Restaurant Vesuvio

Brinklaan 130 7311 JE Apeldoorn Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Vesuvio

Van assagini tot een verwennerij van de ijskaart

Bij Vesuvio in Apeldoorn kun je genieten van de lekkerste huisgemaakte pizza's. Met uiteraard een knapperige bodem. Hier is lekker eten gegarandeerd! Heb een sfeervolle avond met familie of vrienden, geniet van pizza maar ook van pasta en vis- en vleesgerechten. Proef ook vooral hun specialiteit, de assagini en sluit het diner passend af met een verwennerij van de ijskaart.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vesuvio

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Ngnieuwkerk .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Driegangen menu was prima. Eten goed en goed warm. Bediening uitstekend en vriendelijk. Wij gingen voor AH actie maar zij hadden zelf ook dezelfde actie. Ah-bon konden wij dus weer meenemen.
Wnn478694 D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gebruik makend van de AH-restaurant actie hebben we hier heeeel lekker gegeten. Als we weer in Apeldoorn uit eten willen gaan, zullen we zeer zeker weer naar dit restaurant gaan.
Co H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het is een prima restaurant met vriendelijk personeel. Er wordt je niets opgedrongen. Zal dit restaurant zeker bij familie en kennissen aanraden
Tgmwi .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten was ok maar er is ruimte voor verbetering, dit geldt voor 3 gangen menu. Pizza's zijn goed! Service is goed! Prima voor de prijs
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hadden zin in italiaans. Met de AH bonnen. Hadden ze zelf ook een leuke aanbieding, 2 x een 3 gangen menu voor de prijs van 1. Hebben we dus gedaan. Vooraf een carpaccio en gebakken champignons met saus. Die saus kreeg ik later ook over de diamanthaas. ???? Smaakte beide keren prima. Mn man vond de ossenhaas heerlijk. En medium was ook medium. Onze complimenten. Dessert, ja ik ben geen toetjes mens. En ijs eet ik wel maar liever iets anders. "Dat" zat er helaas niet bij. Maar dat vond mn man helemaal niet erg. Al met al prima eten. En dat tegen een zeer lage prijs.
Jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goed Italiaans restaurant, hier al meerdere keren gegeten, , mogelijkheid 2e -3 gangen menu gratis blijft een aanrader.
Wij blijven zeker hier terugkomen !!
Mathilde2 D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We maakten gebruik van de 2=1 aanbieding voor een drie-gangen menu naar keuze. We namen twee keer soep, twee keer pasta (arabbiata en bolognese) en tiramisu en ijs met koude koffie. Het was allemaal goed en onvoorstelbaar voordelig. De service is vlot en vriendelijk.
Lisettebosman .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was echt fantastisch! Mijn vriend en ik hadden beiden een biefstuk besteld. Deze was perfect gegaard en medium rare zoals wij hadden besteld.
Een aandachtspunt is dat er op de menukaart, wijnkaart en de krijtborden veel spelfouten staan.
Annette T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het interieur nodigt niet echt uit als je voor het restaurant staat. Toch wel naar binnen gegaan en we werden zeer vriendelijk ontvangen door medewerkster. In ons gezelschap was één persoon met lactose intolerantie en daar werd zeer goed over mee gedacht door medewerkster. Het eten was prima en niet duur.
Claudia N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Een zeer vriendelije bediening en goede uitleg over op dat moment geldende acties. Prijs kwaliteit uitstekend. Voor herhaling vatbaar.
Selma T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
heerlijk gegeten, in 1e instantie met AH actie maar we werden op een actie van het restaurant gewezen waardoor we de AH zegels voor een volgend etentje konden gebruiken. Fijn dat er meegedacht wordt, geen opdringerigheid bij tafeltje. Keuze uit 3-gangen menu maar ook mogelijkheid tot a la carte. Zeker voor herhaling vatbaar.
User500 S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Pluspunt eten van de kaart of menu, restraurant sober ingericht net als de smaak van de gerechten, niet echt bijzonder, maar een herhaling zit er niet meer in ondanks de aantrekkelijke lage prijs.
Alexan U.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij hebben erg genoten van het eten, de gastvrijheid, het vriendelijke personeel en de gezellige sfeer bij Vesuvio. Zeker voor herhaling vatbaar!
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen.De bediening was goed en alert.De sfeer was rustig en ontspannend.Het eten was lekker en voldoende.De zaak zelf was gezellig ingericht en niet super chique.
Evi V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Onzettend lekker gegeten. De heer in de bediening was erg vriendelijk en had plezier in zijn wek. De dames daarin tegen liepen te sloffen en hielden bv de ijscoupes met de steel.tussen de wijs en middelvinger waarbij de coupe zelf op de habdpalm ruste en hielden deze ook op heup hoogte. Het ijs wordt zo warm en het ziet er erg onprofessioneel uit !
Henk.walrecht .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bij binnenkomst werden we meteen hartelijk ontvangen. Het eten was echt goed. Prima van smaak en kwaliteit. Personeel is zeer vriendelijk. Enige minpuntje is dat de wijn in veel te kleine glazen werd geschonken
Maaike_vanvliet .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Een restaurant waar je heerlijk kunt eten voor een fijne prijs, vooral i.c.m. de acties die ze vaak hebben. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Aan het interieur mag wel weer eens wat aandacht besteed worden, dat doet wat ouderwets aan.
Trudykrook .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Vooraf meldde ik dat 1 persoon vegetarisch was. AH menu bestond uit drie gangen. De keuze bij het hoofdgerecht was niet vegetarisch, toen kon ik wel een pizza of spaghetti bestellen, dit was voor mij geen optie. Heb toen het visgerecht gekozen (soms eet ik vis) wat overheerlijk was. Voorgerecht Funghi was goed, nagerecht was oke. Mijn tafelgast had: Carpaccio -was heerlijk en Filetto alla rucola deze was ook voortreffelijk, het nagerecht Tirami su' was ook een aanrader.
Eigenaar en kok waren Italianen, bediend personeel Chinees. Wel grappig even verwarring of we in het goede restaurant zaten.
Conclusie: goed eten voor schappelijke prijs.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Super lekker gegeten zoals altijd
Michele is een TOP kok !!
Prima bediening
Buiten op terras gegeten.
Snel weer terug