Restaurant Vandaag Utrecht

Proostwetering 80 3543 AD Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Vandaag Utrecht

Reis van proeverij naar proeverij

Restaurant Vandaag presenteert zeven wereldkeukens, waar begint jouw culinaire reis? Wat jouw startpunt ook is, je kunt onbeperkt genieten van alle proeverijen. Tropisch, Mediterraans, Aziatisch of Frans, het maakt niet uit wat je kiest. Je betaalt per arrangement, dus probeer ook eens iets nieuws. Kinderen vermaken zich hier ook goed. Het verlaagde kinderbuffet en de Kidscorner zijn voor iedereen een feestje. Heb je een zakelijke bijeenkomst? Informeer dan naar de speciale meeting rooms.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vandaag Utrecht

TSD D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Blikopener .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij zijn bij dit restaurant wezen brunchen. De ontvangst was nogal rommelig. Omdat we iets te vroeg waren moesten we buiten de deur wachten, net als vele andere gasten. Dat noem ik geen warm welkom.
Gelukkig werd deze eerste teleurstelling goed gemaakt door het rijke aanbod aan gerechten. Voor een brunch verwacht je (luxe) brood en beleg in vele soorten, maar dit was veel meer. De gerechten waren heerlijk en (niet onbelangrijk) vele drankjes, zoals prosecco, waren in de prijs inbegrepen.
WhoseMe .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wij zijn hier met een Groupon voor een Sunday Brunch geweest. Vooraf de slechte reviews gelezen, dat we al eigenlijk een beetje huiverig waren om überhaupt nog te gaan. We hadden voor 11:30 uur gereserveerd, gelukkig is het zondag rustig, dus genoeg parkeerplek voor de deur.

Helaas, laten ze mensen ook pas vanaf 11:30 uur naar binnen, dus je moet dan wel vooraf in de rij (attractiepark gevoel) wachten. Dan is het betalen of in ons geval de Groupon laten zien en je wordt naar je plek gewezen.

Vanaf dat moment was het eigenlijk geweldig en gelukkig echt niet wat anderen eerder ervaren hadden bij de slechte reviews. Alles was vers, mals en sappig en vol van smaak. Dan heb ik het over de wokgerechten, grill gerechten en pizza's, wat we voornamelijk hebben genomen. Maar ook de brunch items zagen er zeker vers en goed uit.
Het ijs had ook een goede smaak (mango ijs met een zachte zoete smaak).

Vlees bij de grill werd zonder iets bereid, (dus ik dacht eerst dat ik een misschien droog niet zo smaakvol stuk vlees zou krijgen), je kon er later zelf wel verschillende exotische zoutmixen of standaard sauzen bij doen. Nou met wat speciaal zout had mijn ossenhaas echt superveel smaak van zichzelf, ook echt heel goed bereid, echt verrast dat je hierbij geen saus of kruiden nodig had!

Het vlees en de sauzen bij het wokken waren ook echt supergoed. Vaak als je gaat wokken, stellen de sauzen veelal teleur in smaak en/of lijken op elkaar. Hier was iedere saus echt origineel, uniek en goed op smaak, ten opzichte van de andere sauzen. Echt geweldig.

