Restaurant Vanille

Diepstraat 1 6245 BJ Eijsden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vanille

Verfijning uit de Frans-mediterrane keuken

Bij Restaurant Vanille geniet je van verfijnde gerechten uit de Frans-mediterrane keuken. Passie en toewijding, zowel in de keuken als aan de voorkant. Het attente personeel maakt deze bijzondere eetervaring namelijk helemaal af en adviseert je graag in een heerlijk glas wijn. Ontspan, geniet en proef.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vanille

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vanille

Janny D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het viergangen diner ter ere van mijn verjaardag werd een topervaring in een toprestaurant. Fijne gastvrije bediening en oog- en tongstrelende gerechten. Top!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hebben hier voor de tweede keer heerlijk gegeten en gaan zeker nog terug. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding (de formule op donderdag). Zeer prettige en deskundige bediening door jong personeel.
De tafel van ThJJJ L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Het enig puntje is de snel oplopende temperatuur.
Werd direct geregeld raam werd open gezet.
stan L.
Heerlijk gegeten gisteren met de familie. Opbouw van de maaltijden was goed. Had achteraf toch moeten kiezen voor de frambozen met witte chocolade ipv de geitenkaas met druiven chudney.
Een klein puntje van kritiek: het was er onaangenaam warm binnen. We zaten gelukkig bij een raam. De bediening heeft de ramen dan ook voor ons geopend zonder daar moeilijk over te doen.
Verder een heerlijke avond gehad!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Had bij de reservering aangegeven dat iemand jarig was, maar we zagen, of hoorden hier niets van terug. Daarnaast wordt je als vegetariër beschouwd, als zijnde je een dieet volgt. Jammer, maar over het geheel bekeken, positief.
Joep S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Iedere keer weer helemaal top. Heerlijk geluncht op terras genoten van vijf gangen met wijnarrangement. Prijs kwaliteit is super!
Huub W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Allen zeer behulpzaam. Goede uitleg van de gerechten in combinatie met de diverse wijnen. Complimenten voor het team, met name voor Charlotte.
Roger L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We komen hier al enkele jaren en iedere keer weer van uitstekend niveau. Perfecte prijs kwaliteit verhouding, mooie, smaakvolle gerechten, veel creativiteit aanwezig. Ook de wijnkaart biedt veel mooie keuzes in betaalbare kwaliteit. Tenslotte mag de aandacht voor de gast niet onvermeld blijven... in een woord top allemaal. Zeer constante zaak, iedere keer weer genieten! Topadresje..
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wat een verassing! Mooi 7 gangen menu. Elk gerecht tongstrelend. Heel mooie combinaties. In een woord super.
christy H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
bediening en uitleg en toelichting op eten bijzonder goed en vriendelijk voor herhaling vatbaar.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk eten, Ieder gerecht is een verrassing, vriendelijke bediening, kortom een avond GENIETEN!
Zal me niks verbazen als er een ster aankomt.
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Toch nog een plekje vrij.. tegen de verwachting in, maar wat was het het waard. Subliem, voortreffelijk, en gerieflijk voor het eten, de service en de sfeer. Tonijn en watermeloen verrassend smaakvol, de winterhoen mjammie, coquille heerlijk, kalfslende wat een weelde van perfectie, brietaartje gewoon top, frambozen chocolade dessert was af. Bij de koffie nog wat heerlijke verrassingen. De wijn uitstekende keuze van vanille. wat waren we blij dat er toch nog een plekje vrij was.
Ien D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gegeten met vrienden! Zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten !!!
Annie K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Super lekker gegeten aanbeveling waard.
magdarene2002 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben genoten van een heerlijk diner op donderdagavond. Mooie, verrassende gerechters.Vriendelijke en vakkundige bediening. Prijs/kwaliteit dik in orde. Een aanrader!
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk exclusief eten! Een absolute aanrader voor degene die van exclusieve gerechten houdt. Top! Vriendelijk personeel. Spelen in op wensen van de klant. Gerechten zien er fantastisch uit! Mooie intense smaken!
Thor T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Zoals gewoonlijk super lekker gegeten. Het "we will amuse you on sunday" menu is een echte aanrader. Het bijhorende wijnarrangement is met veel zorg gekozen en erg goed afgestemd op de gangen en wordt vakkundig toegelicht. Het personeel is zoals altijd attent en vriendelijk. Als het weer het toelaat, kan er op het ommuurde terras heerlijk genoten worden. Vanille staat voor ons op de eerste plaats.
Margo K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk in de tuin gegeten, met keuken als bekend op super niveau, In de buurt van Maastricht de aanrader!
Caspar G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Voortreffelijk 6 gangen menu gegeten. Elk gerecht was een kunststukje op zich.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar en voor iedereen aan te bevelen!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
De tweede keer was net zo goed (lees: uitstekend) als de eerste keer. Als ik in Limburg ben is dit mijn favoriete restaurant
allergieculinair .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Vanavond (12 juni) bij Vanille heerlijk gedineerd. Tevoren even overlegd of ze rekening konden houden met mijn koemelk- en soja allergie.
We waren verrast door het leuke interieur. Net verbouwd.
Wij hebben het maandag surprise menu gekozen. Mooie opbouw van verschillende smaken. Voltreffer, dat de geserveerde gerechten ook ons lievelingseten is alleen op een andere veel lekkerder en creatievere wijze bereid.
Hier is een chef, die vol passie kookt. Peter en zijn team zijn bijzonder gastvrij en attent.
Vanille is een top zaak. Dit is pure verwennerij. Hier gaan we nog veel vaker eten.