Over het restaurant Restaurant Vis aan de Maas

Het perfecte visje

Een paradijs voor visliefhebbers aan de Rotterdamse Maas! Zeker omdat chef en eigenaar Ron Meulman veel van zijn gerechten sous-vide (in een vacuüm) bereidt om structuur en smaak zoveel mogelijk te behouden. Vis zoals je 'm nog nooit eerder proefde. Ook mooi meegenomen: de vis is altijd duurzaam gevangen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vis aan de Maas

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 00:00

C H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Met een vriendin hier wezen eten. Vriendelijke, zij het wat ongeorganiseerde bediening. Kleine zaak, ik vind het persoonlijk wat ongezellig ingericht, maar de sfeer is goed.
Maar waar het om draait: het eten. Dat was goed. We zijn begonnen met een half dozijn oesters met vinaigrette en tabasco. Die waren lekker, maar er zat wat gruis in. (opmerking van de bediening: ik maakte ze vandaag voor het eerst open....) Dan daarna de scampis pilpil. Hadden wat mij betreft wat pittiger en wat korter gebakken gemogen, maar smaakten verder goed. Daarna voor ons allebei kreeft: a la plancha en gratiné. Kreeft was heerlijk mals en sappig, goed bereid, wat mosseltjes erbij, frietjes erbij. Prima! We komen vast nog wel eens terug. Pluspunt is ook dat je recht voor de deur ruim kunt parkeren.
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Via Groupon een 3 gangen diner genoten. Beperkte keuze, maar dat was geen probleem met het heerlijke aanbod. Gemoedelijke sfeer met rustige achtergrond muziek. Vriendelijke correcte bediening. Eten was om je vingers bij af te likken. En ook nog goeie koffie toe, maakte het helemaal af.
Terence V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was lekker, bediening was iets wat ongeorganiseerd, maar wel vriendelijk. Was veel van de kaart niet beschikbaar zoals het kaasplankje.
puck1955 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We zijn vanavond met een grouponbon hier wezen eten en het was verrukkelijk. Bediening was goed en zeer vriendelijk. We komen zeker nog eens terug. Leuke avond met hele leuke muziek. Genieten een aanrader.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuke combinatie tussen authentieke en moderne inrichting. Prachtig uitzicht. Vriendelijk personeel dat erg leuk leek samen te werken. Heerlijke gerechten met redelijke tot grote porties. Jammer dat het kaasplankje op was.
Andrea Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De kritiek over de bediening hebben ze zich blijkbaar aangetrokken, want hoewel mijn nichtje en ik voorbereid waren op lang wachten, kregen we alle gerechten heel vlot, de bediening was vriendelijk en attent en we hebben heerlijk gegeten. Complimenten!
schakeldick .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben met z'n vieren heel gezellig gezeten, leuke bediening ook, heerlijke gerechten. Prima kwaliteit. Top.
Mooi gelegen aan het water, wel industriegebied, dus ' avonds wel beetje uitgestorven.
petravdwelle1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima gegeten met een vriendelijke bediening. Parkeren was geen probleem. De jassen worden in de kelder gebracht dus dat is lastiger.
Roffa01 V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We aten mijn zijn vieren bij Vis a/d Maas. Het was nogal druk voor de aanwezige bediening. Wat tegenviel bij een restaurant van dit niveau is het weigeren van het serveren van gewoon kraanwater, zelfs als je een prijzige fles wijn bestelt. De gerechten waren in het algemeen prima. Alleen trof degene die een zeewolf had besteld, het niet omdat die niet gaar genoeg was. We kregen een nieuw gerecht, maar helaas gold daarvoor hetzelfde en toen hebben we het maar opgegeven. De sfeer in het restaurant is overigens aangenaam, met rustige achtergrondmuziek.
jaclie .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
we hebben vis gegeten van een prima kwaliteit, en ook erg lekker klaargemaakt.
sfeervol restaurant, vriendelijke bediening
Tatiana E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het was leuk en gezellige avondje bij de restaurant Vis aan de Maas. Het keuken was uitstekend, service is perfect.Wij waren erg tevreden. Tot volgende keer!
R-MBU .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
erg prettige bediening

