Restaurant Vroeger

Otterloseweg 40 6718 ZM Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vroeger

De klassieke Hollandse keuken

Een blik op de kaart en je weet het: het wordt nog lastig om een keuze te maken. In dit gezellige restaurant serveert de chef echte klassiekers uit de Hollandse keuken. Vlees, vis, vega; voor iedereen staat er wat lekkers op het menu. Genieten!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vroeger

Maandag 12:00 - 21:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag 15:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erikenliza .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eenvoudige gerechten, eenvoudige opmaak, mooi bereid en erg lekker! De sfeer vonden wij minder prettig. We kregen een hoge tafel aan de bar in de hal van het restaurant waar dus ook alle gasten binnenkwamen. Er was veel wit, felle verlichting en geen achtergrondmuziek. We voelden ons daardoor niet op ons gemak. Iedereen kon letterlijk alles verstaan wat we zeiden en alle nieuwe gasten keken direct op ons bord terwijl ze nog met hun jas aan langs ons liepen. Ondanks de lekkere maaltijd voor een redelijke prijs, zullen wij hier niet snel terugkomen.
rie1 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Geen parkeerproblemen. Het eten was erg goed, Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. We zijn erg tevreden. Raden het iedereen aan.
A V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De ontvangst was goed en hartelijk, we werden verwacht. We hebben een gezellige avond gehad we hadden een AH bon. We waren met 3 personen. Een leuk menu waaruit we konden kiezen. Voor verbetering; het kopje koffie met het koekje en de suiker op het schoteltje bij het koffiekopje, wanneer dit apart wordt geserveerd is het net een beetje proffesioneler. Wanneer er een wat luiddruchtige groep aanwezig is ervaren wij erg veel ruis zodat we elkaar soms niet konden verstaan. Bediening prima in orde
rihastoop .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We werden hartelijk ontvangen. De carpaccio met truffelmayonaise was heerlijk evenals de varkenshaas en het dessert. De bediening was uitstekend. Jammer dat er geen merlot was. Een heel klein minpuntje was dat de Bavaria bokbier van de tap in een La Trappe glas geschonken werd.
K.A. H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Wat opviel is dat waar bij dit restaurant het normale, zeer uitgebreide 3-gangenmenu € 32,50 kost, dit voor de AH restaurantactie vervangen is door een veel beperkter menu dat bovendien € 37,50 kost. Dit kennelijk ter compensatie van het gratis 2e menu.
Van dit menu was de soep heerlijk. De vis bestond uit een (klein) stukje kabeljauwstaart, helaas te lang op de huid gebakken. Zonder meerprijs konden we kiezen voor Irish Coffee als nagerecht!
Toch vinden we € 37,50 te duur voor dit menu.
De bediening deed erg zijn best en was heel goed!
Sporty711 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Restaurant is mooi ingericht en er heerst prettige sfeer. Heerlijke stoelen, waar je lang kunt tafelen. Gerechten werden alleen vrij vlot achter elkaar uitgeserveerd. Volgende keer even vragen of er wat meer tijd tussen mag zitten. Gerechten waren heerlijk! Ondanks dat het eten echt heerlijk was, had ik wel het idee dat de prijs van het drie gangen diner verhoogd of aan de hoge kant was, omdat we via de AH Resdtaurantactie kwamen. Ik vond €37,50 voor dit driegangendiner aan de hoge kant....maar omdat het 2 voor de prijs van 1 was, viel het weer mee. Blijft wel een leuk restaurant, waar je lekker kunt eten!
ernablomberg .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was voortreffelijk! Zeer correcte bediening. Vooraf een wild bouillon. Hoofdgerecht kabeljauw met verse groenten, gebakken aardappeltjes en frietjes met mayonaise. Koffie naar keuze met allerlei zoetigheid. Er was een speciale kaart voor Iens gemaakt. Je kon een keuze maken uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie nagerechten.
Vlotte bediening, geweldige locatie. Echt een avondje uit.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, vooral de carpaccio was erg lekker. Ook de kabeljauw was fantastisch.
We komen beslist nog een keer terug en zullen het restaurant bij onze kennissen aanbevelen.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Albert Heijn actie, was prima verzorgt, de gerechten waren uitstekend, de service was goed.
