Restaurant Vijf

Prinsenstraat 5 1135 AX Edam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vijf

Trendy en romantisch tegelijk

Restaurant VIJF is een trendy en gezellige hotspot in het oude centrum van Edam. Of je hier nou neerploft met vrienden, romantisch wilt dineren met je liefje of aanschuift met een grote familie; alles is hier mogelijk! De gastvrije ambiance wordt doorgezet in de vriendelijke manier van bedienen en je voelt je hier na binnenkomst dan ook direct welkom. Een ideale plek om met goed tafelgezelschap te genieten van een smaakmakend diner!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vijf

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vijf

koos191 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima gegeten van (kleine)kaart. Goede kwaliteit voor een heel redelijke prijs. Jonge jongen in de bediening, zeer vriendelijk en accuraat. Heerlijk ongedwongen en gezellig gegeten. Ga zeker nog een keer terug.
26hwkok .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Klein, zou zo niet naar binnen stappen, maar eenmaal binnen, gezellige huiskamersfeer!Dus gewoon naar binnen stappen...Het eten was voortreffelijk,het voorgerecht van plakjes kalfsvlees was prima, de zalm en de entrecote waren precies goed en het dessert smaakte naar meer, vooral het proeverijtje viel in de smaak.En dit alles prachtig opgemaakt op mooie borden, het oog wil ook wat. En ook de wijn smaakte heerlijk en was prima op temperatuur!
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gelegen in een mooi dorp hartelijk ontvangst menu is niet van hoogstand niveau goede prijs/kwaliteit verhouding
Gggggrrrrrr
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wat hebben wij hier geweldig gegeten met onze vrienden, zeker voor herhaling vatbaar !
Goede bediening door Joery, en voor de kok chapeu !!!
willie W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
broodplankje karig alleen het sausje er bij, brood was goed
uiensoep had ik te veel brood in
hamburger was weer met brood en de hamburger vond ik te droog er was weinig keus, ijsje was ook geen keus, ik lust graag vanille ijs met chocolade, dame blance. groetjes van mevr. w.westenberg
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wij waren met 6 personen en met de ah kaarten.Je kunt uitzoeken wat je wilt,
leuke kaart voor iedereen wat om uit te zoeken.
Je kon zien dat alles met zorg klaar was.de rib eye was goed gebakken,ik had de zalm heerlijk van smaak.
Het dessert was een cheese cake heerlijk De witte wijn was een verassing.De bediening heel vriendelijk en vlot.
Het is leuk een gezellig ingericht,jammer dat we zo ver weg wonen anders gingen we zeker nog een keer terug.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Met a.h. actie gegeten. Keuze uit de gehele kaart wat erg prettig is.bediening was super.
Leuke ongedwongen sfeer waar je je snel thuis voelt
Kuin .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Klein en huiselijk aanvoelend restaurant; hier heerlijk en lekker op ons gemak zitten eten. Hier moet je gaan eten als je lekker lang en op je gemak wilt tafelen, want er zit wel wat tijd tussen de diverse gangen. Vriendelijke bediening. Aanrader!
Janine K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten dat we kregen was lekker, maar niet heel bijzonder. Éen van de rib eye steaks was beduidend kleiner dan de rest, maar dit werd goed gemaakt met twee gratis drankjes en korting op het nagerecht. We moesten wat langer wachten dan gebruikelijk op eten en drinken en sommige producten waren niet op voorraad. Bediening was vriendelijk.
Bianca Z.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Vlotte bediening. Klein restaurant, maar sfeervol. We mochten uit alle gerechten van de kaart kiezen, dat was prettig. Gerechten waren prima, ook qua hoeveelheid. Alleen het dessert viel tegen: Sorbetijs met vruchten, maar het aantal vruchtjes was wel heel beperkt. Verder prima.
Carol D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Absoluut heerlijk gegeten en lieve en welwillende bediening maar het gevoel van eten in een cafetaria overheerst. Beperkt aanbod wijn, bier en frisdrank, gangen werden niet voor iedereen tegelijk geserveerd (wij waren met 6 personen) en bijv.wachten op de frites bij het hoofdgerecht omdat 'het druk was' bij de naastgelegen (bijbehorende) snackbar. Een aanrader qua smaak, jammer dat het restaurantgevoel ontbrak.
R.tjeertes .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Een klein gezellig restaurant met een goede prijs kwaliteitverhouding. Prima service en goede gerechten.
Het broodje vooraf kan beter en had in de keuken voorgesneden dienen te worden. Wat ook op verzoek is gedaan.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Vijf! Zowel de Rib eten, hamburger en de zalmfilet waren helemaal goed. Verse producten, met liefde gemaakt want dat proef je. Prijs is prima! En, de service is netjes, aardig en zeer behulpzaam. Dit restaurant is een absolute aanrader!
N K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Leuk klein restaurant, tafels wel erg dicht op elkaar (op een rij) dus weinig privacy. Gebruik gemaakt van de Albert Heijn actie, waarbij het goedkoopste gerecht gratis is. Keuze uit de gehele kaart, maar niet alles was meer voorradig. Erg vriendelijke bediening. Wat wel opviel is dat de frites en salade ruim voordat het hoofdgerecht op tafel kwam geserveerd werd, niet alleen bij ons maar ook bij anderen. Heerlijk dessert met allerlei kleine hapjes, echt een aanrader.
Antonia D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Goed eten. Goede bediening. Goede prijs/kwaliteit. Keuze op de kaart mag wat uitgebreider. Komen zeker nog keer terug. Top
D.P. V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
tafeltjes staan erg dicht bij elkaar. maar ook wij troffen een heel gezellig, ons totaal onbekend stel naast ons met wie we een geanimeerde diner hebben gehad.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het komt niet regelmatig voor dat wij een restaurant op zo'n korte termijn voor een tweede keer bezoeken.
Nu hebben het wel gedaan en het was net zo goed als de eerste keer.De uiensoep was weer heerlijk en de hoofdgerechten en desserts waren ook uitstekend,
Verwacht geen 3 sterren gerechten of inrichting.Nee,het is gewoon een tent met goed eten voor een leuke prijs,Wij zullen hier zeker vaker komen.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Geen probleem met een aparte AH keuze,gewoon kiezen uit de kaart en dat is prettig.
Het eten was goed verzorgd.
Goede uiensoep en bij de uitstekende hoofdgerechten,zalm en
ribeye,goede patat en heerlijke verse gewokte groente.
De desserts waren ook uitstekend.
Geen restaurant met liflafjes maar gewoon goed eten.
Wij komen zeker terug.
Wanja H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het was erg gezellig en hebben genoten van het lekkere eten en de vriendelijke bediening!
De keuze op dit restaurant is gekomen omdat we hier al een keer eerder op een onverwachts moment hebben gegeten en daarom zijn we met mijn vriendin hier gaan eten! Bediening is zeer attent en zorgzaam ,prijs kwaliteit ligt op een goed niveau!
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wat een leuk restaurant(je)! Heerlijk gegeten en door de opstelling van de tafeltjes leuk gebabbeld met de overige gasten. De gerechten waren echt lekker en de borden leuk opgemaakt. Heerlijke warme wokgroenten naast de sla en patatjes. Een aanrader!