Over het restaurant Restaurant Voor Iedereen

De kaart bestaat grotendeels uit dagverse biologische producten waaronder ook enkele biologische wijnen. Het is geen standaard kaart die je overal tegenkomt, maar een kaart waar alle gerechten als voor- of hoofdgerecht te bestellen zijn. Heerlijk eten voor iedereen met zowel grote als kleine trek. Lijken er een aantal gerechten van de kaart je lekker? En kan je niet kiezen? Dan bestel je gewoon meerdere kleine gerechten zodat je overal van kan genieten. Tot snel bij Restaurant Voor Iedereen waar wij je graag deelgenoot willen maken van onze passie voor lekker en goed eten.

Glas champagne

• Af te huren , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Voor Iedereen

Emily E.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Lekker gegeten, verschillende gerechten gedeeld met tafelgenoten. Gerechten zouden wat extra groenten kunnen gebruiken. Leuke service. Sfeervolle inrichting. Stoelen zijn aan vervanging toe.
Letta V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuke kaart, genoeg voor vegetariërs. We kregen bijna keuzestress van alle mogelijkheden. Bediening is heel vriendelijk en attent.
irene S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De samenstelling van het driegangen verrassingsmenu was prima. Echter ons hoofdgerecht was niet voldoende warm.
Leuk knus restaurantje. Maar de temperatuur in de ruimte was niet aangenaam, bij het nagerecht was het beter dan aan het begin van de avond.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Verrassende gerechten en leuk opgemaakt. Gezellige, niet al te grote locatie maar wel wat rumoerig. Gezellige avond uit gehad!
Lettie B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Samen met mijn partner heerlijk gegeten. De bediening was super.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gezellig restaurant met prettige en kundige bediening en heerlijke gerechten. Aanrader.
Kiona V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegetenen goede wijnen! Porties zijn precies goed. Sfeer in het restaurant is goed en de bediening is erg aardig.
ackermann .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Super lekker gegeten. attente, aardig en kundig personeel. Alle gerechten zijn zowel klein als gewoon te bestellen , erg prettig.
achepee .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Deskundigheid en vriendelijkheid personeel was prima.
Akoestiek was slecht. We konden de serveerster heel slecht verstaan.
Groenten had iets meer gemogen, maar eten was prima.
Wilko S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Ons laten verrassen door de chef ( Chef's Choice) waarbij je aan kan geven wat je niet wil / lust en heerlijk gegeten! Zeker een aanrader.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Heelijke gerechten; kleine porties zijn goed van grootte en met drie porties creëer je een prima maaltijd. Inktvis (octopus) was superzacht bereid en de kleine portie ruim bedeeld, hert supermals en bereid zoals gevraagd. Ik raad dit restaurant van harte aan. Ook ook een mooie wijnkaart passend bij het geheel.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Super lekker vodka kweeperen als aperitief! Daarna de bites en toen heel erg lang wachten op de tournedos. Om 7 uur aangeschoven en om half 10 aan hoofdgerecht. Wel keurige excuses en drankje van de zaak. Vlees was lekker maar ik miste de groenten. De beloofde pompoen en tomaat... waren aanwezig, maar slechts 1 cherrytomaatje en een flinterdun pompoenreepje. Dat laatste vond ik teleurstellender dan de wachttijd voor het hoofdgerecht. Verder leuke gezellige plek, lekkere wijnen, maar toch niet voor herhaling vatbaar.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk. Knus restaurant, wel krap op elkaar.
Mannee M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Voor mijn zakenpartner stond er gelukkig veel vis op de kaart, helaas geen Engels menu. Het eten was prima van kwaliteit en fijn dat je ook kleine porties kunt bestellen
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben een fijne avond gehad en lekker gegeten. Jammer dat het ineens heel erg rumoerig werd in het restaurant door een grote groep.
S. B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker keuzemenu geproefd, eendenborst was erg lekker!
Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten, genoten van heel veel kleine gerechten. De bediening was supervriendelijk en goed. Echt een aanrader voor iedereen!
Stef95 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Klein gemoedelijk restaurant. Personeel heel vriendelijk en het eten heerlijk, Wij hebben het verrassingsmenu 4 gangen genomen. Dit was qua prijs kwaliteit heel goedkoop. Echt een aanrader.
Deborah B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Eten is altijd verrassend en ontzettend smakelijk. Informele sfeer en leuke bediening. Complimenten!
Janneke P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Een prettig restaurant met aardige niet opdringerige bediening. Lekkere wijn en goed eten, een gevarieerde kaart, zodat er voor iedereen wat wils is. Atmosfeer in restaurant is altijd goed, intiem en toch zit je niet teveel op elkaars lip.