Restaurant Vesuvio

Brinklaan 130 7311 JE Apeldoorn Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Vesuvio

Van assagini tot een verwennerij van de ijskaart

Bij Vesuvio in Apeldoorn kun je genieten van de lekkerste huisgemaakte pizza's. Met uiteraard een knapperige bodem. Hier is lekker eten gegarandeerd! Heb een sfeervolle avond met familie of vrienden, geniet van pizza maar ook van pasta en vis- en vleesgerechten. Proef ook vooral hun specialiteit, de assagini en sluit het diner passend af met een verwennerij van de ijskaart.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vesuvio

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vesuvio

peterenheleen C.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
De bestelde pizza's stonden binnen 5 minuten op tafel.
Én zo smaakten ze ook.
deeg was niet gaar, groente rauw.
nadat wij er melding van maakten is er 1 nieuwe pizza gemaakt.
Deze was in ieder geval eetbaar. Maar daar is ook alles mee gezegd
henk H.
verder lekker gegeten
ga zo door
Lida D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Niet echt Italiaans restaurant meer (kerriesaus?). Krappe tafeltjes, weinig groente, het vierde voorgerecht waren ze vergeten.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was snel, prettig en niet opdringerig. Alleen de droge witte wijn kon wel wat lekkerder. We komen zeker eens terug!
Arno G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellige ambiance, vriendelijke bediening en lekkere gerechten voor een redelijke prijs.
De kok kwam zelf aan tafel vragen of alles naar wens was.
Marrie S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het restaurant was goed bezet. Toch was er sprake van een prettige en vlotte bediening. Smakelijke gerechten en oog voor de wensen van de klant.
Nelly B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening ook heel erg vriendelijk personeel daar is niets op aan te merken. De pizza's zagen er ook erg lekker uit. Zeker voor herhaling vatbaar.
Lilarane .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prijs kwaliteit verhouding viel tegen. Duur voor wat je krijgt. Geen bijzondere smaken. Wel een goede serves. Helaas erg krappe tafeltjes en zeker als er aan het tafeltje naast je ook gasten zitten kun je geen kant meer op. Voor ons niet voor herhaling vatbaar en zeker geen aanrader
Calvin R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Redelijk eten voor een kleine prijs.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben bijzonder lekker gegeten en de rekening viel aan het einde heel erg mee. Het personeel is vriendelijk en attent.
gerda V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk en eerlijk. Bediening met een lach. Genoeg ruimte voor aanpassingen.
Leuk Italiaanse muziek. En natuurlijke die heerlijke Italiaanse gerechten.
Tartufoijs zou het helemaal compleet maken(Vind ik zo lekker) Groetjes Gerda....
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Hier kan je lekker eten voor een habbekrats. Zeer vlotte en vriendelijke bediening.
ansportief .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten. UIensoep, capraccio, pasta, ossenhaas, ijs. Alles even goed! Bediening werkt hard. 2e persoon gratis, ook onder bonnen, dus ook goedkoop.
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding. Niet bijzonder sfeervol maar precies wat je mag verwachten voor dit prijsniveau.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten super vriendelijke bediening.
Gaan hier zeker weer komen
Alphons L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
we hebben heerlijk gegeten voor een lekker prijsje. Vriendelijk personeel. een aanrader. we komen hier vast nog wel een keertje weer.
alberta P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het deeg was niet gaar en de pizza had niet de ingrediënten die ik op menukaart had aangewezen. Meer wil ik er eigenlijk niet over zeggen.
Emma W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Net restaurant in het centrum van Apeldoorn. Goedkoop en lekker eten. Het eten werd snel geserveerd. De bediening was vriendelijk. Wij zouden zeker terugkomen.
Anna E.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Samen met mijn vriend wezen eten, hadden weinig tijd maar daar hielden ze goed rekening mee. Samen gegeten voor 40 euro (excl korting) dus prijs viel erg mee. Kwaliteit van het eten was ook uitstekend
agnesvanhappen .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Ik heb hier een aantal keren gegeten. Een leuke inrichting van het restaurant. Aardig personeel die heel hard werken. Het eten is uitstekend. We hebben gebruik gemaakt van de aanbieding 2e menu gratis. Je kan van de hele kaart kiezen of het standaardmenu kiezen. De kwaliteit van het eten is goed. We hebben heerlijk gegeten. De koffie is slecht. Er zit geen smaak aan. Dat is jammer, voor een Italiaans restaurant had ik anders verwacht.
Ook het inschenken van de glazen wijn moet je in de gaten houden. Soms zit er wel echt weinig in en de prijs is redelijk hoog.