Restaurant Veldzicht

Schoolweg 4 9911 PA Oosterwijtwerd Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Veldzicht

De natuur op een dienblad

De moestuin direct op je bord. Veldzicht bevindt zich midden in de natuur met een prachtig terras aan het water. Na een dagje wandelen of fietsen laat je je door de vlotte bediening even verwennen. De eigenzinnig chef werkt op een ambachtelijke manier met veelal verse, biologische en regionale producten. En dat is te proeven! Wie had dat gedacht in Oosterwijtwerd?

Meer informatie over restaurant Restaurant Veldzicht

• : Parkeerplaats

Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag tot en met Maandag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Th.ritsema .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
we hebben hier heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar wat we vrijdag 2 december met andere vrienden gaan doen. wij zullen veldzicht zeker promoten bij andere vrienden en familie. Er zijn andere gelegenheden die hier niet aan kunnen tippen.
Ina K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten was goed, was (net) genoeg. De gerechten werden te snel achter elkaar geserveerd. Voor een avondje uit, was je op tijd weer thuis. :)
Misschien nog een tip voor de "open"keuken, even een kralengordijn ofzo er voor hangen. We zagen duidelijk wat de bediening naar binnen sloeg.
AnnIm .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker eten, net even anders als anders en duidelijk alles zelf gemaakt; zoals een heerlijke knolselderijsoep. Met aandacht gemaakt. Waren met de AH-kortingskaart en hadden een keuze menu met voldoende keuze (vlees, vis en vega). Opvallend was dat er geen muziek aan stond, maar dat hebben we liever dan muziek waar we helemaal niet van houden.
Geen restaurant voor iemand die graag bakken vol friet en gebakken aardappels wil.
Ook goede om te weten voor de zomer: er is een mooi terras aan het water.
Cayademaya .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Verrassende combinaties en heerlijke smaakvolle gangen. Gebruik gemaakt van biologische en streekproducten.
Bijvoorbeeld als dessert is de "bieramisu" een aanrader. Je merkt dat de kok de producten met liefde had uit gekozen en met liefde had bereidt. Aan tafel werd nog verteld wat er in het gerecht was verwerkt. Ook aan de jarige werd nog aandacht besteed. Zeker een adres om nog eens terug te keren. Helemaal als het licht is overdag.
Misschien is er dan ook een achtergrond muziekje te horen want dat misten wij wel een beetje.
Selma S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Een goede en eerlijke keuken met producten uit de buurt en van eigen moestuin. De kok/eigenaar heeft een passie voor vers, puur en smaak.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De service begon al goed. Je wordt opgewacht bij de deur en gelijk geholpen. Er is veel variatie aan 'speciaalbier'. Dankzij de AH actie was het goed betaalbaar. Voor de volle pond was het hoofdgerecht wel wat klein. Iets als frietjes erbij werden gemist. De gerechten opzich waren lekker (biologisch). Bij het naar huis gaan wordt de deur voor je open gehouden. Netjes!
Hennie R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Oude, maar zeer fraai ingerichte locatie. Eten is prima verzorgd. Eerlijke producten en met zorg bereid. Met de diverse groentes en sauzen heel kleurrijk opgediend en heel lekker. Over ieder gerecht een uitleg over de gebruikte producten. Een aanrader voor een ieder die van eerlijk voedsel houdt.
Kopie1978 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
de tijd tussen de gangen was goed, mooie opmaak van gerechten en toetjes, goede en duidelijke uitleg van de gerechten. En je kon goed proeven dat het om biologische producten gaat.
Een reden om vaker naar dit restaurant te gaan.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten nieuwe gerechten voor ons keer wat anders maar ook voldoende van allles
Bediening legt alles uit asn tafel heel prettig
Brood was ook heel lekker als voorafje die kon ik ook nog kopen voor thuis heel leuk en niet duur
Komen zeker nog een keer langs
Marzonnetje .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Er wordt met liefde en aandacht gekookt hier. Puur en lekker.
De soepen waren verrukkelijk . De salade met kruiden en gepocheerd ei. Lekker ,en een prachtige presentatie maar de kruiden waren wat stug om te eten.
De kip was niet het nivo wat ik verwachtte. Het dessert daarentegen weer geweldig lekker en verzorgd.

