Restaurant Volle Maan

6,6
6,5
Lekkerbek626 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gisteravond gedineerd en als vanouds gezellig. Hoewel het er altijd wel druk is kan je hier over het algemeen zonder reservering wel een tafeltje vinden. De bediening is vriendelijk/ongedwongen. Vermoedelijk vanwege de drukte moesten we wat langer wachten dan normaal alvorens men kan vragen wat wij wilden eten. Het brood vooraf smaakte goed. Op ons verzoek alleen aeoli bij het brood; daar deed men niet moeilijk over. Als voorgerecht carpaccio. Smaakte op zich goed maar was aan de koude kant. Jammer! De satehschotel en de sorbet daar was verder niets op aan te merken. Gewoon een restaurant waar je spontaan heen kan gaan en waar het gezellig toeven is.
Teddy-Mae .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Maya-m .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Gister een leuke avond gehad, maar er is teveel in rekening gebracht. Voor een keuzemenu en 6 drankjes (geen alcohol) heb ik teveel betaald. Erg jammer dit en ook niet handig van mij dat ik de bon niet heb nagekeken.
Maya-m .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gister een gezellige avond gehad alleen is er teveel in rekening gebracht. Helaas kom ik er nu pas achter en heb ik gister niet de bon nagekeken. Wij hebben tweemaal de keuzemenu en 6 frisdranken gehad. Erg jammer dit.
MsePwR .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gisteren weer bij volle maan gegeten na lange tijd. De kabeljauwfilet welke ik had besteld was heerlijk. De bediening vriendelijk en attent. Zeker de moeite waard om, als ik weer in de buurt ben, hier weer af te spreken.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Met vriendinnen afgesproken. Heerlijk gegeten,prettige vlotte bediening die ook nog
Even tijd had voor een praatje. We hebben er lang gezeten ( veel bij te kletsen) en dus voor herhaling vatbaar.
Sunny20 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vandaag geweest om te lunchen. Duurde erg lang voordat er iemand van het personeel kwam om onze bestelling te vragen. Dit was de vorige keren ook al zo toen we hier waren. Vervolgens werd het verkeerde drankje gebracht. Kan gebeuren. Had speltbrood met filet americain besteld, kreeg dit op een wit pistoletje. Nadat ik dit had gemeld kreeg ik vervolgens mijn speltbrood met de filet american van het pistoletje erop gekwakt. Het is zonde want het is een hele gezellige zaak, alleen jammer dat de bediening zo slecht is.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
"Even snel een hapje eten" werd een stuk leuker hier! Gezellige sfeer, prettige en snelle bediening. Er wordt gebruik gemaakt van kant-en-klare sauzen, maar dat zie je terug aan de prijs. Bij het hoofdgerecht kregen we gelukkig ook heel wat groente in plaats van enkel een verlept blaadje sla. Al met al waren wij positief verrast en komen we zeker nog eens terug!
quascoto .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Donderdag 10 november 2016 met collega's hier gegeten, onze tafel was nog niet gereed dus eerst aan een andere tafel geplaatst, na te horen gekregen dat we konden verhuizen zelf je jas, drinken, bestek en placemet mee nemen. Eerst breekbrood met aoili en kruidenboter, prima. Toen voorgerecht, ging bij 1 collega mis maar werd snel opgelost. Ik had uienringen, waren smakelijk en krokant met lekkere dip. Hoofdgerecht spareribs, waren oke, goed genoeg voor een eetcafe gevraagd voor knoflooksaus erbij niet gekregen. Weer ging het bij 1 collega mis. Tegen de tijd dat ik aan personeel weer om saus kon vragen warende ribbetjes bijna op, jammer. Tijd voor dessert, meestal het hoogtepunt voor mij. Cheesecake is het geworden omdat ik toch een "amerikaans bui" had. Niet vers en erg korrelig, toch het grootste gedeelte opgegeten want ja iedereen maakt het toch anders. Spijt heb ik gehad een dag later toen ik mocht rennen naar het toilet om alles te lozen . Dit is voor mij de tweede slechte ervaring. Nooit meer naar de Volle Maan
Age63 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Met een vrij grote groep gegeten. Het eten was redelijk en de prijzen dito. De bediening is uiterst rommelig en in plaats van dat er 2 of 3 vaste mensen op onze groep werden geplaatst liep al het personeel als een kip zonder kop rond, werden bestelling niet of niet volledig uitgeserveerd en duurde alles veel te lang. Bovendien was de drank inclusief binnenlands gedestilleerd afgekocht maar geeft Volle Maan hier een geheel eigen interpretatie aan.
Olaf C.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Het decor trok ons binnen, personeel was vriendelijk, maar het eten was niet lekker genoeg om terug te komen.
De hamburger was veel te koud toen ik 'm kreeg.
De patat was een hap zetmeel, net als de gebakken krieltjes.
Maar het brood met ajoli was erg lekker!
Olaf C.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
De hamburger was veel te koud toen ik 'm kreeg.
De patat was een hap zetmeel, net als de gebakken krieltjes.
