Restaurant Vroeger

Otterloseweg 40 6718 ZM Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vroeger

De klassieke Hollandse keuken

Een blik op de kaart en je weet het: het wordt nog lastig om een keuze te maken. In dit gezellige restaurant serveert de chef echte klassiekers uit de Hollandse keuken. Vlees, vis, vega; voor iedereen staat er wat lekkers op het menu. Genieten!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vroeger

Maandag 12:00 - 21:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag 15:00 - 21:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
r.spelt .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het personeel is zoals we al gewend zijn vriendelijk, het restaurant is rolstoel geschikt zowel restaurant als toilet wat elders nog wel eens te wensen overlaat, een plaats om nog een terug te komen.
inekedanial .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten was lekker, mede door het interieur miste ik de gezelligheid. Jammer dat we als AH klanten in een andere ruimte werden gezet met een speciaal AH keuzemenu, wat ons het idee gaf dat je er niet echt bij hoorde.
linette H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wat een heerlijk restaurant! Het is een nettere eet gelegenheid met een hele ongedwongen sfeer. Het eten gaat niet allemaal heel snel achter elkaar maar er zit precies genoeg tijd tussen. Ontzettend vriendelijk personeel en het eten is verrukkelijk! Zo ontzettend lekker. Zeker een restaurant om nog heel vaak terug te gaan!
Peenbep .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Voor- en nagerecht waren lekker. Bij het hoofdgerecht had ik een rodewijnsaus die meer naar maggipoeder smaakte en de friet was te doorbakken. Minimale hoeveelheid groente.
Jeanine B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Duidelijke menu kaart voor de AH actie. Goede wijnen. De carpaccio was heerlijk, maar daar kan niet zoveel aan mis gaan. De vis van de dag, schol, was heel erg vet en de champagne mousse bij het dessert was absoluut niet lekker. Jammer van de rest van het dessert.
HansJennie .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Dit restaurant is een prachtig voorbeeld hoe je niet met gasten om moet gaan. Wij hadden een tafel gereserveerd en bij binnenkomst moesten wij al vooraf, voordat we een tafeltje hadden, het AH-actie zegelboekje inleveren....vreemd. Wij hadden nog een boekje van vorig jaar, maar deze werd niet geaccepteerd, prima. Hadden ook een zegelboekje van dit seizoen. Onze tafel was aan het raam. De zon scheen volop in ons gezicht wat de setting onprettig maakte, er zou naar een ander tafeltje gezocht worden.

Toen kwam het menu..... dit was een speciaal AH-restaurantactie menu op een klein kartonnen kaartje, echt een hele kleine kaart, hoofdgerecht keuze uit een varkenshaas of gebakken scholfilet.... De prijzen van het 3-gangen menu hadden ze voor de AH-actie maar eens even omhoog geschroefd naar €37,50 voor dit 3-gangen menu. Een drankenkaart, die hadden ze niet eens? De houding van het personeel was onprettig. Toen ik ze hierop attendeerden werd het meteen sabelgeritsel. Toen ik m'n AH zegelkaart terugvroeg kwam de opmerking (van een ander personeelslid) "Die van vorig jaar"? Er was dus even lekker gekletst onderling... Toen ik de opmerking maakte dat een 3-gangen menu voorheen goedkoper was dan €37,50 p.p. kregen we helemaal de wind van voren.... Zij wisten het 't best, Mw. werkte er al 7 jaar.
Besloten om op te stappen, als de houding zo slecht is wat kan je dan nog van het eten verwachten?
Zelf maar even aan het kokkerellen gegaan..... heerlijke verse ingrediënten gehaald, een prachtige wijn, privé setting, niet verblind door de zon, mooie muziek i.p.v. huilende kinderen en ook geen ongastvrije bedienden.... Vroeger is definitief voorbij!

