Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-40% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Veldzicht

De natuur op een dienblad

De moestuin direct op je bord. Veldzicht bevindt zich midden in de natuur met een prachtig terras aan het water. Na een dagje wandelen of fietsen laat je je door de vlotte bediening even verwennen. De eigenzinnig chef werkt op een ambachtelijke manier met veelal verse, biologische en regionale producten. En dat is te proeven! Wie had dat gedacht in Oosterwijtwerd?

Meer informatie over restaurant Restaurant Veldzicht

• : Parkeerplaats

Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag tot en met maandag 12:00 - 22:00

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Alleida B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijk 4-gangen verrassingsdiner gegeten, voor al gangen geldt, heerlijke SMAAKbeleving, klasse!
Zeer vriendelijk en vlot bedienend personeel die elke gang goed uitleg kwam geven wat er gepresenteerd werd. Erg mooie presentatie van de gerechten. Wat jammer is dat aan de straatzijde niet duidelijk is dat er een kwaliteitsrestaurant gevestigd is, je rijdt er zo aan voorbij en dat is een gemiste kans.
Maar wij weten het nu te vinden en komen zeker terug!
Helena V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Heerlijk en verrassend gegeten. Vooral het vis hoofdgerecht was subliem. Eigenzinnige kok die met hele mooie produkten kookt. Zijn echtgenote als gastvrouw doet vreselijk haar best het je naar de zin te maken. Goed team.
Mooi restaurant op toch wel afgelegen maar prachtige plek. Met veel potentie, vooral in de zomer als het terras aan het vaarwater open is. Top! Wij komen heel gauw terug.
Nominanda .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
een prachtige accommodatie en bovenal heerlijk eten.
genoten van het uitzicht, de warme EN koude carpaccio, de prachtige groenten - mooi klaargemaakt- , de heerlijke vissoorten en het uitgebreid seizoensgericht en origineel dessert van het verrassins - menu.
Voelde me welkom bij de correcte en vriendelijke bediening. Huiswijn en kraanwater sympathiek!
HannekeRust .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Een geweldig enthousiast team maakte een heerlijke sukade lapje gebakken als biefstuk met bijzondere vergeten groente op een prachtige locatie. Een echte aanrader als je op het Groningse land logeert als echte Maastrichtse.