Restaurant Vintage

Kerkstraat 3 5611 GH Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vintage

Witte en zwarte brigade gaan los hier

Vintage in Eindhoven is een industrieel ingericht restaurant waar je door hun witte brigade in de keuken en de zwarte brigade op de vloer verrast zal worden. 'Puur, eerlijk en met passie' is hun motto, een motto dat zowel in hun gerechten als in hun service naar voren komt. Deze robuuste eetgelegenheid zal ervoor zorgen dat je avondje Eindhoven spannend begint, of je dagje Eindhoven fijn eindigt. Genieten is het zeker!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vintage

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vintage

Ben R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten en het was nog beter dan onze eerste ervaring. Het niveau van deze keuken en de kwaliteit van de service in combinatie met de prijzen lijkt te mooi om waar te zijn, maar je komt er nooit bedrogen uit!
Tijmen D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Goed eten, goede service! Lekker plekje op het terras. 1 minpuntje. We hadden een 4-gangen diner, maar de 1e en de 2e gang was erg hetzelde. LEKKER!, maar bijna hetzelfde.
Francoise B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het was mijn 3de etentje maar het blijft verrassend. Ga zo door. De gerechten zijn stuk voor stuk heerlijk en worden heel smaakvol opgediend.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
erg lekker gegeten, waren voor het eerst hier, komen zeker een keer terug. Mooie smaakvolle gerechtjes, en super fijn dat alles goed warm was. Heerlijke frisse witte huiswijn, perfect bij vis. Jonge bediening, ging weinig initiatief van uit, als je iets wilt verbeteren kan het op dit gebied.
Maartje H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijk gegeten, leuke ambiance. Een keer wat anders en heerlijke combinaties.
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
heerlijk gegeten
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Top!
Rene C.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Prima eten, goede bediening.
Ana M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst. De gerechten zijn erg mooi opgemaakt. Smaak en kwaliteit van het eten is top. Bediening is erg attent en vriendelijk. Top restaurant !
Renee E.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Warm en gezellig restaurant met een perfecte bediening, een mooie kaart en geweldige prijs-kwaliteitverhouding.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heerlijke geitenkaas salade gegeten. Niet de standaard variant, maar met fijne, aparte smaken. Aardige bediening en gezellige inrichting.
anika.warncke .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten. Het eten is uitstekend, de bediening goed. Het restaurant is heel knus ingericht.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Ik vond het eten lekker maar te weinig.
En Ik vond het veel te duur voor wat de hoeveelheid betreft.
Moesten €260 betalen voor 5 menu's van €30 op
Dat wil zeggen dat de drank :
2flessen huiswijn 3 trappist,1 fles water en 5 portjes meer dan €100
kost dat vind ik veel geld.
Dus ik kan niet meer bij jullie komen eten
Aimée V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wij zaten boven. Mooi ingerichte zaak, maar te donker en te rumoerig. Het zou goed zijn om iets aan de akoestiek te doen. Het eten en de bediening waren goed.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Lekker gegeten. Tempo bediening en temperatuur locatie konden wat beter. Fijne zaak.
Gerechten waren prima, zowel vegetarisch als de eendenborst. Mooi kaasplankje!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Echt heerlijk gegeten. We hadden het 4 gangen verrassingsmenu. Elke hap die je neemt is weer anders en erg lekker. De smaken passen goed bij elkaar en het is precies goed qua hoeveelheid.

De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam en waren oprecht geinterresserd of dat het eten had gesmaakt en of dat alles naar wens was. En stelde die vraag niet alleen uit beleefdheid.

Ook is het erg gezellig zitten. Genoeg ruimte en terwijl het helemaal vol was, niet het gevoel gehad dat je met anderen mensen aan een tafel zat.

Kortom echt een aanrader!
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Hebben heerlijk gegeten, goede ambiance en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar. Aantal jaren terug ook zakelijk met grote groep bij Vintage gegeten. Ook toen...perfect.
LPeeters .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben hier gisteren gegeten. 3 keuzen gangen menu. Verassende smaken, erg lekker. Gezellig inricht. Wij komen terug!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Bij binnenkomst werd ons een Valentijns-aperitiefje (een glas prosecco) aangeboden, dat later doodleuk op de rekening stond... Daarna duurde het wel 20 minuten alvorens de menukaart werd aangeboden. De gerechten volgden elkaar daarna ook uiterst langzaam op. Wat bleek, men behandelt bestellingen op volgorde waarin ze opgegeven worden, ook als het één aanmerkelijk langer duurt om klaar te maken dan het andere. Daarbij had een aantal tafels aangegeven vlug weg te moeten, waardoor ons dinertje een kleine drie uur duurde.

Wat het eten betreft, was het hoofdgerecht van tafelgenote (rundersukade of kalfsrib) enorm vet. Nadat we hier iets van zeiden werd er perfect op geanticipeerd door een nieuw gerecht aan te bieden.

Ik heb een erg leuke avond gehad met mijn vriendin, alleen zou ik door de manier van bediening hier niet snel terugkeren.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekker eten, gezellige ambiance en goede service... Dat allemaal voor een zeer betaalbare prijs. Tip: reserveer een tafeltje achterin het restaurant. Dat zit net wat gezelliger :)