Restaurant Villa Copera ''heeft zo zijn eigen streken''

Spijksedijk 2 6917 AC Spijk Nederland Kaart
  • Frans
  • Hip

Over het restaurant Restaurant Villa Copera ''heeft zo zijn eigen streken''

Villa Copera, gebouwd in 1861 als kantoor van steenfabriek Daams, is een prachtige en unieke locatie gelegen aan de Rijn in de Liemers. Het karakter van het pand, het uitzicht op de rivier en de imposante tuin verrassen telkens weer.
Mooie pittoreske dorpjes, de vanuit Duitsland binnenstromende Rijn, het natuurgebied De Byland met prachtige fietspaden en waterplassen bieden een oase van rust en een ultiem buitengevoel.
Midden in dit gebied, direct uitkijkend op de rivier, staat ons team voor u klaar. Gebruik makend van de kwaliteit en duurzame werkwijze van leveranciers uit eigen streek, bieden wij u heerlijke smaken, mooie gerechten en voor een ieder wat wils!
Het complete team heeft zo zijn eigen streken! Passie, kwaliteit, aandacht, plezier en natuurlijk vakmanschap zit diepgeworteld in de denkwijze van Villa Copera.
Een lekkere snack, borrelen op de veranda of op het terras, een snelle lunch, een mooie avond met heerlijke gerechten: Villa Copera biedt het. Een vergadering, een barbecue een feest of bruiloft? Alles kan. Villa Copera is een hele mooie plek waar u, uw gasten, vrienden en of familie buitengewoon kunnen genieten.
Wij staan voor u klaar en nodigen u graag uit om onze streken te leren kennen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Villa Copera ''heeft zo zijn eigen streken''

Maandag gesloten
Dinsdag en Woensdag 16:00 tot 23:00 uur
Donderdag t/m Zondag 12:00 tot 23:00 uur

• Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Villa Copera ''heeft zo zijn eigen streken''

Marian R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Proeverij is echt een aanrader, afwisselend en erg lekker! Personeel is heel vriendelijk en gastvrij!
Kortom een toprestaurant.
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben er heerlijk ge eten. In een rustige sfeer,je kunt er heel rustig en ontspannend zitten.
We komen er zeker nog een keer terug.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Groente en / of salade werden niet mee geserveerd. Na vragen kon dit wel op tafel komen.
De gerechten werden snel uitgeserveerd. Dit hoeft niet erg te zijn. Maar wel als je proeft dat je een opgewarmde maaltijd voorgeschoteld krijgt.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Schitterende locatie, vreselijk mooi uitzicht, héérlijk eten en perfecte bediening
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
het 3-gangenverrassingsmenu is een aanrader. Erg lekker en leuk opgediend. Kleine hapjes maar zeker voldoende gegeten. De wachttijd was lang maar de bediening vriendelijk en professioneel.
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Top.
Ernest S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten, prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed, mooie locatie, lekkere wijnen en een gastvrij ontvangst en service.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Zeer goede keuken en leuke plek met uitzicht op de Rijn. Zeer prettige bediening. Veel value for money. Een aanbeveler.
Marian P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten en gezeten voor herhaling vatbaar.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Eerst een aperitief in de tuin en toen naar boven naar het restaurant. De bediening was top. We komen zeker terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Op een zinderende zomeravond heerlijke gedineerd op het balkon met uitzicht op de Rijn en omringd door hoge bomen die de zon weerden. We gingen voor het hapjesmenu vergezeld van een koele witte wijn en hebben genoten. Alles smaakte lekker, prettige bediening, fijne locatie, ontspannen sfeer, goede kwaliteit-prijsverhouding.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prettig restaurant met lekkere gerechten. Bediening is prettig en niet afstandelijk. Kortom een restaurant om vaker te bezoeken.
Fransie L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Fijne sfeer
Mooie locatie. Heerlijk eten
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Leuke bediening goeie sfeer lekker eten in een gezellige ambiance zeker voor herhaling vatbaar,

Enig min punt is de parkeer gelegenheid met grind maakt het lopen met hakken erg lastig !! voor de dames !!
Pierre B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het diner op vrijdagavond ( in de tuin) is ons zo goed bevallen dat wij direct hebben gereserveerd voor de zaterdagavond na onze wandeling ( Pieterpad deel Braamt Millingen )
Na heerlijk in de tuin van borrel en voorgerecht te hebben genoten konden wij met ons gezelschap van 6 personen binnen verder met het diner.
Zondagmiddag konden wij het niet laten om voor vertrek op het heerlijke balkon van de lunch te genieten.
Beste mensen wat een fantastisch team hebben jullie. Super goed en ga zo door
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Dit was de derde keer dat we hier kwamen. Super lekker gegeten leuke bediening echt een aanrader
Atie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk eten en snelle bediening met uitzicht op het water. We kwamen om 18.00 uur.
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten van de proeverij. Zonder probleem aangepast aan zwangerschap, heerlijke alternatieven. Vriendelijke correcte bediening. Wij komen zeker terug
Wikke M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten en heel prettige en kundige bediening
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het eten was goed. Jammer, dat de wachttijd tussen de verschillende gangen erg lang was.