Restaurant Vandaag Amsterdam

Europaboulevard 1 1079 PC Amsterdam Nederland Kaart
31-206618008

Over restaurant Restaurant Vandaag Amsterdam

Proef Vandaag!

Onbeperkt genieten van zeven wereldkeukens, kon je hier de hele dag maar blijven. Je betaalt voor de tijd die je hier doorbrengt, dus een goede reden om juist die onbekende gerechten eens te proberen. Ook voor kinderen is dit een leuk uitje. Ze vermaken zich prima in de Kidscorner met ballenbak en toezicht. Het verlaagde kinderbuffet is zelfs voor slechte eters een feestje. Voor zakelijke bijeenkomsten kun je gebruik maken van de speciale meeting rooms.

Meer informatie over restaurant Restaurant Vandaag Amsterdam

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

Voordelig
Erg kort
Edmondt W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Onlangs in Vandaag op een vrijdag gegeten. We kwamen tegen zes uur aan, en op correcte wijze ontvangen. hadden we gelijk al zin om te gaan eten. Gastvrouw Corina begeleidde ons op een hele vriendelijke manier. Welkom en een prettige toelichting gekregen en ons naar onze tafel gebracht. Corina was tussendoor ook nog langsgelopen om te vragen of alles naar wens was. Toppie. En bij het afrekenen handelde ze alles op een hele vriendelijke manier af.
De buffetten waren vers, en heel divers.
Een ding: die ijs scoops kan niet zo. Klein prutsbakje waariedereen aan zit, vooral kinderen. Moet echt iets anders op verzonnen worden.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Met een gezelschap van twintig gegeten. Even wennen, het concept, het ziet er prachtig uit, het open buffet met keuze uit van alles wat je maar kunt bedenken. Ik heb een vers bereide pasta genomen, met wat zelf bij elkaar gezochte anti-pasta. De pasta was prima, de anti-pasta oké. Daarna nog een kippendij (redelijk) en wat patat met appelmoes. Toetje: zoetigheden, vind ik normaliter heerlijk, maar veelal m.i. uit de diepvries. Uiteraard af en toe beetje doorschuiven en over elkaar heen klimmen als je tussendoor weer iets wilde halen, hierdoor wisselden we automatisch van plaats en dat was leuk. Kwaliteit eten voldoende, geschikt voor grote diverse groep waarbij veel keuze handig is.
Martine R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Afgelopen week gegeten bij restaurant Vandaag Amsterdam.
Keurige ontvangst, prettige entourage, fraai restaurant.
Het eten wordt goed gepresenteerd en is kwalitatief ook goed.
De verschillende barren zijn compleet qua drank en zelf service prove.
De kinderen hebben zich vermaakt in de ballenbak en bij de koekjeskeuken.
Een prima restaurant om met de familie naar toe te gaan, om iets te vieren.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Met z'n zevenen bij Vandaag gegeten. Getrakteerd door mijn nichtje die jarig was,zij hoefde niet te betalen,ontvangst prima,gastvrouw vriendelijk,feliciteerde de jarige,wees ons de tafel en wenste ons een fijne avond! Drank volop aanwezig,zelf je biertje tappen,ik dronk zelf chardonnay,goed gekoeld en zeer smakelijk. Voorgerechten prima,verschillende lekkere warme hapjes. Sushi,sashimi,oesters,garnalen,haring en gerookte zalm allemaal goede kwaliteit!Tafelgenoten waren zeer te spreken over de wokgerechten.Heb mijzelf tegoed gedaan aan gamba's van de plancha ,niets op aan te merken! Heb ribeye gegeten,op verzoek rare en dat was hij ook en mals,lekkere lamsrack en hertenbiefstuk.Vooral de kok achter de grill sprong eruit door zijn vrolijkheid en ik kan niets aanmerken op zijn kookkunst,ook de pepersaus top!
Daarna nog een paar lekkere stukjes kaas en een paar bolletjes ijs en toen waren de drie uur wel om! Tafel werd regelmatig leeggehaald,ook de tafels om ons heen. Ik werk ruim dertig jaar in de horeca dus geef mijn ogen altijd goed de kost!
