Restaurant Vijf

Prinsenstraat 5 1135 AX Edam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant Vijf

Trendy en romantisch tegelijk

Restaurant VIJF is een trendy en gezellige hotspot in het oude centrum van Edam. Of je hier nou neerploft met vrienden, romantisch wilt dineren met je liefje of aanschuift met een grote familie; alles is hier mogelijk! De gastvrije ambiance wordt doorgezet in de vriendelijke manier van bedienen en je voelt je hier na binnenkomst dan ook direct welkom. Een ideale plek om met goed tafelgezelschap te genieten van een smaakmakend diner!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vijf

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vijf

Suus M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten en een vriendelijke/goede service.
Helaas was de lucht van de aangrenzende snackbar nadrukkelijk aanwezig.
De tafel van André R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Eten was echt lekker. Maar door een paar stellen met kinderen die werkelijks alles mochten (bijvoorbeeld met schoenen aan op de banken springen) en veel lawaai maakten waardoor de ouders ook steeds harder gingen praten, kreeg het echt meer de sfeer van een pannenkoekenrestaurant. Heel jammer.
Judith Uit A.
Het eten was echt lekker, met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De bediening deed het goed. Het probleem is dat in het raam stond 'airco' maar dat was er niet, en met de hitte buiten was het binnen bijna niet uit te houden. Er waren ook zeer lawaaierige gasten met luide kinderen die zelfs op de meubels gingen springen. Die gasten kan je het restaurant niet kwalijk nemen, maar er werd helemaal geen poging gedaan door het personeel om deze gasten wat rustiger te laten doen.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Gewoon recht toe recht aan zoals het hoort.
Leuke en vriendelijke bediening.
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Geweldige gasthee en gastvrouw
Lekker gegeten.
Marja J.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
We hebben hier prima gegeten. Leuke bediening. een aanrader!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
heerlijk gegeten service prima voor herhaling vatbaar
Gon V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Lekker gegeten en erg leuke bediening.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wij hebben met 4 personen heerlijk gegeten. Leuke bediening en een leuke sfeer. Wij waren nog nooit eerder geweest, en beslist niet de laatste keer. AH bedankt voor jullie spaaractie.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker eten, bediening te veel van zichzelf overtuigd
marceltenasbroek T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Vriendelijke ontvangst, eerst een drankje aangeboden.

Daar hij alleen was duurde het misschien iets langer, maar dat zeker niet storend. Hij besteedde iedere tafel dezelfde aandacht, en wist een zeer goede maaltijd te bereiden. Een rit vanuit Amstelveen is zéér de moeite.
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker rustig gegeten geen probleem metsluitingstijd zeer tevreden
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Hele prettige sfeer met top-bediening en een magnifieke prijs-kwaliteitverhouding.
Lynnsay B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Een knus klein restaurantje, het is gezellig ingericht met vriendelijke bediening en het eten was prima!
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Op een zondagavond bij dit restaurant gegeten. Wij hadden om 19.00 uur gereserveerd en toen wij binnen kwamen werd er gezegd 'U bent de laatste'. Ik vond dit vreemd, wij waren ook de enige, is men in Edam dan al uitgegeten rond die tijd? Er kwam na die tijd ook echt niemand meer binnen. Wij zijn er eerder op een vrijdagavond geweest en toen hadden wij het laatste tafeltje. Er werd ons gevraagd of wij vooraf een stukje brood wilden. Er kwam ongeveer een half brood op tafel, ongesneden met een klein mes, dit was wat onhandig, wel lekker maar veel te veel. Een van ons had de zalmfilet, deze was prima met verse frites. De ander had de vega maaltijd met couscous, deze was nogal saai en had niet veel smaak. Als voorgerecht hadden wij de aardappelkoekjes, deze zijn echt heerlijk. Als laatste hadden wij graag een decaf koffie willen hebben maar net als de vorige keer was deze nét op. Hoe is dit mogelijk, denk ik dan. Hoe kan de koffie in een restaurant op zijn. Jammer, de vorige keer was alles net een puntje beter. Behalve de bediening, die was net als de vorige keer uistekend.
Jose P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Vriendelijke bediening, klein restaurant, staan ''lounge banken'' zonde van de ruimte, tip; zet er tafeltjes neer. Eten (zalm, hamburger) prima. De inrichting mag wel wat gezelliger, onze mening.
Conny M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hebben hier erg lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening door Joeri. We hebben met zijn vieren een driegangenmaaltijd genomen en alles wat we hadden was goed: vooraf de vitello tonnato, de gebakken gamba’s en de Franse uiensoep, als hoofdgerecht hadden we rib eye, gegrilde zalm en de tandoori vis, waarbij heerlijke gebakken groenten, patat en sla geserveerd werden. Ook de toetjes waren heerlijk en dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Echt waar voor je geld! We komen er zeker terug!
Owain D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Een beetje klein
Ycnan2002 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk eten en alles kan! Ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening. Huiswijntje smaakt prima en de Latte is echt heerlijk!
louise1803 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Was helemaal goed, de bediening, het eten, de sfeer en de ruimte erg fijn gewoon goed!
Echt een aanrader! Prima! Niet te lang hoeven wachten op de volgende gang en ook niet te snel achter elkaar! TOP