Over restaurant Restaurant Vis aan de Maas

Het perfecte visje

Een paradijs voor visliefhebbers aan de Rotterdamse Maas! Zeker omdat chef en eigenaar Ron Meulman veel van zijn gerechten sous-vide (in een vacuüm) bereidt om structuur en smaak zoveel mogelijk te behouden. Vis zoals je 'm nog nooit eerder proefde. Ook mooi meegenomen: de vis is altijd duurzaam gevangen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vis aan de Maas

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 00:00

Joh V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wat een leuke ervaring , mooi verse producten en prima bereid' mooi proefbordje met verse garnalen , paling , oester en gerookte zalm .daarna heerlijke mosseltjes en vervolgens een heerlijke, mooi gebakken verse Noordzee tong! Helemaal lekker!!
Schakeldick .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Geweldig en enorm genoten van het eten, perfecte kwaliteit bediening zeer gastvrij. Zeker aan te bevelen.
Wij gaan zeker hier terug komen.
Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het zal volgens de recensies wel een chique restaurant zijn en super bereide vis. Maar, bij binnenkomst kregen mensen die na ons kwamen eerder de menukaart; op zich een drama maar wel raar. Na 20 minuten kwam er iets van brood op tafel en na nog eens 20 minuten gewacht te hebben kwam men vragen wat we wilden eten. Om dan na weer 20 minuten wachten terug te komen met de mededeling dat dat op was. Na anderhalf uur wachten zijn we weg gegaan, zonder dat er ook nog maar iets van eten op tafel stond. Ze waren dan wel zo sportief om geen geld in rekening te brengen. Enige tijd geleden zijn we daar ook al eens geweest toen was men ook niet echt snel. Maar nu was het wel heel erg lang wachten, te lang. Wij eten vaak vis en komen ook in diverse restaurant, de eerste keer was de vis goed, maar vele andere restaurant doen er niet voor onder. De speciale manier van bereiden zegt mij niet veel, ik let op smaak etc,
Dus i totaal helaas een teleurstellende ervaring.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
deze avond was niet echt geschikt gezien stress bij bediening en keukenpersoneel om een
passende en objectieve recensie te schrijven
Leen D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
19 november geweest in Vis aan de Maas. Bediening erg vriendelijk en de vis was voortreffelijk. Kom zeker nog een keer terug.
JJanse .
We hebben prima gegeten.
Lekker vers brood vooraf met een knoflooksausje en een amuse.
Bediening en ontvangst bijzonder hartelijk en attent.
Vis klaarmaken kunnen ze erg goed.
Het is alleen jammer dat je geen kraanwater kunt krijgen.
Gert '.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Leuke amuse en, warme verse broodjes vooraf.
Eten was prima, vis en vlees heerlijk, alleen is de carpaccio geen aanrader, waterig en smakeloos, niet lekker.
Wel netjes opgelost daarna, kan gebeuren, het is ook een vis restaurant, de Angus Steak en Pepersaus waren heerlijk.
Mooi gelegen, sfeervol ingericht, tafeltjes voor 2 personen aan de kleine kant.
Al met al een aanrader.
Will6118 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Als amuse kregen wij een forrel wat best goed smaakte. Het was niet heel bezonder maar lekker.
Als voorgerecht heb ik de Spaanse Gamba's genomen wat zeker een aanrader is. Mijn partner nam de sushi en sashimi wat naar mijn idee beter kon. De rijst was niet nog klaar.
Als hoofdgerecht namen wij de surf&turf en heb ik een Canadese kreeft genomen. Het eten was zeker lekker, met name de black angus. De zeevruchten waren lekker maar wederom niet bijzonder qua smaak.
Als toetje hebben wij een speciale creme brulee en cheesecake genomen. Lekker toetje zonder al te veel fratsen eraan.

