Restaurant Vlaar

Noordereinde 129 1243 JL 's-Graveland Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant Vlaar

Warm, stoer, vers en stijlvol. Dit is Restaurant Vlaar in 's Graveland. Het keukenteam staat garant voor verse en pure gerechten naar de Franse keuken met een modern accent. Restaurant Vlaar is gevestigd in een monumentaal pand met groot terras en ruime en gratis parkeergelegenheid.

Voor zowel de lunch als het diner wordt er een dagelijks wisselend surprise menu aangeboden. Je kunt kiezen voor een twee- tot een zesgangendiner. Deze menu’s worden dagelijks samengesteld en zijn gebaseerd op verse seizoen producten.

Vergaderen en private dining is mogelijk in het aangelegen sfeervolle Koetshuis. Vlaar is 7 dagen per week open voor lunch, wining en dining. Je bent van harte welkom bij Restaurant Vlaar in s'Graveland, dus reserveer er snel!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Vlaar

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vlaar

Marc V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten en uitstekende en Zeer vriendelijke bediening , was een mooie terrastafel voor ons 6en ingedekt.
Jean M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
vriendelijke bediening, creatieve gerechten, goed gekozen wijnen en een prettig terrasje. ondanks aan de straat gelegen.
Goossens-mulder G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Diner op basis van A.H. bon beslist uitzonderlijk smakelijk.
Onze zoon en à la cartegast eveneens zeer tevreden met zijn keus.
Bediening sympathiek en serieus.
Dineerden buiten, maar zouden wij desgewenst i.v.m. opkomende wind alsnog tussentijds naar binnen willen dan gaf dat geen enkel probleem. Klasse!
Jur B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Keurige en vriendelijke ontvangst. Keuze menu erg goed. Aanrader.
Lidia D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten!
Menno W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Een enkele keer kun je ook een dag later nog nagenieten van een maaltijd. We gebruikte een menu in het kader van de AH-actie. De 3 verrassingsgerechten waren erg goed en het voorgerecht was zeer verassend en spectaculair van smaak. En koel kraanwater aanbieden is voor veel restaurants een probleem, maar niet bij Vlaar!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Na een paar keer matig te hebben gegeten, het toch maar weer eens geprobeerd. Het mooie oude interieur is veranderd in een onduidelijk geheel, de mooie foto op de achtermuur heeft plaats moeten maken voor groene bladeren, de helft van de stoelen zijn grof rotan (zit dat lekker?) en de andere helft stof met (bij ons) vlekken. Gouden ananassen onder een stolp? Amuse werd voor mij heel aardig aangepast vanwege allergie van gazpacho naar meloen met gerookte mayonaise, geen succes. Bij het ene voorgerecht was de tonijn ver te zoeken, bij het andere veel te veel rauwe ham en een deels rauw gepocheerd ei. Hoofdgerechten waren flauw, frites hadden geschifte mayonaise, werd op verzoek vervangen, door fritessaus, je verwacht dat een keukenbrigade in no time opnieuw verse mayonaise maakt. Vlaar kijkt een beetje de weg kwijt qua interieur en zeker qua eten en dat is jammer want we kwamen hier graag maar dit was vrees ik de laatste keer.
Geeke R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Lekker gegeten, maar bediening was matig (wijnadvies matig, geen aandacht etc)
Jacqueline F.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Fijne ambiance en kundig personeel. Keuken geweldig, dank!
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Concept van 6 amusegerechtjes is erg leuk. Er wordt met fantasie gekookt maar desondanks is de smaak vaak vlak en oninteressant. Visgerechtje was erg lekker. Fijne wijnen erbij. Ondanks kleine porties toch met een overvol gevoel naar huis.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Gisteren bij Vlaar gegeten, gekozen op de mooie reviews. het viel helaas erg tegen....amuses (eitje in eigen schil en blokje radijs met alfalfa) waren dramatisch smakeloos. we hoopten dat dit niet representatief zou zijn. Het totale eten was wel wat beter dan de amuses, maar steeg niet boven een zesje uit. Mayonaise achtig voorgerecht van onduidbare vis, wel leuk Indonesisch gebaseerd, maar niet in balans. Dorade filet op de huid, waarbij de dorade in ieder geval wel prima gebakken was maar t omringende weer weinig toevoegde. Ook waren de stukken nogal