Het restaurant is sfeervol,het publiek gemeleerd,wat ik een goed teken vind. Ik ging eigenlijk met gemengde gevoelens naar dit restaurant gezien de all you can eat formule maar dit was totaal ongegrond.
Ik kan het iedereen aanbevelen!
Rob van Eijk
Nicoline P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Bij binnenkomst werd alles goed uitgelegd, er liep iemand mee naar de tafel.
Het eten was heerlijk en echt vers!
Ook de bereiding was heel goed de kok's wisten waar ze mee bezig waren ook al was het wel wat druk.
Bij het toetje werd er ook voor me gezongen door de medewerkers! Echt super leuk! ( ik was jarig)
Het personeel was heel klantvriendelijk ook terwijl ze aan het Opruimen waren deden ze dat rustig en zonder de gasten te storen.
Ik wil ook nog een paar namen noemen waardoor ons bezoek echt super was : Abdel, Nadesh, Naima en Jonas.
Echt een super leuk en gastvrij restaurant, zeker een aanrader om een keer langs te gaan!
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Vandaag gegeten bij Vandaag. Groot, ruim en sfeervol restaurant. Het eten is veelzijdig: een buffet met 'n wereldkeuken. Drankjes en nagerechten zijn twee uur lang geheel inbegrepen voor 29,95 Euro.
Jeremiah B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Bij binnenkomst werden we heel onvriendelijk ontvangen.
De gastvrouw had een vreselijke attitude en een arrogante houding. Ze was totaal niet klantvriendelijk. Ook was het restaurant erg rommelig. Er lag van alles en nog wat op de vloer wat eten betreft. Het personeel was erg laat met het debrasseren van de vuile borden. Ze schonken totaal geen aandacht aan ons. We waren overigens met een hele grote groep van 12 man. We moesten het personeel telkens zelf bijeenroepen om onze vuile borden op te ruimen. Het eten was buitengewoon zonder te overdrijven bagger. Het werd niet goed klaargemaakt. De sauzen voor de wokschotels waren erg waterig of te zout. Het vlees op de grill werd niet goed klaargemaakt en hetzelfde geld voor de vis. We hebben onze borden een aantal keren laten staan doordat het gewoon niet te vreten viel. De koks deden totaal niet hun best. De grillmasters deden hun werk onzorgvuldig, slordig en te gehaast, waardoor ze fouten begonnen te maken. Rondom alle bijgerechten was het erg slordig. Er lag heel veel troep langs de bijgerechten en er lag van alles en nog wat in die gerechten dat van andere gerechten afkomstig was. Verder werd het ijs voor de dranken niet bijgevuld. Ook werd er om 21:00 uur al opgeruimd, waardoor er minder gerechten waren en niks meer werd bijgevuld. De koks waren ook totaal niet meer gefocused, waardoor me eetlust al snel weer verdwenen was.
Ik moet zeggen dat ik heel diep teleurgesteld ben in Restaurant Vandaag Amsterdam. In de locatie te Utrecht is het eten geweldig, erg vriendelijk personeel, goede koks, het is er altijd netjes, alles lig op voorraad en word op tijd bijgevuld en het assortiment wat toetjes betreft is veel breder en aangenamer. Tot slot wil ik zeggen dat ik mijn poot en mijn lijf niet meer zet en niet meer breng in deze baggertent. Ik raad daarom iedereen aan om 'Restaurant Vandaag Amsterdam Rai' over te slaan en naar de locatie te Utrecht gaan.
Pieter T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Alweer twee keer gegeten in dit restaurant en beide keren was het een feest. Het is erg leuk om ongegeneerd rare combinaties te kunnen eten zoals lasagna met sushi of gegrild vlees met vissalade, ook de chocoladefontein is iedere keer een feest zeker voor kinderen. Knusse intieme gezelligheid vind je hier niet echt, het blijft een concept waar massa's mensen op af komen. Maar pret neleef je zeker.
