Restaurant Villa Maria

31-206223759

Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 50€

de mixed grill is niet inbegrepen bij de AH restaurant actie
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Villa Maria

Argentijnse perfectie

Malser dan mals, deze chef weet als geen ander hoe je vlees tot in de perfectie grillt. De meesters van het grillen in Argentinië zouden het zeker weten goedkeuren. Tel daar de geweldige wijnen en het vriendelijke personeel bij op en je hebt gegarandeerd een topavond.

Meer informatie over restaurant Restaurant Villa Maria

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Villa Maria

Floris K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We gingen met de AH-restaurantactie naar Villa Maria, en we mochten uit vrijwel de hele kaart kiezen, een mooi pluspunt. Als voorgerecht hadden we een carpaccio en het gemixte voorgerecht, dat smaakte allebei prima. Er is veel keuze in hoofdgerechten, voor ieder wat wils, maar vrijwel allemaal met vlees natuurlijk. De hoofdgerechten smaakten goed, het zijn ruime porties. De service is vriendelijk maar niet bijzonder, en de inrichting van het restaurant is prima.
John N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Echt voor iedereen een aan rader. Echt een top tentje.. we komen het liefste morgen weer..
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten bij Villa Maria, voorafgaand op een theatershow in het DeLaMar theater, wat op 3 minuten lopen van het restaurant is.
We waren vroeg en daarom had het personeel alle tijd om een vriendelijk praatje te maken. Voor ons zeker een restaurant om nog eens te gaan eten!!
Margaret G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Fijne ontvangst. Snelle bediening. Vriendelijk personeel en eten van zeer goede kwaliteit.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten.
Rosa O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Fantastisch restaurant! Lijkt misschien een beetje op een toeristenplek, maar het eten is echt top! Wij komen zeker terug.
James H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Vandaag gegeten met de vriendin en schoonouders. Omdat de leidsedwarsstraat toch bekend staat om de toeristen tenten waren mijn verwachtingen niet hoog. Echter werden we erg verrast in positieve zin. Het vlees was heerlijk, perfect gebakken zoals we het vroegen en de porties waren ruim en voorzien van voldoende garnering. Wij komen hier zeker terug.
Tanja L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het eten was lekker.
Jammer dat er glas in de salade zat
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Zeker een aanrader, eten en bediening beide zeer goed.
Onmo F.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Super lekker gegeten in een zeer vriendelijke omgeving.
De eigenaar was erg aardig en nam alle tijd om zijn gerechten op een professionele manier aan te bevelen.
We gaan zeker nog eens terug als we weer in Amsterdam zijn
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het was een zeer geslaagd diner. Eten was subliem het vlees was zo mals als boter. Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Bernhard V.
prima
Randolph S.
heel vriendelijke personeel.
DSJ E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Het eten was heerlijk...niets om aan op te merken. Lekker 3 gangen gegeten meteen gezelschap van 6 met de AH actie. De bediening was super! Wij hoefden niet lang te wachten op service en Gustav onzs ober was super vriendelijk, grappig en behulpzaam. Top!
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Hier moet je zijn voor een echt lekker stukje super mals vlees.
Als je vlees eet die het dan goed.
Zeer prettig personeel. We konden buiten eten.
De maaltijdbezorgers van de snelle thuishap kwamen vaak voorbij: er zijn heel veel restaurants in deze straat. Maar bij Villa Maria kwamen ze niet.
En gelukkig maar: dit is geen snelle thuishap: hier moet je voor gaan zitten en genieten!
Adam B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Om op 150 meter van het Leidseplein zo goed en gezellig te kunnen eten moet je wel wat in huis hebben. Prijs-kwaliteit verhouding is prima en de ober en eigenaar zijn toppers.
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Super leuke zaak met super bediening. Ze hebben ons in de watten gelegd..voor elk soort publiek een aanrader
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Heerlijk gegeten en supersnelle service!
M.E.J. S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zeer vriendelijk personeel en het eten was weer heerlijk, dus een reden om weer gauw terug te komen.
Marcus R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het eten was erg lekker. Je kon goed het verschil proeven kwa structuur en smaak van de biefstuk, ossehaas en entrecote. Ook fijn was dat men goed wist wat de AH actie was. Heerlijk buiten gezeten en eenmaal aan tafel een vriendelijke en vlotte bediening.