Restaurant Voncken (Hotel)

Walramplein 1 6301 DC Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Voncken (Hotel)

Plof neer na een dagje Valkenburg

Dit hotel-restaurant bevindt zich aan de rand van het bruisende centrum van Valkenburg met vele bezienswaardigheden in de omgeving. Ze maken hier creatief gebruik van seizoensproducten waarmee ze prachtige Frans specialiteiten uit de keuken toveren. Met zonnig weer zit je overdekt en comfortabel op het verwarmde terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Voncken (Hotel)

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

9,2
ernestenine .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Traditionele en goede Franse keuken in een wat oubollige sfeer qua omgeving en presentatie.
Absoluut 'de moeite waard om om te rijden', maar ook toe aan een opknapbeurt - met behoud van de traditie.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Sfeervol klassiek restaurant met goede keuken. Uitstekend 3 gangenkeuzediner!
Prettige ontvangst met aperitief op terras. Diner in sfeervolle serre.
j.koster.buster .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
eten en service prima maar drankjes en koffie goed aan de prijs
terras sfeerloos meer bloemen en damast op tafel voor deze prijzen
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het restaurant had een prettige serre die heel licht was. Mooi gedekte tafels en men werkt nog met cloches . We kregen , zonder discussie, een karaf kraanwater. Dit zie je lang niet overal en gaf me al een prettig gevoel. Wij waren de enigen tot 20uur. De kaart is verrassend mooi. Voor het AH menu mochten we vrij uit kiezen . Als het om meer dan 3 gangen ging dan moesten we bij betalen, wat logisch is. Voor sommige gerechten werd ook een suppletie gevraagd, bv. eendelever, kreeft. Geen punt. Dat snap ik. De voor - en hoofdgerechten waren uit de kunst qua smaakbeleving en presentatie. Mijn nagerecht was tiramisu. Dat was het enige wat echt tegenviel. Ik verwachtte de klassieke vorm maar kreeg een krokant deegbakje gevuld met een oversaad aan marscapone en slagroom met 2 stukjes lange vinger erin. Heb maar een gedeelte op gegeten. Dit ook vermeld. Maar verder was de wijn keuze door de ober prima. Al met al héél tevreden en ik kom hier beslist terug !
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zeer goed gegeten in hotel Voncken, goede kwaliteit en goed bereid.
Normaal zou ik niet snel kiezen om in een hotel te gaan eten voor een avondje maar dit is toch zeker de moeite waard! Je kunt uit verschillende menu's kiezen, ik had de tonijn vooraf (geweldig) het hoofdgerecht lamsvlees met heerlijke saus en groenten en het dessert aardbeien met ijs - hier kom ik zeker nog eens terug! Een topkok
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekker gegeten in een entourage waar je in een 70 -er jaren film waant. Gerechten waren vers en van goed niveau. Bediening zeer vriendelijk en proffesioneel.
Jaap W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Voorgerecht goed. Hoofdgerecht uitstekend. Nagerecht uitstekend! Heerlijk gegeten. Erg tevreden!
Prijs en kwaliteit correct!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Prachtig hotel en restaurant. Heel alerte en zeer prettige bediening. Eten was met de AH bonnen echt geweldig. Uitstekende keuzemogelijkheden, top kwaliteit en fraai gepresenteerd in een sfeervolle ambiance.
Geweldige avond gehad op hoog niveau. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Lekker gegeten, uitstekekende bediening en prettige atmosfeer. We konden lekker ah open raam zitten. Dat was nog een extra pluspunt.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wachttijdindeling is sterk afhankelijk van wat je wil. Wij willen graag ruimte tussen de gerechten dus was prima bij Voncken!!!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Prima gegeten en een zeer goede service! Heel apart: een temaki-sushi-achtige amuse. Het wijnarrangement was passend en lekker.Warm aanbevolen dus.
Harry Hap
