Restaurant Vandrunen

Raadhuisplein 6 5151 Drunen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Vandrunen

Masterclass in proper koken

Als de voorraad op moet, kun je hier terecht voor het opruimmenu -bijzonder smakelijk en tegen verspilling! Kistjes tegen de muur en weckpot-lampjes passen daar uitstekend bij. De indrukwekkend kaart is opgetrokken uit o.a. kalfszwezerik, tonijn sashimi en een chocolade bombe. Zelf iets leren? Ze geven geregeld een masterclass.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vandrunen

Uitmuntend
9,1
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We hebben lekker gegeten.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Voor de zoveelste keer héééérlijk gegeten. Ik raad iedereen aan daar eens te gaan eten en dan het "menu du Chef" te proberen. Men zal niet teleurgesteld worden en een ware smaaksensatie ondergaan!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Als gebruikelijk wederom een prima kwaliteit. Deze keer gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Fijne combinatie van geuren, kleuren en smaken die in een heel mooi tempo uitgeserveerd werden. Als je in Drunen woont is het mooi dat je voor kwaliteit niet ver hoeft te zoeken.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zoals bij alle eerdere bezoekjes aan dit restaurant hebben we weer genoten van het "menu du Chef". De kok bepaalt wat er gegeten wordt en dat is telkens weer een culinaire verrassing. Het was verrukkelijk!
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het was wederom hééééérlijk. Wij gaan daar regelmatig naar toe en zijn elke keer aangenaam verrast over de kwaliteit en diversiteit van het aangeboden menu!
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het eten was verrukkelijk. Wij nemen altijd een 3 gangen verrassingsmenu. Chef Chiel van Schaaijk weet elke keer weer de heerlijkste gerechten op tafel te zetten. Gisteravond kreeg elke gang een * van ons, zo lekker was het.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Superrrrrr. Heerlijk gegeten. Met zn allen (4pers) 4 gangen verassingsmenu gekozen. Iedereen was zeer enthousiast over smaak, opmaak, bediening enz.
Vandaar een dikke 10.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hadden gekozen voor een verrassingsmenu en we worden ook aangenaam verrast.
We hebben heerlijk gegeten, vele gerechtjes geproefd en het was uitstekend verzorgd.
Lysanne P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij zijn erg blij met VanDrunen in Drunen! Het eten is er altijd heerlijk en de borden zijn altijd prachtig opgemaakt. Ze zijn voor ons gevoel nog een beetje zoekende in de bediening, maar wij zagen zeker verbetering gister!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij van Drunen. Bediening is vriendelijk. Borden zien er mooi opgemaakt uit.
Mooie hoeveelheid. Niet te weinig en niet teveel. Echt een aanrader! En heerlijke wijn
NataschaLief .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten; de gerechten waren bijzonder smaakvol. Qua smaak, maar zeker ook hoe de borden gepresenteerd werden. Het eten was met veel aandacht en smaak bereidt. Heel aardig en behulpzaam personeel. Intieme sfeer, met toch voldoende ruimte tussen de tafels. De kaart is afwisselend en er is ook keuze uit verrassingsmenu's. Wij hebben à la carte gegeten en ook de kinderen (14-17-19 jaar) vonden het heerlijk.
sarah2darcy .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Super lekker gegeten: vier gangen verrassingsmenu, allevier heerlijk. Lekkere wijn en fantastische bediening! Dank voor de gezellige avond.
Schelte P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
+ Uitstekende gerechten, prima gepresenteerd. Geen standaard carpaccio en biefstuk, maar mooie gerechten (in ons geval eendenleverpaté en ribeye).
+ Sfeervolle inrichting
+ Snelle bediening

- Wij hadden het idee dat de bediening nog redelijk nieuw was. Links en rechts wat slordigheidjes, maar wel heel vriendelijk en enthousiast.
- Wij vinden het wel prettig om af en toe wat meer tijd voor / tussen de gerechten te hebben. Die werden nu relatief snel gebracht.

Hoe dan ook wat ons betreft een aanrader!

basdamen .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Verassingsmenu van de chef icm het gegeven wijn advies was heerlijk. Goede service met hoge klasse maar niet te chique. Daar houden wij van!
webbersvangool .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Het eten was erg lekker alleen vonden we het erg jammer dat we de 4 gangen verassingsmenu niet konden pakken omdat we me met 5 personen waren waarvan 4 het verassingsmenu wilde hebben en 1 persoon niet.
(Heel de tafel moet bestellen voor het verassingsmenu)

Groetjes Wendy en wesley

Hipgeknipt .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij hadden het verassingsmenu gekozen. Het was heerlijk. De hoeveelheid was net genoeg het had ietsjes meer mogen zijn qua groente.
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gekozen voor het surprise menu, maar met zo'n kok in de keuken kan er weinig fout gaan.
Bediening was erg vriendelijk en vlot.
E_Romeijn .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Sfeervol interieur. Prima, gevarieerde kaart. Vriendelijk, zorgzaam en correct personeel. Lekker gegeten. De porties waren precies goed zodat je niet overvol de deur uit rolt. Ik zou hier zeker nog eens gaan eten.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Hier met vrienden gegeten op een zaterdagavond.
Vrijwel alle tafels waren bezet - een goed teken.
De gevarieerde menukaart ziet er verzorgd uit, en de gerechten waren mooi opgemaakt.
Wel een tikje prijzig....en de voorgerechten zouden wat groter mogen zijn.
Maar alles was van goede kwaliteit, de huiswijn is lekker en we hebben heel goed gegeten.
irene.remmers .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
We waren als gezin met een dochtertje van 6 jaar. We hadden gekozen voor het vier gangen verrassingsmenu en voor ieder dochter een visschotel. De twee voorgerechten bestonden uit vis en het hoofdgerecht was een vleesgerecht. Alle gerechten waren heerlijk. Elke hap ging gepaard door een smaakexplosie. Ik noem geen gerecht in het bijzonder wat dat waren ze allemaal. De rode huiswijn (Granacha) was een prima gezel voor de gerechten. Het desert maakte de avond af waarbij er zelfs voor onze dochter een speciale creatie werd gemaakt. Voor herhaling vatbaar tegen een zeer acceptabele prijs.