Restaurant Villa Maria

Lange Leidsedwarsstraat 45 1017 NG Amsterdam Nederland Kaart
31-206223759

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Villa Maria

Argentijnse perfectie

Malser dan mals, deze chef weet als geen ander hoe je vlees tot in de perfectie grillt. De meesters van het grillen in Argentinië zouden het zeker weten goedkeuren. Tel daar de geweldige wijnen en het vriendelijke personeel bij op en je hebt gegarandeerd een topavond.

Meer informatie over restaurant Restaurant Villa Maria

• Terras
David M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Vlees was super mals en smaakvol. Uitstekende huiswijn maakt het diner compleet. Prettige bediening. Absoluut een aanrader.
Lieseltje .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
De sfeer was ok, het eten ook. Maar verder dan ok kom ik ook niet echt. Het was druk in de keuken (veel bestellingen tegelijk) dus moesten we relatief lang (1 uur) wachten tot het voorgerecht klaar was. Dat is op zich prima, maar dan wil ik ondertussen wel graag drinken bestellen. En hoewel de bediening niet bijzonder druk was, was het moeilijk om iets te bestellen. Voor- en nagerecht waren prima, het hoofdgerecht matig. Het vlees was net aan gaar (eerder rare dan medium, waar we om gevraagd hadden) en voor een restaurant dat zich specialiseert in vlees is dat jammer.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Enthousiaste, relaxed, vrolijke en correcte bediening. Eten in ons geval vlees; Ossenhaas en Tenderloin perfect gebakken volgens de aangegeven wensen. Het was de eerste keer en met de AH actie konden we van de gewone menu kaart kiezen. Komen hier zeker nog een keer terug voor een Argentijns "steakje" of spare ribs.
Richard0968 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten is er heerlijk Een goede salade als vooraf en goed op smaak, hoofdgerecht een malse steak die ik aan ken bevelen,en leuke sfeer en prettig personeel dit is voor herhaling vatbaar
Josephine O.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We waren met 5 personen en 2 AH actiekaarten ingeleverd. Ondanks dit vond ik de prijs toch nog hoog.
De bediening was erg aardig.
Marius spekkers S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben een hele leuke avond gehad gisteren bij villa maria,vriendelijk personeel voorgerecht en hoofdmenu waren van prima kwaliteit, een nadeel , komende week moet ik wel weer gaan lijnen.
wij komen zeker weer eens terug , een echte aanrader.
ankuigrie .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke maaltijd. Niet bijzonder, maar zeer smakelijk. Wij hadden spareribs en tonijn. Ik had gevraagd om de tonijn rosé te grillen, maar deze bleek doorgebakken. Tonijn probleemloos terug naar de keuken en vervangen door een andere tonijnsteak die prima was. Dat noem ik goede service!!
blgns30 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
het was op zaterdag, druk maar gezellig. het eten was goed (en veel) en het personeel was vriendelijk., kortom we waren tevreden.
yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk eten. Gastvrij onthaal. Moesten op bepaald moment weg ivm rondvaart Light Festival. Dit aangegen. En dessert kwam binnzn 10 min. Super. Een aanrader.
zijspan .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ontvangst was hartelijk. Menuprijs (48,00) vond ik aan de hoge kant. Garnalen met knoflook waren niet gaar. Werd wel gecorrigeerd. Verwarring over het hoofdgerecht aangezien er iets met chorizo stond. Dit bleek de benaming van een stukje biefstuk, terwijl ik de pittige worst verwachtte. Toetjes waren nog het lekkerst.
Irma G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
prima gegeten met zeer vriendelijk personeel.
Izunia .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij hebben met ah actie gegeten (4 personen).
Carpaccio als voorgerecht erg smakelijk. Hoofdgerecht :verschillende stukken gegrilde vlees, met lekkere frietjes en salade.
Het vlees was heerlijk en ontzettend mals.
Leuke bediening, leuke sfeer en nette rekening! Al met al fijn en lekker avondje gehad.
Een aanrader in de buurt van Leidseplein !
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Mwah. En daar is het wel een beetje mee gezegd.
joziassebr .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Vriendelijk en geduldig eten lekker ruim voldoende veel keuze.
optijd bij ciska de rat die vlakbij is.
We zullen ze zeker aanraden wie in Amsterdam is
Gr. Jannie
L. D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten via de AH dineractie. We mochten uit bijna de gehele menukaart kiezen. Eten was goed en de
bediening zeer vriendelijk en klantgericht. Echt een aanrader!
Eetfan71 S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Via Ah restaurant actie hier gegeten. We hadden 19.30 gereserveerd, waren eerder klaar bij onze andere afspraak. Toen gebeld als we eerder mochten komem, dat kon. Bij binnenkomst heel vriendelijk verwelkomd. Restaurant zag er netjes uit en de inrichting prachtig. Bediening was heel vriendelijk, alles werd goed uitgelegd en tussentijds werd er steeds gevraagd als alles naar wens was. Eten was prima,ondanks actie waren de portie vrij groot. Hebben niet alles kunnen opeten en konden het meenemen. Als voorgerecht hadden we de vlees pastei en kippenvleugels. Als hoofdgerecht hadden we spareribs en kipfilet. Kipfilet was lekker mals. Grote portie sla erbij en friet. Dessert hadden we de carmelijs met noten. Alles was super lekker en komen zeker nog een keer hier eten zonder actie
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, nette prijzen! Zeker voor centrum Amsterdam. Inrichting vond ik wat oubollig maar niet storend.
Fred C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
we hebben hier gegeten van de restaurant actie van AH, w emochten uit de hele kaart kiezen, alles was heerlijk vers en zeer goed bereid een echte aanrader wie van lekker eten houdt.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Gezellig restaurant met fijne bediening. Het eten was top, het vlees was supermals. Absoluut een aanrader.
Via de AH actie hier terecht gekomen, maar zeker voor herhaling vatbaar.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Restaurant bleek achteraf een hele goede keuze te zijn, bij een dagje Amsterdam en perfect in combinatie met een bruisende avond