Restaurant Veldzicht

Schoolweg 4 9911 PA Oosterwijtwerd Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Veldzicht

De natuur op een dienblad

De moestuin direct op je bord. Veldzicht bevindt zich midden in de natuur met een prachtig terras aan het water. Na een dagje wandelen of fietsen laat je je door de vlotte bediening even verwennen. De eigenzinnig chef werkt op een ambachtelijke manier met veelal verse, biologische en regionale producten. En dat is te proeven! Wie had dat gedacht in Oosterwijtwerd?

Meer informatie over restaurant Restaurant Veldzicht

• Kom je met de auto?
    om teleurstelling te voorkomen. wij doen dit jaar niet mee met de ah restaurantactie
  • : Parkeerplaats

ma-di-wo gesloten
Donderdag tot en met zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Veldzicht

Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wij werden erg blij van het eten. Heerlijke streekproducten en goede bijpassende wijnen. Fijn dat de kaart regelmatig wordt gewisseld.
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Erg lekker gegeten.
Rogier W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We hadden een viergangen verrassingsmenu. Gang 2 was een gazpacho, hadden hier maar een paar lepels van gegeten, was niet lekker (gasten achter ons deelde deze mening). Vooraf aangegeven dat mijn vriendin zwanger is, hier zouden ze rekening mee houden; een doorgebakken varkenshaas (met rode wijn saus) is echter nauwelijks te eten, hadden wat meer creativiteit verwacht. Bij het afrekenen kwam de gastvrouw helaas niet terug op de gazpacho en het zo maar gelaten. Niet wat wij gewend zijn en zonde van het geld.
IJzebrand R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Een pareltje in Noord Groningen. Prettige ontvangst en bediening en mooi opgediende gerechten van een uitstekende kwaliteit.
Helena B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Buiten het eten en bediening complimenten heel goed. Ik vond ik dat de aandacht voor het buiten terras wel veel beter kon. Verdorde plantjes, spinnewebben en wiebelende tafel. Jammer, zou meer aandacht aan besteed kunnen worden. Met vriendelijke groet. Helena Beuker
ger V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
zowel het eten en ook de wijnen waren perfect. Leuke locatie!
Itamar K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Eten was heel lekker en bijzonder. We werden door de kok zelf bediend en hij was niet echt de meest vlotte persoon. Een beetje verlegen; weinig tekst. Het eten kwam heel snel (weinig publiek die dag), gewoon op een bord.
We hebben nu heel erg gemerkt dat de entourage waarin het eten wordt opgediend een belangrijk onderdeel is van de totale beleving
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Zeer verzorgd
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Hier genoten van een erg smaakvol 4 gangen diner. Vele verse produkten uit eigen keuken. Ruime porties zorgen er voor dat je een voldaan gevoel krijgt. Ook een prima huiswijn.
Henny M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten!
Eppe Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Alles van zelfgemaakte gerechten.voor herhaling vatbaar.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
rustige sfeer, prettige ambiance en goed gegeten; geen poespas
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Pure gerechten gemaakt en op tafel gezet door mensen met passie voor hun bedrijf en dat proef je! Leuk ook dat een aantal producten dat geserveerd wordt door de eigenaren zelf geteeld wordt.
Dethmer K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was lekker en goed. Alleen de pasta (papardelle) was te machtig / te vet. De sfeer in het restaurant is goed door de rust die het uitstraalt.
Mia H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben er heerlijk gegeten, alles biologisch en uit de streek zelf wat zeer leuk is!
Prettige bediening en goede uitleg over wat je allemaal op je bord krijgt, ze zijn niet opdringerig.
Zeker een restaurant om vaker te bezoeken!
Wia D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Alles vers en uit de buurt. Verschillende keuzes. Topper, de mosterdsoep. 2 (hele kleine) minpuntjes, de gastvrouw mag wat vriendelijker en een zacht lounge muziekje op dan zou het helemaal super zijn. Ook een erg mooi plekje voor in de zomer, aan het water.
Harm L. L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
we hebben een leuke avond gehad.
de gerechten werden met een duidelijke uitleg geserveerd.
Zullen beslist een keertje kiezen voor restaurant Veldzicht.
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
In sfeervolle ambiance culinair genoten. Goed bediend en gezellig gehad aan tafel. Voorgerecht met huisgerookte schelvis en wadden garnalen een heerlijke warming up, met het zelfgebakken brood niet te vergeten. Soep viel ons beide iets tegen, vandaar geen 5 sterren. Hoofdgerecht en toetje was weer meesterlijk. We hebben beloofd nog eens terug te komen!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Veel streekgerechten. Lekkere verrassende combinaties. Het beviel zo goed dat we een dag later er weer hebben gegeten. Het was wederom prima. Wanneer we weer in Oost-Groningen zullen we Veldzicht aan doen.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een eerlijk no-nonsense restaurant met oog voor de streek en haar producten. De kwaliteit van het eten was prima en de bediening gaf keurig uitleg aan tafel over wat er werd voorgeschoteld.