Restaurant Variee

De Ruijterweg 26R 2014 AV Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Variee

Kunstzinnig oog op natuur

Moeder Natuur is de inspiratie voor het eerlijke en biologische koken bij Variee. De compacte menukaart groeit mee met de seizoenen, zo staat er zomerpompoentaart en parelhoen masala op. En voor het oog: elke twee maanden hangt er een nieuwe expositie van een getalenteerde kunstenaar. Naast het restaurant bieden ze ook cateringmogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Restaurant Variee

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Variee

Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten en gezellige sfeer we gaan zeker gauw weer
marcel B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten met fijne bediening! Top restaurant.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Restaurant mag wel een opfrisbeurt.
Verrassingsdiner was erg goed.
Bediening vriendelijk.
Caroline T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wat een heerlijk restaurant is dit. Super bediening, heerlijk eten en een aangename ambiance. Hier weten ze hoe het hoort.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Eten en bediening waren weer geweldig, met varrassend voor- en nagerecht (resp zalmkibbeling met bietensalade en dadels met pistache-ijs). Super !
Selma G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We zijn hier gaan eten op basis van de referenties van IENS. Mijn ervaring is beslist dat het een gezellig eetcafe is, maar niet de zeer hoge cijfers van IENS verdient in vergelijking met de andere hoge ratings van IENS.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk verassingsmenu gegeten!
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk! We hebben een verassingsmenu genomen, alleen het toetje (een appeltaart) vonden wij merkwaardig, lijkt meer voor bij de koffie...
Robin Z.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk en zeer ontspannend gegeten alles klopte voor ons! Eigenaar zorgt ervoor dat je een avond geniet als je is lekker uit eten wilt.
Verrassend de simpele culinaire hapje tussen de gerechten door van t huis top gewoon! Een restaurant waar je graag nog een keer wilt eten!!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Wederom heerlijk gegeten! Zeer vriendelijke bediening. Veel aandacht voor service en kwaliteit! Een topper buiten het centrum van Haarlem!
Elisabeth.net G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Op aanraden van bekenden waren wij voor de 1e keer in restaurant Varie waarvan ik - als Haarlemmeer - het bestaan niet eens kende.
we waren aangenaam verrast en komen zeker terug.
Wat heerlijk... parkeren voor de deur/ sfeervolle inrichting en goed gastheerschap.
Uitstekende gerechten met goede smaakbeleving.
Wij waren dik tevreden en zeker tot ziens.
Elisabeth
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk relaxed, goede service, heerlijke gerechten. Als je zwaardvis goed kunt bereiden dan kun je echt goed koken. Ook het hertje was niet te versmaden. Goede toetjes ook.
Erika B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Wat een verrassing! Het was aangenaam warm en we werden vriendelijk ontvangen. Het eten was heerlijk en de bediening heel relaxed en prettig. Echt een aanrader!
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een onverwacht gezellig avondje uit, lekker met familie gegeten.
Hele fijne ambiance, een hele gezellige en gemoedelijke sfeer en het eten was overheerlijk!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Nu het wildseizoen weer is begonnen kan je hier smullen van de wildgerechten. Uiteraard staan er ook andere
gerechten op de kaart. Wij hebben heerlijk (wild) gegeten en genoten van de wijnen.
Marjanne V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Op basis van de recensies op Iens voor deze locatie gekozen. Inderdaad prettige plek; bruin café, beetje ouderwets maar daardoor ook sfeervol. Behalve dat ze de muren volgehangen hadden met moderne schilderijen die daar totaal niet tussen passen. Bediening erg gastvrij en rustig dus prettig. Lekkere wijn. Eten was goed genoeg, maar in de prijs-kwaliteit verhouding niet meer dan voldoende. Aan de gasten merk je dat het geen hippe plek is, vooral waarschijnlijk stamgasten betreft
Yde D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekkere ongedwongen sfeer, aardige gastheer. We zijn gekomen voor het biologische eten (er worden zoveel mogelijk biologische producten gebruikt). Het voorgerecht (pompoensoep) was lekker, maar niet echt spannend en het smaakte niet naar pompoen. Het hoofgerecht (mijn man vis en ik vlees) was prima. Het vlees was heel mals en smakelijk. Ik had wel willen weten of het vlees nu biologisch was en waar het vandaan kwam. Het nagerecht ijs in een grote hoorn was niet verfijnd, de "slagroom" waterig en de snoepjes erbij zijn misschien leuk voor kinderen, maar maken het gerecht niet lekkerder. Liever wat minder en ijs van hogere kwaliteit zonder hoorn (was wel erg grof en niet lekker van smaak. Vanwege de sfeer en de biologische filosofie gaan we het wel nog een keer proberen. We zagen dat er een nieuwe kaart was, dus die willen we graag uitproberen.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
In mijn ogen het beste restaurant in Haarlem. Verschillende keren gegeten en nog niet teleurgesteld.
Prettige bediening, super eten.
Marjanne V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Altijd succes verzekerd.
Eten is erg goed, een aanrader!