Restaurant Vlaar

Meer informatie over restaurant Restaurant Vlaar

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Ponfoort .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Zojuist heerlijke lunch bin Vlaar genoten. Het terras is geheel vernieuwd en heeft een fijn mediterraans tintje. Bouillabaise was zeer krachtig. Vissalade en salade vlaar zijn zeer rijk gevuld en goede kwaliteit vis. Ook nog eens goede koffie. Wij constateerden dat we onszelf hadden verwend????
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Slechte service, ongeïnteresseerd personeel, geen gastvrijheid. We voelden ons genegeerd gedurende ons diner. Welkomstdrankje, waar mijn vriend me mee wilde verrassen, is nooit aangekomen. Wijn en water werden niet bijgeschonken. Met verbazing gekeken, hoe een dame uit de bediening, de kaaswagen presenteerde aan een tafel naast ons en met blote handen uit bakjes grabbelde en dit op bord uitserveerde, vervolgens de kazen omdraaide om hier uitleg aan te geven, ze kende de kazen blijkbaar niet. We voelden ons zo onprettig dat we de koffie maar overgeslagen hebben. Wat ons betreft veel verbeter punten.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Dit was de tweede keer dat restaurant Vlaar werd bezocht, de eerste keer was al een paar jaar geleden.
Een aardig restaurant midden in ‘s-Graveland, leuk ingericht. Wel een opmerking daarover, de hoogte van de tafel ten opzichte van de zithoogte van de stoelen lag wat scheef. Vooral kleinere mensen zitten niet echt handig te eten op die manier.
Er werd gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie en daarvoor gold een surprise menu. Er werd gekozen voor de vegetarische variant.
Allereerst kregen we een amuse voorgeschoteld, of eigenlijk twee die beiden lekker waren.
Kraanwater was geen enkel probleem en zowel voor- als nagerecht waren goed en smakelijk.
Het hoofdgerecht vonden we wat simpel en een beetje te klein om als volwaardige gerecht te dienen. Het smaakte wel, daar niet van, maar een wat ruimere portie kon geen kwaad.
Personeel, waarvan we het idee hadden dat er wel erg veel van rondliep, was netjes en adequaat.
Al met al wel het overwegen waard om nogmaals heen te gaan, al is het alleen al om te checken of de porties dan wat ruimer bemeten zullen zijn.
Hanneke E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We waren met de Ah bon wezen eten maar was tot nu toe het beste restaurant waar ik met de bon ben wezen eten!super lekker!aanrader!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Via de website Heerlijk hier terecht gekomen met een leuke aanbieding voor een 5-gangenmenu. Wat een mooie locatie. Heerlijk gegeten van amuse, voorgerecht met zalm, pastrami, scheermesje en hoofdgerecht picanha. Toetje vond ik zelf niet zo, maar dat lag aan mijzelf en kreeg als vervanging alsnog wat lekkere chocolaatjes van het huis. Prima opgelost. Vriendelijke bediening. Leuke open keuken. Heerlijke wijn.
J B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Weer eens na lange tijd hier gegeten.
Vriendelijke ontvangst en deze vriendelijkheid bleef de hele avond. Iets meer aandacht voor het op tafel zetten van de gerechten zou van mij wel mogen.
Heerlijke amuses
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Uitstekende keuken! Mooie verse gerechten. Klassieke steak tartaar in een moderne uitvoering. Zeer mooie vis en coquilles, prachtig geserveerd. Maar dan de bediening. Onervaren, veel met elkaar bezig ipv de gasten. Wijn maar zelf uitschenken. Wat jammer van zo'n goede keuken
TanjaValkenburg .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Eerste keer Vlaar en een enorm succes! Een warm welkom, prettige bediening en heerlijk gegeten. Verrassingsdinee van 3 gangen met een goede wijn. Een prachtige gelegenheid die je deelt met goede vrienden of familie.
Rodne T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Na een zeer positieve ervaring in het voorjaar ditmaal teruggegaan voor het Vlaarfestival. Korte conclusie: een tegenvaller. We zaten buiten en de ambiance is ook daar prettig. Het huisaperitief kwam snel en smaakte lekker. De amuse en eerste gang lieten vervolgens drie kwartier op zich wachten. Dat kan gebeuren en haast hadden we niet. We namen het vijf gangenmenu en waren niet onder de indruk: eerste gang was lekker maar de pulled pork met watermeloen lag bedolven onder de rode kool, die qua smaak weinig aan het gerecht toevoegde. De harderfilet met risotto was prima, maar de kalfssucade was een serieuze tegenvaller: zeer weinig smaak, een waterige rode wijnjus die ook niet veel smaak had en bovendien een te grote hoeveelheid, niet in balans met de rest van het menu. De bijpassende wijnen waren evenals de voorgaande keer prima en werden bovendien geschonken door het enige lid van de bediening die ouder was dan twintig en ook de indruk maakte enigszins ervaren te zijn. De bediening is verder vriendelijk maar miste de persoonlijke touch die het bezoek aan een restaurant toegevoegde waarde kan geven. Al met al zijn er de nodige verbeterpunten.
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Vanavond heerlijk gegeten in ons eigen dorp. Deze week is het weer "Vlaar festival" 4 gangen voor 29,50 uit te breiden met meerdere gangen a 5 euro. Wij gingen voor 5 gangen en hebben heerlijk genoten van het menu. Alle gerechtjes oogstrelend en goed op smaak. De eerste 3 gangen kwamen wat ons betreft wel erg snel achter elkaar maar na dit aangegeven te hebben werd hier keurig rekening mee gehouden. Attente en vriendelijke bediening. Vorig jaar ook bij het festival geweest maar het was nu nog lekkerder. Aanrader dus!
E E.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Na goede ervaringen met de lunch hier, ditmaal met een vegetarische tafelpartner naar het diner. Dat was aanmerkelijk lastiger. Weliswaar stonden er vegetarische hapjes op de kaart, maar de keuze was niet royaal. Gelukkig bood onze gastvrouw aan om een niet vegetarische linguini om te toveren in een vega variant en zo kwam het dan toch goed. Hoewel voor en hoofdgerecht nu paddestoelen bevatten, wat weer niet de bedoeling was. Misschien had dat nog even duidelijker gevraagd kunnen worden.

