Restaurant Vandaag Utrecht

Proostwetering 80 3543 AD Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Vandaag Utrecht

Reis van proeverij naar proeverij

Restaurant Vandaag presenteert zeven wereldkeukens, waar begint jouw culinaire reis? Wat jouw startpunt ook is, je kunt onbeperkt genieten van alle proeverijen. Tropisch, Mediterraans, Aziatisch of Frans, het maakt niet uit wat je kiest. Je betaalt per arrangement, dus probeer ook eens iets nieuws. Kinderen vermaken zich hier ook goed. Het verlaagde kinderbuffet en de Kidscorner zijn voor iedereen een feestje. Heb je een zakelijke bijeenkomst? Informeer dan naar de speciale meeting rooms.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vandaag Utrecht

• Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Natasja V. 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Welkom begon al goed en hartelijk; omdat we vroeger waren mochten we loungen en kregen een cocktail! Tafel netjes gedekt, vriendelijk en behulpzaam personeel en op sanitair niks aan te merken.De sushi bar was ronduit super! Een heerlijke slibtong werd vers bereid op de plaat, verse pasta maakte de kok naar wens klaar. Voor de vegetarier werd een heerlijke omelet met champignons bereid. Er was keuze genoeg. De wok ook eens geprobeerd, niet echt mijn ding al was t wel smakelijk vind ik de bereidingswijze beetje apart. Rauwe kip en garnalen samen met groente en noodles in t zelfde kookwater... wachttijden waren minimaal voor n zaterdagavond en de drukte viel enorm mee. Tafel werd ook steeds netjes afgeruimd. Als afsluiter t toetjesbuffet. Normaal eet ik die nooit, maar hier was t voortreffelijk, wat n leuke gerechtjes. Heerlijk buikje rond gegeten, fijne avond gehad. Complimenten ook voor t personeel/de koks. Dit was ons 1e bezoekje en voor herhaling vatbaar!
Nacira E. 1e beoordeling (1 recensie) 2,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Gisteren hier gegeten en wat een enorme teleurstelling! Het begon al bij het plaatsnemen aan tafel, de tafel was leeg geen spoor te bekennen van bestek. En werkelijk waar geen Een gerecht was smaakvol en met zorg bereid. Salades: saai, bijgerechten aangebrand en smaakloos, bij de wok gele broccoli en waterige gerecht kreeg je op je bord. De gegrilde gerechten waren erg droog. Toetjes smakeloos en chemische goedkope smaak. Erg gierig met snoepbuffet, maar drie soorten snoep en de rest was "kijken kijken niet eten" Kortom een enorme misser, tijd en geldverspilling! Restaurant Vandaag shame on you!
Ron A. 1e beoordeling (1 recensie) 2,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Bij Vandaag in Utrecht voor het eerst geweest, verheugde me vanwege de recensies.
Eerste indruk bij binnenkomst: Goed bezochte restaurant met veel rondlopend personeel.
Zo op het eerste oog professioneel en netjes.Correcte benadering naar klanten.
We mochten plaatsnemen aan een groezelig uitziend tafel met een kapotte tafelblad. Ik ging maar gauw rondlopen. Wat een verscheidenheid aan gerechten. Voor ieder wat wils.Wat heel jammer is: De (warme) gerechten moeten allemaal warm gehouden worden waardoor die gauw uitdrogen. Ik heb menige taaie stukken gegrild vlees en droge pizza en slappe frietjes op mijn ook groezelig uitziende - soms kapotte - bordjes gehad.De koude gerechten komen hierdoor allemaal het beste tot uiting.
Top: Het idee is een geslaagd concept, menige klanten zullen hierdoor komen
Tip: Benoem er een van zoveel rondlopend personeel tot kwaliteitsmedewerker die continue rondloopt om te kijken naar de staat van gerechten zoals die gepresenteerd staat. Als ik voorbij loopt langs een onooglijk uitziende gerecht wordt de keuze al gauw beperkt.
Ik zal er niet meer terugkomen, ervaring rijker en een illusie armer.
Thomasderidder . Bourgondiër (4 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Met gezin hier gegeten voor 32,95 per persoon met onbeperkt eten en drinken (ook bier en wijn) voor 2 uur. Zoonlief van 14 gooide gelijk een bord vol met patat en fricandellen, nam 1 glas water en zat vol, had beter bij snackbar kunnen eten voor 5 euro. De anderen van het gezin probeerden de prijs van deze dure jongen nog wat te compenseren, maar vol is vol.
Concept met verschillende wereldkeukens spreekt mij wel aan, je wordt blij van zoveel keus. Het eten is goed maar de smaken zijn niet bijzonder.
Restaurant biedt veel zitplaatsen met verschillende inrichting, helaas zaten wij in een wat ongezelligere hoek.
Hendrikv . Gastronoom (25 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Het was deze dag vooral heel erg druk. Bij wok moesten we in een lange rij wachten. Persoonlijk vind ik Restaurant Vandaag te Amsterdam beter dan die van Utrecht. Dit komt vooral door de drukte, parkeergelegenheden en ik werd niet persoonlijk geholpen.
Bloem554 . Gastronoom (22 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Wij hebben met de familie gegeten incl 2 kinderen van 10 en 11.
Er is hier veel keuze, voor iedereen wel iets lekkers te vinden.
Ik vond de sashimi en oesters erg lekker en de grill gerechten ( beef, ribeye en lamsrackje). De kinderen vonden de italiaanse gerechten heerlijk. Inderdaad ook de carpaccio en vitello tonato waren erg lekker.

