Restaurant Vendel

Vendelseweg 69 3905 LC Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vendel

Monumentaal restaurant met sfeer

Ontmoet de sfeer van toen en de smaak van nu in het Veense restaurant De Vendel. Het restaurant staat nu op de plek waar voorheen in de middeleeuwen een boerderij gevestigd stond. Geniet van een onvergetelijke culinaire ervaring met een combinatie van ambiance en service. Heerlijk eten, fijne wijnen en goede service staan centraal in dit monumentale restaurant!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vendel

• : Gratis parkeren op eigen Terrein

Maandag Gesloten( gezelschappen in overleg)
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:30
Zondag vanaf 13.00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vendel

Ria M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten. Leuke bediening. Het was wel een beetje rumoerig bediening was erg goed en leuk persoonlijk
J K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. Erg vriendelijke en attente bediening, wel vrij rumoerig. Een minpunt zijn de plastic bloemen en planten.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijke lunch gehad. Was erg goed.
Gesina P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten, sfeer, ambiance, waren prima!
Het was echt een avond uit!!
S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Héérlijk gegeten met 6 personen. Eén gerecht was niet oké maar we kregen direct een nieuwe, zonder problemen en met uitleg hoe het was gekomen. Top!
V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Kijk je kunt altijd wel (te zeiken hebben) maar het was gewoon goed prijs/eten....en ja m'n biertje had wel wat meer aandacht mogen hebben...maar toch. ????????
O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het was weer geweldig alleen had ik online gereserveerd en bij opmerkingen gevraagd een tafel in het midden en toen ik dat vroeg aan de chef schoot hij gelijk in de verdediging met de mededeling dat stond er bij ons niet bij. Het was niet erg maar kan beter zeggen mevr. Ik kijk het voor u na onze excuses.
Tot de volgende keer maar weer dan reserveer ik telefonisch.
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een supermooie, warm aangeklede zaak. Goed gastheerschap icm ongedwongen kletsen met de heren en dames in de bediening. Een simpele “klacht” nog makkelijker en sneller opgelost door het team incl koks. Samenvatting: topavond!
A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten, gevariëerde menukaart met wijnkaart, complete porties en zeer correcte bediening! Genoeg parkeerplek voor de auto op eigen terrein. een aanrader.
Carl K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Lekker eten, lawaaiig, goede cocktail, zelf jas ophangen, vrouw bij ingang moest andere vrouw halen om onze reservering te checken. Bediening goed, kelner iets te ‘popi’.
Aafke R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance en een fantastische bediening
R. R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Ik had mij iets anders voorgesteld. Wij werden ontvangen door, denk ik iemand die daar voor het eerst werkte. Wij stonden bij de deur, zij ook aan haar kant en nadat zij ons niet naar binnen uitnodigde vroeg ik maar of wij naar binnen mochten. De prijzen van de gerechten zijn uit proportie. Eendenborst met best veel groente als garnituur voor 21,50 en voor een vegetariër een Chef's Veggie Dish voor 17,50 met dezelfde groenten die ik als garnituur had, maar dan iets meer ... niet veel meer dan ik op mijn boord had. De Saffraan risotto geserveerd met grote stukken groenten (wortels en nog iets anders) gewoon gelegd aan de rand van het boord om de risotto heen. Het zag er niet uit en het smaakte naar niets! Sorry, maar jij moet echt je best doen om zo'n gerecht te verprutsen! De bediening aan tafel was verder goed. Maar al met al, teleurstellend en niet voor herhaling vatbaar
V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Restaurant gezellig. Wel iets te koud naar onze zin... Personeel is vriendelijk en is niet te beroerd een stapje harder te lopen voor je!!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
goed mooie locatie
Koela C.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Eten was voortreffelijk! echt een aanrader. Ik had Hertenbiefstuk (Wild staat weer op de kaart) en het vlees was buitengewoon mals! Aanrader!!
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Erg kleintaffeltje jammer
Mia S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Vriendelijk en gastvrij ontvangen bij restaurant Vendel. Heerlijk gegeten, ontzettend genoten van superlekkere gerechten, mooi opgemaakte borden en goed uitgeserveerd, zodat iedereen tegelijk kon eten. Vriendelijk personeel. Een heerlijke avond gehad, weer een prachtige herinnering aan een familiediner, dankzij Vendel!
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Niks om aan te merken vriendelijk personeel,hebben heerlijk gegeten,leuke sfeer en goede stoelen om het een avond op vol te houden.
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Super gezellige sfeer. Ze gebruiken lekker verse en lokalen producten. Het is echt heerlijk!
De mensen die er werken zijn heel aardig en gastvrij.
Ons lievelingsrestaurant!!