Restaurant Vito's

Meer informatie over restaurant Restaurant Vito's

6,9
Zahra J.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Als trouwe klant bij Vito's ben ik zwaar teleurgesteld in de nieuwe vlees op de Pastramibroodjes. Het is helemaal niet lekker. Ook is het jammer dat er niet eerst een (kleine) onderzoek is verricht onder de klanten om een betrouwbaar resultaat te krijgen over de smaak van de oude en de nieuwe pastramibroodjes. Daarnaast is het brood iets smaller geworden. En dit allemaal terwijl de prijs hetzelfde is gebleven!!
Davey S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Leuke zaak! Glutenvrij eten is mogelijk bij jullie , echt een geweldige service en het eten was heel erg smaakvol heel erg bedankt !!
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Omdat er een plaatsje vrij was en we aan een lunch toe waren, zijn we hier terecht gekomen.
De bediening was vriendelijk en snel. Het is een leuke plek, maar voor een lunch zal ik hier niet
snel terugkomen. Lauwe soep en klef brood, gelukkig is het niet prijzig.Een prima plaats om wat te drinken.
Dvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Lekker lekker en lekker, op de grote markt, terrasje buiten, broodjes zijn heerlijk en service is snel.
Altijd een aanrader!!
Mcdh .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Zaterdagmiddag een broodje gegeten bij Vito's. Het was erg druk, maar in het achterste gedeelte hebben we nog een plekje kunnen vinden.

De broodjes zijn lekker, maar niet heel bijzonder. Personeel vond ik onpersoonlijk. Zo snel mogelijk de bestelling opnemen en het bord zo snel mogelijk op de tafels zetten.

De tafels staan erg dicht op elkaar en als je tussen de tafels door moet lopen, loop je eigenlijk altijd andere mensen in de weg. Het personeel lijkt daar eigenlijk weinig last van te hebben, want die banjert met de bestelling voor de volgende klanten overal tussendoor en als klant moet je maar aan de kant gaan.

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom het hier altijd zo druk is. Ik kan me niet voorstellen dat dit de beste lunchtent van Zwolle is.
Veerlotje .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Vandaag met mijn vriend op Valentijnsdag wezen lunchen bij restaurant Vito's. Ik kom hier regelmatig lunchen omdat je hier kunt genieten van lekkere verse broodjes voor een mooie prijs.

Wij hadden gekozen voor de broodjes pastrami en prosciutto cotto. Deze waren zoals altijd weer heel erg lekker. Het Italiaanse brood was lekker vers en de hoeveelheid vlees, sla en saus was precies genoeg.

Het was rustig... de service was vriendelijk en snel maar miste net dat beetje extra's waardoor je je welkom voelt. Ook kwam de werkwijze van het personeel heel onrustig over en was er veel lawaai van achter de bar.

Het decor is prima en geeft een gezellig sfeer. De tafeltjes staan heel dicht op elkaar maar doordat het rustig was ... was dit deze keer niet storend.

Extra opmerking : Leuk om op te merken dat de oude plakkerige zwarte menu kaarten zijn vervangen door nieuwe frisse kaarten.

