Restaurant Variee

De Ruijterweg 26R 2014 AV Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Variee

Kunstzinnig oog op natuur

Moeder Natuur is de inspiratie voor het eerlijke en biologische koken bij Variee. De compacte menukaart groeit mee met de seizoenen, zo staat er zomerpompoentaart en parelhoen masala op. En voor het oog: elke twee maanden hangt er een nieuwe expositie van een getalenteerde kunstenaar. Naast het restaurant bieden ze ook cateringmogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Restaurant Variee

Woensdag t/m zondag 17.00 - 00.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken
9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Variee

Bert V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Nu het wildseizoen weer is begonnen kan je hier smullen van de wildgerechten. Uiteraard staan er ook andere
gerechten op de kaart. Wij hebben heerlijk (wild) gegeten en genoten van de wijnen.
Marjanne V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Op basis van de recensies op Iens voor deze locatie gekozen. Inderdaad prettige plek; bruin café, beetje ouderwets maar daardoor ook sfeervol. Behalve dat ze de muren volgehangen hadden met moderne schilderijen die daar totaal niet tussen passen. Bediening erg gastvrij en rustig dus prettig. Lekkere wijn. Eten was goed genoeg, maar in de prijs-kwaliteit verhouding niet meer dan voldoende. Aan de gasten merk je dat het geen hippe plek is, vooral waarschijnlijk stamgasten betreft
Yde D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekkere ongedwongen sfeer, aardige gastheer. We zijn gekomen voor het biologische eten (er worden zoveel mogelijk biologische producten gebruikt). Het voorgerecht (pompoensoep) was lekker, maar niet echt spannend en het smaakte niet naar pompoen. Het hoofgerecht (mijn man vis en ik vlees) was prima. Het vlees was heel mals en smakelijk. Ik had wel willen weten of het vlees nu biologisch was en waar het vandaan kwam. Het nagerecht ijs in een grote hoorn was niet verfijnd, de "slagroom" waterig en de snoepjes erbij zijn misschien leuk voor kinderen, maar maken het gerecht niet lekkerder. Liever wat minder en ijs van hogere kwaliteit zonder hoorn (was wel erg grof en niet lekker van smaak. Vanwege de sfeer en de biologische filosofie gaan we het wel nog een keer proberen. We zagen dat er een nieuwe kaart was, dus die willen we graag uitproberen.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
In mijn ogen het beste restaurant in Haarlem. Verschillende keren gegeten en nog niet teleurgesteld.
Prettige bediening, super eten.
Marjanne V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Altijd succes verzekerd.
Eten is erg goed, een aanrader!
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Varieert is een klein restaurant wat het lekker eten is. Je wordt er vriendelijk ontvangen in een restaurant die meer weg heeft van een bruin café. Maar het maakt het ook dat je er ontspannen zit. De wisselende kaart is klein, maar goed uitgebalanceerd. Geen hoogstandjes en geen opgesmukte borden. Dat is weer eens verademing tov de koks die liever schilderijtjes willen maken. Het is er prima, niets op aan te merken. Zeker een aanrader.
geke K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wat een bijzondere plek voor een restaurant. Nieuwsgierig door de recensies op Iens hebben wij hier gegeten. En wat was het genoegen . Zeer vriendelijke en rustige bediening. En het eten was meer dan heerlijk. Redenen genoeg om nog eens terug te komen!
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Weer heerlijk, zoals altijd. Gelukkig ligt het buiten het centrum van Haarlem, anders was het allang overspoeld geweest !
arjan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Eten bijzonder hoog niveau. Ambiance als in een café (ongedwongen)
J.G.N. K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een zeer ongedwongen avond uit eten. Met heel veel aandacht zijn de gerechten bereid. Absoluut een aanrader. Ik kom graag weer terug. Klasse!
Dimitri O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten in dit sympathieke restaurant. Prima carpaccio, heerlijk malse tournedos en knapperige groenten. Attente en persoonlijke bedoening door de eigenaar. Wij hebben genoten.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk met het hele gezin, kinderen en aanhang gegeten. Een echte aanrader, alles smaakt er uitstekend, fijne bediening. Top! We komen graag nog eens terug
Anton K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wij waren op een woensdag bij Variee om onze 40e huwelijksdag te vier met dochter en schoonzoon. Gekozen door de goede recensies op Iens, want we waren er nooit eerder geweest. En we waren zeker niet teleurgesteld! We werden aardig welkom geheten en begeleid door onze gastheer. Allemaal hebben we de 3-gangen verrassingsmenu gekozen, en het was allemaal even lekker! Ook de wijn was perfect. Wij raden deze restaurant zeker aan en zullen er ongetwijfeld zelf ook nog eens hier komen eten.
marcel B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten waren perfect bereidt en tussendoor lekkere amuses gehad. Service en sfeer top!
Ada K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was heerlijk eten en zeer fijn onthaal! Zeker nog een keer terug om te genieten van alles.
Angeljne O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten, prima service, hier kom ik zeker nog eens terug. Aanrader!!
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Was weer een feestje om bij Variee te eten: je voelt je bij Diego direct op je gemak, verrukkelijk eten en drinken, helemaal top !
marcel B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten met een fijne wijn! De amuses tussendoor waren ook geweldig en de bediening is altijd even attent! Je kan hier heerlijk rustig eten waarbij alles goed verzorgd is.
Ruben U.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Pure en heerlijke gerechten.