Restaurant Volle Maan

Duur
Lang
Quascoto .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Donderdag 10 november 2016 met collega's hier gegeten, onze tafel was nog niet gereed dus eerst aan een andere tafel geplaatst, na te horen gekregen dat we konden verhuizen zelf je jas, drinken, bestek en placemet mee nemen. Eerst breekbrood met aoili en kruidenboter, prima. Toen voorgerecht, ging bij 1 collega mis maar werd snel opgelost. Ik had uienringen, waren smakelijk en krokant met lekkere dip. Hoofdgerecht spareribs, waren oke, goed genoeg voor een eetcafe gevraagd voor knoflooksaus erbij niet gekregen. Weer ging het bij 1 collega mis. Tegen de tijd dat ik aan personeel weer om saus kon vragen warende ribbetjes bijna op, jammer. Tijd voor dessert, meestal het hoogtepunt voor mij. Cheesecake is het geworden omdat ik toch een "amerikaans bui" had. Niet vers en erg korrelig, toch het grootste gedeelte opgegeten want ja iedereen maakt het toch anders. Spijt heb ik gehad een dag later toen ik mocht rennen naar het toilet om alles te lozen . Dit is voor mij de tweede slechte ervaring. Nooit meer naar de Volle Maan
Age63 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Met een vrij grote groep gegeten. Het eten was redelijk en de prijzen dito. De bediening is uiterst rommelig en in plaats van dat er 2 of 3 vaste mensen op onze groep werden geplaatst liep al het personeel als een kip zonder kop rond, werden bestelling niet of niet volledig uitgeserveerd en duurde alles veel te lang. Bovendien was de drank inclusief binnenlands gedestilleerd afgekocht maar geeft Volle Maan hier een geheel eigen interpretatie aan.
Olaf C.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Het decor trok ons binnen, personeel was vriendelijk, maar het eten was niet lekker genoeg om terug te komen.
De hamburger was veel te koud toen ik 'm kreeg.
De patat was een hap zetmeel, net als de gebakken krieltjes.
Maar het brood met ajoli was erg lekker!
Olaf C.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
De hamburger was veel te koud toen ik 'm kreeg.
De patat was een hap zetmeel, net als de gebakken krieltjes.
Maar het brood met ajoli was erg lekker!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Fijn restaurant, lekker eten en fijne bediening. Heb hier regelmatig gegeten en/of gedronken en heb goede ervaringen met de Volle maan! Een aanrader wat mij betreft
N F.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Op een dinsdag middag even bij vollemaan gegeten. Prima vertoefen en eten was goed!
Kipsate en de salade gamba waren top
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was wel ok, maar zeker niet geweldig. De dressing van de salade met picante ossenhaaspuntjes was exact dezelfde yoghurtdressing als over de blaadjes sla en tomaat bij de tosti van mijn zoon. Het trio van vlees dat mijn vrouw had was wat aan de droge kant.

Leuke zaak, prima uitzicht, maar het eten laat helaas wel wat te wensen over. Kan geen 5,5 geven voor het eten, vandaar de 5.
Daantje1970 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gisteren genoten van een heerlijke lunch. Ik ben echt eerlijk, de bediening was bij ons top. Waarschijnlijk na de klachten van de vorige reacties, op cursus geweest? Het eten was ook goed. Trio vlees en Trio vis. Allebei de borden prachtig opgemaakt en de smaak van de broodjes was heerlijk. Ik was er nog nooit geweest maar wat mij opviel was de sfeer. Gemoedelijk, warm, echt gezellig. We zijn van plan hier nog vaker te komen.
Donzter .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Goed bereikbaar, top locatie, goed en lekker eten maar de bediening laat soms de wensen over. Alhoewel het wel representatieve bediening is; leuke jonge gasten en meiden die hun best doen. Misschien een leidinggevende die wat meer aandacht en tijd spendeert om die jonge garde op te leiden?
Kermit123 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Van de week bij de Volle maan gegeten. Erg leuke locatie en kom er regelmatig. Wat me steeds tegenvalt is de bediening.niet vriendelijk en niet geinteresseerd. Zelfs kom ik uit de horeca en weet wel hoe het hoort. De drankjes zijn goed maar de kipsate laat te wensen over. Verder leuke tent en misschien toch maar het personeel op cursus sturen. Vooral de dames. De bedrijfsleider is wel erg vriendelijk maar voor de rest heb ik geen goed woord over de bediening. Ze waren ook vergeten om friet bij de kipsate te doen en moest erom vragen. Nee, als ik bij de volle maan kom is het echt alleen voor een drankje en het uitzicht.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gisteren bij Volle maan geweest, met een collega. Bestelling: proeverij van voorgerechten. Als hoofdgerecht kleine salade met gamba met een portie frites en ik de runderbavette. Het voorgerecht kwam, zag er heerlijk uit, en smaakte goed,! Na vijf minuten wilden ze de frites serveren die bedoeld waren voor bij de salade, niet geaccepteerd! Na een kwartier kwam de nw met de hoofdgerechten: oh ik zie dat jullie nog bezig zijn met het voorgerecht, ik neem het mee sorry hoor( noot groot voorgerecht etagère, erg duur ook) na 2 minuten serveerster terug met een collega en dezelfde hoofdgerechten: ik zie dat jullie nog bezig zijn met het voorgerecht maar de hoofdgerechten zijn klaar willen jullie die hebben. Nee want we hebben voorgerecht nog niet op.....
Oké zeg dan maar wanneer het kan dan duurt het daarna nog een kwartiertje, zo gezegd zo gedaan, vijf minuten na aanvraag, dezelfde borden met hoofdgerecht die duidelijk uit de magnetron kwamen, hoe weet ik dat? Salade onder gamba,s was drassig, het hele bord van de Bavette was heel warm ( ook de randen) champignonsaus geschift. Ook nog twee keer bijna bier en wijn op tafel gezet wat we niet hadden besteld. Rekening klopte niet. Vijf euro teveel betaald dit wel teruggekregen maar rekening ( voor declaratie) kon niet worden veranderd. Wat blijft over. Ydillisch plekje aan vijver. Gelukkig zitten daar ook nog twee andere tenten.....
Geachte heer chris216,
Allereerst dank voor het schrijven de recensie. Wij vinden het erg vervelend deze vervelende ervaring te lezen. Wij willen dan ook graag contact met u op nemen om dit op te lossen, want wij nemen uw ervaring dan ook erg serieus. Kunt u ons uw contactgegevens toesturen zodat wij contact met u op kunnen nemen? info@bighoreca.nl. Wij hopen van u te horen, met vriendelijke groet, Directie Volle Maan
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Afgelopen maandag op het terras aan het water gezeten samen met mijn vrouw en kinderen. Als voorgerecht gekozen voor een brood aioli gevolgd door een carpaccio, tomatensoep en een champignon toast. Voor de jongste kregen we tegelijk een kindermenutje met een kroket. Vriendelijk werd ons gevraagd of het hoofdgerecht door kon. Voor het hoofdgerecht hadden wij gekozen voor een kogelbiefstuk, lady steak en een schnitzel. Heerlijk mals vlees en nogmaals erg vriendelijke bediening. We komen zeker terug.
Mark2007 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Ook wij zijn gisteren op uitnodiging nog een keer wezen eten. Eten verzorgd en prima!
Joey, gastheer, doet erg zijn best! Vriendelijk, geïnteresseerd, oplettend! Andere sfeer dan de vorige keren! Wij komen zeker nog een keer terug! Wat een beetje vriendelijkheid al niet teweeg kan brengen. Jonge knul in de bediening die ons hielp, sorry weet je naam niet, perfect geholpen! Fijn dat het ook anders kan! Gr Carmen
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Onlangs gegeten met enkele vriendinnen. Het eten is redelijk, de service kan stukken beter. Soep zonder lepel, thee zonder lepel. Een floormanager die het nodig acht om iemand van het bedienend personeel aan te spreken waar klanten bij zijn???? En dan ook nog handtastelijk zijn naar betreffend personeelslid? Ik voel me daar helemaal niet prettig bij en was behoorlijk ontzet hierover!
Petervv19 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Nadat ik de vorige keer een slechte ervaring had, ben ik uitgenodigd om nog een keer langs te komen. Dit heb ik vandaag uiteindelijk gedaan.