Ook jammer is dat werkelijk overal de vraag wordt gesteld: "Vegetarisch? Eet u wel vis?" Voor iemand die vegetarisch uit overtuiging is, is dit een nare vraag. Overigens had ik de gevulde huissalade, die echt letterlijk uitpuilde van de vis. Heerlijk en uitermate gul, maar ik had een extra slablaadje ook niet verkeerd gevonden. De achter blijvende indruk was echter wel dat de gasten echt verwend dienen te worden en dat voelt erg leuk.
Mirco L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Na eerder heerlijk bij Vlaar te hebben geluncht keken we uit naar een avondje lekker eten.
Een teleurstelling helaas. Onervaren bediening en flauw eten. Als je aangeeft met een droge witte wijn te willen verwacht ik niet als wedervraag "wat vindt u lekker?". en als je dan vraagt wat er aanwezig is al helemaal niet "poeh, we hebben niet zoveel spannends open"... Enfin, zelf maar een pinot Grigio gevraagd en gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Hierbij verraste de amuse als flauw en ondefinieerbaar. Het voorgerechtje maakte eveneens geen indruk maar het tussengerecht was gelukkig daarentegen wel erg smakelijk. Als hoofdgerecht werd kalfslende geserveerd welke echt volkomen smakeloos was, kraak noch smaak. Het toetje was daarentegen heerlijk maar het kan toch niet zo zijn dat dit onderdeel het lekkerste onderdeel van hele menu is. Na het eten viel de bediening wederom negatief op door de fles (overigens heerlijke) rode wijn geheel tot de laatste druppel leeg te gieten in mijn glas, not done beste mensen!! Al met al een behoorlijk teleurstelling en voor ons genoeg reden voorlopig niet meer terug te keren.
E E.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Een simpele lunch na een lange wandeling, dachten we. En toen liepen we tegen Vlaar aan. Een heerlijke tafel bij het raam, een menukaart met ook als lunch een drie- en viergangen menu. Nee, dat was niet de bedoeling. Maar zag er wel lekker uit.

Voor ons werd het een salade. Op onze vraag hoe groot of klein de twee maten salade waren werd ons keurig en eerlijk verteld dat de grote wel erg groot was en namen we de kleine salade (met van alles erop zoals eendenlever). Heerlijk!

Ook het feit dat we als enigen water dronken was geen probleem. We keken (met de auto voor de deur) jaloers naar die prachtige glazen wijn om ons heen, maar ons water werd geserveerd alsof het ook een prachtige wijn was en we hoefden nooit zelf bij te vullen.

Al met al heerlijk eten en een perfecte bediening. En dat voor zomaar een lunchje op een door de weekse dag!
dkarssemeijer .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Genoten van het 4-gangen surprise menu. Fijne ambiance en mooie opmaak van de borden. In tegenstelling tot een paar jaar geleden was de steak tartare echt heerlijk en geen hompje gehakt zonder kraak of smaak.

