Restaurant Vlackbij

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 16:00

Peter B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Na wat rondzoeken op internet bij restaurant vlackbij uitgekomen, waar wij erg blij mee waren want je voelt je er nog echt een gast en de keuken is ook voortreffelijk!
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met twee volwassenen en kinderen hier gegeten. Vriendelijke bediening, nette aankleding, schoon toilet en heerlijk eten. Zeker de moeite waard om hier (terug) heen te gaan.
Renoir1 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Met vier personen hier gedineerd en we hebben genoten van de heerlijke gerechten op prachtig opgemaakte borden, de uitstekende service en de gezellige sfeer. Onze complimenten aan de kok, die van elk gerecht een lust voor de smaakpapillen en het oog wist te maken en complimenten aan het meisje in de bediening die erg haar best deed om te zorgen dat het ons aan niets ontbrak en zeker niet te vergeten de attente en vriendelijke gastvrouw voor haar goede zorgen en die onze avond onvergetelijk heeft gemaakt. WAAROM HEEFT DIT RESTAURANT NOG GEEN STER? Kortom: absoluut een aanrader! Wij komen zeer zeker terug!
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Op zoek naar een restaurantje deze gekozen. Gebeld om te reserveren en of ze mosselen op de kaart hadden staan. Ze hadden nog 2 porties en wilde deze wel voor ons reserveren. 1 portie was genoeg. Bij aankomst hadden ze het nog onthouden en de mosselen waren heerlijk. Net als de spareribs. Vooraf een proeverij en een vissoep. Heerlijk. Goede vlotte bediening. Alleen het restaurant zelf een beetje aubollig aangekleed.
BarrydenD .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Niet in het centrum gelegen maar zeker de moeite waard om eens een avondje heerlijk te genieten!!! Wij hadden een 4 gangen menu voor slechts 28,95 mooie proeverij vooraf Thaise kippensoep als tussengerecht als hoofdgerecht Zeebaarsfilet en een scropinno als dessert allemaal heerlijk op smaak. De bediening was ook tiptop in orde!

Ga zo door wij komen zeker nog eens terug.
Jan1946 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Het was heel druk, alle tafels bezet, maar toch zeer vriendelijke bediening, redelijke wachttijd en een prima maal met zeer redelijke prijzen. Grotendeels Egmonders als gast. Wij toerist. Prima restaurant.