Over het restaurant Restaurant Veldzicht

De natuur op een dienblad

De moestuin direct op je bord. Veldzicht bevindt zich midden in de natuur met een prachtig terras aan het water. Na een dagje wandelen of fietsen laat je je door de vlotte bediening even verwennen. De eigenzinnig chef werkt op een ambachtelijke manier met veelal verse, biologische en regionale producten. En dat is te proeven! Wie had dat gedacht in Oosterwijtwerd?

Meer informatie over restaurant Restaurant Veldzicht

• : Parkeerplaats

Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag tot en met maandag 12:00 - 22:00

Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Mijn moeder en ik aten hier afgelopen donderdag met de Albert Heijn restaurantactie en wat een aangename verrassing. De voorgerecht waren lekker en mooi opgemaakt, de vis had een perfecte cuisson, het garnituur was origineel, vers en bovendien beeldschoon om te zien. Alles wordt vers gemaakt, geen groothandelproducten te bekennen. Hier werken mensen met goede smaak en liefde voor het vaak. Op naar de 9 op Iens wat mij betreft!
H S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten,romige soep van knolselderij,vis en pannacotta als nagerecht.
Met veel zorg klaargemaakt volgens ons.Komen zeker nog eens terug.
Jan Paul D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten met verse ingrediënten. Inrichting en sfeer mag wel een update krijgen. Kom hier zeker zomers nog eens terug. Dan op het terras aan het water.
henkprins1 P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een leuk restaurant op een plaats die je niet verwacht.
Goede gerechten met verassende ingrediënten, zoals salade met gerookte ganzenborst en bonenschotel met pompoenstukjes.
hulstw .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We zijn gastvrij ontvangen. De gerechten waren smaakvol en de bediening was prima. Ondanks dat er een grote groep aanwezig was, was er toch voldoende aandacht voor ons (als enige andere gasten).
Idhuna T.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk eten, de kleuren op het bord van verse 'vergeten' groenten met (h)eerlijk vlees cq vis is echt een feestje!
Bediening is keurig en vriendelijk, mag van mij nog wat enthousiaster maar dat is persoonlijke voorkeur voor 'reuring' in de tent :)
We hebben (weer) heerlijk genoten! Ook de kinderen (9-12) genieten met volle teugen culinair mee!
(3-gangen menu AH actie)
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voor ons was dit restaurant "helemaal nieuw". Verrassend goede grechten en eerlijke producten. We hebben een hele leuke avond gehad.
Th.ritsema .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
we hebben hier heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar wat we vrijdag 2 december met andere vrienden gaan doen. wij zullen veldzicht zeker promoten bij andere vrienden en familie. Er zijn andere gelegenheden die hier niet aan kunnen tippen.
Ina K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten was goed, was (net) genoeg. De gerechten werden te snel achter elkaar geserveerd. Voor een avondje uit, was je op tijd weer thuis. :)
Misschien nog een tip voor de "open"keuken, even een kralengordijn ofzo er voor hangen. We zagen duidelijk wat de bediening naar binnen sloeg.
AnnIm .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker eten, net even anders als anders en duidelijk alles zelf gemaakt; zoals een heerlijke knolselderijsoep. Met aandacht gemaakt. Waren met de AH-kortingskaart en hadden een keuze menu met voldoende keuze (vlees, vis en vega). Opvallend was dat er geen muziek aan stond, maar dat hebben we liever dan muziek waar we helemaal niet van houden.
Geen restaurant voor iemand die graag bakken vol friet en gebakken aardappels wil.
Ook goede om te weten voor de zomer: er is een mooi terras aan het water.
cayademaya .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Verrassende combinaties en heerlijke smaakvolle gangen. Gebruik gemaakt van biologische en streekproducten.
Bijvoorbeeld als dessert is de "bieramisu" een aanrader. Je merkt dat de kok de producten met liefde had uit gekozen en met liefde had bereidt. Aan tafel werd nog verteld wat er in het gerecht was verwerkt. Ook aan de jarige werd nog aandacht besteed. Zeker een adres om nog eens terug te keren. Helemaal als het licht is overdag.
Misschien is er dan ook een achtergrond muziekje te horen want dat misten wij wel een beetje.
Selma S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Een goede en eerlijke keuken met producten uit de buurt en van eigen moestuin. De kok/eigenaar heeft een passie voor vers, puur en smaak.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De service begon al goed. Je wordt opgewacht bij de deur en gelijk geholpen. Er is veel variatie aan 'speciaalbier'. Dankzij de AH actie was het goed betaalbaar. Voor de volle pond was het hoofdgerecht wel wat klein. Iets als frietjes erbij werden gemist. De gerechten opzich waren lekker (biologisch). Bij het naar huis gaan wordt de deur voor je open gehouden. Netjes!
Hennie R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Oude, maar zeer fraai ingerichte locatie. Eten is prima verzorgd. Eerlijke producten en met zorg bereid. Met de diverse groentes en sauzen heel kleurrijk opgediend en heel lekker. Over ieder gerecht een uitleg over de gebruikte producten. Een aanrader voor een ieder die van eerlijk voedsel houdt.
Kopie1978 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
de tijd tussen de gangen was goed, mooie opmaak van gerechten en toetjes, goede en duidelijke uitleg van de gerechten. En je kon goed proeven dat het om biologische producten gaat.
Een reden om vaker naar dit restaurant te gaan.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten nieuwe gerechten voor ons keer wat anders maar ook voldoende van allles
Bediening legt alles uit asn tafel heel prettig
Brood was ook heel lekker als voorafje die kon ik ook nog kopen voor thuis heel leuk en niet duur
Komen zeker nog een keer langs
marzonnetje .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Er wordt met liefde en aandacht gekookt hier. Puur en lekker.
De soepen waren verrukkelijk . De salade met kruiden en gepocheerd ei. Lekker ,en een prachtige presentatie maar de kruiden waren wat stug om te eten.
De kip was niet het nivo wat ik verwachtte. Het dessert daarentegen weer geweldig lekker en verzorgd.

Qua inrichting adviseer ik iets meer gedimt licht te gebruiken, sommige peertjes zijnerf wit van licht en daardoor kil.
Een zacht achtergrond muziekje kleed het ook wat meer aan.

Verder Top
Dien L.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Heel goed. Pure en oorspronkelijke smaken. Bediening accuraat en vriendelijk. De wijn goed. Een echte aanrader. Alleen de belichting zou warmer kunnen, het halletje mooier.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We hebben vorige week heerlijk bij dit restaurant gegeten. Verrassend waren de diverse niet alledaagse groentes die geserveerd werden. Maar ook lekker waren de biologische kip en zelfgemaakte worstjes. En dat alles biologisch. De locatie aan het water met weids uitzicht over de weilanden was evenals de vriendelijke bediening eveneens een reden om hier snel weer terug te komen.
Gunter L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De soep vond iedereen het lekkerst, nagerecht was ook heerlijk.De bediening was bijzonder aardig en service gericht.Ik persoonlijk houd erg van de inrichting zoals bij Veldzicht moet daarbij aanmerken dat ik de koeien aan de muur minder vond.