Restaurant Vrijdag

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen
Duur
M I.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Bij binnenkomst werden viel de ontvangst een beetje tegen. De man was niet erg vriendelijk en leek zeer ongeïnteresseerd. Nu kwamen we daar niet om gezellig te doen met het personeel, maar de binnenkomst en ontvangst is toch een belangrijke eerste indruk die in dit geval dus een beetje tegenviel.
De sfeer in het restaurant is goed en ook is het een erg mooi restaurant om te zitten. Vooral voor mensen die zelf niet uit Deventer komen is het leuk als zij een plekje bij het raam hebben, met uitzicht op het water en een stukje stad.
De keuze wat betreft het eten is zeer uitgebreid. Wel is er relatief weinig keuze in wat je 'voorgerecht' zou kunnen noemen. Dit is dus het koude eten zoals salade of vis e.d. Wat betreft het warme eten kom je niks te kort aan keuze. Ook het nagerecht is lekker uitgebreid!
De kwaliteit van het eten viel ons een beetje tegen. Hoewel het natuurlijk een all-you-can-eat concept blijft, is er wel een verschil in niet-helemaal-vers of totaal-niet-vers eten. Het eten uit de bakken proefde ook wel echt een beetje als eten uit een bak dat al heel lang ligt en enkel warm gehouden wordt. Ook waren de mannen die het grillen deden niet helemaal bij de les, en maakte bij onze bestelling, en die van de vrouw voor ons allebei een fout. Kan gebeuren natuurlijk...
Over het nagerecht gedeelte niks te klagen. Alles was erg lekker. Leuk dat je ook een pannenkoek kunt laten bakken waar je bij staat en toppingen naar keuze toe kunt voegen.
Het personeel op de vloer was wel erg vriendelijk! Helaas zaten we wel vaak lange tijd nog met ons vieze servies aan tafel, hoewel het echt heel rustig was toen wij er waren. Het meisje dat dit moest dan was dan ook alleen, dus het valt haar niet te verwijten.
Het was zeker niet vervelend om hier eens gegeten te hebben, maar wij hoeven er niet per se nog een keer heen.
Sanne .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Ontzettend fijn restaurant. De grill is altijd goed en sinds kort hebben ze ook een Eg bbq. Voor het wokken hoef je niet te gaan maar er is zo veel keus in andere gerechten dat ik dat absoluut niet mis. De oesters zijn geweldig en schoon, sushi wordt gemaakt waar je bij staat. Voor kinderen is er een prachtige ballenbak zodat ze zich niet hoeven te vervelen. De chocolade fontein geeft daadwerkelijk chocolade en geen bruin water. Eigenaar is zeer vriendelijk en service gericht. Ik kom hier heel graag.
J-makkinga .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Een prima all you can eat restaurant.
Voor iedereen is er wel iets wat in de smaak valt.
Wat ik heel leuk vond is dat ze een green egg hebben en dat de sushi vers gemaakt word en goed bijgevuld.
We hebben een gezellige avond gehad met personeel die telkens de tafels weer netjes afruimden.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
we zijn er ontelbaren keren geweest en we zijn nog steeds tevreden tip als je
blind of slechtziend bent neem extra goede ogen mee die je kunnen helpen.
voor rolstoelers is er een lift en er zijn bij opstakels zijn er rijplanken dus ze zijn gehandicapten vriendelijk .
we gaan er weer heel snel eten . rik en ben
Fijnproever444 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Een all you can eat restaurant met een ruim gevarieerd aanbod. Het eten ziet er goed uit en smaakt prima. De kinderen kunnen spelen in de speelruimte. Het is schoon en ruim opgezet. Bediening is wat zakelijk.
Nielskoekkoek .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Prima all-you-can-eat restaurant qua service en decor. Het eten was zeker ruim qua variatie. Het eten in de bakken was vaak niet erg goed van kwaliteit en niet smaakvol. Eten van de wok was daarentegen erg lekker.
Wen K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Voor de tweede keer geweest. We komen hier voornamelijk voor de sushi. Er is een goede sushichef die de hele avond vers sushi maakt. Bij de vlees grill en de vis plaat zijn lekkere gerechten te bestellen zoals lamskoteletjes en coquilles. Beide keren was het vrij druk maar toch konden we altijd direct bij de kok bestellen. Alle overige bakken met eten slaan we over. Doordat wij voor gerechten gaan die wat luxer zijn is voor ons de prijs prima. Ook alcohol nemen we niet omdat we niet voor dit restaurant kiezen als we gezellig willen tafelen maar zin hebben in top kwaliteit sushi.
