Over het restaurant Restaurant Vendel

Monumentaal restaurant met sfeer

Ontmoet de sfeer van toen en de smaak van nu in het Veense restaurant De Vendel. Het restaurant staat nu op de plek waar voorheen in de middeleeuwen een boerderij gevestigd stond. Geniet van een onvergetelijke culinaire ervaring met een combinatie van ambiance en service. Heerlijk eten, fijne wijnen en goede service staan centraal in dit monumentale restaurant!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vendel

• : Gratis parkeren op eigen Terrein

Maandag Gesloten( gezelschappen in overleg)
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:30
Zondag vanaf 13.00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vendel

Gesina P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
We hebben een heerlijke avond gehad, lekkere gerechten met bijpassende wijnen, kortom een gelegenheid om nog een keer naar toe te gaan.
Brossie R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijk gegeten met een groep van 9 personen. Jammer dat het menu alleen voor de hele groep besteld kan worden, met een grote groep zijn er altijd wel een paar die dat niet willen.

Maar de kaart biedt genoeg andere lekkere keuzes.

Begrijp overigens dat de verrassing (signature dish) een verrassing moet blijven, maar geef dan wel aan of het vlees of vis is.

Onbegrijpelijk dat er op zondag slechts enkele tafels bezet zijn, het zou hier iedere avond stampvol moeten zitten!
Marco M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten, alleen duurde het wat lang voordat we broodje en boter kregen en voordat we eerste gerecht hadden. Verder alles prima goede kwaliteit
Tjark D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Een plek waar je onder het genot van heerlijk eten en drinken lekker kan bijpraten met elkaar , echt een aanrader. Kom zeker nog een keer terug.
Joke M.
weer heerlijk gegeten.top
personeel heel goed en vriendelijk
zeker een aanrader om bij jullie te komen eten.dank jullie wel het was weer geweldig top gedaan met z.n allen groeten joke maassen
Gizella V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
In een woord een top avond gehad ! Alles was tot in de puntjes geregeld. Eten was van een hoge kwaliteit, wijnen sloten erg goed aan bij het menu en de bediening was professioneel en persoonlijk. Volgend jaar zijn wij er weer bij !
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Geweldig Kerstdiner!!! Eerste Kerstdag 2018 naar Vendel in plaats van samen thuis aan de dis. Met ca 130 gasten aan tafel. Gaaf al dat geroezemoes om je heen en dan de ‘stilte’ als een gerecht wordt geserveerd. 6 gangen met bijpassende wijnen. Heerlijk. Complimenten aan beide brigades: het was een super avond!
Marjo G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Prima gegeten goede ambiance en prima bediening. .....................................top.............................!,,
Reinoud Z.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Sinds de overname door de hof kan het eten ons niet meer verassen. Jammer! Dit was de plek om naar toe te gaan. Ook lijkt de bediening te bestaan uit stagiairs en is de entree ook niet verwelkomend. Hopelijk kunnen jullie het tij keren, maar voor ons even geen avondje vendel meer.
V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
De Vendel valt nooit tegen. Vriendelijk personeel en altijd goed eten met fijne streekproducten. Daarnaast hebben ze een mooie wijnkaart. Zeker een aanrader.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Geweldige avond gehad met partner. Zeer attent personeel, zeker toen een leeg wijnglas omviel en brak. Alles werd perfect opgeruimd en een nieuw glas werd weer terug geplaatst.
Nico J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Hartelijke ontvangst, erg gastvrij en heerlijk gegeten en genoten. Deze gelegenheid verdient zeker met de heerlijke lunchen nog meer bezoek. Wij vinden dit restaurant een aanrader voor een ieder die eens heerlijk verwend wil worden.
Mart L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Een heerlijke avond gehad met vrienden. De service was heel erg goed en het eten weer voortreffelijk. De Vendel is zeker aan te raden voor welke gelegenheid dan ook.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heb er heerlijk geluncht, had een kopje thee met een verrassende glutenvrij lekkernij. Ook het glutenvrije brood was erg lekker!
V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
heerlijk gegeten, maar een koffie naar keuze € 7. met een vleugje whisky € 11. is wel sterk ..maar dan bedoel ik de prijs
S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Lekker gegeten, erg goede bediening, door de drukte helaas wat rumoerig (vlak voor kerst: restaurant was vol en er waren een paar groepen).
W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Geen ontvangst bij binnenkomst, beetje vreemd. Beetje weinig keus met name vegetarisch is matig, spruiten waren gewoon nog rauw. De door mij bestelde tournedous was niet voorzien van een sausje (peper of iets dergelijks en dit was ook niet op te lossen) Verder beste redelijk, maar niet geweldig. Beetje haastige bediening, weinig contact met de bezoekers, we zijn zelf maar naar de kassa gelopen omdat men maar niet onze richting in wilde kijken.
Henriëtte H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
bijzonder plezierig restaurant! Personeel heeft goed in de gaten wat je nodig bent. Compliment.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Ik heb bij ‘wachttijd’ geen antwoord gegeven, omdat hier het goede antwoord niet bij staat. Wij hebben heerlijk, avondvullend gegeten met vrienden. De wachttijd was voor ons totaal geen issue, we hadden lekker de tijd om bij te kletsen en af en toe kwam er weer wat lekkers op tafel. Was gewoon helemaal goed!
K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Duurde vreselijk lang voordat iemand de bestelling opnam, voor we drinken kreeg, voor we een broodje kregen, tussen de gangen door ook enorm lang wachten! Dat viel erg tegen, want we waren met vrienden. Erg kleine porties.