Restaurant VOC

Oude Delft 125 2611 BE Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant VOC

In een historisch pand in Delft kookt de jonge kok Patrick Visser de sterren van de hemel. Zijn restaurant VOC verwijst naar de culinaire rijkdommen die in de Gouden Eeuw hun weg naar Delft vonden. En culinaire rijkdommen vind je hier nog steeds. Op de compacte kaart staan alleen de ingrediënten vermeld. Spannend, dat geeft ruimte voor fantasie. Terwijl je vast nadenkt over je maaltijd geniet je in de besloten stadstuin van het zonnetje. Of binnen, van een heerlijke wijn.

Meer informatie over restaurant Restaurant VOC

Tram 1, Delft Centraal
  • : Phoenix Parkeergarage

Dinsdag t/m zaterdag
Diner 17:30 - 22:30
Lunch mogelijk op aanvraag

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Per boot te bereiken , Terras
9,2
patty P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk gegeten! Prachtig opgemaakte borden en vriendelijke bediening.
Ruut H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het was weer zeer smakelijk! Een nieuwe kaart kan na een aantal keren geweest te zijn geen kwaad alhoewel
bijvoorbeeld het wild zwijn wel elke dag zou kunnen.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Ter gelegenheid van de promotie van mijn collega uitgenodigd in dit restaurant. Heerlijk buiten aperitief genoten, met 2 mooie amuses. Daarna binnen heerlijk de rest van het menu gegeten. Super avond gehad, binnenkort komen wij met mooi weer in de tuin eten.
Gerke K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Prima keuken en - service
Merel S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Mijn vriend had hier gegeten met collega's van de TU-Delft, en wij moesten hier dus beslist nog eens heen volgens hem.
Ontzettend fijne avond gehad met heerlijk eten en drinken.
De zaak is lekker modern ingericht zonder poespas ( daar moet je wel van houden natuurlijk ).
Lekkere vlotte service ook. De gerechtjes zijn schilderijtjes, zonde om op te eten.
Jammer dat de tuin nog niet open was i.v.m het weer, daar komen wij sowieso voor terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Dit restaurant is een aanwinst voor Delft. Originele gerechten die schitterend zijn opgemaakt en heerlijk smaken. Sommige combinaties lijken vreemd maar smaken verrassend goed. De bediening is ontspannen en professioneel. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
E-stikkelman S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Het is een verrassend nieuw restaurant in Delft. De gerechtjes waren erg mooi opgemaakt en het was een feestje op je bord. Het enige wat ik niet begreep was de samenhang van de diverse smaken op het bord. Jammer dat er daar geen rode draad in te ontdekken was. Maar voor de rest niets dan lof, ik kom zeker nog een keer terug.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Afgelopen week hier fantastisch gegeten. Werkelijk ieder puntje was aandacht aan besteed. Mijn partner heeft een ernstige allergie voor noten en lactose. De keuken heeft het volledige menu voor haar aangepast, ze hadden zelfs speciaal brood gemaakt. We hadden nogal haast vanwege het theater wat wij wilden bezoeken, ondanks dat de zaak van voor tot achter vol zat hebben we ruim op tijd gehad om rustig te dineren. Inmiddels zijn wij al voor de 4e keer geweest, gewoon super top !
Jongens bedankt !
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Ik zie en proef dat de gerechten met aandacht zijn klaar gemaakt, dat is heerlijk eten!
De wijnen kunnen een tikkie beter waardoor het helemaal af komt
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Het was weer een zeer geslaagde avond met prachtig eten!
Helene V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Over de kwaliteit niets te klagen. Wat vervelend is, is, dat het kale muren en plafond is waardoor het geluis erg hard wordt. Moet toch betrekkelijk simpel te verhelpen zijn.
De bediening is prima. De tijd tussen voor en hoofdgerecht duurde wat lang ,daarvoor aandacht.
Fijn personeel en heerlijk eten.
HJMvdK
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Topper in Delft, hier kan je nog gewoon goed eten zonder al te veel poespas. Hele fijne dames in de bediening, die goed weten waar ze mee bezig zijn. Maar dan het eten: wat een lust voor het oog en smaakvol. Iedereen heeft wel steak tartaar op de menukaart staan, maar ik eet hem alleen nog maar hier.
Jan Nico D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk eten goede sfeer
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Dinsdagavond in Delft, het was zeer rustig in Delft en in VOC. Prima voor een afscheid van een collega. Bijzondere gerechten, goed opgemaakt, attente bediening.
Koos L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Voor de eerste keer in VOC geweest en gegeten. Het was een positieve verrassing om in Delft weer kennis te hebben gemaakt met een goed restaurant waar je uitstekend kunt eten en prettig verblijven. De bediening was vriendelijk en vlot. Hier komen we zeker terug.
wouter V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Bijzondere smaken, echt een proeverij!
Goede kennis en uitleg over de wijnen.
We hebben hier met klanten gegeten. Bediening kon ook goed overweg in het Engels wat erg fijn in buitenlands gezelschap.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Sfeervol en heel goed eten
Fons H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima gegeten in een goede sfeer. Prettige vlotte bediening en goede uitleg over de gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.
ilse D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Na een middag shoppen in Delft hier toevallig terecht gekomen. De prijzen vielen mee, en de zaak zat gezellig vol.
Eenmaal binnen werden onze verwachtingen nog eens overtroffen. Fijne dame in de bediening die ons goed geholpen heeft. 4 gangen menu bevatte zoveel lekkers dat we niet alles kunnen opnoemen, maar zeker aan te bevelen. We hoorden dat je in de zomer ook in de tuin kunt dineren. Daar komen bij voor terug ;)