Over het restaurant Restaurant Voldaan

Voldaan in Nijmegen

Gelegen in Nijmegen zit het trendy, maar vooral gezellige, restaurant Voldaan. Het restaurant staat voor gastvrijheid, eerlijkheid en hanteert een strikt home made-vers beleid. Dieet- en/of allergie wensen? Geen probleem, hier wordt graag rekening mee gehouden! Het personeel doet er namelijk alles aan om jouw avond compleet te maken. Hier bij Voldaan geniet je van verse producten, prachtige presentaties en vooral gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Restaurant Voldaan

Zondag en Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Carmen T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een heerlijk restaurant om samen met vrienden te genieten van verrassende gerechten.
Noor H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
We hebben genoten en konden heerlijk buiten zitten.
sara Z.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Super avond elke keer! Mijn vriend had nog nooit van 'fine dining' gehoord en hij vond alles zo lekker. Geweldig om met je partner te delen. Leuke bediening. Kan niet wachten tot de volgende keer.
Raymond M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Smakelijk gegeten met prachtige gerechten. Goede en vriendelijke service. Een heerlijke avond!!
Els W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Eigenlijk zou restaurant Voldaan en ster moeten hebben. Fantastisch eten begeleid door heerlijke en bijzondere wijnen. Zowel over het eten als de bijzondere dranken wordt uitgebreid verteld. Echt een avondje uit. De prijs valt reuze mee. Fantastische prijs-kwaliteit verhouding.
Juliette M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Erg goed en mooi restaurant met een goede acoustiek. Het zeebaars-tataar is een echte aanrader.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
eerder hier gegeten, toen was de kwaliteit van het eten uitmuntend, nu goed, maar niet meer dan dat
Gary H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
De sfeer is persoonlijk en intiem, de eigenaren en het personeel zijn erg vriendelijk en open. Het eten was bijzonder lekker, net als de Spaanse rode wijn die we gekozen hadden. De zaak was vol door Valentijnsdag, waardoor de wachttijd tussen de gerecht wat aan de lange kant was, maar dit weerhield de bediening er niet van om de tijd te nemen voor elke tafel. Het voelde als een 3-sterren restaurant wat betreft de gerechten, bijna zonde om die kunstwerkjes op te eten!

We hebben een heerlijke avond gehad en zouden graag vaker komen, helaas is daar ons budget niet naar want de prijzen zijn ook zoals in een 3-sterren restaurant.
R. P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Vandaag weer heerlijk genoten bij ons favoriete restaurant Voldaan.
Werkelijk alles smaakte weer heerlijk en er worden heerlijke bijpassende wijnen met verhaal geschonken.
Bedankt weer voor de perfecte avond....we hebben weer genoten!
Deborah A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ik kom hier nooit meer terug! Het eten is erg matig zeker gezien het prijsniveau. De inrichting gaat wel maar erg thuis voelen deden we ons niet. De keuken was vooral bezig met lol hebben en leek niet om te kijken naar de klanten. De bediening deed zijn best maar was nogal zakelijk. Al met al een kille bedoeling en matig eten. Zeker gezien de concurrentie in Nijmegen gaan wij hier niet meer heen
Helmer B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wat een slecht restaurant zeg!

De bediening is erg formeel, afstandelijk en op het onvriendelijke af.
De kwaliteit van het eten is ver benden peil, zeker gezien de prijs.
Het eten duurt te lang en is in sommige gevallen koud. Als je hier wat van zegt krijg je een chagrijnige reactie van de bediening die duidelijk niet is opgewassen tegen de werkdruk.

Al met al een bijzonder slecht ervaring!! Voor ons nooit meer.
robannet S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Leuke entourage, beetje afgelegen in Nijmegen. Wij namen het verrassingsmenu van 5 gangen. Helaas bleef de verrassing achterwege, geen enkel gerecht heeft gedaan wat men ons beloofde, namelijk verrassen. Het was een obligate hap, soms zelfs vreemde combinaties en harde klonten vleespastei. De keuken moet gaan nadenken over wat minder pretentieus eten met meer smaak en minder ingrediënten.
De bediening was vriendelijk en gastvrij. Toch zal ik er niet meer zo snel komen.
Annie D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten , bediening top !
Prachtig op gediend het eten !
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Leuk restaurantje met goede prijs/kwaliteit verhouding en enthousiaste bediening. Lekkere wijnen bij het eten.
De tafel van Penny S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Fijn dat ze op zo'n vanzelfsprekende manier omgingen met eetbeperkingen. Een verademing.
De kaasplank was heerlijk, maar de porties pp karig. Dat is het enige wat ik als minder-punt kan bedenken. En dan moet ik er moeite voor doen.
Jack O.
We hebben met ons vieren een gezellige avond en een zeer smakelijk diner genoten. Vier verschillende hoofdgerechten en toch allemaal prima op kwaliteit, smaak en temperatuur geserveerd. Het kaasplankje was een perfecte afsluiting, maar de prijs van het kaasplankje doet iets grotere porties vermoeden.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wat hebben we weer een heerlijk restaurant gevonden dicht in de buurt. Voldaan ligt in een straat waar je het niet zou verwachten, maar als je er bent wil je niet meer weg. Romantisch ingericht met een rustig muziekje op de achtergrond en met oog voor kleur en detail, een kaart die je niet snel ergens anders tegenkomt en de smaak is geweldig! Wie heeft er ooit gerookte bloemkool op? Dan zou je die hier eens moeten gaan proberen. De gastvrouw is erg attent en heeft echt verstand van de verschillende wijnen. Probeer vooral de proeverij van port/madeira/sherry en dessertwijn eens. Per glaasje een bijpassend hapje kaas....nog nooit ergens tegengekomen. Snel reserveren verdient aanbeveling, omdat ze vooral in de weekenden nogal eens snel vol blijken te zitten.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Spontaan met zijn tweeën hier gaan eten. Menukaart was vrij beperkt, maar het eten was heel erg goed. Creatieve gerechten en goede vriendelijke bediening. Ik ben enthousiast! Wel zou de achtergrond muziek iets zachter kunnen wat mij betreft.
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wij hadden gereserveerd om half 8. Moesten 45 minuten wachten op kaart, bleek men ons vergeten (hoe druk was het nu helemaal!). Uitgelegd dat we kwamen om te eten en honger hadden. Twee van de vier gevraagde hoofdgerechten waren er niet meer (wij hadden toch gereserveerd!). Eten was verder heel prima. Tempo kwam er maar niet in...
Na de hoofdmaaltijd de kaart voor het nagerecht gevraagd. Weer werden wij vergeten, kwam niemand meer. Uiteindelijk om 23.05 uur zijn wij zonder toetje af te wachten maar opgestapt. Wat een zootje..
Marilijn V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
wij hebben heerlijk gegeten bij Voldaan. We werden vriendelijk ontvangen op het terras. Op advies van de gastvrouw, kozen we allemaal voor het verrassingsmenu. Wat een goede keuze bleek te zijn. We hebben heerlijk gegeten, de borden zagen er mooi uit en de porties waren perfect. Hartelijk dank voor de fijne avond!
Lunoprimus .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het eten was op zich ok, goed gemaakt, mooie bordjes, leuke combinaties. Het was erg druk, we moesten veel te lang wachten. Toen kwam eten met een klap (!) op tafel. Niet 1 keer, maar een aantal keren achter elkaar. Ondanks dat we begrepen dat ze er op staan goede wijn-spijs combinaties te weten, kozen wij voor een wijn die niet pastte bij de gerechten. Ik had verwacht daar een advies over te krijgen. Helaas dus.
Niet een restaurant om terug te komen.