Restaurant Vintage

Kerkstraat 3 5611 GH Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vintage

Witte en zwarte brigade gaan los hier

Vintage in Eindhoven is een industrieel ingericht restaurant waar je door hun witte brigade in de keuken en de zwarte brigade op de vloer verrast zal worden. 'Puur, eerlijk en met passie' is hun motto, een motto dat zowel in hun gerechten als in hun service naar voren komt. Deze robuuste eetgelegenheid zal ervoor zorgen dat je avondje Eindhoven spannend begint, of je dagje Eindhoven fijn eindigt. Genieten is het zeker!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vintage

• : Parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Jo D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Eerlijke fijne keuken in een aangenaam kader. Vlot georganiseerd. Mooi logistiek werk.
goede prijs/kwalteit
mooi service
waterglas iets minder tov de borden
j.rouwen .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Goed en lekker gegeten. Jammer dat er tijdens het serveren van de gerechten niet altijd een toelichting werd gegeven omtrent de samenstelling.
Ilko R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zeer goed restaurant met aparte gerechten waar ik zelf nooit aan had gedacht. Als je van goed en lekker eten houdt kan ik zeker het 3 gangen menu aanbevelen, 3 gangen naar keuze kiezen, zit altijd wel iets aparts tussen wat je kunt proberen.

De gerechten zijn wel wat aan de kleine kant dus als je een grote eter bent ben je hier niet aan het goede adres.
Ook was de tafel wel ietsje te klein en te laag voor gasten met grote en lange benen.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk eten. Verrassende combinaties. Een niet te uitgebreide kaart maar ruim voldoende keuze ook voor vegetariërs. Adequate, vriendelijke bediening. En heerlijke wijnen!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten. Ditmaal met twee oud-collega's waarvan 1 glutenvrij moet eten. Dit had ik aangegeven bij de reservering.
Hier werd van begin tot eind rekening mee gehouden, zonder het nogmaals te moeten melden. Complimenten!!!
Fleur H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Via iens gereserveerd, bij de opmerkingen aangegeven dat we twee personen hadden met dieetwensen. Hier belde Vintage nog over na dat het geen enkel probleem was.

Bij binnenkomst erg goed ontvangen. Toen wij eenmaal aan tafel zaten ook meteen gevraagd naar de dieetwensen, wie mag wat wel/niet. Echter vond de bediening het erg moeilijk te onthouden en haalde ze het de hele tijd door elkaar. Dat is nog wel een puntje van aandacht want na drie keer hoor je het wel te weten.

We mochten gewoon alles van de kaart bestellen en dan werd dit per persoon aangepast, wat echt super is. De gerechten zijn prachtig opgemaakt en door het weglaten van bepaalde ingrediënten zeker niet minder lekker! Ze weten hoe ze gerechten op een andere manier voor iedereen heerlijk kunnen maken en dat is nou koken, geweldig.

De sfeer bij Vintage is ook altijd goed en het is elke keer weer genieten, hier komen we zeker nog een keer terug!
Desiree Z.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk gegeten weer. Zo verfijnd, ik geniet van elke hap. Hele mooie bordopmaak, soms is het bijna zonde om op te eten.
Service was goed en gezellig.
jayceeaabee .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Attente bediening. Goed opgemaakte bordjes. Gerechten goed op smaak. Iets langere wachttijd direct en ongevraagd gecompenseerd met drankje van het huis. Supergoed opgelost.
Alphonse D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Geweldige gerechtjes welke tegen een ster aanzitten. Prima service en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Komen zeker nog evens terug.
mariss123 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Echt genoten, heerlijk eten, lekkere dessert wijn! Aanrader!
Goede bediening en mooie locatie op centrale plek in Eindhoven
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, sfeervolle inrichting.
De gerechten kwamen wel snel door, zou voor ons wat meer tijd tussen mogen zitten
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Uitstekend gegeten in dit informele restaurant. Gevarieerde menukaart en mooi opgemaakte borden. Bediening kan wat attenter. Wij hadden een serveerster die alleen Engels sprak, niet handig met een Nederlandse kaart. En tussendoor werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken o.i.d. De inrichting, de kwaliteit van het eten en de prijs maakten dit alles echter wat minder belangrijk.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Sfeervol restaurant, prima bediening, 3 gangen menu voor € 26,50. Kwaliteit was voortreffelijk. Goede wijnkaart. Komen beslist terug.
GJ27 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het is een leuk restaurant met vriendelijk personeel. Het geluidsniveau is helaas wat hoog zodat iedereen hard gaat praten.
Het eten is lekker en de borden met zorg opgemaakt.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Vriendelijk personeel, een uitgebreide menukeuze en goed eten voor een betaalbare prijs. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gezellig restaurantje! Gerechten zijn apart... anders, dan anders...
Het is een mooie prijs die je betaald. De gerechten woorden mooi geserveerd... helemaal top.
Jelmer W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
De combinatie tussen de open keuken, industriële looks, de chesterfield bankjes en de wijnflessen tegen de muur geven dit restaurant een echt authentiek karakter.

Het eten is mooi opgemaakt en smaakvol, de wijn goed en betaalbaar. Het restaurant heeft de potentie om uit te groeien naar een hoger niveau. De bediening haalt dit niveau nog niet, maar vormt geen storend element in het geheel.
KarinRestaurants .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten. Een aanrader. Gezellige sfeer, goede bediening, mooi opgemaakte borden, goede prijs/ kwaliteit verhouding. Zijn nog nooit teleurgesteld
vito V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
knappe barvrouw, waarvoor ik zeker een keer zal terug keren! het eten was lekker en het was een aangenaam diner! wij waren met zijn 2en, ondanks dat had het wel wat sneller gekund qua eten. wie is deze knappe barvrouw?
peetersanja86 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! De keuken is fantastisch, evenals de inrichting van het restaurant :) Helaas was de bediening er niet helemaal bij toen wij we waren. Kregen verkeerde drank bestelling tot 2x toe, geen brood bij de gerechten, amuse servies stond de halve avond op tafel.. Hierdoor persoonlijk een matige avond gehad.