Restaurant Vlackbij

Woensdag t/m Zondag vanaf 16:00

9,1
EJ T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
'Vlackbij' ligt op een paar minuten lopen van het centrum. Naast het restaurant zit een zalencomplexje, met entree via het restaurant. Het restaurant zit zelf in een gebouw dat van buiten qua bouw lijkt op een cafetaria. Binnen staan sfeervolle tafeltjes, niet ver van de bar met Egmonders. Het is een combi van restaurant en cafe; geen eetcafé, maar restaurant met bar. Het resultaat is huiselijk.
Het eten was heel goed. Van de wildkaart een voorgerecht. De vis (Egmonds trio) proefde vers. Prima grand dessert. Naast de wijnkaart ook een mooie bierkaart.
Al met al heel lekker gegeten met prettige bediening.
Aanrader.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
In Egmond aan zee kan je op vele plaatsen dineren. Wij kozen ervoor om eens buiten de gebaande paden te gaan en voor restaurant Vlackbij te kiezen. Bij aankomst was de eerste indruk die van een huiskamer restaurantje, een eenvoudige inrichting met enkele tafels en een kleine bar. Nou, die indruk klopt en daar is niets mis mee, de bediening is namelijk zeer attent en professioneel, het eten is heerlijk en zeer verzorgd. De prijs kwaliteit verhouding is top! Kortom, restaurant Vlackbij is een regelrechte aanrader. Ga dus bij een bezoek aan Egmond aan zee gerust eens buiten de gebaande paden en laat je verrassen door de fijne bediening, heerlijke gerechten en vriendelijke prijsstelling van restaurant Vlackbij.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Na wat rondzoeken op internet bij restaurant vlackbij uitgekomen, waar wij erg blij mee waren want je voelt je er nog echt een gast en de keuken is ook voortreffelijk!
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met twee volwassenen en kinderen hier gegeten. Vriendelijke bediening, nette aankleding, schoon toilet en heerlijk eten. Zeker de moeite waard om hier (terug) heen te gaan.
renoir1 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Met vier personen hier gedineerd en we hebben genoten van de heerlijke gerechten op prachtig opgemaakte borden, de uitstekende service en de gezellige sfeer. Onze complimenten aan de kok, die van elk gerecht een lust voor de smaakpapillen en het oog wist te maken en complimenten aan het meisje in de bediening die erg haar best deed om te zorgen dat het ons aan niets ontbrak en zeker niet te vergeten de attente en vriendelijke gastvrouw voor haar goede zorgen en die onze avond onvergetelijk heeft gemaakt. WAAROM HEEFT DIT RESTAURANT NOG GEEN STER? Kortom: absoluut een aanrader! Wij komen zeer zeker terug!
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Op zoek naar een restaurantje deze gekozen. Gebeld om te reserveren en of ze mosselen op de kaart hadden staan. Ze hadden nog 2 porties en wilde deze wel voor ons reserveren. 1 portie was genoeg. Bij aankomst hadden ze het nog onthouden en de mosselen waren heerlijk. Net als de spareribs. Vooraf een proeverij en een vissoep. Heerlijk. Goede vlotte bediening. Alleen het restaurant zelf een beetje aubollig aangekleed.
BarrydenD .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Niet in het centrum gelegen maar zeker de moeite waard om eens een avondje heerlijk te genieten!!! Wij hadden een 4 gangen menu voor slechts 28,95 mooie proeverij vooraf Thaise kippensoep als tussengerecht als hoofdgerecht Zeebaarsfilet en een scropinno als dessert allemaal heerlijk op smaak. De bediening was ook tiptop in orde!

Ga zo door wij komen zeker nog eens terug.
jan1946 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Het was heel druk, alle tafels bezet, maar toch zeer vriendelijke bediening, redelijke wachttijd en een prima maal met zeer redelijke prijzen. Grotendeels Egmonders als gast. Wij toerist. Prima restaurant.