Restaurant VIS&MEER

31-302000188

Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant VIS&MEER

Het bourgondische van de mediterrane kuststreken

Gelegen aan de Drieharingstraat, kan het nog toepasselijker? Maar zoals de naam al doet vermoeden, hebben ze hier meer te bieden dan perfect bereide vis. Spannende combinaties van vlees en vis, een grote open keuken in een industriële, robuuste ruimte met uitmuntende, gastvrije service. Bij mooi weer is een plekje op het terras aan te raden!

Meer informatie over restaurant Restaurant VIS&MEER

Diner: maandag t/m zondag 17:00 - 22:00
Lunch: dinsdag t/m zondag vanaf 12:00

J.G. T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Zeer smaakvolle en mooi opgemaakte borden. Verrassende combinaties van vis en vleesgerechten. Heerlijke diversiteit en kleurensamenstellingen. Behalve de goede smaken wil het oog natuurlijk ook wat. Goede kok en vriendelijke gastvrouwen. Wij hadden een topavond.
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
AH verrassingsmenu genoten. Was heerlijk, goeie bediening en fijne sfeer
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het is en blijft een heerlijk visrestaurant (met een beetje vlees op de kaart), goede bijpassende wijnen, niet heel goedkoop, maar wel in lijn met de kwaliteit, goede bediening alleen best wel rumoerig in het achterste gedeelte van het restaurant.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Samen met mijn partner gingen wij voor het AH actie menu. Heerlijk gegeten, het verrassingsmenu hield in: een mooi en lekker voorgerecht en een lekker hoofdgerecht met daarna ook een prima dessert. De sfeer is levendig, iets wat wij als prettig ervaren. Super vriendelijke bediening. Komen zeker terug.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Lekker eten, verstaanbaar converseren, vriendelijke bediening, prettige omgeving. Zeker aan te bevelen!
Pascal W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Op zoek naar een restaurant met de korting van AH, kwamen we bij Vis en Meer. We werden leuk ontvangen door een zeer gastvriendelijke dame. Kregen een leuke tafel voorin. Vervolgens was er de mogelijkheid om door te geven wat we niet wilden (qua ingrediënten). En we kregen de optie voor een extra tussengerecht (zeker nemen, was echt geweldig!) wij hebben heerlijk gegeten, en een lekkere wijn gedronken. Topavond
David S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het eten was erg lekker, maar de porties misschien een beetje klein. De service was prima en het personeel erg vriendelijk. Ik zou het zeker aanraden en ik kom nog terug.
Craig T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Kwaliteit / prijs verhouding is compleet scheef. Veel te duur voor wat je kreeg. Er zijn veel betere opties in Utrecht.
Kimberley B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Goed eten en goede service, met de AH kaart krijg je een verrassingsmenu. Persoonlijk voor mij was dit een beetje een teleurstelling omdat ik het heerlijke menu ken en graag zelf mijn gerechten had gekozen. Uiteraard begrijpelijk dat niet alle gerechten aangeboden kunnen worden

Al met al een leuk restaurant.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Tweede keer in dit restaurant. Duidelijk minder dan de eerste keer.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het 3 gangenmenu was verrassend. Ook de wijn heerlijk. Het personeel was erg gastvrij en vriendelijk.
Margreeth S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten met de AH bonnen, vriendelijk personeel en een zalig menu, we komen snel weer terug.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Kwaliteit van het AH menu was boven verwachting.
Guila S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Toen ik zei dat het om een AH-aktie ging, kregen we een tafeltje achterin de zaal en was de bediening eventjes niet erg aardig. Maar dat trok in de loop van de avond bij. Prima eten, prima wijn. We hebben wel moeten vragen of de muziek wat zachter mocht, wat meteen gebeurde. Al met al toch wel een aanrader.
Bart O.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Bijzonder lekkere gerechten. Dit keer met de AH actie gegeten. Heerlijk drie gangen diner gekregen, met bijpassende wijnen. Service is zeer goed. Gezellige sfeer. Ondertussen mijn favoriete restaurant van Utrecht geworden!
Frank F.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijke visgerechten, goed op smaak en fijne service. Tevens ruime keuze uit wijnen.
Reitze E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance! Voor ons was het een jaar geleden dat we hier voor het laatst gegeten hebben. De kwaliteit en gastvriendelijkheid is nog steeds hetzelfde! Een aanrader dit restaurant!
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk eten, erg snel alle gangen, soms iets te snel.
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Jammer dat de suggestie wordt gewekt dat je hier met de Albert Heijnactie korting krijgt. In werkelijkheid heb je niks te kiezen en dient het restaurant gewoon de duurste gerechten op, waardoor je per saldo geen korting krijgt. Heb er een beetje sigaar uit eigen doosgevoel bij. Omdat ik niets moet hebben van vage beloften die niet worden nagekomen, kan ik dit restaurant helaas niet aanraden. Geeft niet, er is vis en meer visrestaurants! Overigens: lekker gegeten, maar echt veel te duur.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het is erg mooi en gezellig ingericht maar de akoestiek is vreselijk. Als het vol zit is er erg veel geluid.
De prijs van de wijn is absurd. De gastvrouw noemde wat wijnen op toen we vroegen welke wijnen ze hadden. Die bleken later 6,50 tot zelfs 8 euro per glas te kosten. Dat was er niet bij verteld.
Gelukkig was het eten fantastisch!