Restaurant Vijf

Prinsenstraat 5 1135 AX Edam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vijf

Trendy en romantisch tegelijk

Restaurant VIJF is een trendy en gezellige hotspot in het oude centrum van Edam. Of je hier nou neerploft met vrienden, romantisch wilt dineren met je liefje of aanschuift met een grote familie; alles is hier mogelijk! De gastvrije ambiance wordt doorgezet in de vriendelijke manier van bedienen en je voelt je hier na binnenkomst dan ook direct welkom. Een ideale plek om met goed tafelgezelschap te genieten van een smaakmakend diner!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vijf

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kirstenma .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Met ah bon gegeten. Keuze uit gehele kaart! Water was gratis en extra ijs werd meteen toegevoegd. Gastvrij. Lekker eten. Grand dessert was goed maar cheesecake echt super, had daar graag meer van gehad.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Bij dit kleine restaurant veland via de AHrestaursantzegelactie. Goede keus geweest. We waren op moederdag met 2 volwassenen en 2 kinderen en alles wat we gegeten hebben was heerlijk en zag er ook prachtig uit! Carpaccio, bruschetta, thaise currysoep, rib eye, zalm en proeverij van nagerechtjes, alles was even lekker. Complimenten voor de kok, aardige eigenaar en leuk, attent meisje in de bediening. We komen zeker nog eens terug!
robenyvon .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We waren aangenaam verrast, goede bediening, goede kwaliteit en een ontspannen sfeer. Alleen vond ik de gerechten op de kaart niet zo spannend, maar dat is heel persoonlijk. De rib eye is zeker aan te bevelen!
karinkim .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Klein restaurantje, wanneer je binnen stapt een warm welkom. Sfeer van een huiskamer met een klein gezellig barretje in de hoek. Wij hebben hier gegeten met de AH actie.
Voorgerecht: Vitello Tonnato dun kalfsvlees met tonijnmayo en Gamba's in knoflookolie. Hoofdgerecht: Tandoori Vis en gegrilde zalm. Voldoende, goed en heerlijk gegeten. 1 mini min, de groente bij de tandori vis was bereid met tandoori kruiden een frisse dressing had lekkerder geweest.
Als toetje de proeverij een aanrader alles smaakte heerlijk. Vriendelijke bediening.
Omdat het rechter gedeelte binnen enkel een lage lounge bank heeft is reserveren vooraf raadzaam op drukkere dagen.
Wellicht een idee de lounge hoek te verhogen zodat je er en kan lounge en eten.
H.C.G. S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, er was voldoende keus, vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar!
Dichtbij was er voldoende parkeergelegenheid.
A R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellig restaurant, leuke bediening en heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!!
We waren er met de AH bon terecht gekomen [ fijn dat je van de kaart kon kiezen] en waren blij verrast vandaar ons bovenstaand commentaar.
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Was wat fris! Vriendelijke en attente bediening. Het eten was erg lekker, waarbij met name de cheesecake als topper genoemd mag worden.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij waren naar het restaurant gegaan met een Albert Heijn bon, mijn vrouw en ik vonden het restaurant erg mooi, het was er rustig, we waren bijna de enige. De bediening was zeer vriendelijk en snel, en we kregen persoonlijke zorg. Het was een geslaagd avondje uit eten.
s.stam41 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het is een prima restaurant met goede kwaliteitsverhoudingen zonder poe-ha. Eigenaar prima gastheer . voorgerechten en hoofdgerechten prima kwaliteit. Huiswijnen prima.
Cora L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
In een gezellige huiskamersfeer heerlijk gegeten. Bijzonder vriendelijk personeel, vlotte bediening. We konden met onze AH rapestaurantbon kiezen van de kaart. Mooie opgemaakte borden met prima eten. Het restaurant is klein, daarom ook gemoedelijk en ben je ook echt gast.
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima ontvangst. We hebben heerlijk gegeten in dit nog 'jonge' restaurant. Men heeft de potentie in zich om te groeien tot een volwaardig bedrijf. Parkeergelegenheid is aanwezig.
