Restaurant Villa Maria

31-206223759

Foto's van gerechten

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Villa Maria

Argentijnse perfectie

Malser dan mals, deze chef weet als geen ander hoe je vlees tot in de perfectie grillt. De meesters van het grillen in Argentinië zouden het zeker weten goedkeuren. Tel daar de geweldige wijnen en het vriendelijke personeel bij op en je hebt gegarandeerd een topavond.

Meer informatie over restaurant Restaurant Villa Maria

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Villa Maria

eelco G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk gegeten, lekkere malse Argentijnse steak. Prettige bediening.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Wij zijn gisteren voor de tweede keer bij Villa Maria gaan eten. Het eten was weer heerlijk. De spareribs zijn mals, waanzinnig lekkere saus en goede frietjes. De mayonaise in Remia-zakjes doet enigszins afbreuk aan het gevoel van kwaliteit, terwijl het eten zo goed is. Zonde.

Wat ik wel jammer vind is dat je de spareribs als menu bestelt, waar frietjes bij zitten. Uiteindelijk stonden de frietjes apart op de rekening, waardoor de 30% korting spontaan gehalveerd werd. Helaas zag ik dit later pas op de bon. Het restaurant is niet verplicht de korting te geven. Als de korting gegeven wordt zou er niet met de rekening gesjoemeld moeten worden om het bedrag te verhogen. Een reden voor ons om niet meer terug te gaan.
dion S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
2e keer gegeten en precies hetzelfde besteld, en weer heel erg lekker. Knoflooksaus/Pepersaus erg goed. Ossenhaas heel goed en groentespies heel goed. Met 30% Iens- korting is het prijsniveau goed, zonder de korting aan de prijzige kant.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Erg lekker gegeten bij Villa Maria!! Wij komen net terug uit Argentinie en de steak van Villa Maria smaakt net zoals in Argentinie! Ook erg vriendelijke bediening, hij vertelde ons veel over de herkomst van het vlees. Echt een aanrader!
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Vriendelijk personeel ookal waren we wat veeleisend. En heerlijk gegeten! Het was snel gemaakt wat fijn was aangezien we haast hadden om naar een concert in Paradiso te gaan. Het personeel was ook aandachtig dus had precies door wanneer we een nieuw drankje willden. Erg fijn!
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wederom heerlijk gegeten en nu met 30% korting (IENS). Dat maakt het echt interessant. Heerlijk voorgerecht champies met knoflook en uiteraard een perfect steak. Altijd een warm welkom!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Vriendelijke bediening en vlees van uitmuntende kwaliteit. Echt een aanrader!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker gegeten bij Villa Maria. Hartelijke ontvangst en zeer vlotte bediening. Tussen de gerechten door werd wel netjes gevraagd of we meteen verder wilden of dat we even wilden pauzeren. Gekozen voor de gamba's en broodjes als voorgerecht. Werd in no-time geserveerd. Gamba's precies goed gegaard en smakelijk. Daarna een ossenhaas en een ribeye steak. Ossenhaas zeer zacht de ribeye wel met het lekkere vetrandje maar gelukkig zonder taaie pezen. Beiden precies goed gegrild. Als toetje een dame blanche en een ijsje met caramel en walnoten. Lekker, alleen jammer dat het ijs heel hard was. Tip, zet de ijsjes een paas seconden in de magnetron op ontdooistand voor het serveren.
Anja N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Het personeel is super vriendelijk en de bediening ging vlot. Echt een aanrader. Top.
Roxy V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Hartstikke gezellig en goed eten (die spareribs!), de vriendelijke gastheer met humor was erg oplettend. Had mijn twijfels over de toeristenbuurt maar dit is wel een plek waar ik graag terug zou komen!
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Lekker gegeten
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Voor de 2e keer hier geweest, de bediening en het eten was weer top!!!
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Leuke, vriendelijke bediening, mooie ambiance. Hele mooie inrichting en erg lekker gegeten!
Echt een aanrader !!!
Wij komen zeker terug !!!
René W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Inrichting oud zeventiger jaren voortreffelijk gegeten
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
vlees heerlijk mals, bediening vriendelijk
Jurgen F.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Lekker eten en fijne bediening. Door korting met Iens goed prijsniveau anders asn de prijzige kant. Vlees perfect bereid!
dion S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heel goed eten, fantastische sauzen, goede bediening.
Voordeel dat alles los te bestellen is. Groentespies is een aanrader.
Zonder Iens-korting wel een beetje aan de prijs.
Michael P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
uitstekende prijs kwaliteit verhouding, met veel keuze mogelijkheden. Een aanrader en wij komen zeker terug!
Zaid G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Lekker gegeten en goede service.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Locale semplice, infornate, adatto ad una cena tra amici