Restaurant Vrienden

Hinthamerstraat 109 5211 MH Den Bosch Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Restaurant Vrienden

• Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Vriendelijk personeel!
Rien H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Restaurant oogt gezellig. Vriendelijke bediening en lekkere leuke gerechten.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Afgelopen dinsdag gegeten bij "Vrienden". In ons geval bij onze oud-leerling Mike van de Pas en zijn crew. We waren benieuwd. Maar zijn beslist niet teleurgesteld. Gelukkig weer eens (nieuw) restaurant n de stad zonder capsones. Eerlijk gerechten op de kaart tegen een redelijke prijs. Smakelijke salade kip vooraf. Als hoofdgerecht was de halve gegrilde kip meer dan voldoende. Gelukkig werd dat ook geadviseerd. Mijn tafelgenoot (die niet van kluiven houdt) was zeer tevreden met de entrecote. De rode huiswijn is prima. De bediening was lief/goedwillend maar mag nog wel professioneel wat bijleren. Binnenkort komt ik toch weer eens terug voor de dorade van de grill. Lekker weer ontleden!
Angelo I.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten, prima gerechten voor een eerlijke prijs, spontane leuke bediening, voor herhaling vatbaar
Niels E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten voor de restaurantweek. De kipsalade vooraf was heerlijk en kan ook prima als hoofdgerecht door, zo royaal was de portie. De picanha als hoofdgerecht was ook fantastisch. Door het vrolijke, goedlachse personeel was het topavond!
A.dje V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Onze ervaring is fijn en gezellig. Ondanks mijn allergieën heb ik lekker gegeten. Ze zochten mee naar oplossingen. Erg fijn. Dank je wel????
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Leuk restaurant met lekker eten. Gespecialiseerd in kip.
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Voorgerechten zijn goede combi’s. Heerlijk eten vd grill, precies goed gegaard; ook de tonijnsteak! Lkkr vers eten met heerlijke mayo en zelfgemaakte friet. Prima wijnen die passen bij t eten. Wij komen graag keer terug! Ook aardige bediening en gezellige sfeer.
Andreas V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten! lekkerste kip (piri piri) die ik ooit gegeten heb, mals en kruidig. Een hele kip is meer dan voldoende als je echt honger hebt. De cheesecake was verrukkelijk, om hem nog lekkerder te maken zouden ze een frambozen sausje of dergelijke er bij kunnen serveren! De invallende ober maakte onze avond perfect gemaakt. Al met al, top restaurant en daarom een dikke 10!
Andreas V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Fantastisch! lekkerste en malste kip (piri piri) die ik ooit gegeten heb. Erg viendelijk personeel. De cheesecake was ook verrukkelijk, deze had nog iets lekkerder kunnen smaken met een fruit sausje er naast.
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
De bediening was kundig, aardig en weet zich goed aan te passen aan de gasten. Het eten was heerlijk en de porties zijn groot. Fijn ook dat je een doggie bag mee krijgt
EAB W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Lekkere kip-maaltijden. we gingen voor de pure kip. Was lekker, de bij geserveerde patat viel wat tegen. Eigenlijk een no-nonsens restaurant.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heel leuk, laagdrempelig restaurant met gemoedelijke sfeer en vriendelijke, enthousiaste en goedlachse eigenaren/koks/bediening. Leuk dat je kunt kijken waar de kippen gebraden worden. Erg lekker gegeten!
Maurice B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zeer goed en gezellig, zeker voor herhaling vatbaar!
Rico H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Erg lekker gegeten, fijne atmosfeer, leuk personeel!
Toby K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Wat een geweldig Restaurant! Naast heerlijke kip nog genoeg andere lekker dingen zoals vis en vlees. En de voor en bijgerechten zoals de groentenstapel en krokante aardappel krullen zijn verrassend en net zo geweldig. We gaan er snel weer eens eten. We hebben letterlijk onze vingers erbij afgelikt.
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Hoeveelheid was matig, hetzelfde geldt voor de bediening....
Kom er niet meer terug, geen aanrader, sorry