Over restaurant Restaurant Voor Iedereen

Voor elke smaak

Voor Iedereen heeft geen traditionele menukaart. Alle gerechten die op het menu staan, zijn namelijk te bestellen als voor- of hoofdgerecht. Ideaal dus, of je nou kleine of grote trek hebt. Het menu is ook nog eens ontzettend uitgebreid, echt iedereen zal zich hier thuis voelen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Voor Iedereen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Hier al zeer vaak geweest. Altijd prima eten en gezellige sfeer. Visplank is een echte aanrader! Zomers ook lekker in de tuin.
Marshmallow1983 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Afgelopen week voor de eerste keer gegeten bij restaurant voor iedereen.
Leuke afwisselende kaart, maar toch het drie gangen menu van de chef gekozen.
Had er persoonlijk iets meer van verwacht. Bij het voorgerecht miste ik het krokantje. En het kalfsbiefstukje als hoofdgerecht was naar mijn mening te hard aangebakken en de aardbeien bij het nagerecht waren aan de zachte kant.
De dame in de bediening was erg enthousiast en vlot. Ze wist het allemaal leuk te brengen.
Voor de rest een leuke inrichting.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
De kaart biedt voldoende variatie en daarnaast serveren ze ook nog een aantal dagspecialiteiten. De borrelhap vooraf was nogal groot (maar erg lekker) dus we waren blij dat we kleine gerechtjes hadden besteld. Temeer daar de entrecote ( ook weer goed) best fors was. De wijnkaart is goed op orde en biedt volop keus. De bediening is vriendelijk, vlot en informeel. Aanrader voor een gezellige avond met vrienden.
Jade B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Dit jaar al meerdere malen bij Voor Iedereen geweest. Bijzonder kundig en vriendelijke bediening, persoonlijk en met goede kennis van de kaart en de wijnen. Favoriet is de Chef's Choice, een 3- of 4- gangen menu met creaties van de kok welke niet op de kaart staan. Iedere keer word ik weer verrast door de originaliteit en de smaak van de gerechten. Ik ben iemand die vaak uit eten gaat; ik hou er van om nieuwe gerechten te proeven en iedere keer dat ik bij Voor Iedereen kom krijg ik weer iets voorgeschoteld wat ik nog niet kende! Qua prijs/kwaliteit ongeëvenaard, een 3 gangen menu bij dit restaurant is goedkoper van bij bijvoorbeeld zo'n standaard restaurant als de Humpreys. Ik neem iedereen die ik ken er mee naar toe!
RoCo2006 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We hebben met zijn tweeen gegeten in het Restaurant voor iedereen. Het is een leuk klein restaurantje. We hadden van te voren gereserveerd. dat was blijkbaar ook nodig. Er kwamen verschillende mensen binnen, waarvoor geen plaats meer was. Daarnaast kwamen er meerdere lichtingen voor een tafel.
We vinden het een leuk concept dat je alle gerechten in het groot en klein kunt eten. Het kritiek dat je friet of andere bijgerechten apart moet bestellen herkennen we niet. Dat zie ik juist als een pluspunt.
We werden erg hartelijk ontvangen. De kaart en de manier van bestellen werd ons goed uitgelegd. Ook de wisselende gerechten werden direct toegelicht. Wel in een sneltreinvaart, maar dat geeft niet.
Als voorgerecht hadden we allebei de asperges gekozen. Deze waren wat ons betreft wat hard. Desgevraagd werd aangegeven dat dat zo hoort. Wij vragen ons dat af, want we eten ze nergens zo, maar goed, wellicht is het goed om in het menu te vermelden dat ze ´modern´ worden bereid. Als tweede gang hadden we tournedos en entrecote. Van te voren werd aangegeven dat we het entrecote beter als kleine portie konden bestellen, en dat was een goed advies. Het was behoorlijk aan de maat.
Als dessert voor het chocotaartje gegaan. Ook erg lekker. Ondanks de asperges, raden we het restaurant wel aan.
Loot .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Viel erg tegen het was eigenlijk gewoon slecht. Ik had zelf de salade buikspek en gnocchi nou ik kan u vertellen daar werd je niet vrolijk van. De salade buikspek smaakte naar sojasaus en...... sojasaus verder was de buikspek nog wat vet dus niet krokant zoals beloofd. Het was gewoon niks bijzonders, maar de ober legt het uit of er een wereld gerecht op uw bord ligt. Dan de gnocchi niet dat er veel van op het bord lag ik denk 6 kleine stukjes. Wel lag er veel spinazie op het bord waar trouwens zand in zat, maar om dit gerecht samen te vatten slecht, saai, weinig, geld klopperij en haal het van de kaart als je het niet kan bereiden. Dan ook dat rare concept dat je zelf nog friet, salade enz moet bijbestellen. Dat vind ik zo iets raars komt niet echt klantvriendelijk over, maar meer van krijgen wij lekker meer geld binnen als restaurant zijnde. Ik raad dit restaurant u niet aan de prijs kwaliteit verhouding is te slecht.
