Restaurant VOC

Oude Delft 125 2611 BE Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant VOC

In een historisch pand in Delft kookt de jonge kok Patrick Visser de sterren van de hemel. Zijn restaurant VOC verwijst naar de culinaire rijkdommen die in de Gouden Eeuw hun weg naar Delft vonden. En culinaire rijkdommen vind je hier nog steeds. Op de compacte kaart staan alleen de ingrediënten vermeld. Spannend, dat geeft ruimte voor fantasie. Terwijl je vast nadenkt over je maaltijd geniet je in de besloten stadstuin van het zonnetje. Of binnen, van een heerlijke wijn.

Meer informatie over restaurant Restaurant VOC

Tram 1, Delft Centraal
  • : Phoenix Parkeergarage

Dinsdag t/m zaterdag
Diner 17:30 - 22:30
Lunch mogelijk op aanvraag

• Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Per boot te bereiken , Terras
9,3
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Dinsdagavond in Delft, het was zeer rustig in Delft en in VOC. Prima voor een afscheid van een collega. Bijzondere gerechten, goed opgemaakt, attente bediening.
Koos L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Voor de eerste keer in VOC geweest en gegeten. Het was een positieve verrassing om in Delft weer kennis te hebben gemaakt met een goed restaurant waar je uitstekend kunt eten en prettig verblijven. De bediening was vriendelijk en vlot. Hier komen we zeker terug.
wouter V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Bijzondere smaken, echt een proeverij!
Goede kennis en uitleg over de wijnen.
We hebben hier met klanten gegeten. Bediening kon ook goed overweg in het Engels wat erg fijn in buitenlands gezelschap.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Sfeervol en heel goed eten
Fons H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima gegeten in een goede sfeer. Prettige vlotte bediening en goede uitleg over de gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.
ilse D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Na een middag shoppen in Delft hier toevallig terecht gekomen. De prijzen vielen mee, en de zaak zat gezellig vol.
Eenmaal binnen werden onze verwachtingen nog eens overtroffen. Fijne dame in de bediening die ons goed geholpen heeft. 4 gangen menu bevatte zoveel lekkers dat we niet alles kunnen opnoemen, maar zeker aan te bevelen. We hoorden dat je in de zomer ook in de tuin kunt dineren. Daar komen bij voor terug ;)
leonie D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Kort kan ik het bijna niet houden.
Alles van voren tot achter ging mis en was niet Ok.
Het ergste.... alle borden waten ronduit vies! Donker gekleurde etensresten op de onderkant borden, alles voelt stroef aan van t vuil.
Vijf koude voorgerechten duurden 5-kwartier!!!! Koffie niet te zuipen maar niemand die er naar op kijkt. Te veel om op te noemen. Echt geen aanrader....
Beste Leonie,

Wij vinden het erg vervelend dat jullie de avond zo ervaren hebben en bieden daarvoor nogmaals onze excuses aan. Helaas zijn onze excuses en compensatie gedurende de avond er niet in geslaagd jullie nog een mooie avond te bezorgen. Wij hopen jullie op een ander tijdstip nogmaals te ontvangen. Ons team zal er dan alles aan doen om aan jullie verwachtingen te voldoen.

Met vriendelijke groet
Patrick Visser
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Naar aanleiding van de goede recensie in de gouden pollepel hebben we hier afgelopen zaterdag gegeten.

Ontvangst was prima, en we kregen snel een mooie tafel.
Lekker begonnen met prosecco, en daarbij van de keuken een hapje met bladerdeeg en piccalilly. Goed begin van de avond.
We bestelden het 4 gangen menu met bijpassende wijnen.
Zelden zo lekker gegeten in Delft. Gelukkig wonen we niet ver.