Maar het brood met ajoli was erg lekker!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Fijn restaurant, lekker eten en fijne bediening. Heb hier regelmatig gegeten en/of gedronken en heb goede ervaringen met de Volle maan! Een aanrader wat mij betreft
n F.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Op een dinsdag middag even bij vollemaan gegeten. Prima vertoefen en eten was goed!
Kipsate en de salade gamba waren top
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was wel ok, maar zeker niet geweldig. De dressing van de salade met picante ossenhaaspuntjes was exact dezelfde yoghurtdressing als over de blaadjes sla en tomaat bij de tosti van mijn zoon. Het trio van vlees dat mijn vrouw had was wat aan de droge kant.

Leuke zaak, prima uitzicht, maar het eten laat helaas wel wat te wensen over. Kan geen 5,5 geven voor het eten, vandaar de 5.
Daantje1970 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gisteren genoten van een heerlijke lunch. Ik ben echt eerlijk, de bediening was bij ons top. Waarschijnlijk na de klachten van de vorige reacties, op cursus geweest? Het eten was ook goed. Trio vlees en Trio vis. Allebei de borden prachtig opgemaakt en de smaak van de broodjes was heerlijk. Ik was er nog nooit geweest maar wat mij opviel was de sfeer. Gemoedelijk, warm, echt gezellig. We zijn van plan hier nog vaker te komen.
Donzter .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Goed bereikbaar, top locatie, goed en lekker eten maar de bediening laat soms de wensen over. Alhoewel het wel representatieve bediening is; leuke jonge gasten en meiden die hun best doen. Misschien een leidinggevende die wat meer aandacht en tijd spendeert om die jonge garde op te leiden?
Kermit123 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Van de week bij de Volle maan gegeten. Erg leuke locatie en kom er regelmatig. Wat me steeds tegenvalt is de bediening.niet vriendelijk en niet geinteresseerd. Zelfs kom ik uit de horeca en weet wel hoe het hoort. De drankjes zijn goed maar de kipsate laat te wensen over. Verder leuke tent en misschien toch maar het personeel op cursus sturen. Vooral de dames. De bedrijfsleider is wel erg vriendelijk maar voor de rest heb ik geen goed woord over de bediening. Ze waren ook vergeten om friet bij de kipsate te doen en moest erom vragen. Nee, als ik bij de volle maan kom is het echt alleen voor een drankje en het uitzicht.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gisteren bij Volle maan geweest, met een collega. Bestelling: proeverij van voorgerechten. Als hoofdgerecht kleine salade met gamba met een portie frites en ik de runderbavette. Het voorgerecht kwam, zag er heerlijk uit, en smaakte goed,! Na vijf minuten wilden ze de frites serveren die bedoeld waren voor bij de salade, niet geaccepteerd! Na een kwartier kwam de nw met de hoofdgerechten: oh ik zie dat jullie nog bezig zijn met het voorgerecht, ik neem het mee sorry hoor( noot groot voorgerecht etagère, erg duur ook) na 2 minuten serveerster terug met een collega en dezelfde hoofdgerechten: ik zie dat jullie nog bezig zijn met het voorgerecht maar de hoofdgerechten zijn klaar willen jullie die hebben. Nee want we hebben voorgerecht nog niet op.....
Oké zeg dan maar wanneer het kan dan duurt het daarna nog een kwartiertje, zo gezegd zo gedaan, vijf minuten na aanvraag, dezelfde borden met hoofdgerecht die duidelijk uit de magnetron kwamen, hoe weet ik dat? Salade onder gamba,s was drassig, het hele bord van de Bavette was heel warm ( ook de randen) champignonsaus geschift. Ook nog twee keer bijna bier en wijn op tafel gezet wat we niet hadden besteld. Rekening klopte niet. Vijf euro teveel betaald dit wel teruggekregen maar rekening ( voor declaratie) kon niet worden veranderd. Wat blijft over. Ydillisch plekje aan vijver. Gelukkig zitten daar ook nog twee andere tenten.....
Geachte heer chris216,
Allereerst dank voor het schrijven de recensie. Wij vinden het erg vervelend deze vervelende ervaring te lezen. Wij willen dan ook graag contact met u op nemen om dit op te lossen, want wij nemen uw ervaring dan ook erg serieus. Kunt u ons uw contactgegevens toesturen zodat wij contact met u op kunnen nemen? info@bighoreca.nl. Wij hopen van u te horen, met vriendelijke groet, Directie Volle Maan
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Afgelopen maandag op het terras aan het water gezeten samen met mijn vrouw en kinderen. Als voorgerecht gekozen voor een brood aioli gevolgd door een carpaccio, tomatensoep en een champignon toast. Voor de jongste kregen we tegelijk een kindermenutje met een kroket. Vriendelijk werd ons gevraagd of het hoofdgerecht door kon. Voor het hoofdgerecht hadden wij gekozen voor een kogelbiefstuk, lady steak en een schnitzel. Heerlijk mals vlees en nogmaals erg vriendelijke bediening. We komen zeker terug.