Restaurant VIS&MEER

Drieharingstraat 4 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-302000188

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant VIS&MEER

Het bourgondische van de mediterrane kuststreken

Gelegen aan de Drieharingstraat, kan het nog toepasselijker? Maar zoals de naam al doet vermoeden, hebben ze hier meer te bieden dan perfect bereide vis. Spannende combinaties van vlees en vis, een grote open keuken in een industriële, robuuste ruimte met uitmuntende, gastvrije service. Bij mooi weer is een plekje op het terras aan te raden!

Meer informatie over restaurant Restaurant VIS&MEER

Diner: maandag t/m zondag 17:00 - 22:00
Lunch: dinsdag t/m zondag vanaf 12:00

Vera T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Super Service, fantastisch surprise menu met de AH dinner card, dank jullie allen, was erg gesellig met m’n mams samen. ????
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Wij hebben hier deze keer gebruik gemaakt van de ah restaurant actie, dus kregen we het verrassingsmenu. Vooraf vitello tonnato, welke uitstekende smaakte. Hoofdgerecht heekfilet met gefrituurde spierinkjes en een sausje van gerookte knoflook , hetgeen een goede combinatie bleek te zijn. Als toetje een proeverij van citroentaart, meloenijs en chocolademousse; ook heel lekker. Aardige bediening, vroegen regelmatig of alles naar wens was, kortom een gezellige avond: we komen zeker terug !
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk gegeten, bediening was ook top!
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk eten, leuke bediening!
Henriette W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Heerlijk gegeten!! En service heel goed!
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Wij kregen een voortreffelijk verrassingsmenu, geserveerd in een aangename ambiance, door vriendelijk en attent personeel. Kortom, wij hebben genoten.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker eten, fijne bediening en mooie inrichting.
K. W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Lekker gegeten, hele vriendelijke bediening
. Helemaal top. We komen zeker nog een keer terug.
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten, lekkere visgerechten. Schol was erg goed bereid. Sympathieke bediening.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Wij aten hier met de zegels van AH-actie. We kregen een 3 gangenmenu, konden vooraf zeggen of we een allergie hadden. Het eten was lekker, smakelijk. Ik wist niet dat we niet van de kaart konden bestellen, misschien niet goed gelezen. Grand dessert ook lekker, soort kokoscake die erbij zat, was heerlijk!
De bediening was vlot en vriendelijk, wij zaten rustig binnen. Buiten in de steeg zou ik het te druk gevonden hebben.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijke fruit de mers en zeetong. Fijne wijnen en prettige bediening
A.A. L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Hadden er een aantal jaren geleden ook met de AH restaurant actie gegeten en dat was erg goed bevallen. Dus dit jaar opnieuw geprobeerd en zijn niet teleurgesteld: famtastisch verrassingsmenu en uitstekende bedining. Komen zeker weer terug.
K.w.a. B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten! We hadden een AH restaurantmenu.... geweldig. Mooie opgemaakte borden en heerlijk van smaak.
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Een gevoel van ongewenstheid... Ik schrijf nooit recensies omdat ik zelf Chef-kok ben. Maar dit keer was het een ervaring die ik nog nooit heb meegemaakt. Na de cappuccino en espresso geen vraag meer wat we wilde drinken. Overigs kon ik de bediening ook niet vinden want ze vlogen vliegensvlug de zaak weer in. Zelfs niet bij het muisstil inzetten van het eten werd de vraag gesteld. U had echt 4 wijntjes kunnen slijten... Heeft het gesmaakt? Dit kwam pas nors uit de mond van de mevrouw toen we rekening vroegen om ergens anders wat te gaan drinken. Erg jammer en grote gemiste kans.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Good food, good service
Nora R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Prima AH-aktie menu met de keuze uit vis of vlees. Het trio van vis vooraf is fantastisch, de carpaccio ook heel smaakvol. De hoofdgerechte, onder meer heilbot, waren lekker, de bijgerechten wat karig, dus frites bijbesteld. Een grand dessert; fijne combinatie van verschillende heerlijkheden, waaronder een perfecte cheesecake. Met de AH actie zeer de moeite waard om eens uit te proberen en daarna zeker terugkomen.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten, fijne en attente bediening. Een aanrader !!!
Kleinrob K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
De wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht was te lang en werd erkend door de bediening. Een kleine compensatie in de vorm van een drankje maakt iets goed maar het blijft irritant.
Karen N.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant en hele aardige bediening. Aanrader!
Wolga V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten! De borden waren allemaal mooi opgemaakt en de smaak van de gerechten was heerlijk! Ook de samenstelling van het AH menu, was dik in orde. Daarnaast een vriendelijke bediening en sfeervolle muziek op de achtergrond