Wij begrijpen dat cijfer wel uit de krant wel. We komen snel weer met vrienden langs.
Martijn T.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Op uitnodiging van collega's hier dinsdag gegeten. Heerlijk dat je nog ergens gewoon goed kan eten voor een normale prijs. Wat ons betreft de nieuwe topper van Delft.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Gezellig, Lekker gegeten, Zeker aanrader.
Erna D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heerlijk gegeten!! Prachtige opmaak van de gerechten, prima bediening. Wij komen terug!
Mariette P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Als de ober nu ook nog het verschil tussen rode kool en zuurkool kan herkennen is het nog net een tikkie beter! Maar verder is de bediening vlot en correct.
Martina S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Voor een dinsdag aardig gevuld restaurant waardoor het soms wat rumoerig was, maar niet storend gelukkig. Lekker genoten van de tonijn en zeebaars. Vorige keer hadden we de steak tartaar en eendenbout. Mooie verfijnde gerechten met goed afgestemde smaakjes. Daarbij een fles huiswijn die echt ongekend lekker is ;)
Wij komen snel weer langs met onze vrienden.
Bram C.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Hadden het 4 gangen verrassingsmenu van de Chef waarbij zeer goed rekening was gehouden met onze eetwensen. Daarbij ook nog erg goed passende wijnen gehad.
Pamela H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Met valentijn voor de 2e keer hier gegeten. Leuk om te zien dat het restaurant steeds drukker is. Gerechtjes waren weer helemaal geweldig. Leuke avond gehad met mijn vriend. Hoofdgerecht met de eendenborst nooit meer van de kaart halen ! :)
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
twee gangen gekozen, voorgerechten tonijn en zalm; allebei lekker maar niet bijzonder, borden mooi opgemaakt..echte schilderijtjes maar in 3 happen verdwenen. Allebei als hoofdgerecht zeebaars; goed bereid, risotto met sinaasappel ook echt lekker maar weer zo weinig.. Je komt toch om te eten en wat kost een schepje risotto extra? Dessertkaart zag er interessant uit maar we waren wel uitgekeken op het interieur en besloten om koffie en taart elders te gebruiken.
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Afgaande op de goede recensies, had ik mij erg verheugd op een valentijnsdiner met mijn vriend. Helaas kon VOC de verwachtingen niet waarmaken. We kozen voor het 4-gangen Valentijnsdagmenu, incl. wijnen en aperitief. De voorgerechten zagen er prachtig uit, maar waren ronduit flauw. Het komt zelden voor dat ik in een restaurant om zout en peper vraag, maar ditmaal was het echt nodig. Wat ook tegenviel was dat beiden voorgerechten, koude voorgerechten waren en ook nogeens beiden een vorm van carpaccio bevatte, de eerste van bavette de tweede van tonijn. Niet echt spannend. Het hoofdgerecht met eend en het nagerecht met framboos en bastogne waren goed. Al met al hebben we dik 4 uur over ons diner gedaan. Wij houden van lang tafelen, maar een uur wachten tussen twee voorgerechten was toch echt wat veel, zeker gezien andere tafels welke later binnen kwamen, hun gerechten eerder door kregen. De jongeman in de bediening kwam wat onhandig over, al was hij wel beleefd.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Mijn vriend lekker verrast met een diner bij VOC. Restaurant was gezellig druk, maar we hebben een perfecte avond gehad. Leuke gerechtjes gegeten, en lekkere wijnen. Huiswijn is echt een aanrader !
Mijn vriendje is inmiddels fan, dus we komen snel weer langs. Bedankt voor de goede zorgen.
leon B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Leuk restaurant gerund door jonge enthousiaste mensen. Relaxte sfeer en franse keuken meer dan smaakvol. Prima prijs / kwaliteitsverhouding. Dat zie je zelden in Nederland. Chapeau! Absolute aanrader.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Super avond beleefd met vrienden in dit nieuwe restaurant. We gaan regelmatig uit eten dus zijn wel wat gewend, maar dit was gewoon top. Steak tartaar was heerlijk en verassend met de haringeitjes er op. Zeebaars lekker krokant op de huid gebakken met zachte gamba's. Dessert met bladerdeeg en appel, geweldig !