Restaurant Vroeger

Otterloseweg 40 6718 ZM Ede Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Vroeger

De klassieke Hollandse keuken

Een blik op de kaart en je weet het: het wordt nog lastig om een keuze te maken. In dit gezellige restaurant serveert de chef echte klassiekers uit de Hollandse keuken. Vlees, vis, vega; voor iedereen staat er wat lekkers op het menu. Genieten!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vroeger

Maandag 12:00 - 21:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag 15:00 - 21:30

Bart S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Albert Heijn actie, was prima verzorgt, de gerechten waren uitstekend, de service was goed.
Voor herhaling vatbaar, de ligging van het restaurant en de bereikbaarheid zijn goed evenals de mogelijkheid van parkeren
Familie_Scherrenburg .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Mijn man en ik hebben in 2014 en 2015 heerlijk gegeten bij vroeger voor een redelijke prijs toen. Dus dit jaar dachten we, we gaan weer. Maar helaas de pepersaus was net water zo dun, En de gebakken aardappelen en de friet hadden te lang in de oven gestaan en waren uitgedroogd en de varkenshaas was niet roze. We hebben wel korting gekregen. Was wel jammer want andere jaren was het eten echt fantastisch. Maar de bediening was super zoals altijd.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was weer heerlijk!! Zowel voor hoofd- als nagerecht waren prima. We hadden verschillende menu's gekozen, dus alle gerechten zijn geproefd. Uitstekende kwaliteit. Wildbouillon was echt heel goed.
Gezellig en vriendelijk personeel. We hebben genoten. En komen gauw weer terug.
Mipa .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten, en prima verzorging en gezellige ruimte, weer voor herhaling vatbaar, we komen zeker een keer terug om hier te eten
Tjmgroeneveld .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. De gerechten zagen er prima uit en smaakten heerlijk! Het enige wat voor ons iets meer mag, is de groente bij het hoofdgerecht. Misschien een idee om ook wat salade of losse schaaltjes met groenten extra te serveren?
Gert S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Hele prettige bediening, gericht op ons als klanten. We waren daar met het AH-2e-diner-gratis, maar werden als volwaardige klanten gezien en behandeld. En de kwaliteit van het eten was ronduit perfect. Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Op vrijdagavond hadden wij, mijn vriendin en ik, een uur de tijd om iets te eten bij restaurant Vroeger. Wij bestelden een hamburger Vroeger en een hamburger met avocado. Het werd snel geserveerd door heel een heel vriendelijke dame en het eten zag er smakelijk uit. De hamburger Vroeger smaakte zalig, de hamburger Avocado viel niet helemaal in de smaak.
De hamburger werd met een vriendelijke glimlach en vol begrip meegenomen. Even later kwam de dame vertellen dat de avocado´s nog niet rijp waren en dat daardoor het nog niet mogelijk was om guacamole te maken. De koks hadden hun toevlucht gezocht in een potje guacamole. Dit werd zonder omhaal verteld. Vervolgens bood de dame aan een nieuwe keus te maken, de hamburger Vroeger (die echt aan te raden is) wilde ze ook meenemen zodat we tegelijk zouden eten. De drankjes die we besteld hadden waren van het huis.
Wij bestelden in plaats van de hamburger Avocado een andere hamburger en die werd razendsnel geserveerd en was ook echt lekker. Kortom we hebben heel lekker gegeten en zijn heel vriendelijk op uitstekende service getrakteerd.
Fransvisser1958 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Heerlijk gegeten gaan zeker nog een keer terug en dan ala carte eten .is niet voor het laatst dat we er geweest zijn
Goede sfeer en goede bediening en uitstekende kok
Waldou .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, prachtig restaurant. Wij hebben genoten! Als het niet zo ver uit de buurt lag (wij wonen in Limburg), zou dit zeker ons favoriete restaurant kunnen worden!
