Restaurant VOC

Oude Delft 125 2611 BE Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant VOC

In een historisch pand in Delft kookt de jonge kok Patrick Visser de sterren van de hemel. Zijn restaurant VOC verwijst naar de culinaire rijkdommen die in de Gouden Eeuw hun weg naar Delft vonden. En culinaire rijkdommen vind je hier nog steeds. Op de compacte kaart staan alleen de ingrediënten vermeld. Spannend, dat geeft ruimte voor fantasie. Terwijl je vast nadenkt over je maaltijd geniet je in de besloten stadstuin van het zonnetje. Of binnen, van een heerlijke wijn.

Meer informatie over restaurant Restaurant VOC

Tram 1, Delft Centraal
  • : Phoenix Parkeergarage

Dinsdag t/m zaterdag
Diner 17:30 - 22:30
Lunch mogelijk op aanvraag

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Per boot te bereiken , Terras
9,3
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Verrassende gerechten en smaakcombinaties. Door omstandigheden was er maar 1 mevrouw in de bediening. Dat maakte de wachttijden in het begin wat lang. Maar de dame was wel een prof en allervriendelijkst. Dit restaurant is een aanrader.
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
War en 'n heerlijke ontvangst in de tuin. Een perfecte avond, fantastisch lekker eten, mooie wijn erbij.
Rien D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten in de stadstuin van het restaurant. Het eten was klasse, bediening informeel en plezierig.
vitaminec P.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
+ lekker en mooi eten
+ vriendelijke bediening
- betalen voor kraanwater
- portie's voor grote eter aan kleine kant.
de pluspunten geven uiteindelijk nog een dikke 9.
Rinus B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prachtige avond. Fijne, subtiele, prachtig opgemaakte gerechten. Genoten van het 4-gangen verrassingsmenu met mooie bijpassende wijnen. Ook voor onze jongste zoon, beetje lastige eter, werd op maat een passend menu samengesteld. Gastvrije, attente bediening. Leuke locatie hartje Delft in stadstuin. Aanrader!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
De geserveerde hoeveelheid van het hoofdgerecht vond ik, als niet al te groot eter, had meer groente mogen bevatten. De kwaliteit was overigens prima.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Een aanwist voor Delft! Wat kan deze chef lekker koken, en mooi presenteren op het bord. Kies gerust het 4 gangen verrassingsmenu, dat is ons uitstekend bevallen. Ook de wijnen uit het wijnarangement waren goed gekozen en het werd aan tafel goed uitgelegd door de vriendelijke en kundige dames. Je betaald hier wat meer dan gemiddeld in Delft, maar het is het dubbel en dwars waard. Wij komen graag nog eens terug.
Han W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
prima eten, leuke bediening. Alleen de akoestiek moet verbeterd worden. Een aanrader!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Ongedwongen sfeer en zeer smakelijk eten.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wederom heerlijk gegeten in de mooie stadstuin .
goed bediening de je wensen nog weet we hebben genoten.
patty P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk gegeten! Prachtig opgemaakte borden en vriendelijke bediening.
Ruut H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het was weer zeer smakelijk! Een nieuwe kaart kan na een aantal keren geweest te zijn geen kwaad alhoewel
bijvoorbeeld het wild zwijn wel elke dag zou kunnen.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Ter gelegenheid van de promotie van mijn collega uitgenodigd in dit restaurant. Heerlijk buiten aperitief genoten, met 2 mooie amuses. Daarna binnen heerlijk de rest van het menu gegeten. Super avond gehad, binnenkort komen wij met mooi weer in de tuin eten.
Gerke K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Prima keuken en - service
Merel S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Mijn vriend had hier gegeten met collega's van de TU-Delft, en wij moesten hier dus beslist nog eens heen volgens hem.
Ontzettend fijne avond gehad met heerlijk eten en drinken.
De zaak is lekker modern ingericht zonder poespas ( daar moet je wel van houden natuurlijk ).
Lekkere vlotte service ook. De gerechtjes zijn schilderijtjes, zonde om op te eten.
Jammer dat de tuin nog niet open was i.v.m het weer, daar komen wij sowieso voor terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Dit restaurant is een aanwinst voor Delft. Originele gerechten die schitterend zijn opgemaakt en heerlijk smaken. Sommige combinaties lijken vreemd maar smaken verrassend goed. De bediening is ontspannen en professioneel. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
E-stikkelman S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Het is een verrassend nieuw restaurant in Delft. De gerechtjes waren erg mooi opgemaakt en het was een feestje op je bord. Het enige wat ik niet begreep was de samenhang van de diverse smaken op het bord. Jammer dat er daar geen rode draad in te ontdekken was. Maar voor de rest niets dan lof, ik kom zeker nog een keer terug.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Afgelopen week hier fantastisch gegeten. Werkelijk ieder puntje was aandacht aan besteed. Mijn partner heeft een ernstige allergie voor noten en lactose. De keuken heeft het volledige menu voor haar aangepast, ze hadden zelfs speciaal brood gemaakt. We hadden nogal haast vanwege het theater wat wij wilden bezoeken, ondanks dat de zaak van voor tot achter vol zat hebben we ruim op tijd gehad om rustig te dineren. Inmiddels zijn wij al voor de 4e keer geweest, gewoon super top !
Jongens bedankt !