Restaurant Vendel

Vendelseweg 69 3905 LC Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vendel

Monumentaal restaurant met sfeer

Ontmoet de sfeer van toen en de smaak van nu in het Veense restaurant De Vendel. Het restaurant staat nu op de plek waar voorheen in de middeleeuwen een boerderij gevestigd stond. Geniet van een onvergetelijke culinaire ervaring met een combinatie van ambiance en service. Heerlijk eten, fijne wijnen en goede service staan centraal in dit monumentale restaurant!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vendel

• : Gratis parkeren op eigen Terrein

Maandag Gesloten( gezelschappen in overleg)
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:30
Zondag vanaf 14.00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vendel

Alexandra G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk geluncht. Fraaie prijs kwaliteit. Wat een mooie aanvulling zou kunnen zijn is een gave open vuur cq open haard in het midden van jullie restaurant!
Douwe S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Wederom goed gegeten, jammer dat het wat rustiger was dan normaal. Enige wat ik miste was dat het chef’s menu geen verassingsmenu meer was.
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Personeel is behulpzaam en vriendelijk.
Binnenkomst in de hal zou wat ons betreft anders kunnen. Je komt nu binnen bij het brood en de kassa.
Carmen R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance en zeer vriendelijk personeel. Enige feedback die ik heb is dat wat vaker gecheckt mag worden of alles naar wens is en er nog wat kan worden bijgeschonken
Fred P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Hartelijke ontvangst. Leuke inrichting: nog veel sfeer van de oude boerderij zonder oubollig te worden. Uitstekende hoofdgerechten. Alleen wildsoep was iets te zout.
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Weer een heerlijke avond uit gehad. Goede wijnen bij de gerechten, met daarbij een leuke uitleg
Aline K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Dit restaurant is een goed en mooie locatie om er even tussenuit te zijn voor een lekker diner.
Leuke mensen en goeie bediening.
H D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellig ingericht restaurant. Goede en vriendelijke bediening. Lekker eten. Geen lange wachttijd ondanks drukte dus geode besetting van personeel. Aanrader voor een gezellig etentje.
Evert A.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
wij eten redelijk vaak bij De Vendel. Het is eigenlijk altijd goe to zeer goed! de laatste keer was donderdag j.l. wij hebben mogen genieten van de " wild avond" deze avond was uniek te noemen! heel knap hoe jullie precies de goede sfeer wisten te creëren! De gerechten waren, zonder uitzondering, perfect precies goed en voldoende.
Ook de, door de "Meisjes van de Wijn, geschonken waren van goede kwaliteit! Alleen begrijpen we niet hoe jullie aan de menuprijs gekomen zijn! €. 49,50 waarlijk onmogelijk om voor deze prijs zo"n perfecte avond aan te bieden!! Wij reserveren nu graag al voor 2018 en dan mag de prijs van ons veel hoger uitkomen.
Bedankt voor de fijne avond en graag, binnenkort, tot ziens.

Marian Slotboom en Evert Aartsen.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
FANTASTISCHE wildproeverij meegemaakt op donderdag 16-11-2017.
Met de kinderen en (schoon)zus (groepje van 5 - tafel 51) meegedaan aan de 1e versie van dit evenement.
Geweldig hartelijke ontvangst met de eigenaar en zijn personeel van ‘voor’. Direct een heerlijke cocktail en dan start om 19:00 uur de proeverij. In een heel goed tempo komen de hapjes voor de vele gasten (200 gasten haarde ik) voorbij en allemaal met de grootste zorg gemaakt en opgediend. Vriendelijk personeel begeleid dat met uitleg. Passie spat er vanaf!
Dan komen de ‘meisjes van de wijn’ ook nog langs bij iedere gang met bijpassende wijnen. Wild en wijn geeft vaak de zware wijnen, maar ook dat is prima ondervangen. Soepele witte en goede rode wijnen. Genieten op en trip.

Volgend jaar zijn we weer van de partij op de donderdag.
Hopelijk gaan we dan niet met een klein schuldgevoel weg ... de prijs is in onze beleving te laag. Voor dit geld kan je nooit zo’n fantastische avond organiseren!