Visited June 2017

Rein V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Rustgevende omgeving aan de rand van Ede. De kwantiteit en kwaliteit van de gerechten was zeer goed. Was niet bij ons niet bekend, een aanrader, we hopen er zeker nog een keer te gaan eten.
Hilda V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
We hebben van een heerlijk drie gangen menu genoten. hoofdgerecht vegetarisch gekozen en de vis van de dag, beiden prima! We zaten met heerlijk weer buiten op het terras en werden vriendelijk en gastvrij bediend.
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk genoten, buiten op het terras in t zonnetje. Geen probleem voor bediening om ons als enige buiten te serveren. Hoewel we daar alleen zitten, worden we niet vergeten. De pulled chicken is werkelijk zalig. De varkenshaas net zo. Als dessert koffietje met allerlei zoetigheden als roomboterkoek, pindarotsjes, brownie, kokosmacroon. Zalig Echt een aanrader!
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het feit dat wij via de Albert Heijn actie kwamen, maakte totaal geen verschil. Waar je bij andere eetgelegenheden nog wel eens apart wordt gezet en een goedkoop menu voorgeschoteld krijgt, werden we hier zeer gastvrij ontvangen en kregen we de keuze uit een voortreffelijk vis- of vleesmenu. De kwaliteit van de gerechten was bijzonder goed! Al het personeel was even vriendelijk en deed hun uiterste best om het ons volledig naar de zin te maken. De uitstraling van het restaurant komt aan de buitenzijde wat somber over, maar dit wordt, als je eenmaal binnen bent, volledig goedgemaakt. Zeker een aanrader . . .
rie1 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Mijn vriendin en ik hebben genoten van het eten. Alles was prima. Zeker een aanrader om daar te gaan eten. De bediening is erg vriendelijk.
J.G. V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Het personeel is heel aardig en doen hun best. Het eten is buiten gewoon slecht. De asperge soep was dun gekleurd water van de schillen, de kabeljouw smakeloos met een waterig sausje en 1 asperge, 1 worteltje en 1 peul op ons bord. Een schaaltje friet ( overbodig) of een schaaltje gebakken aardappelen (wel lekker) en geen groente. Toetje zag er leuk uit, maar de sinaasappelbavarois had bijna geen sinaasappel smaak.
Wij gaan hier dus nooit meer eten!!!!
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Gisteren hier wezen eten met de ah bon. We waren hier al vaker geweest maar ik vond het deze keer wel " gewoontjes" Ik had er meer van verwacht. Het voorgerecht was echt lekker. Pulled chicken met rauwkost en goede dressing. De kabeljauw was op de huid gebakken , niks bijzonders, en lag op een klein bedje van groentjes. De peultjes zaten onder de draden wat een vreselijk mondgevoel gaf. Dit heb ik vermeld en kreeg excuses van de kok. De saffraansaus er bij was uitstekend. Het toetje, parfait, kwam m.i met bord en al uit de vriezer/ koeling wat het geheel veel te koud maakte. Kortom, ik had van dit restaurant meer verwacht. Lekker maar meer ook niet
Esmee V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Wij hebben op 29 april in dit restaurant gegeten. Het eten was voortreffelijk en de bediening uitmuntend. kortom: Zeker voor herhaling vatbaar!
Erikenliza .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eenvoudige gerechten, eenvoudige opmaak, mooi bereid en erg lekker! De sfeer vonden wij minder prettig. We kregen een hoge tafel aan de bar in de hal van het restaurant waar dus ook alle gasten binnenkwamen. Er was veel wit, felle verlichting en geen achtergrondmuziek. We voelden ons daardoor niet op ons gemak. Iedereen kon letterlijk alles verstaan wat we zeiden en alle nieuwe gasten keken direct op ons bord terwijl ze nog met hun jas aan langs ons liepen. Ondanks de lekkere maaltijd voor een redelijke prijs, zullen wij hier niet snel terugkomen.
rie1 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Geen parkeerproblemen. Het eten was erg goed, Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. We zijn erg tevreden. Raden het iedereen aan.
A V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De ontvangst was goed en hartelijk, we werden verwacht. We hebben een gezellige avond gehad we hadden een AH bon. We waren met 3 personen. Een leuk menu waaruit we konden kiezen. Voor verbetering; het kopje koffie met het koekje en de suiker op het schoteltje bij het koffiekopje, wanneer dit apart wordt geserveerd is het net een beetje proffesioneler. Wanneer er een wat luiddruchtige groep aanwezig is ervaren wij erg veel ruis zodat we elkaar soms niet konden verstaan. Bediening prima in orde
rihastoop .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We werden hartelijk ontvangen. De carpaccio met truffelmayonaise was heerlijk evenals de varkenshaas en het dessert. De bediening was uitstekend. Jammer dat er geen merlot was. Een heel klein minpuntje was dat de Bavaria bokbier van de tap in een La Trappe glas geschonken werd.
K.A. H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Wat opviel is dat waar bij dit restaurant het normale, zeer uitgebreide 3-gangenmenu € 32,50 kost, dit voor de AH restaurantactie vervangen is door een veel beperkter menu dat bovendien € 37,50 kost. Dit kennelijk ter compensatie van het gratis 2e menu.
Van dit menu was de soep heerlijk. De vis bestond uit een (klein) stukje kabeljauwstaart, helaas te lang op de huid gebakken. Zonder meerprijs konden we kiezen voor Irish Coffee als nagerecht!
Toch vinden we € 37,50 te duur voor dit menu.
De bediening deed erg zijn best en was heel goed!
Sporty711 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Restaurant is mooi ingericht en er heerst prettige sfeer. Heerlijke stoelen, waar je lang kunt tafelen. Gerechten werden alleen vrij vlot achter elkaar uitgeserveerd. Volgende keer even vragen of er wat meer tijd tussen mag zitten. Gerechten waren heerlijk! Ondanks dat het eten echt heerlijk was, had ik wel het idee dat de prijs van het drie gangen diner verhoogd of aan de hoge kant was, omdat we via de AH Resdtaurantactie kwamen. Ik vond €37,50 voor dit driegangendiner aan de hoge kant....maar omdat het 2 voor de prijs van 1 was, viel het weer mee. Blijft wel een leuk restaurant, waar je lekker kunt eten!