Restaurant Vesuvio

Brinklaan 130 7311 JE Apeldoorn Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Vesuvio

Van assagini tot een verwennerij van de ijskaart

Bij Vesuvio in Apeldoorn kun je genieten van de lekkerste huisgemaakte pizza's. Met uiteraard een knapperige bodem. Hier is lekker eten gegarandeerd! Heb een sfeervolle avond met familie of vrienden, geniet van pizza maar ook van pasta en vis- en vleesgerechten. Proef ook vooral hun specialiteit, de assagini en sluit het diner passend af met een verwennerij van de ijskaart.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vesuvio

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

7,1
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Alphons L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
we hebben heerlijk gegeten voor een lekker prijsje. Vriendelijk personeel. een aanrader. we komen hier vast nog wel een keertje weer.
alberta P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het deeg was niet gaar en de pizza had niet de ingrediënten die ik op menukaart had aangewezen. Meer wil ik er eigenlijk niet over zeggen.
Emma W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Net restaurant in het centrum van Apeldoorn. Goedkoop en lekker eten. Het eten werd snel geserveerd. De bediening was vriendelijk. Wij zouden zeker terugkomen.
Anna E.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Samen met mijn vriend wezen eten, hadden weinig tijd maar daar hielden ze goed rekening mee. Samen gegeten voor 40 euro (excl korting) dus prijs viel erg mee. Kwaliteit van het eten was ook uitstekend
agnesvanhappen .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Ik heb hier een aantal keren gegeten. Een leuke inrichting van het restaurant. Aardig personeel die heel hard werken. Het eten is uitstekend. We hebben gebruik gemaakt van de aanbieding 2e menu gratis. Je kan van de hele kaart kiezen of het standaardmenu kiezen. De kwaliteit van het eten is goed. We hebben heerlijk gegeten. De koffie is slecht. Er zit geen smaak aan. Dat is jammer, voor een Italiaans restaurant had ik anders verwacht.
Ook het inschenken van de glazen wijn moet je in de gaten houden. Soms zit er wel echt weinig in en de prijs is redelijk hoog.
Carol M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Zelfs als je laat binnen komt hebben ze alle tijd voor je. We hebben heerlijke mosselen gegeten in pittige tomatensaus, je kunt zelf aangeven hoe pittig je de saus wilt . Heerlijk we eten dit met brood en kruidenboter. Goed glas wijn erbij. Heerlijk afsluiting van de avond.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijke bediening,eten was heerlijk (alleen lang gewacht op hoofdgerecht),prijs/kwaliteit prima!
Kortom een aanrader,wij komen zeker terug!
Han G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We zijn positief verrast. Het eten was erg lekker en in overleg werd het eten geserveerd of toch nog even wachten bijv. met het nagerecht. Ook de bediening was goed. Vrolijk en vriendelijk!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten genoten van de gerechten jammer dat er te weinig mensen rond lopen er valt zo veel meer geld uit te halen. De moeite waard om nog een keer terug te komen.
Jessica W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten. De bediening is erg aardig maar heeft het best druk met maar 2 serveersters. De tiramisu is ontzettend lekker, een aanrader! We hebben zowel pizza als vlees gegeten en alles smaakte prima. Een aanrader.
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben hier gegeten met een bon van restaurant actie
We mochten vanuit de hele kaart eten. Daarbij de helft afrekenen.
We hebben drie gangen gegeten en alles echt top van kwaliteit. Flinke keuzes pizza pasta maar ook vlees en vis. Gezellige sfeer , prima bedie
Abbo B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk restaurant in een iets saaie sfeer. Uitstekende doorlopende aanbieding van "2e 3-gangenmenu gratis". Dan wil je nog wel wat extra's besteden
Francien A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
restaurant zou een opfrisbeurt kunnen gebruiken. oubollige inrichting. 1 serveerster die zich een slag in de rondte loopt. lekker gegeten. weinig verschillende vlees/vis hoofdgerechten op de menukaart.
ngnieuwkerk .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Driegangen menu was prima. Eten goed en goed warm. Bediening uitstekend en vriendelijk. Wij gingen voor AH actie maar zij hadden zelf ook dezelfde actie. Ah-bon konden wij dus weer meenemen.
Wnn478694 D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gebruik makend van de AH-restaurant actie hebben we hier heeeel lekker gegeten. Als we weer in Apeldoorn uit eten willen gaan, zullen we zeer zeker weer naar dit restaurant gaan.
Co H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het is een prima restaurant met vriendelijk personeel. Er wordt je niets opgedrongen. Zal dit restaurant zeker bij familie en kennissen aanraden
Greta I.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen. We hadden een menu (2e gratis). Was echt super lekker. De ossenhaas was perfect klaargemaakt. Voor brood, voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en een fles wijn waren we 25 EUR p.p. kwijt, incl. fooi. Dat was het ruimschoots waard. Alleen de inrichting is niet super. We zaten bij het raam en daar ging het wel, maar voor de gezelligheid hoef je er niet naar toe. Het eten, de vriendelijke bediening en de prijs maken dit ruimschoots goed.
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten was ok maar er is ruimte voor verbetering, dit geldt voor 3 gangen menu. Pizza's zijn goed! Service is goed! Prima voor de prijs
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hadden zin in italiaans. Met de AH bonnen. Hadden ze zelf ook een leuke aanbieding, 2 x een 3 gangen menu voor de prijs van 1. Hebben we dus gedaan. Vooraf een carpaccio en gebakken champignons met saus. Die saus kreeg ik later ook over de diamanthaas. ???? Smaakte beide keren prima. Mn man vond de ossenhaas heerlijk. En medium was ook medium. Onze complimenten. Dessert, ja ik ben geen toetjes mens. En ijs eet ik wel maar liever iets anders. "Dat" zat er helaas niet bij. Maar dat vond mn man helemaal niet erg. Al met al prima eten. En dat tegen een zeer lage prijs.