Toppertje was het wilde zwijntje dat op de grill / BBQ lag en ‘s avonds ter plaatse werd versneden door de slager van Brinkkhof uit Veenendaal (leverancier van het wild bij Vendel).

Nogmaals: dank aan het personeel van Vendel en meisjes van de wijn.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wat een leuk wild evenement, wij houden enorm van seizoens gerechten dus ook Wild. Geweldige sfeer leuke gerechtjes, en speciale dank aan "de meisjes van de wijn" en het personeel voor de goede verzorging van ons natje en droogje. Wij hebben een heerlijke avond gehad en hopen dat dit volgend jaa herhaald wordt. 10 met een griffel.
marco V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Dit keer hebben we een evenement bijgewoond, een 10 gangen wild proeverij.
Het is de eerste keer dat dit georganiseerd wordt en we waren nieuwsgierig naar wat ons te wachten stond.
Alle verwachtingen werden overtroffen, er waren ruim 200 gasten, maar daar merkte je weinig van.
Er was nog steeds tijd voor persoonlijke aandacht en het personeel kon het 'makkelijk' aan.
Er werden in een periode van ongeveer 4 uur 10 gerechtjes uitgeserveerd en dat was een mooi tempo. Bij ieder gerecht werd ook een bijpassende wijn geschonken.

De gerechten waren stuk voor stuk mooi van opmaak en heerlijk van smaak. En de wijnen combineerden prima met de gerechten.

Dit evenement is wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Na een warm welkom (door de heater) hebben we een perfecte avond gehad. Zowel de gerechten als de wijnen waren van top klasse. Zeker voor herhaling vatbaar.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wij komen hier erg graag om uit eten te gaan. Het personeel is erg vriendelijk en de gerechten zijn van een goed niveau. Prijs/kwaliteit is top.
Gisteren de 10 gangen wild geproefd met passende wijnen. Alles goed op smaak en de gerechtjes volgen elkaar in een tempo op welke precies ok is.
Echt een fantastische avond gehad ..hic..
Suus R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Kwaliteit van het eten was erg goed. Vriendelijke bediening en een fijne ambiance hier gaan we zeker vaker heen. Ook zou ik Vendel aanbevelen aan anderen.
vfvangeest .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Voor ons de eerste keer bij Vendel. Heerlijk gegeten! Bediening is vriendelijk en aardig. Leuke ambiance. Nu ook een wildkaart, dus volop keus. Wij hadden de tournedos. Heerlijk, mals stuk vlees. Wij komen zeker terug!
Marije N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gistermiddag hebben mijn man en ik een high wine bij u gebruikt. Wij waren aangenaam verrast door de hoge kwaliteit van het geheel: heerlijke, exclusieve hapjes, vergezeld van goede wijnen: we hebben genoten! Voor herhaling vatbaar!
cornelia45 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vanavond met familie bij Vendel gegeten. Sfeervol gebouw, mooi gedekt, attente vriendelijke bediening.
Het eten had een tandje meer gekund.....buikspek èrg vet, paling moest je zoeken...vissalade prima, maar had wat beter op smaak gebracht kunnen worden...nagerecht 'met diverse vruchten' erg povertjes, alleen meloen, appel en flintertjes aardbei. Goede wijnen!
Wij misten een gastheer/gastvrouw bij de ontvangst en het vertrek.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ik heb samen met mijn vriendin een high tea bij Vendel gedaan voor de verjaardag van mijn vriendin. Leuk dat ze een vuurwerkje hadden geregeld (ze wisten dat ze jarig was).
Het systeem van het maken van je eigen thee is leuk, alleen wat onhandig. Dit geeft nogal een rommel en verschillende soorten tea smaken komen een beetje door elkaar heen.
Het eten was daarentegen erg lekker en toch wat anders dan dat je krijgt bij andere high tea's. Verrassende smaken combinaties.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten in gezellge ambiance. Vriendelijke bediening. Behoorlijk aan de prijs, maar voor bijzondere gelegenheden zeker een aanrader.