Restaurant VOC

Oude Delft 125 2611 BE Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant VOC

In een historisch pand in Delft kookt de jonge kok Patrick Visser de sterren van de hemel. Zijn restaurant VOC verwijst naar de culinaire rijkdommen die in de Gouden Eeuw hun weg naar Delft vonden. En culinaire rijkdommen vind je hier nog steeds. Op de compacte kaart staan alleen de ingrediënten vermeld. Spannend, dat geeft ruimte voor fantasie. Terwijl je vast nadenkt over je maaltijd geniet je in de besloten stadstuin van het zonnetje. Of binnen, van een heerlijke wijn.

Meer informatie over restaurant Restaurant VOC

Tram 1, Delft Centraal
  • : Phoenix Parkeergarage

Dinsdag t/m zaterdag
Diner 17:30 - 22:00
Lunch mogelijk op aanvraag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Per boot te bereiken
Uitmuntend
9,6
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant VOC

Club G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben genoten van mooie smaakcomposities met verse ingredienten. De prosecco was heel goed. De wijnen vonden we matig.
Roy M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk vier gangen chef's menu gegeten zeker een aanrader voor een avondje weg.
Rob Van H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk eten, mooie wijnkaart en informele sfeer in het restaurant. Echt een aanrader
Joep B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het chef's verrassingsmenu was erg aangenaam. Ook de binnenplaats was prettig om te vertoeven.

Enig punt van kritiek is dat er best wel wat wespen en vliegende mieren rond de tafel zoemden.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
superverzorgd, mooi en lekker, fijne bediening -- echt een fijn restaurant. pareltje van delft
W.Th.M. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hadden het verrassingsmenu gekozen en dat was heel goed. Eén opmerking slechts: het vlees van het hoofdgerecht was wat veel.
Timon W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening!
JanJaap K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Goed eten, mooi opgemaakte borden, leuke en professionele service.
René V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
03-05-2018 met twee personen:
Opnieuw bij dit restaurant geboekt omdat we bij ons laatste bezoek zeer enthousist waren. Ontvangst wederom gastvrij en hartelijk. Bediening is professioneel en vervult onze uitputtende wensen goed. Geen enkel probleem om minstens drie wijnen voor te proeven om uiteindelijk onze definitieve keuze te kunnen maken. Goede kennis van de menu kaart en de wijnkaart en voor beiden een professioneel advies. Gekozen gerechten waren heel mooi van opmaak met een geweldige smaken en harmonieuze totaal ervaring. Wellicht voor onze appetit iets te ruime porties maar zeker "value for money" (Bib Gourmand misschien?) . De smaken zijn heel mooi op elkaar afgestemd en onze gerechten zijn qua opmaak en smaak goed bij elkaar gebracht, met meerdere variaties van producten en bereidingen. Dessert is hier ook niet te versmaden: goede bereiding van deegwaren, mango coulis en citroen merengue: een aanrader!Opnieuw een hele mooie avond die ons zeker tot een volgend bezoek zal verleiden. Ga zo voort!!
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten, prachtig opgediend en ook nog vriendelijke bediening. Enige minpuntje was het toilet dat wel wat onderhoud kon gebruiken. Het was overigens wel schoon ????
Fransman .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Wij wisten dat VOC Delft een goed restaurant is maar toch werden wij verrast door het zeer hoge niveau van koken. Ongelofelijk. Met liefde gekookt. Zelden zulke heerlijke voor en tussen gerechten gegeten (wij kozen voor het vijf gangen verrassingsmenu.
Ook de bediening was zeer professioneel. Vakkundig en in een rustig tempo werden de gerechten toegelicht. Duidelijk te merken dat de dame die ons bediende verstand van wijn had. wij kozen voor de heerlijk lichte Oostenrijkse Zweigeldruif die perfect combineerde met de elegante gerechten. Het zal duidelijk zijn: wij komen hier meerdere keren terug. Oh ja, nog niet verteld van het prachtige grote raam dat als ons een prachtig uitzicht gaf op de gracht en in de verte de Nieuwe Kerk. Chapeau!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Chefs menu en wijn arrangement gekozen. Zeer smaakvol en de opmaak van elk gerecht verdient een pluim. De smaak combinaties en bijpassende wijnen bij elk gerecht waren uitmuntend. Geslaagde avond.
De tafel van Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Smaakvolle gerechten van verrassende, kleurrijke combinaties, erg mooi opgemaakt. De wijnen zijn heerlijk en passen goed bij de gerechten. Zelfs de thee is van hoge kwaliteit! Fijne, spontane bediening met kennis van zaken. Het tempo van opdienen is prima, zeker niet te snel; dit restaurant is perfect voor een avond genieten.
Conny D.
Wij hebben gisteren fantastisch gegeten. Wat een creativiteit in de samenstelling van de gerechten!
JH P.
Mooie gerechten met verrassende smaakcombinaties. Deze chef maakt de kwaliteitskeuken toegankelijk voor een breed publiek. Eén puntje van kritiek: deze gerchten verdienen betere servetten.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heel verrassend, heel lekker gegeten in een leuke sfeer met een prima bediening!
Conny H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Met een grote groep (ca. 25 personen) hebben we genoten van een 4 gangenmenu. Mooi opgemaakt, gevarieerd en heel lekker allemaal. Zeer aardige bediening en geen lange wachttijden.
De inrichting was niet zo mijn smaak en de ruimte was niet zo handig met een voor- en achterdeel met daartussen een soort gang waar ook tafels stonden (waar ik niet zou willen zitten). De achterruimte en tuin kon je niet zien vanuit de voorruimte en dat was jammer wat betreft de fysieke beleving.
Maarten A.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Prachtig opgemaakte borden en mooie smaken en smaak combinaties. Alle gangen waren zeer goed maar het dessert verraste het meest, erg goed! Heerlijk gegeten in een smaakvol restaurant en super bediend.
Als ik een tip mag geven: bij het hoofdgerecht (kalfslende) mag het garnituur wat ons betreft iets royaler in portie en het vlees iets minder. Dat is wel persoonlijk: wij houden juist erg van groenten!
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, alles erg smaakvol en in combinatie. Ook de wijn past erg goed bij elke gang. Complimenten aan de chef. De bediening is erg vriendelijk, attent en correct. Draagt bij aan goede sfeer voor een heerlijk diner.
Ivonne J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hebben van het Chef's menu genoten, 4 gangen.. Alle gerechten goed in balans. Prima wijn. Verrassend dat er nog een bovenverdieping was.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Een bijzonder restaurant qua indeling, verschillende huizen aan elkaar verbonden. Wij zaten op de eerste verdieping achterin. Bediening, wijnarrangement en eten waren helemaal prima, de inrichting en aankleding boven waren vergeleken bij de gerechten wel erg basic. Een placemat of tafelkleedjes zou helpen het geluidsniveau wat omlaag te brengen al was het niet echt hinderlijk. Een hele fijne avond gehad en we gaan zeker nog eens terug!
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

Keurige prijs!