Over het restaurant Restaurant Voldaan

Voldaan in Nijmegen

Gelegen in Nijmegen zit het trendy, maar vooral gezellige, restaurant Voldaan. Het restaurant staat voor gastvrijheid, eerlijkheid en hanteert een strikt home made-vers beleid. Dieet- en/of allergie wensen? Geen probleem, hier wordt graag rekening mee gehouden! Het personeel doet er namelijk alles aan om jouw avond compleet te maken. Hier bij Voldaan geniet je van verse producten, prachtige presentaties en vooral gezelligheid!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Voldaan

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00
Zondag en Maandag openen wij onze deuren ook voor themadagen, feestdagen, groepen en partijen
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Voldaan

Frank H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Erg lekker, de smaakcombinaties waren subliem!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Het eten is bijna te mooi om op te eten. De passie voor eten spat eraf bij alle medewerkers.
Echt een aanrader
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Na een tijdje weer Voldaan spontaan binnen gestapt, zeer blij verrast door Daan en zijn team. Complimenten voor de complete en enthousiaste uitleg over de culinaire gerechten en bijpassende wijn. Wij komen zeker snel terug ????????
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
De optie "wachttijd" "redelijk" zou ik willen veranderen in "precies goed"!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Vandaag weer heerlijk gegeten bij Voldaan! Wordt altijd weer verrast door hoe de gerechten uitgebalanceerd zijn en op elkaar afgestemd. Voldaan maakt alles dagvers, en dat is te proeven! Porties zijn goed uitgebalanceerd, je verlaat het restaurant nooit met zo'n plofgevoel zoals bij andere restaurants wel vaak is.

Bediening vriendelijk en gastvrij.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Zeer vriendelijk personeel. Lekker gegeten en de borden zijn zeer mooi opgemaakt. Voldoende gratis parkeergelegenheid vlak voor de deur
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Op 22 juni zijn we gaan eten in het restaurant Voldaan. Dit was voor ons de eerste keer. Het was niet druk maar hier en daar zaten wat mensen. Het eerste hapje stond al op tafel en was prima. De ober was behoorlijk amicaal en toch wel onprofessioneel in zijn houding. ‘Hatseflats’ zeggen bij het inschenken van wijn vonden wij een beetje te..
Voorgerechten waren prima, hoofdgerecht knolselderij een aanrader! Mijn partner had gebakken vis met een paar asperges. Was qua smaak goed maar echt te weinig en niet genoeg vullend. Nu is hij ook geen grote eter. We bestelde nog wat friet erbij. Doordat ze het zelf maakte kwam het pas nadat het hoofdgerecht op was. Friet was overigens lekker. Daarna nog koffie/thee besteld. Dit duurde ontzettend lang terwijl het echt niet druk was. Prijs kwaliteit voor de hoofdgerechten echt veel te duur. Porties zijn te klein.
Al met al, eten prima maar met de benodigde aandachtspunten.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Op leuke plek in Nijmegen, beetje trendy, niet al te groot restaurant. Verrassingsmenu dik in orde met mooi opgemaakte borden en goede vis en vlees variatie. Wijn was ook goed verzorgt. Goede prijs kwaliteits verhouding.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en uiterst kundig. Eten was heel erg lekker, heel interessante nieuwe experimentele combinaties. Erg van genoten.
Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We vonden dit altijd een goed restaurant zonder harde muziek. Nu is er, zoals in veel andere restaurants: vrij harde pop. Prijs-kwaliteitsverhouding van het menu is matig te noemen.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijke avond gehad. We waren aangenaam verrast. Alles klopte, entourage, bediening en eten + wijnen. Voor herhaling vatbaar!
An H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Met Pinksteren het verrassingsmenu gegeten bij Voldaan. Een groot feest van smaken, combinaties én presentaties.
An
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Mooie presentatie en heerlijk gegeten.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Verrassende gerechten!
Rene N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Erg lekker gegeten. 5-gangen Paasmenu met wijnarrangement. De ceviche was onze favoriet, maar ook het dessert dat aan tafel werd bereid was speciaal. Een aanrader!
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijke avond gehad. We hadden het 5 gangen verrassingsmenu met wijn arrangement waarbij rekening gehouden moest worden met een noten allergie en 1 vegetariër. Geen probleem. Allemaal heerlijk gegeten.
Wijnen paste ook allemaal perfect bij de gerechten.
Bediening was erg vriendelijk en gastvrij.
Top avond
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
muziek mag wel wat zachter. maar het eten is top
Adri D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Uitstekend eten. Maar erg rumoerig en het was er veel te warm en benauwd.
gerard V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
uitermate tevreden en een heerlijke avond gehad, veel complimenten voor de koks en bediening
Josca V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten was uitzonderlijk goed! Wel waren we een groot deel van de zaterdagavond de enige gasten. De kwaliteit van de bediening wisselde erg per persoon, van kundig en attend tot enigszins onhandig. De aankleding van het restaurant is binnen sfeervol, maar de buitenkant is minder uitnodigend.