Over het restaurant Restaurant Voor Iedereen

De kaart bestaat grotendeels uit dagverse biologische producten waaronder ook enkele biologische wijnen. Het is geen standaard kaart die je overal tegenkomt, maar een kaart waar alle gerechten als voor- of hoofdgerecht te bestellen zijn. Heerlijk eten voor iedereen met zowel grote als kleine trek. Lijken er een aantal gerechten van de kaart je lekker? En kan je niet kiezen? Dan bestel je gewoon meerdere kleine gerechten zodat je overal van kan genieten. Tot snel bij Restaurant Voor Iedereen waar wij je graag deelgenoot willen maken van onze passie voor lekker en goed eten.

Glas champagne

• Af te huren , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Voor Iedereen

Inge M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Veel te snel na het voorgerecht werd het hoofdgerecht al gebracht,we hadden net het voorgerecht op,direct het hoofdgerecht.
Ook vonden bij de bediening irritant,constant langs lopen en met en schuin oog kijken of we het al op hadden,niet gezellig lang tafelen op deze manier!
Eten was prima..
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
We hebben wederom heerlijk gegeten. Samen met de overbuurman c’est tout (zelfde eigenaar volgens mij) is dit 1 van onze favoriete Amersfoortse restaurantjes. Helaas zijn ze ook hier overgegaan op heel jonge serveersters. Ik ben echt dat dit op termijn meer geld gaat kosten dan opleveren. Het doet echt afbreuk aan de totaalervaring. Ook hier was het echt een alleraardigst meisje, maar aan kennis ontbrak het haar duidelijk. Hoop dat dat beleid snel weer gewijzigd wordt. In dat geval blijven we komen. Aan het eten ligt het niet....
Mannee M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Gezellig gegeten, vooraf een 'bite' van rivierkreeftjes ( wat veel kerrie?) en als hoofd een kleine portie kabeljauw ( wat bitter?) , heerlijke wijn, kaasplankje met port na. Geslaagde avond!
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten, met verschillende kleine hoofgerechten. Erg lekker. Nette bediening, kortom aanrader
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Op een zomerse april-dag was het erg rustig bij 'Voor Iedereen' en zaten we op het terras; een soort binnenplaatsje. Je zit hier best dicht bij elkaar en onze luid sprekende buurman overstemde bij vlagen onze conversatie. Het eten was oké, de bediening vriendelijk. Geen uitschieter; geschikt om gezellig een hapje te eten.
Moniek D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima, verrassend eten. Wel lange wachttijd tussen gerechten.
Rogier P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prima ontvangst, heerlijke gerechten, ook de chef's keuze was uitstekend. Wel een tamelijk hoog tempo tussen de gerechten, het leek wel of ze haast hadden. Maar verder prima sfeer en goede bediening. Aanrader!
silemia .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We zijn prettig verwelkomd en kregen uitgebreid uitleg over de kaart en extra mogelijkheden. Er was vakkundig advies en daarna heerlijk eten.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het eten is prima maar in verhouding voor wat je krijgt wat aan de dure kant. Ik had wel verwacht dat de frietjes en sla bij de maaltijd zou zitten i.p.v. apart op de rekening. Ook de wijn vond ik aan de dure kant. De bediening was super vriendelijk! Het is niet echt gezellig ingericht en de stoelen zijn al heel lang aan vervanging toe.
Ireen L.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten in dit fijne restaurant. Wat mij beviel waren de kleine gerechtjes die je kon bestellen waardoor je 2 hoofdgerechten kon proeven. Het dessert was onovertroffen! Een aanrader!
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Vlotte vriendelijke bediening. Goed op de hoogte van de menukaart.
We hadden Menu van de Chef met bijpassende wijnen. Goede combinatie van gerechten, smaken en wijn.

Een aanrader, wij komen binnenkort weer terug.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk vertrouwd restaurant.
Na nu ruim 2 jaar niet meer woonachtig te zijn in amersfoort maar op het platte land hebben we toch nog steeds een aantal zaken die we missen aan Amersfoort. Dus een weekendje in onze stad geboekt. Een van de zaken welke wij regelmatig missen was Voor Idereen dus deze mocht zeker niet worden overgeslagen. En we zijn zeker niet teleurgesteld. Een perfecte avond gehad. Heerlijk als altijd begonnen met de bite selectie voor twee. Gelukkig na al die jaren nog steeds op de kaart. De carpaccio en de tournedos waren ook weer uitstekend. Ook vinden wij het prettig dat de dame die ons op een vriendelijke, losse en prettige manier ontving er ook na al die jaren er nog is. En volgens mij met nog evenveel enthousiasme. We kregen van haar ook nog het tafeltje waar we al vele malen hebben gezeten en genoten hebben en wij ook bestempelen als onze tafel. Voor ons voelde het als fijn en vertrouwd thuiskomen. Dank jullie wel.
Ilse .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Aanrader!
Zeer goed gegeten, prima sfeer en bediening.
De keuze op de kaart is zeer uitgebreid. Je kan bij ieder gerecht kiezen of je het als klein of groot gerecht wilt eten.
Ideaal als je geen keuze kan maken dan neem je bijvoorbeeld 3 kleine gerechten.
Alexandra M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Matig eten. Leuke inrichting
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving ! Erg aardige bediening . Top avond!
Emily E.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Lekker gegeten, verschillende gerechten gedeeld met tafelgenoten. Gerechten zouden wat extra groenten kunnen gebruiken. Leuke service. Sfeervolle inrichting. Stoelen zijn aan vervanging toe.
Letta V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuke kaart, genoeg voor vegetariërs. We kregen bijna keuzestress van alle mogelijkheden. Bediening is heel vriendelijk en attent.
irene S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De samenstelling van het driegangen verrassingsmenu was prima. Echter ons hoofdgerecht was niet voldoende warm.
Leuk knus restaurantje. Maar de temperatuur in de ruimte was niet aangenaam, bij het nagerecht was het beter dan aan het begin van de avond.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Vriendelijk personeel. Heerlijk eten.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Verrassende gerechten en leuk opgemaakt. Gezellige, niet al te grote locatie maar wel wat rumoerig. Gezellige avond uit gehad!