Restaurant Villa Maria

Lange Leidsedwarsstraat 451 1017 NG Amsterdam Nederland Kaart
31-206223759

Over restaurant Restaurant Villa Maria

Argentijnse perfectie

Malser dan mals, deze chef weet als geen ander hoe je vlees tot in de perfectie grillt. De meesters van het grillen in Argentinië zouden het zeker weten goedkeuren. Tel daar de geweldige wijnen en het vriendelijke personeel bij op en je hebt gegarandeerd een topavond.

Meer informatie over restaurant Restaurant Villa Maria

• Terras
Saskiavannuland .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
J. L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Taco P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Goed vlees, maar wel een beetje toeristisch. Argentijns eten met Mexicaanse gerechten etc. dan weet je het wel. Huiswijn niet zo bijzonder, geen wijnkaart.
Rita W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zeer goed eten heerlijk zacht vlees
Leuke aardige mensen
Je kunt er heerlijk zitten echt relax
Leuk midden in Amsterdam centrum
Rita W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
zowel het voorgerecht (uiensoep en tomatensoep), hoofdgerecht ( 3 soorten vlees, heerlijk zacht en smakelijk, met salade en patat) en het ijs toe waren heerlijk, geen opdringerig personeel, zeer vriendelijk.
Dit restaurant neemt zijn klanten serieus, hoewel dit midden in het uitgaansgebied ligt, en dus druk is, kun je hier heerlijk rustig eten en zit er voldoende tijd tussen de gerechten.
Roland K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het personeel houdt duidelijk van concreet maar wij vonden dat eerder geestig dan vervelend. Ze luisteren wel en de bediening is vlot, de gerechten prima in orde, bij het afrekenen werd ook keurig aangestreept waar we niet voor hoefden te betalen met de AH-actie.
Jantina R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten, wij hebben gegeten met de AH actie, mochten van de gehele kaart kiezen, dus dat was prima
Personeel was aardig en het eten was prima, bord was goed gevuld.
Zeker een aanrader, en de wijnen waren heel goed
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijke gerechten, ook met AHrestaurantactie kan je kiezen uit de volledige kaart. Zeer vriendelijke, attente bediening.
Bep D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Restaurant aan te bevelen leuk gezellig personeel zeer behulpzaam en attent. Aan te bevelen na een dagje Amsterdam om daar met een etentje af te sluiten.
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij hebben lang op ons eten moeten wachten. Jammer. Het eten was redelijk/goed. Het ijstoetje van een van de vrienden kwam uit de vriezer.
Piet M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
we kregen smakeloze soep uit de magnetron en de sla was verlept. Het vlees was wel lekker maar alles is veel te duur voor zulke kwaliteit.Het is een toeristenbuurt en dat merk je.
Kellz K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We waren door AH restaurantactie hier gekomen, wat een vriendelijk personeel echt top! Keuze uit alles wat op de kaart stond en om iets te wijzigen in een gerecht was ook geen enkel probleem. Het eten is echt heerlijk en wordt snel geserveerd. Het restaurant heeft een hele goede sfeer, alles klopt er om een geweldige avond te hebben. Echt een 10 waard! Wij komen zeker terug.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Een goed restaurant, mooi plekje aan het raam, personeel dat geÏnteresseerd was in meer dan een gewoon praatje en het eten was heerlijk.
Erna75 V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Iedereen is even vriendelijk en behulpzaam en zorgzaam. Het eten (vooraf garnalen en daarna ribeye) was van goede kwaliteit en goed en lekker bereid. Dank aan de AH-actie.
Vincent T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Hebben hier met AH restaurant bonnen met 6 personenbelasting gegeten. Service en bediening was heel goed, konden ala carte kiezen en daar werden de drie goedkoopste voor-, hoofd-, en na- gerecht van de bon gehaald. Was vooraf goed uit gelegd hoe het werkte.
We hebben er echt heel lekker gegeten.
Komen hier vast nog eens terug
Hanrenhoglo .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ondanks het lekkere eten de aardige bediening alles was goed maar hoe heet dit restaurant nou restaurant Mykonos dat is Grieks of restaurant VillaMaria en dat is Argentijns het zit op het zelfde adres hmm.
Petronel .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij hebben gegeten via de ah actie. We konden uit de normale menukaart kiezen. We namen de ossehaas, die was verrukkelijk. Dit restaurant is zeker een aanrader!
Mtfjansen .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Net wezen eten naar aanleiding van de AH actie en de goede recensies op Iens. Eten was uitstekend verzorgd en gezellige bediening. Uiterst behulpzaam en zeker niet opdringerig. Ook een gezellige entourage.
Zeker een aanrader voor een hapje eten.
Nopanic .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gezellig en lekker gegeten met de AH restaurant actie, mag uit de hele kaart kiezen, heel vriendelijk personeel, gezellig ambiance
Daantje02 B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten capaccio vooraf en varkenshaasje als hoofdgerecht was heerlijk mals!
Bedienig was erg vriendelijk en gastvrij!
Echt een aanrader om eens te gaan eten.