Over het restaurant Restaurant Veldzicht

De natuur op een dienblad

De moestuin direct op je bord. Veldzicht bevindt zich midden in de natuur met een prachtig terras aan het water. Na een dagje wandelen of fietsen laat je je door de vlotte bediening even verwennen. De eigenzinnig chef werkt op een ambachtelijke manier met veelal verse, biologische en regionale producten. En dat is te proeven! Wie had dat gedacht in Oosterwijtwerd?

Meer informatie over restaurant Restaurant Veldzicht

• : Parkeerplaats

Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag tot en met maandag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Veldzicht

Henk B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
rustige sfeer, prettige ambiance en goed gegeten; geen poespas
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Pure gerechten gemaakt en op tafel gezet door mensen met passie voor hun bedrijf en dat proef je! Leuk ook dat een aantal producten dat geserveerd wordt door de eigenaren zelf geteeld wordt.
Dethmer K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was lekker en goed. Alleen de pasta (papardelle) was te machtig / te vet. De sfeer in het restaurant is goed door de rust die het uitstraalt.
Mia H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben er heerlijk gegeten, alles biologisch en uit de streek zelf wat zeer leuk is!
Prettige bediening en goede uitleg over wat je allemaal op je bord krijgt, ze zijn niet opdringerig.
Zeker een restaurant om vaker te bezoeken!
Wia D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Alles vers en uit de buurt. Verschillende keuzes. Topper, de mosterdsoep. 2 (hele kleine) minpuntjes, de gastvrouw mag wat vriendelijker en een zacht lounge muziekje op dan zou het helemaal super zijn. Ook een erg mooi plekje voor in de zomer, aan het water.
Harm L. L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
we hebben een leuke avond gehad.
de gerechten werden met een duidelijke uitleg geserveerd.
Zullen beslist een keertje kiezen voor restaurant Veldzicht.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Veel streekgerechten. Lekkere verrassende combinaties. Het beviel zo goed dat we een dag later er weer hebben gegeten. Het was wederom prima. Wanneer we weer in Oost-Groningen zullen we Veldzicht aan doen.
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
In sfeervolle ambiance culinair genoten. Goed bediend en gezellig gehad aan tafel. Voorgerecht met huisgerookte schelvis en wadden garnalen een heerlijke warming up, met het zelfgebakken brood niet te vergeten. Soep viel ons beide iets tegen, vandaar geen 5 sterren. Hoofdgerecht en toetje was weer meesterlijk. We hebben beloofd nog eens terug te komen!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een eerlijk no-nonsense restaurant met oog voor de streek en haar producten. De kwaliteit van het eten was prima en de bediening gaf keurig uitleg aan tafel over wat er werd voorgeschoteld.
MANNIE H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was onze kennismaking met Veldzicht zoals het nu is. We vonden het verrassend en komen zeker nog een keer terug. Vooral de streekgebondenheid van de ingrediënten spreekt ons aan.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goedemorgen M/H
Agelopen zaterdag hadden wij gereserveerd om 17.30 uur bij Restaurant Veldzicht te oosterwijtwerd wij kregen een speciale kaart uitgereikt (was speciaal voor de AH actie werd er bij gezegd) waar maar 2 menu's op stonden(voor - hoofd - nagerecht) wij konden anders niet kiezen en wat wij kregen voor de prijs vonden wij maar heel weinig en dat voor de prijs van € 32.50 en wij waren om 18.45 uur al weer thuis met een lege maag
ik zou nooit dit restaurant bij familie of vrienden aan raden zij zien ons daar nooit weer terug zij kunnen beter niet aan zo'n actie deelnemen want dit kost hun klanten en ik denk niet dat wij de enigste zijn die hier zo over denken.
johannaboschjansen .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een prima restaurant. We komen zeker weer een keertje eten met vrienden of familie. Het restaurant zullen we zeker aanbevelen bij kennissen.
johan.klapwijk K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vind het uitstekend dat je jas keurig opgehangen wordt maar vind ook dát dat dan bij vertrek ook moet. Je moet dan je jas zoeken omdat je hem niet zelf opgehangen hebt.
Bernadette B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hadden wat te vieren, maar Veldzicht maakte het tot een feestje !! Zeer gastvrij onthaal, prima tafel, mooie lokale gerechten, goede uitleg hierover, heerlijke wijn en een proeverij van huisgemaakt lekkers bij de koffie.
Prima keuze vwb het AH menu. Wij komen graag en snel terug.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
We hebben ons laten verrassen door de eigenaar/ chef. Buiten bij de ondergaande zon werden ons de mooiste, en verrassendste gerechten opgediend. Echt een aanrader.
arjanne01 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Super leuk restaurantje op een landelijke locatie. Heerlijke mosterdsoep, verrassende hoofdgerechten en vanavond een fantastisch dessert: pruimen met yoghurt en ijs en crumbles....zaaaaalig.
Absoluut een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH dineractie. Leuke locatie en een vriendelijke bediening.
Een adres om nog eens terug te komen
Hilda H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Goede lokatie en ontvangst. Voorgerecht goed. Hoofdgerecht matig. Nagerecht super. twee keer eerder met deze actie gegeten. Beide keren hoofdgerecht goed. Even te weinig keus im hoofdgerecht.
Peta J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk eten in een mooie omgeving. Met namen in de zomer is het heerlijk vertoeven op het terras aan het water met uitzicht op het Groninger landschap. En als je het treft met een mooie zonsondergang!
Gezina D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Op een mooie zomeravond heerlijk gegeten. De gerechten werden heel creatief opgediend en zeer smakelijk!
De bediening was correct en vriendelijk. De gelegenheid was netjes en schoon.