Restaurant VIS&MEER

Drieharingstraat 4 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-302000188

Over het restaurant Restaurant VIS&MEER

Het bourgondische van de mediterrane kuststreken

Gelegen aan de Drieharingstraat, kan het nog toepasselijker? Maar zoals de naam al doet vermoeden, hebben ze hier meer te bieden dan perfect bereide vis. Spannende combinaties van vlees en vis, een grote open keuken in een industriële, robuuste ruimte met uitmuntende, gastvrije service. Bij mooi weer is een plekje op het terras aan te raden!

Meer informatie over restaurant Restaurant VIS&MEER

Diner: maandag t/m zondag 17:00 - 22:00
Lunch: dinsdag t/m zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant VIS&MEER

Rico J.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten, goede vlotte bediening. Terrasweer en ambiance super. Coquilles als voorgerecht, perfecte taste. Partner had pompoensoep, erg lekker. Het hoofdgerecht zeebaars en zalm was heerlijk gegaard met mooie bijgerechten. Nu in afwachting van dessert. Hier gaan we nog vaak terugkomen.
K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
betere vis heb ik nog nergens gegeten, het visplateau is een aanrader met een mix van koud en warm, fijne wijnkaart, bediening, sfeer.
Sharina Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten en spontane leuke bediening! Het eten wordt mooi geserveerd. Wij waren met dodenherdenking daar eten en om 20.00 regelde zij zeer goed dat het stil was in het restaurant, complimenten!
Henk Jan K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Ik was met 2 vrienden. Ik heb samen met 1 vriend het VIS&MEER menu gekozen (minimaal 2 personen) en dan de versie inclusief Kreeft voor 49,95 p.p.. Lekker en veel afwisselende vissoorten en schelpdieren. Achteraf heb ik een warme appeltaart met ijs gehad wat ook erg lekker smaakte. Vriendelijke bediening. Ander vriend had zeebaars. Gewoon prima restaurant.
CTEM H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gezellige locatie, lekkere stoelen, vlotte en vriendelijke bediening en dat op een centrale plek in Utrecht.
Vooral visgerechten (dat was te verwachten ;-)), van goede kwaliteit en goed klaargemaakt.
Niet echt goedkoop, de toetjes zijn zeker best duur, maar de drankjes heel redelijk van prijs.
We komen hier vast nog eens terug!
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Super restaurant!
Chrit V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Voorgerecht en tussengerecht heerlijk. Hoofdgerecht (asperges met zalm) was minder: smaak goed, maar niet bijzonder, en gerecht was niet heet genoeg bij het serveren. Sfeer en bediening uitstekend. Al met al waren wij heel tevreden.
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk eten, mooi opgemaakte borden.
Top bediening. Echt een aanrader.
Wouter M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Niet goedkoop, maar wel goed. Mooie ruimte, goed eten. redelijk aan de prijs, vooral de drankjes. Flessen water zijn bespottelijk duur; waarom geen kraanwater aangeboden?
Vivian V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Fantastisch restaurant! zeer goed eten en professionele bediening. Wij komen hier erg graag.
Carina V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hebben weer lekker gegeten in een plezierig restaurant. Komen hier met enige regelmaat en zijn nog nooit teleurgesteld
blink.y B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Het eten viel ons tegen, zeker gezien de prijzen. Niet heel bijzonder en m.i. te vet. Een hoofdgerecht is rond de € 20,- dus best aan de prijs. Wat wel heel goede service was dat wij nadat we dit aan hadden gegeven het dessert gratis kregen. Aan de service en de gezelligheid zal het zeker niet liggen maar m.i. zijn de prijzen niet in verhouding met het eten. Was er al twee keer eerder geweest, ongeveer 2 jaar geleden, toen had ik deze ervaring niet. Op een dinsdag gezellig druk! Wat wel ook heel leuk is dat je lekker buiten kan zitten op een verward terras in een hele leuke steeg in Utrecht.
Valesca H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. In het begin ging het wat rommelig mbt brood uitserveren en verkeerde wijn brengen, maar daarna ging het foutloos.
hans.verkleij .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gezellige inrichting en goed eten. Ondanks drukte toch snelle bediening maar maakte door drukte niet veel persoonlijk contact.
Ariaan V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Super vriendelijl personeel. Tafeltjes wel wat dicht bij elkaar. Eten is echt heerlijk. We hadden de vis en meer plateau. Prima voor twee personen. Echt grote eters misschien een voorgerecht nemen
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eerlijk gezegd had ik er meer van verwacht. Het voorgerecht oogde rommelig op het bord. Hoofdgerecht zalm was niet bijzonder of speciaal. Ontvangst was zeer vriendelijk maar de bediening totaal niet. De dame in kwestie was eerder arrogant en narrig. Sorry, ik kom niet meer terug.
S M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk hoofdgerecht (zalm) en zalig nagerecht (o.a. citroentaartje), relaxte en geïnteresseerde bediening, fijne muziek.
B_Sparks .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Eten was zeer goed maar er was veel te veel lawaai. Wij zaten met zijn zessen aan een ronde tafel maar het was onmogelijk om met degene die tegenover je zet een gesprek te voeren.
De bediening was beleefd maar er werd niet op gelet of je nog wat te drinken had. Zelfs bij het opnieuw bestellen van drinken werd dit alleen gevraagd aan de persoon de het bedienend personeel riep.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Waren al een tijdje niet bij Vis & Meer geweest, maar na weggelopen te zijn bij een ander Utrechts restaurant (wegens waardeloze ontvangst) op zaterdagavond op de bonnefooi binnengelopen. Gelukkig was er een tafel vrij. Supervriendelijke bediening, heerlijke fruits de mer en een smaakvolle witte wijn. En het toetje was echt een van de lekkerste die we ooit hebben gegeten. Topavond gehad; komen zeker snel een keer terug.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Mosselen waren te gaar, dus taai. Na gesprek met de bedieningen kwamen er nieuwe. Waren slechts iets beter, maar wel vol met kapotte schelpen.
Bouillabaise had weinig smaak en lauw.
Wij snappen niet waarom dit restaurant zo hoog scoort.