Restaurant Variee

De Ruijterweg 26R 2014 AV Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Variee

Kunstzinnig oog op natuur

Moeder Natuur is de inspiratie voor het eerlijke en biologische koken bij Variee. De compacte menukaart groeit mee met de seizoenen, zo staat er zomerpompoentaart en parelhoen masala op. En voor het oog: elke twee maanden hangt er een nieuwe expositie van een getalenteerde kunstenaar. Naast het restaurant bieden ze ook cateringmogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Restaurant Variee

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Variee

Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
In mijn ogen het beste restaurant in Haarlem. Verschillende keren gegeten en nog niet teleurgesteld.
Prettige bediening, super eten.
maartje.diermen54 V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Altijd succes verzekerd.
Eten is erg goed, een aanrader!
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Varieert is een klein restaurant wat het lekker eten is. Je wordt er vriendelijk ontvangen in een restaurant die meer weg heeft van een bruin café. Maar het maakt het ook dat je er ontspannen zit. De wisselende kaart is klein, maar goed uitgebalanceerd. Geen hoogstandjes en geen opgesmukte borden. Dat is weer eens verademing tov de koks die liever schilderijtjes willen maken. Het is er prima, niets op aan te merken. Zeker een aanrader.
Geke K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wat een bijzondere plek voor een restaurant. Nieuwsgierig door de recensies op Iens hebben wij hier gegeten. En wat was het genoegen . Zeer vriendelijke en rustige bediening. En het eten was meer dan heerlijk. Redenen genoeg om nog eens terug te komen!
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Weer heerlijk, zoals altijd. Gelukkig ligt het buiten het centrum van Haarlem, anders was het allang overspoeld geweest !
arjan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Eten bijzonder hoog niveau. Ambiance als in een café (ongedwongen)
J.G.N. K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een zeer ongedwongen avond uit eten. Met heel veel aandacht zijn de gerechten bereid. Absoluut een aanrader. Ik kom graag weer terug. Klasse!
Dimitri O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten in dit sympathieke restaurant. Prima carpaccio, heerlijk malse tournedos en knapperige groenten. Attente en persoonlijke bedoening door de eigenaar. Wij hebben genoten.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk met het hele gezin, kinderen en aanhang gegeten. Een echte aanrader, alles smaakt er uitstekend, fijne bediening. Top! We komen graag nog eens terug
Anton K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wij waren op een woensdag bij Variee om onze 40e huwelijksdag te vier met dochter en schoonzoon. Gekozen door de goede recensies op Iens, want we waren er nooit eerder geweest. En we waren zeker niet teleurgesteld! We werden aardig welkom geheten en begeleid door onze gastheer. Allemaal hebben we de 3-gangen verrassingsmenu gekozen, en het was allemaal even lekker! Ook de wijn was perfect. Wij raden deze restaurant zeker aan en zullen er ongetwijfeld zelf ook nog eens hier komen eten.
marcel B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten waren perfect bereidt en tussendoor lekkere amuses gehad. Service en sfeer top!
Ada K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was heerlijk eten en zeer fijn onthaal! Zeker nog een keer terug om te genieten van alles.
Angeljne O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten, prima service, hier kom ik zeker nog eens terug. Aanrader!!
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Was weer een feestje om bij Variee te eten: je voelt je bij Diego direct op je gemak, verrukkelijk eten en drinken, helemaal top !
marcel B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten met een fijne wijn! De amuses tussendoor waren ook geweldig en de bediening is altijd even attent! Je kan hier heerlijk rustig eten waarbij alles goed verzorgd is.
Ruben U.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Pure en heerlijke gerechten.
Rik B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten e. Vriendelijke bediening. Volgens mij echt een buurt restaurant, maar voelde ons er erg welkom.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prima gegeten, op het laatst gereserveerd, wat even voor wat verwarring zorgde, maar heel snel en prettig opgelost. Heerlijke rib-eye, porties prima, niet overdreven. Lekker glas huiswijn, kortom, we komen hier nog wel een keer terug!
herwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten hier. Leuke en aardige gastheer. Voorgerecht was bijzonder, het hoofdgerecht was gewoontjes maar wel van hoge kwaliteit. Nagerecht was erg lekker. Totaal vond ik het wel wat aan de dure kant. Zeker een aanrader!!
Rogier M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het was een hele fijne avond, het eten was goed, de service perfect. Onze wijn was niet helemaal goed alhoewel het een twijfel gevalletje was. Deze werd zonder enig probleem heel vriendelijk zonder morren omgeruild voor een andere fles. Wat ook fijn is dat de gerechten er niet doorheen gejaagd worden. Precies de juiste tijd tussen de gerechten. Het is wel wat donker binnen vanwege het donkere hout. Maar het geeft ook wel weer een intieme sfeer. Ik vond het helemaal prima en kom graag nog eens.