Restaurant Vesuvio

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Vesuvio

Van assagini tot een verwennerij van de ijskaart

Bij Vesuvio in Apeldoorn kun je genieten van de lekkerste huisgemaakte pizza's. Met uiteraard een knapperige bodem. Hier is lekker eten gegarandeerd! Heb een sfeervolle avond met familie of vrienden, geniet van pizza maar ook van pasta en vis- en vleesgerechten. Proef ook vooral hun specialiteit, de assagini en sluit het diner passend af met een verwennerij van de ijskaart.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vesuvio

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vesuvio

gerda V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk en eerlijk. Bediening met een lach. Genoeg ruimte voor aanpassingen.
Leuk Italiaanse muziek. En natuurlijke die heerlijke Italiaanse gerechten.
Tartufoijs zou het helemaal compleet maken(Vind ik zo lekker) Groetjes Gerda....
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Hier kan je lekker eten voor een habbekrats. Zeer vlotte en vriendelijke bediening.
ansportief .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten. UIensoep, capraccio, pasta, ossenhaas, ijs. Alles even goed! Bediening werkt hard. 2e persoon gratis, ook onder bonnen, dus ook goedkoop.
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding. Niet bijzonder sfeervol maar precies wat je mag verwachten voor dit prijsniveau.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten super vriendelijke bediening.
Gaan hier zeker weer komen
Alphons L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
we hebben heerlijk gegeten voor een lekker prijsje. Vriendelijk personeel. een aanrader. we komen hier vast nog wel een keertje weer.
alberta P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het deeg was niet gaar en de pizza had niet de ingrediënten die ik op menukaart had aangewezen. Meer wil ik er eigenlijk niet over zeggen.
Emma W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Net restaurant in het centrum van Apeldoorn. Goedkoop en lekker eten. Het eten werd snel geserveerd. De bediening was vriendelijk. Wij zouden zeker terugkomen.
Anna E.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Samen met mijn vriend wezen eten, hadden weinig tijd maar daar hielden ze goed rekening mee. Samen gegeten voor 40 euro (excl korting) dus prijs viel erg mee. Kwaliteit van het eten was ook uitstekend
agnesvanhappen .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Ik heb hier een aantal keren gegeten. Een leuke inrichting van het restaurant. Aardig personeel die heel hard werken. Het eten is uitstekend. We hebben gebruik gemaakt van de aanbieding 2e menu gratis. Je kan van de hele kaart kiezen of het standaardmenu kiezen. De kwaliteit van het eten is goed. We hebben heerlijk gegeten. De koffie is slecht. Er zit geen smaak aan. Dat is jammer, voor een Italiaans restaurant had ik anders verwacht.
Ook het inschenken van de glazen wijn moet je in de gaten houden. Soms zit er wel echt weinig in en de prijs is redelijk hoog.
Carol M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Zelfs als je laat binnen komt hebben ze alle tijd voor je. We hebben heerlijke mosselen gegeten in pittige tomatensaus, je kunt zelf aangeven hoe pittig je de saus wilt . Heerlijk we eten dit met brood en kruidenboter. Goed glas wijn erbij. Heerlijk afsluiting van de avond.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijke bediening,eten was heerlijk (alleen lang gewacht op hoofdgerecht),prijs/kwaliteit prima!
Kortom een aanrader,wij komen zeker terug!
Han G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We zijn positief verrast. Het eten was erg lekker en in overleg werd het eten geserveerd of toch nog even wachten bijv. met het nagerecht. Ook de bediening was goed. Vrolijk en vriendelijk!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten genoten van de gerechten jammer dat er te weinig mensen rond lopen er valt zo veel meer geld uit te halen. De moeite waard om nog een keer terug te komen.
Jessica W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten. De bediening is erg aardig maar heeft het best druk met maar 2 serveersters. De tiramisu is ontzettend lekker, een aanrader! We hebben zowel pizza als vlees gegeten en alles smaakte prima. Een aanrader.
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben hier gegeten met een bon van restaurant actie
We mochten vanuit de hele kaart eten. Daarbij de helft afrekenen.
We hebben drie gangen gegeten en alles echt top van kwaliteit. Flinke keuzes pizza pasta maar ook vlees en vis. Gezellige sfeer , prima bedie
Abbo B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk restaurant in een iets saaie sfeer. Uitstekende doorlopende aanbieding van "2e 3-gangenmenu gratis". Dan wil je nog wel wat extra's besteden
Francien A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
restaurant zou een opfrisbeurt kunnen gebruiken. oubollige inrichting. 1 serveerster die zich een slag in de rondte loopt. lekker gegeten. weinig verschillende vlees/vis hoofdgerechten op de menukaart.
ngnieuwkerk .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Driegangen menu was prima. Eten goed en goed warm. Bediening uitstekend en vriendelijk. Wij gingen voor AH actie maar zij hadden zelf ook dezelfde actie. Ah-bon konden wij dus weer meenemen.
Wnn478694 D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gebruik makend van de AH-restaurant actie hebben we hier heeeel lekker gegeten. Als we weer in Apeldoorn uit eten willen gaan, zullen we zeer zeker weer naar dit restaurant gaan.