is gevestigd in een voormalig klooster. De authentieke ambiance en prachtige ligging van dit restaurant bieden je de mogelijkheid om optimaal te kunnen genieten van de Brabantse sfeer. Hier krijg je de lekkerste seizoensgebonden gerechten voorgeschoteld. Meesterkok Nico van Beekveld en zijn keukenbrigade zorgen ervoor dat het je op culinair niveau aan niets ontbreekt en geven het begrip ‘smaak’ een nieuwe dimensie. Laat je door de toegewijde bediening adviseren over een mooi passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vroenhout

9,3
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst - bediening was vlot - personeel is klantgericht - gerechten waren een plaatje om te zien - eten was smakelijk. De inrichting vinden we koel en zakelijk; er mag wel wat aan de witte wanden hangen om het geheel sfeervoller aan te kleden.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met zorg bereide gerechten met heerlijke ingrediënten en lekkere wijnen.
Goede bediening en alles in een rustig tempo......
renta .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was erg lekker. Na een uur kregen we pas wat te eten, ze waren vergeten te vragen of we de amuses wilde (moet je voor bij betalen!) daarna volgde alles in een hoog tempo, erg jammer. Toen ik er wat van zei duurde het vervolgens bijna weer een uur voordat we de volgende gang kregen. Ik miste iemand die de regie had!
gerardleeuw .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het eten was super goed. Ook de bediening heel prettig. Goede uitleg van de gerechten.
We hebben een ontzettend leuke avond gehad. Het 6 gangen menu ging heel rustig ,genoeg tijd tussen de gerechten.
John V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
prima kwaliteit van de gerechten, goed tempo, rustig restaurant, prachtig vernieuwd na eerder brand.
fijne lokatie; met AH actie goede prijs/kwaliteit verhouding
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wat heerlijk om deze plek te ontdekken. Ah menu uitgebreid met mooie gerechten. De zwezerik met vanillesaus top. Complimenten aan de keuken. De medewerkers in het restaurant hebben voldoende kennis. Gastvrijheid aanwezig op de juiste momenten met voldoende vakkennis. Komen zeker weer terug.. Iedereen bedankt voor een mooie avond uit.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Fantastisch gegeten! Mooi opgediende gerechten en alles is puur, Zeer smaakvol. Mooie producten gebruikt. Leuk driegangen menu wat mogelijk was om ook uit te breiden. Zeer vriendelijk personeel wat je als een gast bediend.
Echt een aanrader en leuk om dit restaurant te ontdekken via deze actie.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heel vriendelijk personeel legde uit wat we geserveerd kregen.
Super lekker gegeten er zat overal smaak aan , zeker voor herhaling vatbaar!
GrootRoosendaal .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Uitstekend gegeten, de presentatie van de gerechten zijn als kleine schilderijtjes op een bord. Knap om zoveel smaak en afwisseling in 1 gerecht te krijgen. Wij hadden (als extra) bij het AH-menu de zwezerik genomen en kunnen dat zeker aanbevelen. De bediening is vriendelijk, correct en zeer oplettend. Heerlijk om hier uit eten te gaan.
Complimenten aan het Vroenhout-team, van ons een dikke 10 !!!!
Helene D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk buiten gegeten in de tuin en toen het wat frisser werd binnen gewoon lekker verder ! ????????
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De ontvangst is prima en de bediening is vriendelijk .We hebben erg lekker gegeten met een goed glas wijn erbij.
De gerechten zagen er ook goed verzorgd uit en ook het dessert was een feestje!
Voor herhaling vatbaar!!
Ellis R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Afgelopen zaterdag genoten van een heerlijk 3 gangen diner! De smaken waren top en alles zag er even prachtig opgemaakt uit, heerlijke wijnen. Het personeel was erg deskundig en alert, Een aanrader voor een ontspannende culinaire avond.
pauwelslutgarde .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen en hebben ons apéritiefje gedronken in de lounge wat heel aangenaam was. Rustige omgeving, mooi terras, gezellig restaurant. De 3-gangen menu van AH-actie was voortreffelijk, mooie schilderijtjes op het bord, aparte smaken, het paste perfect bij elkaar. Voor ons was het eerste kennismaking en wij waren aangenaam verrast. Wij komen zeker nog eens terug. Een echte aanrader.
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Erg mooie zaak, elegant en rustig. Leuke gastvrouw en charmante gastheer. En bovenal prachtige en heerlijke gerechtjes: schilderijtjes op het bord. De porties hadden voor ons wel iets groter gemogen (we hadden 4 gangen), maar voor de rest: prima!
Leonard D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een zeer verzorg etentje gehad in een prima ambiance. Mooi terras met aan de ene kant uitzicht op weiland, andere kant op Roosendaal.
Berg1944 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. De gerechten zagen er heel verzorgd uit en alles smaakte even goed. De bediening was vlot en deskundig. Een aanrader.
maaikexxx .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten, mooie opgemaakte en bijzondere gerechten. Service-gericht restaurant. Ze hebben veel verstand van wijnen en weten welke wijn perfect past bij het gerecht. Enige minpunt was dat ze de friet waren vergeten en we pas kregen toen het hoofdgerecht op was.
H.W. B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Na een spontane ontvangst eerst buiten iets gedronken. Na verloop van tijd zijn we binnen gevraagd voor het diner. We hadden het AH 3 gangen diner met een uitbreiding naar 4 gangen, extra amuse en wat extra frites. Zeer prettig om de mogelijkheid te hebben om je diner naar keuze uit te breiden. De bediening was uitermate correct en het tempo van opdienen gedoseerd. Uiteindelijk na 3 uur genieten het diner afgesloten.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Een restaurant waar je heel lekker kunt eten. Een meesterkok in de keuken die met zijn enthousiaste brigade prachtig opgemaakte gerechten neerzet, die een streling voor de tong zijn. Professionele vriendelijke bediening aan de tafel. Kortom, wij hebben er een heerlijke avond gehad.
Joselien G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Een heerlijke avond gehad, lekker buiten gezeten en het eten was voortreffelijk ! Genoten van het driegangenmenu, bijzondere dingen gegeten. Absoluut een aanrader !!