was/werd goed rekening gehouden met vragen en wensen

Was een heerlijke rustige gedempte omgeving qua geluiden van andere gasten

Eten kwam in een goed tijdsverloop

Smakkelijk gegeten...ook door niet vis eter
Frami .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prettige ontvangst; bediening de hele avond attent en vriendelijk. Voor iemand die niet kan kiezen was het voorgerecht met een selectie van voorgerechten een goede, maar wel prijzige (€ 19) binnenkomer. Het hoofdgerecht - roggevleugel - was heerlijk; het garnituur viel wat tegen. Het dessert bestaande uit drie soorten sorbet ijs met fruit was uitstekend. Het chocolade dessert van mijn vriend was ook prima. De Spaanse wijn Rueda paste uitstekend bij de vis. De Spaanse koffie met cognac viel tegen; in Spanje veel beter.
eacoors .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Een 4 gangen keuzemenu gebruikt met 3 personen. De tonijnsalade welke als eerste werd geserveerd was redelijk vers , maar werd verder erg basaal opgediend. Het vervolg , een vis-en kreeftensoep , was niet echt warm, werd qua smaak erg overvleugeld door 'visvocht"en zowel de minieme stukjes kreeft als de gevarieerde stukjes via hadden van zichzelf een nauwelijks te onderscheiden smaak.
Als hoofdgerecht kozen we voor zeewolf. De bediening liet ons echter weten 'dat dit niet leverbaar was door de staking in Zeeland" ( ! ?????) . Ze wees ons op een "heerlijk alternatief" t.w. roggevin met kappertjes.
Helaas kozen wij alle drie voor dit hoofdgerecht. Het bleek een gepaneerd stuk witvis te zijn, wat erg varieerde in vorm en dikte, met een zeer vettige smaak. Het deed ons denken aan "het gebakken scholletje van de marktkraam ", maar aan de geserveerde witvis was geen enkele vissmaak te ontdekken. De kleine aanvullingen welke werden mee geserveerd waren eveneens vet en smakeloos en enkel op het oog te definiëren.
Op de vraag van de bediening of het smaakte gaven wij aan dat het niet smaakte maar als vet en smakeloos werd ervaren. Er werd enkel gereageerd met een "oh ".
Ook verrassend ....de geserveerde droge wijn werd als multi- functioneel omschreven. Hadden wij nog nooit van gehoord in dit kader. Kortom begrijpen wij niet hoe dit etablissement aan een zo positief cijfer / oordeel kan komen.
Mo D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten. Helaas hebben we echt super lang moeten wachten op ons eten en omdat de meiden vn de bediening mee gingen helpen in de keuken was de kwaliteit van de bediening echt onder de maat. Iedereen in het restraurant had inmiddels al gevraagd hoelang het nog ging duren. Het is daarnaast ook nog erg prijzig. Ondanks het heerlijke eten ga ik door het lange wachten, slechte bediening en de prijs niet zo snel meer terug
cocky V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ontvangst heel aardig. Leuke inrichting. Wat leuk is, is dat je a la carte kunt eten en elk 2e gerecht gratis is (het goedkoopste van de 2) Sommige dingen rommelig, waarom verpakkingsdozen met servetten opgestapeld in zicht naast je tafeltje?
We kregen na 30 minuten pas de kaart met de uitleg erbij, als ik nu bij plaats nemen de kaart al geef, moet u zo lang op uw eten wachten, dus krijgt u de kaart straks, dan lijkt t wachten korter. Dus na 30 minuten de kaart. Daarna duurde het nog een uur voor we ons voorgerecht kregen. Als je om 18.30 uur binnen bent en pas om 20 uur je eerste eten krijgt duurt dat best lang. Diverse voorafjes voor 19 euro, zag er aardig uit, maar erg aan de prijs. (sashimi zonder maar iets aan smaakmaker erbij bijv.)
Na t voorgerecht duurde het weer 50 minuten voor t hoofdgerecht kwam. De serveerster zei: Nou, ik heb t beloofd he!! Sneller dan anderhalf uur. We hadden prima rog vleugel, maar dit werd begeleid door wat rare uitgedroogde groenten, die al hard aan voelden. Friet was daarentegen prima. Om 21.45 durfden we de gok voor een dessert of koffie niet meer aan, aangezien we voor middernacht thuis wilden zijn.
Kortom: Hier zien ze ons echt niet meer terug. Te hoge prijzen voor eetcafé kwaliteit. Lekker wijntje van 6,75 in de supermarkt waar we 29,50 voor betaalden, die ze niet aan tafel openmaken etc etc. Dus waar je maar van moet geloven dat de inhoud ook echt in de fles hoort. Personeel maakt wel grapje over t lange wachten, maar doet er verder niets aan. Zonde, want t is een leuke locatie!
hanshorst .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
In twee woorden: Uitstekend gegeten! Het eten was prima, evenals de bediening; attent, vriendelijk en vlot. De sfeer is rustig en aangenaam.
bollin1950 B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Al eerder gegeten, sfeer is goed evenals het eten. Ondanks ziekte van een personeelslid verliep alles soepel. De inrichting mag hier en daar wel wat opgefrist worden
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten leuke menu kaart. Er stonden zoveel lekkere dingen op dat het moeilijk was om te kiezen. De kennis van de bediening is goed en ze zijn erg vriendelijk! Al met al een heerlijk avondje uit. Bedankt Vis aan de Maas
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een mooi, modern en sfeervol restaurant, waar we met de AH actie heerlijk hebben gegeten! We waren met z'n vieren, 2 personen hadden de zalmtartaar, 1 de halve kreeft, en 1 de sushi als voorgerecht, alles smaakte prima. Als hoofdgerecht had 1 persoon de zwaardvis, 1 de tonijn, 1 gamba's en 1 had 2 slibtongen. Alles smaakte perfect, er zat wel weinig garnering op het bord, maar we kregen een schaal huisgemaakte frites. Het nagerecht dat uit diverse gerechtjes bestonden, met koffie of thee, was een heerlijke afsluiter. Dit restaurant is een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar!