Restaurant Vintage

Kerkstraat 3 5611 GH Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vintage

Witte en zwarte brigade gaan los hier

Vintage in Eindhoven is een industrieel ingericht restaurant waar je door hun witte brigade in de keuken en de zwarte brigade op de vloer verrast zal worden. 'Puur, eerlijk en met passie' is hun motto, een motto dat zowel in hun gerechten als in hun service naar voren komt. Deze robuuste eetgelegenheid zal ervoor zorgen dat je avondje Eindhoven spannend begint, of je dagje Eindhoven fijn eindigt. Genieten is het zeker!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vintage

Esther L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Jelmer W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
De combinatie tussen de open keuken, industriële looks, de chesterfield bankjes en de wijnflessen tegen de muur geven dit restaurant een echt authentiek karakter.

Het eten is mooi opgemaakt en smaakvol, de wijn goed en betaalbaar. Het restaurant heeft de potentie om uit te groeien naar een hoger niveau. De bediening haalt dit niveau nog niet, maar vormt geen storend element in het geheel.
KarinRestaurants .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten. Een aanrader. Gezellige sfeer, goede bediening, mooi opgemaakte borden, goede prijs/ kwaliteit verhouding. Zijn nog nooit teleurgesteld
vito V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
knappe barvrouw, waarvoor ik zeker een keer zal terug keren! het eten was lekker en het was een aangenaam diner! wij waren met zijn 2en, ondanks dat had het wel wat sneller gekund qua eten. wie is deze knappe barvrouw?
peetersanja86 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! De keuken is fantastisch, evenals de inrichting van het restaurant :) Helaas was de bediening er niet helemaal bij toen wij we waren. Kregen verkeerde drank bestelling tot 2x toe, geen brood bij de gerechten, amuse servies stond de halve avond op tafel.. Hierdoor persoonlijk een matige avond gehad.
Nienke G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten hier! Zeker een van de beste restaurants in Eindhoven waar ik ben geweest tot nu toe. Prijs-kwaliteit ook zeer goed. Ik heb vooral genoten van de kokossoep. De sfeer binnen is ook fijn.

Enige nadeel: weinig vegetarische gerechten. Maar 3 voorgerechten en 1 hoofdgerecht is vegetarisch.
Nienke G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk gegeten hier! Een van de beste restaurants in Eindhoven waar ik heb gegeten tot nu toe. Vooral de kokossoep was genieten. Leuke sfeer ook.

Een minpuntje: weinig vegetarische keuze. 3 voorgerechten en maar 1 hoofdgerecht was vegetarisch.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Gister een tafel voor drie, en net als de vorige keer vol lof. Sfeer is gezellig en ongedwongen. Steak Tartare, Tarbot en kaasplankje. Stuk voor stuk met zorg bereid en mooi opgemaakt. Heerlijk smullen. Elke gang met passend en verrassend lekker wijntje. Prijs kwaliteit verhouding is extreem goed. Bediening vriendelijk en correct. Aanrader.
Dorine B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Was er weer heerlijk vertoeven ! Heel lekker en heel mooi gepresenteerd ...en goed voor je portemonnee ! Ook de wijnen waren lekker. Een dikke aanrader !
Y B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voor ons een nieuw restaurant, lekker gegeten. Klein minpuntje: de lege glazen en flesjes bleven wel erg lang op de tafel staan.
Edwin E.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Leuk restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding!! Makkelijk te reserveren via de mobiele website. Tafeltjes hadden iets groter mogen zijn omdat deze snel vol staan als je ook nog een fles wijn en water hebt besteld.
G S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Geweldige avond gehad. Heerlijk driegangenmenu voor 26,50. Steak tartaar was mooie start. Keuken
Heeft het goed voor elkaar. Bediening kan nog iets bijleren over wijnkennis, maar wel heel vriendelijk.
Het restaurant zat vol. Aanrader en voortreffelijke prijs-kwaliteit. Aanrader!
Rael O.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een zeer mooie prijs..! Echt een heel goed concept. Vriendelijke service, ontzettend goede gerechten en daarbij nog eens een prijs die niet te verslaan is. Wij komen zeker terug!
Ajram .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, mooie gerechtjes en lekkere wijn.
Een van de beste restaurants van Eindhoven v.w.b. prijs/kwaliteit. Prettige sfeer
Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Was een geslaagde avond,
De keuken gaf na mijn beoordeling iets te snel de gerechten mee en hadden niet eens tijd om onze bijpassende wijn op te drinken waar door we bijna een wijn achter liepen op de gangen. De gerechten zagen er veder goed uit allen op passen met de zware smaken !
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij hebben een heerlijk Kerstdiner genoten met uitstekend gekozen bijpassende wijnen. Een aanrader dit restaurant. Waarbij helder is dat iedereen zijn uiterste best doet om de gasten te plezieren.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gemengde gevoelens bij dit restaurant.
Mooie bordjes met goede kwaliteit eten. Smaken mogen wat mij en mijn tafelgenoten betreft wel iets pakkender. Het was nu wat matjes.
Bij 2 vragen over de gerechten kregen we als antwoord: "Nou wat een moeilijke vragen allemaal zeg!"en toen er een glaasje drinken dat halfvol was werd omgestoten kregen we geen nieuwe aangeboden. Ook werd het schaaltje met krieltjes (erg minimaal voor 5 personen) in eerste instantie koud geserveerd.
Er wordt hier volgens mij genoeg verdiend aan het eten omdat er weinig dranken worden opgenomen.
Het personeel was wat afstandelijk. Niet echt horecamensen als je het mij vraagt.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken, wijnarrangement paste perfect bij het eten en ook hielden ze fantastisch rekening met mijn voedselintoleranties
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Geweldig gegeten, subliem opgemaakte borden! Alle smaken mooi op elkaar afgestemd, elk gerecht was verrukkelijk.
Zoveel aandacht voor detail en smaak,
€26,50 voor een driegangen menu, geen wonder dat het elk weekend compleet vol zit!