Restaurant Vroenhout

Vroenhoutseweg 21 4703 SG Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vroenhout

Genieten in een voormalig klooster

Restaurant Vroenhout is gevestigd in een voormalig klooster. De authentieke ambiance en prachtige ligging van dit restaurant bieden je de mogelijkheid om optimaal te kunnen genieten van de Brabantse sfeer. Hier krijg je de lekkerste seizoensgebonden gerechten voorgeschoteld. Meesterkok Nico van Beekveld en zijn keukenbrigade zorgen ervoor dat het je op culinair niveau aan niets ontbreekt en geven het begrip ‘smaak’ een nieuwe dimensie. Laat je door de toegewijde bediening adviseren over een mooi passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vroenhout

9,1
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Een restaurant waar je heel lekker kunt eten. Een meesterkok in de keuken die met zijn enthousiaste brigade prachtig opgemaakte gerechten neerzet, die een streling voor de tong zijn. Professionele vriendelijke bediening aan de tafel. Kortom, wij hebben er een heerlijke avond gehad.
Joselien G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Een heerlijke avond gehad, lekker buiten gezeten en het eten was voortreffelijk ! Genoten van het driegangenmenu, bijzondere dingen gegeten. Absoluut een aanrader !!
Geert Jan F.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gastvrije ontvangst, persoonlijke aandacht, prettige bediening, uitgebalanceerde gerechten. Alles bij elkaar een prettige eetervaring.
ansmeyer .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Voor het eerst bij Vroenhout en gelijk zeer aangenaam verrast.
Gerechten zijn van een bijzonder goede kwaliteit met heel veel aandacht voor
details.
Uitstekende service. Perfect attent personeel.
Als bonus heerlijk buiten kunnen eten
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We bezochten Vroenhout in het kader van de AH-actie. Was een prima en smaakvolle ervaring. Wat een kritische noot verdient is het feit dat we een speciale AH-menukaart kregen met daarop slechts 2 keuzemogelijkheden per gang. De prijs van het actie-menu (3 gangen) was € 42,50. Is al relatief hoog! Elke toevoeging als een amuse en een portie frites, wat toch normaal een onderdeel uitmaakt van een menu, wordt daarnaast apart in rekening gebracht. De actie van '2e persoon gratis' krijgt dan toch een zekere bijsmaak. Neemt niet weg dat de kwaliteit van het gebodene werkelijk uitstekend was. We zullen zeker weer een keer teruggaan en dan kiezen we weer gewoon van de kaart die er prijstechnisch wat vriendelijker uitziet.
frans.geerts1 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Opnieuw voortreffelijk gegeten bij Vroenhout! Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Gerechten zijn zeer gevarieerd en een lust voor het oog. Mooie bijpassende wijnen.
henmar31 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Sfeervol gezellig restaurant, vriendelijk ontvangst en bediening. Diner heerlijk, prachtig opgemaakt op bord. Top restaurant, komen zeker terug.
Ruud P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Mooie gerechten, vriendelijk personeel, aanrader
Corne V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van het AH menu. Gerechten waren allen van hoge kwaliteit met een zeer diversiteit aan smaken.
Bij het AH menu had ik een "BOB" wijnarrangement. Bij het tussengerecht kreeg ik een Pinot Noir (niet direct mijn type wijn), maar wel een prima wijn. Bij het hoofdgerecht had men goed geluisterd en paste de wijn die hierbij geserveerd werd beter bij mijn smaakvoorkeur. Dus chappeau voor de bediening die deze subtiele hint probleemloos hadden opgepikt.
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Hele vriendelijke ontvangst. Mooie omgeving. Het eten was in een woord perfect. Is de prijs zeker waard ook zonder de ah restaurant actie.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Het eten was een dikke 10 waard onzettende speciale smaken echt een sensatie .Top avond .iets minder vonden wij de gast vrouw/ eigenaresse.
binnensingel1 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zeer smakelijk er verfijnd! Vaak laat ik het lekkerste voor de laatste hap, maar elke hap was geschikt als laatste hap.
GrootRoosendaal .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten met de AH-restaurant-actie. Mooie, uitgebalanceerde gerechten in een aangename sfeer. TIp voor de liefhebbers van zwezerik, neem dit als tussengerecht (voor een kleine meerprijs) bij het menu. Dit is top en een mooie aanvulling op het menu. Ook de prijs/kwaliteit verhouding van de huiswijn is goed. Kortom: we zullen hier vaker naar toe gaan.
Jacquelijne V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Kon uitbreiden met nog een tussengerecht (krokant gebakken zwezerik) en hebben lekker bijpassende wijnen besteld. Zeer tevreden.
Herman C.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We zijn hier de laatste tijd vaker geweest en dit restaurant staat in onze persoonlijke top-3 van restaurants in West Brabant. Goede prijs/kwaliteit verhouding en een wijnkaart met redelijke prijzen.
We verheugen ons nu al op de lente/zomer waar we lekker op het gezellige terras kunnen eten.
Paulus S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een prima diner! De wintersalade met onder meer schorseneren, gemarineerde witlof, koolraap en gerookte yoghurt was zeer verrassend en geraffineerd. Bovendien door de subtiele opmaak van het bord een plaatje op tafel. Ook de hertencarpaccio had enkele zeer originele elementen, zoals de in het vlees gerolde basilicumpesto en de peperkoekkrokantjes. De wildconsommé (€6 extra) werd geserveerd in een diep bord, waarop een mooi glanzende aspic waarin onder meer ‘groenteparels’, minuscule paddenstoeltjes en zuurdesembrood waren verwerkt. Op het moment waarop de gloeiend hete bouillon over de aspic werd geschonken, smolt die en vulde het bord zich met een vol geurende, heldere soep.
De hoofdgerechten waren eveneens een bewijs van het enorme vakmanschap van Nico van Beekveld. De rogvleugel, gerold in Italiaans buikspek en gevuld met witlof, was subtiel. De vis was nog glazig, zoals het hoort; het spek was knapperig. Daarbij werden venkel en rode biet geserveerd, en een subtiele crème van katenspek. Het andere hoofdgerecht was een super malse rollade van fazant, waarin onder meer walnoten uit eigen tuin waren verwerkt. De saus van eekhoorntjesbrood en de lolly van spruit (!) maakten ook dit gerecht tot een ware sensatie.
Het dessert ten slotte - een compositie van fruit in vele varianten, inclusief ijs en mousse – was een waardige afsluiting van een ‘godenmaal-voor-zachte-prijs’.
jeanmatthijs .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg lekker gegeten.
Mooi opgemaakte borden, smaakvolle presentatie.

Prijsniveau naar mijn smaak iets te hoog voor hetgeen wordt geboden, ook i.c.m AH -actie.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Altijd weer een feestje om hier te eten. Iedere gang is weer een kunstwerkje. Geweldig om zo in de watten gelegd te worden door het hele team.
Theoria J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Nogmaals met de AH actie gereserveerd. En weer fantastisch gegeten. Vooral de fazantenrouleau was top.
Heerlijk wijntje erbij en een fantastisch dessert. Kan niet wachten tot de volgende keer.