Restaurant Villa Maria

Lange Leidsedwarsstraat 451 1017 NG Amsterdam Nederland Kaart
31-206223759

Over het restaurant Restaurant Villa Maria

Argentijnse perfectie

Malser dan mals, deze chef weet als geen ander hoe je vlees tot in de perfectie grillt. De meesters van het grillen in Argentinië zouden het zeker weten goedkeuren. Tel daar de geweldige wijnen en het vriendelijke personeel bij op en je hebt gegarandeerd een topavond.

Meer informatie over restaurant Restaurant Villa Maria

• Terras
blgns30 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
midavaineyvonne .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk eten. Gastvrij onthaal. Moesten op bepaald moment weg ivm rondvaart Light Festival. Dit aangegen. En dessert kwam binnzn 10 min. Super. Een aanrader.
zijspan .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ontvangst was hartelijk. Menuprijs (48,00) vond ik aan de hoge kant. Garnalen met knoflook waren niet gaar. Werd wel gecorrigeerd. Verwarring over het hoofdgerecht aangezien er iets met chorizo stond. Dit bleek de benaming van een stukje biefstuk, terwijl ik de pittige worst verwachtte. Toetjes waren nog het lekkerst.
Irma G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
prima gegeten met zeer vriendelijk personeel.
Izunia .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij hebben met ah actie gegeten (4 personen).
Carpaccio als voorgerecht erg smakelijk. Hoofdgerecht :verschillende stukken gegrilde vlees, met lekkere frietjes en salade.
Het vlees was heerlijk en ontzettend mals.
Leuke bediening, leuke sfeer en nette rekening! Al met al fijn en lekker avondje gehad.
Een aanrader in de buurt van Leidseplein !
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Mwah. En daar is het wel een beetje mee gezegd.
joziassebr .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Vriendelijk en geduldig eten lekker ruim voldoende veel keuze.
optijd bij ciska de rat die vlakbij is.
We zullen ze zeker aanraden wie in Amsterdam is
Gr. Jannie
L. D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten via de AH dineractie. We mochten uit bijna de gehele menukaart kiezen. Eten was goed en de
bediening zeer vriendelijk en klantgericht. Echt een aanrader!
Eetfan71 S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Via Ah restaurant actie hier gegeten. We hadden 19.30 gereserveerd, waren eerder klaar bij onze andere afspraak. Toen gebeld als we eerder mochten komem, dat kon. Bij binnenkomst heel vriendelijk verwelkomd. Restaurant zag er netjes uit en de inrichting prachtig. Bediening was heel vriendelijk, alles werd goed uitgelegd en tussentijds werd er steeds gevraagd als alles naar wens was. Eten was prima,ondanks actie waren de portie vrij groot. Hebben niet alles kunnen opeten en konden het meenemen. Als voorgerecht hadden we de vlees pastei en kippenvleugels. Als hoofdgerecht hadden we spareribs en kipfilet. Kipfilet was lekker mals. Grote portie sla erbij en friet. Dessert hadden we de carmelijs met noten. Alles was super lekker en komen zeker nog een keer hier eten zonder actie
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, nette prijzen! Zeker voor centrum Amsterdam. Inrichting vond ik wat oubollig maar niet storend.
Fred C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
we hebben hier gegeten van de restaurant actie van AH, w emochten uit de hele kaart kiezen, alles was heerlijk vers en zeer goed bereid een echte aanrader wie van lekker eten houdt.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Gezellig restaurant met fijne bediening. Het eten was top, het vlees was supermals. Absoluut een aanrader.
Via de AH actie hier terecht gekomen, maar zeker voor herhaling vatbaar.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Restaurant bleek achteraf een hele goede keuze te zijn, bij een dagje Amsterdam en perfect in combinatie met een bruisende avond
Bernard C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Eten met al restaurant actie. Keuze uit de hele kaart. Per twee personen goedkoopste gerecht gratis. Voor- en hoofdgerecht waren prima. Vlees inderdaad mals en smakelijk. Toetjes ok, maar titamisu misschien wel van AH. Wel voor herhaling vatbaar.
Pieter1952 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Met de AH-cheque prima gegeten, een mooie Argentijns malse biefstuk en mooi opgetaste garnalen vooraf. En een prima en correcte bediening.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We zijn gaan eten met de restaurantactie van AH, we mochten zelfs uit vrijwel de hele kaart kiezen. We hadden gereserveerd en we konden dan ook meteen gaan zitten, terwijl het restaurant wel erg druk was. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.

De kaart is heel uitgebreid, er is voor ieder wat wils. Wij hadden empanadas en ham met meloen, allebei erg smakelijk en mooi opgemaakt. Hoofdgerecht was spare ribs en kip piri piri, allebei niet bijzonder pittig maar wel erg lekker, en ook mooi opgemaakt. De patat is ook lekker, dat zien we ook wel eens anders. Als toetje hadden we bananensplit en tiramisu, allebei gewoon goed.

Al met al hebben we erg lekker gegeten, en dat voor redelijk weinig geld.
Yvon N.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Manlief een malse T Bonesteak, ik gegrilde zalm. Ondanks de ah actie mochten we alles van de kaart kiezen.
De bediening was zeer vriendelijk
Eric Eldering .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De kwaliteit van het eten is naar behoren, maar niet uitzonderlijk. Datzelfde geldt voor de bediening. Vriendelijk en voorkomend, maar niet opvallend. De aankleding is goed maar niet heel sfeervol. Al met al een gemiddeld restaurant dat nergens echt de fout in gaat, maar ook niet lang in het geheugen zal blijven hangen.
Lia L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Hebben heerlijk gegeten
Het vlees was op te zuigen
Ik heb alles op gegeten en dat is heel wat want ik ben niet zo'n vleeseter
Personeel was heel vriendelijk en het restaurant was heel gezellig ingericht
Is zeker voor herhaling vatbaar
Is voor iedereen echt een aanrader
Bep T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vriendelijk personeel en fijne ontvangst het eten is prima.
Alleen minder,het fijt dat je voor twee sausjes bij het vlees€4,-bij moet betalen .en dan is het nog waterig ook!
Verder smakelijk gegeten.