Restaurant VIS&MEER

Drieharingstraat 4 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-302000188

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant VIS&MEER

Het bourgondische van de mediterrane kuststreken

Gelegen aan de Drieharingstraat, kan het nog toepasselijker? Maar zoals de naam al doet vermoeden, hebben ze hier meer te bieden dan perfect bereide vis. Spannende combinaties van vlees en vis, een grote open keuken in een industriële, robuuste ruimte met uitmuntende, gastvrije service. Bij mooi weer is een plekje op het terras aan te raden!

Meer informatie over restaurant Restaurant VIS&MEER

Diner: maandag t/m zondag 17:00 - 22:00
Lunch: dinsdag t/m zondag vanaf 12:00

Nora .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Prima AH-aktie menu met de keuze uit vis of vlees. Het trio van vis vooraf is fantastisch, de carpaccio ook heel smaakvol. De hoofdgerechte, onder meer heilbot, waren lekker, de bijgerechten wat karig, dus frites bijbesteld. Een grand dessert; fijne combinatie van verschillende heerlijkheden, waaronder een perfecte cheesecake. Met de AH actie zeer de moeite waard om eens uit te proberen en daarna zeker terugkomen.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten, fijne en attente bediening. Een aanrader !!!
Kleinrob K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
De wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht was te lang en werd erkend door de bediening. Een kleine compensatie in de vorm van een drankje maakt iets goed maar het blijft irritant.
Karen N.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant en hele aardige bediening. Aanrader!
Wolga V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten! De borden waren allemaal mooi opgemaakt en de smaak van de gerechten was heerlijk! Ook de samenstelling van het AH menu, was dik in orde. Daarnaast een vriendelijke bediening en sfeervolle muziek op de achtergrond
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We hebben genoten van een heerlijk diner in een ongedwongen sfeer.
J. A.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Erg goed zoals voor hoofd en nagerecht
Hilde A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We hebben lekker gegeten op terras bij Vis en Meer. We werden vriendelijk ontvangen en geholpen. Er is veel keus in goede wijnen per glas. We kregen hierbij gratis een glas water met sinaasappel erin, ondanks dat men eigenlijk geen karaf water geeft. Ook kregen we gelijk heerlijk brood met olie. Het menu was goed. Lekker en apart. Al met al een fijne avond!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Leuk restaurant in het centrum van Utrecht waar je heerlijk kunt eten!
Mieke.langeweg L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Gezellig,sfeervol met goede bediening en weer geweldig gegeten,TOP
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk menu Vd AH Actie en vriendelijke bediening
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Voor en hoofd van verrassingsmenu erg lekker, maar dessert een beetje matig.
Nelly K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Super goed gegeten. Inrichting mooi. Buiten beetje inschikken qua plaats maar heel gezellig om te zitten. Een echte aanrader.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Wij zijn met de ah bon wezen eten ,was een heerlijk menu.
Leuke bediening ,heel attent . Voor herhaling vatbaar. Een aanrader ....
Ph V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
gezellige lunch met gezin, goed bereide vis. Met Ah kortingsbonnen een verrassingsmenu, helaas staat dat niet aangegeven op site. Overigens was het wel een prima menu, maar wellicht had ik niet gereserveerd als ik dat van te voren had geweten. (of laat het menu weten bij bestellen zodat je dan ook nog kan kiezen al of niet van de kaart te eten). Tip voor eigenaar dus. Vriendelijke bediening, muziek ging zachter / uit op aanvraag.
Janna D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Gegeten met de AH actie dus een verrassingsmenu maar dat wisten we van tevoren. Aangegeven dat ik zelf geen fan was van gebakken vis maar toch bij het voorgerecht gebakken (en gelukkig ook gerookte) zalm en als hoofd gebakken heekfilet. Was allebei goed klaargemaakt maar heb toch de helft van de heek afgestaan aan mijn moeder. Jammer, maar dat heb je met een verrassingsmenu, hoewel iets meer rekening gehouden had kunnen worden. We werden voornamelijk bediend door een vriendelijke blonde jongen, niet te opdringerig maar altijd in de buurt en beschikbaar als we hem nodig hadden. Al met al een heel leuke avond en ik kom zeker nog eens terug om de rest van het menu te proeven!
Michiel W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Goede ontvangst waardoor we ons direct zeer welkom voelden. We kozen voor het plateau Vis en Meer met kreeft en dit was heerlijk. Door de gemoedelijke sfeer in het straatje en de perfecte bediening en het zalige eten leek het of we op vakantie waren. We hebben echt een top avond gehad!
Ferry Q.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Echt heerlijk gegeten !
Gezellig met het mooie weer aan een tafeltje buiten.
Een aanrader !
Carmen Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Deze mensen weten wat ze doen. Fantastisch restaurant.
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Eten perfect
Bediening kan vriendelijker weinig contact met de gastvrouw had meer oog voor het geld wat in het schaaltje lag het was ook weg voor we er erg in hadden.
Voor het eten ga ik zeker nog een x terug