Restaurant Volle Maan

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Volle Maan

Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Bediening slordig, steeds wisselende personen. Toiletgelegenheid stoffig, vuil en zeep op. (niet van 1 dag) Personeel hierop aanspreken heeft geen effect.
Paterick V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
komen regelmatig bij vollemaan, en zitten altijd lekker aan het water, de loop der jaren is de keuken wel aardig achteruit gegaan en merk je dat er weinig interesse is. komen zeker nog eens terug voor de herkansing
S V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Bij binnenkomst werden we hartelijk verwelkomd door Leander. We mochten deze avond zelf een tafel uitzoeken omdat er geen grote drukte verwacht werd. Zodoende ons favoriete plekje weer uitgezocht.

Eenmaal te gaan zitten kwam de eerste serveerster ons pas na 25 min opzoeken. Haar eerste vraag voordat ze ons verwelkomd had was of wij wel hadden gereserveerd. "Ja." Ze zou wel even gaan terug lopen om te kijken of dit wel ons goede plekje was omdat we aan een tafel van 4 zaten met 2 pers... Na aan gegeven te hebben dat ons vrije keuze verteld is konden we toch blijven zitten. Het drinken en de broodjes kwamen respectievelijk pas na 10 en 20 min...

Vanuit de loop in het midden van het restaurant werd naar ons geschreeuwd door de jongen van de bediening: "Jullie willen een menu toch?" Deze werden na nog eens 10 min wachten eindelijk eens bij ons gebracht. Van zowel de menu's als de drankenkaart was maar de vraag wanneer deze voor het laatst waren schoon gemaakt... Ja zeg het vuil zitten en de plakten aan alle kanten.

De broodjes waren heerlijk warm. De `kruidenboter` was boter met een paar groene puntjes. De aioli zat vol met mosterdzaadjes!!!!!
Na een hap geproefd te hebben waren we het er roerend over eens, het smaakte totaal niet (meer, tot in tegenstelling tot het verleden). Dit aangegeven bij de jongen van de bediening. Citaat: "Nee hoor dit is gewoon aioli. Hier zitten de kruiden in de boter". Wij werden volledig door deze jongen afgewezen in onze bevindingen, Alles werd tegen gesproken en hij wist precies hoe het zat....

Terwijl ik aan gaf dat mijn wijn oud was en een wrange nasmaak had liep hij midden in mijn zin weg... zonder pardon of wat dan ook... Hij loopt gewoon weg!!

Schijnt dus dat deze jongen over ons als gasten is gaan klagen hierna...

Toen kwam Leader bij ons aan tafel. Wat een echte horeca-man is dat! Hij heeft onze hele avond gered! Na te vertellen wat er zojuist allemaal gebeurd was heeft hij ons nieuwe drankjes aangeboden en zijn excuus gemaakt. Dit excuus had van zijn collega moeten komen in onze mening,

Want het eten van het voorgerecht was namelijk enkel dramatisch te noemen. We hadden gekozen voor 'Volle Maan Etagiére' De zalm was bruin. De paling was oud. Tomatensoep was smakeloos. De garnaal was bijna rauw. De uienring was van binnen kapot gebakken. De meloen was bruin/groen. De ham had een lichtgevende gloed. Van 1 hap van de garnalen werd ik zelfs onpasselijk!!

Gelukkig was het vlees van het hoofdgerecht goed te noemen. Ik had een 'rare' biefstuk besteld maar kreeg deze medium.

De keuken en de bediening is totaal niet meer wat het geweest is...
Het enige lichtpuntje van de avond voor ons was de uitstekende service van Leander en de wijn uit een nieuw geopende fles welke duidelijk beter smaakte!

Ik weet niet wat er afgelopen half jaar gebeurd is sinds ons bezoek in september, maar wat viel dit tegen vanavond. We hebben zelf op het punt gestaan om op te staan en weg te lopen...

Er moet duidelijk iets veranderen voordat wij ooit nog terug komen hier. Ik ben van mening (ex-horeca werknemer) dat iedereen die de huidige 'volle Maan' omschrijft als "goed" genoegen neemt met minder..............
Milou V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuk en gezellig plekje om te eten. Het eten, met name hoofdgerecht (vegetarisch) was niet zo lekker.
Wat voornamelijk een teleurstelling was, is dat onze reservering niet goed geregeld was. Online hadden wij gereserveerd en hier ook een bevestiging van gekregen. Er was alleen een naam gereserveerd die op de onze leek, maar wij kregen en ander tafeltje toegewezen. Dit was niet echt een gezellig plekje vergeleken met de gereserveerde plekken. Ik denk niet dat ik hier snel nog eens ga eten.
Sara R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Helaas niet zo tevreden over Volle maan. De bediening was heel goed en hier heb ik niets op aan te merken. Bekwaam en vriendelijk. Helaas was het eten een heel stuk minder. Als voorgerecht de carpaccio deze was echt heel koud alsof het zo uit de koeling op tafel is gezet daarnaast was de carpaccio wat nat. Het hoofdgerecht de hamburger viel ook erg tegen. De burger was droog en bij de burger kreeg je een zakje mayonaise en ketchup van Remia. Bij de burger werd patat geserveerd en zelfs die was heel droog en echt niet
lekker. Gelukkig maakte het nagerecht het een beetje goed. Leuke tent, goeie bediening en een leuke sfeer maar helaas was het eten echt niet goed.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Erg leuk en gezellig restaurant aan het water! Wij komen hier regelmatig om te dineren of gezellig te borrelen. De service is altijd vriendelijk en goed! De prijzen van de gerechten zijn erg goed! Mijn persoonlijke favoriet is de saté van ossenhaas!
Romy14482 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Op een drukke zondag avond gegeten bij Volle Maan, terras helemaal vol maar desondanks super snelle service. Wij hebben de heerlijke gamba's en zalmfilet gegeten, echt een aanrader. Goed op smaak en lekkere garnituur. Wij komen zeker snel terug! Top!
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Erg lekker gegeten! Gezellig terras aan het water. Personeel is vriendelijk en snel. Ze hebben een goede prijs kwaliteit verhouding!
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gezellig op het terras gezeten en heerlijk geluncht. Snelle en vriendelijke service. We komen met regelmaat terug. Zeker een aanrader!
gino N.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
de service evenal het eten waren zwaar belabberd.
het eten wat warm hoorde te zijn was steen koud. en als je dan om vervanging vraagt dan duurt het super lang tot het er is.

