Restaurant Variee

De Ruijterweg 26R 2014 AV Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Variee

Kunstzinnig oog op natuur

Moeder Natuur is de inspiratie voor het eerlijke en biologische koken bij Variee. De compacte menukaart groeit mee met de seizoenen, zo staat er zomerpompoentaart en parelhoen masala op. En voor het oog: elke twee maanden hangt er een nieuwe expositie van een getalenteerde kunstenaar. Naast het restaurant bieden ze ook cateringmogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Restaurant Variee

Woensdag t/m zondag 17.00 - 00.00 uur

• Engels gesproken
9,1
9,2
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prima gegeten, op het laatst gereserveerd, wat even voor wat verwarring zorgde, maar heel snel en prettig opgelost. Heerlijke rib-eye, porties prima, niet overdreven. Lekker glas huiswijn, kortom, we komen hier nog wel een keer terug!
herwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten hier. Leuke en aardige gastheer. Voorgerecht was bijzonder, het hoofdgerecht was gewoontjes maar wel van hoge kwaliteit. Nagerecht was erg lekker. Totaal vond ik het wel wat aan de dure kant. Zeker een aanrader!!
Rogier M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het was een hele fijne avond, het eten was goed, de service perfect. Onze wijn was niet helemaal goed alhoewel het een twijfel gevalletje was. Deze werd zonder enig probleem heel vriendelijk zonder morren omgeruild voor een andere fles. Wat ook fijn is dat de gerechten er niet doorheen gejaagd worden. Precies de juiste tijd tussen de gerechten. Het is wel wat donker binnen vanwege het donkere hout. Maar het geeft ook wel weer een intieme sfeer. Ik vond het helemaal prima en kom graag nog eens.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Prima plek, zeer relaxte attente bediening, verrassend. Aanrader
danny D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Met mijn partner hier heel lekker gegeten en van goede kwaliteit. De bijpassende dranken waren ook heel lekker.
De service is top. Zeker aan te raden
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Helaas voor ons zaten er 2 gezinnen met kinderen in het restaurant wat de sfeer sterk beïnvloede.
De dorade was erg lekker. Het eten was goed maar weinig verrassend.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Het eten en de gastvrijheid waren goed! De atmosfeer was iets minder omdat er weinig mensen waren. Daarnaast wast de inrichting vrij klassiek en niet modern. De bediening was zo goed dat het niet veel uitmaakte.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede ontvangst en uitleg over de gerechten en wijn. fijn gezeten, gezellige ambiance. goede prijs: kwaliteit van het eten uitstekend (hazenrug en tournedos)! WIj zijn zeer kritische vleeseters! wij komen hier zeker terug!
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij komen al vanaf het begin bij restaurant Variee. Er staan geen standaard gerechten op de kaart, je krijgt een amuse vooraf, alles wordt met veel zorg en liefde aan tafel gebracht. Wij wonen er nu vlak bij, maar zouden er zeker een stuk voor rijden, absoluut de moeite waard!
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Aardig gegeten niet bijzonder, prettige bediening, zat helaas bijna niemand waardoor sfeer er niet was.
JOLANDA N.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Top!
Fan57 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wij zijn hier voor het eerst geweest en het is zeker een aanrader.
Heerlijk eten,goed verzorgd, prettige bediening en een rustige omgeving.
Kortom,oerfect
En wij zijn ook zeker van plan er terug te komen
J. S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vanavond waren wij met zo'n 3-en hier geweest. Het is een klein restaurant met gezellige sfeer. Parkeren langs de grote weg is alleen voor de vergunning houder en tegenover is er een betalenparkerenplaats. Het straatje naast het restaurant is wel vrijpakeren, hoorden wij later vanavond pas.
Er zijn niet veel keuzen en de prijs is zeker niet goedkoop. Maar je krijgt grote porties en de smaak is wel goed. De bediening is vriendelijk. Wij waren echt tevrede mee en komen zeker nogmaals terug.
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heb heerlijk gegeten, kabeljouw echt fantastisch. Gezelligheid en rust om me heen, en een perfecte bediening. Al met al. Een gezellige avond uiteten.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk eten met zorg en aandacht klaargemaakt. Komen graag weer eens terug.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hadden hier met collega's een prachtig diner met een heerlijke bijpassende wijn. Ik had rivierkreeftsalade vooraf en hazerug als hoofdgerecht. Heerlijk. Het meeste hier is biologisch, zeker het vlees. Uitstekende bediening ook.

Aanbevelenswaardig!
A.C. S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
uitstekend. goede bediening,prettige omgeving, uitstekende gerechten niets mis mee.Gaan weer terug !
Teleurstelling : geboekt voor 4 personen via Iens, bevestiging ontvangen een op de dag zelf een berichtje"wij verwachten"u.Binnenkomst met AH kaart en bevestiging.Helaas wij doen niet meer mee met de aktie. Dat kunnen wij ons niet meer veroorloven.2diners voor 1 prijs.U bedoelt een echte AH aktie ...2 halen één betalen!. Ja maar dat is bij een diner wel even wat anders. Wij...begrijpen uw situatie en hebben ons al eerder afgevraagd hoe dit mogelijk is. Wij blijven want wij willen eten en iets nieuws ontdekken en hoeven ook niet op de laatste euro te kijken ! Hebben geen spijt van ons besluit erger nog wij gaan snel weer ! Als dank voor het begrip een gratis fles wijn. AH bij een nieuwe aktie doe een fles wijn gratis uit de selectie van het restaurant want 2 menu's voor één prijs is beslist reeel. Eet smakelijk !
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een prima plek om goed te kunnen eten. De gerechten zien er zeer goed uit. Een aanrader.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wat een fijn restaurant! Het nisje waar in we zaten was erg prettig en privé. Fijne rustige bediening. Het eten was heerlijk en de borden mooi opgemaakt. De wijn, zowel de rode als de witte, was heerlijk. Prettige muziek, in ons geval oude Franse liedjes, heel fijn.