Pim A.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Een restaurant met het all-you-can-eat concept waarbij je betaald voor het aantal uren dat je daarvan gebruik maakt. Zeer uitgebreid assortiment van prima kwaliteit. Naast het gebruikelijke wok-restaurant aanbod ook Spaanse en Franse gerechten. Zoals vaak in dergelijke restaurants blijft het irritant dat je lang moet wachten om een gerecht te laten wokken. Als gezelschap kom je elkaar daardoor vooral in de wachtrij bij de wokkeuken tegen en niet aan tafel. N.a.v. een ervaring in een Duits wokkrestaurant een goede tip om de service te verbeteren: laat gasten hun bord met de ingrediënten die gewokt moeten worden neerzetten bij de wokkeuken met op het bord een tafelnummer en code voor de saus en breng het eten als het klaar is naar de desbetreffende tafel. Een andere tegenvaller was de drankautomaat waarin de likeurflessen leeg bleken. Volgens de gastvrouw werden ze ook niet meer bijgevuld omdat de automaat verstopt raakte door de suiker in de likeuren. Maar wek dan geen valse verwachtingen en haal de automaat weg of bied de likeuren op een andere wijze aan.
Tulip2014 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Het is ruim opzet, personeel zijn vriendelijk. Het is schoon en het eten was erg lekker een dkke 10. We zijn met zijn vieren geweest en het was boven mijn verwachting. Je kan beneden bij Qpark parkeren en je krijgt een uitrijkaart van hun. We waren alle vier ontzettend tevreden, vooral de peking eend, kleine loempia's en creme brulee was subliem. We hebben weer afgesproken om volgend maand weer heen te gaan met zijn tienen. HEEL GOED!
Almin .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Qua gerechten heb je heel veel keus en niets viel tegen (sushi, grill, wok). De sushi is zeker een aanrader! Er hangt een leuke sfeer, bediening is vriendelijk en de prijzen zijn prima. Kort samengevat is het zeker voor herhaling vatbaar!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
De zaak zier er onwijs netjes en mooi uit. Alles schoon en verzorgd. Je moet hier je eigen drankjes verzorgen, dus bent meer aan het lopen dat je aan tafel zit. Het eten voor die prijs is prima, heeeel veel keus. Ook voor het eten moet je in de rij staan.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Voor de 2de keer wezen eten bij Vrijdag in de Boreel. En weer was het goed. We werden met zijn vieren keurig verwelkomd, er werd uitleg gegeven over het concept, de eigenaar bracht ons aan tafel en er werd direct een fles water op tafel gezet. Het all you can eat concept (and drink, je betaalt alleen een extra bedrag voor bier, wijn en gedestilleerd) werkt hier goed. Het was druk voor een doordeweekse dinsdag maar je hebt geen `last`van elkaar. Het restaurant is ruim opgezet en je voelt je met zijn vieren niet verloren. Ik heb van alles geproefd maar de sushi was gister zo goed, lekker en vers dat ik daar graag voor terug kom!
JohanHospers .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Met de hele familie wezen eten bij restaurant Vrijdag. Een ruim opgezet, knus en sfeervol restaurant op een mooie en goed te bereiken locatie nabij het centrum van Deventer. Kwaliteit van het eten was erg goed en door de ruime variëteit aan keukens had eenieder het eten wat hij/zij wilde. Voor de kinderen helemaal geweldig de combinatie met een grote indoor speeltuin (voor de ouders lekker rustig). Echt een aanrader, gaan hier zeker vaker naar toe!
Heesen .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Vanavond heerlijk gegeten bij restaurant vrijdag! Het personeel was bijzonder vriendelijk. De kwaliteit van het zeer diverse eten was echt van hoge kwaliteit. Dit is echt geen standaard wok restaurant maar qua sfeer en kwaliteit gewoon echt super. Heerlijk ook dat de kinderen kunnen spelen in de aparte ruimte. Wij zijn ruim een uur langer gebleven dan verwacht en komen zeker weer terug!