Qua inrichting adviseer ik iets meer gedimt licht te gebruiken, sommige peertjes zijnerf wit van licht en daardoor kil.
Een zacht achtergrond muziekje kleed het ook wat meer aan.

Verder Top
Dien L.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Heel goed. Pure en oorspronkelijke smaken. Bediening accuraat en vriendelijk. De wijn goed. Een echte aanrader. Alleen de belichting zou warmer kunnen, het halletje mooier.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We hebben vorige week heerlijk bij dit restaurant gegeten. Verrassend waren de diverse niet alledaagse groentes die geserveerd werden. Maar ook lekker waren de biologische kip en zelfgemaakte worstjes. En dat alles biologisch. De locatie aan het water met weids uitzicht over de weilanden was evenals de vriendelijke bediening eveneens een reden om hier snel weer terug te komen.
Hovenkamp598 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De soep vond iedereen het lekkerst, nagerecht was ook heerlijk.De bediening was bijzonder aardig en service gericht.Ik persoonlijk houd erg van de inrichting zoals bij Veldzicht moet daarbij aanmerken dat ik de koeien aan de muur minder vond.
Bibi20 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ben met een vriendin wezen eten. Het eten was heerlijk. Elk hapje was mmmmmmm.
We hadden makreel vooraf, vis van de dag met wijnsaus en vlierbloesempanacotta met ijs. Ga zeker weer heen. Bibi.
Dijk.h .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Ik heb geen echt commentaar. Het is nl zo, wat de een lekker vindt, is voor iemand anders wat minder! Kortom smaken verschillen.
De kip en de vis waren voor ons gevoel goed bereid en lekker, evenals het dessert, de mosterdsoep en de rode wijn!

Chrim .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
In restaurant Veldzicht is het goed aanzitten en verblijven. Ook het uitzicht was met afwisselende en dynamisch bewegende wolken en zon op deze avond een extra cadeautje Het AH viergangen menu was evenwichtig samengesteld en goed van smaak en compositie, De soep van geroosterde paprika was geweldig goed. Alle andere gerechten trouwens waren zonden uitzondering met liefde gecomponeerd en gekookt. De vriendelijke bediening was attent.
J.huijssoon .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De sfeer is o.k. en de bediening goed. Het eten vond ik matig alleen het dessert was lekker,alleen de sinaasappelsaus bij de pannacotta had een chemisch bijsmaakje. Vooral de groente bij het hoofdgerecht vond ik beneden de maat. Doperwtenpuree vind ik zo wie zo baby voedsel en de rest van de groente mag dan heel modern zijn ik vond de biet, raap couchette en nog iets, smakeloos, De in de schil gekookte aardappel was prima van smaak maar waarom er niet wat zure room met bieslook en\of peterselie of zo bij. Kip en worstje was goed,al mocht de kip wel wat kruidiger. Voorgerecht met in cider gegaarde makreel was waterig en flauw de rauwe ham,voorgerecht van mijn dis genoot was juist erg zout maar daar houdt hij wel van , zijn dessert was heerlijk, bessen compote met pruim jammer dat daar geen roomijs bij was maar sorbetijs van aalbes. Wijn zowel rode en witte huiswijn waren goed maar net als het glaasje rivella aan de dure kant. Conclusie verhouuding prijs kwaliteit twijvelachtig. Wij zullen er niet snel weer heen gaan, O,ja het allerlekkerst was de bonbon bij de koffie.
Moncy .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Buiten verwachting om zeer goed. De bediening was zeer vriendelijk en erg netjes. De maaltijden zijn bereidt met de meest zuivere producten, en geen onnodige toevoegingen. Het is geen restaurant van pakjes en zakjes, ik moet zeggen dat je wel van zuivere smaken moet houden. Je ontvangt hier geen friet of gebakken aardappelen maar een eigen aardappel gekookt in de schil. De kipfilet in gerecht was iets aan de droge kant, maar de rest was zeer goed vooral het dessert. Een echte aanrader bij mooi weer om buiten te eten.
LPS .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hadden een vlees- en een vegetarisch menu. De kwaliteit van het vegetarisch menu viel wat tegen: gepocheerd ei liep niet en risotto was wat flauw. Het vleesmenu was veel beter. Lekkere hoofdgerecht van kip. De twee verschillende toetsjes waren om te smullen: pannacotta en bessen, superheerlijk!