Restaurant Vlaar

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vlaar

EstherS1971 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heeeeerlijk gegeten het eten was super lekker. We moesten wel erg lang op ons hoofdgerecht en nagerecht wachten. Verder prima!
Con123 H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
weer erg lekker gegeten bij restaurant Vlaar
we vonden het voor gerecht met vis heel erg lekker maar ook het hoofdgerecht met de runderlende was erg goed
W.J.C. S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Symphatiek restaurant met lekker eten. Wij komen vast terug. Wij hadden nu het AH menu en dat was top Vraagje er is een kerstmenu?
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een paar maanden geleden waren we hier voor het laatst en dat was toen goed bevallen.
Het werd redelijk druk deze avond en dat resulteerde in lange wachttijden vooral het hoofdgerecht duurde erg lang. Het voor- en nagerecht zagen er verzorgd uit en waren lekker. Het hoofdgerecht zou uit een vegetarische verrassing bestaan. Door het lange wachten verwachten we toch wel iets bijzonders te krijgen. Dit bleek behoorlijk tegen te vallen. Tagliatelle met wat groenten erdoor en wat vlokken Parmezaanse kaas eroverheen. De pasta was ook nog te lang gekookt en dus vrij slap. Omdat we geen zin hadden om nog langer te wachten toch maar opgegeten en er naderhand melding van gemaakt. Voor een dergelijk gerecht gingen we natuurlijk niet naar restaurant Vlaar.
De bediening was verder heel vriendelijk maar of ze ons hier nog terug zullen zien is de vraag.
Ulrich P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Wij aten met z'n zessen een 4 gangen diner, waarvan 1 gluten vrij. Alle gangen werden op een culinaire wijze geserveerd en de meesten van ons waren erg tevreden over prachtisch alle gerechten. Ook de wijnen waren lekker en de service was erg vriendelijk.
Ponfoort .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Zojuist heerlijke lunch bin Vlaar genoten. Het terras is geheel vernieuwd en heeft een fijn mediterraans tintje. Bouillabaise was zeer krachtig. Vissalade en salade vlaar zijn zeer rijk gevuld en goede kwaliteit vis. Ook nog eens goede koffie. Wij constateerden dat we onszelf hadden verwend????
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Slechte service, ongeïnteresseerd personeel, geen gastvrijheid. We voelden ons genegeerd gedurende ons diner. Welkomstdrankje, waar mijn vriend me mee wilde verrassen, is nooit aangekomen. Wijn en water werden niet bijgeschonken. Met verbazing gekeken, hoe een dame uit de bediening, de kaaswagen presenteerde aan een tafel naast ons en met blote handen uit bakjes grabbelde en dit op bord uitserveerde, vervolgens de kazen omdraaide om hier uitleg aan te geven, ze kende de kazen blijkbaar niet. We voelden ons zo onprettig dat we de koffie maar overgeslagen hebben. Wat ons betreft veel verbeter punten.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Dit was de tweede keer dat restaurant Vlaar werd bezocht, de eerste keer was al een paar jaar geleden.
Een aardig restaurant midden in ‘s-Graveland, leuk ingericht. Wel een opmerking daarover, de hoogte van de tafel ten opzichte van de zithoogte van de stoelen lag wat scheef. Vooral kleinere mensen zitten niet echt handig te eten op die manier.
Er werd gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie en daarvoor gold een surprise menu. Er werd gekozen voor de vegetarische variant.
Allereerst kregen we een amuse voorgeschoteld, of eigenlijk twee die beiden lekker waren.
Kraanwater was geen enkel probleem en zowel voor- als nagerecht waren goed en smakelijk.
Het hoofdgerecht vonden we wat simpel en een beetje te klein om als volwaardige gerecht te dienen. Het smaakte wel, daar niet van, maar een wat ruimere portie kon geen kwaad.
Personeel, waarvan we het idee hadden dat er wel erg veel van rondliep, was netjes en adequaat.
Al met al wel het overwegen waard om nogmaals heen te gaan, al is het alleen al om te checken of de porties dan wat ruimer bemeten zullen zijn.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten met verrassende combinaties en accenten. Zowel de smaak als de presentatie van de gerechten was uitstekend. Het enige minpunt was de kwaliteit van de stoelen.
Hanneke E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We waren met de Ah bon wezen eten maar was tot nu toe het beste restaurant waar ik met de bon ben wezen eten!super lekker!aanrader!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Via de website Heerlijk hier terecht gekomen met een leuke aanbieding voor een 5-gangenmenu. Wat een mooie locatie. Heerlijk gegeten van amuse, voorgerecht met zalm, pastrami, scheermesje en hoofdgerecht picanha. Toetje vond ik zelf niet zo, maar dat lag aan mijzelf en kreeg als vervanging alsnog wat lekkere chocolaatjes van het huis. Prima opgelost. Vriendelijke bediening. Leuke open keuken. Heerlijke wijn.
J B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Weer eens na lange tijd hier gegeten.
Vriendelijke ontvangst en deze vriendelijkheid bleef de hele avond. Iets meer aandacht voor het op tafel zetten van de gerechten zou van mij wel mogen.
Heerlijke amuses
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Uitstekende keuken! Mooie verse gerechten. Klassieke steak tartaar in een moderne uitvoering. Zeer mooie vis en coquilles, prachtig geserveerd. Maar dan de bediening. Onervaren, veel met elkaar bezig ipv de gasten. Wijn maar zelf uitschenken. Wat jammer van zo'n goede keuken
TanjaValkenburg .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Eerste keer Vlaar en een enorm succes! Een warm welkom, prettige bediening en heerlijk gegeten. Verrassingsdinee van 3 gangen met een goede wijn. Een prachtige gelegenheid die je deelt met goede vrienden of familie.
Rodne T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Na een zeer positieve ervaring in het voorjaar ditmaal teruggegaan voor het Vlaarfestival. Korte conclusie: een tegenvaller. We zaten buiten en de ambiance is ook daar prettig. Het huisaperitief kwam snel en smaakte lekker. De amuse en eerste gang lieten vervolgens drie kwartier op zich wachten. Dat kan gebeuren en haast hadden we niet. We namen het vijf gangenmenu en waren niet onder de indruk: eerste gang was lekker maar de pulled pork met watermeloen lag bedolven onder de rode kool, die qua smaak weinig aan het gerecht toevoegde. De harderfilet met risotto was prima, maar de kalfssucade was een serieuze tegenvaller: zeer weinig smaak, een waterige rode wijnjus die ook niet veel smaak had en bovendien een te grote hoeveelheid, niet in balans met de rest van het menu. De bijpassende wijnen waren evenals de voorgaande keer prima en werden bovendien geschonken door het enige lid van de bediening die ouder was dan twintig en ook de indruk maakte enigszins ervaren te zijn. De bediening is verder vriendelijk maar miste de persoonlijke touch die het bezoek aan een restaurant toegevoegde waarde kan geven. Al met al zijn er de nodige verbeterpunten.
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Vanavond heerlijk gegeten in ons eigen dorp. Deze week is het weer "Vlaar festival" 4 gangen voor 29,50 uit te breiden met meerdere gangen a 5 euro. Wij gingen voor 5 gangen en hebben heerlijk genoten van het menu. Alle gerechtjes oogstrelend en goed op smaak. De eerste 3 gangen kwamen wat ons betreft wel erg snel achter elkaar maar na dit aangegeven te hebben werd hier keurig rekening mee gehouden. Attente en vriendelijke bediening. Vorig jaar ook bij het festival geweest maar het was nu nog lekkerder. Aanrader dus!
E E.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Na goede ervaringen met de lunch hier, ditmaal met een vegetarische tafelpartner naar het diner. Dat was aanmerkelijk lastiger. Weliswaar stonden er vegetarische hapjes op de kaart, maar de keuze was niet royaal. Gelukkig bood onze gastvrouw aan om een niet vegetarische linguini om te toveren in een vega variant en zo kwam het dan toch goed. Hoewel voor en hoofdgerecht nu paddestoelen bevatten, wat weer niet de bedoeling was. Misschien had dat nog even duidelijker gevraagd kunnen worden.

