Restaurant Vanille

Diepstraat 1 6245 BJ Eijsden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vanille

Verfijning uit de Frans-mediterrane keuken

Bij Restaurant Vanille geniet je van verfijnde gerechten uit de Frans-mediterrane keuken. Passie en toewijding, zowel in de keuken als aan de voorkant. Het attente personeel maakt deze bijzondere eetervaring namelijk helemaal af en adviseert je graag in een heerlijk glas wijn. Ontspan, geniet en proef.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vanille

• Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Perfect!
111250 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
De smaken van al onze gerechten waren uitstekend en verrassend. Bij een gerechtje was het minder: de korst op de geitenkaas was oneetbaar hard. Maar dat vergeven we graag! De wijnen waren bijpassend, prima en gul geschonken. Heerlijke avond en we komen binnenkort weer terug!
Agnes K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Fantastisch. Sterrenniveau.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vandaag het lunchmenu "WE WILL AMUSE YOU" genoten. Het was een 5 gangen amuse arrangement aangevuld met 5 prima wijnen. Excellent op elkaar afgestemde gerechten van zowel vis als vlees en een mooi dessert. De verhouding prijs / prestatie mag uitstekend worden genoemd. Alle plaatsen waren bezet en de bediening was vlot, informatief en de gerechten kwamen op het juiste moment -en temperatuur- op tafel. Het nieuwe interieur en het de vriendelijke woorden van de chef Peter van Rooij, maakten het een zeer aangename middag.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Helemaal af! Ben echt wel wat gewend maar deze stond al een tijdje op mijn lijstje....doen!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Maandagavond. Restaurant vol. Het concept: vast menu met keuze uit 5 of 7 gangen tegen een gunstige prijs. Wanneer je 5 gangen kiest - wij deden dat - kun je zelf bepalen welke 2 van de 7 gangen je weglaat.
Alle gerechten waren zeer smaakvol. Wij hadden o.a. coquille met risotto, zeebaars, lam en een zeer fris nagerecht op basis van rood fruit. Erbij enkele goed gekozen wijnen. De sfeer is ontspannen en de bediening attent, kundig en vriendelijk.
Zijn er aandachtspuntjes? Zeker. Elk gerecht was in de 'aankleding' voorzien van (smakelijke - dat wel) toefjes creme, bij één gerecht in 4 soorten. Onderdeel van het dessert was een makaron; wij hadden een halve zonder vulling, de tafel naast ons een hele met vulling. Dat voet wat raar. En ik blijf het jammer vinden dat restaurants niet de optie van kraanwater aanbieden en je 'verplicht' aan de fles van 6 euro moet.
Joep S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Gewoon waanzinige kwaliteit, telkens weer. Heerlijke gerechten, wijnen, en service. Prijs kwaliteit 100% top!
Stijn M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Vanille is een gezellig huiskamer restaurant. Wij hebben het 7-gangen menu genomen, waarvan de gerechtjes stuk voor stuk dik in orde waren. Zelfs een aanpassing in het menu is mogelijk. Er wordt zelfs rekening gehouden met allergieen.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
heerlijk gegeten, sinds jaren een constante topkwaliteit. uiterst vriendelijke ontvangst en perfect rekening gehouden met speciale wensen
Corobriel .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Met zijn zessen een jubileum-menu, vergezeld van bijpassende wijnen. Heel erg goed! Prima bediening. Eten bij Vanille is een feest.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Mijn man en ik hebben wel eens in een 2 sterren restaurant gegeten maar eerlijk gezegd vonden we dit absoluut beter. We vragen ons ook af waarom dit restaurant nog geen ster heeft.
De kwaliteit van het eten en de presentatie ervan zijn subliem! Het enige puntje dat er zou kunnen zijn is dat de hoeveelheid iets groter zou mogen zijn.
monique D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
De jubileum menu was heel goed
Lekkere aangepaste wijnen
Verassende combinaties in de gerechten
Een aanrader om zeker terug te komen
luckylion .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Het recentelijk verbouwde restaurant viert haar 10-jarig bestaan en heeft speciaal daarvoor een jubileummenu samengesteld. De ambiance is rustig, gezellig en de bediening geeft je vanaf het eerste moment een warm 'thuis-gevoel'. Chefkok Peter is zeer gepassioneerd met zijn vak bezig en dat proef en zie je terug in de gerechten! Naast een goede smaakbalans in de (soms best gewaagde) gerechten is er veel aandacht voor de presentatie. Sommige gerechten zijn ware kunstwerkjes. De bijpassende wijnen combineren dit tot een culinair genot. Mooie beleving!
Natascha D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Fantastisch gegeten, mooie creaties in smaak en opgediend - uitstekende bediening - alles klopte.
Voor herhaling vatbaar.
rene R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
na diverse bezoeken aan Vanille kan ik alleen maar zeggen,: de beste onder de betere op elk niveau!
MCCS .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Weer een avond genoten van heerlijke gerechtjes, prima wijn en hartelijke gastvrijheid! Wij blijven trouwe gasten, ook in 2017!
Carola T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Fantastisch gegeten. Gerechten worden met veel zorg bereid met de beste ingrediënten. Koffie en thee met de lekkerste friandises!
We zijn benieuwd naar de verbouwing. Dan wordt het nog aangenamer dineren.
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
gerechten zien er goed uit en smaken ook nog eens uitstekend.
als er iets in het menu staat dat niet echt bevalt dan past men dat zonder veel poespas aan.
personeel is attent en vriendelijk.
zijn nu meerdere keren geweest en gaan zeker vaker terug.
C.J. V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Vanille heeft zijn kwaliteit behouden sinds laatste bezoek in 2011.
Bij volle bak is het rumoerig. Aan het geluidsniveau wordt binnenkort gewerkt !
Blijft een aanrader.
Rudi N.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zeer, zeer lekker gegeten! De kok kan het zeker, fijne bediening. Een plaats om zeker naar terug te gaan!!! Superbe!!