Restaurant Veldzicht

Schoolweg 4 9911 PA Oosterwijtwerd Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Veldzicht

De natuur op een dienblad

De moestuin direct op je bord. Veldzicht bevindt zich midden in de natuur met een prachtig terras aan het water. Na een dagje wandelen of fietsen laat je je door de vlotte bediening even verwennen. De eigenzinnig chef werkt op een ambachtelijke manier met veelal verse, biologische en regionale producten. En dat is te proeven! Wie had dat gedacht in Oosterwijtwerd?

Meer informatie over restaurant Restaurant Veldzicht

• : Parkeerplaats

Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag tot en met maandag 12:00 - 22:00

sloterwijk .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH aktie. Er was een keuze menu met voldoende keus. We hadden een heerlijk en verrassend menu, bier tiramisu als toetje, een aanrader. De bediening was prima accuraat en niet opdringerig en met veel kennis van zaken. Zeker iets om terug te komen.
Corine W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Ik vond het eten smakeloos en niet lekker, ook vonden wij het restaurant er van binnen erg ouderwets uit zien.
Nee hier nog een keer gaan eten is zeker niet voor herhaling vatbaar.
wemabossie .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het eten was heerlijk. Aan het water gezeten en genoten van de zonsondergang.
Jammer dat de bediening niet goed was ingewerkt . Rare taferelen meegemaakt. Zet iemand die net in de bediening werkt of niet geschikt is voor dit werk niet in de bediening , maar begeleid degene. Dit was echt "gratis caberet". Na 2 glaasjes rose was die ook nog op! Jammer.
Pien K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We zaten lekker op het leuke zonnige terras. Omdat het erg druk was, moesten we soms lang wachten op het eten. Het eten was niet zo goed als de laatste keer. Bijvoorbeeld de hollandse garnalensoep was de laatste keer een topper (9) maar nu wat minder op smaak en zonder garnalen (7)
luitenklara .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We hebben genoten. De huissalade van gerookte zalm was heerlijk. Maar ook de mosterdsoep en zalm met risotto en puree waren erg lekker. Leuk decor en de bediening was uitstekend.
HenkvanKappen .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gastvrij ontvangen en goed gegeten. Verrassende keuzes van de kok. Alleen al voor de heerlijke espresso met eigen gemaakte bonbon kom ik graag terug.
jeanetkorthuis .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Het was leuk om in restaurant "veldzicht"uit eten te gaan. De rit er naar toe is al leuk als je van het Groningse platteland houdt. Het eten was verrassend en lekker.
arenthil .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Gezellig en goed eten we hebben lekker gegeten

We raden iedereen aan om hier eens te gaan dineren.
De uitbaters doen hun best om het iedereen naar de zin te maken

Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Afgelopen weekend samen met mijn vriendin gedineerd bij restaurant Veldzicht in Oosterwijtwerd. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen. We mochten zelf een tafel uitzoeken. Er werd ons gelijk een drankje aangeboden. Vervolgens kregen wij de menukaart. We konden kiezen voor drie of vier gangen. De keuze vond ik toch aardig ruim. Wij gingen voor de vier gangen. De service en wachttijd tussen de gangen door was goed. Al met al een goed restaurant in een prachtige omgeving. Daarom ook de hoge waardig. Wij zullen zeker weer een keer terugkomen.
miranda_6_33 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heerlijk rustig plekje met uitzicht over het Groninger landschap.
Er wordt eerlijk, puur (biologisch) en streekgebonden eten aangeboden, wat ik een pré vind.
Het heeft misschien een iets oudbollige uitstraling, maar dat mag met de ligging en is absoluut niet storend.
KETTING .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Het eten was prima . Het jonge meisje in de bediening deed haar uiterste best om ons het naar de zin te maken. We waren met een groepje van 6 personen en hebben dus een prima avond gehad .
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Restaurant Veldzicht is zeker een aanrader. Het eten was uitstekend en qua smaak soms heel verrassend. De uitleg over de bereidingswijze van de diverse gerechten was heel aangenaam. Alles is bijna huisgemaakt, van de broodjes vooraf tot de bonbons bij de koffie.
Al met al een heel geslaagd etentje.
Enige punt van kritiek is het vooraf aangeboden aperitief. Dit betrof vlierbessenwijn met bubbels, maar leek meer op een glaasje cassis wat later doodleuk voor € 4,- per glas op de rekening staat.
Jeanette .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Verrassend lekker gegeten op een plek waar we dankzij 'tankendineer' terecht zijn gekomen. De smaken van de pure producten waren mooi op elkaar afgestemd en goed bereid en de biologische wijn deed ons verrassen.
Veldzicht is zeker een aanrader en bij het mooi weer kun je lekker op het terras aan het water zitten en kijken naar de zonsondergang.
bemavisser .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Een gezellig omgebouwde boerderij, die met heerlijke verse en streekgebonden producten werkt.
de verschillende soorten sla , vonden we heerlijk .
Het was een leuk menu wat de eigenaren hadden samengeteld.
wanwest .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Het eten is erg goed. De bediening is goed, het jonge meisje was nog wat onzeker. in korte tijd twee keer in Veldzicht gegeten. Een aanrader! De kwaliteit van het eten is hoog, alles biologisch, elk bord is een plaatje om te zien en een genot om leeg te eten.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Via tank en dineer gevonden. Mensen waren enthousiast, maar eten was het net niet. Amuse was lekker, mosterdsoep was goed, maar niet bijzonder vergeleken met collega restaurants. De rauwe ham (lekker) op geconfijte ui (was koud en smaakte naar koud vet) was geen goede combinatie. Hoofdgerechten waren helaas beide overbakken, en dus droog, zowel de zalm als de kipfilet. Jammer. Ook bij nagerechten miste de finesse.
holwier .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
UItstekend gegeten op de Shell diner bonnen. Hiervoor heeft het restaurant een aangepast keuzemenu, met drie keuzes uit elke gang, alleen voor de soep twee. Wat ons betreft voldoende.
Vooral de gerookte zalm als voorgerecht is een aanrader, deze was heerlijk.
De mosterdsoep was zoals een mosterdsoep hoort te zijn, niet overdreven.
Hoofdgerecht, de kip, was prima maar wat mij betreft niet heel erg bijzonder.
Nagerecht was weer boven verwachting (de pannacotta met ijs), dit terwijl ik niet zo van de toetjes ben.
Ruime keus als je een bier bij het eten wilt, en op prima temperatuur geserveerd (ik houd niet van overdreven koud bier bij het eten).
Hoeveelheid was voldoende, bediening prima, tijd tussen gangen utstekend , al met al een aanrader als je eens echt lekker wilt eten.
Trijnje W.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
we hebben vandaag voor het eerst bij Veldzicht gegeten via de shell bonnen .Nou we hebben genoten het was heel lekker. Zeker een aanrader we komen vast nog een keer.
Gertjanenans .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Genoten van een drie gangen-menu via de Shell actie. Verse producten, veel streekproducten. Absolute aanrader. Verrassend was de combinatie van biologische kip met daarbij een zelf gemaakt worstje eveneens van de kip. We komen zeker weer.
mwilting .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
We waren hier met actie van de Shell met zijn 4-en te eten. Het keuzemenu was gevarieerd met alles behalve standaard gerechten. De gerechten waren goed bereid en de porties voldoende. We hebben genoten. Het personeel was supervriendelijk en enthousiast. De aankleding van het restaurant vond ik persoonlijk wat minder. Dat is slechts een kwestie van smaak: het was zeker niet gedateerd of niet schoon. Voor mensen die van goed eten, bereid door mensen die hun vak verstaan, is dit restaurant zeker een aanrader. Ik rij er nog wel een keer voor om!