Restaurant Vanille

Diepstraat 1 6245 BJ Eijsden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vanille

Verfijning uit de Frans-mediterrane keuken

Bij Restaurant Vanille geniet je van verfijnde gerechten uit de Frans-mediterrane keuken. Passie en toewijding, zowel in de keuken als aan de voorkant. Het attente personeel maakt deze bijzondere eetervaring namelijk helemaal af en adviseert je graag in een heerlijk glas wijn. Ontspan, geniet en proef.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vanille

9,6
9,4
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk exclusief eten! Een absolute aanrader voor degene die van exclusieve gerechten houdt. Top! Vriendelijk personeel. Spelen in op wensen van de klant. Gerechten zien er fantastisch uit! Mooie intense smaken!
Thor T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Zoals gewoonlijk super lekker gegeten. Het "we will amuse you on sunday" menu is een echte aanrader. Het bijhorende wijnarrangement is met veel zorg gekozen en erg goed afgestemd op de gangen en wordt vakkundig toegelicht. Het personeel is zoals altijd attent en vriendelijk. Als het weer het toelaat, kan er op het ommuurde terras heerlijk genoten worden. Vanille staat voor ons op de eerste plaats.
Margo K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk in de tuin gegeten, met keuken als bekend op super niveau, In de buurt van Maastricht de aanrader!
Caspar G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Voortreffelijk 6 gangen menu gegeten. Elk gerecht was een kunststukje op zich.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar en voor iedereen aan te bevelen!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
De tweede keer was net zo goed (lees: uitstekend) als de eerste keer. Als ik in Limburg ben is dit mijn favoriete restaurant
allergieculinair .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Vanavond (12 juni) bij Vanille heerlijk gedineerd. Tevoren even overlegd of ze rekening konden houden met mijn koemelk- en soja allergie.
We waren verrast door het leuke interieur. Net verbouwd.
Wij hebben het maandag surprise menu gekozen. Mooie opbouw van verschillende smaken. Voltreffer, dat de geserveerde gerechten ook ons lievelingseten is alleen op een andere veel lekkerder en creatievere wijze bereid.
Hier is een chef, die vol passie kookt. Peter en zijn team zijn bijzonder gastvrij en attent.
Vanille is een top zaak. Dit is pure verwennerij. Hier gaan we nog veel vaker eten.
Aline R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zeer,zeer goed gegeten.Gerechten waren uitstekend en verrassend en de wijnen bijpassend. Vriendelijke ontvangst,vlotte bediening.Heerlijke avond .Voor herhaling vaatbaar.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Onze eerste kennismaking met Vanille, mede vanwege verblijf in Eijsden. En een bijzonder geslaagde kennismaking. Een volle gezellige "huiskamer" met mooi gedekte tafels en zeer vriendelijke, deskundige en informele bediening. De gekozen vis gerechten waren top, smaakvol opgediend en verrassende combinaties.
De koffie na was compleet met tiramisu, crème brûlée èn een macaron!
L V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Een perfecte avond, alles klopte, de bediening, het eten en de bijpassende wijnen. Kundig personeel, met verstand van wijn - spijs combinaties en die snappen wat goede service inhoudt.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wat is het mooi geworden zowel de tuin als in het restaurant zelf. De gerechten zijn als van ouds met veel aandacht zowel van de keuken als de bediening
Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Perfect!
111250 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
De smaken van al onze gerechten waren uitstekend en verrassend. Bij een gerechtje was het minder: de korst op de geitenkaas was oneetbaar hard. Maar dat vergeven we graag! De wijnen waren bijpassend, prima en gul geschonken. Heerlijke avond en we komen binnenkort weer terug!
Agnes K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Fantastisch. Sterrenniveau.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vandaag het lunchmenu "WE WILL AMUSE YOU" genoten. Het was een 5 gangen amuse arrangement aangevuld met 5 prima wijnen. Excellent op elkaar afgestemde gerechten van zowel vis als vlees en een mooi dessert. De verhouding prijs / prestatie mag uitstekend worden genoemd. Alle plaatsen waren bezet en de bediening was vlot, informatief en de gerechten kwamen op het juiste moment -en temperatuur- op tafel. Het nieuwe interieur en het de vriendelijke woorden van de chef Peter van Rooij, maakten het een zeer aangename middag.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Helemaal af! Ben echt wel wat gewend maar deze stond al een tijdje op mijn lijstje....doen!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Maandagavond. Restaurant vol. Het concept: vast menu met keuze uit 5 of 7 gangen tegen een gunstige prijs. Wanneer je 5 gangen kiest - wij deden dat - kun je zelf bepalen welke 2 van de 7 gangen je weglaat.
Alle gerechten waren zeer smaakvol. Wij hadden o.a. coquille met risotto, zeebaars, lam en een zeer fris nagerecht op basis van rood fruit. Erbij enkele goed gekozen wijnen. De sfeer is ontspannen en de bediening attent, kundig en vriendelijk.
Zijn er aandachtspuntjes? Zeker. Elk gerecht was in de 'aankleding' voorzien van (smakelijke - dat wel) toefjes creme, bij één gerecht in 4 soorten. Onderdeel van het dessert was een makaron; wij hadden een halve zonder vulling, de tafel naast ons een hele met vulling. Dat voet wat raar. En ik blijf het jammer vinden dat restaurants niet de optie van kraanwater aanbieden en je 'verplicht' aan de fles van 6 euro moet.
Joep S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Gewoon waanzinige kwaliteit, telkens weer. Heerlijke gerechten, wijnen, en service. Prijs kwaliteit 100% top!
Stijn M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Vanille is een gezellig huiskamer restaurant. Wij hebben het 7-gangen menu genomen, waarvan de gerechtjes stuk voor stuk dik in orde waren. Zelfs een aanpassing in het menu is mogelijk. Er wordt zelfs rekening gehouden met allergieen.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
heerlijk gegeten, sinds jaren een constante topkwaliteit. uiterst vriendelijke ontvangst en perfect rekening gehouden met speciale wensen
Corobriel .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Met zijn zessen een jubileum-menu, vergezeld van bijpassende wijnen. Heel erg goed! Prima bediening. Eten bij Vanille is een feest.