Restaurant Vijf

Prinsenstraat 5 1135 AX Edam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vijf

Trendy en romantisch tegelijk

Restaurant VIJF is een trendy en gezellige hotspot in het oude centrum van Edam. Of je hier nou neerploft met vrienden, romantisch wilt dineren met je liefje of aanschuift met een grote familie; alles is hier mogelijk! De gastvrije ambiance wordt doorgezet in de vriendelijke manier van bedienen en je voelt je hier na binnenkomst dan ook direct welkom. Een ideale plek om met goed tafelgezelschap te genieten van een smaakmakend diner!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vijf

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

D.P. V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het komt niet regelmatig voor dat wij een restaurant op zo'n korte termijn voor een tweede keer bezoeken.
Nu hebben het wel gedaan en het was net zo goed als de eerste keer.De uiensoep was weer heerlijk en de hoofdgerechten en desserts waren ook uitstekend,
Verwacht geen 3 sterren gerechten of inrichting.Nee,het is gewoon een tent met goed eten voor een leuke prijs,Wij zullen hier zeker vaker komen.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Geen probleem met een aparte AH keuze,gewoon kiezen uit de kaart en dat is prettig.
Het eten was goed verzorgd.
Goede uiensoep en bij de uitstekende hoofdgerechten,zalm en
ribeye,goede patat en heerlijke verse gewokte groente.
De desserts waren ook uitstekend.
Geen restaurant met liflafjes maar gewoon goed eten.
Wij komen zeker terug.
Wanja H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het was erg gezellig en hebben genoten van het lekkere eten en de vriendelijke bediening!
De keuze op dit restaurant is gekomen omdat we hier al een keer eerder op een onverwachts moment hebben gegeten en daarom zijn we met mijn vriendin hier gaan eten! Bediening is zeer attent en zorgzaam ,prijs kwaliteit ligt op een goed niveau!
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wat een leuk restaurant(je)! Heerlijk gegeten en door de opstelling van de tafeltjes leuk gebabbeld met de overige gasten. De gerechten waren echt lekker en de borden leuk opgemaakt. Heerlijke warme wokgroenten naast de sla en patatjes. Een aanrader!
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Mooi keurig net restaurant, met een mooie kaart. Heerlijk gegeten alleen de wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was behoorlijk lang. Het eten werd als een kunstwerk opgediend. Prachtig! Dank.
Dirk E.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gezellig, eenvoudig restaurant en sfeervol. Heel vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar!
ElsBar .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Ga er vooral eten, het was top, lekker, gezellig en super vriendelijk personeel. Onze tafel stond klaar toen we binnen kwamen en de gerechten werden met goede tussenpozen opgediend zodat wij gezellig konden kletsen. Het was echt perfect en een culinaire belevenis. En niet teveel en niet te weinig, precies goed.
ivonne H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
was aangenaam verrast. Zowel het hoofd als nagerecht was heel erg lekker en heel mooi om te zien. complimenten voor de kok. De bediening was gemoedelijk. we hebben een prima avond gehad.
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het is een verrassend restaurant maar wij hebben heerlijk gegeten en het was hartstikke gezellig voor herhaling vatbaar.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ondanks een gratis 3 gangen menu via de AH restaurant actie was het nog vrij prijzig.
Kwaliteit niets op aan te merken. Compact en gezellig ogend restaurantje.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
prima bediening, beleefd, rustig, adequaat. Verrassende gerechten op de kaart, tegen bescheiden prijzen. We hebben een fantastische avond gehad, en een tevreden gevoel.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk en ontspannen gegeten. Basic restaurant, leuke kaart, aan het eten proef je dat het met zorg is bereid. De cheescake een aanrader! De personeel is vriendelijk.
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het is een knusse ruimte met veel plek om te loungen. Ik zelf ben niet zo van de boedha beelden en ik had het ook leuk gevonden als er i.p.v. een lounge zitje bij het (tweede) raam, een tafel met stoeltjes had gestaan. Maar verder doet het wel een beetje huiskamer-achtig aan. De bediening was vriendelijk en een klein beetje overwerkt(?). De kwaliteit van de gerechten was prima! Ik had een salade gekozen en deze was perfect. Lauwwarm biefstuk, echt goed klaargemaakt met lekkere verse groente en sla. Mijn man had gekozen voor een stukje vlees en deze was ook prima. Hij was ook erg te spreken over de aardappelkoekjes die hij als voorgerecht had besteld. Allebei kozen we voor het 'grand dessert', deze was lekker maar helaas met drie kleine hapjes, niet zo grand. Leuke tent in Edam.
robkaayk .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Prima gegeten via de Bonnen van de AH-actie. Beperkte kaart maar voor ieder wat wils. Er was geen wijnkaart maar de aanbevolen rode en witte wijn was goed. Aardige bediening.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Vooraf hadden we de gamba's deze waren erg lekker. Daarna had ik de viscurry die op verzoek van mij zeer pittig was. Mijn partner had de rib eye, deze was ook erg goed. Bij beide gerechten kregen we verse groeten, dit zie je niet zo vaak, ook dit was heerlijk. De papat was ook heel goed gebakken. Er was geen keuze in witte wijn, maar de wijn die wij kregen was prima. Het was een geslaagde avond.
Claudius S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gerechten waren correct., bediening jong maar deed ontzettend haar best. Min punt, restaurant was zeer warm, terwijl er wel airco was, stond niet aan.
Kirstenma .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Met ah bon gegeten. Keuze uit gehele kaart! Water was gratis en extra ijs werd meteen toegevoegd. Gastvrij. Lekker eten. Grand dessert was goed maar cheesecake echt super, had daar graag meer van gehad.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Bij dit kleine restaurant veland via de AHrestaursantzegelactie. Goede keus geweest. We waren op moederdag met 2 volwassenen en 2 kinderen en alles wat we gegeten hebben was heerlijk en zag er ook prachtig uit! Carpaccio, bruschetta, thaise currysoep, rib eye, zalm en proeverij van nagerechtjes, alles was even lekker. Complimenten voor de kok, aardige eigenaar en leuk, attent meisje in de bediening. We komen zeker nog eens terug!
robenyvon .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We waren aangenaam verrast, goede bediening, goede kwaliteit en een ontspannen sfeer. Alleen vond ik de gerechten op de kaart niet zo spannend, maar dat is heel persoonlijk. De rib eye is zeker aan te bevelen!