Restaurant Villa Copera ''heeft zo zijn eigen streken''

Spijksedijk 2 6917 AC Spijk Nederland Kaart
  • Frans
  • Hip

Over het restaurant Restaurant Villa Copera ''heeft zo zijn eigen streken''

Villa Copera, gebouwd in 1861 als kantoor van steenfabriek Daams, is een prachtige en unieke locatie gelegen aan de Rijn in de Liemers. Het karakter van het pand, het uitzicht op de rivier en de imposante tuin verrassen telkens weer.
Mooie pittoreske dorpjes, de vanuit Duitsland binnenstromende Rijn, het natuurgebied De Byland met prachtige fietspaden en waterplassen bieden een oase van rust en een ultiem buitengevoel.
Midden in dit gebied, direct uitkijkend op de rivier, staat ons team voor u klaar. Gebruik makend van de kwaliteit en duurzame werkwijze van leveranciers uit eigen streek, bieden wij u heerlijke smaken, mooie gerechten en voor een ieder wat wils!
Het complete team heeft zo zijn eigen streken! Passie, kwaliteit, aandacht, plezier en natuurlijk vakmanschap zit diepgeworteld in de denkwijze van Villa Copera.
Een lekkere snack, borrelen op de veranda of op het terras, een snelle lunch, een mooie avond met heerlijke gerechten: Villa Copera biedt het. Een vergadering, een barbecue een feest of bruiloft? Alles kan. Villa Copera is een hele mooie plek waar u, uw gasten, vrienden en of familie buitengewoon kunnen genieten.
Wij staan voor u klaar en nodigen u graag uit om onze streken te leren kennen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Villa Copera ''heeft zo zijn eigen streken''

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag 16:00 tot 23:00 uur
Zaterdag en zondag 12:00 tot 23:00 uur

• Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Villa Copera ''heeft zo zijn eigen streken''

Wikke M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten en heel prettige en kundige bediening
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het eten was goed. Jammer, dat de wachttijd tussen de verschillende gangen erg lang was.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Prettige bediening. Grote diversiteit aan zit-mogelijkheden. Beperkingen helaas voor rolstoelen. Prima ambiance. De locatie is heel toegankelijk met voldoende parkeer-gelegenheid.
Wilma .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Het eten was prima, de manier waarop het opgediend werd heel origineel en het voordeel was fat het veel kleine hapjes waren waardoor je toch voldoende te eten had en intussen van heel veel gerechten kon genieten. Het personeel was super vriendelijk.
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
In alle opzichten uitstekend! Met name ook het fantastische uitzicht op de Waal. Heb echter niet gezien dat de Rhein hier van naam verandert.
Pollewopjes .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten bij Villa Copera gisteravond. Voor-, hoofd- en nagerecht alles super lekker!
Ga zo door. Wij komen graag nog een keer terug!
Jean-Pierre D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
zeer lekker gegeten, fijne attente bediening, prijs/kwaliteit verhouding dik in orde... met andere woorden: zeker voor herhaling vatbaar!
iwi .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
leuk concept, allemaal kleine hapjes en een ruime keus uit de hapjes. Kwaliteit is erg goed. Leuk uitzicht op het water, bediening is erg vriendelijk en is er echt om je te verwennen.
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
Allemaal kleine hapjes en toch meer dan genoeg.
Ik zou het zelf prettig vinden als ieder zijn eigen bordje krijgt....
Nu "moesten" mijn vriendin en ik samen van 1 bordje/schaaltje eten waardoor er telkens één van ons 'n afgegeten bordje kreeg.
Elk 'n eigen bord(je) /schaal(tje) was geen overbodige luxe!
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Een geweldige plaats om, bij mooi weer, op de varand of in de tuin te eten.
Geweldige lunch genoten met een mooie wijn.
Een toplocatie waar je voor een schappelijk bedrag uitstekend kunt eten.
Renate P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Zeer goede en vriendelijke ontvangst, tafel voor 4 pers met mooi uitzicht over de rijn. ruime keuze op de kaart. Heerlijk gegeten goede sfeer, wijn kortom een aanrader voor een gunstige prijs.
marianne C.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
mooie locatie , lekker gegeten . Personeel vriendelijk. Het is een aanwinst voor tolkamer zo n mooi restaurant . Gezellig dank jullie wel
Frietje .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij hadden gekozen voor het concept alles te proeven. Kregen verschillende gerechten op tafel om samen te delen. Het was zeer verrassend en goede smaakcombinaties. Jammer dat alles op koude schalen op geserveerd wordt en ook je eigen bord koud is. Hierdoor het eerste gerecht warm kunnnen nuttigen en de rest helaas lauw tot vrijwel koud. Voor ons een rede om dit niet meer te kiezen. Bij de hapjes avond is dit ondervangen omdat je steeds twee hapjes krijgt en zodoende steeds warm.
miekevanaalten .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
luidruchtig binnen, terras niet schoon, vogelpoep op stoelen, veel wilgen pluisjes op de trap. dat maakt een onverzorgde indruk.
-ilse .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
We hebben voor het hapjes-menu gekozen. De gerechtjes waren heerlijk. Het duurde af en toe wat lang, maar zeker niet tot vervelends toe.
J.G.L. H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heel leuke en gezellige gelegenheid met goede kwaliteit en afwisseling. Prima service, gaan we zeker nog een keer herhalen.
Barthez .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Een aanwinst voor de omgeving. In een mooi historisch pand wordt er met aandacht voor smaak en opmaak gekookt. De balans in de gerechten is goed, persoonlijk vonden wij de bisque als tussengerecht wat veel voor een tussengerecht. Steak tartaar als voor was heerlijk! Als hoofd de beef wellington, perfect gegaard, heerlijk van smaak en het bladerdeeg goed knapperig. De risotto die hierbij gepaard ging was perfect op smaak, helaas was de korrel wat ver gegaard. Samenvattend een heerlijk diner gehad, met de juiste aandacht vanuit de bediening. Een aanrader voor een ieder die in de buurt is!
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Geen ander woord nodig gewoon geweldig ! Mooie receptie gehad en eten was zeer smaakvol ! Als maar genoten. Ook de bediening liep tijdens de receptie heel goed altijd goed het glas vol wanneer het mij uitkwamen alleen maar genoten
Frietje .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Wij zijn op de hapjesavond geweest en dat is ons prima bevallen. De hapjes zijn prima van smaak, divers en worden mooi opgediend.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Dit was onze eerste keer bij Villa Copera en we komen zeker een keer terug. Zowel eten als atmosfeer en bediening waren prima.
We waren met een Amerikaanse vriendin en zonder te vragen, kreeg zij de menukaart in het Engels en deed het (jonge) personeel alle moeite om Engels te spreken. Het eten was lekker en werd zonder veel poespas opgediend. We hadden de proeverij en dat was een goede kennismaking die naar meer smaakte. Zoals in eerdere recensie ook al gezegd, waren de porties niet heel erg groot, maar aangezien je drie gangen eet, was dat voor ons geen showstopper.
Wij hadden de pech dat twee tafels verderop een groot en nogal luidruchtig gezelschap zat, maar toen die eenmaal weg waren, was het heerlijk rustig. De tafels staan ver van elkaar en de akoestiek is prima.
Kortom: voor herhaling vatbaar!