Over het restaurant Restaurant Vanille

Verfijning uit de Frans-mediterrane keuken

Bij Restaurant Vanille geniet je van verfijnde gerechten uit de Frans-mediterrane keuken. Passie en toewijding, zowel in de keuken als aan de voorkant. Het attente personeel maakt deze bijzondere eetervaring namelijk helemaal af en adviseert je graag in een heerlijk glas wijn. Ontspan, geniet en proef.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vanille

9,6

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vanille

Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Goede bediening, het was echt genieten. Top avond gehad!
Trudie B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Vriendelijke bediening, aangename sfeer en excellente keuken. Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Aardige bediening. Ook kok kwam kijkje nemen. Sympathiek. Aanrader. Vaut le detour.
De digitale wijnkaart is geslaagd maar moet nog wel technisch worden verfijnd.
Margaret V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Perfecte lokatie, vriendelijke bediening. De gerechten waren heerlijk. Kortom een aanrader.
Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Wederom, zeer tevreden en wederom een reden om terug te komen !
Zeven, allemaal even heerlijke, kleine gerechten vergezeld van voortreffelijke wijnen !
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Zeer gastvrije ontvangst, vriendelijke en prettige bediening, mooi opgediend en zeer smakelijk diner.
Rody S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het restaurant heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding. Daarnaast is er een sfeervolle ambiance en is het personeel kundig en vriendelijk.
Ger W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijke verrassende gerechten met vernieuwde smaken. Met goed geadviseerde wijnen maakt het tot een mooi geheel. Een mooie culinaire happening.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
De wachttijd is moeilijk te beantwoorden.
deze was normaal.Niet te snel /niet te kort!
Gelegenheid voor :vrienden /partner
Jael R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
De combinatie van ingrediënten klopte perfect. Mooie presentatie hoogstaand en verzorgd. Kwaliteit van wijn middelmatig. Serverice man perfect. Service vrouw onwennig.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Peter en zijn team hebben ons opnieuw verrast! Het voorgerecht met makreel was niet alleen een lust voor het oog, maar smaakte bovendien voortreffelijk; de combinatie coquilles met paling was verrassend en overheerlijk; de kalfszwerik was heerlijk krokant bereid; het hoofdgerecht hert was precies goed gegaard (mals en zacht) en heerlijk van smaak, ook de kabeljauw was heerlijk; het dessert liet niets te wensen over; de koffie vergezeld van Peter’s bekende crème brulee en andere onweerstaanbare lekkernijen maakten de avond meer dan geslaagd. Waar blijft de ster als verdiende kroon op jullie werk?
Jean T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Zeer vriendelijke,relaxte atmosfeer.bediening met een ontspannen lach
Laurie G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten!
Agnes K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Sterrenniveau voor goede prijs. Relaxte goede Service, aangename omgeving. Heerlijk wijnarrangement .
Danny_biesmans B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Dit is en blijft voor ons de best keuken. Ster aan de chef en personeel. Zeer vriendelijk. Dus houden zo en we komen vaker terug.
Luc E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Donderdag's proefmenu, inkl. 3 kleine glazen wijn voor 50€. Met apéritief, water (gefilterd kraanwater) en koffie moet men rekenen op een bedrag van 67,27€ P.P.
Wijn werd twee maal bijgevuld, maar was het de bedoeling om een Bourgogne Aligoté te bedienen met een uitstekende wilde pratrijs vergezeld met saus grand veneur? De rode italiaanse wijn dat voor de volgende schotel werd bediend leek me toch beter geschikt. Voor dit degustatiemenu verbleven we 2u45 in het restaurant. Het eten was uitstekend, de wijnen wat minder, en dit menu maakte goed een eerdere zomerse bezoek (cramignonmenu) die teleurstellend werd beschouwd.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hebben een fantastische avond gehad! Heerlijk gegeten, prachtige bordjes en
een mooie, moderne en warme ambiance. Wij komen zeker terug.
Maria E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mooie zaak met goede ambiance. Mooi opgemaakte borden en heerlijke gerechten. De gerechten volgden elkaar vlot op.
Koukoulas D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
In een smaakvol ingerichte ruimte hebben we heerlijk gegeten. De ruimte is zodanig ingericht dat iedere tafel voldoende privacy heeft. De bediening is erg vriendelijk, attent maar niet opdringerig. Wij hebben de donderdag kaart gekozen waarbij er zes gerechten met drie glazen wijn zijn geserveerd. De gerechten zijn schaaldieren, vis en wild. Alle gerechten zijn heerlijk gemaakt en mooi aangeboden. De borden hebben een klein stilleven. De afsluitende espresso werd vergezeld van een heerlijke crème brulee en koekjes. Kortom bij vanille beleef je een heerlijke avond.