Restaurant Villa Maria

Lange Leidsedwarsstraat 45 1017 NG Amsterdam Nederland Kaart
31-206223759

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Villa Maria

Argentijnse perfectie

Malser dan mals, deze chef weet als geen ander hoe je vlees tot in de perfectie grillt. De meesters van het grillen in Argentinië zouden het zeker weten goedkeuren. Tel daar de geweldige wijnen en het vriendelijke personeel bij op en je hebt gegarandeerd een topavond.

Meer informatie over restaurant Restaurant Villa Maria

• Terras
GE O.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Sjouk V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijk gegeten voordat we naar het theater gingen.
Massimo F.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
In pieno centro una classica steakhouse. Cortesia e piatti apprezzabili.
frestans .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Het was tijd om naar speciaal vlees restaurant te gaan, we kozen voor Villa Maria. Het vlees was perfect bereid met de juiste bereiding die wij wouden hebben. Het bedieningspersoneel had wel wat vriendelijker gemogen wij werden snel verwezen naar een plaats om vervolgens 10 minuten te moeten wachten tot wij drinken en eten konden bestellen. Vervolgens werden deze tegelijkertijd pas bezorgd. Het is niet erg dat wij moeten wachten op het eten maar drinken terwijl het wachten wordt altijd gewaardeerd.
Carine B.
EXCELLENTES viandes !!
Piet V.
Een aanrader!
Anders L.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Trevlig personal, mycket bra kött o vin
Luke C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Good steak but kitchen extract was not working so restaurant was filled with smoke
michele Z.
Paola A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Food was quite Good but Service Very slow and ambience very bad... no aereal condition and the restaurant was full of fog and bad smell due to no change of the air from the kitchen
Annelies V.
Heerlijk gegeten. Erg lekker vlees. Vriendelijke bediening. De moeite waard
michele Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
carne molto buona e gustosa , molto gentile la cameriera. Dalla cucina arriva molto fumo nel locale e molto spesso bisogna aprire la porta esterna da cui entra il freddo
David M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Vlees was super mals en smaakvol. Uitstekende huiswijn maakt het diner compleet. Prettige bediening. Absoluut een aanrader.
Lieseltje .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
De sfeer was ok, het eten ook. Maar verder dan ok kom ik ook niet echt. Het was druk in de keuken (veel bestellingen tegelijk) dus moesten we relatief lang (1 uur) wachten tot het voorgerecht klaar was. Dat is op zich prima, maar dan wil ik ondertussen wel graag drinken bestellen. En hoewel de bediening niet bijzonder druk was, was het moeilijk om iets te bestellen. Voor- en nagerecht waren prima, het hoofdgerecht matig. Het vlees was net aan gaar (eerder rare dan medium, waar we om gevraagd hadden) en voor een restaurant dat zich specialiseert in vlees is dat jammer.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Enthousiaste, relaxed, vrolijke en correcte bediening. Eten in ons geval vlees; Ossenhaas en Tenderloin perfect gebakken volgens de aangegeven wensen. Het was de eerste keer en met de AH actie konden we van de gewone menu kaart kiezen. Komen hier zeker nog een keer terug voor een Argentijns "steakje" of spare ribs.
Richard0968 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten is er heerlijk Een goede salade als vooraf en goed op smaak, hoofdgerecht een malse steak die ik aan ken bevelen,en leuke sfeer en prettig personeel dit is voor herhaling vatbaar
Josephine O.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We waren met 5 personen en 2 AH actiekaarten ingeleverd. Ondanks dit vond ik de prijs toch nog hoog.
De bediening was erg aardig.
Marius spekkers S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben een hele leuke avond gehad gisteren bij villa maria,vriendelijk personeel voorgerecht en hoofdmenu waren van prima kwaliteit, een nadeel , komende week moet ik wel weer gaan lijnen.
wij komen zeker weer eens terug , een echte aanrader.
ankuigrie .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke maaltijd. Niet bijzonder, maar zeer smakelijk. Wij hadden spareribs en tonijn. Ik had gevraagd om de tonijn rosé te grillen, maar deze bleek doorgebakken. Tonijn probleemloos terug naar de keuken en vervangen door een andere tonijnsteak die prima was. Dat noem ik goede service!!