Restaurant Villa Maria

Foto's van gerechten

Speciale deals

Over het restaurant Restaurant Villa Maria

Argentijnse perfectie

Malser dan mals, deze chef weet als geen ander hoe je vlees tot in de perfectie grillt. De meesters van het grillen in Argentinië zouden het zeker weten goedkeuren. Tel daar de geweldige wijnen en het vriendelijke personeel bij op en je hebt gegarandeerd een topavond.

Meer informatie over restaurant Restaurant Villa Maria

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Villa Maria

Ron V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Het was dinsdag , dus niet zou druk. Geen overdreven service, gewoon opnemen bestelling
aad K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
fijne avond, lekker eten, prettige en vlotte bediening, we waren ruim op tijd voor de voorstelling
Colinda B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Behalve de kou van de steeds opengaande deur was het erg gezellig, erg lekker en heel erg gastvrij.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
lekker gegeten, vriendelijke bediening
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Fijn restaurant! Rustig, goede sfeer, erg vriendelijke bediening. Als hoofdgerecht beide de spareribs met frietjes besteld, was erg lekker. Enige wat iets minder was was dat het eten niet heet, maar warm geserveerd werd. Daardoor waren zowel de spareribs als de frietjes aan het eind van de maaltijd niet meer warm. De hoofdgerechten werden 5 á 10 min. na bestellen gebracht - voor ons gunstig i.v.m. concertbezoek. Voor gezellig tafelen zou ik adviseren aan te geven bij de bediening dat er wat tijd tussen de gerechten in mag zitten.

Al met al hebben we echt heerlijk gegeten, de spareribs waren lekker mals met heerlijke saus. En toen we de rekening kregen bleek dat we 30% korting kregen, omdat we via Iens gereserveerd hadden. Dat was een leuke verrassing en hierdoor was de maaltijd érg betaalbaar!
Dicky S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Vlees is goed en mals. Verder redelijk basic.
Carola R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Gegrilde gamba's vooraf. Erg lekker en precies gaar. De Ossehaas was om te zuigen (mag iets warmer geserveerd worden) en ook bij de "Fajitas de carne" heerlijk vlees. Ikzelf vond de combinatie van de Fajitas met de los bijgeleverde zure room super lekker.
Roland K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Beleefde bediening, prima eten zonder lange wachtttijden en een hele fijne kortingsactie (50%) zonder beperkingen op de menukaart. Hulde :-)
Simone G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Veramente buono
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Super mals
vlees. Echt een aanrader.
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Lekker eten, goede deal
Alber D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
dankzij de Iens 50% kortingactie heel goedkoop gegeten en gedronken deze maand. Ze zijn al niet duur met het eten,het is erg lekker en van goede kwaliteit en ruim voldoende,al kan de patat wel iets langer gebakken(is gemeld)worden en dit kom ik vaker tegen bij Argentijnse restaurants.De bediening was goed aanwezig en kwamen regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was.Hulde.Aanrader.
Betty G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heel vriendelijk ontvangen en bediend.
Vlotte bediening. Lekkere fajita, uitstekende ossenhaas en lekkere wijn (Syrah uit Argentinië).
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Lekker gegeten voor weinig geld door de 50% korting van de iens dinner deal.
Jacobus H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zeer hartelijke ontvangst en ook tijdens de maaltijd veel aandacht voor de gasten.
Lekker gegeten en overtrof onze verwachting, die misschien wel een beetje laag was, omdat het voor ons de eerste keer was.
Gerrie S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Het eten was goed. Prijs-kwaliteit wat buiten proporties. Groenten moet je er apart bijkopen, wat uiteindelijk een stuk duurder wordt.
Alber D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de biefstuk en fajitas zijn een echte aanrader! Bediening was zeer vlot en attent . Wij komen zeker nog eens terug
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Dit was een top avond. Heerlijk gegeten, zeer kundige, vrolijke,humorvolle bediening. Wij komen zeker terug.
Kathrin M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017