Restaurant Vijf

Prinsenstraat 5 1135 AX Edam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vijf

Trendy en romantisch tegelijk

Restaurant VIJF is een trendy en gezellige hotspot in het oude centrum van Edam. Of je hier nou neerploft met vrienden, romantisch wilt dineren met je liefje of aanschuift met een grote familie; alles is hier mogelijk! De gastvrije ambiance wordt doorgezet in de vriendelijke manier van bedienen en je voelt je hier na binnenkomst dan ook direct welkom. Een ideale plek om met goed tafelgezelschap te genieten van een smaakmakend diner!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vijf

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vijf

Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Hele prettige sfeer met top-bediening en een magnifieke prijs-kwaliteitverhouding.
lynnsay B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Een knus klein restaurantje, het is gezellig ingericht met vriendelijke bediening en het eten was prima!
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Op een zondagavond bij dit restaurant gegeten. Wij hadden om 19.00 uur gereserveerd en toen wij binnen kwamen werd er gezegd 'U bent de laatste'. Ik vond dit vreemd, wij waren ook de enige, is men in Edam dan al uitgegeten rond die tijd? Er kwam na die tijd ook echt niemand meer binnen. Wij zijn er eerder op een vrijdagavond geweest en toen hadden wij het laatste tafeltje. Er werd ons gevraagd of wij vooraf een stukje brood wilden. Er kwam ongeveer een half brood op tafel, ongesneden met een klein mes, dit was wat onhandig, wel lekker maar veel te veel. Een van ons had de zalmfilet, deze was prima met verse frites. De ander had de vega maaltijd met couscous, deze was nogal saai en had niet veel smaak. Als voorgerecht hadden wij de aardappelkoekjes, deze zijn echt heerlijk. Als laatste hadden wij graag een decaf koffie willen hebben maar net als de vorige keer was deze nét op. Hoe is dit mogelijk, denk ik dan. Hoe kan de koffie in een restaurant op zijn. Jammer, de vorige keer was alles net een puntje beter. Behalve de bediening, die was net als de vorige keer uistekend.
jose P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Vriendelijke bediening, klein restaurant, staan ''lounge banken'' zonde van de ruimte, tip; zet er tafeltjes neer. Eten (zalm, hamburger) prima. De inrichting mag wel wat gezelliger, onze mening.
Conny M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hebben hier erg lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening door Joeri. We hebben met zijn vieren een driegangenmaaltijd genomen en alles wat we hadden was goed: vooraf de vitello tonnato, de gebakken gamba’s en de Franse uiensoep, als hoofdgerecht hadden we rib eye, gegrilde zalm en de tandoori vis, waarbij heerlijke gebakken groenten, patat en sla geserveerd werden. Ook de toetjes waren heerlijk en dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Echt waar voor je geld! We komen er zeker terug!
Owain D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Een beetje klein
Ycnan2002 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk eten en alles kan! Ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening. Huiswijntje smaakt prima en de Latte is echt heerlijk!
louise1803 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Was helemaal goed, de bediening, het eten, de sfeer en de ruimte erg fijn gewoon goed!
Echt een aanrader! Prima! Niet te lang hoeven wachten op de volgende gang en ook niet te snel achter elkaar! TOP
wilschrama .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
klein maar wel gezellig met de AH bonnen gegeten
eten was goed vriendelijke bediening
helaas klopte de rekening niet helemaal
regelmatige bezoeker met AH etersbon
wil
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gereserveerd met vier personen op zaterdagavond 28 oktober om 19.30 uur. Leuk klein restaurant met 6 tafeltjes, een soort huiskamergebeuren. Jammer dat het tegenwoordig niet meer gewoon is om de tafel te dekken voordat de gasten komen. Geen tafelkleed of loper maar ook geen glazen, bestek of borden dat is wel erg kaal. Het restaurant zit er 11 jaar en dan zou je denken dat hierover inmiddels is nagedacht. Bediening goed maar rommelig. Servetjes worden na iedere gang weggehaald maar als je ze dan weer nodig hebt moet je erom vragen. Voorgerechten goed maar het hoofdgerecht dat als Angus vlees op de kaart stond had niet de kwaliteit van Angus vlees. We maakten gebruik van de AH restaurantactie waardoor het goedkoopste 3-gangenmenu gratis was. Hierdoor viel de totaalprijs mee. We hadden een gezellige avond.
sandrajonkman .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Niet aan te raden helaas. Eten was niet erg smakelijk. Voorgerecht carpaccio was niet lekker en een vriendin is er vermoedelijk ziek door geworden. Twee gerechten van de kaart waren niet meer beschikbaar, erg jammer.
Bediening niet onaardig maar ook niet erg professioneel.
Prijs kwaliteit verhouding is ondermaats.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. De bediening was vriendelijk, attent en belangstellend en zeker voor herhaling vatbaar
Yca V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuk restaurant. Niet groot en beperkte keuze op de kaart, maar wel voor elk wat wils. Kwaliteit -prijsverhouding goed.
Bediening vlot en erg aardig.
koos191 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima gegeten van (kleine)kaart. Goede kwaliteit voor een heel redelijke prijs. Jonge jongen in de bediening, zeer vriendelijk en accuraat. Heerlijk ongedwongen en gezellig gegeten. Ga zeker nog een keer terug.
26hwkok .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Klein, zou zo niet naar binnen stappen, maar eenmaal binnen, gezellige huiskamersfeer!Dus gewoon naar binnen stappen...Het eten was voortreffelijk,het voorgerecht van plakjes kalfsvlees was prima, de zalm en de entrecote waren precies goed en het dessert smaakte naar meer, vooral het proeverijtje viel in de smaak.En dit alles prachtig opgemaakt op mooie borden, het oog wil ook wat. En ook de wijn smaakte heerlijk en was prima op temperatuur!
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gelegen in een mooi dorp hartelijk ontvangst menu is niet van hoogstand niveau goede prijs/kwaliteit verhouding
Gggggrrrrrr
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wat hebben wij hier geweldig gegeten met onze vrienden, zeker voor herhaling vatbaar !
Goede bediening door Joery, en voor de kok chapeu !!!
willie W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
broodplankje karig alleen het sausje er bij, brood was goed
uiensoep had ik te veel brood in
hamburger was weer met brood en de hamburger vond ik te droog er was weinig keus, ijsje was ook geen keus, ik lust graag vanille ijs met chocolade, dame blance. groetjes van mevr. w.westenberg
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wij waren met 6 personen en met de ah kaarten.Je kunt uitzoeken wat je wilt,
leuke kaart voor iedereen wat om uit te zoeken.
Je kon zien dat alles met zorg klaar was.de rib eye was goed gebakken,ik had de zalm heerlijk van smaak.
Het dessert was een cheese cake heerlijk De witte wijn was een verassing.De bediening heel vriendelijk en vlot.
Het is leuk een gezellig ingericht,jammer dat we zo ver weg wonen anders gingen we zeker nog een keer terug.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Met a.h. actie gegeten. Keuze uit de gehele kaart wat erg prettig is.bediening was super.
Leuke ongedwongen sfeer waar je je snel thuis voelt