Restaurant Vanille

Diepstraat 1 6245 BJ Eijsden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vanille

Verfijning uit de Frans-mediterrane keuken

Bij Restaurant Vanille geniet je van verfijnde gerechten uit de Frans-mediterrane keuken. Passie en toewijding, zowel in de keuken als aan de voorkant. Het attente personeel maakt deze bijzondere eetervaring namelijk helemaal af en adviseert je graag in een heerlijk glas wijn. Ontspan, geniet en proef.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vanille

9,5

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Vanille

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hebben een fantastische avond gehad! Heerlijk gegeten, prachtige bordjes en
een mooie, moderne en warme ambiance. Wij komen zeker terug.
Maria E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mooie zaak met goede ambiance. Mooi opgemaakte borden en heerlijke gerechten. De gerechten volgden elkaar vlot op.
Koukoulas D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
In een smaakvol ingerichte ruimte hebben we heerlijk gegeten. De ruimte is zodanig ingericht dat iedere tafel voldoende privacy heeft. De bediening is erg vriendelijk, attent maar niet opdringerig. Wij hebben de donderdag kaart gekozen waarbij er zes gerechten met drie glazen wijn zijn geserveerd. De gerechten zijn schaaldieren, vis en wild. Alle gerechten zijn heerlijk gemaakt en mooi aangeboden. De borden hebben een klein stilleven. De afsluitende espresso werd vergezeld van een heerlijke crème brulee en koekjes. Kortom bij vanille beleef je een heerlijke avond.
AnneliesEckelrade .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Vanille is al (10!) jaren een van onze favorieten! ook nu weer voortreffelijk gegeten, met vrienden die hier voor het eerst waren. Wat is die maandagavond toch een fantastische formule; geen van de andere restaurants in de regio is zo gezellig op maandag!
Flip B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Water voor de prijs van wijn.... een achterhaald verdienmodel. Verder niets dan lof. De gerechtjes waren heerlijk, de bediening heel prettig.
Diederik B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Buitengewoon goed eten en heel goede wijnen om de smaak te versterken, mag je niet missen...
Alain D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heel leuk avondje! Het Tasting menu is een goed idee vol van heel leuke verrassingen. Het personeel is heel vriendelijk.
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het viergangen diner ter ere van mijn verjaardag werd een topervaring in een toprestaurant. Fijne gastvrije bediening en oog- en tongstrelende gerechten. Top!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hebben hier voor de tweede keer heerlijk gegeten en gaan zeker nog terug. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding (de formule op donderdag). Zeer prettige en deskundige bediening door jong personeel.
De tafel van ThJJJ L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Het enig puntje is de snel oplopende temperatuur.
Werd direct geregeld raam werd open gezet.
stan L.
Heerlijk gegeten gisteren met de familie. Opbouw van de maaltijden was goed. Had achteraf toch moeten kiezen voor de frambozen met witte chocolade ipv de geitenkaas met druiven chudney.
Een klein puntje van kritiek: het was er onaangenaam warm binnen. We zaten gelukkig bij een raam. De bediening heeft de ramen dan ook voor ons geopend zonder daar moeilijk over te doen.
Verder een heerlijke avond gehad!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Had bij de reservering aangegeven dat iemand jarig was, maar we zagen, of hoorden hier niets van terug. Daarnaast wordt je als vegetariër beschouwd, als zijnde je een dieet volgt. Jammer, maar over het geheel bekeken, positief.
Joep S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Iedere keer weer helemaal top. Heerlijk geluncht op terras genoten van vijf gangen met wijnarrangement. Prijs kwaliteit is super!
Huub W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Allen zeer behulpzaam. Goede uitleg van de gerechten in combinatie met de diverse wijnen. Complimenten voor het team, met name voor Charlotte.
Roger L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We komen hier al enkele jaren en iedere keer weer van uitstekend niveau. Perfecte prijs kwaliteit verhouding, mooie, smaakvolle gerechten, veel creativiteit aanwezig. Ook de wijnkaart biedt veel mooie keuzes in betaalbare kwaliteit. Tenslotte mag de aandacht voor de gast niet onvermeld blijven... in een woord top allemaal. Zeer constante zaak, iedere keer weer genieten! Topadresje..
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wat een verassing! Mooi 7 gangen menu. Elk gerecht tongstrelend. Heel mooie combinaties. In een woord super.
christy H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
bediening en uitleg en toelichting op eten bijzonder goed en vriendelijk voor herhaling vatbaar.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk eten, Ieder gerecht is een verrassing, vriendelijke bediening, kortom een avond GENIETEN!
Zal me niks verbazen als er een ster aankomt.
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Toch nog een plekje vrij.. tegen de verwachting in, maar wat was het het waard. Subliem, voortreffelijk, en gerieflijk voor het eten, de service en de sfeer. Tonijn en watermeloen verrassend smaakvol, de winterhoen mjammie, coquille heerlijk, kalfslende wat een weelde van perfectie, brietaartje gewoon top, frambozen chocolade dessert was af. Bij de koffie nog wat heerlijke verrassingen. De wijn uitstekende keuze van vanille. wat waren we blij dat er toch nog een plekje vrij was.
Ien D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gegeten met vrienden! Zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten !!!
Annie K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Super lekker gegeten aanbeveling waard.