Samengevat: het eten was simpel maar lekker. Voor dit budget denk ik dat er betere opties zijn.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Voor tweede keer er gegeten en was weer net zoheerlijk als de eerste keer,lekker vers en met zorg bereid.
Bediening ondanks de drukte hartelijk en attent , een echte aanrader!!
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Prima gegeten. Het Spaanse stoofpotje is voor de liefhebbers van inktvisjes een toppertje maar zelf ben ik niet zo gecharmeerd van de beestjes. Dus volgende keer een andere keuze maken. Het nagerecht vond ik prachtig. Hele vriendelijke bediening.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Teleurstellend 2uur wachten voor voor gerecht kwam. Bediening erg amateuristisch totaal geen oog voor klant. Eten redelijk tot smaakloos zelfs friet smaakt naar vis. Toilet was verstopt. Kom hier nooit meer'!
Mexico2000 V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geen aanrader !!! Wij zijn met de Ah actie geweest maar dan is het nog zonde van het geld. Wij moesten 2 uur wachten eer wij eindelijk een voorgerecht kregen. De bediening is ook niet geweldig. Het toilet zat ook verstopt en er was ook geen handdoek om je handen te drogen. Wij komen hier nooit meer.
Raponsje .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Fijne eerste kennismaking met restaurant Vis aan de Maas. Wij komen hier zeker nog eens terug. Zeewolf superzacht, kokkels om van te genieten, dessert (plankje met van alles wat) precies goed! Bediening vriendelijk maar niet opdringerig, heel fijn.
Ingeborg A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vriendelijke bediening en ruime porties. Temperatuur in het restaurant was te laag maar bediening reageerde adequaat. Heerlijke tonijn!
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Goed eten en vriendelijke bediening, Hier komen we zeker nog een keer terug . Iets langer moeten wachten tussen de gangen door maar dat kwam door ziekte. Hebben zich er ook voor verontschuldigd.
JJanse .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
De bediening was bijzonder vriendelijk en attent.
Prima gegeten. Gegrilde zalm en tonijn waren uitstekend klaar gemaakt en porties waren goed van formaat.
De patat die je bij het hoofdgerecht apart geserveerd krijgt had wat knapperiger kunnen zijn.
Je krijgt een vooraf een mandje met vers gebakken broodjes en lekkere knoflooksaus echt een traktatie.
Ook de amuse was leuk en lekker.
Irma2012 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker gegeten. Duurde soms wel even voordat de bediening langskwam, dus aantal keer zelf naar bar gelopen. Verder was service weer wel heel goed en een hele leuke verrassing/attentie gekregen voor mijn verjaardag. We waren met z'n 10-en en dat was geen probleem. 1 gerecht was niet naar wens en dat is op een goede manier opgelost. Ik kom hier zeker nog terug.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met Ah aktie gegeten. Mochten van de kaart uitkiezen goedkoopste gerecht was dan gratis. Wij hadden voorgerecht proeverij van voorgerechten. Prachtig opgediend heerlijk van smaak. Hoofdgerecht Spaanse vis stoofpotje. Heel veel verschillende soorten vis o.a. inktvis rivierkreeftjes mosselen witvis. Een aanrader is
als toe koffie , thee met verschillende desserts allemaal verschillend van smaak. Wij komen zeker terug.
Het is meer dan voldoende. Waren totaal 100 euro kwijt inclusief fles goede witte Riesling wijn. De bediening was zeer attent en gezellig.
Rian P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vis aan de Maas is een sfeer vol restaurant waar het heerlijk eten is, de bediening is leuk, op een mooie locatie. Kortom een top avond gehad.
Roffa01 V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Met de AH-actie hier met vrienden gedineerd. Blij verrast geraakt door de kwaliteit van dit restaurant bij Schiemond, gelegen in een uithoek, maar daardoor ruime parkeergelegenheid. Vriendelijke en vlotte bediening, mooie sfeer en vooral ook heerlijke en pure (vis)gerechten. Een adres om te onthouden!