Over het restaurant Restaurant Vis aan de Maas

Het perfecte visje

Een paradijs voor visliefhebbers aan de Rotterdamse Maas! Zeker omdat chef en eigenaar Ron Meulman veel van zijn gerechten sous-vide (in een vacuüm) bereidt om structuur en smaak zoveel mogelijk te behouden. Vis zoals je 'm nog nooit eerder proefde. Ook mooi meegenomen: de vis is altijd duurzaam gevangen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vis aan de Maas

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 00:00

eacoors .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Een 4 gangen keuzemenu gebruikt met 3 personen. De tonijnsalade welke als eerste werd geserveerd was redelijk vers , maar werd verder erg basaal opgediend. Het vervolg , een vis-en kreeftensoep , was niet echt warm, werd qua smaak erg overvleugeld door 'visvocht"en zowel de minieme stukjes kreeft als de gevarieerde stukjes via hadden van zichzelf een nauwelijks te onderscheiden smaak.
Als hoofdgerecht kozen we voor zeewolf. De bediening liet ons echter weten 'dat dit niet leverbaar was door de staking in Zeeland" ( ! ?????) . Ze wees ons op een "heerlijk alternatief" t.w. roggevin met kappertjes.
Helaas kozen wij alle drie voor dit hoofdgerecht. Het bleek een gepaneerd stuk witvis te zijn, wat erg varieerde in vorm en dikte, met een zeer vettige smaak. Het deed ons denken aan "het gebakken scholletje van de marktkraam ", maar aan de geserveerde witvis was geen enkele vissmaak te ontdekken. De kleine aanvullingen welke werden mee geserveerd waren eveneens vet en smakeloos en enkel op het oog te definiëren.
Op de vraag van de bediening of het smaakte gaven wij aan dat het niet smaakte maar als vet en smakeloos werd ervaren. Er werd enkel gereageerd met een "oh ".
Ook verrassend ....de geserveerde droge wijn werd als multi- functioneel omschreven. Hadden wij nog nooit van gehoord in dit kader. Kortom begrijpen wij niet hoe dit etablissement aan een zo positief cijfer / oordeel kan komen.
Mo D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten. Helaas hebben we echt super lang moeten wachten op ons eten en omdat de meiden vn de bediening mee gingen helpen in de keuken was de kwaliteit van de bediening echt onder de maat. Iedereen in het restraurant had inmiddels al gevraagd hoelang het nog ging duren. Het is daarnaast ook nog erg prijzig. Ondanks het heerlijke eten ga ik door het lange wachten, slechte bediening en de prijs niet zo snel meer terug
cocky V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ontvangst heel aardig. Leuke inrichting. Wat leuk is, is dat je a la carte kunt eten en elk 2e gerecht gratis is (het goedkoopste van de 2) Sommige dingen rommelig, waarom verpakkingsdozen met servetten opgestapeld in zicht naast je tafeltje?
We kregen na 30 minuten pas de kaart met de uitleg erbij, als ik nu bij plaats nemen de kaart al geef, moet u zo lang op uw eten wachten, dus krijgt u de kaart straks, dan lijkt t wachten korter. Dus na 30 minuten de kaart. Daarna duurde het nog een uur voor we ons voorgerecht kregen. Als je om 18.30 uur binnen bent en pas om 20 uur je eerste eten krijgt duurt dat best lang. Diverse voorafjes voor 19 euro, zag er aardig uit, maar erg aan de prijs. (sashimi zonder maar iets aan smaakmaker erbij bijv.)
Na t voorgerecht duurde het weer 50 minuten voor t hoofdgerecht kwam. De serveerster zei: Nou, ik heb t beloofd he!! Sneller dan anderhalf uur. We hadden prima rog vleugel, maar dit werd begeleid door wat rare uitgedroogde groenten, die al hard aan voelden. Friet was daarentegen prima. Om 21.45 durfden we de gok voor een dessert of koffie niet meer aan, aangezien we voor middernacht thuis wilden zijn.
Kortom: Hier zien ze ons echt niet meer terug. Te hoge prijzen voor eetcafé kwaliteit. Lekker wijntje van 6,75 in de supermarkt waar we 29,50 voor betaalden, die ze niet aan tafel openmaken etc etc. Dus waar je maar van moet geloven dat de inhoud ook echt in de fles hoort. Personeel maakt wel grapje over t lange wachten, maar doet er verder niets aan. Zonde, want t is een leuke locatie!
hanshorst .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
In twee woorden: Uitstekend gegeten! Het eten was prima, evenals de bediening; attent, vriendelijk en vlot. De sfeer is rustig en aangenaam.
bollin1950 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Al eerder gegeten, sfeer is goed evenals het eten. Ondanks ziekte van een personeelslid verliep alles soepel. De inrichting mag hier en daar wel wat opgefrist worden
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten leuke menu kaart. Er stonden zoveel lekkere dingen op dat het moeilijk was om te kiezen. De kennis van de bediening is goed en ze zijn erg vriendelijk! Al met al een heerlijk avondje uit. Bedankt Vis aan de Maas
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een mooi, modern en sfeervol restaurant, waar we met de AH actie heerlijk hebben gegeten! We waren met z'n vieren, 2 personen hadden de zalmtartaar, 1 de halve kreeft, en 1 de sushi als voorgerecht, alles smaakte prima. Als hoofdgerecht had 1 persoon de zwaardvis, 1 de tonijn, 1 gamba's en 1 had 2 slibtongen. Alles smaakte perfect, er zat wel weinig garnering op het bord, maar we kregen een schaal huisgemaakte frites. Het nagerecht dat uit diverse gerechtjes bestonden, met koffie of thee, was een heerlijke afsluiter. Dit restaurant is een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar!
