Restaurant VIS&MEER

Drieharingstraat 4 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-302000188

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant VIS&MEER

Het bourgondische van de mediterrane kuststreken

Gelegen aan de Drieharingstraat, kan het nog toepasselijker? Maar zoals de naam al doet vermoeden, hebben ze hier meer te bieden dan perfect bereide vis. Spannende combinaties van vlees en vis, een grote open keuken in een industriële, robuuste ruimte met uitmuntende, gastvrije service. Bij mooi weer is een plekje op het terras aan te raden!

Meer informatie over restaurant Restaurant VIS&MEER

Diner: maandag t/m zondag 17:00 - 22:00
Lunch: dinsdag t/m zondag vanaf 12:00

Geert Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Prima eten met de ah restaurant actie, gevarieerd menu!
C.arissa D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten en leuke ambiance
De tafel van Tiny D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Super lekker gegeten. Wij kozen voor de chefs special en dat was zeer verrassend. Zo lekker.....we komen terug!
Mettiekorver K.
Gezellig personeel .geweldige lunch gehad
Nygelhillen H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Lekker eten, gezellig sfeer, niet te duur.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Hier met de AH restaurantdeal gegeten. Anders dan op de site staat is het geen keuzemenu maar een vast menu. Jammer als je verwacht zelf je gangen te mogen kiezen. Ons menu bestond uit coquilles met buikspek, zalmforel en een chocolade/kokos dessert. Stuk voor stuk heerlijk en fraai opgemaakt. Door het lekkere weer konden we gezellig buiten zitten. De bediening is vriendelijk en attent, wij zouden zeker terug komen.
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk ontvangen en bediend. De oesters met Cava waren voortreffelijk. Alles met zorg bereid en feestelijk opgediend. Een aanrader met de A&H restaurant actie.
Marije W.
Ah menu was heerlijk!
Anita.gerritsen G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Een goed restaurant ,zeker de moeite waard lekker gegeten en goed personeel to
Carola M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Hier twee maal gegeten tijdens een bezoek aan Utrecht. Mooie tent, attente bediening. Ik vond het eten voortreffelijk. Het visplateau was echt te gek en ook alle andere vis was heerlijk. Lekkere wijnen. Als we weer in Utrecht zijn, komen we hier zeker nog eens terug.
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Ondanks dat het loeidruk was op een zomerse zondagavond bleef het personeel vriendelijk en -als je hun aandacht kon trekken- namen ze de tijd voor uitleg. Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en uitstekende ambiance.
Klein puntje van aandacht: de stoelen zijn net te diep en te hoog zodat je benen afgekneld worden (ik ben niet klein met 1,73 m).
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk restaurant met hele attente en vriendelijke bediening. Gerechten zijn lekker op smaak, goed geportioneerd en mooi opgediend. Wij deelden het AH-menu en dat was helemaal prima. Toptent!
A.J.P. V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
de vrouwelijk bediening was niet erg competent, VItello Tonato werd aangekondigd als lamsvlees met tonijn, bij de groen salsa werd de zeekraal aangewezen, ze zei maar wat.
De jongeman uit Rome was erg goed
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten met het AH restaurant menu. We kregen we een heerlijk 3 gangenmenu geserveerd. De smaken waren zeer verfijnd, gerechten fraai opgemaakt, porties prima. Echt helemaal niets aan op te merken. Heerlijke, gezellige avond gehad. We komen zeker nog een keer terug!
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk 3-gangendiner met tonijntartaar en zeekraal en lekkere sausjes als voorgerecht. Als hoofdgerecht heek en leuke en smakelijke bijgerechten!
Het dessert bestond uit 6 heerlijke elementen, waaronder ijs en een brownie! Mmmm helemaal voortreffelijk!!
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Mooie zaak, eten was redelijk. Vlees te doorbakken en groente te zout. Oesters niet dagvers maar smakelijk. Bediening was ronduit slecht. te opdringerig. Dik personeel. Leken er weinig zin in te hebben. Al met al (buiten de inrichting) gewoon niet goed. Zeker voor deze prijs.
Annemarie J.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Hier ook met de AH restaurantdeal gegeten. Anders dan op de site staat is het geen keuzemenu maar een vast menu. Wij vonden dat erg Jammer, de vorige keer mochten we namelijk wel zelf kiezen. De serveerster beweerde dat dat niet zo was en zelfs toen we de site lieten zien, zei ze dat het de schuld was van Iens en dat die de website niet updaten ed.... Ons menu bestond uit vooraf tonijn, die was erg lekker het hoofdgerecht was heekfilet, heel jammer om zo’n goedkoop stuk vis te serveren, was echt een tegenvaller, het desser bestond uit ijs en chocolade allebei dingen waar ik persoonlijk niet van hou, maar het zag er heel mooi uit. Uiteindelijk was het toch nog best prijzig voor wat er geserveerd werd. Ik denk dat je juist met zo’n actie moet proberen om nieuwe klanten te werven, maar op deze manier ga je toch met gemengde gevoelens weg en ik kom hier ook zeker niet meer terug.
Imanda G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Prima sfeer. Het eten was heerlijk en mooi opgediend. Personeel aardig en efficiënt.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Een prima restaurant! De AH-actievoorwaarden waren goed.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Zaaalig gegeten, voor herhaling vatbaar!
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Op het terras gezeten, bediening correct, eten en wijn prima.