Het is een restaurant die zeker is aan te raden maar als je op zoek bent naar een rustig plekje kun je beter voor een ander restaurant kiezen.
BVaartjes .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Voor de zoveelste keer bij Vito's gegeten. En helaas ook nu tot de conclusie gekomen dat dit vooral komt door de al om geprezen broodjes. En helaas niet door de vaak slechte bediening, lees vooral onvriendelijk, welke deze namiddag redelijk tot goed was. Grootste was en is vaak dat de tafels niet schoon of zelfs ranzig zijn. Bij aankomst was de zaak compleet leeg en de tafels afgeruimd dus mag je aannemen dat alles ook schoon is. HELAAS de tafel van onze keuze en in deze directe omgeving bevatte vele kruimels, kringen en andere troep net als op de bank de nodige kruimels lagen. Ergste was misschien wel dat de menukaart nog meer plakte en etensresten aan zich had hangen dan de tafel zelf! Maar ach als dan alles op tafel komt moet je toch maar vragen of deze toch even schoongemaakt mag worden. Dit wordt vriendelijk beaamt, helaas echter met een Franse slag wat er op neer kwam dat de tafel nog plakt en een kwart van de tafel de doek nooit te zien krijgt.... Verbeter puntje dus. Maar goed dat de broodjes zo goed zij, want als ik de rest zo lees qua rescenties dan is dat het enige wat de toko open houd.
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Met de verjaardag van stiefdochter hier gegeten. Was heerlijk. de kleine voorgerechtjes smaakten heerlijk. Was voor twee personen, maar was meer genoeg om met twee extra kinderen te eten. Voor de kleinste pasta met vlees besteld, heeft hier heerlijk van gegeten. Zelf had ik pasta met verse zeevruchten. Smaakte alsof ik weer in Italië was, super. Bediening denkt mee en zet uit zich zelf karaf water op tafel. Super!
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Veel over gehoord, nu eindelijk zelf geweest. Leuke kaart met mooie gerechten. Puur en Italiaans. Niets te moeilijk maar alles heerlijk. En de bediening was top dus herken ook niet de teksten van een andere recensent (maar slechte dagen kan men hebben natuurlijk). Genoten van het brood met de smeerseltjes, ook van de antipasto Vito's en nog meer van de filetto de manzo met truffelboter. Heerlijke eenvoudige groene salade met amandeltjes. En voor het caramello toetje wil je meteen terug. Ook voor de chocolade en amandelkoekjes bij de koffie. Top! Ga snel weer.
Zayah D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Wel bekend dat de bediening bij Vito's niet helemaal top is, besloten wij gisteren toch maar een broodje te halen. Het eten is namelijk heerlijk.
Tot onze verbazing werden onze drankjes zonder pardon op onze tafel "gekwakt" (Let wel, glazen werden vastgehouden bij de drinkrand). Omdat wij ook een hapje wilden eten bekeken wij de kaart, deze hadden wij duidelijk in de handen, normaliter verwacht ik wanneer ik de kaart neer heb gelegd binnen 5 minuten wel mijn bestelling kan doorgeven. Maar helaas hadden de dames het te druk met het bespreken van het weekend, uitrusten op de bankjes en de sloven goed doen. De jongen die er rond liep kwam in zijn werkshirt (!) naast vrienden zitten die daar als gast waren en rookte gezellig een sigaretje met ze mee.
Uiteindelijk maar een serveerster aangesproken, of we nog wat eten mochten bestellen. "Ja hoor" met een lang gezicht.
Terwijl wij wachten op onze broodjes stond de chef uitgebreid zijn veters te strikken midden in de ingang. Meestal doe je dat soort dingen even achter, daar waar niemand je kan zien.
Om het nog gezelliger te maken, besloot het personeel dat de lege tafels in de zon niet goed genoeg waren om een sigaretje te roken en een naborrel te doen, maar dit moest aan de tafel naast ons. Prima als je er met z'n tweeën zit, maar op een gegeven moment werden van onze tafel stoelen gepakt (uiteraard netjes gevraagd, dat wel) omgedraaid en bij de personeel tafel neergezet. Wij voelden ons hier redelijk ongemakkelijk en konden meegenieten van de werk gesprekken. Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik kwam om een broodje te eten en niet onder ge-ast te worden door personeel.
Naar mijn mening is dit niet helemaal gebruikelijk. En mocht dit niet veranderd worden ben ik niet bereid terug te gaan, wat jammer is, want de broodjes zijn super lekker.
Sytske D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Ik heb nog nooit zulke lekker spaghetti gegeten. Echt waar! Hoe is het mogelijk, dat met zulke simpele ingrediënten (spaghetti, geroosterde nootjes, rucola, kerstomaatjes en een klein beetje geitenkaas, en een scheutje rodepeperolie?) ZO iets lekkers gemaakt kan worden. Duidelijk een kok die lol in zijn werk heeft, zelfs bij een goedkoop (12 Euro) pastagerecht. Jammer dat ik zo ver van Zwolle woon!
ReinierKa .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Prima gegeten, nette prijs en voor herhaling vatbaar. het bediend personeel kwam iets wat gestrest over maar dat was wel te begrijpen aangezien het heel erg druk was.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Meerdere keren bij Vito's in Zwolle geluncht,
heerlijke verse broodjes waarbij de pastrami mijn favoriet is.
zowel binnen als buiten gezellig en fijn zitten.
De bediening mag wat mij betreft iets professioneler,
iets meer oog voor de gast en zijn of haar wensen.
Een gezellig restaurant wat ook nog betaalbaar is.
Lenneke N.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
We waren nieuwsgierig na een lekkere sandwich overdag. De entourage is niet echt gezellig te noemen in het restaurant. De ijzeren ramen die uitkijken op de melkmarkt zijn niet echt sfeer verhogend. We kregen een droog broodje (bakken ze dus niet zelf) met wat knoflooksaus vooraf. Volgens ons had dat al wat langer ergens gestaan. Dan is de kaart zeer eenvoudig en overzichtelijk. Pasta's en 6 andere hoofdgerechten. Wij kozen voor de pasta en voorgerecht. Voorgerecht carpaccio zag eruit alsof het van een thuiskok kwam. Carpaccio op bord, wat rucola en kaasschaafsels en hier en daar een tipje mayo... De kipsalade van mijn partner smaakte wel goed. De penne met kalfsvlees en eekhoorntjes brood was geen succes. Want waar was nu het eekhoorntjesbrood?? En het was een droge pasta. Pasta ook niet zelf gemaakt; wat je toch verwacht. Dus terug gegeven aan de ober. Kreeg het terug met de opmerking dat eekhoorntjesbrood door de saus was vermalen??? Dat doe je toch niet met een duurder ingrediënt? Het was wat natter.. Maar qua smaak nog niet goed. Mijn partner had Luiguine met ossehaaspuntjes en sommige puntjes waren koud! Slecht slecht slecht!! Ook de ober was arrogant en brutaal. We hoorden hem zeggen tegen andere mensen; heeft het gesmaakt? En voordat ze konden antwoorden; ja dat zie ik...ik kan door het glas heenkijken!!! Het was idd leeg maar dit vonden wij wel heel brutaal.
We zijn snel weggegaan en mijn pasta hoefden we niet te betalen. Terecht!!
Het was een grote desillusie en voortaan gaan we weer naar de concurrent boven hen die wel weet hoe je Italiaans eten lekker moet bereiden.
Juliette B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Altijd als ik in mijn hometown Zwolle kom, moet ik naar Vito's. Alleen kan ik dan nooit kiezen, lunch of diner. De broodjes bij de lunch zijn namelijk heerlijk! Heerlijk brood en mooie combinaties beleg.. Mijn favoriet.... hmmm ze zijn dus allemaal lekker!! Maar dan de avond. Heerlijke gerechten. Laatste keer verschillende voorgerechtjes genomen en vervolgens de Linguini rucola. Alles smaakte voortreffelijk, mooie combinatie. Nog nooit gezien in andere restaurants. De linguini met geitenkaas en honing, rucola, beetje machtig, maar verrukkelijk. Bijgaande wijn was ook super. En dan dessert... De frutta di bosco.. fris en zoet- top! Ik ga snel weer naar Zwolle.
MVDL12 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Afgelopen maandag bij Vito's een broodje gegeten, omdat deze altijd zo lekker zijn. Jammer dat de bediening zo onvriendelijk is, en het drinken in een glas zonder citroen/limoen, ijs oid word geserveerd. De broodjes zijn, zoals ik al aangaf, super lekker. Ook leuk dat de carpaccio er nu in truffel variant is! Toch weer jammer dat je dan bij de kassa met je bonnetje af moet rekenen, en de bank nog vies was van de vorige bezoekers..
Gijsje30 V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Tijdens onze vakantie kwamen we in Zwolle op het terras van Vito’s (aan de Grote markt) terecht.
Hetgeen we bij het langs lopen op de tafels zagen, dwong ons om er een plekje te zoeken en dat lukte! Het was er druk, maar met een klein beetje moeite trok je de aandacht van de vriendelijke bediening en we bestelden een glas (heerlijke) zoete witte huiswijn en een glaasje port, dat ook goed smaakte.
We kozen vervolgens beide voor een warme vleessandwich van de lunchkaart:
Mijn tafelgenoot voor de Agnello (warm geroosterd lamsvlees met tomaat en rode pepersaus) en ik voor de Pastrami (warm gekruid rundvlees met kruidensaus).
De broodjes (op zich al een smaakbeleving) zonder mes en vork geserveerd, maar op een bordje, servet en in een papieren zak met logo zijn bijzonder van smaak. Goed voor een culinair orgasme! Zo’n broodje moet je ook niet met bestek eten! En mocht je iets van de vulling knoeien, dan komt dit automatisch in het zakje terecht. Slimme manier van serveren en het ziet er nog goed uit ook!
Mijn partner kiest daarna voor een paar bolletjes ijs en ik ga voor een lekkere koffie met liquor 43. Een goede afsluiter van een super-lunch.
Kortom: een (vaak druk bezocht) terras op een plein met meerdere terrassen, waar het goed toeven is en waar je van de betere broodjes kunt genieten. Een aanrader.

