Over het restaurant Restaurant Voor Iedereen

Voor elke smaak

Voor Iedereen heeft geen traditionele menukaart. Alle gerechten die op het menu staan, zijn namelijk te bestellen als voor- of hoofdgerecht. Ideaal dus, of je nou kleine of grote trek hebt. Het menu is ook nog eens ontzettend uitgebreid, echt iedereen zal zich hier thuis voelen!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Voor Iedereen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Voor Iedereen

Edith M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Wederom geweldig gegeten. Alle ingrediënten super vers, zoals de kabeljauw. Sausen worden zelf bereid, niets uit een pakje, hier wordt met passie gekookt! Bediening top, sfeer is ongedwongen. Prijs/kwaliteit zeer goed.
miekiemiek K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben hier gisteren met z'n tweeën gegeten. Het is een fijn, klein restaurant met vriendelijke bediening en een heerlijke kaart. Het was moeilijk kiezen, we gaan zeker nog een keer terug. Wat we hebben gegeten was erg lekker, zeker de cocossoep was super!!
JanFab .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zeer vriendelijke proffesionele bediening ., de eigenaar liep zelf mee en is een No nonsens man met kennis van zaken. Goed verhaal bij de uitstekende wijn (ripossa) Het was onze 2e keer dat we er aten en raden dit restaurant ten zeerste aan ????????
Gert-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prima eten. Wijn past er prima bij, goede adviezen. Deze mensen willen hun gasten laten genieten!
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten, kom zeker nog een keer terug.
Cedric D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten in de knusse binnentuin.
4 gangen diner met de keuzes van de Chef. Je kan/mag doorgeven wat je echt niet lust of niet mag eten.
Uitleg bij elk gerecht wat je eet. Lekkere wijn! Wij komen zeker (snel) terug!!!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima gegeten, rustige sfeer en prijs/kwaliteit is dik in orde. De bediening is zeer vriendelijk en attent.
Erwin J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Service uitstekend. Je bent echt een gast. Ons tafeltje was nog niet gereed, daarom een heerlijk glas wijn gekregen. Ondanks late reservering toch tafeltje bij het raam.

De gerechten waren erg smakelijk en het concept van kleine gerechten geeft de mogelijkheid om veel gerechtjes te proeven.

De ambiance is gezellig alleen de stoelen zitten helaas slecht.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Weer als vanouds ;-)
loes J.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We gingen uit eten voor de trouwdag van mijn ouders. Mijn broer en ouders waren hier al eens eerder geweest maar ik nog nooit. Ik ben aangenaam verrast. Je merkte helaas een klein beetje dat er een personeels te kort is maar verder was alles helemaal top. Heerlijk gegeten van de keuzes van de chef. Ga er zeker nog een keer heen!
Frans013 D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een teleurstellende ervaring dit eerste bezoek aan dit Voor Iedereen toegankelijke restaurant in meerdere opzichten. Allereerst het eten, bestelde coquilles waren vrijwel geheel glazig en nog vrij koud van binnen, teruggestuurd naar de keuken echter kwamen vrijwel onveranderd weer terug met de aanvullende mededeling dat zit zo hoorde bij de bereiding van deze schelpdieren. Bestelde entrecote erg taai en smakeloos. De rode wijn die ik graag bij mijn eten ( entrecote) wilde drinken was niet meer verkrijgbaar en de andere kon alleen per fles aangeschaft worden. Weinig service gericht als je nagaat dat zo'n fles inkoop misschien 5 - 7 euro kost en een glas minimaal 4 euro.
Ook tafelgenoten hadden zo hun op- en aanmerkingen op de kwaliteit van de uitgeserveerde gerechten. Misschien had de chef zijn dag niet of was de chef op vakantie het was al met al een minder prettige ervaring. Decor matig, akoestiek slecht, je kon elkaar moeilijk verstaan en service redelijk tot goed.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten !
Sara W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heeeel erg lekker gegeten. De bediening is erg vriendelijk en op de hoogte. Naast het heerlijke menu ook een zeer ruime en lekkere wijnkaart. Doordat alle gerechten klein en groot te bestellen is en er een ruim aanbod is van zowel vlees, vis en vegetarische gerechten is dit een aanrader voor iedereen!
Vincent H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
De keuken had duidelijk een goede dag. Heerlijk was het.
Annesofie F.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten! 3 gangen verrassingsmenu gehad. Top! Zeer vriendelijk personeel. Goede service. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk buiten gegeten en een goede bediening!
Jan-Paul B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten van de verrassing van de kok, ook het glutenvrije broodje werd gewaardeerd. Leuke bediening en in overleg veel mogelijk. Wij komen zeker terug!
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Hebben heerlijk gegeten. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Voelden ons welkom
Jeanitha R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. Uitstekend gegeten en gedronken. Uiteindelijk toch nog in de tuin kunnen zitten en als laatsten weg gegaan. Vriendelijk personeel ook.
Sofia W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk restaurant, lief en spontaan personeel, goed betaalbaar