Over het restaurant Restaurant Voor Iedereen

Voor elke smaak

Voor Iedereen heeft geen traditionele menukaart. Alle gerechten die op het menu staan, zijn namelijk te bestellen als voor- of hoofdgerecht. Ideaal dus, of je nou kleine of grote trek hebt. Het menu is ook nog eens ontzettend uitgebreid, echt iedereen zal zich hier thuis voelen!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Voor Iedereen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

• Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Gezellige en lekker eten. Interessant en zeer positief: er worden ook halve porties van de gerechten geserveerd, tegen dienovereenkomstige prijzen.
Feico H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Topbediening en superlekker eten. Kortom fijne tent en een echte aanrader.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wederom lekker gegeten. Gewoon een prima restaurant! Fijn dat je kunt kiezen uit halve porties, zo proef je verschillende gerechten.
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
3 weken geleden hier voor het eerst geweest en was goed bevallen. voor ons een reden om terug te gaan. deze 2e x was misschien wel beter dan de vorige x. Eten kwalitatief goed en een prima prijs kwaliteit verhouding. wijnen voor een betaalbare prijs en prima geadviseerd door het personeel.
Errie007 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Zoals altijd weer helemaal goed. Heerlijk eten, goede wijn en fijne mensen. Ook de gerechten buiten de kaart om zijn heerlijk.
Manuela R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Voor het eerst hier gegeten met een vriendin. We waren wat vroeg en uiteindelijk bestelden we een uur na binnenkomst. In dat eerste uur kregen we brood met aioli van het huis en drinken werd snel opgenomen. Dat we pas na een uur naar de menukaart hadden gekeken (we waren volop in gesprek) was geen enkel probleem.
Vriendelijke bediening, gezellige sfeer en rond 19 uur vrijwel geen tafel meer vrij. Het eten was zo lekker! Gamba's van de grill, risotto, geitenkaas flan, spekkoek en warm chocoladetaartje...heerlijk! Ik vind 45 euro p.p. niet goedkoop, maar...ik vond het wel de moeite waard.
Ik kom niet uit de buurt maar anders zou dit een favoriet adresje worden.
Één klein minpuntje; dat mijn kleding naar baklucht ruikt kan gebeuren, maar mijn mooie jas (vond zo ook de gastheer) hing zo goed als in de keuken en rook na 3 uur aardig naar eten.
Ondanks dat ene minpuntje; Dank voor de leuke avond!
jelger S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke plek: echt goede sfeer door attente en relekste bediening. Eten niet heel bijzonder maar wel goed. Feit dat je alles in halve porties kunt bestellen zorgt voor veel flexibiliteit in het menu. Aanrader!
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Hier al zeer vaak geweest. Altijd prima eten en gezellige sfeer. Visplank is een echte aanrader! Zomers ook lekker in de tuin.
Marshmallow1983 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Afgelopen week voor de eerste keer gegeten bij restaurant voor iedereen.
Leuke afwisselende kaart, maar toch het drie gangen menu van de chef gekozen.
Had er persoonlijk iets meer van verwacht. Bij het voorgerecht miste ik het krokantje. En het kalfsbiefstukje als hoofdgerecht was naar mijn mening te hard aangebakken en de aardbeien bij het nagerecht waren aan de zachte kant.
De dame in de bediening was erg enthousiast en vlot. Ze wist het allemaal leuk te brengen.
Voor de rest een leuke inrichting.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
De kaart biedt voldoende variatie en daarnaast serveren ze ook nog een aantal dagspecialiteiten. De borrelhap vooraf was nogal groot (maar erg lekker) dus we waren blij dat we kleine gerechtjes hadden besteld. Temeer daar de entrecote ( ook weer goed) best fors was. De wijnkaart is goed op orde en biedt volop keus. De bediening is vriendelijk, vlot en informeel. Aanrader voor een gezellige avond met vrienden.
Jade B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Dit jaar al meerdere malen bij Voor Iedereen geweest. Bijzonder kundig en vriendelijke bediening, persoonlijk en met goede kennis van de kaart en de wijnen. Favoriet is de Chef's Choice, een 3- of 4- gangen menu met creaties van de kok welke niet op de kaart staan. Iedere keer word ik weer verrast door de originaliteit en de smaak van de gerechten. Ik ben iemand die vaak uit eten gaat; ik hou er van om nieuwe gerechten te proeven en iedere keer dat ik bij Voor Iedereen kom krijg ik weer iets voorgeschoteld wat ik nog niet kende! Qua prijs/kwaliteit ongeëvenaard, een 3 gangen menu bij dit restaurant is goedkoper van bij bijvoorbeeld zo'n standaard restaurant als de Humpreys. Ik neem iedereen die ik ken er mee naar toe!
RoCo2006 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We hebben met zijn tweeen gegeten in het Restaurant voor iedereen. Het is een leuk klein restaurantje. We hadden van te voren gereserveerd. dat was blijkbaar ook nodig. Er kwamen verschillende mensen binnen, waarvoor geen plaats meer was. Daarnaast kwamen er meerdere lichtingen voor een tafel.
We vinden het een leuk concept dat je alle gerechten in het groot en klein kunt eten. Het kritiek dat je friet of andere bijgerechten apart moet bestellen herkennen we niet. Dat zie ik juist als een pluspunt.
We werden erg hartelijk ontvangen. De kaart en de manier van bestellen werd ons goed uitgelegd. Ook de wisselende gerechten werden direct toegelicht. Wel in een sneltreinvaart, maar dat geeft niet.