Er was een andere gastheer aanwezig vergeleken met de vorige keer, wat een verandering was dit. Deze kwam aan de tafel een kort praatje maken om te kijken of alles naar wens is. Ik had verwacht dat dit nu alleen bij mij gedaan zou worden om te laten zien dat nu wel alles goed zou gaan. Dit was alleen niet het geval, dit deed hij bij heel veel tafels. Ook de jonge knul in de bediening welke bij ons kwam was een topper!

Daarnaast was het eten echt super goed. Goed vol bord en prijs kwaliteit was echt goed.

Was echt een super ervaring en ik zal binnenkort weer hier gaan lunchen.

Gastvrij gevoel: Super
Sfeer: Super, ontspannen
Eten: Super
Bediening: Er vriendelijk
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Lekker eten, bediening ook prima. Soms duurt t lang voordat je geholpen wordt. Lege glazen worden niet direct gezien.
Prijs wel duur voor t eten en kwaliteit wat je krijgt.
Inrichting is wel mooi en passend.
Jonge bediening wat vriendelijk is en hun best doen. Ze zijn gastvrij. De gastheer/ gastvrouw mogen meer zoals hun jonge bediening zijn. Die lopen serieus chago rond, niet vriendelijk en sfeer bepalend. Erg jammer. Dit nu meerdere malen meegemaakt.

De service krijgt van mij 7 maar dit is alleen voor de jonge bediening die daar hard hun best doen. Niet voor de gastheer/ gastvrouw. Die geef ik een 4.
Veruschka V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Als het rustig is een prima plek om te eten, bij drukte raken ze het overzicht kwijt. Duurt lang voordat het eten komt en de kwaliteit van het eten is dan ook een stuk minder.
Timon W.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Werk zelf in de horeca was al leuk aangekleed voor valentijn! We kwamen lunchen omdat ik de rest van het weekend moest werken. Jammer dat mensen vaak langs onze tafel lopen en het niet zien dat is echt jammer eten viel tegen! Vriendin was top, jammer broodje warm vlees was lauw en de saus te overheersend jammer.
Annettejoost .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Vanmiddag ter ere van mijn verjaardag met wat vriendinnen bij Volle Maan geluncht,ik was hier voor de tweede keer en ik kan zeggen dat het een echte aanrader is!
De bediening was vlot en erg vriendelijk.
Vier van ons hadden een salade en ik een broodje warm vlees wat er verzorgt uit zag en ook heerlijk smaakte.
De glazen wijn waren ook goed gevuld,wat tegenwoordig ook niet overal meer is.
Hier gaan wij zeker vaker komen!
Marceldeboer .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Ik heb afgelopen zaterdag met mijn vrouw tijdens de lunch bij jullie gegeten. Het was lekker druk maar ondanks dat werden wij goed geholpen door leuk en enthousiast personeel. Mijn vrouw nam een trio van vis en ik waagde mij aan de club sandwitch, eten was zeer goed ! Daarna nog een lekker wijntje en met een goed gevoel richting huis.