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was erg goed! Wat dat betreft geen klagen. Maar de bediening viel erg tegen. In het begin waren ze vlot en vriendelijk maar tegen het einde was onze serveerster enkel met 2 gasten aan 1 tafel aan t kletsen en had ze geen enkel oog voor de andere tafels. Zonde! Dat deed toch echt af aan de totale ervaring.
D. L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een prima sfeer.
Het wachten tussendoor was net wat te lang, vond vooral de 12-jarige die mee was.
De smakelijke gerechten maken het wachten waard.
Prijstechnisch net wat aan de dure kant. Het scheelt dat wij 1 menu van gratis kregen middels de AH-zegelactie.
Joh V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wat een leuke ervaring , mooi verse producten en prima bereid' mooi proefbordje met verse garnalen , paling , oester en gerookte zalm .daarna heerlijke mosseltjes en vervolgens een heerlijke, mooi gebakken verse Noordzee tong! Helemaal lekker!!
schakeldick .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Geweldig en enorm genoten van het eten, perfecte kwaliteit bediening zeer gastvrij. Zeker aan te bevelen.
Wij gaan zeker hier terug komen.
Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het zal volgens de recensies wel een chique restaurant zijn en super bereide vis. Maar, bij binnenkomst kregen mensen die na ons kwamen eerder de menukaart; op zich een drama maar wel raar. Na 20 minuten kwam er iets van brood op tafel en na nog eens 20 minuten gewacht te hebben kwam men vragen wat we wilden eten. Om dan na weer 20 minuten wachten terug te komen met de mededeling dat dat op was. Na anderhalf uur wachten zijn we weg gegaan, zonder dat er ook nog maar iets van eten op tafel stond. Ze waren dan wel zo sportief om geen geld in rekening te brengen. Enige tijd geleden zijn we daar ook al eens geweest toen was men ook niet echt snel. Maar nu was het wel heel erg lang wachten, te lang. Wij eten vaak vis en komen ook in diverse restaurant, de eerste keer was de vis goed, maar vele andere restaurant doen er niet voor onder. De speciale manier van bereiden zegt mij niet veel, ik let op smaak etc,
Dus i totaal helaas een teleurstellende ervaring.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
deze avond was niet echt geschikt gezien stress bij bediening en keukenpersoneel om een
passende en objectieve recensie te schrijven
Leen D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
19 november geweest in Vis aan de Maas. Bediening erg vriendelijk en de vis was voortreffelijk. Kom zeker nog een keer terug.
JJanse .
We hebben prima gegeten.
Lekker vers brood vooraf met een knoflooksausje en een amuse.
Bediening en ontvangst bijzonder hartelijk en attent.
Vis klaarmaken kunnen ze erg goed.
Het is alleen jammer dat je geen kraanwater kunt krijgen.
Gert '.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Leuke amuse en, warme verse broodjes vooraf.
Eten was prima, vis en vlees heerlijk, alleen is de carpaccio geen aanrader, waterig en smakeloos, niet lekker.
Wel netjes opgelost daarna, kan gebeuren, het is ook een vis restaurant, de Angus Steak en Pepersaus waren heerlijk.
Mooi gelegen, sfeervol ingericht, tafeltjes voor 2 personen aan de kleine kant.
Al met al een aanrader.
Will6118 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Als amuse kregen wij een forrel wat best goed smaakte. Het was niet heel bezonder maar lekker.
Als voorgerecht heb ik de Spaanse Gamba's genomen wat zeker een aanrader is. Mijn partner nam de sushi en sashimi wat naar mijn idee beter kon. De rijst was niet nog klaar.
Als hoofdgerecht namen wij de surf&turf en heb ik een Canadese kreeft genomen. Het eten was zeker lekker, met name de black angus. De zeevruchten waren lekker maar wederom niet bijzonder qua smaak.
Als toetje hebben wij een speciale creme brulee en cheesecake genomen. Lekker toetje zonder al te veel fratsen eraan.

Samengevat: het eten was simpel maar lekker. Voor dit budget denk ik dat er betere opties zijn.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Voor tweede keer er gegeten en was weer net zoheerlijk als de eerste keer,lekker vers en met zorg bereid.
Bediening ondanks de drukte hartelijk en attent , een echte aanrader!!
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Prima gegeten. Het Spaanse stoofpotje is voor de liefhebbers van inktvisjes een toppertje maar zelf ben ik niet zo gecharmeerd van de beestjes. Dus volgende keer een andere keuze maken. Het nagerecht vond ik prachtig. Hele vriendelijke bediening.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Teleurstellend 2uur wachten voor voor gerecht kwam. Bediening erg amateuristisch totaal geen oog voor klant. Eten redelijk tot smaakloos zelfs friet smaakt naar vis. Toilet was verstopt. Kom hier nooit meer'!