Restaurant Voncken (Hotel)

Walramplein 1 6301 DC Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Voncken (Hotel)

Plof neer na een dagje Valkenburg

Dit hotel-restaurant bevindt zich aan de rand van het bruisende centrum van Valkenburg met vele bezienswaardigheden in de omgeving. Ze maken hier creatief gebruik van seizoensproducten waarmee ze prachtige Frans specialiteiten uit de keuken toveren. Met zonnig weer zit je overdekt en comfortabel op het verwarmde terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Voncken (Hotel)

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Voncken (Hotel)

Anja H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Mooi restaurant in de serre van een oud hotel in jaren 60/70 sfeer. Het eten wordt stijlvol opgediend op prachtige wit gedekte tafels met fraai zilver bestek. Begeleid door zachte prettige muziek, wordt je eerst getrakteerd op een fijne amuse van het huis. Daarna volgen drie zeer smaakvolle gangen, die fraai op de borden zijn gelegd en mooi worden uitgeserveerd door de vakkundige obers. We hebben hier een heerlijke avond gehad.
Woude .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij komen niet uit deze omgeving en kenden dit hotel dus niet.
Sfeervol, goede bediening en het eten was buiten verwachting zeer goed.
We aten hier met een AH spaarkaart, maar mochten a la cart bestellen.
Een aanrader!
Y. E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Kreeftensoep was verrukkelijk, echt super lekker. Op veel gerechten zat een meerprijs. Hoofdgerecht aan de karige kant. Naderhand nog een koffie verkeerd besteld. Kreeg hier een makron, bonbon, stukje nougat en een suiker fruitje bij geserveerd. Echter bij betaling zag ik dat mij hiervoor €5,25 extra in rekening was gebracht. Dat vind ik ongehoord! Het is niet netjes en niet eerlijk om dit ongevraagd erbij te serveren en de klant hiervoor te laten betalen. Ik voel me dan opgelicht. Dit geeft mij een nare bijsmaak in de mond. Ik ga hier dan ook nooit meer terug. Hoe goed het eten verder was. Jammer, dat ze zich door zo'n stiekem gedrag zelf de ruiten ingooien. En ik las dat ik niet de eerste was bij wie ze dit doen.
Esther E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten en je mag gewoon uit de kaart kiezen. Super services. Zeker een aanrader. Inrichting is iets oudbollig maar heeft ook weer zijn charmes.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Met AH zegels gegeten. Erg prettig dat je daarbij kunt kiezen uit de menukaart. Klassiek Franse keuken. Zeer goed gegeten. Kwaliteit op hoog niveau. Bij voorbeeld een perfect gebakken eendenlever. Niets maar dan ook helemaal niets op aan te merken.
Wanneer wij weer in Valkenburg zijn komen wij er zeker terug!
fenpvoncken .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Perfecte locatie met jammer genoeg één serieus aandachtspunt: men serveert bij de vraag naar 4 kopjes koffie ongevraagd een koffie supplement á 5,75!
Raymond L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Fantastisch gegeten, oude jaren tachtig stijl in een modern jasje.

Eten op een hoog niveau, hoofdgerecht wordt netjes geserveerde met een cloche, chique en het geeft je toch net dat gevoel van exclusieviteit.

Je wordt zeer gastvrij ontvangen en wordt gelijk bediend met een heerlijke amusse van het huis. Mooie kaart met verfijnde gerechten.

Hadden onze ah kaart vergeten mee te nemen, maar dit was geen probleem, konden gewoon genieten van de a la carte menu.

Top
BK1 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Met de keuken van hotel Vonken kennis gemaakt door de AH-actie. Heel prettig dat je heel eerlijk kunt kiezen van de gebruikelijke kaart, dat is elders wel anders ervaren. De inrichting van het restaurant mag dan wat gedateerd zijn, dat valt echter geheel in het niet bij de kwaliteit van de gerechten en de professionele vriendelijke bediening.
Kleine tip om iets sneller de wachtende gasten te voorzien van een drankje en een hapje en de bestellingen op te nemen. De doorlooptijd van de diverse gangen is echter goed.
Wat betreft de gerechten kan ik kort zijn: een genot om naar te kijken, een genot om de geuren op te snuiven en werkelijk tongstrelend. De kaart is uitdagend genoeg om meerdere keren terug te keren en te genieten van de gerechten die uit de keuken getoverd worden.
Roel N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijke gerechten, goede keus aan vis en vlees. Goede wijnkaart, ook veel keus. Zeer vriendelijke en snelle bediening.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Goede ontvangst, heerlijke amuse vooraf, heerlijke wijn, en goede bediening.
Alleen na het voorgerecht, moesten we wel erg lang wachten op het hoofdgerecht.
Maar uitstekend gegeten.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prettige ontvangst. Mooie ruime plaatsen. Fijne zitplaatsen. Een rustige gezellige sfeer. Een prima bediening met goede uitleg van de gerechten. Prima service en geweldig eten. In één woord: Prima!
johny D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
traditionele franse keuken op een hoog niveau. goede wijnkaart met normale prijzen. We kunnen dit restaurant iedereen aanbevelen.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Op zich goed, alleen had ik er wel meer van verwacht. Het was niet bijzonder. Bij binnenkomst wordt je een apperatif aangeboden, waar ze achteraf €7,- p.p. voor rekenen. Waarom zeg je dit er niet bij. Normaal water kost je €5,75. Dit vind ik buiten gewoon jammer en heeft dit restaurant niet nodig.
wimberns .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker gegeten!! Meer dan voldoende keuzes in het 3-gangenmenu. Goede porties. Prima prijs-kwaliteit. Komen zeker nog eens terug!
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten . Je kon zelf een 3 gangenmenu samen stellen voor €42.50. Alles werd heel netjes en sjiek opgediend . De wachttijden tussen de 3 gangen was perfect . En de producten die ze gebruiken zijn vooral uit de streek. Daarbij was de port die ik bestelde bij het kaasplankje van sublieme kwaliteit . Een heerlijke plek om rustig te kunnen dineren een leuke afwisseling in het altijd drukke centrum van Valkenburg.
jenny.vandisseldorp .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Met de actie van A.H. bij Vonken gegeten.Wij kregen geen aangepast menu ,maar konden a la carte eten
Goed begin!Mijn partner ging voor vlees ,ik voor vis.Wij konden een wijn arrangement nemen maar ik kan daar niet tegen.Wij gingen dus voor een fles wijn Wel even advies gevraagd.Niet makkelijk maar toch een heerlijke fles gevonden die bij onze gerechten paste.Het eten was heel erg lekker en als wij weer eens in zuid- Limburg zijn komen wij zeker terug.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben super lekker gegeten . De bediening was heel netjes en super vriendelijk . Het restaurant was heel mooi , mooi uitzicht .
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zijn er met de AH aktie geweest. Konden gewoon van de kaart kiezen.Strakke bediening. Wat plichtmatig. Vond de inrichting niet gezellig
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijke gerechten en alle tijd van eten. Gerechten niet te snel achter elkaar. Prijs/kwaliteit ook goed. Mooi gelegen aan de rand van het centrum van Valkenburg.
hetgerecht .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het diner was een AH- diner. Mijn vrouw had gehoopt een zwezerik met kreeftensaus te eten, maar dat bleek niet mogelijk met de AH- bon. Jammer, want ook veel andere mogelijkheden waren niet mogelijk.
Zodoende vonden wij de prijs van € 42.50 voor dit driegangenmenu wel erg hoog!!!