Restaurant Vlaar

Noordereinde 129 1243 JL 's-Graveland Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant Vlaar

Warm, stoer, vers en stijlvol. Dit is Restaurant Vlaar in 's Graveland. Het keukenteam staat garant voor verse en pure gerechten naar de Franse keuken met een modern accent. Restaurant Vlaar is gevestigd in een monumentaal pand met groot terras en ruime en gratis parkeergelegenheid.

Voor zowel de lunch als het diner wordt er een dagelijks wisselend surprise menu aangeboden. Je kunt kiezen voor een twee- tot een zesgangendiner. Deze menu’s worden dagelijks samengesteld en zijn gebaseerd op verse seizoen producten.

Vergaderen en private dining is mogelijk in het aangelegen sfeervolle Koetshuis. Vlaar is 7 dagen per week open voor lunch, wining en dining. Je bent van harte welkom bij Restaurant Vlaar in s'Graveland, dus reserveer er snel!

Glas champagne

Leo M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Van een prettige maaltijd genoten bij restaurant Vlaar. Vooral de bediening was zeer correct en vriendelijk.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wederom heerlijk gegeten met de de gehele familie in van mijn favoriete restaurants. Eten was smaakvol en bediening was attent.
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Met zeven personen gegeten. Werden hartelijk ontvangen en snel bediend. Heerlijke tussengerechten, lekkere vis (dorade), bavette voor de fijnproever, tournedos voor de jongelui, chateaubriand voor de lekkerbekken en zelf een perfecte eendenborst. Uitstekende huiswijn en leuke desserts. De bediening door Jos was uit de kunst en dit alles voor een prijs die echt meevalt. Hier gaan we zeker vaker eten.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker gegeten, goede kwaliteit. Vlotte bediening, gerechten worden snel na elkaar geserveerd. Enige nadeel is de akoestiek - je kunt elkaar soms bijna niet verstaan.
Constanze T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Een TOP restaurant. Voor herhaling vatbaar!
Genoten met vrienden! Het eten was héérlijk en de sfeer gezellig. (Iets té rumoerig soms)
Meta D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
AH bonnen gebruikt. Geen keus in gerechten maar alles was verfijnd opgemaakt. Lekker warm en smakelijk.
Ruime plaats om te zitten.
Zwanette D.
Tjits H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Leuke moderne/klassieke inrichting maar toch laagdrempelig . De akoestiek is helaas wat minder wat bij drukte voor veel rumoer zorgt, er is reeds een groot akoestisch paneel geplaatst wat wel enigszins helpt maar ik stem voor nog zo’n paneel. Kwaliteit van het aangeboden diner was zeer goed, dessert omzetten naar kaas geen probleem. (Jammer dat het een beetje laat uit de koeling was gehaald) Zeker voor herhaling vatbaar. ‘S Zomers een uitnodigend terras
Liang G.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Met ons4 +ah-bon werden we behulpzaam ontvangen bij de garderobe. Het vertrek was zeer ruim en gedecoreerd aan 2 kanten met grote schilderijen wat ons opviel een ontmoeting van een ysvogel in een woud van bananen-bladeren en vliegende kraanvogel. Deze futurisme of excoot kwamen we ook tegen in het voorgerecht: en zalmtartaar werd vergezeld met o.a. men groenzwarte vegetarische bol, krokant en hol van binnen Het hoofdgerecht malse diamanthaas, zoete aardappelen, winterpeen en een eetbare bloemkelk. Grote eters zullen hier hun trekken niet krijgen. Het is een haute cuisine in een sfeer van luxe en eigenzinnigheid die je met a.h. een inkijk kunt nemen. Helaas is het m.i. onontbeerlijk bij het eten geen witte en rode wijn te drinken, wat onze financiele bedoeling van onze lunch is geweest. De wijnen zijn heel goed maar heel prijzig.
We mogen de rode wijn vooraf wel proeven, maar een ongevraagde wiijnkaart was ons niet ter hand gesteld
Jettie R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Fijne sfeer en heerlijk eten
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Vlaar. Ook de amuses en het eigen gebakken brood smaakte ons prima! Een zeer verrassend menu!
Susanne B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
We hadden een driegangen-verrassingsmenu. Een heerlijke amuse, mooi geserveerd. Eten was verder heerlijk, met goede uitleg en fijne bediening. We gaan zeker nog een keer terug.
Annemarieke W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Ik heb met mijn 3 kinderen gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Het ontvangst en bediening was vriendelijk en attent. Tempo was zo hoog dat we het gevoel kregen dat de tafel snel weer gebruikt moest worden. Ik was in de veronderstelling dat we een 3-gangen keuzemenu konden kiezen 'AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€' maar dat werd een 3 gangen verrassingsmenu. Op de site las ik na ver zoeken dat het om een verrassingsmenu gaat; ik vind het echter wel misleidend. Er was duidelijk geprobeerd om met de alle goedkoopste ingrediënten te werken. Makreel is rond de 10€ p. kilo en per bord kregen we nog geen 100 gr. Ook voor het hoofdgerecht was er gekozen voor een uiterst goedkoop stukje vlees; namelijk de varkensnek à ongeveer 10€ p. kilo. Alles was erg lekker maar als je zelf in de horeca zit heb je echt wel door wat hier gebeurd. Ik zou als restaurant dan niet mee doen aan deze actie als het zo uitgevoerd wordt. Hartelijke groet, Annemarieke Wientjes
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Heerlijk gegeten , sfeervolle ambiance , vriendelijke medewerkers, kortom n aanrader
Carole S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Een warm welkom bij Vlaar! Jammer dat de vraag over een te reserveren ronde tafel in plaats van een rechthoekige hoektafel (ivm een gehandicapte) niet doorgekomen was. Maar een ronde tafel van 3 werd snel ingedekt voor de 4e persoon.
Menu van AH zeer smakelijk, mooi opgemaakte happen (met makreeltartaar en parelhoenfilet) en lekker bereid. Oogstrelend ook. Over een poosje maar weer eens andere vrienden uitnodigen!