Yester .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Dé referentie voor verse broodjes voor heel Nederland! Mijn favoriet is de pastrami met een verse jus. Perfect prijs/kwaliteit verhouding waar menig restaurant (met lunchkaart/broodjes) een voorbeeld aan kan nemen. Bediening is soms wat traag.
Klaasjan H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Ze hebben er heerlijke verse broodjes en pasta's. Allemaal ter plekke bereid vanuit de open keuken. Ik zit er regelmatig op een prachtige plek in het centrum van Zwolle. Het personeel daarentegen is ongeïnteresseerd. Het meisje wat mij laatst bediende was op het arrogante af.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Prima eten voor een hele redelijke prijs. Gisteravond met het gezin (incl 3 pubers tussen 12 en 17) bij Vito's op het terras gezeten. Prima rose, heerlijke tonijn tartaar vooraf, mijn vrouw aan de pasta met scampi's, ik een heerlijke Vitello. Naar goed Italiaans gebruik wel veel room en kaas in de gerechten en het groenten garnituur was tamelijk ondefinieerbaar, bruin gebakken in de oven, ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het was, ik vermoed iets van witlof, maar het feit dat ik het niet kon zien of proeven zegt genoeg, ruimte voor verbetering, vandaar de 7! Ook de kinderen waren tevreden en de 2 die liever een ijsje van het naastgelegen Talamini haalden als dessert konden daarmee rustig aan tafel komen zitten, want dezelfde eigenaar. Hier gaan we zeker vaker heen, als we geen zin hebben om te koken...