Restaurant Voncken (Hotel)

Walramplein 1 6301 DC Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Voncken (Hotel)

Plof neer na een dagje Valkenburg

Dit hotel-restaurant bevindt zich aan de rand van het bruisende centrum van Valkenburg met vele bezienswaardigheden in de omgeving. Ze maken hier creatief gebruik van seizoensproducten waarmee ze prachtige Frans specialiteiten uit de keuken toveren. Met zonnig weer zit je overdekt en comfortabel op het verwarmde terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Voncken (Hotel)

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Han V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zijn er met de AH aktie geweest. Konden gewoon van de kaart kiezen.Strakke bediening. Wat plichtmatig. Vond de inrichting niet gezellig
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijke gerechten en alle tijd van eten. Gerechten niet te snel achter elkaar. Prijs/kwaliteit ook goed. Mooi gelegen aan de rand van het centrum van Valkenburg.
hetgerecht .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Zeer tevreden. We werden erg gastvrij ontvangen. Er was mooi gedekt; tafellinnen en zilver. Waar zie je dat nog.
Super dat we konden kiezen uit de gewone kaart, met slechts enkele kleine beperkingen. De gerechten waren uitstekend. De bediening heel vriendelijk en voorkomend. Echt een aanrader! Het enige minpuntje dat we kunnen bedenken is de inkijk door de enorme ruiten in de serre. We zeten voor het raam en vonden de privacy van ons plekje daardoor niet super.
Hortence V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het eten was erg lekker, alleen het hoofdgerecht bestond uit sliptong met spinazie, gebakken champignons en gebakken aardaappelen. De vis en aardappelschijfjes vond ik wel erg zout. Lokatie was erg mooi en de bediening was goed.
paarapart .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Elke vakantie brengen wij diverse malen een bezoek en genieten van het eten. Ook de bediening is prima.volgend jaar komen wij weer terug.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Meerdere malen tijdens onze vakantie gegeten in dit restaurant, de kwaliteit is zeer hoog. Dit voor een zeer redelijke prijs. Een gelegenheid kan 1 keer goed zijn , dat is een prestatie, in dit geval, een constante hoge kwaliteit dat is een nog veel grotere prestatie. Zeer constant en altijd even gastvrij!
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heel goed gegeten, bediening en interieur gedateerd, maar heel aardig, Jammer dat je niet buiten in een tuin kan zitten met dit zomerse weer
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
We hebben gegeten met de AH actie. Het is een erg traditioneel restaurant en idem bediening. Veel oudere gasten. Het eten was prima verzorgd. Geen liflafjes e.d. Qua prijs was het goed te doen met het tweede menu gratis. Voor wat extra keuzes moet bijbetaald worden. Indien we het volle pond zouden betalen vind ik het de menuprijs aan de hoge kant. Het aangrenzende hotel lijkt trouwens ook jongere gasten te hebben
TidW .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Weer perfect in alle opzichten!
We komen dus zeker terug in deze top-locatie!!
Bediening snel en oplettend.
Goede grote porties en super vers.
Klassiek met een modern touch en altijd betrouwbaar om aan te bevelen.
leon_6000 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zoals de vorige keer zeer lekker gegeten, vlotte aangename service. Aangenaam zitten in de aanbouw. Komen zeker terug.
Goede prijs/kwaliteit, mede dankzij de AH Restaurantactie.
Bessel V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wachttijd tussen de gerechten is lang heeft ook te maken met het aantal gasten dus neem er tijd voor want het wachten wordt beloond met een uitstekend gerecht
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
2e x hier gegeten, Limburgse gastvrijheid. Goede producten, goed watm geserveerd. De aardbeien Romanoff zijn overheerlijk. Goed glas wijn voor een zeer redelijke prijs. Aanrader.
tineke K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
het geuldal lammetje was heerlijk. Wat ik jammer vond was dat ons een cappucino met allerlei dingen werd aangeboden a 5,25 of zo terwijl we gewoon cappucino hadden besteld.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wat een topadres. Heerlijk gegeten, warme ontvangst, bediening netjes en zeer vriendelijk. Een praatje zonder opdringerig te zijn. De tijd tussen de gerechten was precies goed. Kwaliteit eten en wijn is uitermate goed. Werkelijk niets op aan te merken. Lekkere amuse. Oog voor detail, zowel in de bereiding als bij de opmaak van de gerechten. Warme borden voor de tong die perfect was. De tafelaankleding is zeer smaakvol. Dit adres is een aanrader. Voor herhaling vatbaar.
AGNES H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Uitstekend restaurant met voortreffelijke gerechten qua smaak en kwaliteit.Vriendelijke en correcte bediening.
Wij hebben genoten en het is een echte aanrader
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Zeer aangename avond met heerlijk eten en een attente vriendelijke bediening.Prima porties van hoog niveau.
Voor herhaling vatbaar
Marco Knijnenburg .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We hebben genoten! De kwaliteit van het eten, de zorg, overal was oog voor. Er viel eigenlijk niets op aan te merken!
We vonden het leuk dat op alle serveerschalen zo'n kantenpapieren servet lag. Dat zie je toch niet vaak meer, althans niet in de randstad. Het geeft, volgens ons, aan dat het personeel op alle details let. Of het nu het lamsvlees was, of de creme brulee, of het kaasplankje; alles was perfect!
mil.julesvanhelden2 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eten was voortreffelijk, bediening erg plezierig, prijs kwaliteit was goed. Voor herhaling vatbaar. Kom zeker nog een keer terug.