Restaurant Vintage

Kerkstraat 3 5611 GH Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vintage

Witte en zwarte brigade gaan los hier

Vintage in Eindhoven is een industrieel ingericht restaurant waar je door hun witte brigade in de keuken en de zwarte brigade op de vloer verrast zal worden. 'Puur, eerlijk en met passie' is hun motto, een motto dat zowel in hun gerechten als in hun service naar voren komt. Deze robuuste eetgelegenheid zal ervoor zorgen dat je avondje Eindhoven spannend begint, of je dagje Eindhoven fijn eindigt. Genieten is het zeker!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vintage

• : Parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 16:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
Jozien Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
Het was boven verwachting en prachtig hoe het op je bord " opgemaakt" was.
We gaan beslist terug.
Arnout_ .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prima plek voor een heerlijk diner, verrassende smakencombinaties en goed meegedacht met allergieën, voor herhaling vatbaar!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Super lekker gegeten, aardige bediening. Kortom fijne avond gehad.
Robbertlouwers .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
De bediening mag attenter, gedurende de avond is er niet gevraagd of we nog wat wilden drinken, hier moesten we zelf om vragen.

Het eten was ook niet wat we ervan verwachten hadden. De tournedos, waar je een dikke €6,- voor bijbetaald, was verbrand en de gnocchi was erg taai.

Na deze ervaring kom ik hier nooit meer terug.
Pascalle V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Goed eten voor een vriendelijke prijs. Altijd leuk om te zien wat er nu weer voor een verassingen op de kaart staan
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Eten ziet er altijd prachtig uit, was dit keer iets minder bijzonder maar wel lekker, vooral dessert met macaron! Bediening liet wat steekjes vallen.
Bertine O.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Prima plek. Lekker gegeten, borden leuk opgemaakt, aardige bediening.
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijke tournedos gegeten hier. Kok hecht duidelijk veel waarde aan tevredenheid van de klant. Hoeveelheid groente was in de eerste instantie wat weinig. Na een opmerking hierover werd me een nieuw bord gebracht met overheerlijke groente en zelfs nog een stukje kalfshaas. Bij dit restaurant ben je in goede handen. Ik ga er zeker nog eens naartoe.
Jo D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Eerlijke fijne keuken in een aangenaam kader. Vlot georganiseerd. Mooi logistiek werk.
goede prijs/kwalteit
mooi service
waterglas iets minder tov de borden
j.rouwen .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Goed en lekker gegeten. Jammer dat er tijdens het serveren van de gerechten niet altijd een toelichting werd gegeven omtrent de samenstelling.
Ilko R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zeer goed restaurant met aparte gerechten waar ik zelf nooit aan had gedacht. Als je van goed en lekker eten houdt kan ik zeker het 3 gangen menu aanbevelen, 3 gangen naar keuze kiezen, zit altijd wel iets aparts tussen wat je kunt proberen.

De gerechten zijn wel wat aan de kleine kant dus als je een grote eter bent ben je hier niet aan het goede adres.
Ook was de tafel wel ietsje te klein en te laag voor gasten met grote en lange benen.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk eten. Verrassende combinaties. Een niet te uitgebreide kaart maar ruim voldoende keuze ook voor vegetariërs. Adequate, vriendelijke bediening. En heerlijke wijnen!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten. Ditmaal met twee oud-collega's waarvan 1 glutenvrij moet eten. Dit had ik aangegeven bij de reservering.
Hier werd van begin tot eind rekening mee gehouden, zonder het nogmaals te moeten melden. Complimenten!!!
Fleur H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Via iens gereserveerd, bij de opmerkingen aangegeven dat we twee personen hadden met dieetwensen. Hier belde Vintage nog over na dat het geen enkel probleem was.

Bij binnenkomst erg goed ontvangen. Toen wij eenmaal aan tafel zaten ook meteen gevraagd naar de dieetwensen, wie mag wat wel/niet. Echter vond de bediening het erg moeilijk te onthouden en haalde ze het de hele tijd door elkaar. Dat is nog wel een puntje van aandacht want na drie keer hoor je het wel te weten.

We mochten gewoon alles van de kaart bestellen en dan werd dit per persoon aangepast, wat echt super is. De gerechten zijn prachtig opgemaakt en door het weglaten van bepaalde ingrediënten zeker niet minder lekker! Ze weten hoe ze gerechten op een andere manier voor iedereen heerlijk kunnen maken en dat is nou koken, geweldig.

De sfeer bij Vintage is ook altijd goed en het is elke keer weer genieten, hier komen we zeker nog een keer terug!
Desiree Z.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk gegeten weer. Zo verfijnd, ik geniet van elke hap. Hele mooie bordopmaak, soms is het bijna zonde om op te eten.
Service was goed en gezellig.
jayceeaabee .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Attente bediening. Goed opgemaakte bordjes. Gerechten goed op smaak. Iets langere wachttijd direct en ongevraagd gecompenseerd met drankje van het huis. Supergoed opgelost.
Alphonse D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Geweldige gerechtjes welke tegen een ster aanzitten. Prima service en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Komen zeker nog evens terug.
mariss123 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Echt genoten, heerlijk eten, lekkere dessert wijn! Aanrader!
Goede bediening en mooie locatie op centrale plek in Eindhoven
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, sfeervolle inrichting.
De gerechten kwamen wel snel door, zou voor ons wat meer tijd tussen mogen zitten
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Uitstekend gegeten in dit informele restaurant. Gevarieerde menukaart en mooi opgemaakte borden. Bediening kan wat attenter. Wij hadden een serveerster die alleen Engels sprak, niet handig met een Nederlandse kaart. En tussendoor werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken o.i.d. De inrichting, de kwaliteit van het eten en de prijs maakten dit alles echter wat minder belangrijk.