Restaurant VOC

Oude Delft 125 2611 BE Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant VOC

In een historisch pand in Delft kookt de jonge kok Patrick Visser de sterren van de hemel. Zijn restaurant VOC verwijst naar de culinaire rijkdommen die in de Gouden Eeuw hun weg naar Delft vonden. En culinaire rijkdommen vind je hier nog steeds. Op de compacte kaart staan alleen de ingrediënten vermeld. Spannend, dat geeft ruimte voor fantasie. Terwijl je vast nadenkt over je maaltijd geniet je in de besloten stadstuin van het zonnetje. Of binnen, van een heerlijke wijn.

Meer informatie over restaurant Restaurant VOC

Tram 1, Delft Centraal
  • : Phoenix Parkeergarage

Dinsdag t/m zaterdag
Diner 17:30 - 22:30
Lunch mogelijk op aanvraag

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Per boot te bereiken , Terras
Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant VOC

Karin J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Een aanrader, het 4 gangen verrassingsmenu. Heerlijke smaakbeleving van begin tot eind met uitstekende wijnen die een geheel vormen met de gerechten.
Wij komen zeer zeker terug voor wederom een nieuwe verrassing.
Wij geven een dikke 9.
Anka M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk eten, creatief, zag er prachtig uit
Steven L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Gezellige ontvangst, mooie gerechten. De bediening was uitstekend. De studente stond alleen maar was altijd allert. We hebben genoten van de diverse voorgerechten, vooral de salade van ossenhaas was erg goed! Ook de hoofdgerechten en desserts meer dan prima.
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer smaakvol in een mooie ambiance
De tafel van Agniet B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Uitstekende bediening alleen de wijn bij de kaas was gekoeld wat de smaak niet ten goede kwam
Adri M.
Heel lekker en informeel/gezellig. Prima uitje dus.
familie D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Super gastvrouw, kundig en deed haar werk met veel entousiastme.
4 gangen menu vd chef met wijn arrangement was echt zalig!
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
fijn gegeten en met verassende en verassend lekkere gerechten!
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Smaakvolle gerechten, heel mooi opgemaakt en altijd met verassende tinten. Ook de prosecco en de koffie waren prima. Dus al met al heerlijk gegeten. Het was gisteren aan de rumoerige kant en ook misten we een broodje of aardappelen/frites, maar ik neem aan dat daar een reden van de kok achter zit. Ik hoop dat VOC daar iets aan doet, want voor mij zijn dat belangrijke punten om terug te komen..
Geerte E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vanwege gebrek aan geluiddempend materiaal erg rumoerig bij volle bezetting.
Voor het eten niets dan lof.
Susanne K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leuk, goed restaurant. Lekker gegeten, niet te formeel, goede sfeer. Verrassingsmenu bestond alleen uit visgerechten maar was heerlijk. Leuke plek ook.
Arno R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leuke niet alledaagse combinatie van smaken. Creatief en lekker eten met een vriendelijke en attente bediening. Enig min: het tafeltje was wat klein voor vier personen en het geluidsniveau wat was hoog door een grote groep naast.
Maggy W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heel erg lekker en bijzonder. De maaltijden (voorgerecht, hoofdgerecht en dessert en alles eromheen) waren duidelijk het werk van een zeer creatieve kok die met liefde zijn ambacht uitoefent.
F A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij hebben gekozen voor het wijnarrangement. Dat was zeer teleurstellend. De glazen werden met een bodempje gevuld. Bij de doradevis kregen we Italiaanse rode wijn. Dat was echt geen combinatie. Jammer. Verder heerlijk gegeten.
Jaco V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
In ontspannen sfeer lekker en goed gegeten
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij waren nu voor de tweede keer bij VOC en opnieuw zeer tevreden. De gerechten zijn lekker, worden mooi gepresenteerd en de bediening is uitstekend. Nooit opdringerig en steeds snel aan je tafel als je iets nodig hebt.
Het geluidsniveau in het restaurant is gelukkig heel rustig, wat ik een voorwaarde vind voor een avondje gezellig uit eten met vrienden. Een prima restaurant en een aanwinst voor Delft !
George V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
voor herhaling vatbaar en aan anderen aan te bevelen; verrassend en verrassend goed.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Dit was de 2e keer hier, de 1e keer was geweldig. Nu viel het wat tegen. Vooral keuken technisch.
Bruno S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekker eten en vriendelijke service. We hebben het 'verrassingsmenu' gekozen - goede smaakcombinaties en goede prijs-kwaliteit verhouding. Goed gelegen in het centrum van de stad. Het interieur is echter lawaaierig en niet zo gezellig. Dit soort eten verdient een beter ingericht interieur!
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Een prettige bediening, die ons een heerlijke avond hebben gegeven. Wij vonden de gerechten allemaal uitstekend en schappelijk geprijsd.