Over het restaurant Restaurant Vroeger

De klassieke Hollandse keuken

Een blik op de kaart en je weet het: het wordt nog lastig om een keuze te maken. In dit gezellige restaurant serveert de chef echte klassiekers uit de Hollandse keuken. Vlees, vis, vega; voor iedereen staat er wat lekkers op het menu. Genieten!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vroeger

Maandag 12:00 - 21:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag 15:00 - 21:30

jjhvb .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het eten werd op warme borden opgediend en was smakelijk.
De vis was zonder graten (schol).
De carpaccio was erg lekker van smaak.
We hebben heerlijk gegeten. Dit bezoekje krijgt nog wel een vervolg.
Wij waren hier met de AH kaart en je kon ook alleen van deze menukaart bestellen.
Shirley H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
De naam Vroeger geeft het vermoeden dat het een ouderwets gezellig sfeertje uitstraalt, maar dat vond ik (jammer genoeg) nergens in terug. De kruidenboter en aioli hadden te weinig smaak (ik proefde geen knoflook in de aioli), de pulled chicken was juist erg lekker, de scholfilets en groente was ook heerlijk en het dessert: de schaal van Vroeger (van allerlei soorten mini desserts op een schaal) smaakte ook goed m.u.v. de cheesecake, die was echt niet lekker.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
de kaart zou wat groter mogen zijn. maar de gerechten waren heerlijk, de bediening was goed. en de sfeer gezellig, kortom een geslaagde avond
jnijboer1 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Een goede wijn met een standaard weinig verrassend AH menu. We zijn beter gewend bij dit restaurant. De kaart heeft meer verassingen. Dus enige verbazing. Maar de bediening heeft veel goed gemaakt.
T B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
H W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht en het nagerecht, het was erg lekker allemaal. De bediening was erg vriendelijk, het was gezellig, kortom we hebben een fijne avond gehad. Het restaurant zag er ook heel mooi en netjes uit.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We waren verrast de hele entourage was zeer goed op elkaar afgestemd. Vriendelijke service lekker eten we hebben genoten.
hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wij waren voor de tweede keer bij Vroeger met een AH zegelkaart. Ook nu hebben we er een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Keurige, vriendelijke bediening, en het eten werd in een rustig tempo geserveerd. Als we in de gelegenheid zijn komen we hier zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben een fijne avond gehad. We vinden het prettig dat de gangen elkaar niet zo snel opvolgen. We hebben al meerdere keren bij u een hapje gegeten en steeds tot volle tevredenheid. Vandaar dat we steeds terugkomen.
Christien V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Vriendelijk personeel en heerlijk eten. We hadden keuze uit keuzemenu's en daar was voor elk wat wils bij. We hebben genoten en komen zeker terug.
theo_mattu5 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
de varkenshaas was goed voorbereid zo ook de voorgerechten van carpaccio en kip melange met een dessert van ijs hebben wij goed gegeten de bediening was vriendelijk en beleefd
louisa K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
wij hebben met de aktie van AH geweldig gegeten bij restaurant Vroeger met een zeer vriendelijke bediening.
Hierdoor was de prijs kwaliteit verhouding uitstekend.
b.vanderhee .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Sfeer prettig ,aardige bediening.
Eten lekker en de borden goed voorverwarmt.(vind ik prettig)
Goed restaurant voor een gezellig etentje .
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
AH menu met zelfs nog een keuze in voor/hoofd en nagerecht. Prima ontvangst en restaurant om zeker nog terug te komen. Geen onderscheid tussen AH menu of overige gasten. Bediening vriendelijk en oprecht.
gijsje.willemsen .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Broodje vooraf super lekker werk en twee lekkere smeerseltjes.
Voorgerecht uitstekend carpachio.
Hoofdgerecht super lekker gebakken schol op een bedje van hhelijke warme groente, sausje apart super.
Nagerecht chocolade mouse met ijs en nootjes lekker en voldoende.
Cappuccino na goed vooral Lekker heet.
Witte droge en zoete wijn goed.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Prima menu kaart en heerlijke gerechten. Gastvrije ontvangst en voldoende aandacht. Door het mooie weer op het fijne terras kunnen zitten. Al met al een geslaagd etentje!
Mautje .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Kom al een aantal jaren bij Vroeger maar vond het nu echt minder leuk. Sfeer was massaal; alle AH acties bij elkaar gestopt in een kleine ruimte?? Eten was ook in die categorie, niet bijzonder. Bediening wel prima.
Toch jammer want de eigenheid van Vroeger is weg - leek nu net alsof je bij Van der Valk zit te eten.
tjmgroeneveld .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij zijn bij Vroeger gekomen met de AH-restaurantactie. Het is normaal dat je dan een beperktere keuze hebt, maar het eten was top! De bediening is erg vriendelijk en de ambiance ziet er goed/gezellig uit.
arco.hunink .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Bij de reservering hebben wij aangegeven dat wij met 1 rolstoel waren. Hier is perfect op gereageerd. De tafel was klaargemaakt voor een rolstoel.
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Perfecte smaak, perfecte hoeveelheid en dus buikje rond. Wij hadden het geluk dat het prachtig weer was en lekker buiten konden zitten maar binnen kan je ook zeer goed zitten.

De bediening was ook top!!

Een heerlijke avond!
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Prima keuze uit het menu.
Lekker buiten kunnen zitten. Gezellig terras.
Vlotte en vriendelijke bediening.