Restaurant Vendel

Vendelseweg 69 3905 LC Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vendel

Monumentaal restaurant met sfeer

Ontmoet de sfeer van toen en de smaak van nu in het Veense restaurant De Vendel. Het restaurant staat nu op de plek waar voorheen in de middeleeuwen een boerderij gevestigd stond. Geniet van een onvergetelijke culinaire ervaring met een combinatie van ambiance en service. Heerlijk eten, fijne wijnen en goede service staan centraal in dit monumentale restaurant!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vendel

• : Gratis parkeren op eigen Terrein

Maandag Gesloten( gezelschappen in overleg)
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:30
Zondag vanaf 14.00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vendel

alice124 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten, aandacht voor het eten en erg goede bediening! Mooi aangekleed restaurant, we hebben niet lang op het eten hoeven te wachten.
Joop .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zoals gewoonlijk was het weer erg goed! Lekker gegeten, vlotte bediening. Alleen het dessert was een iets te grote portie ;-)
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Fantastisch zoals altijd, heerlijk gegeten Vooraf Sea salad, Hoofdgerecht signature dish van de chef was zijlende van rund van de bbq super mals echt perfect. Toetje hadden we crème brule vonden we iets minder maar wel lekker.
Nico J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het was weer een heerlijk avondje smikkelen en smullen. Al mijn familieleden hebben genoten van het eten en de hartelijke ontvangst en bediening.
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We hebben heel erg genoten van deze avond. Sfeer is gezellig. De smaak van het eten was werkelijk een sensatie! Lang geleden dat wij zo goed hebben gegeten van voorgerecht tot en met het desert. Top!
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
We hebben hier al meerdere keren gegeten. En elke keer genieten we van het eten. Echt een restaurant om vaker terug te komen.
Cervantes .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Gewoon een restaurant die weet hoe het hoort.
Prima verhouding prijs /kwaliteit
Water gratis !! (bij bestelling van een glas wijn)
Kok weet van koken en ingredienten (zoutje,zuurtje etc.)
De eigenaar weet hoe je een restaurant aangenaam kunt maken om te vertoeven.
Bediening weet hoe een klant optimaal van dienst te zijn.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten en uitstekende bediening!
Izaak V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We hebben met de familie een heerlijke avond beleefd.
Na het diner hebben we nog een borreltje als afsluiting genomen.
Toplocatie. Zeker aan te bevelen bij relatie's en/of kennissen.
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Prettige ontvangst, prettige bediening, heerlijk gegeten in een fijne ambiance. De kosten zeker waard.
Maurice W.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Prima gegeten, top service (vriendelijk en correct) en het restaurant heeft gewoon een fijne uitstraling.
Het betrof een diner met een zakelijke relatie en heb met de keuze van het restaurant een goede indruk gemaakt.
Dank!
christine H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ik word er blij van ! Het was weer Top!!
André J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
eten super goed
extra uitleg bij gerechtjes goed
bij binnenkomst wel wachten tot ontvangst, er was niet direct iemand om ons de tafel te wijzen uiteindelijk iemand aan moeten spreken
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
In de Proeverij (voorgerecht) zaten twee onderdelen die verderop in het menu ook voorkwamen, namelijk soep en salade. Dat was jammer. Het vlees en de vis uit het hoofdgerecht hadden wel wat gaarder gekund. De locatie was prima! En ook de stoelen zaten heerlijk. Wat dat betreft een beleving! Je voelt je echt welkom.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben met zijn tweetjes de verjaardag van mijn vrouw gevierd. Het was erg gezellig. Hadden een vijfgangenmenu. Werd rekening gehouden met onze wensen tussen de gangen door. Ook nog een surprise voor mijn vrouw waar niet om was gevraagd. Volgende keer weer hoor.
Simon D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Zoals gewoonlijk was de bediening en sfeer prettig. Wat alleen wat teleurstellend was waren enkele gerechten van het chefs-menu. De aardappelsoep smaakte alleen naar de truffelolie en in het nagerecht waren zoveel smaken verwerkt dat je niet weet wat je nu eigenlijk proeven moet. Dit ook aangegeven bij de bediening ....en dan krijg je het standaard zinnetje...we zullen het doorgeven. Ja duhh....heb ik op dat moment niets aan.
Waarschijnlijk waren de worteltjes ook ook in de aanbieding want bij vrijwel elk gerecht kwamen deze weer op je bord.
Beetje jammer, we waren juist zo enthousiast over de Vendel.
SMJV .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het was de 2keer dat ik er kwam. Vandaag in ander gezelschap. Maar de ambiance is prachtig en het eten in zo puur van smaak. We hebben er 3/4uur voor gereden omdat ik gewoon goed wilde eten. En de prijs kwaliteit verhouding is er zeker naar. Tot de volgende keer..
Arno B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heel erg tevreden, zeer goede kwaliteit.
Stonden open voor speciale verzoeken en die zijn ook prima uitgevoerd.
Tot de volgende keer.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Uitstekende ervaring hier. Mooie kaart, heerlijk eten in een mooie ambiance en erg vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten en wijn gedronken. Goede menu keuze voor de tijd van het jaar. Gezellige sfeer en prettige bediening. Voor herhaling vatbaar.