Restaurant Villa Maria

31-206223759

Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 50€

de mixed grill is niet inbegrepen bij de AH restaurant actie
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Villa Maria

Argentijnse perfectie

Malser dan mals, deze chef weet als geen ander hoe je vlees tot in de perfectie grillt. De meesters van het grillen in Argentinië zouden het zeker weten goedkeuren. Tel daar de geweldige wijnen en het vriendelijke personeel bij op en je hebt gegarandeerd een topavond.

Meer informatie over restaurant Restaurant Villa Maria

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Villa Maria

Chris S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Eten en vooral vlees van zeer goede kwaliteit.
Bediening vlot en gezellig
Zeer aan te bevelen
Armand M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zeker de moeite waard!! Heerlijk gegeten en gezellige sfeer
Joelle G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wij hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten! Door de Ah actie viel de rekening enorm mee en we zouden zeker terug gaan bij dit restaurant. Het vlees was super.
Marion J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten en ruim voldoende. De mannen renden bij wijze van spreken de benen uit hun lijf om alles snel te serveren.
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Met de AH restaurant actie hier gegeten. Keuze van de hele kaart. Verwacht hier niets speciaals van. Slechtste argentijnse restaurant waar we ooit gegeten hebben! Prijs/kwaliteitverhouding is echt niet in balans. Bediening was overigens wel Oke, dat is t enige pluspuntje.
Lee P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
its good
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Prima restaurant, echt goed eten, het was een rustige woensdagavond, dus er waren weinig gasten.
David S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Eten was erg lekker. Was een doordeweekse dag dus erg rustig. De service was super aardig. het eten duurde alleen soms wel even maar dan krijg je ook wel goed eten. Als je van goed vlees houd zeker een keer gaan eten
Evert Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Voor een zeer redelijke prijs lekker kunnen eten. Alleen moest ik extra vragen om de saus bij het eten en de vis van mijn partner was niet geheel goed bereidt. Toen zij de bediening hierop attendeerde kreeg zij hetzelfde gerecht weer terug nadat het eerst in de magnetron was opgewarmd. Kleine misser bij restaurant met lekkere betaalbare gerechten, vriendelijke bediening en een sympathieke uitstraling.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We gingen met de AH-restaurantactie naar Villa Maria, en we mochten uit vrijwel de hele kaart kiezen, een mooi pluspunt. Als voorgerecht hadden we een carpaccio en het gemixte voorgerecht, dat smaakte allebei prima. Er is veel keuze in hoofdgerechten, voor ieder wat wils, maar vrijwel allemaal met vlees natuurlijk. De hoofdgerechten smaakten goed, het zijn ruime porties. De service is vriendelijk maar niet bijzonder, en de inrichting van het restaurant is prima.
John N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Echt voor iedereen een aan rader. Echt een top tentje.. we komen het liefste morgen weer..
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten bij Villa Maria, voorafgaand op een theatershow in het DeLaMar theater, wat op 3 minuten lopen van het restaurant is.
We waren vroeg en daarom had het personeel alle tijd om een vriendelijk praatje te maken. Voor ons zeker een restaurant om nog eens te gaan eten!!
Margaret G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Fijne ontvangst. Snelle bediening. Vriendelijk personeel en eten van zeer goede kwaliteit.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten.
Rosa O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Fantastisch restaurant! Lijkt misschien een beetje op een toeristenplek, maar het eten is echt top! Wij komen zeker terug.
James H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Vandaag gegeten met de vriendin en schoonouders. Omdat de leidsedwarsstraat toch bekend staat om de toeristen tenten waren mijn verwachtingen niet hoog. Echter werden we erg verrast in positieve zin. Het vlees was heerlijk, perfect gebakken zoals we het vroegen en de porties waren ruim en voorzien van voldoende garnering. Wij komen hier zeker terug.
Tanja L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het eten was lekker.
Jammer dat er glas in de salade zat
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Zeker een aanrader, eten en bediening beide zeer goed.
Onmo F.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Super lekker gegeten in een zeer vriendelijke omgeving.
De eigenaar was erg aardig en nam alle tijd om zijn gerechten op een professionele manier aan te bevelen.
We gaan zeker nog eens terug als we weer in Amsterdam zijn
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het was een zeer geslaagd diner. Eten was subliem het vlees was zo mals als boter. Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.