Chloe B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
restaurant vandaag is een all you can eat restaurant maar je moet jezelf bedienen. er zijn verschillende wereldkeukens en een heerlijk toetjes buffet.voor de kinderen is het ook super geregeld die kunnen koekjes bakken met een medewerker of in de ballenbak waar ook een medewerker zit.het vlees is erg lekker en ossehaas is ook echt ossehaas (dus geen biefstuk wat vaak wel zo is ) en word in de open keuken voor je bereid .(alle afdelingen zijn open keukens) de carpacciotjes mogen wel wat meer zijn want dat zijn 2 plakjes en vaak helemaal leeg. ze mogen wel wat vaker de lege borden ophalen want de laaste keer hebben we ze maar op een ander tafeltje gezet anders konden we niet eens meer eten.
Rania S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Voor het eerst bij Vandaag gegeten.. Nou de chocolade fontein was voor die 40 euro het hoogtepunt. De mooie fotos die je op de website ziet van allerlei smoothies enzo was ver te zoeken. Pizza was enorm taai en lauw. Het enige wat er een beetje oké uit zag was de wok die voor je neus klaar gemaakt werd.. Bij mijn 2e ronde smaakte het alsof er iets van spiritus ofzo door de saus zat. Bami zat geen smaak aan en je hoeft niet eens te kauwen erop, bij het dicht doen van je mond werd al het eten al voldoende geplet om direct door te kunnen slikken. Zo zacht was het. Vlees heb ik niet eens uitgeprobeerd omdat al het andere zo teleurstellend was dus daar kan ik niet over oordelen. Ikzelf en een andere gast hadden het er over met 1 van de koks, die toe gaf dat er door recent aangebrachte veranderingen het eten en de keuze hierin inderdaad sterk achteruit was gegaan.. Nooit meer dus voor mij. En ik ben iemand die ook dolblij kan zijn met een góede pasta van 5 euro maar dit was gewoon vreselijk. Service was verder vriendelijk en inrichting was ook goed. Leuk speelgedeelte voor kinderen.
Sinar .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Samen met mijn moeder en zus ben ik gaan eten bij restaurant vandaag. We zijn er wel vaker geweest en elke keer vertrekken we met een glimlach en een overvolle maag. Alleen gisteren vertrok ik met alleen een overvolle maag.
Bij het grillen van vlees heeft de chef me overgeslagen en 2 mannen voor me gelaten. Ik zei er niets van en zorgde dat ik meerdere malen oogcontact met hem had zodat hij me dit keer wel zag. Toen er een man naast me ging staan en de chef me bijna weer wou overslaan zei ik er wat van. Hij zei dat hij me niet zag.
Ik vond de hele situatie maar gênant, want ik moest de man naast me onderbreken toen hij zijn bestelling deed en ik hou niet van aandacht trekken.
Restaurant Vandaag moet de rijen beter uitlijnen om dit soort situaties te voorkomen.
Hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
We werden bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, werden meteen doorverwezen naar een tafel naast het raam. Het was mijn eerste keer bij Restaurant Vandaag en alles werd mij meteen goed uitgelegd. Vriendelijke personeel, alleen lastig om mijn auto te parkeren.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Met een groep bestaande uit twaalf collega's gegeten bij Vandaag. En omdat het natuurlijk primair om de gezelligheid ging, kozen we voor de drie uur onbeperkt eten en drinken. Bij binnenkomst reken je meteen af en op het bonnetje staat de eindtijd vermeld. Vandaag is groots opgezet en de inrichting oogt modern. De clientèle is een echte afspiegeling van de Amsterdamse bevolking en dus ook veel vrolijk rondhuppelende kindertjes. De service bestaat uit de dame achter de kassa, de koks die de verse