Yvette_Fons .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Gisteren hier gegeten met een groep van 8 personen, fijn kleinschalig restaurant met niet te veel tafels. Omdat we met een groep waren hadden ze van te voren aangegeven dat we een Chef's Menu kregen; dit was super! Iedereen kon aangeven waar hij/zij niet van hield en of ze vis, vlees, vegetarisch of een combinatie hiervan wilden. Gerechten waren lekker, bediening was top! Schenken fijn de wijn bij en komen regelmatig vragen of ze nog iets voor je kunnen betekenen; we zaten nooit lang met een leeg glas. Bij het ontvangen van de rekening waren we ook positief verrast, ontzettend goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hier gaan we zeker nog eens eten!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het eten was simpel. Heel simpel. Als je een menu neemt verwacht je niet dat je nog gerechten moet bijbestellen, en helemaal niet dat je dat niet weet.
De service was traag. Vijfendertig minuten wachten op een hoofdgerecht, waarvan gezegd wordt dat het bord heet is, maar het eten er op is zo lauw dat we in 3 minuten onze bordjes leeg hadden. En tip: als je uitlegt wat er op het bord ligt, beperk je tot die dingen die groter zijn dan een doperwt. En de enige keer dat uitleg echt nodig is, bij het kaasplankje, zorg dan dat je weet wat er op ligt.
Het decor oogt als een verlaten pizzeria. En als je bij het reserveren vraagt om niet bij de voordeur geplaatst te worden, valt het erg tegen als je naast de voordeur zit. Die kennelijk erg lastig dicht gaat.
Waarom toch een zes? Lekkere wijn, volop gratis kraanwater en goed gezelschap.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Hartelijke ontvangst gisteren bij Voor Iedereen. Even de jassen aanpakken is toch gewoon netjes. Lekkere wijnen (veel keus ook in open wijnen). We gingen voor het 3-gangen menu van de chef. Prima in orde en voor een heel nette prijs. De bediening was attent en vriendelijk. De inrichting van het restaurant vind ik lastig te beschrijven, het is een beetje van alles wat. Van de kleurrijke "muurschilderingen" moet je houden. En als het restaurant vol zit (en dat zat het) is het best rumoerig, maar dat is bij veel restaurants vaak wel een ding. Al met al, prima gegeten en genoeg reden om weer terug te komen.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Tijdens nachtje logeren in Amersfoort hier gegeten, vooraf gereserveerd per mail en dat was ook nodig bleek. Restaurant helemaal vol, en nadat een grote groep wegging, alle tafels in no time weer bezet. Goed teken! Ontvangst heel vriendelijk, jassen werden aangenomen, uitleg van de kaart, en alles met een gemeende glimlach. Begonnen met gratis brood met alioli, en toen kwam het grote kiezen. Alle gerechten zijn zowel in kleine als grote variant beschikbaar, zodat meerdere dingen kunt nemen. Wij namen 3 kleine gerechten en een dessert. Voor ons waren de uitschieters bite rivierkreeftjes in tempura, dungesneden entrecote, kip piri piri en het chocoladetaartje. Inclusief het brood dus uiteindelijk 5 gangen op, en een rekening van 100 euro. Maar was het meer dan waard. Alles mooi bereid, je proeft dat het vers is, en mooi opgemaakt. Als we in de buurt zijn komen we zeker weer terug!
Nawor .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Lekker gegeten. Leuke kleine gerechten, frietjes waren heerlijk. Salade blauwe kaas bijzonder lekker. Mosselen waren goed.
Char18 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Leuke kleine gerechten. Mijn lievelingsgerecht daar was de blauwe kaas salade, zo bijzonder lekker. Ik kom zeker nog een keer terug.
Info408 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Wij hadden hier al eerder gegeten en daarom, nu na ruim 7 maanden weer een keertje. Oesters (beiden) en pasta alle Vongole en Snoekbaars. Misschien ligt het aan de maandagavond, misschien aan het feit dat we een "kleine"portie namen maar de snoekbaars op risotto was wel heel summier en de pasta Vongole was een regelrechte aanfluiting. De pasta was te gaar en droop in een waterig groenig sausje van peterselie, knoflook en nog een aantal ingredienten.
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Ik heb twee keer bij Voor Iedereen gegeten. Mijn eerste ervaring was redelijk goed, mijn tweede was heel goed. De eerste keer had ik een verrassingsmenu wat ik een beetje topzwaar vond qua menu-opbouw. Ik hou van de klassieke zuur-zout-zoet opbouw en ben een liefhebber van mooie witte wijnen. Als je dan start met dungesneden gegrilde entrecote, met een mooie rode tempranillo ernaast, dan is dat even slikken (en stevig kauwen!). Maar eerlijk is eerlijk: het eten was lekker.