Dus. Hopelijk was het een korte periode dat Vandaag beneden gemiddeld presteerde, want na deze geweldige smaakexplosie, willen wij hier wel vaker terugkomen.
Erika J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Donderdagavond hier voor het eerst gegeten samen met mijn vriend. We werden bij binnenkomst gelijk aangesproken door de super vriendelijke gastheer Amien, die ons verder had rondgeleid door het restaurant. Om en om lekker gegeten voor een buffet restaurant, waar meer aandacht aan besteed kan worden is het afruimen van de tafels. De prijs kwaliteit verhouding is wel netjes omdat bier en wijn inclusief is. Voor de rest een hele fijne avond gehad onze complimenten naar de gastheer Amien!
Hennen M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Vandaag hier wezen eten. Het was werkelijk een dieptepunt! Ik had al van vrienden gehoord dat Vandaag sterk achteruit was gegaan. Ik moet ze na vanavond helaas gelijk geven. Vandaag is niet meer wat het was! Er werd gewoon diepvrieszalm op de teppan yaki gegooid! Nooit eerder meegemaakt! Sushi bestond voornamelijk uit surimi en komkommer en diepvriestonijn! Warm buffet eten was helemaal uitgedroogd! Vroeger was uiteten bij Vandaag genieten, nu hier eten is zonde van je geld! Ps..toetjes waren wel heerlijk..
Dolores F.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Woensdag 14 sept geweest met de hele familie (17 personen) ivm de verjaardag van mijn vader. Ivm met kleine kinderen al gelijk vanaf 17 uur, Dus al 1 van de eerste. Ondanks dat was er al genoeg keuze en was het zoeken waar te beginnen.
Al met al heeft iedereen lekker gegeten en hebben de kinderen lekker kunnen spelen nadat ze koekjes hadden gebakken natuurlijk.
Het was niet de eerste keer dat we er waren en zal ook niet de laatste keer zijn.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Welkom begon al goed en hartelijk; omdat we vroeger waren mochten we loungen en kregen een cocktail! Tafel netjes gedekt, vriendelijk en behulpzaam personeel en op sanitair niks aan te merken.De sushi bar was ronduit super! Een heerlijke slibtong werd vers bereid op de plaat, verse pasta maakte de kok naar wens klaar. Voor de vegetarier werd een heerlijke omelet met champignons bereid. Er was keuze genoeg. De wok ook eens geprobeerd, niet echt mijn ding al was t wel smakelijk vind ik de bereidingswijze beetje apart. Rauwe kip en garnalen samen met groente en noodles in t zelfde kookwater... wachttijden waren minimaal voor n zaterdagavond en de drukte viel enorm mee. Tafel werd ook steeds netjes afgeruimd. Als afsluiter t toetjesbuffet. Normaal eet ik die nooit, maar hier was t voortreffelijk, wat n leuke gerechtjes. Heerlijk buikje rond gegeten, fijne avond gehad. Complimenten ook voor t personeel/de koks. Dit was ons 1e bezoekje en voor herhaling vatbaar!
Nacira E.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Gisteren hier gegeten en wat een enorme teleurstelling! Het begon al bij het plaatsnemen aan tafel, de tafel was leeg geen spoor te bekennen van bestek. En werkelijk waar geen Een gerecht was smaakvol en met zorg bereid. Salades: saai, bijgerechten aangebrand en smaakloos, bij de wok gele broccoli en waterige gerecht kreeg je op je bord. De gegrilde gerechten waren erg droog. Toetjes smakeloos en chemische goedkope smaak. Erg gierig met snoepbuffet, maar drie soorten snoep en de rest was "kijken kijken niet eten" Kortom een enorme misser, tijd en geldverspilling! Restaurant Vandaag shame on you!
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Bij Vandaag in Utrecht voor het eerst geweest, verheugde me vanwege de recensies.
Eerste indruk bij binnenkomst: Goed bezochte restaurant met veel rondlopend personeel.
Zo op het eerste oog professioneel en netjes.Correcte benadering naar klanten.
We mochten plaatsnemen aan een groezelig uitziend tafel met een kapotte tafelblad. Ik ging maar gauw rondlopen. Wat een verscheidenheid aan gerechten. Voor ieder wat wils.Wat heel jammer is: De (warme) gerechten moeten allemaal warm gehouden worden waardoor die gauw uitdrogen. Ik heb menige taaie stukken gegrild vlees en droge pizza en slappe frietjes op mijn ook groezelig uitziende - soms kapotte - bordjes gehad.De koude gerechten komen hierdoor allemaal het beste tot uiting.
Top: Het idee is een geslaagd concept, menige klanten zullen hierdoor komen
Tip: Benoem er een van zoveel rondlopend personeel tot kwaliteitsmedewerker die continue rondloopt om te kijken naar de staat van gerechten zoals die gepresenteerd staat. Als ik voorbij loopt langs een onooglijk uitziende gerecht wordt de keuze al gauw beperkt.
Ik zal er niet meer terugkomen, ervaring rijker en een illusie armer.
Thomasderidder .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Met gezin hier gegeten voor 32,95 per persoon met onbeperkt eten en drinken (ook bier en wijn) voor 2 uur. Zoonlief van 14 gooide gelijk een bord vol met patat en fricandellen, nam 1 glas water en zat vol, had beter bij snackbar kunnen eten voor 5 euro. De anderen van het gezin probeerden de prijs van deze dure jongen nog wat te compenseren, maar vol is vol.
Concept met verschillende wereldkeukens spreekt mij wel aan, je wordt blij van zoveel keus. Het eten is goed maar de smaken zijn niet bijzonder.
Restaurant biedt veel zitplaatsen met verschillende inrichting, helaas zaten wij in een wat ongezelligere hoek.
Hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Het was deze dag vooral heel erg druk. Bij wok moesten we in een lange rij wachten. Persoonlijk vind ik Restaurant Vandaag te Amsterdam beter dan die van Utrecht. Dit komt vooral door de drukte, parkeergelegenheden en ik werd niet persoonlijk geholpen.
Bloem554 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Wij hebben met de familie gegeten incl 2 kinderen van 10 en 11.
Er is hier veel keuze, voor iedereen wel iets lekkers te vinden.
Ik vond de sashimi en oesters erg lekker en de grill gerechten ( beef, ribeye en lamsrackje). De kinderen vonden de italiaanse gerechten heerlijk. Inderdaad ook de carpaccio en vitello tonato waren erg lekker.