Corien H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een goed restaurant, echt een succes. Tip voor de volgende keer, als iets op is, meld dit even en overleg een alternatief. Nu was er een alternatief wat we niet lusten. En de service glutenvrij was werkelijk geweldig!!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Met 4 vriendinnen heerlijk gegeten de carpaccio was heerlijk en mooi op tempratuur, het hoofdgerecht gebakken schol filet met mooie diverse groenten en een lekker sausje en friet ,gebakken aardappels erbij was genieten.1 persoon was vegetarisch en ook voor haar waren er mooie gerechten bereid.
Tot slot room karamel ijs of koffie met friandise maakte alles compleet.
En ook heel belangrijk de perfecte bediening aller aardigst, dat maakt een feest om hier te eten
H.veerbeek .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een aanrader. Vorig jaar hier ook met de AH actie gegeten. Genoeg keuze. Heerlijk gegeten, we zaten bommetje vol . Vlotte , beschaafde bediening. Top????
H.broekdickhoff .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Laat ik beginnen bij ons ontvangst. Werden naar het gezellige terras begeleid, met mijn vriendinnen ons drankje gebruikt. Ondertussen ons dinee besteld. Door een vriendelijke serveerster opgehaald. De ronde tafel keurig gedekt met echt tafellinnen. Het uit gekozen menu was verrukkelijk. Het is voor herhaling vatbaar.
Marjan Z.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Italiaanse salade vooraf. Wat heerlijk. Zoveel verschillende smaken op 1 bord. Ook kun je kiezen of je het wel of niet met ham wilt. De zalm was ook heerlijk. En wat ook fijn is, dat er voldoende groente bij zit. Worteltjes met peultjes. Dus niet een handvol gemengde salade. Er is echt zorg besteedt aan alles. De bediening is ook top. Kortom..... Een topper!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten is prima! Ook mooi op bord. Sfeer goed, alleen veel te warm!! Geen deur open oid, koppijn ervan. Jammer want t eten was super. Bediening minder vriendelijj, gast rij als je zou wensen van zo'n restaurant
Freerkdeboer .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Smakelijke carpaccio. Mooi opgemaakt en smakelijke varkenshaasje en tot slot een perfecte koffie met zoetigheden. Dit alles in een mooie entourage.
Cvanzwetselaar .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Mede door het mooie weer konden we buiten op het gezellige terras dineren.
Het speciale AH -3 gangen diner kostte € 37,50 ( voor 2 personen uiteraard). De keuzemogelijkheid was klein, bijv. bij het hoofdgerecht was de keus slechts uit 3 mogelijkheden :
vlees ( varkenshaas) , vis ( van de dag) en vegetarisch.
Toch hebben we genoten van een voorgerecht : salade ( met ham of vego) en / of Merlijnrol.
Als hoofdgerecht hadden we beide de vis- roodbaars- genomen. Hier hadden we geen spijt van.
Het nagerecht - keuze uit 2 mogelijkheden - was o.a. cheesecake en cassisijs of koffie met huisgemaakte lekkernijen . We hebben van beide genoten.
Woudo .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gezellig en prachtig bosrijke omgeving echt een plek om even te genieten en te ontspannen!
AH menu was door mijn dieet (zwanger) met wat ik wel een niet lekker vind wat mager in de keuze maar hebben ze heel goed opgelost!
Otjes .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk buiten op het terras kunnen genieten van een heerlijk 3-gangen menu. De Carpaccio was erg lekker vooraf en de vis van de dag en het varkenshaasje waren zeker ook erg goed. De koffie met lekkers was een heerlijke afsluiting. De bediening waren allemaal erg vriendelijk, terwijl zij toch best last hadden van het warme/drukkende weer. Zeker een restaurant om aan te bevelen bij anderen.
Corrievos .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten
Voor ons niet onbekend omdat wij op 2 juli j.l.daar ook hebben gegeten met 14 personen voor mijn 75e verjaardag.
We konden nu heerlijk buiten zitten was savonds nog 28 graden
De bediening was als vanouds correct maar toch gemoedelijk.
Tafels keurig gedekt oa met stoffen servetten. (Vind ik belangrijk)