karinspierings .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We werden goed ontvangen. Het restaurant heeft een gezellige huiskamersfeer. We konden a la. carte eten, wat wij erg prettig vonden. Genoeg keuze dus. Het eten was lekker en de wijn en de keuze uit speciaal bieren was allemaal prima. We zullen dit restaurant zeker onthouden.
Han C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
de inrichting doet meer denken aan een eetcafé, komt misschien ook wel door de er naastgelegen, bijbehorende snackbar waar ook de keuken zit. ijs was erg waterig met kristallen er in. wel redelijk gegeten maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We waren hier met de Albert Heijn actie. Fijn dat je gewoon van de kaart mag koezen en nietbeperkt bent tot een vast menu. Het is een gezellig, klein zaakje met vriendelijk personeel. Erg lekker gegeten.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Erg verrassend! Wij zijn hier terecht gekomen door de AH actie en zullen ongetwijfeld nog een keertje Vijf bezoeken. De bediening was zeer vriendelijk en alert. Tussendoor werd ons tafeltje schoongemaakt na het eten van een stokbroodje. De sfeer was prima en eten erg goed en lekker. Een maar'tje we vonden de tafeltjes wat dicht op elkaar staan. Vijf succes en ga zo door!
sanita_visser .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Geweldig restaurant, zo gezellig en sfeervol. Super bediening die regelmatig langs komt om te vragen of alles naar wens is. De kok in de keuken is echt geweldig, zo heerlijk gegeten. Het enige "nadeel" is dat het restaurant vrij klein is en er regelmatig mensen binnen kwamen waar geen tafel meer voor was. Overigens ook direct een voordeel dat je alle aandacht van de bediening hebt. Dus zeker op tijd reserveren en op naar een topavond. We komen hier gegarandeerd terug.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Gisterenavond hier gegeten. Het was tropisch warm en de airco was defect en door de warme ontvangst van de vriendelijke serveerster kregen we het nog warmer! huiskamergevoel met donkere kleuren. We waren met een grote groep ( 8 ) via de AH restaurantactie. Vooraf plankje met een Turks broodje? met een knoflookdip. 6x de knoflookgamba's, 1x de Vitello tonato en 1 x de aardappelkoekjes. Heerlijk en erg verzorgd opgemaakt. Als hoofdgerecht 5x de Black Angus Ribeye, 2x de zalm en 1 x de Tandoorivis . Alles erg smaakvol, mooi opgemaakt begeleid met frites en een frisse verse salade. De cheesecake was er helaas niet meer want 6 van ons hadden dit gewild. Het werd echter goed gemaakt met een heerlijk Grand dessert! Ze zeggen wel eens: klein maar fijn! Restaurant vijf is zeker de moeite waard!
willem K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
hardstikke gezellig goddelijk eten en uitstekende bediening en het voelt aan of je bij vrienden uitgenodigd was voor een etentje,en het is zeker een aanrader ,bediening is pico bello dit mag je niet laten lopen nog onze dank voor de goede verzorging.En groetjes uit AMSTERDAM
René K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We waande ons al snel in de gemoedelijke "Oosterse sfeer" die het restaurant uitstraalt. De bediening is vlot en vriendelijk. Over het menu volgde een goede uitleg. De Carpaccio en de Gamba's waren verrukkelijk. Het hoofdgerecht was voor mij boterzachte Rib-eye , mooi medium gegrild. Mijn partner had een Vis- Tandoori, mooie grote filet met krokante en ook wat pikant korstje. Opvallend vond ik de lekker gerookte paprika's en verse spinazie met passend sausje. Een echte aanrader is het grand Dessert, een proeverij van de kaart . Uitmuntend !!. Hier kun je ECHT merken dat de KOK haar werk verstaat en het met liefde voor je klaar maakt. Wij komen zeker terug !!! Blij hier geweest te zijn !!!
B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij vijf in Edam. Leuk huiskamerrestaurant met erg vriendelijke bediening in ongedwongen sfeer. Via de ah actie hier terecht gekomen, maar in tegenstelling tot een aantal andere restaurants waar we middels deze actie kwamen voelden we ons hier zeer welkom.
Heerlijk gegeten, zalm was perfect bereid!!
Kortom een aanrader en zeer zeker voor herhaling vatbaar