niet voor herhaling vatbaar
Koesma N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gisteren met schoonouders 3x High Wine en 1x High tea bij Volle maan.Toen we aankwamen stond ons reservering niet in het systeem, terwijl we bevestiging hebben ontvangen. We kregen een plaats toegewezen. High Wine bestond uit glaasje bubbels + 2 wijnen, hartige hapjes, zoete hapjes en als afsluiting kaasplankje/ High Tea start je met hartige hapjes en daarna zoete hapjes + onbeperkt thee voor de duur van 2 uur. Het was zeer goed verzorgd. We hoefden geen avondeten te bestellen want we zaten al vol van de hapjes. 1x kwam bediening met verkeerde frisdrank. Bediening was wel wat aan de trage kant. Best lang moeten wachten voor hapjes High Wine. Voor de rest prima locatie en de hapjes waren ook erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!
TJ .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Als regelmatige bezoeker kan ik zeggen dat het eten eigenlijk altijd goed is.
De bediening is niet altijd even goed als het druk is; een drankje twee keer moeten bestellen gebeurt wel eens.
Verder een zeer leuke restaurant waar we zeker terug blijven komen.
Lekkerbek626 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gisteravond gedineerd en als vanouds gezellig. Hoewel het er altijd wel druk is kan je hier over het algemeen zonder reservering wel een tafeltje vinden. De bediening is vriendelijk/ongedwongen. Vermoedelijk vanwege de drukte moesten we wat langer wachten dan normaal alvorens men kan vragen wat wij wilden eten. Het brood vooraf smaakte goed. Op ons verzoek alleen aeoli bij het brood; daar deed men niet moeilijk over. Als voorgerecht carpaccio. Smaakte op zich goed maar was aan de koude kant. Jammer! De satehschotel en de sorbet daar was verder niets op aan te merken. Gewoon een restaurant waar je spontaan heen kan gaan en waar het gezellig toeven is.
Teddy-Mae .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wat is het toch doodzonde dat zo'n locatie, heerlijk eten en supergezellige ambiance gepaard gaat met té jong en onervaren personeel en een vreselijk ongezellig en armoedig rookhok. Dit is echt wel anders geweest! Jammer, want i.v.m. de inhoud van de wijntjes in de glazen en 5.50 euro voor een broodje oude kaas, mag je toch wel iets meer verwachten! Met de jaren achteruit...
Maya-m .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Gister een leuke avond gehad, maar er is teveel in rekening gebracht. Voor een keuzemenu en 6 drankjes (geen alcohol) heb ik teveel betaald. Erg jammer dit en ook niet handig van mij dat ik de bon niet heb nagekeken.
Maya-m .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gister een gezellige avond gehad alleen is er teveel in rekening gebracht. Helaas kom ik er nu pas achter en heb ik gister niet de bon nagekeken. Wij hebben tweemaal de keuzemenu en 6 frisdranken gehad. Erg jammer dit.
MsePwR .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gisteren weer bij volle maan gegeten na lange tijd. De kabeljauwfilet welke ik had besteld was heerlijk. De bediening vriendelijk en attent. Zeker de moeite waard om, als ik weer in de buurt ben, hier weer af te spreken.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Met vriendinnen afgesproken. Heerlijk gegeten,prettige vlotte bediening die ook nog
Even tijd had voor een praatje. We hebben er lang gezeten ( veel bij te kletsen) en dus voor herhaling vatbaar.
Sunny20 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vandaag geweest om te lunchen. Duurde erg lang voordat er iemand van het personeel kwam om onze bestelling te vragen. Dit was de vorige keren ook al zo toen we hier waren. Vervolgens werd het verkeerde drankje gebracht. Kan gebeuren. Had speltbrood met filet americain besteld, kreeg dit op een wit pistoletje. Nadat ik dit had gemeld kreeg ik vervolgens mijn speltbrood met de filet american van het pistoletje erop gekwakt. Het is zonde want het is een hele gezellige zaak, alleen jammer dat de bediening zo slecht is.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
"Even snel een hapje eten" werd een stuk leuker hier! Gezellige sfeer, prettige en snelle bediening. Er wordt gebruik gemaakt van kant-en-klare sauzen, maar dat zie je terug aan de prijs. Bij het hoofdgerecht kregen we gelukkig ook heel wat groente in plaats van enkel een verlept blaadje sla. Al met al waren wij positief verrast en komen we zeker nog eens terug!