Restaurant VOC

Oude Delft 125 2611 BE Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant VOC

In een historisch pand in Delft kookt de jonge kok Patrick Visser de sterren van de hemel. Zijn restaurant VOC verwijst naar de culinaire rijkdommen die in de Gouden Eeuw hun weg naar Delft vonden. En culinaire rijkdommen vind je hier nog steeds. Op de compacte kaart staan alleen de ingrediënten vermeld. Spannend, dat geeft ruimte voor fantasie. Terwijl je vast nadenkt over je maaltijd geniet je in de besloten stadstuin van het zonnetje. Of binnen, van een heerlijke wijn.

Meer informatie over restaurant Restaurant VOC

Tram 1, Delft Centraal
  • : Phoenix Parkeergarage

Dinsdag t/m zaterdag
Diner 17:30 - 22:30
Lunch mogelijk op aanvraag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Per boot te bereiken
Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant Restaurant VOC

Carla D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heel verrassend, heel lekker gegeten in een leuke sfeer met een prima bediening!
Conny H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Met een grote groep (ca. 25 personen) hebben we genoten van een 4 gangenmenu. Mooi opgemaakt, gevarieerd en heel lekker allemaal. Zeer aardige bediening en geen lange wachttijden.
De inrichting was niet zo mijn smaak en de ruimte was niet zo handig met een voor- en achterdeel met daartussen een soort gang waar ook tafels stonden (waar ik niet zou willen zitten). De achterruimte en tuin kon je niet zien vanuit de voorruimte en dat was jammer wat betreft de fysieke beleving.
Maarten A.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Prachtig opgemaakte borden en mooie smaken en smaak combinaties. Alle gangen waren zeer goed maar het dessert verraste het meest, erg goed! Heerlijk gegeten in een smaakvol restaurant en super bediend.
Als ik een tip mag geven: bij het hoofdgerecht (kalfslende) mag het garnituur wat ons betreft iets royaler in portie en het vlees iets minder. Dat is wel persoonlijk: wij houden juist erg van groenten!
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, alles erg smaakvol en in combinatie. Ook de wijn past erg goed bij elke gang. Complimenten aan de chef. De bediening is erg vriendelijk, attent en correct. Draagt bij aan goede sfeer voor een heerlijk diner.
Ivonne J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hebben van het Chef's menu genoten, 4 gangen.. Alle gerechten goed in balans. Prima wijn. Verrassend dat er nog een bovenverdieping was.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Een bijzonder restaurant qua indeling, verschillende huizen aan elkaar verbonden. Wij zaten op de eerste verdieping achterin. Bediening, wijnarrangement en eten waren helemaal prima, de inrichting en aankleding boven waren vergeleken bij de gerechten wel erg basic. Een placemat of tafelkleedjes zou helpen het geluidsniveau wat omlaag te brengen al was het niet echt hinderlijk. Een hele fijne avond gehad en we gaan zeker nog eens terug!
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

Keurige prijs!
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wat kunst aan de muur en wellicht hier en daar een mooie plant zouden de sfeer verhogen .
maartje V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, hadden het vier gangen verassingsmenu met wijnarrangement. Wijnen waren leuk bij het eten, verassende keuzes ook hierin. Het eten was lekker en prachtig opgemaakt. Al met al een zeer geslaagde avond.
WPM M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Surprise menu zeer goed. Prima bijpassende wijnen. Vriendelijke professionele bediening. We komen terug!
Cleo K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker gegeten en lieve meiden in de bediening. Zeker een aanrader!
Wout Y.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Het mag dan wel wat kosten, maar wat heb ik toch ontzettend lekker gegeten. Het chef's menu is een aanrader en het wijnarrangement is absoluut een toevoeging bij elk gerecht. Ik kom hier zeker nog terug.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Vrijdagavond met gezelschap van 4 weer bij VOC gegeten. We hebben gekozen voor het 5 gangen chefs menu+ wijnarrangement. Omdat we 3 weken geleden ook al waren geweest hebben we gevraagd om een aangepast menu zodat we niet weer exact hetzelfde zouden eten. Op dit verzoek werd heel positief gereageerd en net als 3 weken geleden was alles heerlijk! Mooie vis gerechten en als hoofd een fantastisch gerecht met parelhoen.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
VOC heeft een heel goede kok. De gerechten zien er prachtig uit en brengen mooie combinaties van smaken en goede producten. De bediening was kundig, vlot en prettig.
jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Eigenlijk was alles goed we waren zeer tevreden over het eten en de bediening. Alleen op het eind ging het mis. Bij het verlaten van het restaurant werd ons geen blik waardig meer gegund. We hebben zelf maar onze jas van de kapstok gehaald. De 2 dames die ons de hele avond geholpen hadden zeiden ook geen gedag (zij waren alweer tafels aan het dekken / in papieren aan het kijken) alleen bij een meisje dat aan de voorkant bezig was kon nog een tot ziens vanaf.
Toen we buiten stonden keken we elkaar aan en vonden dit zo raar dat we weer naar binnen zijn gegaan om toch even te zeggen dat dit heel vreemd is en dat je, voor zo'n goed restaurant, ook moet denken aan gasten die het restaurant verlaten.
Daar werd niet echt op gereageerd en we werden een beetje meewarrig aangekeken.
Ondanks dat de bediening echt heel goed was heb ik toch bij service teleurstellend ingevuld omdat ook dit gedeelte erbij hoort.
Geachte mevrouw H,

Wij betreuren de situatie die zich vandaag heeft voorgedaan ten zeerste. Het is absoluut niet onze bedoeling dat gasten zonder afscheid het restaurant verlaten, of zelf hun jas uit de garderobe moeten pakken. Zou u contact met ons op willen nemen via info@restaurantvoc.nl ?
L. E.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wij hebben hier eerder gegeten en zullen waarschijnlijk nog wel vaker terugkomen bij VOC: het eten is heerlijk! Mooie gerechten met originele ingredienten, prachtig opgemaakt en bijpassende wijnen. Personeel is vriendelijk en weet wat ze serveren en schenken. Absoluut een aanrader
Kiki T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijk gegeten, graag verbetering aan de verlichting, wij konden de menukaart met moeite lezen. De gerechten waren goed bereid en ze smakten uitstekend.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Vriendelijke en goede bediening en heerlijk gegeten!
letty V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten compleet met lekkere wijnen.
Stefan P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Het was rustig in het restaurant ('derde' kerstdag), maar nietemin een fijne ervaring. Eten was uitstekend (voorgerecht, hoofdgerecht) en ook zeer vriendelijke service. Zeker iets om een keertje terug te gaan.