Restaurant VIS&MEER

31-302000188

Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant VIS&MEER

Het bourgondische van de mediterrane kuststreken

Gelegen aan de Drieharingstraat, kan het nog toepasselijker? Maar zoals de naam al doet vermoeden, hebben ze hier meer te bieden dan perfect bereide vis. Spannende combinaties van vlees en vis, een grote open keuken in een industriële, robuuste ruimte met uitmuntende, gastvrije service. Bij mooi weer is een plekje op het terras aan te raden!

Meer informatie over restaurant Restaurant VIS&MEER

Diner: maandag t/m zondag 17:00 - 22:00
Lunch: dinsdag t/m zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant VIS&MEER

Marco L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Als je vlees of vis eet is dit zeker een aanrader. Voor vegetariërs valt het erg tegen. Nee die zouden dit restaurant beter kunnen overslaan.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Erg lekker vis plateau op bij Vis en Meer met een leuke variatie aan koude en warme vissoorten. Had alleen een paar schelpjes met veel zand erin en ik vond het peperlaagje om de tonijn veel te overheersend. Het chocolade toetje is ook erg lekker. Leuke restaurant en goede bediening.
Esther F.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Heerlijk gegeten
Betty H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Lekker gegeten en bediening was professioneel en vriendelijk. De muziek mag voor mij uit of een flink stuk minder, het is al levendig genoeg. Ga hier zeker nog eens terug.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prima gegeten en een mooi menu.
Gerda O.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Gezellig restaurant. Prima eten en goede service. Alleen jammer dat je, net als bij veel andere restaurants, niet uit de kaart kan kiezen. Menu was overigens zeer goed.
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Via AH bin geboekt, geen voorkennis.
Erg kekker gegeten, vriendelijke bediening en mooi oogediend
Mieke C.
Leuke zaak. Geweldig eten. Super leuke en vriendelijke bediening
Margo E.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Top! Heel attent en meedenkend en bovenal: overheerlijk eten! Beslist een aanrader!
Nynke W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Gebruik gemaakt van de AH korting en het vastgestelde menu gegeten. Heerlijk! Goede gerechten, goede wijn erbij genomen.
J.H. V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Gegeten met AH dinerbon
V K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
menu was voor lichte lunch voldoende, maar voor diner waren de porties te klein
Marten K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat meer dan een uur wachttijd. Dat vonden we erg lang. We hebben het besproken met de bediening.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Gegeten via AH restaurantzegelactie. Konden daardoor alleen het verrassingsmenu krijgen en niet kiezen uit de kaart. Mijn dochter en ik vonden het voorgerecht heerlijk. Het hoofdgerecht was kabeljauw, wat goed klaargemaakt was, maar we nooit zelf gekozen zouden hebben. Het nagerecht was erg zoet, wat ik wel lekker vond, maar mijn dochter niet en dus jammer dat ze niet iets anders kon kiezen.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Hier al meerdere keren geweest en altijd is alles goed en prettig geregeld.
Het eten is verrassend en goed van smaak.
Eigenlijk niets te klagen.
Brian M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Eten, vis en vegetarisch mooie gepresenteerd en van goede smaak. Desondanks zeer hoge drukte hoeften wij niet te lang te wachten maar ietjes sneller was prettiger.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Met de AH-restaurantactie hier het drie gangen verrassingsdiner genoten. De actie is uit te breiden naar een vier gangen verrassingsdiner voor 11.50 euro p.p. Dit hebben we niet gedaan.
Ik schrijf dus niet wat we hebben gegeten, maar het waren mooie en lekkere gerechten en heerlijk dessert. Porties precies genoeg. (Miste stiekem wel frietjes).
Prettige bediening die uitleg geeft van wat er op je bord ligt, en kan adviseren welke wijn past bij het gerecht. Alleen jammer dat ze geen karaf met kraanwater serveren.
Cootje M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Met de AH restaurant actie op aanraden van meerdere mensen gereserveerd. Al meerdere malen te horen gekregen dat dit een goed restaurant is, als is het wat aan de prijs. Vandaar met de actie. Wat ik al eerder opgemerkt heb en hier weer; met de actie is het erg beperkt. Het eten was niet slecht, maar ook geen wauw-factor en, waar de bon toch voor bedoeld is; 'hier ga ik weer eten'-factor. ERG jammer dat het weer zo moet. Als het zo moet, doe dan gewoon niet mee met de actie.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Echt een geweldige avond gehad met prachtige en zeer smakelijke gerechten!
Job V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Na diverse teleurstellingen met de AH bon nog eenmaal geprobeerd: en zie: eindelijk weer eens een restaurant dat zich er niet met een " jantje van Leiden" afmaakt heerlijk voorgerecht, goed hoofdgerecht en een leuk dessert. Bovendien een bediening, die je het gevoel gaf gast te zijn, AHbon of niet.
We komen, ook zonder AH bon , graag terug!