Restaurant VIS&MEER

Drieharingstraat 4 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-302000188

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant VIS&MEER

Het bourgondische van de mediterrane kuststreken

Gelegen aan de Drieharingstraat, kan het nog toepasselijker? Maar zoals de naam al doet vermoeden, hebben ze hier meer te bieden dan perfect bereide vis. Spannende combinaties van vlees en vis, een grote open keuken in een industriële, robuuste ruimte met uitmuntende, gastvrije service. Bij mooi weer is een plekje op het terras aan te raden!

Meer informatie over restaurant Restaurant VIS&MEER

Diner: maandag t/m zondag 17:00 - 22:00
Lunch: dinsdag t/m zondag vanaf 12:00

Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Ik heb hier redelijk gegeten, maar van een visrestaurant had ik meer verwacht. De vis was prima bereid, maar ik vond het geen bijzonder gerecht. Ook de gerechten van mijn tafelgenoten waren niet heel bijzonder. Het personeel is echter vriendelijke en ze serveren heerlijke wijnen.
De aankleding van het restaurant is mooi. Het geheel oogt industrieel, maar is desondanks heel sfeervol. De indeling is ruim van opzet, waardoor je niet bij je buren aan tafel zit, maar echt wel voldoende privacy hebt. De grote open keuken is natuurlijk een absoluut pluspunt.
Karen G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Heerlijk ‘menu van de chef’ gegeten! Vooraf: een zalm trio (zalmmousse, sashimi en tartaar) erg lekker en vers! Hoofdgerecht en nagerecht waren ook erg lekker! De cheesecake was heerlijk! Gezellige ambiance en attente personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!
Juliëtte E.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Gisteravond weer eens gegeten bij Vis en Meer en wat is het toch een geweldig restaurant; ik ben er nog nooit teleurgesteld. We hadden het laatste lege tafeltje en toch blijft het personeel uitermate attent. "Wilt u nog wat drinken?" "Zometeen, dan ga ik over op Rueda." En op het moment dat je glas even leeg staat en je wel toe bent aan die andere, verschijnt ze aan je tafel, met twee nieuwe glazen en de gewenste soort - vind ik mooi. Vooraf namen we het rokerijtje (waar de rook in geur werkelijk van afsloeg - vooral de fantastische combinatie van makreelmousse en de heel zacht smakende zalm was top) en de Vis en Meer-visie op Vitello Tonnato; een stevig stukje kalfsvlees met erop tonijnmayonaise én verse tonijnplakjes. Ernaast een kalfsbitterballetje; een smaaksensatie met een heel stevige bite. Hoofdgerecht: de rijk gevulde bouillabaisse en de roodbaarsfilet met risotto, beide meer dan uitstekend. Dessert paste er niet meer bij, koffietje met chocolaatjes wel. Verrukkelijke avond uit in mediterrane sfeer in Utrecht, dat is het!
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Ik heb er weer een favoriet bij. Blij verrast door dit restaurant! Bij aankomst werd ons direct een heerlijk oestertje aangeboden. Kijk, zo maak je vrienden. Deze meneer heeft het begrepen. Gelukkig vielen de gerechten die volgden ook alles behalve tegen. Als voorgerecht een trio van Albacore Tonijn. Niet te veel poespas, waardoor je de goede kwaliteit van de vis proeft. Daarna de roodbaarsfilet met langoustine en appel-balsamicosiroop. Smaakvol, goed in balans en aandacht voor de presentatie. Ook naarmate het drukker werd, bleef de bediening zeer goed voor ons zorgen tot aan het glaasje water bij de espresso toe. Deze kleine extraatjes doen het 'm! Ik kom hier zeker terug.
Dani A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Heerlijk op het gezellige terras gegeten, vooraf een vis rokerijtje, hoofd vis in zoutkorst en na chocolade verwennerij. Met bijpassende wijnen aangeraden door vriendelijke bediening. Allemaal was het zalig! Heerlijke avond gehad en meer dan voldaan naar huis :-)
robutrecht .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Even lekker geluched in deze mooie grote tent. Vooral de garnalenkroketjes. De vulling is erg lekker, maar omdat de 5 kroketjes erg klein zijn overheerst de korst te veel. Ik zou iets grotere kroketjes maken zodat de vulling veel beter tot zijn recht komt.
Anke P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Vis en vlees gegeten bij Vis en Meer. De voorgerechten 'de rokerij' en trio van tonijn waren de showstoppers van de avond. Beiden heerlijk op smaak en ook niet alledaags. Die gerechten waren een dikke 9 waard. Jammer dat dit zich niet voortzette bij de hoofdgerechten. Waar mijn partner vlees had (entrecote) en ikzelf vis vonden we dat het weliswaar goed was bereid maar niet zo bijzonder als onze voorgerechten. De bediening was niet attent maar wel vriendelijk.
roosjeUt .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Al een aantal keer bij Vis&Meer gegeten, en het is echt een restaurant voor viseters. Maar het stukje Meer maakt dat mensen die daar minder van houden ook een keuze hebben. Tot nu toe altijd goed gegeten, ze weten heel goed wat ze met de producten doen. Zo waren de coquilles perfect klaargemaakt. Maar ook de langoustine bij de roodbaars was een erg leuke verassing qua bereiding. De leuke en lieve bediening maakte het de laatste keer ook weer een top avond.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Heerlijk gegeten. Vitello tonato was niet wat verwacht (stuk dik tonijn en stuk dik kalfsvlees en dus weinig vermenging van de smaken) maar de kalfsbitterbal maakte dat helemaal goed. Toetje en hoofdgerecht erg lekker.
Bediening was onderbezet maar maakte dit helemaal goed door excuses en vriendelijkheid. Zeker voor herhaling vatbaar.
Sushi M. .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Dit is alweer de 2e keer dat we hier komen binnen 1 maand. De 1e keer waren wij hier per toeval terechtgekomen, maar wat een verrassing! We hebben nu heerlijk gegeten in het kader van Kreeftweek; het eten was top met vriendelijke bediening. Dit is voor herhaling vatbaar! Ga zo door!
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2012
Ronduit heerlijk! We genieten altijd wanneer wij hier eten. De menu's zijn goed samengesteld. Houdt je echt van vis? Dan is mijn tip om hier het menu ‘chef’s choice’ te proberen, laat je verassen! Hier maken ze alles geheid zalig klaar!