Over het restaurant Restaurant Voor Iedereen

Voor elke smaak

Voor Iedereen heeft geen traditionele menukaart. Alle gerechten die op het menu staan, zijn namelijk te bestellen als voor- of hoofdgerecht. Ideaal dus, of je nou kleine of grote trek hebt. Het menu is ook nog eens ontzettend uitgebreid, echt iedereen zal zich hier thuis voelen!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Voor Iedereen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

loes J.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We gingen uit eten voor de trouwdag van mijn ouders. Mijn broer en ouders waren hier al eens eerder geweest maar ik nog nooit. Ik ben aangenaam verrast. Je merkte helaas een klein beetje dat er een personeels te kort is maar verder was alles helemaal top. Heerlijk gegeten van de keuzes van de chef. Ga er zeker nog een keer heen!
Frans013 D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een teleurstellende ervaring dit eerste bezoek aan dit Voor Iedereen toegankelijke restaurant in meerdere opzichten. Allereerst het eten, bestelde coquilles waren vrijwel geheel glazig en nog vrij koud van binnen, teruggestuurd naar de keuken echter kwamen vrijwel onveranderd weer terug met de aanvullende mededeling dat zit zo hoorde bij de bereiding van deze schelpdieren. Bestelde entrecote erg taai en smakeloos. De rode wijn die ik graag bij mijn eten ( entrecote) wilde drinken was niet meer verkrijgbaar en de andere kon alleen per fles aangeschaft worden. Weinig service gericht als je nagaat dat zo'n fles inkoop misschien 5 - 7 euro kost en een glas minimaal 4 euro.
Ook tafelgenoten hadden zo hun op- en aanmerkingen op de kwaliteit van de uitgeserveerde gerechten. Misschien had de chef zijn dag niet of was de chef op vakantie het was al met al een minder prettige ervaring. Decor matig, akoestiek slecht, je kon elkaar moeilijk verstaan en service redelijk tot goed.
nancy T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten !
Sara W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heeeel erg lekker gegeten. De bediening is erg vriendelijk en op de hoogte. Naast het heerlijke menu ook een zeer ruime en lekkere wijnkaart. Doordat alle gerechten klein en groot te bestellen is en er een ruim aanbod is van zowel vlees, vis en vegetarische gerechten is dit een aanrader voor iedereen!
Vincent H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
De keuken had duidelijk een goede dag. Heerlijk was het.
annesofie F.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten! 3 gangen verrassingsmenu gehad. Top! Zeer vriendelijk personeel. Goede service. Zeker voor herhaling vatbaar.
nancy T.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk buiten gegeten en een goede bediening!
Jan-Paul B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten van de verrassing van de kok, ook het glutenvrije broodje werd gewaardeerd. Leuke bediening en in overleg veel mogelijk. Wij komen zeker terug!
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Hebben heerlijk gegeten. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Voelden ons welkom
Jeanitha R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. Uitstekend gegeten en gedronken. Uiteindelijk toch nog in de tuin kunnen zitten en als laatsten weg gegaan. Vriendelijk personeel ook.
Sofia W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk restaurant, lief en spontaan personeel, goed betaalbaar
Tirtsa K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. Zo fijn dat je de gerechten in een klein en groot portie kan bestellen. Door te kiezen voor allemaal kleine gerechten konden we nog een extra gerecht proeven. Het was allemaal overheerlijk. We komen zeker nog een keer terug om de andere gerechten van de kaart te proberen!
Anjuli H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij waren positief verrast en werden erg vriendelijk (misschien iets té informeel) onthaald door de jonge gastheer. We konden lekker buiten zitten maar daar stonden de tafels wel behoorlijk dicht op elkaar, binnen zit het wat dat betreft prettiger denk ik. De gerechten waren met zorg bereid en van goed niveau, zeker voor de zeer schappelijke prijs van het 4-gangen verrassingsmenu. Eén stukje vlees was ietwat te doorbakken en dat werd direct netjes doorgegeven aan de kok en er werd aangeboden een nieuw gerecht te brengen. Dat was niet nodig maar het was zeer attent. De uitleg bij de gerechtjes is prima. Al met al zeker het bezoeken waard en voor herhaling vatbaar!
Loek H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk avondje bijkletsen met lekker eten. Bediening was uitermate goed!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Voorgerechten waren erg goed, maar de hoofdgerechten vielen tegen. Groente en aardappels moeten apart worden bij besteld. Malsheid van de tournedos en lamskotelet viel tegen.
FMAmersfoort .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Lekker gegeten, heerlijke wijnen en goede/vriendelijke gastheren + vrouw. 4 gangen verrassing van de chef zeer de moeite waard. De kaart biedt verder voldoende mogelijkheden, elk gerecht bovendien in kleine + grote portie te bestellen.
Else C.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
De inrichting is niet helemaal mijn stijl, maar dat is natuurlijk van ondergeschikt belang. (Al vind ik persoonlijk de uitzondelijk grote klok aan de muur bijzonder storend, sorry)
Het eten was werkelijk heerlijk! Dit werd erg mooi gepresenteerd en de bediening was ontzettend vriendelijk en gastvrij.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van het menu vd chef.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Was weer erg lekker en de bediening is super vriendelijk
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Gezellige en lekker eten. Interessant en zeer positief: er worden ook halve porties van de gerechten geserveerd, tegen dienovereenkomstige prijzen.