Restaurant Volle Maan

7,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Volle Maan

Rene B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Erg leuk en gezellig restaurant aan het water! Wij komen hier regelmatig om te dineren of gezellig te borrelen. De service is altijd vriendelijk en goed! De prijzen van de gerechten zijn erg goed! Mijn persoonlijke favoriet is de saté van ossenhaas!
Romy14482 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Op een drukke zondag avond gegeten bij Volle Maan, terras helemaal vol maar desondanks super snelle service. Wij hebben de heerlijke gamba's en zalmfilet gegeten, echt een aanrader. Goed op smaak en lekkere garnituur. Wij komen zeker snel terug! Top!
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Erg lekker gegeten! Gezellig terras aan het water. Personeel is vriendelijk en snel. Ze hebben een goede prijs kwaliteit verhouding!
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gezellig op het terras gezeten en heerlijk geluncht. Snelle en vriendelijke service. We komen met regelmaat terug. Zeker een aanrader!
gino N.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
de service evenal het eten waren zwaar belabberd.
het eten wat warm hoorde te zijn was steen koud. en als je dan om vervanging vraagt dan duurt het super lang tot het er is.

niet voor herhaling vatbaar
Koesma N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gisteren met schoonouders 3x High Wine en 1x High tea bij Volle maan.Toen we aankwamen stond ons reservering niet in het systeem, terwijl we bevestiging hebben ontvangen. We kregen een plaats toegewezen. High Wine bestond uit glaasje bubbels + 2 wijnen, hartige hapjes, zoete hapjes en als afsluiting kaasplankje/ High Tea start je met hartige hapjes en daarna zoete hapjes + onbeperkt thee voor de duur van 2 uur. Het was zeer goed verzorgd. We hoefden geen avondeten te bestellen want we zaten al vol van de hapjes. 1x kwam bediening met verkeerde frisdrank. Bediening was wel wat aan de trage kant. Best lang moeten wachten voor hapjes High Wine. Voor de rest prima locatie en de hapjes waren ook erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!
TJ .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Als regelmatige bezoeker kan ik zeggen dat het eten eigenlijk altijd goed is.
De bediening is niet altijd even goed als het druk is; een drankje twee keer moeten bestellen gebeurt wel eens.
Verder een zeer leuke restaurant waar we zeker terug blijven komen.
Lekkerbek626 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gisteravond gedineerd en als vanouds gezellig. Hoewel het er altijd wel druk is kan je hier over het algemeen zonder reservering wel een tafeltje vinden. De bediening is vriendelijk/ongedwongen. Vermoedelijk vanwege de drukte moesten we wat langer wachten dan normaal alvorens men kan vragen wat wij wilden eten. Het brood vooraf smaakte goed. Op ons verzoek alleen aeoli bij het brood; daar deed men niet moeilijk over. Als voorgerecht carpaccio. Smaakte op zich goed maar was aan de koude kant. Jammer! De satehschotel en de sorbet daar was verder niets op aan te merken. Gewoon een restaurant waar je spontaan heen kan gaan en waar het gezellig toeven is.
Teddy-Mae .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wat is het toch doodzonde dat zo'n locatie, heerlijk eten en supergezellige ambiance gepaard gaat met té jong en onervaren personeel en een vreselijk ongezellig en armoedig rookhok. Dit is echt wel anders geweest! Jammer, want i.v.m. de inhoud van de wijntjes in de glazen en 5.50 euro voor een broodje oude kaas, mag je toch wel iets meer verwachten! Met de jaren achteruit...
Maya-m .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Gister een leuke avond gehad, maar er is teveel in rekening gebracht. Voor een keuzemenu en 6 drankjes (geen alcohol) heb ik teveel betaald. Erg jammer dit en ook niet handig van mij dat ik de bon niet heb nagekeken.
