Restaurant Vlaar

Noordereinde 129 1243 JL 's-Graveland Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant Vlaar

Warm, stoer, vers en stijlvol. Dit is Restaurant Vlaar in 's Graveland. Het keukenteam staat garant voor verse en pure gerechten naar de Franse keuken met een modern accent. Restaurant Vlaar is gevestigd in een monumentaal pand met groot terras en ruime en gratis parkeergelegenheid.

Voor zowel de lunch als het diner wordt er een dagelijks wisselend surprise menu aangeboden. Je kunt kiezen voor een twee- tot een zesgangendiner. Deze menu’s worden dagelijks samengesteld en zijn gebaseerd op verse seizoen producten.

Vergaderen en private dining is mogelijk in het aangelegen sfeervolle Koetshuis. Vlaar is 7 dagen per week open voor lunch, wining en dining. Je bent van harte welkom bij Restaurant Vlaar in s'Graveland, dus reserveer er snel!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Vlaar

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vlaar

Jan M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Prima locatie en smaakvol gegeten !
Els D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Vanavond hebben we gedineerd bij Vlaar maar dit was helaas een teleurstellende ervaring. Het voorgerecht, meloen met mozzarella, was redelijk maar niet speciaal. Het hoofdgerecht, osso bucco met risotto was ronduit slecht. Droog gekookt vlees met smakeloze risotto en groente. Heel jammer en het is wat mij betreft zeker geen aanrader. Dit restaurant is wat het diner betreft van mijn lijstje geschrapt.
Femke W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten, we waren lekker uit.
Het keuze menu bleek achteraf een verrassingsmenu te zijn. Dat is wel een groot verschil.
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk eten! 2e keer gegeten en een ander verrassingsmenu, wederom heerlijk, mooie producten en goede smaak....toetje was super (mag veeeeeel groter????)
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het restaurant zag er erg gezellig uit het is zeker de moeite waard om terug te komen.
Vriendelijk personeel met een goede uitleg over het heerlijke eten.
De tafel van Corrie C.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Zeer gastvrij ontvangen en we konden op het terras een mooie plek uitzoeken. We hebben gebruikt gemaakt van de AH diner actie. Ze hebben zich van hun beste kant laten zien want alle gerechten waren niet alleen verrukkelijk maar het zag er ook fantastisch uit. We hebben genoten en een heel gezellige middag gehad. We komen zeker terug.
Frank N.
Voor herhaling vatbaar.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Ruime omgeving, goede moderne styling, verrassende gerechten, vriendelijke bediening.
Alles dus zeer goed.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Met 6 personen op een doordeweekse avond heerlijk gegeten,prettige service.Voor herhaling vatbaar.
K.S. P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Attente bediening, niet opdringerig. Prima gerechten.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Jammer dat jullie niet in de buurt van onze woonplaats zitten. Heerlijk gegeten, het menu met AHkorting!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Vanavond hier gegeten met de ah restaurantactie. We kregen een verrassingsmenu dat er niet alleen schitterend uit zag maar ook heerlijk smaakte. Ik vond het een beetje jammer dat er frambozen op mijn dessert zaten terwijl ik had aangegeven dat ik een fruitallergie heb maar het meest teleurstellend vonden we dat we €5,25 moesten betalen voor een fles kraanwater.
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Erg leuke ambiance!
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Keurige ontvangst. Mooie amuses. AH diner verrassend en van goede kwaliteit.
Wijnkaart is zorg aan besteed. Bediening gemoedelijk, attent en vlot. Pluim hiervoor.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Werkelijk prima gegeten in een zeer prettige atmosfeer met 3 collega's.
Alleen maar hulde voor de bediening en de keuken.
Marie-Anne E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Goede keuken, deskundige prettige bediening. Fijne sfeer. Komen hier graag.
Jörgen V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
We kregen een prima ontvangst en we zijn de hele avond door ook vriendelijk te woord gestaan. Met de AH-kaarten kregen we het drie-gangen verrassingsmenu en dat was héérlijk.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
We kennen het restaurant van eerdere bezoeken. We hadden het AH menu. Het was druk, maar alles verliep snel /vriendelijk en het eten was buitengewoon goed. Ook de hoeveelheid precies goed. Aanrader!
Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Ik vond dit echt super. 5 gangen fantastisch gegeten. Professioneel team, goed wijn advies, heel leuk bedient door een vrolijke gozer en een super terras met muziek, intiem, ik ga hier vaak terug komen.
Deniz V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Zalig gegeten en lekkere wij en personeel zeer vriendelijk!!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Reservering was niet doorgekomen. Desondanks een fijne avond gehad met goede bediening en lekker eten.