Restaurant Vanille

Diepstraat 1 6245 BJ Eijsden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vanille

Verfijning uit de Frans-mediterrane keuken

Bij Restaurant Vanille geniet je van verfijnde gerechten uit de Frans-mediterrane keuken. Passie en toewijding, zowel in de keuken als aan de voorkant. Het attente personeel maakt deze bijzondere eetervaring namelijk helemaal af en adviseert je graag in een heerlijk glas wijn. Ontspan, geniet en proef.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vanille

• Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Gweldige avond gehad!
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het eten was weer heerlijk, echt genieten!
anne C.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Zondagavond hier ( buiten) gegeten.
Tot onze verbazing bleek er alleen maar 1 vijfgangenmenu te zijn, wat ons in eerste instantie een beetje afschrok: gèèn keus ??
Maar het eten was werkelijk voortreffelijk,heel inventief,goede combinaties en prima kleine porties,zodat je geen overvol gevoel hebt na 5 gangen.
Normaal kiezen we onze fles wijn zelf uit,maar deze keer hebben we ons laten overhalen om ook voor het wijnarrangement te gaan : bij alle 5 gangen een andere wijn!
Ook dit is ons prima bevallen.
We hebben genoten van de gezellige tuin,de aardige bediening en de prima prijs/kwaliteit verhouding !!
We vonden het wel jammer dat het tempo veel te traag was: bij de eerste 3 gangen moesten we telkens meer dan 3 kwartier wachten en dat is te lang.
Micheline D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Zoals al de vorige keren dat wij bij Vanilla zijn gaan eten, een uitstekende keuken, ook heel fijn dat het restaurant op zondag doorlopend geopend is.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Tout simplement excellent
Ger M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wij hebben een heerlijke avond gehad.
En door het goede weer hebben we lekker buiten kunnen zitten.
Het was geweldig.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hadden een 4 gangen menu, goed verzorgd. Smaken beetje “vlak”
Duurde allemaal erg lang , om 23.00 uur waren we toe aan de koffie, kortom 1 uur per gerecht, dan moet je wel erg lang wachten!
Wijnen waren matig.
Bediening en verzorging terras was prima.
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Genoten van het heerlijke tasting menu op een zomerse avond in de sfeervolle tuin met vriendelijke bediening! Zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Correct, kundig en vriendelijk personeel.
Mooie omgeving om vooraf of nadien te wandelen/ verblijven.
Ellie S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Zeer goede ambiance, vriendelijke bediening, goede uitleg, uitstekend culinair eten tegen een goede prijs/kwaliteit verhouding.
We bevelen Vanille zeker aan en zullen vaker gaan genieten van hun culinaire hoogstandjes.
Ellie en Wim
Corobriel .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Gebruik gemaakt van de maandagavond aanbieding. Het was (weer) een feest. Uitstekende gerechten, vergezeld van prima wijnen. Top!
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Ontvangst top, eten top, bediening top ,meer dan de moeite waard . Het is niet alleen eten , het is een beleving ????
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Wij hebben gekozen voor het 6 gangendiner. Prima uitgebalanceerde combinatie van vis, vlees en wild. Ideale porties met bijpassende wijnen. Je bent zo een paar uur verder en gaat na een heerlijke koffie complet als afsluiting, zeer voldaan weer huiswaarts. Complimenten aan kok en bediening.
Juul C.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
De vorige keer was een topervaring. Een fijne ontvangst, veel persoonlijke aandacht, super bediening en fantastisch eten. Deze keer was de service teleurstellend. Het begon met de entree. We wilden via de hoofdingang het restaurant binnenkomen, maar deze deur was half open/half gesloten. Het bleek dat we in de tuin moesten zitten, wat helemaal prima was, want het was echt heel fijn zitten daar. Maar een briefje op de deur was handig geweest.
Verder moesten we erg lang wachten op de gerechtjes (reken op 1 uur per gang). Gelukkig werd er goed in heerlijk brood voorzien. Daarnaast had ons gezelschap het wijnarrangement gekozen, maar bij 2 van de 5 gangen was het eten er eerder dan de wijn. In het algemeen leek de aandacht van de bediening meer uit te gaan naar mensen die ze al kenden en hadden we het gevoel dat onze tafel continu voorbij gelopen werd. Concluderend, het eten was fantastisch, zelfs met restjes van de afgelopen week, maar de bediening was onder de maat (terwijl ze veel beter kunnen).
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Het eten was zoals gewoonlijk weer subliem ! Heerlijke smaken en het zag er fantastisch uit !
Het was puur genieten!
johan M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
zeer leuke middag met lekker eten en een goed glaasje wijn.
Het was niet onze eerste bezoek maar zeker ook niet het laatste...

fam Matterne-Lenaerts
Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Heerlijk gegeten van mooi opgemaakte borden, vanwege het mooie weer was in de gezellige tuin ingedekt, fijne bediening die genoeg aandacht geeft zonder te overdrijven. Hele fijne avond gehad.
ger.ramaekers .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Zeer fraai heringericht terras, bediening uit de kunst en de creaties waaraan je neus, ogen en smaakpapillen worden blootgesteld: tot in de kleinste details en smaken overheerlijk
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Alles was keurig verzorgd en de gerechten waren verfijnd. Het restaurant is smaakvol ingericht en de bediening bijzonder aardig. Er is een vast menu waaruit je je keuze kunt maken, dat was niet moeilijk maar of dat altijd zo is weet ik niet.
Senta L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wederom erg lekker gegeten en mooie bijpassende wijnen gedronken. Aparte combinaties, mooi geserveerd! Fijne ongedwongen sfeer.