Over het restaurant Restaurant Voldaan

Voldaan in Nijmegen

Gelegen in Nijmegen zit het trendy, maar vooral gezellige, restaurant Voldaan. Het restaurant staat voor gastvrijheid, eerlijkheid en hanteert een strikt home made-vers beleid. Dieet- en/of allergie wensen? Geen probleem, hier wordt graag rekening mee gehouden! Het personeel doet er namelijk alles aan om jouw avond compleet te maken. Hier bij Voldaan geniet je van verse producten, prachtige presentaties en vooral gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Restaurant Voldaan

Zondag en Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Voldaan

monique G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben prima gegeten in een sfeervol ingericht restaurant. Gezellige en aardige bediening. De borden waren netjes en goed opgemaakt. Genot om naar te kijken.
Het was wel wat rumoerig om ons heen. We moesten wat harder praten om elkaar te verstaan.
Dit was de tweede keer dat wij bij "Voldaan" kwamen maar de eerste keer was het ons niet opgevallen.
Het tafeltje naast ons was toen niet bezet en nu wel. Misschien lag het daar wel aan.
Terug komen doen we zeker nog een keer!..
J N.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als dessert zijn van hoge kwaliteit; pure smaken. verrassende bereidingen op je bord en gepaste porties.
Je merkt dat je te maken hebt met een gepassioneerd team. Zowel in de keuken als de bediening in het restaurant op die avond.
De wijnen zijn goed en het glas goed gevuld. Daarnaast mag je spontaan een andere wijn proeven. Geen moeite teveel.
Wij gaan hier zeker terug. Een prima - misschien wel beste restaurant van Nijmegen - waar Nijmegen trots op mag zijn! Aanrader.
sandra B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten is echt goed! De kok enthousiast en goed in zijn vak. De bediening vond ik echt matig. Wijn arangement gehad, en dan vergeten om wijn te schenken bij een gang...... en als je daar dan om vraagt is het antwoord: ik zag het wel, maar de kok was te snel...... geconstateerd dus maar geen actie op ondernemen. 1 van ons had het BOB wijnarangement: op z'n hoogst een half slokje in je glas. Ook daar wat van moeten zeggen na 3 keer een halve slok gekregen te hebben. Zonder excuus wordt er met moeite een hele slok van gemaakt. Niet Ok! Zeker niet voor het geld dat je ervoor betaald.
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Smaakvol, ruim opgezet restaurant met kundige en ontspannen bediening. Wij hebben gekozen voor het 5 gangen verrassingsdiner met wijnarrangement.
Mooie gerechtjes met verse ingrediënten afwisselend vis en vlees. Bijvoorbeeld couscous van bloemkool met huisgemaakte piccalilly en gepekelde groenten, gamba's met parelgort en langzaam gegaarde wangetjes van wild zwijn. Kunstig opgemaakt en goede bijpassende wijnen.
Kortom een aanrader als je in de buurt bent.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Achter de niet per sé heel aantrekkelijke pui gaat een restaurant schuil waar aandacht is voor eten én wijnen. Op zoek naar een lekkere wijn bij het gerecht? Proeven is geen probleem.
Het eten heeft een prima prijs-kwaliteit verhouding.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wat een verassing is dit restaurant. Midden in een woonwijk en leuk ingericht. Hele mooie menu keuze.
Wij hebben uitstekend gegeten. Wij komen zeker terug.
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De gerechten zien er prachtig uit. Voorgerecht was goed en smaakte voortreffelijk. Het hoofdgerecht daarentegen was erg weinig en de smaken waren niet goed in balans, viel ons erg tegen. Het gerecht was wel mooi opgemaakt maar daar was ook alles mee gezegd.
Agnes E.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Fijne ambiance, hoge kwaliteit. We komen (weer) terug.
Rien E.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Uitstekend wijnadvies en rekening houden met de wens van de klant
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Verassingsmenu genomen en het was een ware ontdekkings reis qua smaken. Het was zeker een verassing en je proeft duidelijk dat de kok en overige personeel passie toont in wat ze doen. 100% puur genieten. Laat je leiden door adviesen en ga Voldaan naar huis! Was voor ons een super trouwdag!
Pia H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hadden een verrassingsmenu.
Het voorgerecht: alsof een engeltje over je tong piest.
Hoofdgerecht: de geluksstofjes werden er in voldoende mate door aangemaakt.
Nagerecht: cooling down. Samen met een kop koffie een zeer acceptabele afsluiting.
Kennis gemaakt met verrassende smaaksensaties.
Carmen T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een heerlijk restaurant om samen met vrienden te genieten van verrassende gerechten.
Noor H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
We hebben genoten en konden heerlijk buiten zitten.
sara Z.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Super avond elke keer! Mijn vriend had nog nooit van 'fine dining' gehoord en hij vond alles zo lekker. Geweldig om met je partner te delen. Leuke bediening. Kan niet wachten tot de volgende keer.
Raymond M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Smakelijk gegeten met prachtige gerechten. Goede en vriendelijke service. Een heerlijke avond!!
Els W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Eigenlijk zou restaurant Voldaan en ster moeten hebben. Fantastisch eten begeleid door heerlijke en bijzondere wijnen. Zowel over het eten als de bijzondere dranken wordt uitgebreid verteld. Echt een avondje uit. De prijs valt reuze mee. Fantastische prijs-kwaliteit verhouding.
Juliette M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Erg goed en mooi restaurant met een goede acoustiek. Het zeebaars-tataar is een echte aanrader.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
eerder hier gegeten, toen was de kwaliteit van het eten uitmuntend, nu goed, maar niet meer dan dat
Gary H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
De sfeer is persoonlijk en intiem, de eigenaren en het personeel zijn erg vriendelijk en open. Het eten was bijzonder lekker, net als de Spaanse rode wijn die we gekozen hadden. De zaak was vol door Valentijnsdag, waardoor de wachttijd tussen de gerecht wat aan de lange kant was, maar dit weerhield de bediening er niet van om de tijd te nemen voor elke tafel. Het voelde als een 3-sterren restaurant wat betreft de gerechten, bijna zonde om die kunstwerkjes op te eten!

We hebben een heerlijke avond gehad en zouden graag vaker komen, helaas is daar ons budget niet naar want de prijzen zijn ook zoals in een 3-sterren restaurant.
R. P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Vandaag weer heerlijk genoten bij ons favoriete restaurant Voldaan.
Werkelijk alles smaakte weer heerlijk en er worden heerlijke bijpassende wijnen met verhaal geschonken.
Bedankt weer voor de perfecte avond....we hebben weer genoten!