Restaurant Vintage

Kerkstraat 3 5611 GH Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vintage

Witte en zwarte brigade gaan los hier

Vintage in Eindhoven is een industrieel ingericht restaurant waar je door hun witte brigade in de keuken en de zwarte brigade op de vloer verrast zal worden. 'Puur, eerlijk en met passie' is hun motto, een motto dat zowel in hun gerechten als in hun service naar voren komt. Deze robuuste eetgelegenheid zal ervoor zorgen dat je avondje Eindhoven spannend begint, of je dagje Eindhoven fijn eindigt. Genieten is het zeker!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vintage

• : Parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Y B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voor ons een nieuw restaurant, lekker gegeten. Klein minpuntje: de lege glazen en flesjes bleven wel erg lang op de tafel staan.
Winedine2000 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Geweldige avond gehad. Heerlijk driegangenmenu voor 26,50. Steak tartaar was mooie start. Keuken
Heeft het goed voor elkaar. Bediening kan nog iets bijleren over wijnkennis, maar wel heel vriendelijk.
Het restaurant zat vol. Aanrader en voortreffelijke prijs-kwaliteit. Aanrader!
Rael O.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een zeer mooie prijs..! Echt een heel goed concept. Vriendelijke service, ontzettend goede gerechten en daarbij nog eens een prijs die niet te verslaan is. Wij komen zeker terug!
Ajram .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, mooie gerechtjes en lekkere wijn.
Een van de beste restaurants van Eindhoven v.w.b. prijs/kwaliteit. Prettige sfeer
Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Was een geslaagde avond,
De keuken gaf na mijn beoordeling iets te snel de gerechten mee en hadden niet eens tijd om onze bijpassende wijn op te drinken waar door we bijna een wijn achter liepen op de gangen. De gerechten zagen er veder goed uit allen op passen met de zware smaken !
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij hebben een heerlijk Kerstdiner genoten met uitstekend gekozen bijpassende wijnen. Een aanrader dit restaurant. Waarbij helder is dat iedereen zijn uiterste best doet om de gasten te plezieren.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gemengde gevoelens bij dit restaurant.
Mooie bordjes met goede kwaliteit eten. Smaken mogen wat mij en mijn tafelgenoten betreft wel iets pakkender. Het was nu wat matjes.
Bij 2 vragen over de gerechten kregen we als antwoord: "Nou wat een moeilijke vragen allemaal zeg!"en toen er een glaasje drinken dat halfvol was werd omgestoten kregen we geen nieuwe aangeboden. Ook werd het schaaltje met krieltjes (erg minimaal voor 5 personen) in eerste instantie koud geserveerd.
Er wordt hier volgens mij genoeg verdiend aan het eten omdat er weinig dranken worden opgenomen.
Het personeel was wat afstandelijk. Niet echt horecamensen als je het mij vraagt.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken, wijnarrangement paste perfect bij het eten en ook hielden ze fantastisch rekening met mijn voedselintoleranties
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Geweldig gegeten, subliem opgemaakte borden! Alle smaken mooi op elkaar afgestemd, elk gerecht was verrukkelijk.
Zoveel aandacht voor detail en smaak,
€26,50 voor een driegangen menu, geen wonder dat het elk weekend compleet vol zit!
Philip R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk eten! Prijs-kwaliteit het beste wat we ooit hebben gehad! We waren te vroeg daar en konden aan de bar wat drinken wat ok was, maar de gerechten waren stuk voor stuk subliem.
Lizan O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heel relaxte sfeer, vriendelijke bediening, originele kaart, heerlijk eten en mooi opgemaakte borden. Super avond, had er goede verhalen over gehoord en ze maakten de verwachtigen waar
Dudok12 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prima zaak. Hier wordt lekker gekookt met verse producten. De prijzen zijn schappelijk. De wijnkaart is wat beperkt, maar er is keuze genoeg. Doen we nog eens.
Stef K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten in leuke ambiance. Service was teleurstellend. Personeel was vriendelijk maar weinig alert. Zo wachten we zeker 10 minuten bij binnenkomst om een drankje te kunnen bestellen, moesten we zelf om de kaart vragen, herhaaldelijk vragen om een nieuw drankje, lang wachten op de rekening. Al met al een gezellige avond, maar door de tegenvallende service zullen we niet snel teruggaan.
Fredbergman .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima gegeten in een leuke sfeer, dit restaurantje via google gevonden om vooraf de bioscoop te eten. We hebben vooraf aangegeven dat we met een eindtijd zaten en daar hebben ze prima rekening mee gehouden.
Lonneke L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Qua eten altijd prima; goede prijs kwaliteit verhouding.
Echter, de voordeur sluit nu al meer dan een jaar niet.. je zit vaak in de tocht. En er word dus niks aan gedaan.
Daarnaast word de kaart wel al gepresenteerd terwijl je nog niet zit, maar je fles wijn word niet bij de tafel neergezet en ook niet bijgeschonken.
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Sfeervol restaurant met vrij kleine kaart; ideaal om keuzestress te beperken. De gerechten zien er stuk voor stuk erg goed uit en smaken ook erg goed. De porties zouden over het algemeen wel wat groter mogen. Verder prima service, weinig op aan te merken.
Vermeulentje .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gezellige inrichting op een goede locatie. De bediening is leuk en het eten zeer goed verzorgd en erg lekker. Voldoende keuze. Kortom prima avondje gehad.
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
We hebben een gezellige avond gehad bij Vintage! De kaart was verrassend en de wijn was heerlijk. Wat ons betreft zou er nog iets meer aan de gehele smaakbalans gewerkt mogen worden.
MMt .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wat een teleurstelling!!! Prijs / Kwaliteit veel te duur. Met 3 personen 1,5 uur binnen geweest ieder 1 drankje en een fles water, 1 persoon 1 hoofdgerecht en de andere 2 personen 2-gangen. 102,85 lichter. De zeetong is een grote slibtong en niet smaakvol, De sausjes komen uit pakjes. De bediening is vriendelijk en snel. Ook al eet je 2 gangen je betaald voor 3-gangen????? Eenmalig nooit meer!
rik.hoevenaars .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Kwam binne en de eerste indruk was zeer goed. Heb me laten verassen door de chef's, en het eten was van goede kwaliteit. Leuke bier kaart met heel wat speciaal bier en vriendelijke bedinieng.
Zeker een aanrader!