verschillend van grootte, het ene bord had een miezerig stukje de ander een normale portie. Hoofdgerecht van procureur was redelijk, maar saai.
kortom: er valt echt nog heel wat te doen. Ruimte en entourage is prima. Nu de rest nog
EstherS1971 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heeeeerlijk gegeten het eten was super lekker. We moesten wel erg lang op ons hoofdgerecht en nagerecht wachten. Verder prima!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
weer erg lekker gegeten bij restaurant Vlaar
we vonden het voor gerecht met vis heel erg lekker maar ook het hoofdgerecht met de runderlende was erg goed
W.J.C. S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Symphatiek restaurant met lekker eten. Wij komen vast terug. Wij hadden nu het AH menu en dat was top Vraagje er is een kerstmenu?
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een paar maanden geleden waren we hier voor het laatst en dat was toen goed bevallen.
Het werd redelijk druk deze avond en dat resulteerde in lange wachttijden vooral het hoofdgerecht duurde erg lang. Het voor- en nagerecht zagen er verzorgd uit en waren lekker. Het hoofdgerecht zou uit een vegetarische verrassing bestaan. Door het lange wachten verwachten we toch wel iets bijzonders te krijgen. Dit bleek behoorlijk tegen te vallen. Tagliatelle met wat groenten erdoor en wat vlokken Parmezaanse kaas eroverheen. De pasta was ook nog te lang gekookt en dus vrij slap. Omdat we geen zin hadden om nog langer te wachten toch maar opgegeten en er naderhand melding van gemaakt. Voor een dergelijk gerecht gingen we natuurlijk niet naar restaurant Vlaar.
De bediening was verder heel vriendelijk maar of ze ons hier nog terug zullen zien is de vraag.
Ulrich P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Wij aten met z'n zessen een 4 gangen diner, waarvan 1 gluten vrij. Alle gangen werden op een culinaire wijze geserveerd en de meesten van ons waren erg tevreden over prachtisch alle gerechten. Ook de wijnen waren lekker en de service was erg vriendelijk.
Ponfoort .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Zojuist heerlijke lunch bin Vlaar genoten. Het terras is geheel vernieuwd en heeft een fijn mediterraans tintje. Bouillabaise was zeer krachtig. Vissalade en salade vlaar zijn zeer rijk gevuld en goede kwaliteit vis. Ook nog eens goede koffie. Wij constateerden dat we onszelf hadden verwend????
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Slechte service, ongeïnteresseerd personeel, geen gastvrijheid. We voelden ons genegeerd gedurende ons diner. Welkomstdrankje, waar mijn vriend me mee wilde verrassen, is nooit aangekomen. Wijn en water werden niet bijgeschonken. Met verbazing gekeken, hoe een dame uit de bediening, de kaaswagen presenteerde aan een tafel naast ons en met blote handen uit bakjes grabbelde en dit op bord uitserveerde, vervolgens de kazen omdraaide om hier uitleg aan te geven, ze kende de kazen blijkbaar niet. We voelden ons zo onprettig dat we de koffie maar overgeslagen hebben. Wat ons betreft veel verbeter punten.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Dit was de tweede keer dat restaurant Vlaar werd bezocht, de eerste keer was al een paar jaar geleden.
Een aardig restaurant midden in ‘s-Graveland, leuk ingericht. Wel een opmerking daarover, de hoogte van de tafel ten opzichte van de zithoogte van de stoelen lag wat scheef. Vooral kleinere mensen zitten niet echt handig te eten op die manier.
Er werd gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie en daarvoor gold een surprise menu. Er werd gekozen voor de vegetarische variant.
Allereerst kregen we een amuse voorgeschoteld, of eigenlijk twee die beiden lekker waren.
Kraanwater was geen enkel probleem en zowel voor- als nagerecht waren goed en smakelijk.
Het hoofdgerecht vonden we wat simpel en een beetje te klein om als volwaardige gerecht te dienen. Het smaakte wel, daar niet van, maar een wat ruimere portie kon geen kwaad.
Personeel, waarvan we het idee hadden dat er wel erg veel van rondliep, was netjes en adequaat.
Al met al wel het overwegen waard om nogmaals heen te gaan, al is het alleen al om te checken of de porties dan wat ruimer bemeten zullen zijn.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten met verrassende combinaties en accenten. Zowel de smaak als de presentatie van de gerechten was uitstekend. Het enige minpunt was de kwaliteit van de stoelen.