Restaurant Villa Maria

Lange Leidsedwarsstraat 45 1017 NG Amsterdam Nederland Kaart
31-206223759

Foto's van gerechten

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Villa Maria

Argentijnse perfectie

Malser dan mals, deze chef weet als geen ander hoe je vlees tot in de perfectie grillt. De meesters van het grillen in Argentinië zouden het zeker weten goedkeuren. Tel daar de geweldige wijnen en het vriendelijke personeel bij op en je hebt gegarandeerd een topavond.

Meer informatie over restaurant Restaurant Villa Maria

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Terras
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij waren met z'n 3en en heerlijk gegeten,kip en spareribs lekker mals en mijn man had entrecôte gegeten ook heerlijk deze restaurant geef ik een 10 echt een aanrader.
anky V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten voor een meer dan redelijk prijs. De bediening was vriendelijk en attent.
Dd D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk eten, bediening en sfeer! Na een lekker dagje Amsterdam wilden wij het smaakvol afsluiten en dat is zeker gelukt! Ik kom snel weer terug!
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening had humor en was zeer vriendelijk. Dit was een heel positieve ervaring!
frans_vb .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vanaf ontvangst tot en met betalen voortreffelijk goede en alerte bediening gerechten (3gangen) van goede kwaliteit het was zeer lekker en aangenaam verpozen.
awiekenkamp .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Met zijn vieren gegeten met AH actie. We konden kiezen van de kaart en 2de menu was gratis.
Voorgerechten waren goed, vlees was heerlijk, toetje ook. Het enige wat ik kan zeggen is dat de sla wat grof gesneden is. Bediening heel rustig en vriendelijk. Ze nemen de tijd voor uitleg.
Kortom het was een hele gezellige avond. Ook de stoelen zitten lekker!
Lustig L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed eten voor een goede prijs. Vlotte snelle bediening. Aan alle details wordt gedacht zoals schaaltje warm water met citroen bij de spareribs en gamba's.
Nicky S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening.
francien L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
we waren nog met voorgerecht bezig en toen kwam het hoofdgerecht al,dus terug. toen we het daarna kregen was het gerecht koud. In de magnatron en toen verbrand! Tja...... En zeer prijzig!!!!!
Marry K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
prima gegeten en bediening vriendelijk.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gereserveerd via IENS en hierdoor dus 30% korting ontvangen. Dit was precies goed om op een juist prijs-kwaliteitniveau uit te komen. Laten we beginnen met het vlees van het hoofdgerecht, dat is van prima kwaliteit, goede smaak en perfect gebakken. Voorgerecht, was verzameling van alle warme voorgerechtjes bij elkaar viel tegen. Temperatuur was te laag, smaak, matig en opmaak belabberd. Salade bij hoofdgrecht was niet aangemaakt en moet zelf volledig op smaak worden gebracht. Witte huiswijn was tevens geen top. Mayonaise wordt geserveerd in zakjes remia, op zich prima, maar geeft net een wat te goedkope uitstraling. Sauzen bij het vlees, waren niet goed. Kwamen uit pakje, en zijn niet zelf gemaakt. Champignon saus was al gestold voor dat het op het bord kwam. Spa rood wordt geserveerd in plastic fles, op zich dus waar voor je geld alleen geeft goedkope uitstraling, net als het verpakte koekje bij de koffie. Kortom vlees was perfect bereidt alleen dingen er om heen verdienen wel wat meer aandacht.
jzutt .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
we hebben heerlijk gegeten de ontvangst was toppie .
en de wachttijd was kort dus totaal top avond gehad . gezellige sfeer en we waren 34 jaar getrouwd dus een reden om lekker uit eten te gaan .
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij werden gastvrij ontvangen. De bediening is heel vriendelijk en attent. Het eten smaakte erg lekker.
Alleen maar lof voor dit restaurant!!!!
Mochten we weer eens in Amsterdam zijn dan komen we zeker terug.
karin V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, echter kregen we het hoofdgerecht echt erg snel na het voorgerecht en vervolgens kwamen ze niet meer bij ons voor evt extra drinken en een nagerecht. Heel lang zitten wachten en er uiteindelijk 2x zelf om moeten vragen. Erg jammer want het personeel was wel erg vriendelijk en het eten zeer goed!!! Dus daar lag het niet aan.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Vriendelijke bediening, eten is smakelijk en met zorg bereid, kwalitatief niets op aan te merken, kortom In alle opzichten een Aanrader!
Roger H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten. Goede sfeer, kortom gezellig. De obers zijn erg vriendelijk. Het is niet de laatste keer dat wij ( met of zonder vrienden) bij Villa Maria gegeten hebben.
Phoebe A.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Zeer lekker en mooi opgemaakt eten, het personeel was heel vriendelijk en lekker rustig sfeertje :) ik kom hier zeker vaker.
smsekewael .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Mijn ervaring na mijn tweede bezoek aan uw Restaurant moet ik compliment geven aan personeel(s) zij zijn vriendelijk ook de service is goed het eten is mij prima bevallen.
Rachel G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Une viande excellente.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vlees was van uitstekende kwaliteit. In het toeristische gebied mag dat uitzonderlijk worden genoemd. Bediening was vriendelijk. Wel een aanrader!