Voor herhaling vatbaar, de ligging van het restaurant en de bereikbaarheid zijn goed evenals de mogelijkheid van parkeren
Familie_Scherrenburg .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Mijn man en ik hebben in 2014 en 2015 heerlijk gegeten bij vroeger voor een redelijke prijs toen. Dus dit jaar dachten we, we gaan weer. Maar helaas de pepersaus was net water zo dun, En de gebakken aardappelen en de friet hadden te lang in de oven gestaan en waren uitgedroogd en de varkenshaas was niet roze. We hebben wel korting gekregen. Was wel jammer want andere jaren was het eten echt fantastisch. Maar de bediening was super zoals altijd.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was weer heerlijk!! Zowel voor hoofd- als nagerecht waren prima. We hadden verschillende menu's gekozen, dus alle gerechten zijn geproefd. Uitstekende kwaliteit. Wildbouillon was echt heel goed.
Gezellig en vriendelijk personeel. We hebben genoten. En komen gauw weer terug.
Mipa .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten, en prima verzorging en gezellige ruimte, weer voor herhaling vatbaar, we komen zeker een keer terug om hier te eten
tjmgroeneveld .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. De gerechten zagen er prima uit en smaakten heerlijk! Het enige wat voor ons iets meer mag, is de groente bij het hoofdgerecht. Misschien een idee om ook wat salade of losse schaaltjes met groenten extra te serveren?
Gert S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Hele prettige bediening, gericht op ons als klanten. We waren daar met het AH-2e-diner-gratis, maar werden als volwaardige klanten gezien en behandeld. En de kwaliteit van het eten was ronduit perfect. Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Op vrijdagavond hadden wij, mijn vriendin en ik, een uur de tijd om iets te eten bij restaurant Vroeger. Wij bestelden een hamburger Vroeger en een hamburger met avocado. Het werd snel geserveerd door heel een heel vriendelijke dame en het eten zag er smakelijk uit. De hamburger Vroeger smaakte zalig, de hamburger Avocado viel niet helemaal in de smaak.
De hamburger werd met een vriendelijke glimlach en vol begrip meegenomen. Even later kwam de dame vertellen dat de avocado´s nog niet rijp waren en dat daardoor het nog niet mogelijk was om guacamole te maken. De koks hadden hun toevlucht gezocht in een potje guacamole. Dit werd zonder omhaal verteld. Vervolgens bood de dame aan een nieuwe keus te maken, de hamburger Vroeger (die echt aan te raden is) wilde ze ook meenemen zodat we tegelijk zouden eten. De drankjes die we besteld hadden waren van het huis.
Wij bestelden in plaats van de hamburger Avocado een andere hamburger en die werd razendsnel geserveerd en was ook echt lekker. Kortom we hebben heel lekker gegeten en zijn heel vriendelijk op uitstekende service getrakteerd.
fransvisser1958 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Heerlijk gegeten gaan zeker nog een keer terug en dan ala carte eten .is niet voor het laatst dat we er geweest zijn
Goede sfeer en goede bediening en uitstekende kok
Waldou .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, prachtig restaurant. Wij hebben genoten! Als het niet zo ver uit de buurt lag (wij wonen in Limburg), zou dit zeker ons favoriete restaurant kunnen worden!
Corien H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een goed restaurant, echt een succes. Tip voor de volgende keer, als iets op is, meld dit even en overleg een alternatief. Nu was er een alternatief wat we niet lusten. En de service glutenvrij was werkelijk geweldig!!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Met 4 vriendinnen heerlijk gegeten de carpaccio was heerlijk en mooi op tempratuur, het hoofdgerecht gebakken schol filet met mooie diverse groenten en een lekker sausje en friet ,gebakken aardappels erbij was genieten.1 persoon was vegetarisch en ook voor haar waren er mooie gerechten bereid.
Tot slot room karamel ijs of koffie met friandise maakte alles compleet.
En ook heel belangrijk de perfecte bediening aller aardigst, dat maakt een feest om hier te eten
h.veerbeek .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een aanrader. Vorig jaar hier ook met de AH actie gegeten. Genoeg keuze. Heerlijk gegeten, we zaten bommetje vol . Vlotte , beschaafde bediening. Top????