Restaurant Vroeger

Otterloseweg 40 6718 ZM Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vroeger

De klassieke Hollandse keuken

Een blik op de kaart en je weet het: het wordt nog lastig om een keuze te maken. In dit gezellige restaurant serveert de chef echte klassiekers uit de Hollandse keuken. Vlees, vis, vega; voor iedereen staat er wat lekkers op het menu. Genieten!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vroeger

Maandag 12:00 - 21:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag 15:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vroeger

Egbert D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Maakte op laatste moment een reservering voor een lunch. Kreeg te horen dat het bij de bar kon en niet in de zaal. Achteraf spijt, was erg rommelig daar de éne partij de zaal verliet en in het bar gedeelte kwamen staan en de volgende ook binnen kwamen was het extra rommelig.
Alwin H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Kok Ferry en partner Marjolein hebben een leuk en smakelijk restaurant! We hebben er met valentijn heerlijk gegeten! Complimenten voor de samenstelling van de menu’s, de bediening en de gezellige sfeer!

A.heij ede
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik eet vegetarisch in heel veel restaurants krijg je pasta voor geschoteld. Waar ik niet zo’n liefhebber van ben. We zijn nu drie keer bij Vroeger geweest en het is hier iedere keer een feestje. Zoveel aandacht wordt er aan besteed. TOP
Fbt P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
zeer vriendelijke ontvangst en bediening. via AH keus uit lekkere gerechten. Inrichting en indeling van de zaak is wat merkwaardig.
Tvsland .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben hier gegeten met de familie om een verjaardag te vieren. Service was heel goed en met veel aandacht, eten was heerlijk met heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Met dieet (gluten/lactose) werd erg goed rekening gehouden. Enige minpuntje was soms lange wachttijd tussen de gangen maar het was zaterdagavond en duidelijk heel erg druk voor het personeel. De livemuziek gaf extra sfeer maar was niet overheersend aanwezig. We hadden een 8 persoons tafel in een aparte ruimte, deze is afgescheiden door opengewerkte wandjes zodat je afgezonderd maar toch nog in het restaurant zit. Echt een aanrader!
tinie V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker eten, sfeer volle omgeving alleen gratis karaf water ontbreekt...................fles van € 5.50 staat op tafel!!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Van de buitenkant ziet het er somber uit.....maar binnen waren we verrast van de leuke zitjes. Stoer, chique en gezellig ingericht.

Een heerlijke avond gehad met super lekker eten!
M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was weer gezellig. Wij zijn hier al een aantal keren geweest via de AH actie. Het eten was weer heerlijk
Het personeel is super vriendelijk. De inrichting is gezellig. Je voel je zeer welkom
J.G. V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Eten: lekker. Bediening: niet alert. Ambiance goed maar ons tafeltje aan de 'loop' was geen prettige locatie. Weinig mogelijkheden om onze fietsen goed te stallen.
w.ceulen .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
In verband met mijn geluidsproblemen, oren, hebben ze ons een rustig plekje
gegeven, heel goed.
Goed adres voor een avondje uit eten.
rie1 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten was heerlijk. Gezellig restaurant. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker aan te raden en we komen er beslist nog een keer terug.
f.laurier2 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
lekker eten goede bediening ligt mooi kan alleen meer ruimte tussen de tafels ik kom er beslist weer terug
vind het fijn dat er ruimte gelaten wordt tussen de gerechten geef een rustig idee
Johanna J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Warme ontvangst. Sfeervolle inrichting. Bediening prima. Diner smakelijk en goed verzorgd, verse producten. Goede begeleidende wijnen.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heel lekker en Gezellig gegeten absoluut voor herhaling vat baar wij gaan er ook wel heen als we gewoon een keer lekker willen eten
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ambiance gezellig ook het buitenterras. Deels zicht op keuken geeft levendige sfeer. Tafels sfeervol gedekt met goede stoffer servetten. Gerechten goed opgemaakt, Heerlijke koffie met zoetigheden.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel. Mooie locatie. Wel een meerprijs voor het AH diner, maar dat was t wel waard.
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij voelden ons erg welkom. Vriendelijke bediening. Ik was met een vriendin maar het is voor alle gelegenheden geschikt omdat het rustig was terwijl wel alle tafels bezet waren
M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening is zoals altijd goed. Je voelt je zeer welkom. De volgende reservering staat alweer gepland voor oktober.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Aantrekkelijke ambiance. Vriendelijk personeel. Het diner werd mooi opgediend en was van uitstekende kwaliteit.
We komen zeker terug!
Mc V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, De inrichting is heel smaakvol.
De vis van de dag was scholfilet.
Werd met een lekkere saus geserveerd, de frietjes en gebakken aardappelen waren prima.
We hebben gezellig gegeten en komen zeker nog een keer terug.