Over het restaurant Restaurant Voor Iedereen

Voor elke smaak

Voor Iedereen heeft geen traditionele menukaart. Alle gerechten die op het menu staan, zijn namelijk te bestellen als voor- of hoofdgerecht. Ideaal dus, of je nou kleine of grote trek hebt. Het menu is ook nog eens ontzettend uitgebreid, echt iedereen zal zich hier thuis voelen!

Halve fles mineraalwater

Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Stef95 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Klein gemoedelijk restaurant. Personeel heel vriendelijk en het eten heerlijk, Wij hebben het verrassingsmenu 4 gangen genomen. Dit was qua prijs kwaliteit heel goedkoop. Echt een aanrader.
Deborah B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Eten is altijd verrassend en ontzettend smakelijk. Informele sfeer en leuke bediening. Complimenten!
Janneke P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Een prettig restaurant met aardige niet opdringerige bediening. Lekkere wijn en goed eten, een gevarieerde kaart, zodat er voor iedereen wat wils is. Atmosfeer in restaurant is altijd goed, intiem en toch zit je niet teveel op elkaars lip.
Willemien R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Supergoede bediening! Kennis van glutenvrij eten en de wijnen.
Heerlijk eten en prima sfeer. Wij hebben genoten!
Omdat mijn gerecht vergeten was kregen we de koffie van de zaak.
Job D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
"Voor iedereen" voldeed in alle opzichten aan wat van een verrassings-viergangen-diner verwacht mag worden: hoge kwaliteit van de ingrediënten, creatief samengesteld, zorgvuldig gedrapeerd op het bord, uitgeserveerd door een plezierige en kundige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
ondanks de drukte deze avond keurig bediend en heerlijk gegeten!
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De tijd tussen alle gerechten was prima en het vlees was super mals. De rivierkreeften in tempura beslag en de garnalenkroketjes zijn een aanrader als voorafje. Alleen het eerste glas wijn was wel erg zuinig.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Voor de 4e keer bij Voor Iedereen geweest en nog nooit teleurgesteld. Ook dit keer meer dan prima gegeten. Enige aandachtspuntje: de glazen wijn zijn soms wat aan de zuinige kant.
Lex R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goede prijs/kealiteitsverhouding.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten met aardige en agente bediening!!
Goede prijs/ kwaliteit verhouding!!
Gezellige avond!!
Annegien C.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Je kunt gewoon niet kiezen, wat een heerlijke gerechten! Ook heel fijn dat je kunt kiezen of je een kleine portie of een grote portie van ieder gerecht wilt. Leuke bediening, leggen alles uit, wat voor producten worden er gebruikt, etc. Absoluut een aanrader!!
Leon J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij komen er meerdere keren per jaar, erg tevreden elke keer. Wij laten ons altijd verrassen door de chef en dat pakt 99% van de tijd goed uit... aanrader dus!
Annette N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten, alles kan, niets hoeft, diverse combinaties buiten de kaart te regelen.
prijs kwaliteit zeer aantrekkelijk. tot gauw
Maarten N.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Vrolijke en betrokken bediening, heerlijke wijn geserveerd, en het eten was echt een aanrader. Klein puntje (wellicht persoonlijk) is het 'standaard' en witte stokbrood wat je bij aanvang geserveerd krijgt. En bruin stokbrood was niet beschikbaar. Maar alles bij elkaar erg goed en kom er zeker terug
Edith M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Wederom geweldig gegeten. Alle ingrediënten super vers, zoals de kabeljauw. Sausen worden zelf bereid, niets uit een pakje, hier wordt met passie gekookt! Bediening top, sfeer is ongedwongen. Prijs/kwaliteit zeer goed.
miekiemiek K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben hier gisteren met z'n tweeën gegeten. Het is een fijn, klein restaurant met vriendelijke bediening en een heerlijke kaart. Het was moeilijk kiezen, we gaan zeker nog een keer terug. Wat we hebben gegeten was erg lekker, zeker de cocossoep was super!!
JanFab .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zeer vriendelijke proffesionele bediening ., de eigenaar liep zelf mee en is een No nonsens man met kennis van zaken. Goed verhaal bij de uitstekende wijn (ripossa) Het was onze 2e keer dat we er aten en raden dit restaurant ten zeerste aan ????????
Gert-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prima eten. Wijn past er prima bij, goede adviezen. Deze mensen willen hun gasten laten genieten!
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten, kom zeker nog een keer terug.