Restaurant Vintage

Kerkstraat 3 5611 GH Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vintage

Witte en zwarte brigade gaan los hier

Vintage in Eindhoven is een industrieel ingericht restaurant waar je door hun witte brigade in de keuken en de zwarte brigade op de vloer verrast zal worden. 'Puur, eerlijk en met passie' is hun motto, een motto dat zowel in hun gerechten als in hun service naar voren komt. Deze robuuste eetgelegenheid zal ervoor zorgen dat je avondje Eindhoven spannend begint, of je dagje Eindhoven fijn eindigt. Genieten is het zeker!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vintage

Karen N.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Echt heerlijk gegeten. We hadden het 4 gangen verrassingsmenu. Elke hap die je neemt is weer anders en erg lekker. De smaken passen goed bij elkaar en het is precies goed qua hoeveelheid.

De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam en waren oprecht geinterresserd of dat het eten had gesmaakt en of dat alles naar wens was. En stelde die vraag niet alleen uit beleefdheid.

Ook is het erg gezellig zitten. Genoeg ruimte en terwijl het helemaal vol was, niet het gevoel gehad dat je met anderen mensen aan een tafel zat.

Kortom echt een aanrader!
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Hebben heerlijk gegeten, goede ambiance en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar. Aantal jaren terug ook zakelijk met grote groep bij Vintage gegeten. Ook toen...perfect.
LPeeters .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben hier gisteren gegeten. 3 keuzen gangen menu. Verassende smaken, erg lekker. Gezellig inricht. Wij komen terug!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Bij binnenkomst werd ons een Valentijns-aperitiefje (een glas prosecco) aangeboden, dat later doodleuk op de rekening stond... Daarna duurde het wel 20 minuten alvorens de menukaart werd aangeboden. De gerechten volgden elkaar daarna ook uiterst langzaam op. Wat bleek, men behandelt bestellingen op volgorde waarin ze opgegeven worden, ook als het één aanmerkelijk langer duurt om klaar te maken dan het andere. Daarbij had een aantal tafels aangegeven vlug weg te moeten, waardoor ons dinertje een kleine drie uur duurde.

Wat het eten betreft, was het hoofdgerecht van tafelgenote (rundersukade of kalfsrib) enorm vet. Nadat we hier iets van zeiden werd er perfect op geanticipeerd door een nieuw gerecht aan te bieden.

Ik heb een erg leuke avond gehad met mijn vriendin, alleen zou ik door de manier van bediening hier niet snel terugkeren.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekker eten, gezellige ambiance en goede service... Dat allemaal voor een zeer betaalbare prijs. Tip: reserveer een tafeltje achterin het restaurant. Dat zit net wat gezelliger :)
Maryanne S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een overzichtelijke menukaart met verrassende gerechten. Bediening informeel en vriendelijk. Het binnenkomen met een rolstoel was wat ingewikkeld door de hoge drempel. Binnen was er gelukkig voldoende beweegruimte voor de rolstoel.
Jules H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
deze keer minder goed gegeten: vier gangen verrassingsmenu was te weinig om goed te vullen, en de eendeborst was te ver gegaard (leversmaak).
Dennis R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Mooie gerechten, goed service, we waren erg onder de indruk van de prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
heerlijk gegeten. goede service
Marvin V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Uitstekend restaurant. Een huiselijke sfeer, dus niet geforceerd decadent (terwijl het eten misschien wel bij een luxe plek past), en voor verschillende gezelschappen een ideale locatie. Het eten is zeer goed, al helemaal voor deze prijs. Of je hier op date bent of met je familie, je hebt een gezellige tijd
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Met z'n allen voor het viergangen verrassingsmenu gegaan. Absoluut geen spijt van; lekkere gerechten geserveerd in een prima tempo.
Bediening en sfeer waren ook prima. Zeer prettig gedineerd!
Annemie V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Een leuke, zeer smakelijke, eerste keer voor ons. Snelle bediening, mooie gerechtjes die nog beter tot z'n recht zouden komen als aan tafel erbij wordt verteld wat er precies op je bord ligt. Dat zou voor ons de feestvreugde nog vergroten.
praktische feedback; jammer dat de toilet boven is.
B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Wij komen al jaren erg graag bij Vintage. Je kan er geweldig eten, het heeft een leuke sfeer en de prijs-kwaliteitsverhouding is heel goed!!
Tess K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Wederom weer super lekker gegeten. Bediening super attend. Top restaurant.
Ine J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Weer gekozen voor dit restaurant! Ditmaal andere gerechten gekozen van de kaart ; weer heerlijk, smaakvol en mooi opgediend.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Goede sfeer, goed eten en fijne bediening!
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Een fantastisch restaurant waar we zeker nog eens zullen teruggaan.
Supervriendelijke bediening en de gerechten waren één voor één pareltjes.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Vriendelijke en oplettende bediening, eten lekker en mooi geserveerd, rustige muziek, prettige sfeer.
Dorette B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden en bijzonder vriendelijk personeel. We waren echt te gast, tot een volgende keer.