Over het restaurant Restaurant Vidiveni

Schoonheid zit hier in de gerechten!

Bistronomie Vidiveni is een moderne, laagdrempelige bistro, waar gekookt wordt met voornamelijk lokale, seizoensgebonden, eerlijke en herleidbare producten. De eigenaren van Vidiveni werken nauw samen met regionale leveranciers, die dezelfde passie met hen delen voor eerlijke producten. Zij noemen hen hun 'Local Heroes'. Ze zien je graag tegemoet!

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vidiveni

Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het is er echt op achteruit gegaan. Schrale porties en karig aangekleed. We kwamen er graag maar dit was de laatste keer.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Geen commentaar alleen maar complimenten. Ruim van te voren reserveren was verstandig want al om 19.00 uur waren er nog maar enkele tafels niet bezet, maar bleken ook al gereserveerd te zijn. Ons gezelschap had de beschikking over een aparte ruimte en daardoor voelden wij ons vrij om onder elkaar te zijn en geen stoorzender te zijn voor andere gasten als wij alleen maar in het restaurant terecht hadden gekund. De gastvrouw voor ons gezelschap bleek een vakvrouw te zijn die op vriendelijke wijze er voor zorgde dat wij geen enkele vraag hoefden te stellen, want de inhoud onze glazen werden naar persoonlijke behoefte op het juiste niveau gehouden. De gerechten werden steeds van een toelichting voorzien zodat wij konden proberen om de smaakaccenten van de goochelaars in de keuken te herkennen en te genieten van hun prestaties. Vidiveni is een aanwinst voor Zwolle en wij komen hier graag terug.
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Voortreffelijk!
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk gegeten van het verrassingsmenu. De wijnen waren (op een na bij de 2e gang) erg goed gekozen. Bediening uitermate vriendelijk. Wederom een goede ervaring.
Arjan K.
Top restaurant.
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Wij hebben met 6 personen een heerlijke smaakvolle avond gehad.Het personeel was zeer 'gastvrij'. Kortom een top avond en kom zeker terug.
Ali S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Als altijd heel prettig ontvangen en heerlijk gegeten!!
En t ziet er prachtig uit wat er op
Je bord komt!!

Klasse
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Prima, heerlijk eten in prettige ambiance
Trudy O.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prettig restaurant , duidelijke uitleg van de kaart, goede bediening. Om nog eens terug te gaan.
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Naar aanleiding van een lovende recensie in de Volkskrant reden wij naar Zwolle. ( 30 minuten rijden ) En dat deden wij niet voor niets. Heerlijk gegeten en ook eens net iets anders dan het gangbare. Mooi opgemaakte borden met voortreffelijke gerechten. Zo veel mogelijk verse biologische streekproducten van het seizoen. Aanrader!
marianne J.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk gegeten. Eerlijke en mooie producten. . Lekkere wijn en vriendelijk personeel .
Het viergangen verrassingsmenu , was een echte verrassing. Wij komen zeker nog eens terug!
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Vijfgangenmenu met wijnarrangement was een onvergetelijke ervaring.
Johnny B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Sfeervolle gelegenheid voor een fijn avondje gastronomisch eten. Aanrader!
P. B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Sfeervol ingericht restaurant. Ze werken met leerlingen en dat is wel duidelijk. Niet zo zeer negatief bedoeld, maar een stukje productkennis leren is wel een pre, zeker met een wijnkaart zoals dit restaurant heeft. Maar ook speciaalbier was de desbetreffende bedieningsmederwerker niet in thuis. Maar dat komt vast goed.
Maar laat je vooral niet leiden door het stukje "leerlingen". Ik heb mij verbaasd over de kwaliteit en consistentie van de gerechten. Ze waren zeer professioneel opgemaakt en de combinaties waren verrassend. Er staat iemand aan het roer die ABSOLUUT weet hoe dingen te combineren zijn.
Ik raad je aan om je te laten verassen dor een 4 of 5 gangen menu te nemen zonder de kaart te bekijken.
De gerechten sluiten naadloos op elkaar aan.

Al met al een fijne ervaring die bovenverwachting goed was!

verbeterpuntjes:
-productkennis
- bierkaart (optioneel als het te druk is om een uitgebreide uitleg over het assortiment te geven)
-meer ontspannen; we bijten echt niet als gast ;)
JW W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Top! Verrassingsmenu (5 gangen) was geweldig. Op weg naar een ster in de toekomst? Vooral de twee tussengerechten en het hoofdgerecht. toppers daaruit: het langzaam gegaarde lam, de de daslook, de asperge met poon en het buikspek. En de veelheid van spetterende smaakjes erbij. Erg, erg lekker. We komen zeker terug
Gerdy P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Lekkere streekgerechten en ern heerlijk wijntje. Vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Fijnzinnige gerechten,heerlijke smaken, fijne bediening. Heerlijke huiswijn. Er wordt goed rekening gehouden met dieet wensen.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Leuke sfeer! Prima prijs-kwaliteit
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Mooie zaak, goede bediening en verrassende gerechten.
We komen zeker weer terug! Genoten!
Dikla D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Vidiveni is een sfeervol restaurant. De bediening is correct en vriendelijk en heeft kennis van de gerechten die worden geserveerd en van de wijnen.
We hebben heerlijk gegeten!. Veel van de ingrediënten die worden gebruikt komen uit de streek. Zeker een aanrader!