Ook nog lekker oosters gewokt, hier ook voldoende keuze.

Wijntjes waren redelijk. Kortom wil je lekker en veel eten men een brede keuze aan gerechten hebben, dan is dit een prima restaurant hiervor.

Lekker maakelijk bereikbaar langs de A2 en goede parkeermogelijkheden.
Ejaarsve . Bourgondiër (2 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Zeer ruime keuze aan eten, dus voor ieder wat wils. Werd ook zeer regelmatig aangevuld dus geen lege schalen. Leuk kinderbuffet, maar behoorlijk lauw.
Voor een maandagavond vond ik het druk. Doordat iedereen steeds loopt eet je erg onrustig. Maar met kleine kinderen is het juist fijn dat ze steeds even kunnen lopen.
De flensjes, met allerlei lekkers, vielen erg in de smaak bij de kids.
En wat een goede service bij de ballenbak. Er zat continu personeel, die super goed oplette.
Moenik . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Persoonlijke rondleiding bij aankomst en fantastische uitleg. Eten zeer gevarieerd, vers en heerlijk. Zeker aan te raden aan iedereen.
Noemewv . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
De ontvangst was heel vriendelijk. Mijn dochter en ik zijn glutenvrij. We werden speciaal rondgeleid en verleden wat wel en niet glutenvrij Was. Ook werden we geholpen als We het niet meer wisten. Er werd voor ons een speciaal glutenvrij dessert gemaakt. Alles was heerlijk. Een echte aanrader.
Samantha D. Gastronoom (38 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Met de familie hier gaan eten i.v.m. een verjaardag. De zaak is leuk aangekleed met het plafond vol lampjes, heel grappig. Voor het eten heel veel verschillende keuze en voor iedereen wel iets lekkers er tussen. Het zag er allemaal netjes en verzorgd uit. Tot de koffie en thee aan toe. De bediening was ook vriendelijk, en er was ook een kinderspeelhoek aanwezig. Alleen de toiletten konden wat schoner.
Josefien B. Gastronoom (21 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Wat een leuk idee! allemaal verschillende keukens waar je langsloopt en eten kan kiezen.
Voor elke keuken geldt; dit is niet het beste eten wat er is, dus wil je de beste sushi, moet je echt naar en suhirestaurant en perfect italiaans eten naar een italiaan. Het eten is voor dit type restaurant goed, zoals je het mag verwachten. Alles ziet er ook hygiënisch uit en vers.
Dit restaurant is heel erg leuk om met kinderen naartoe te gaan!
vond het personeel erg vriendelijk en behulpzaam!
Reena J. Gastronoom (24 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
We zijn hier al meerdere keren geweest en het is altijd wel geslaagd. Het restaurant is erg groot. Het restaurant heeft een "all you can eat" concept en heeft gerechten uit verschillende soorten keukens. Zo heb je sushi, een saladebar, pasta en pizza, je kunt verschillende soorten vis en vlees laten bakken, er is een wok en een uitgebreide toetjesbuffet. Een aantal gerechten worden op aanvraag gemaakt, zoals pasta, pizza, diverse soorten gegrilde vis en vlees. Andere gerechten staan in bakken en kun je zelf opscheppen. Er is dus heel veel keuze!