Ook jammer is dat werkelijk overal de vraag wordt gesteld: "Vegetarisch? Eet u wel vis?" Voor iemand die vegetarisch uit overtuiging is, is dit een nare vraag. Overigens had ik de gevulde huissalade, die echt letterlijk uitpuilde van de vis. Heerlijk en uitermate gul, maar ik had een extra slablaadje ook niet verkeerd gevonden. De achter blijvende indruk was echter wel dat de gasten echt verwend dienen te worden en dat voelt erg leuk.
Mirco L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Na eerder heerlijk bij Vlaar te hebben geluncht keken we uit naar een avondje lekker eten.
Een teleurstelling helaas. Onervaren bediening en flauw eten. Als je aangeeft met een droge witte wijn te willen verwacht ik niet als wedervraag "wat vindt u lekker?". en als je dan vraagt wat er aanwezig is al helemaal niet "poeh, we hebben niet zoveel spannends open"... Enfin, zelf maar een pinot Grigio gevraagd en gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Hierbij verraste de amuse als flauw en ondefinieerbaar. Het voorgerechtje maakte eveneens geen indruk maar het tussengerecht was gelukkig daarentegen wel erg smakelijk. Als hoofdgerecht werd kalfslende geserveerd welke echt volkomen smakeloos was, kraak noch smaak. Het toetje was daarentegen heerlijk maar het kan toch niet zo zijn dat dit onderdeel het lekkerste onderdeel van hele menu is. Na het eten viel de bediening wederom negatief op door de fles (overigens heerlijke) rode wijn geheel tot de laatste druppel leeg te gieten in mijn glas, not done beste mensen!! Al met al een behoorlijk teleurstelling en voor ons genoeg reden voorlopig niet meer terug te keren.
E E.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Een simpele lunch na een lange wandeling, dachten we. En toen liepen we tegen Vlaar aan. Een heerlijke tafel bij het raam, een menukaart met ook als lunch een drie- en viergangen menu. Nee, dat was niet de bedoeling. Maar zag er wel lekker uit.

Voor ons werd het een salade. Op onze vraag hoe groot of klein de twee maten salade waren werd ons keurig en eerlijk verteld dat de grote wel erg groot was en namen we de kleine salade (met van alles erop zoals eendenlever). Heerlijk!

Ook het feit dat we als enigen water dronken was geen probleem. We keken (met de auto voor de deur) jaloers naar die prachtige glazen wijn om ons heen, maar ons water werd geserveerd alsof het ook een prachtige wijn was en we hoefden nooit zelf bij te vullen.

Al met al heerlijk eten en een perfecte bediening. En dat voor zomaar een lunchje op een door de weekse dag!
dkarssemeijer .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Genoten van het 4-gangen surprise menu. Fijne ambiance en mooie opmaak van de borden. In tegenstelling tot een paar jaar geleden was de steak tartare echt heerlijk en geen hompje gehakt zonder kraak of smaak.

Bediening was prima alleen miste ik een stukje beleving. Weinig contact aan tafel. Jammer dat wij na 2 flessen Sancerre geen derde fles meer konden bestellen, deze was niet meer voorradig.