Maya-m .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gister een gezellige avond gehad alleen is er teveel in rekening gebracht. Helaas kom ik er nu pas achter en heb ik gister niet de bon nagekeken. Wij hebben tweemaal de keuzemenu en 6 frisdranken gehad. Erg jammer dit.
MsePwR .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gisteren weer bij volle maan gegeten na lange tijd. De kabeljauwfilet welke ik had besteld was heerlijk. De bediening vriendelijk en attent. Zeker de moeite waard om, als ik weer in de buurt ben, hier weer af te spreken.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Met vriendinnen afgesproken. Heerlijk gegeten,prettige vlotte bediening die ook nog
Even tijd had voor een praatje. We hebben er lang gezeten ( veel bij te kletsen) en dus voor herhaling vatbaar.
Sunny20 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vandaag geweest om te lunchen. Duurde erg lang voordat er iemand van het personeel kwam om onze bestelling te vragen. Dit was de vorige keren ook al zo toen we hier waren. Vervolgens werd het verkeerde drankje gebracht. Kan gebeuren. Had speltbrood met filet americain besteld, kreeg dit op een wit pistoletje. Nadat ik dit had gemeld kreeg ik vervolgens mijn speltbrood met de filet american van het pistoletje erop gekwakt. Het is zonde want het is een hele gezellige zaak, alleen jammer dat de bediening zo slecht is.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
"Even snel een hapje eten" werd een stuk leuker hier! Gezellige sfeer, prettige en snelle bediening. Er wordt gebruik gemaakt van kant-en-klare sauzen, maar dat zie je terug aan de prijs. Bij het hoofdgerecht kregen we gelukkig ook heel wat groente in plaats van enkel een verlept blaadje sla. Al met al waren wij positief verrast en komen we zeker nog eens terug!
quascoto .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Donderdag 10 november 2016 met collega's hier gegeten, onze tafel was nog niet gereed dus eerst aan een andere tafel geplaatst, na te horen gekregen dat we konden verhuizen zelf je jas, drinken, bestek en placemet mee nemen. Eerst breekbrood met aoili en kruidenboter, prima. Toen voorgerecht, ging bij 1 collega mis maar werd snel opgelost. Ik had uienringen, waren smakelijk en krokant met lekkere dip. Hoofdgerecht spareribs, waren oke, goed genoeg voor een eetcafe gevraagd voor knoflooksaus erbij niet gekregen. Weer ging het bij 1 collega mis. Tegen de tijd dat ik aan personeel weer om saus kon vragen warende ribbetjes bijna op, jammer. Tijd voor dessert, meestal het hoogtepunt voor mij. Cheesecake is het geworden omdat ik toch een "amerikaans bui" had. Niet vers en erg korrelig, toch het grootste gedeelte opgegeten want ja iedereen maakt het toch anders. Spijt heb ik gehad een dag later toen ik mocht rennen naar het toilet om alles te lozen . Dit is voor mij de tweede slechte ervaring. Nooit meer naar de Volle Maan
Age63 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Met een vrij grote groep gegeten. Het eten was redelijk en de prijzen dito. De bediening is uiterst rommelig en in plaats van dat er 2 of 3 vaste mensen op onze groep werden geplaatst liep al het personeel als een kip zonder kop rond, werden bestelling niet of niet volledig uitgeserveerd en duurde alles veel te lang. Bovendien was de drank inclusief binnenlands gedestilleerd afgekocht maar geeft Volle Maan hier een geheel eigen interpretatie aan.
Olaf C.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Het decor trok ons binnen, personeel was vriendelijk, maar het eten was niet lekker genoeg om terug te komen.
De hamburger was veel te koud toen ik 'm kreeg.
De patat was een hap zetmeel, net als de gebakken krieltjes.
Maar het brood met ajoli was erg lekker!
Olaf C.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
De hamburger was veel te koud toen ik 'm kreeg.
De patat was een hap zetmeel, net als de gebakken krieltjes.
Maar het brood met ajoli was erg lekker!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Fijn restaurant, lekker eten en fijne bediening. Heb hier regelmatig gegeten en/of gedronken en heb goede ervaringen met de Volle maan! Een aanrader wat mij betreft