Restaurant Vrienden

Voorstraat 71 2685 EK Poeldijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Vrienden

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 14:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Shinshan .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Vandaag hier met een groot gezelschap gegeten. Het restaurant is vernieuwd en heet nu Eindeloos. Het is nu een 'all you can eat' concept van kleine gerechten. Deze verandering was nodig. Niet omdat het eten niet goed was, maar omdat er steeds minder klanten kwamen. De vorige keer dat we hier waren was het restaurant namelijk erg leeg.

Er kunnen per gang twee gerechten worden gekozen uit een lijst van voor- en hoofdgerechten en desserts. En zo vaak je wilt. Eerste gang de soep en garnalen. Alles heet opgediend en goed van smaak. Hier worden echt goede ingredienten gebruikt. Tweede ronde vis. De botervis is een aanrader, precies goed gebakken. Hierna nog asperges en een toetje met amandelcake. Als afsluiter de aan tafel gemaakte Irish coffee, echt een topper. Elke gang werd er ook heerlijke friet opgediend.

Concept was voor veel mensen uit de groep even wennen, maar achteraf vond iedereen het toch ook wel leuk, gezellig en een goede manier om meedere gerechten te proberen.

Heerlijk gegeten en en gezellige avond. Dit restaurant verdient een volle zaal!
Shinshan .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Vandaag hier met een gezelschap wezen eten. Zeer vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Restaurant heeft een gezellig sfeer, maar oogt wellicht wat oubollig. Toiletten zijn schoon, maar mogen weleens gemoderniseerd worden. Vooraf stokbrood met kruidenboter, was prima. Als hoofdgerecht de zalm, deze was precies goed gebakken. Lekker met wat groenten en friet. De gerechten van tafelgenoten waren ook goed gebakken en vielen goed in de smaak. Als nagerecht de irish coffee. Deze wordt aan tafel bereid en is een echte aanrader. Het ijs was ook erg goed, zacht en romig, zonder ijskristallen. Minder positief vond ik de lange wachttijd voordat het hoofdgerecht werd geserveerd. Ook was het jammer dat het niet erg druk was, dit restaurant verdient meer aanloop. Prijzen zijn zeer schappelijk. Kortom, een positieve ervaring. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Donath .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
A la carte eten (zowel vlees als vis) was uitstekend maar wel erg prijzig. Het diner was in het eetcafé want voor het a la carte restaurant waren geen andere gasten. Helaas is het eetcafé een ongezellige ruimte voor een diner. O.a. het tafeltje was te klein voor vier personen die uitgebreid a la carte wilden eten.