Angela G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Aangezien Nederland Mexico voetbalde was het aanzienlijk rustig maar voor de fans hing er een scherm. Het restaurant is zeer ruim opgezet, prachtige meubels met knusse banken. Sfeervolle verlichting en het eten was erg goed vooral de sushi. Extreem veel keus van gril, wok, chinees, pannenkoeken, soep, frikandellen, tot sushi en zelfs oesters. Personeel is aardig en enthousiast.
DiMiBo .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Vanavond tijdens de off. opening hier gegeten (we wisten niet dat de opening vandaag was) Iedereen uiteraard een beetje gezonde spanning maar we werden hartelijk ontvangen, super vriendelijk personeel (van bediening, management en koks) Het is een leuk concept, een vaste prijs p.p. en je kunt overal van eten. Je kunt je eigen pizza punt of pizza samenstellen, kinderen kunnen pannekoeken laten maken etc. De Sushi is echt een aanrader, heerlijk vers een grote keuze. Je kunt "gewoon" wokken maar ook heerlijk vlees (mooie producten !) en vis (super gamba's en o.a. coquilles) laten klaarmaken. Daarbij krijg je een eerlijk advies van de koks en ook leuke uitleg. De drankjes zitten bij de prijs in, alcoholische drankjes kun je afrekenen met een (van te voren opgewaardeerde) kaart. Self service. Alles is mooi ingericht, super schoon en er zijn meer dan 400 zitplaatsen (wat je niet zou zeggen) Er zijn leuke zithoekjes gemaakt en er is een grote speelafdeling voor kinderen. Wij komen zeker terug. Een aanwinst voor Deventer !
Robrechje .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Vriendelijke bediening met aandacht en uitleg voor het concept. Zeer veel keuze qua eten, echt iets uit alle windstreken van de wereld. Overal is aandacht aan besteedt, alleen de rode wijn was niet lekker en daar was ook een luisterend oor voor.
Sushi was goed, de zeebaars sashimi was zeer goed. Concept met de drank kaart waarmee je 1,- betaalt voor een biertje en 1,50 voor glas wijn was nieuw en werkte wat mij betreft perfect.
Lekkere speelruimte voor de kinderen dus wij konden rustig eten, kom zeker nog eens terug.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
De term Wereldkeuken dient met een dikke korrel zout genomen te worden. Wok, pizza en pasta is meer op zijn plaats. Ondanks dat het weinig met een wereldkeuken te maken heeft, is het gebodene wel wel redelijk tot goede kwaliteit. Kwalitatief gezien een tikkeltje beter dan de gemiddelde wok restaurant. Personeel nog wel erg onwennig en de dame die achter de grill stond leek wel alsof het haar eerste dag was. Vriendelijk, maar erg nerveus en leek nog veel te moeten leren.

Iets waar het restaurant weinig aan kan doen, maar toch wel de nodige irritatie opwekte is dat het vol zat met erg luidruchtige en ronduit onbeschofte (naar het personeel) klanten. Dit is echter niets anders dan een willekeurig ander wok restaurant. Eten was goed, daar gaat het om....
Kirstin B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Leuk nieuw restaurant in Deventer. De sushi is inderdaad lekker. De kinderen vonden het geweldig dat ze onbeperkt suikerspinnen, pannenkoeken, patat, ijs en slushpuppies konden nemen. De indoor speeltuin is er ook nog steeds. Dus relaxt eten terwijl de kinderen aan het spelen zijn.
Jeffrey J.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Bij aankomst gisterenavond rond 7 uur hebben we eerst n kwartier bij de entree staan wachten tot er iemand kwam om ons op te halen toen werd er gevraagd of wij n drankenkaart wilden zonder verdere uitleg hierover.
Affijn we wilden n tafel voor 2 en kregen deze na betaling vooraf!!!!
Eenmaal bij de tafel geen verdere uitleg over hoe en wat zeer jammer was.
Zelf alles mogen uitvinden toen we ons eerste bordje genuttigd hadden en 2e bord vol terug waren bij onze tafel bleek deze echter niet afgeruimd de tafel was voor 2 personen dus niet echt ruim meer dan schandalig.
Personeel wat er liep kon de absolute drukte niet eens aan wij hoorden meerdere mensen klagen zelfs een klant die de deur uitliep en tot de volgende x werd gezegd zei terug dacht t niet persoonlijk denk ik er net zo over.
Helaas zelfs de eigenaar liep klanten en tafels voorbij helaas had met hem nog wel n gesprek aan willen gaan wat ons betreft qua service ver beneden peil.