Wij waren er op een maandag en het was iets rustiger dan de keren ervoor. Dat was wel prettig, want dat zorgde ervoor dat je niet heel erg lang hoefde te wachten op de gerechten. April staat in het teken van de Indische keuken. Dit betekent dat er verschillende Indische gerechten extra op het menu stonden, waaronder rendang, nasi en verschillende soorten groentegerechten.

Het eten was goed. De sushi was vers, de saladebar had een ruime keuze. Het vlees (ik had lamsrack) was wat minder van smaak (geen extra kruiden toegevoegd). De vis was wel goed gekruid. Mijn favoriet van het toetjesbuffet was de cheesecake!

Het personeel was erg vriendelijk. Zo vroegen verschillende personeelsleden of alles naar wens was en werd de tafel regelmatig netjes afgeruimd.

Voor een "all you can eat" restaurant is dit wel één van de betere restaurants. Voor ieder wat wils. Het is alleen wat minder gezellig, als iedereen op verschillende momenten van tafel gaat om wat eten te halen, maar dat hou je toch met dit soort restaurants.
Ivo W. Gastronoom (38 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Ruime keus aan diverse gerechten die ook goed smaakten.
Ook dit is weer een restaurant met een All You Can Eat concept.
Van alles had ik wat geprobeerd en de kwaliteit van het eten was zeer goed.
Vooral de Teppan Yaki plaat, de vishoek en de desserthoek zijn aanraders.
Decor was goed, alleen de ruimte aan tafel naast elkaar was erg klein,
hierdoor zat je op een kluitje.
Verder was de parkeerplaats om je auto te parkeren erg snel vol.
Moest mijn auto iets voorbij het restaurant parkeren.
Desondanks een leuke avond gehad.
Nourna1 . Bourgondiër (3 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Het eten was lekker en gevarieerd, maar ik vond het een beetje massaal. Het was erg druk, we zijn op een vrijdag geweest.
Burcu F. Gastronoom (24 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Je hebt een ruime keus aan diverse gerechten. We moesten alleen lang wachten in de rij voor de wokgerechten en jammer genoeg had je geen teriyaki saus.
Smikkelmaar . Fijnproever (5 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Tja, ......je kunt hier van alles eten maar ik vind de kwaliteit gemiddeld en ook wisselend. De formule is leuk, je kunt zeer divers eten voor zeker niet teveel geld. Als je jarig bent eet je gratis. Jammer vind ik wel dat als je voor je tafelgenoten eten wil bestellen ter bereiding je het niet mee krijgt omdat de personen in kwestie het zelf moeten bestellen. De hoeveelheid van uitgifte is bij sommige gerechten wat summier, als voorbeeld de gamba's, deze gaan per 2 en daar sta je soms best lang op te wachten, per 4 a 5 zou hier wat logischer zijn. Connectie met personeel is er nauwelijks, hooguit bij binnenkomst wanneer je direct dient af te rekenen. Heeft natuurlijk met de formule te maken. Een regulier restaurant heeft daarom mijn voorkeur.
Larisa V. Gastronoom (11 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Eten was prima, veel keuze. Wij voelden ons wel erg opgefokt door de tijdsdruk en de gezelligheid van het samen uiteten gaan is er niet omdat je telkens van tafel gaat om je eten te halen, soms duurt dat ook aardig lang door de rijen die er staan. Kinderen kunnen zich prima vermaken hier met koekjes bakken en lekker spelen
Obmarlin . Gastronoom (26 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Het keuken gedeelte waar alles wordt bereid ziet er prima uit. Het eetgedeelte daarentegen vind ik erg kaal ogen. Niks op tafel plus er wordt weinig afgeruimd. Eten smaakt wel erg lekker en als je de bediening aanspreekt willen ze erg graag helpen.
A P. Fijnproever (7 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Prijs-kwaliteitsverhouding is prima. Niet alle hapjes waren even goed, maar dat valt ook niet te verwachten van een buffetrestaurant. De inrichting is stijlvol en de sfeer is intiem ondanks de grote ruimte. De service is efficiënt maar erg onpersoonlijk.