Restaurant Vendel

Vendelseweg 69 3905 LC Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vendel

Monumentaal restaurant met sfeer

Ontmoet de sfeer van toen en de smaak van nu in het Veense restaurant De Vendel. Het restaurant staat nu op de plek waar voorheen in de middeleeuwen een boerderij gevestigd stond. Geniet van een onvergetelijke culinaire ervaring met een combinatie van ambiance en service. Heerlijk eten, fijne wijnen en goede service staan centraal in dit monumentale restaurant!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vendel

• : Gratis parkeren op eigen Terrein

Maandag Gesloten( gezelschappen in overleg)
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:30
Zondag vanaf 13.00

Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vendel

GG H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Lekker in de tuin gegeten bij De vendel,

LET OP !!!! IENS belazert de boel Het restaurant doet niet mee met de AH Restaurant Actie.
IENS weet dat en doet dit bewust!!

De Vendel levert een goed bord eten. gezellige entourage en de sfeer is uiterst goed. Gezellig gegeten ondanks het gepruts van IENS....... daar mag De Vendel geen dupe van zijn. Zij krijgen daarom een 9!! en IENS een 1.
W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
De Vendel straalt een prettige,rustige en goede sfeer uit! Vriendelijk personeel, betrokken en attent! Gezellige tuin waar je rustig kan eten. Een opmerking: We zaten aan Tafel 59 ....hoge tafel in verhouding met de stoelen! We kregen direct een kussen aangeboden en dat was fijn!
G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Genoten van een heel leuke avond met de familie. Klein minpunt: ontvangst was iets minder, we stonden een tijdje te wachten en toen uiteindelijk zelf iemand aangesproken. Verder was het prima geregeld. Het eten was heerlijk en mijn speciaal verzoek waren ze ook niet vergeten, dat vond ik heel attent. Dus het was een geslaagde avond. We komen zeker terug.
C.van Capelke V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
goede kwaliteit / prijs verhouding .lekker om buiten op terras te eten. aanrader
M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het eten is niet slecht ik had een biefstukje die was goed maar de zu die er bij was is gewoon niet lekker
Waardoor ook de biefstuk tegen viel
Waarom niet severen met wat champignons met kruiden boter
Dat smaak een stuk lekkerder
Hier mij vdg rob van minnen
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Super lekkere maaltijd genoten met uitstekende service in leuke entourage
Diria S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben echt heerlijk en gezellig gegeten! Dank je wel... dit restaurant is zeker de moeite waard!!!
Gesina P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Verrassingsmenu gekozen, we hebben ons echt laten verrassen, gerechten die we zelf niet direct gekozen zouden hebben, maar heerlijk waren!!
De bediening en de sfeer waren perfect!
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijke locatie in de tuin, heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Erg prettig restaurant. Alles klopt!
Van het eten, de wijnen tot de bediening, allemaal top voor een goede prijs!
Betty .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
alles super voor elkaar, ik zou zeggen blijf zo doorgaan en als nog bedankt voor de gezellige avond.
Als je hier bent geweest kom je vanzelf terug.
Erika S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijke 3 gangen lunch gehad aan de hand van de diner kaart tijdens onze trouwdag. Alles verliep erg goed, Ik had van te voren 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten uitgezocht en alles werd perfect op tijd geserveerd.

1 minpuntje: de tafels buiten zitten vast waardoor we met de familie aan 2 aparte tafels moesten zitten. Dat had even vermeld moeten worden bij reservering.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Altijd een feestje om in Vendel te eten! Er was een mooie ruime tafel voor ons gereserveerd op het gezellige terras. Het eten was (zoals altijd) overheerlijk en de bediening is in het begin voorkomend en past zich gezellig aan bij de stemming van het gezelschap. Erg prettig!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
We hebben gezellig gezeten op het leuke terras en het eten was over het algemeen goed van smaak en zag er verzorgd uit. Een puntje van aandacht is dat we de porties erg klein vonden. Zeker voor de mannen onder ons was het te weinig. Erg karig was een bakje friet en sla die we met 4 personen moesten delen. We hebben bijgevraagd maar dan moet je weer wachten en dat is jammer. Het voelde niet dat we eens flink in de watten werden gelegd als je hier zo om moet vragen Tevens vonden we dat we lang moesten wachten op de bediening en dat het te lang duurde tussen de gerechten Toen we naar huis gingen was er helemaal niemand meer te bekennen Allemaal details die het voor ons net niet af maakte
V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het eten was voortreffelijk, de bediening zeer aardig! Je voelt je er thuis. Heerlijk buiten op het terras gezeten, wat een groot voordeel, dat deze mogelijkheid er is. Perfecte locatie.
Janmargreet .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk genoten van het chef's 5-gangen menu met wijnarrangement. Verrassende combinaties, goede grootte van de gerechten.
Voor herhaling vatbaar!
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Super gezellige avond gehad met leuke ontvangst, heerlijk eten, erg vriendelijk personeel en erg attent, Kortom voor herhaling vatbaar!
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
meerdere malen hier gegeten ,het is constant en altijd perfect in orde qua eten en bediening.
J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
In deze gezellige niet te grote accommodatie kun je genieten van smaakvolle en mooi opgemaakte gerechten.
De bediening is vriendelijk en hulpvaardig.
K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Erg vriendelijk personeel en mooi en sfeervol restaurant. Echt een aanrader.
Heerlijk terras.