Restaurant Vendel

Vendelseweg 69 3905 LC Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vendel

Monumentaal restaurant met sfeer

Ontmoet de sfeer van toen en de smaak van nu in het Veense restaurant De Vendel. Het restaurant staat nu op de plek waar voorheen in de middeleeuwen een boerderij gevestigd stond. Geniet van een onvergetelijke culinaire ervaring met een combinatie van ambiance en service. Heerlijk eten, fijne wijnen en goede service staan centraal in dit monumentale restaurant!

Meer informatie over restaurant Restaurant Vendel

Maandag Gesloten( gezelschappen in overleg)
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:30
Zondag vanaf 14.00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vendel

Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Relaxte inrichting ,vakbekwaam personeel, gerechten van hoge kwaliteit en goed gecombineerd ,prijs/kwaliteits verhouding zeer goed,
Je merkt aan de gerechten dat ze gemaakt zijn door een professionele kok die passie voor zijn vak heeft.

Kwalitatief een van de betere restaurants in de omstreken.
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Sfeervol en knus restaurant, smaakvolle gerechten van de kok en keuken, vriendelijk en attente bediening die ook denkt in mogelijkheden voor de mindervalide gast. Wij komen hier zeker weer eens terug.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het was weer heerlijk wij hadden als voorgerecht het proeverijtje, leuk en goed. Als hoofdgerecht hebben we ons ook laten verassen door het gerecht van de chef te kiezen. Heerlijk lamsvlees goed klaar gemaakt en super mals.
Aan desserts doen wij niet meer dat is voor ons net te veel maar een koffie met bonbons was wel erg lekker.
Al met al wederom goed en lekker gegeten en zij hebben ons nog kunnen boeken voor het wild event "super".
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
IK heb een lactose en schaaldieren allergie en een gluten intolerantie. Een van onze groep is vegetarier.
Wij kwamen voor een High wine en met al onze dieet wensen was op een uitstekende manier rekening gehouden.
Alle gerechten voor iedereen kwamen tegelijkertijd. Zowel de vegetarische gerechten als mijn dieet gerechten als de gerechten voor de rest van de groep.
Wat een uitstekende service.
Een aanrader.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Tafeltje gereserveerd en er was een mooi plekje op het terras geregeld. Vriendelijke ontvangst, aardige bediening die zijn best doet om er een leuke avond van te maken. Heerlijk voorgerecht op het terras gegeten, mooi op smaak, mooi opgediend en een royale portie. Een aardige dame kwam vertellen dat onze hoofdgerechten bijna klaar waren en dat die binnen geserveerd zouden worden omdat er regen aankwam. Mooi om te zien hoe een vol terras "in groepjes" naar binnen werd gemanoeuvreerd: soepeltjes en geordend. Dat moet een goed op elkaar in gespeeld team zijn om dit niet in een chaos te laten eindigen. De gerechten en het opdienen bleef keurig op kwaliteit. Mooie hoofdgerechten, royale smaakvolle porties en ook de nagerechten waren heerlijk. Kortom: goede kaart, goede bediening, mooie entourage.
Cato R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Dit weekend op het terras gedineerd. Het was er erg druk en rumoerig. De bediening vriendelijk maar afstandelijk. Het restaurant is erop gericht om zoveel mensen in korte tijd van eten te voorzien daardoor mis je een stukje persoonlijke aandacht. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Restaurant/terras heeft alleen geen gezellige uitstraling het is erg algemeen en gericht op de grote massa.
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Toen we bij het restaurant binnenkwamen werden we ontvangen door een gastheer, we konden onze jassen ophangen terwijl de gastheer ging kijken waar we zaten, vervolgens werden we vergeten... ik dacht nog... dat is geen goed begin. Dat werd vervolgens dubbel en dwars goed gemaakt aan tafel. Heerlijk gegeten, uitstekende bediening, zeker voor herhaling vatbaar. Uitstekend avondje uit
Jasper G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Mooie boerderij omgetoverd in een zeer smaakvol restaurant!
erg toegankelijke kaart voor ieder wat wils staat er wel wat tussen.
Bediening erg vriendelijk een tikje te ambitieus en te veel aan tafel.
Maar absoluut beter dan dat je ze helemaal niet ziet :-)
de prijs kwaliteit verhouding is dik voor elkaar.
Wij komen zeker terug..
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
lekker gegeten mooie prijzen leuk opgemaakt hadden 4 gangen verassing's menu had wel iets meer van het hoofdgerecht verwacht dan een stukje maïskip hij was wel lekker.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Een groot restaurant met veel tafels. Bediening was vriendelijk maar straalde niets uit, geen ontvangst en uitgeleide. Zelf jas weg moeten hangen en weer moeten pakken. Allemaal het gevolg van de grote massa. Het 5 gangen menu was heerlijk met uitzondering van het hoofdgerecht. Het vlees "rundbuikvlees" was nog te rauw. Het dessert compenseerde zeer veel.
qroki .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Vandaag geluncht in dit nieuwe restaurant. Een verbouwde boerderij die uitstekend en sfeervol is ingericht. Ze hebben voor de lunch o.a. een proeverij waarbij je zelf kan bepalen hoeveel kleine gerechtjes je bestelt. Een echte aanrader. We hadden o.a een klein broodje met garnalenkroket, een minibroodje gerookte zalm, een mini sea salad en een creme brulee. Alles met zorg op het bordje geserveerd en prima van smaak. Een echte topper kan dit worden.Bediening is zeer klantgericht en erg vriendelijk en snel. We gaan hier zeker weer snel terugkomen.
Cervantes .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Na veel wisselingen van eigenaar lijkt het erop de de Vendel in rustiger vaarwater is gekomen onder leiding van het MT van restaurant de Hof uit Renswoude.
De menukaart is evenwichtig zonder bedenkelijke uitschieters evenals de betrekkelijk eenvoudige wijnkaart en dito soepele prijzen.
Wat u er voor terugkrijgt is een vlekkeloze bediening met goede intervaltijden evenals gerechten de zijn bereid op hoog en modern niveau met lichte zuurtjes , fantastisch..
Wat ook aangenaam is dat de genoemde prijzen ook echte prijzen zijn; dus gratis brood en water.
Een verademing na enige jaren culinaire stilstand in Veenendaal.