Mijn meest recente ervaring was positiever, daar koos ik zelf het menu, bestaande uit coquilles, kreeftenbisque en een mooie Tournedos. Mooie wijn erbij (vooral de ripasso viel erg in de smaak bij het vlees!).

Wat me opvalt is de fijne sfeer binnen. Mensen werken zichtbaar met plezier in zowel de keuken als bediening. Het is niet super formeel, waardoor dit plezier prettig op mij overkomt als gast. Ik vond het ook knap dat de jongen die ons bediende me nog kende van de eerste keer.

Al met al: aanrader. Goed prijs-kwaliteit verhouding. En wees niet bang om lekker zelf je menu samen te stellen!
Lizzy D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Echt heerlijk gegeten en gedronken!
M'n zusje had een 3gangen verassingsmenu, wat echt fantastisch was! Ikzelf had kokoscurrysoep, coquilles en pasta vongole. Wat ook fantastisch was! Er hing ook een hele relaxte sfeer, met een topservice!

Wij komen zeker nog eens terug ;)
Jacquelien U.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Bediening vriendelijk, zeer goed informerend over concept restaurant en de gerechten.
Eten voortreffelijk. Zwaardvis als voorgerecht, ossenstaart als hoofdgerecht en crème brullen met ijs en vruchten als dessert. Geen probleem gemaakt als je een gerecht met z'n tweeën eet.
Prijs kwaliteit zeer goede verhouding.
Kom hier zeker terug.
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Heel aardig restaurant met een leuke uitstraling en vriendelijke bediening. Vooraf gefrituurde spierinkjes gehad, prima op smaak. Daarna tournedos die ook goed smaakte, goed rood en toch warm. Gevolgd door een lekker dessertje. Je kunt er ook halve gerechten bestellen wat erg leuk is als je iets meer wilt uitproberen of als je niet zo'n grote eter bent. In dat eerste geval telt het wel op qua geld. Want het is al met al wel aardig aan de prijs. Komt ook mede doordat je alle bijgerechten (ook frietjes etc) nog apart erbij betaalt. Zeker een leuk restaurant om af en toe eens heen te gaan.
JeskeT .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Op de gok naar het centrum gefietst met mijn man. Bij toeval hier beland. Wat een geweldig restaurant! Het concept van grote en kleine porties vonden we wat vreemd. Maar de kaart stond lekkere opties. Zoveel dat we niet konden kiezen. We hebben ons laten verrassen door de chef. Er werd perfect rekening gehouden met onze dieet wensen, de gerechten die we kregen stonden niet op de kaart - de kok was creatief aan de slag gegaan. Eten was heerlijk. De bediening was erg vriendelijk en met verstand van zaken. Flesjes kraanwater kwamen gratis aan tafel. Na 3 gangen zaten onze buikjes goed gevuld. En de prijs was ook een echt meevaller.
Hier komen we zeker nog eens doelbewust terug.
Alastair .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Goed concept waarin de niet al te grote eter de kans krijgt een voor- en hoofdgerecht te eten zonder dat hij halverwege het hoofdgerecht al voor de mast zit! Bediening vlot en informeel, goede info over de kaart. Wijnkaart biedt goede keuzemogelijkheid. Hier en daar wel te duur, bijvoorbeeld het gerecht met coquilles klein kost €13,95 met 2 coquilles en groot €24,95 met 3 coquilles! De verhouding 3 en 6 lijkt ons realistischer......
Mo B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Heerlijk gegeten met z'n zessen, maar bestel geen grote portie vegetarische lasagne als je honger hebt. 2 van ons deden dat wel en waren verbaasd over het kleine stukje op ons bord. Toen ons werd gevraagd of alles naar wens was, maakten we daar dan ook een opmerking over. Meteen werd de manager erbij gehaald, heel netjes, maar die kwam niet verder dan: "zo doen we het altijd, we wegen de porties af (220 gram à € 16,95), misschien had u een ander verwachtingspatroon". Geen speld tussen te krijgen, maar zonder enige interesse voor de mening van de klant.
Alle zes hebben we na een klein voorgerecht en een groot hoofdgerecht nog een nagerecht genomen om onze honger te stillen.
Het restaurant adverteert met: 'een restaurant voor iedereen met grote en kleine trek'; daar denken wij toch anders over.
Bij het afrekenen kwam de manager ons nog een tweede keer overtuigen van zijn standpunt. Ondanks het heerlijke eten, want dat was het, hielden wij een rare bijsmaak over aan ons bezoek.