Restaurant Vintage

Kerkstraat 3 5611 GH Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Vintage

Witte en zwarte brigade gaan los hier

Vintage in Eindhoven is een industrieel ingericht restaurant waar je door hun witte brigade in de keuken en de zwarte op de vloer verrast zal worden. 'Puur, eerlijk en met passie' is hun motto, een motto die zowel in hun gerechten als in hun service naar voren komt. Deze robuuste eetgelegenheid zal ervoor zorgen dat je avondje Eindhoven spannend begint, of je dagje Eindhoven fijn eindigt. Genieten is het zeker!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vintage

• : Parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Geweldig gegeten, subliem opgemaakte borden! Alle smaken mooi op elkaar afgestemd, elk gerecht was verrukkelijk.
Zoveel aandacht voor detail en smaak,
€26,50 voor een driegangen menu, geen wonder dat het elk weekend compleet vol zit!
Philip R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk eten! Prijs-kwaliteit het beste wat we ooit hebben gehad! We waren te vroeg daar en konden aan de bar wat drinken wat ok was, maar de gerechten waren stuk voor stuk subliem.
Lizan O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heel relaxte sfeer, vriendelijke bediening, originele kaart, heerlijk eten en mooi opgemaakte borden. Super avond, had er goede verhalen over gehoord en ze maakten de verwachtigen waar
Dudok12 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prima zaak. Hier wordt lekker gekookt met verse producten. De prijzen zijn schappelijk. De wijnkaart is wat beperkt, maar er is keuze genoeg. Doen we nog eens.
Stef K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten in leuke ambiance. Service was teleurstellend. Personeel was vriendelijk maar weinig alert. Zo wachten we zeker 10 minuten bij binnenkomst om een drankje te kunnen bestellen, moesten we zelf om de kaart vragen, herhaaldelijk vragen om een nieuw drankje, lang wachten op de rekening. Al met al een gezellige avond, maar door de tegenvallende service zullen we niet snel teruggaan.
Fredbergman .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima gegeten in een leuke sfeer, dit restaurantje via google gevonden om vooraf de bioscoop te eten. We hebben vooraf aangegeven dat we met een eindtijd zaten en daar hebben ze prima rekening mee gehouden.
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Sfeervol restaurant met vrij kleine kaart; ideaal om keuzestress te beperken. De gerechten zien er stuk voor stuk erg goed uit en smaken ook erg goed. De porties zouden over het algemeen wel wat groter mogen. Verder prima service, weinig op aan te merken.
Lonneke L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Qua eten altijd prima; goede prijs kwaliteit verhouding.
Echter, de voordeur sluit nu al meer dan een jaar niet.. je zit vaak in de tocht. En er word dus niks aan gedaan.
Daarnaast word de kaart wel al gepresenteerd terwijl je nog niet zit, maar je fles wijn word niet bij de tafel neergezet en ook niet bijgeschonken.
Vermeulentje .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gezellige inrichting op een goede locatie. De bediening is leuk en het eten zeer goed verzorgd en erg lekker. Voldoende keuze. Kortom prima avondje gehad.
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
We hebben een gezellige avond gehad bij Vintage! De kaart was verrassend en de wijn was heerlijk. Wat ons betreft zou er nog iets meer aan de gehele smaakbalans gewerkt mogen worden.
MMt .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wat een teleurstelling!!! Prijs / Kwaliteit veel te duur. Met 3 personen 1,5 uur binnen geweest ieder 1 drankje en een fles water, 1 persoon 1 hoofdgerecht en de andere 2 personen 2-gangen. 102,85 lichter. De zeetong is een grote slibtong en niet smaakvol, De sausjes komen uit pakjes. De bediening is vriendelijk en snel. Ook al eet je 2 gangen je betaald voor 3-gangen????? Eenmalig nooit meer!
Rik.hoevenaars .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Kwam binne en de eerste indruk was zeer goed. Heb me laten verassen door de chef's, en het eten was van goede kwaliteit. Leuke bier kaart met heel wat speciaal bier en vriendelijke bedinieng.
Zeker een aanrader!
MattvL .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met twee gegeten op een woensdagavond, het terras zat vol dus wij kozen voor een plek binnen. Het nadeel aan de twee-persoonstafels vooraan is dat het in de loop is doordat de zaak smal is. Het eten is goed en dankzij de formule van drie-gangen ben je voor relatief weinig geld klaar, zeker als je kijkt in hetzelfde segment in Eindhoven. Vriendelijk personeel met een goede inzet.
Holthuis .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten en vooral de vrouwelijke bediening was top.Opmaak van de borden was weer voortreffelijk en ja het is een beetje rumoer op terras , maar dat weet je van de grote stad.
Prijs kwaliteit van de wijnen mag nog wel eens bekeken worden, maar we blijven iedereen aanraden om hier te gaan eten
Farah.bax .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het was een ruim opgezet terras met weinig tafels gevuld. Dat maakte het iets minder gezellig en er zou wat meer aan sfeerverlichting op het terras kunnen worden gedaan om het een meer knusse uitstraling te geven.
Alexei Y.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We komen regelmatig naar Vintage en zijn nog nooit teleurgesteld. De wijnkaart (gevuld met vooral Italiaanse wijnen maar er zijn ook Spaanse en Zuid-Amerikaanse) is uitstekend, het eten is heerlijk. Een opmerking is er wel dat je soms lang (>10min) moet wachten voordat je de menukaart krijgt.
Luuk M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Super prijs kwaliteit in erg leuk restaurant. Eten was in elke gang van het 3gangen menu heerlijk. Service was ook perfect in timing van de gangen en was gewoon goed. Het restaurant heeft ook echt een vintage look wat het erg knus maakt. Enuge minpuntje wat te bedenken is, was dat de tafel ietwat aan de hoge kant was, waardoor de twee stoelen ook wat hoog waren. Echter vond ik het al met al super, absolute aanrader zeker vanwege de goede prijsverhouding!!
Baukje V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Prijs kwaliteit verhouding van het eten is prima. De service kan beter, is nonchalant en het duurde heel erg lang voordat iemand na het eten kwam afruimen en nog langer voor we koffie konden vragen.
Het terras buiten ligt aan een bijzonder rumoerig stuk.
Perik .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Mooi opgediend, lekkere wijntjes, keuze uit meerdere wijnen.
Leuk concept. 3 gangen menu met eigen keuze uit meerdere verrassende recepten. Ook voor vegetariers originele keuzes.
Vlotte gezellige bediening.
Hele goede prijs kwaliteit verhouding.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het betrof een zakelijk diner: Ambiance voor zakelijk ook zeer geschikt. Service en kaart ruim voldoende. Zeker aan te bevelen.