Bediening was prima alleen miste ik een stukje beleving. Weinig contact aan tafel. Jammer dat wij na 2 flessen Sancerre geen derde fles meer konden bestellen, deze was niet meer voorradig.
Bart-René T.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Met een groot gezelschap gegeten bij Vlaar. Van een van de gasten regelmatig goede verhalen gehoord. We zaten in een aparte ruimte dat privacy bood. Dat was heel fijn. De ambiance straalde luxe uit. Het eten was naar mijn smaak niets bijzonders. Hoewel het mooi op het bordje lag, was het naar mijn smaak toch een tikkeltje flauw; niets spraakmakend. De service was redelijk. Omdat we in een aparte ruimte zaten, kreeg ik af en toe het gevoel dat ze ons vergeten waren.
Holle Bolle Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Weer heerlijk gegeten bij dit restaurant. Dit keer uitgenodigd door en met familie, we waren met 5 personen. Het betrof dit keer een lunch. Er werd gekozen voor 3 of 4 gangen, veelal ook uit de diner-kaart, men was zeer flexibel wat dit betreft. Er werden veel verschillende voor- en hoofdgerechten gekozen vergezeld van waters en wijn. Ik koos voor tartaar van zalm met crème van aubergine en antiboise en gebakken tournedos met gekonfijte aardappel, met salade van little gem en walnoten, huisgemaakte friet en mayonaise. Bij de nagerechten viel de creme brulee met bloedsinaasappel ijs goed in de smaak, al dan niet aangevuld met koffie varianten. Ik verwacht hier zeker nog eens terug te komen.
Proever94 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Hier voortreffelijk gegeten een heerlijk 4 gangen menu (Vlaar festival) de gerechten waren precies genoeg en juiste hoeveelheid op het bord ook. De bediening kan wel wat meer ervaring hebben en vakkundig gericht gaan werken maar ze deden hun uiterste best dus ik ben tevreden. Decor is erg modern en heeft een chique sfeer, wij komen zeker weer eens terug!
EstherS1971 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Afgelopen vrijdag bij Vlaar gegeten. Wat ontzettend goed eten, heerlijk. We wonen erniet echt ver vandaan maar dit was pas de eerste keer en zeker niet de laatste. Wat een feest om daar te eten.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Gisteravond weer heerlijk gegeten.Voor ons een thuiswedstrijd want we wonen er een paar huizen vandaan.We kennen dit restaurant ook uit andere tijden en onder andere namen,maar Vlaar valt nooit tegen!Ditmaal gekozen voor het verrassingsmenu.Vooraf een stukje heerlijke gegrilde tonijn met mooie groentes er om heen in een heerlijke saus,als Hoofdgerecht een ribeye die om te zuigen was ,zo zacht. (Hoogstens iets te zout naar onze smaak, maar dat heb je al gauw als je zelf geen zout aan gerechten toevoegt) ,het nagerecht frambozen ijs met een flann in een heerlijke saus.Kortom super.Bij alle gerechten een bijpassend goed glas wijn.
Het enige minpuntje is de akoestiek.Als het bijna helemaal vol zit, is een gesprek moeilijk te voeren. Maar dat weten we en dat belet ons niet om regelmatig bij Arlo te gaan eten!
Hannie H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Tjonge, niet te geloven, wat hebben wij lekker gegeten en wat voelden we ons dit keer welkom bij Vlaar. En dat is lang niet zo geweest. De enige reden om steeds terug te keren, was het lekkere eten. Maar de bediening liet meermaals te wensen over. Nu waren we met z'n drietjes. Bij binnenkomst, werden we gelijk aangesproken, jassen aangenomen, tafeltje geadviseerd. De menukaarten en het eerste drankje kwamen snel en dat maakte dat we lekker ontspannen waren en bleven. Van de nieuwe kaart kozen we de Vlaar salade, de carpaccio en de huisgemaakte tagliatelle (eigenlijk een tussengerecht). Vooraf kregen we nog een amuse met erwtengelei en munt, mooi uitgelegd aan tafel en erg lekker. De voorgerechten kwamen na het brood met olie/boter en waren alledrie heerlijk!! Daarna had een van ons de dagvis, zeebaars en hadden twee van ons de lamskotelletjes en lamsmedaillons op een bedje van mais en tomaat. Super! Botermals vlees, lekker gekruid, en ruim voldoende. Toe alleen een koffie want we konden niet meer op. De bediening was heel vriendelijk, lette goed op of de glazen nog gevuld waren, gaven uitleg en waren behulpzaam. Nu komen we zeker nog terug vooral omdat dit restaurant voor ons op loopafstand is.