Als voorgerecht hadden we allebei de asperges gekozen. Deze waren wat ons betreft wat hard. Desgevraagd werd aangegeven dat dat zo hoort. Wij vragen ons dat af, want we eten ze nergens zo, maar goed, wellicht is het goed om in het menu te vermelden dat ze ´modern´ worden bereid. Als tweede gang hadden we tournedos en entrecote. Van te voren werd aangegeven dat we het entrecote beter als kleine portie konden bestellen, en dat was een goed advies. Het was behoorlijk aan de maat.
Als dessert voor het chocotaartje gegaan. Ook erg lekker. Ondanks de asperges, raden we het restaurant wel aan.
loot .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Viel erg tegen het was eigenlijk gewoon slecht. Ik had zelf de salade buikspek en gnocchi nou ik kan u vertellen daar werd je niet vrolijk van. De salade buikspek smaakte naar sojasaus en...... sojasaus verder was de buikspek nog wat vet dus niet krokant zoals beloofd. Het was gewoon niks bijzonders, maar de ober legt het uit of er een wereld gerecht op uw bord ligt. Dan de gnocchi niet dat er veel van op het bord lag ik denk 6 kleine stukjes. Wel lag er veel spinazie op het bord waar trouwens zand in zat, maar om dit gerecht samen te vatten slecht, saai, weinig, geld klopperij en haal het van de kaart als je het niet kan bereiden. Dan ook dat rare concept dat je zelf nog friet, salade enz moet bijbestellen. Dat vind ik zo iets raars komt niet echt klantvriendelijk over, maar meer van krijgen wij lekker meer geld binnen als restaurant zijnde. Ik raad dit restaurant u niet aan de prijs kwaliteit verhouding is te slecht.
Yvette_Fons .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Gisteren hier gegeten met een groep van 8 personen, fijn kleinschalig restaurant met niet te veel tafels. Omdat we met een groep waren hadden ze van te voren aangegeven dat we een Chef's Menu kregen; dit was super! Iedereen kon aangeven waar hij/zij niet van hield en of ze vis, vlees, vegetarisch of een combinatie hiervan wilden. Gerechten waren lekker, bediening was top! Schenken fijn de wijn bij en komen regelmatig vragen of ze nog iets voor je kunnen betekenen; we zaten nooit lang met een leeg glas. Bij het ontvangen van de rekening waren we ook positief verrast, ontzettend goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hier gaan we zeker nog eens eten!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het eten was simpel. Heel simpel. Als je een menu neemt verwacht je niet dat je nog gerechten moet bijbestellen, en helemaal niet dat je dat niet weet.
De service was traag. Vijfendertig minuten wachten op een hoofdgerecht, waarvan gezegd wordt dat het bord heet is, maar het eten er op is zo lauw dat we in 3 minuten onze bordjes leeg hadden. En tip: als je uitlegt wat er op het bord ligt, beperk je tot die dingen die groter zijn dan een doperwt. En de enige keer dat uitleg echt nodig is, bij het kaasplankje, zorg dan dat je weet wat er op ligt.
Het decor oogt als een verlaten pizzeria. En als je bij het reserveren vraagt om niet bij de voordeur geplaatst te worden, valt het erg tegen als je naast de voordeur zit. Die kennelijk erg lastig dicht gaat.
Waarom toch een zes? Lekkere wijn, volop gratis kraanwater en goed gezelschap.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Hartelijke ontvangst gisteren bij Voor Iedereen. Even de jassen aanpakken is toch gewoon netjes. Lekkere wijnen (veel keus ook in open wijnen). We gingen voor het 3-gangen menu van de chef. Prima in orde en voor een heel nette prijs. De bediening was attent en vriendelijk. De inrichting van het restaurant vind ik lastig te beschrijven, het is een beetje van alles wat. Van de kleurrijke "muurschilderingen" moet je houden. En als het restaurant vol zit (en dat zat het) is het best rumoerig, maar dat is bij veel restaurants vaak wel een ding. Al met al, prima gegeten en genoeg reden om weer terug te komen.
Ramses X.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Tijdens nachtje logeren in Amersfoort hier gegeten, vooraf gereserveerd per mail en dat was ook nodig bleek. Restaurant helemaal vol, en nadat een grote groep wegging, alle tafels in no time weer bezet. Goed teken! Ontvangst heel vriendelijk, jassen werden aangenomen, uitleg van de kaart, en alles met een gemeende glimlach. Begonnen met gratis brood met alioli, en toen kwam het grote kiezen. Alle gerechten zijn zowel in kleine als grote variant beschikbaar, zodat meerdere dingen kunt nemen. Wij namen 3 kleine gerechten en een dessert. Voor ons waren de uitschieters bite rivierkreeftjes in tempura, dungesneden entrecote, kip piri piri en het chocoladetaartje. Inclusief het brood dus uiteindelijk 5 gangen op, en een rekening van 100 euro. Maar was het meer dan waard. Alles mooi bereid, je proeft dat het vers is, en mooi opgemaakt. Als we in de buurt zijn komen we zeker weer terug!
Nawor .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Lekker gegeten. Leuke kleine gerechten, frietjes waren heerlijk. Salade blauwe kaas bijzonder lekker. Mosselen waren goed.
char18 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Leuke kleine gerechten. Mijn lievelingsgerecht daar was de blauwe kaas salade, zo bijzonder lekker. Ik kom zeker nog een keer terug.
info408 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Wij hadden hier al eerder gegeten en daarom, nu na ruim 7 maanden weer een keertje. Oesters (beiden) en pasta alle Vongole en Snoekbaars. Misschien ligt het aan de maandagavond, misschien aan het feit dat we een "kleine"portie namen maar de snoekbaars op risotto was wel heel summier en de pasta Vongole was een regelrechte aanfluiting. De pasta was te gaar en droop in een waterig groenig sausje van peterselie, knoflook en nog een aantal ingredienten.