Over het restaurant Restaurant Veldzicht

De natuur op een dienblad

De moestuin direct op je bord. Veldzicht bevindt zich midden in de natuur met een prachtig terras aan het water. Na een dagje wandelen of fietsen laat je je door de vlotte bediening even verwennen. De eigenzinnig chef werkt op een ambachtelijke manier met veelal verse, biologische en regionale producten. En dat is te proeven! Wie had dat gedacht in Oosterwijtwerd?

Meer informatie over restaurant Restaurant Veldzicht

• : Parkeerplaats

Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag tot en met zondag 12:00 - 22:00
Maandags geopend op reservering

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Joke .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Via de leukste deal in 'the middle of nowhere' bij restaurant Veldzicht terecht gekomen. Een oud pand aan het water.
Het pand ziet er binnen erg leuk uit, helaas is de inrichting is niet geweldig. Er staan 'kantinetafels', op de tafel liggen tafellopers die niet gestreken zijn (en niet allemaal schoon), stoelen zijn prima.
Maar gelukkig gaat het om het eten, in dit geval een high tea, en die was om te smullen! Genoten van een heerlijke, vers gemaakte, high tea de luxe. Erg fijn dat er niet te veel zoets te eten was. De gerechtjes waren super lekker.... quiche, broodjes, muffins, chocolaatjes enz. De buitenkant van de cakejes e.d. was iets droog, binnenkant wel heerlijk zacht. Helaas geen clotted cream.
Al met al is de high tea een echte aanrader. Geweldig dat alles vers gemaakt is. En je krijgt meer dan genoeg!
En niet te vergeten... de bediening is vriendelijk.
Er was geen achtergrondmuziek, dit miste ik wel een beetje.
Wij komen hier zeker terug om een een diner te proberen!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heel blij dat we dit restaurant ontdekt hebben dankzij de AH-actie. Zeer smakelijk eten, behoorlijk gevarieerde vegetarische kaart, persoonlijke bediening, fijne sfeer (geen muziek!) en ruim uitzicht over het veld. Van harte aan te bevelen!
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk eten, daar hebben ze duidelijk verstand van, maar de professionaliteit er omheen ontbreekt nog wat. Veel spelfouten in de menu- en bierkaart, handgeschreven bonnetje op een A4 tje. Maakt voor het eten zelf natuurlijk niet uit :-)
Gebe50 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Ook voor de lunch een prima adres. We waren er om 12 uur en het was er al lekker warm op deze koude zondag. De maaltijdsalade met vis van de dag was verrukkelijk. Als toetje een appelgebak met slagroom genomen. Ook heerlijk. Hier is een hele goede kok aan het werk.
wilvdwerf .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Smakelijke en mooi gepresenteerde gerechten. De kwaliteit van de gerechten is luxer dan het interieur zou doen vermoeden. De gastvrijheid is goed, maar zou iets losser en meer joyeus kunnen zijn. Al met al een aanbeveling waard!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten. De groenten waren divers en precies goed gegaard, knapperig. Pluspunt voor ons was dat er geen muziek was wat de sfeer ten goede komt. Bediening was vriendelijk en vlot.
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We zijn eind januari voor het eerst wezen eten bij Veldzicht. We waren aangenaam verrast van begin tot eind. Van makreel en mosterdsoep via Hubardt kip en bonenschotel tot aan taart met ijs. Wat een verwennerij! We komen gauw weer een keer.
genfveldman .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellige avond gehad , in mooie locatie aan het water met veldzicht,helaas was het buiten donker, correcte bediening , goed eten , alles oké.
jkhofman .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De gerechten waren lekker vers bereid en het voor - en hoofdgerecht goed op temperatuur geserveerd.
De bediening was correct en vriendelijk.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was voor ons de eerste z dat wij daar kwamen, gezellige gelegenheid. Wij gaan zeker een x terug maar dan in de zomer.
sloterwijk .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH aktie. gastvrij ontvangst, goede keuze en uitleg van de gerechten. Het is er alleen wel heel stil. Wij waren met 8 personen en dan valt het mee, maar als je er met twee personen zit heb je het gevoel te moeten fluisteren.
nwbaars .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Mijn moeder en ik aten hier afgelopen donderdag met de Albert Heijn restaurantactie en wat een aangename verrassing. De voorgerecht waren lekker en mooi opgemaakt, de vis had een perfecte cuisson, het garnituur was origineel, vers en bovendien beeldschoon om te zien. Alles wordt vers gemaakt, geen groothandelproducten te bekennen. Hier werken mensen met goede smaak en liefde voor het vaak. Op naar de 9 op Iens wat mij betreft!
H S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten,romige soep van knolselderij,vis en pannacotta als nagerecht.
Met veel zorg klaargemaakt volgens ons.Komen zeker nog eens terug.
Jan Paul D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten met verse ingrediënten. Inrichting en sfeer mag wel een update krijgen. Kom hier zeker zomers nog eens terug. Dan op het terras aan het water.
henkprins1 P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een leuk restaurant op een plaats die je niet verwacht.
Goede gerechten met verassende ingrediënten, zoals salade met gerookte ganzenborst en bonenschotel met pompoenstukjes.
hulstw .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We zijn gastvrij ontvangen. De gerechten waren smaakvol en de bediening was prima. Ondanks dat er een grote groep aanwezig was, was er toch voldoende aandacht voor ons (als enige andere gasten).
Idhuna T.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk eten, de kleuren op het bord van verse 'vergeten' groenten met (h)eerlijk vlees cq vis is echt een feestje!
Bediening is keurig en vriendelijk, mag van mij nog wat enthousiaster maar dat is persoonlijke voorkeur voor 'reuring' in de tent :)
We hebben (weer) heerlijk genoten! Ook de kinderen (9-12) genieten met volle teugen culinair mee!
(3-gangen menu AH actie)
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voor ons was dit restaurant "helemaal nieuw". Verrassend goede grechten en eerlijke producten. We hebben een hele leuke avond gehad.
Th.ritsema .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
we hebben hier heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar wat we vrijdag 2 december met andere vrienden gaan doen. wij zullen veldzicht zeker promoten bij andere vrienden en familie. Er zijn andere gelegenheden die hier niet aan kunnen tippen.
Ina K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten was goed, was (net) genoeg. De gerechten werden te snel achter elkaar geserveerd. Voor een avondje uit, was je op tijd weer thuis. :)
Misschien nog een tip voor de "open"keuken, even een kralengordijn ofzo er voor hangen. We zagen duidelijk wat de bediening naar binnen sloeg.