Restaurant Vesuvio

Brinklaan 130 7311 JE Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vesuvio

Van assagini tot een verwennerij van de ijskaart

Bij Vesuvio in Apeldoorn kun je genieten van de lekkerste huisgemaakte pizza's. Met uiteraard een knapperige bodem. Hier is lekker eten gegarandeerd! Heb een sfeervolle avond met familie of vrienden, geniet van pizza maar ook van pasta en vis- en vleesgerechten. Proef ook vooral hun specialiteit, de assagini en sluit het diner passend af met een verwennerij van de ijskaart.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vesuvio

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Haya V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Zelfs als je laat binnen komt hebben ze alle tijd voor je. We hebben heerlijke mosselen gegeten in pittige tomatensaus, je kunt zelf aangeven hoe pittig je de saus wilt . Heerlijk we eten dit met brood en kruidenboter. Goed glas wijn erbij. Heerlijk afsluiting van de avond.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijke bediening,eten was heerlijk (alleen lang gewacht op hoofdgerecht),prijs/kwaliteit prima!
Kortom een aanrader,wij komen zeker terug!
Han G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We zijn positief verrast. Het eten was erg lekker en in overleg werd het eten geserveerd of toch nog even wachten bijv. met het nagerecht. Ook de bediening was goed. Vrolijk en vriendelijk!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten genoten van de gerechten jammer dat er te weinig mensen rond lopen er valt zo veel meer geld uit te halen. De moeite waard om nog een keer terug te komen.
Jessica W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten. De bediening is erg aardig maar heeft het best druk met maar 2 serveersters. De tiramisu is ontzettend lekker, een aanrader! We hebben zowel pizza als vlees gegeten en alles smaakte prima. Een aanrader.
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben hier gegeten met een bon van restaurant actie
We mochten vanuit de hele kaart eten. Daarbij de helft afrekenen.
We hebben drie gangen gegeten en alles echt top van kwaliteit. Flinke keuzes pizza pasta maar ook vlees en vis. Gezellige sfeer , prima bedie
Abbo B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk restaurant in een iets saaie sfeer. Uitstekende doorlopende aanbieding van "2e 3-gangenmenu gratis". Dan wil je nog wel wat extra's besteden
Francien A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
restaurant zou een opfrisbeurt kunnen gebruiken. oubollige inrichting. 1 serveerster die zich een slag in de rondte loopt. lekker gegeten. weinig verschillende vlees/vis hoofdgerechten op de menukaart.
ngnieuwkerk .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Driegangen menu was prima. Eten goed en goed warm. Bediening uitstekend en vriendelijk. Wij gingen voor AH actie maar zij hadden zelf ook dezelfde actie. Ah-bon konden wij dus weer meenemen.
Wnn478694 D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gebruik makend van de AH-restaurant actie hebben we hier heeeel lekker gegeten. Als we weer in Apeldoorn uit eten willen gaan, zullen we zeer zeker weer naar dit restaurant gaan.
Co H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het is een prima restaurant met vriendelijk personeel. Er wordt je niets opgedrongen. Zal dit restaurant zeker bij familie en kennissen aanraden
tgmwi .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen. We hadden een menu (2e gratis). Was echt super lekker. De ossenhaas was perfect klaargemaakt. Voor brood, voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en een fles wijn waren we 25 EUR p.p. kwijt, incl. fooi. Dat was het ruimschoots waard. Alleen de inrichting is niet super. We zaten bij het raam en daar ging het wel, maar voor de gezelligheid hoef je er niet naar toe. Het eten, de vriendelijke bediening en de prijs maken dit ruimschoots goed.
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten was ok maar er is ruimte voor verbetering, dit geldt voor 3 gangen menu. Pizza's zijn goed! Service is goed! Prima voor de prijs
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hadden zin in italiaans. Met de AH bonnen. Hadden ze zelf ook een leuke aanbieding, 2 x een 3 gangen menu voor de prijs van 1. Hebben we dus gedaan. Vooraf een carpaccio en gebakken champignons met saus. Die saus kreeg ik later ook over de diamanthaas. ???? Smaakte beide keren prima. Mn man vond de ossenhaas heerlijk. En medium was ook medium. Onze complimenten. Dessert, ja ik ben geen toetjes mens. En ijs eet ik wel maar liever iets anders. "Dat" zat er helaas niet bij. Maar dat vond mn man helemaal niet erg. Al met al prima eten. En dat tegen een zeer lage prijs.
Jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goed Italiaans restaurant, hier al meerdere keren gegeten, , mogelijkheid 2e -3 gangen menu gratis blijft een aanrader.
Wij blijven zeker hier terugkomen !!
Mathilde2 D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We maakten gebruik van de 2=1 aanbieding voor een drie-gangen menu naar keuze. We namen twee keer soep, twee keer pasta (arabbiata en bolognese) en tiramisu en ijs met koude koffie. Het was allemaal goed en onvoorstelbaar voordelig. De service is vlot en vriendelijk.
lisettebosman .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was echt fantastisch! Mijn vriend en ik hadden beiden een biefstuk besteld. Deze was perfect gegaard en medium rare zoals wij hadden besteld.
Een aandachtspunt is dat er op de menukaart, wijnkaart en de krijtborden veel spelfouten staan.
Annette T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het interieur nodigt niet echt uit als je voor het restaurant staat. Toch wel naar binnen gegaan en we werden zeer vriendelijk ontvangen door medewerkster. In ons gezelschap was één persoon met lactose intolerantie en daar werd zeer goed over mee gedacht door medewerkster. Het eten was prima en niet duur.
Claudia N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Een zeer vriendelije bediening en goede uitleg over op dat moment geldende acties. Prijs kwaliteit uitstekend. Voor herhaling vatbaar.
Selma T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
heerlijk gegeten, in 1e instantie met AH actie maar we werden op een actie van het restaurant gewezen waardoor we de AH zegels voor een volgend etentje konden gebruiken. Fijn dat er meegedacht wordt, geen opdringerigheid bij tafeltje. Keuze uit 3-gangen menu maar ook mogelijkheid tot a la carte. Zeker voor herhaling vatbaar.