H E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bediening vriendelijk en attent. Gerechten: eendenlever met bloedworst en appeltjes, geweldig lokaal gerechteje in haute cuisine jasje. Vis van de dag: Skrei, goed op smaak met een fantastische botersaus ,alles goed warm waardoor de smaken er goed uitkwamen .
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De prijzen van de gerechten zijn absurd hoog, zeker niet in verhouding met datgene wat je voorgeschoteld krijgt.
De wachttijden waren ook absurd lang, tussen voorgerecht en hoofdgerecht ruim 1,5 uur moeten wachten.
Wel werden andere gasten(meer dan 2 personen)wel direct en achter elkaar geholpen. Ja daar liepen ze hard voor met zijn allen. Erg vervelend dat je dat voor je ogen ziet gebeuren allemaal.
Bij het hoofdgerecht werd er alleen een schaaltje zeer zoute patat neergezet. Ondanks ik bij reserveren gevraagd had om minder zout, omdat ik hartpatient ben. Geen notie hiervan genomen, ook bij afruimen van de tafel dit aangekaart, maar er werd nochalant erop gereageerd. Voor ons daar nooit meer gezien de gehele ervaring die avond.
jmkessels .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Grote keuze in voor- en hoofdgerechten en desserts. Borden waren mooi opgemaakt. Bediening heel vriendelijk.
Amuse vooraf. Goede sfeer en rustige muziek.
jack-bionda.van.kleef .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Menukaart gaf voor elk wat wils. Personeel erg vriendelijk en niet opdringerig. Namen alle tijd voor ons. Een aanrader. We gaan er zeker nog eens terug, ook zonder Albert Heijn kaart.
TidW .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Weer een perfect menu mogen eten, met grote porties, super verse ingrediënten.
Doordat er ditmaal een hele grote groep was hebben we iets moeten wachten.
Dit werd ons ook netjes verteld!
Anders is het altijd helemaal perfect onder de super leiding van de heer Pijls!
Nu een heel klein beetje minder vlot en niet direct compleet maar zelfs deze keer was het niveau zeer hoog en zo kom je het eigenlijk nergens meer tegen. Dus TOP!
leon_6000 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zeer lekker gegeten in een mooi decor met AH-restaurantactie. We mochten vrij van de menukaart kiezen. Spijtig dat het eten iets meer gezouten was dan wij gebruikelijk vinden. Spijtig want zout is een ingrediënt dat altijd nog na het koken kan toegevoegd worden naar eigen smaak. Na de maaltijd bestelden we nog een koffie, deze werd geserveerd met heel wat versnaperingen. Bij de afrekening kwam dan de verrassing 5,25 € per koffie, terwijl we eigenlijk alleen maar een koffie wensten, eventueel met 1 koekje, we hadden toch al een heerlijk dessert gehad. Verder was de bediening perfect.
kooperberg.mark .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Smaakvolle inrichting. Met gastvrijheid en kwaliteit die je niet veel meer ziet. Een aanrader. Je hebt de keuze uit drie gangen of vier als je hier voor kiest
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Valkenburg was al helemaal in kerstsfeer. Na de Christmasparade hier neergestreken. We hadden de AH actiekaart bij ons en konden van de hele kaart kiezen. Het personeel is uitermate vriendelijk en attent. De kaart ziet er goed uit. Als voorgerecht had ik (meerprijs € 7,50) een halve kreeft met gepocheerd ei. Uit de kunst. Als hoofdgerecht hertenfiltet. Perfect bereid en mooi gepresenteerd op een bedje van aardappelpuree, een asperge en haricot vert. Wat was dat lekker. Prachtig vlees en perfect klaargemaakt. Als dessert een kaasplateau (meerprijs € 2,50). Het voortreffelijke diner werd begeleid door een heelijke Nero d'avola uit Sicilië.
We hadden een mooie plaats aan het raam zodat we de terugkomst van de parade nog konden zien. Al met al een fantastische avond!
echtpaar-nuth .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gegeten met de ah actie, Keuze uit het reguliere menu.
alle gangen waren perfect bereid. goede vriendelijke bediening.
een echte aanrader, ook zonder ah actie.
prijsniveau is wat hoger, maar de kwaliteit en ambiance maakt dat meer dan goed