Ook nog lekker oosters gewokt, hier ook voldoende keuze.

Wijntjes waren redelijk. Kortom wil je lekker en veel eten men een brede keuze aan gerechten hebben, dan is dit een prima restaurant hiervor.

Lekker maakelijk bereikbaar langs de A2 en goede parkeermogelijkheden.
Ejaarsve .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Zeer ruime keuze aan eten, dus voor ieder wat wils. Werd ook zeer regelmatig aangevuld dus geen lege schalen. Leuk kinderbuffet, maar behoorlijk lauw.
Voor een maandagavond vond ik het druk. Doordat iedereen steeds loopt eet je erg onrustig. Maar met kleine kinderen is het juist fijn dat ze steeds even kunnen lopen.
De flensjes, met allerlei lekkers, vielen erg in de smaak bij de kids.
En wat een goede service bij de ballenbak. Er zat continu personeel, die super goed oplette.
Moenik .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Persoonlijke rondleiding bij aankomst en fantastische uitleg. Eten zeer gevarieerd, vers en heerlijk. Zeker aan te raden aan iedereen.
Noemewv .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
De ontvangst was heel vriendelijk. Mijn dochter en ik zijn glutenvrij. We werden speciaal rondgeleid en verleden wat wel en niet glutenvrij Was. Ook werden we geholpen als We het niet meer wisten. Er werd voor ons een speciaal glutenvrij dessert gemaakt. Alles was heerlijk. Een echte aanrader.
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Met de familie hier gaan eten i.v.m. een verjaardag. De zaak is leuk aangekleed met het plafond vol lampjes, heel grappig. Voor het eten heel veel verschillende keuze en voor iedereen wel iets lekkers er tussen. Het zag er allemaal netjes en verzorgd uit. Tot de koffie en thee aan toe. De bediening was ook vriendelijk, en er was ook een kinderspeelhoek aanwezig. Alleen de toiletten konden wat schoner.
Josefien B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Wat een leuk idee! allemaal verschillende keukens waar je langsloopt en eten kan kiezen.
Voor elke keuken geldt; dit is niet het beste eten wat er is, dus wil je de beste sushi, moet je echt naar en suhirestaurant en perfect italiaans eten naar een italiaan. Het eten is voor dit type restaurant goed, zoals je het mag verwachten. Alles ziet er ook hygiënisch uit en vers.
Dit restaurant is heel erg leuk om met kinderen naartoe te gaan!
vond het personeel erg vriendelijk en behulpzaam!
Reena J.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
We zijn hier al meerdere keren geweest en het is altijd wel geslaagd. Het restaurant is erg groot. Het restaurant heeft een "all you can eat" concept en heeft gerechten uit verschillende soorten keukens. Zo heb je sushi, een saladebar, pasta en pizza, je kunt verschillende soorten vis en vlees laten bakken, er is een wok en een uitgebreide toetjesbuffet. Een aantal gerechten worden op aanvraag gemaakt, zoals pasta, pizza, diverse soorten gegrilde vis en vlees. Andere gerechten staan in bakken en kun je zelf opscheppen. Er is dus heel veel keuze!

Wij waren er op een maandag en het was iets rustiger dan de keren ervoor. Dat was wel prettig, want dat zorgde ervoor dat je niet heel erg lang hoefde te wachten op de gerechten. April staat in het teken van de Indische keuken. Dit betekent dat er verschillende Indische gerechten extra op het menu stonden, waaronder rendang, nasi en verschillende soorten groentegerechten.

Het eten was goed. De sushi was vers, de saladebar had een ruime keuze. Het vlees (ik had lamsrack) was wat minder van smaak (geen extra kruiden toegevoegd). De vis was wel goed gekruid. Mijn favoriet van het toetjesbuffet was de cheesecake!

Het personeel was erg vriendelijk. Zo vroegen verschillende personeelsleden of alles naar wens was en werd de tafel regelmatig netjes afgeruimd.

Voor een "all you can eat" restaurant is dit wel één van de betere restaurants. Voor ieder wat wils. Het is alleen wat minder gezellig, als iedereen op verschillende momenten van tafel gaat om wat eten te halen, maar dat hou je toch met dit soort restaurants.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Ruime keus aan diverse gerechten die ook goed smaakten.
Ook dit is weer een restaurant met een All You Can Eat concept.
Van alles had ik wat geprobeerd en de kwaliteit van het eten was zeer goed.
Vooral de Teppan Yaki plaat, de vishoek en de desserthoek zijn aanraders.
Decor was goed, alleen de ruimte aan tafel naast elkaar was erg klein,
hierdoor zat je op een kluitje.
Verder was de parkeerplaats om je auto te parkeren erg snel vol.
Moest mijn auto iets voorbij het restaurant parkeren.
Desondanks een leuke avond gehad.