Meer informatie over restaurant Restaurant VOOREENMAAND

Vrijdag t/m Zondag 18:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
P.C.J V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Afgelopen vrijdag gegeten bij Ramon in de Glazen ruimte. Wat werden wij daar enorm blij van zoals deze avond aan elkaar wordt gepraat door Ramon en zijn Sommelier maar ook met name door de gerechten die ons werden voorgeschoteld !! Wij starten met 3 smakelijke amuses, daarna kwam en eer goddelijk heerlijke burger van tonijn, zoals deze in elkaar was gezet door Ramon en zijn team was subliem. De zuurtjes, de zoetjes en de kakelverse tonijn bij elkaar was om te smullen, echt op sterniveau !! ( dat ik al mijn vingers nog bezit is opmerkelijk !) De bouillon van cassave en de gerookte kabeljauw was ook al zo'n topper, daarna het zalige lobbige ei met Hollandaise saus, toen de twee bereidingen van lamsvlees met masala en we sloten het verhaal af met allerlei bereidingen van peer. Ik zou eigenlijk een belletje/mailtje moeten doen naar dat Franse blad van die banden...:) Ik begreep dat dit Restaurantvooreenmaand de laatste is maar wat mij betreft doorgaan...........vooral doorgaan !

Piet van den Bosch
RositaP .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Wat een fijne avond met bijzondere mensen, overheerlijk eten en bijpassende wijnen!!
Met entertainment door Ramon en Sergio IJssel als Sommelier van de avond!
Nog tot 30 augustus, echt een aanbeveling!
De bediening zorgt er voor dat je je echt op je gemak voelt, heel netjes en attent. Eten was echt bijzonder lekker en verrassend met bijpassende wijnen. Wijnarrangement is een aanrader om erbij te boeken.
C H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Het is een leuk concept zo'n restaurant voor een maand. Ontvangst om 18 uur met een borrel en dan allemaal tegelijk aan tafel rond 19 uur voor het eten. Dit was de laatste week en het thema was aziatisch. Een luxe variant van een vietnamese loempia, rendang a la Ramon, een heerlijke Tom Ka en een variant op het broodje ba pao met buikspek. Dat was ook het enige minpunt: ik ben gek op buikspek en dit stukje was helaas erg droog. Maar verder alleen maar mooie smaken, mooie balans tussen zoet, zuur, zout en prima porties.
Wat de entourage betreft, ik ben er misschien wat te nuchter voor om het leuk te vinden dat er door 2 bekende Nederlanders verteld wordt over wijn en muziek. Dat hoeft voor mij niet. Deze 'entertainment' tussendoor zorgde er ook voor dat het nogal een lange zit was: 5 uur voor 5 gerechten... Voor het eten kom ik volgend jaar terug, voor de entourage misschien niet.
Maar Ramon, bedankt voor het signeren van mijn boek!