Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Voldaan

Voldaan in Nijmegen

Gelegen in Nijmegen zit het trendy, maar vooral gezellige, restaurant Voldaan. Het restaurant staat voor gastvrijheid, eerlijkheid en hanteert een strikt home made-vers beleid. Dieet- en/of allergie wensen? Geen probleem, hier wordt graag rekening mee gehouden! Het personeel doet er namelijk alles aan om jouw avond compleet te maken. Hier bij Voldaan geniet je van verse producten, prachtige presentaties en vooral gezelligheid!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Voldaan

Zondag en Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Voldaan

An H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Met Pinksteren het verrassingsmenu gegeten bij Voldaan. Een groot feest van smaken, combinaties én presentaties.
An
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Mooie presentatie en heerlijk gegeten.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Verrassende gerechten!
Rene N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Erg lekker gegeten. 5-gangen Paasmenu met wijnarrangement. De ceviche was onze favoriet, maar ook het dessert dat aan tafel werd bereid was speciaal. Een aanrader!
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijke avond gehad. We hadden het 5 gangen verrassingsmenu met wijn arrangement waarbij rekening gehouden moest worden met een noten allergie en 1 vegetariër. Geen probleem. Allemaal heerlijk gegeten.
Wijnen paste ook allemaal perfect bij de gerechten.
Bediening was erg vriendelijk en gastvrij.
Top avond
Meuleman M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
muziek mag wel wat zachter. maar het eten is top
Adri D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Uitstekend eten. Maar erg rumoerig en het was er veel te warm en benauwd.
gerard V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
uitermate tevreden en een heerlijke avond gehad, veel complimenten voor de koks en bediening
Josca V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten was uitzonderlijk goed! Wel waren we een groot deel van de zaterdagavond de enige gasten. De kwaliteit van de bediening wisselde erg per persoon, van kundig en attend tot enigszins onhandig. De aankleding van het restaurant is binnen sfeervol, maar de buitenkant is minder uitnodigend.
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het was te druk. Te weinig bediening waardoor we veel te lang moesten wachten... het is nu half 11 en we moeten nog toetje krijgen. Niet goed..
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eerder hebben wij hier een uitstekende avond gehad. Dat wil ik wel als eerste gezegd hebben! Maar vandaag ging echter van alles mis. De extra informatie die ik had doorgegeven per email mbt voedsel allergien waren niet bekend. Het was moeilijk om aandacht van de bediening te krijgen, dus lang wachten op drinken, verkeerde hoofdgerecht geserveerd krijgen en dus apart moeten eten, en wanneer het juiste gerecht wordt geserveerd is de eend niet rose maar meer rood/rauw. Na het afrekenen is de bediening weer te snel weg en sta ik weer te wachte nop mijn jas. De vorige ervaring was heel erg fijn en we hadden op weer zo'n avond gehoopt. Een volgende keer beter zou ik zeggen.
F.S.W. V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Lekker gegeten en fijne bediening.
Maaike M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed! Jammer was dat de reservering niet was doorgekomen en dat de kaart niet helemaal overeenkwam met menu op de website.
monique G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben prima gegeten in een sfeervol ingericht restaurant. Gezellige en aardige bediening. De borden waren netjes en goed opgemaakt. Genot om naar te kijken.
Het was wel wat rumoerig om ons heen. We moesten wat harder praten om elkaar te verstaan.
Dit was de tweede keer dat wij bij "Voldaan" kwamen maar de eerste keer was het ons niet opgevallen.
Het tafeltje naast ons was toen niet bezet en nu wel. Misschien lag het daar wel aan.
Terug komen doen we zeker nog een keer!..
J N.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als dessert zijn van hoge kwaliteit; pure smaken. verrassende bereidingen op je bord en gepaste porties.
Je merkt dat je te maken hebt met een gepassioneerd team. Zowel in de keuken als de bediening in het restaurant op die avond.
De wijnen zijn goed en het glas goed gevuld. Daarnaast mag je spontaan een andere wijn proeven. Geen moeite teveel.
Wij gaan hier zeker terug. Een prima - misschien wel beste restaurant van Nijmegen - waar Nijmegen trots op mag zijn! Aanrader.
sandra B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten is echt goed! De kok enthousiast en goed in zijn vak. De bediening vond ik echt matig. Wijn arangement gehad, en dan vergeten om wijn te schenken bij een gang...... en als je daar dan om vraagt is het antwoord: ik zag het wel, maar de kok was te snel...... geconstateerd dus maar geen actie op ondernemen. 1 van ons had het BOB wijnarangement: op z'n hoogst een half slokje in je glas. Ook daar wat van moeten zeggen na 3 keer een halve slok gekregen te hebben. Zonder excuus wordt er met moeite een hele slok van gemaakt. Niet Ok! Zeker niet voor het geld dat je ervoor betaald.
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Smaakvol, ruim opgezet restaurant met kundige en ontspannen bediening. Wij hebben gekozen voor het 5 gangen verrassingsdiner met wijnarrangement.
Mooie gerechtjes met verse ingrediënten afwisselend vis en vlees. Bijvoorbeeld couscous van bloemkool met huisgemaakte piccalilly en gepekelde groenten, gamba's met parelgort en langzaam gegaarde wangetjes van wild zwijn. Kunstig opgemaakt en goede bijpassende wijnen.
Kortom een aanrader als je in de buurt bent.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Achter de niet per sé heel aantrekkelijke pui gaat een restaurant schuil waar aandacht is voor eten én wijnen. Op zoek naar een lekkere wijn bij het gerecht? Proeven is geen probleem.
Het eten heeft een prima prijs-kwaliteit verhouding.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wat een verassing is dit restaurant. Midden in een woonwijk en leuk ingericht. Hele mooie menu keuze.
Wij hebben uitstekend gegeten. Wij komen zeker terug.
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De gerechten zien er prachtig uit. Voorgerecht was goed en smaakte voortreffelijk. Het hoofdgerecht daarentegen was erg weinig en de smaken waren niet goed in balans, viel ons erg tegen. Het gerecht was wel mooi opgemaakt maar daar was ook alles mee gezegd.