Restaurant Vanille

Diepstraat 1 6245 BJ Eijsden Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Vanille

Verfijning uit de Frans-mediterrane keuken

Bij Restaurant Vanille geniet je van verfijnde gerechten uit de Frans-mediterrane keuken. Passie en toewijding, zowel in de keuken als aan de voorkant. Het attente personeel maakt deze bijzondere eetervaring namelijk helemaal af en adviseert je graag in een heerlijk glas wijn. Ontspan, geniet en proef.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vanille

9,1
Voordelig
C.J. V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Vanille heeft zijn kwaliteit behouden sinds laatste bezoek in 2011.
Bij volle bak is het rumoerig. Aan het geluidsniveau wordt binnenkort gewerkt !
Blijft een aanrader.
Rudi N.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zeer, zeer lekker gegeten! De kok kan het zeker, fijne bediening. Een plaats om zeker naar terug te gaan!!! Superbe!!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een prima restaurant. Goed personeel. Fijne gerechtjes en heerlijke wijnen. Prijs kwaliteit in verhouding.
naar mijn eigen smaak, jammer dat er in sommige gerechten iets teveel zoet te proeven was.
Hansengrietje2 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk gegeten, veel afwisseling, goede bediening, non alcoholische aparetief gekregen. Echt genieten!! Tot binnenkort.
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. Fijne sfeer en goede bediening. Je zat, buiten op het terras, echter wel erg dicht op elkaar: ik kon het volledige gesprek van de buren volgen. Verder goede prijs kwaliteit verhouding en mooie locatie.
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben bij Vanille genoten van een 6-gangendiner.
Presentatie, smaakcombinaties, bakwijzes, … zijn allemaal perfect!
Het enige minpuntje voor ons was het dessert en de snoepjes bij de koffie. Daar denk ik dat de patissier niet op het niveau van de rest van de keukenbrigade staat.
John L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij komen zeer zeker terug. Zeer vriendelijke en deskundige bediening. Wij kunnen het altijd zeer waarderen dat de chef zelf aan tafel verschijnt. Hiermee wordt betrokkenheid getoond.
Desiree K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk genoten van de verrassende gerechten. De wijze waarop de wijnen aansluiten bij de gerechten én het tijdig inschenken van de wijnen is nog voor verbetering vatbaar.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Op een Maandagavond een 5 gangen diner genoten. Alle tafeltjes waren bezet. Geen wonder, want het eten was geweldig.
Wij hebben een fantastische avond gehad en het personeel was erg vriendelijk en correct. Echt een avond uit in een ontspannen sfeer.
Danny_biesmans B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
DIT BLIJFT EEN TOPPERTJE
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Wij, mijn man en ik hebben een fantastische avond gehad met een VOORTREFFELIJK 5 gangen diner.
Het was gezellig , prima personeel en uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Gaan als we weer in de buurt zijn( waren weekje op vakantie) ZEKER weer genieten.
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heel goed restaurant!
Goede bediening met leuke gerechten, aangepast aan het seizoen.
Restaurant Vanille draait al jaren op een hoogstaand niveau!!!
Een echte aanrader!
M C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk 5-gangen diner gegeten, zeker voor herhaling vatbaar! Porties niet te groot / klein, heerlijke bijpassende wijnen. Kortom een aanrader.
MCCS .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Alweer een heerlijk avondje genoten van geweldige gerechtjes en heerlijke bijpassende wijnen van het tasting menu op donderdagavond.
De bediening was weer en zoals altijd vriendelijk, correct en gastvrij.
Marion & Chris
René H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
geweldige avond culinair hoog helemaal op ons gemak perfecte bediening
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Als aperitief een prosecco met een vleugje limoncello. Heel verfrissend. Gevolgd door een heerlijke amuse op basis van pompoen. Wij kozen voor een 5-gangen menu. Bij de voor- en tussengerechten een passende Duitse witte wijn van de sylvaner druif en bij het hoofdgerecht een Argentijnse rode wijn van de malbec druif. E.e.a. afgesloten met een koffie compleet. Met een extra kleine traktatie omdat we iets te vieren hadden. Heel attent. Kortom, we hebben genoten!
A.feijs F.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Prima kwaliteit van het menu. Bijpassende wijnen waren uitstekend. Vriendelijke bediening.
Prijs/kwaliteitverhouding uitstekend
Moelejaan .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Zeer gezellig en goed restaurant met prima verzorgde schotels en prettige bedieing. Het zondagse tweegangen menu is het proberen waard evenals het menu van 50 euro voor vijf kleinde gerechtjes met bijbehorende glaasje wijn. Proberen na de vakantie waarvan chefkok en personeel nu genieten
Moeljaan
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Dit is een geweldig restaurant. Groot Gevoel voor Gastvrijheid.
Wij kozen voor het verrassingsmenu. Tussen 3 en zeven gangen vrij te kiezen maar wel 1 menu.
Overheerlijke gerechten optimaal gepresenteerd en begeleidt door prachtige bijpassende wijnen. Wat een feest voor zowel tong en oog. Groot respect voor de keukenbrigade maar zeer zeker ook voor allen in de gastvrijheid en vediening aan tafel en de mooie uitleg over de wijnen en gerechten.
Nelissenboom .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
dit was onze tweede ervaring met vanille. Wederom werden zeer aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten en de service en gastvrijheid van het voltallige personeel.
het wordt tijd voor een ster.