gerechten voor je neus bereiden, en de dames en heren die de lege glazen en bordjes na elke gang weghalen. Dat laatste gaat vrij soepeltjes waardoor je het bijna niet in de gaten hebt. Het eten is natuurlijk heel divers: een soepje, sushi en sashimi, een à la minute gebakken bieflapje of een vers Aziatisch wokgerecht met groenten en garnalen, kip op diverse manieren bereid, Hollandse asperges met een gekookt eitje of witlof met ham en kaas, gebakken aardappelen, aardappelgratin of gebakken frites, charcuterie en kaas, fruit, gebak, ijs, twee chocoladefontijnen etc. etc. Wat drank betreft kan men kiezen uit wijn (rood, wit en rosé van één merk), een zelf getapt biertje, fris, koffie en thee, en tegen meerprijs een cocktail naar keuze. Voor elk wat wils dunkt me. Het eten is redelijk tot goed te noemen met een voorkeur voor de ter plekke bereide gerechten. Producten die onder een warmhoudlamp liggen kunnen nogal snel uit- en indrogen en dat is toch minder. Je gaat naar Vandaag voor de diversiteit. Als je sushi of sashimi wil eten bijv. kun je toch echt veel beter naar een Japans restaurant gaan. Maar drie uur lang all-inclusive voor 35 euro is natuurlijk niet gauw een rib uit je lijf.
Vanessa B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Gezellige sfeer en al het eten is erg lekker en vers. Zeker een aanrader! Bediening is lekker vlot en een zeer uiteenlopende keuze van verschillende gerechten.
Burcu F.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
We zijn hier gekomen met mijn verjaardag. Dus ik mocht gratis genieten van alle diverse gerechten. Verder zag het er goed en netjes uit.
Sebastiaan1981 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Het eten was weer prima. Divers en lekker. De laatste keer dat wij hier kwamen was al weer 2 jaar geleden. Helaas vonden wij de kinderfaciliteiten (binnenspeeltuin) zeer achteruit gegaan qua kwaliteit. Vol getekende muren met pen, oogde niet schoon en onverzorgd. Ook was er geen personeel meer aanwezig om de kids in de gaten te houden. Dit zag je duidelijk terug. De toiletten waren ook vies en geen wc papier meer. Jammer want het concept is leuk.
Benedicta S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Ik had gister gegegeten in restaurant vandaag. Er waren 2 medewerkers die helemaal fantastisch waren. De ene heette Charlie en van de ander ben ik helaas de naam vergeten maar dat was ook een kale man licht getint. Ze zorgden voor een hele leuke sfeer en waren heel gezellig. Daarnaast was het eten ook lekker. Veel diversiteit en keuzes. Kortom : het was een top Restaurant !
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Dit all you can eat restaurant boort een iets hoger segment aan. Denk aan oesters, sashimi van tonijn, lamsrack, goede wijn. Voor wie goed selecteert is het hier prima toeven. Ook aan kinderen is gedacht.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Met een groot gezelschap wezen eten bij Vandaag. Goede parkeergelegenheid om de hoek. Personeel maakt een verveelde/ongeinteresseerde indruk wat jammer is want het eten is ok. Niet heel goed (sliptong veelste lang gebakken) maar ook niet slecht. Sushi en sashimi zijn wel uitstekend. Prijs kwaliteit is ok. Je kan er heel veel eten in de tijd die je reserveert. Ik zou het 'restaurant' vooral aanraden voor families en/of grotere groepen mensen. Ik zou er nooit alleen eten mijn mijn vrouw, daarvoor vind ik het te duur en te luidruchtig.
Lianne G.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Wat een top restaurant, we hebben heerlijk gegeten en ons prima vermaakt. Milan van 8 heeft ook goed gegeten en leuk gespeeld. Ook onze complimenten voor het personeel! Zeker een aanrader!