Over het restaurant Restaurant Vanille

Verfijning uit de Frans-mediterrane keuken

Bij Restaurant Vanille geniet je van verfijnde gerechten uit de Frans-mediterrane keuken. Passie en toewijding, zowel in de keuken als aan de voorkant. Het attente personeel maakt deze bijzondere eetervaring namelijk helemaal af en adviseert je graag in een heerlijk glas wijn. Ontspan, geniet en proef.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vanille

9,2
9,1
luckylion .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Het recentelijk verbouwde restaurant viert haar 10-jarig bestaan en heeft speciaal daarvoor een jubileummenu samengesteld. De ambiance is rustig, gezellig en de bediening geeft je vanaf het eerste moment een warm 'thuis-gevoel'. Chefkok Peter is zeer gepassioneerd met zijn vak bezig en dat proef en zie je terug in de gerechten! Naast een goede smaakbalans in de (soms best gewaagde) gerechten is er veel aandacht voor de presentatie. Sommige gerechten zijn ware kunstwerkjes. De bijpassende wijnen combineren dit tot een culinair genot. Mooie beleving!
Natascha D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Fantastisch gegeten, mooie creaties in smaak en opgediend - uitstekende bediening - alles klopte.
Voor herhaling vatbaar.
rene R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
na diverse bezoeken aan Vanille kan ik alleen maar zeggen,: de beste onder de betere op elk niveau!
MCCS .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Weer een avond genoten van heerlijke gerechtjes, prima wijn en hartelijke gastvrijheid! Wij blijven trouwe gasten, ook in 2017!
Carola T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Fantastisch gegeten. Gerechten worden met veel zorg bereid met de beste ingrediënten. Koffie en thee met de lekkerste friandises!
We zijn benieuwd naar de verbouwing. Dan wordt het nog aangenamer dineren.
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
gerechten zien er goed uit en smaken ook nog eens uitstekend.
als er iets in het menu staat dat niet echt bevalt dan past men dat zonder veel poespas aan.
personeel is attent en vriendelijk.
zijn nu meerdere keren geweest en gaan zeker vaker terug.
C.J. V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Vanille heeft zijn kwaliteit behouden sinds laatste bezoek in 2011.
Bij volle bak is het rumoerig. Aan het geluidsniveau wordt binnenkort gewerkt !
Blijft een aanrader.
Rudi N.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zeer, zeer lekker gegeten! De kok kan het zeker, fijne bediening. Een plaats om zeker naar terug te gaan!!! Superbe!!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een prima restaurant. Goed personeel. Fijne gerechtjes en heerlijke wijnen. Prijs kwaliteit in verhouding.
naar mijn eigen smaak, jammer dat er in sommige gerechten iets teveel zoet te proeven was.
Hansengrietje2 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk gegeten, veel afwisseling, goede bediening, non alcoholische aparetief gekregen. Echt genieten!! Tot binnenkort.
lisa M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. Fijne sfeer en goede bediening. Je zat, buiten op het terras, echter wel erg dicht op elkaar: ik kon het volledige gesprek van de buren volgen. Verder goede prijs kwaliteit verhouding en mooie locatie.
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben bij Vanille genoten van een 6-gangendiner.
Presentatie, smaakcombinaties, bakwijzes, … zijn allemaal perfect!
Het enige minpuntje voor ons was het dessert en de snoepjes bij de koffie. Daar denk ik dat de patissier niet op het niveau van de rest van de keukenbrigade staat.
John L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij komen zeer zeker terug. Zeer vriendelijke en deskundige bediening. Wij kunnen het altijd zeer waarderen dat de chef zelf aan tafel verschijnt. Hiermee wordt betrokkenheid getoond.
Desiree K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk genoten van de verrassende gerechten. De wijze waarop de wijnen aansluiten bij de gerechten én het tijdig inschenken van de wijnen is nog voor verbetering vatbaar.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Op een Maandagavond een 5 gangen diner genoten. Alle tafeltjes waren bezet. Geen wonder, want het eten was geweldig.
Wij hebben een fantastische avond gehad en het personeel was erg vriendelijk en correct. Echt een avond uit in een ontspannen sfeer.
Danny_biesmans B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
DIT BLIJFT EEN TOPPERTJE
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Wij, mijn man en ik hebben een fantastische avond gehad met een VOORTREFFELIJK 5 gangen diner.
Het was gezellig , prima personeel en uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Gaan als we weer in de buurt zijn( waren weekje op vakantie) ZEKER weer genieten.
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heel goed restaurant!
Goede bediening met leuke gerechten, aangepast aan het seizoen.
Restaurant Vanille draait al jaren op een hoogstaand niveau!!!
Een echte aanrader!
M C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk 5-gangen diner gegeten, zeker voor herhaling vatbaar! Porties niet te groot / klein, heerlijke bijpassende wijnen. Kortom een aanrader.
MCCS .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Alweer een heerlijk avondje genoten van geweldige gerechtjes en heerlijke bijpassende wijnen van het tasting menu op donderdagavond.
De bediening was weer en zoals altijd vriendelijk, correct en gastvrij.
Marion & Chris