Over het restaurant Restaurant van Speijk

Heerlijke plek aan zee

Geniet van een adembenemend uitzicht op de Noordzee. Zomers op het terras en in de winter behaaglijk bij de open haard. De bediening is spontaan, vriendelijk en erg gastvrij. Ze hebben een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils: vlees, vis en vega. Echt een genot.

Meer informatie over restaurant Restaurant van Speijk

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant van Speijk

Jeffrey N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zee vriendelijke ontvangst, wat autopech onderweg werd leuk op gereageerd over de telefoon. Aanpassing van het menu was op verzoek mogelijk. Zeer vlotte bediening, kwam zelfs gedag zeggen bij einde van haar dienst. Al met al een fijn restaurant, zeker aan te bevelen.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Uitstekend personeel, prima eten, goede prijs kwaliteit verhouding
Sander Pzn C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker gezeten met lekker eten. Even gedacht dat het personeel wat gehaast was met drankjes maar kwam mooi tot rust. Mooie seizoenskaart en prettig vertoeven. Lekker
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Op 25-10-2017 heerlijk gegeten bij Van Speijk, Fantastiche bediening!!!
Wij komen hier zeker terug.
Fam. Reerink
Gerry de Jong D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Tegenvallende high tea.
Op 8 oktober 2017 op een drukke zondag hier een high tea met een groep gehad. Pas na driekwartier kregen we iets aangeboden, terwijl wij wel gereserveerd hadden. De high tea viel ook erg tegen. Een warm gerecht, twee stukjes stokbrood met tonijnsalade en iets anders ondefinieerbaar. De rest bonbons met condens erop omdat ze te lang in de koeling gestaan hadden. En een smoesje. Dat was alles. Geen macarons of scones zoals in de menukaart staan.
g S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
de bediening was goed en vriendelijk ,het eten lekker.
wij hebben genoten,groet
Momotaz D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Op 18 september een geweldige avond bij van speijk gehad. Heerlijk gegeten en vanwege verjaardag een super leuke verrassing van het team gekregen. Daarnaast was het eten zo goed dat ik er tijdens mijn verblijf vaker ben gaan eten..... top restaurant!
Gary W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening en leuke verassing voor als je jarig bent. Top restaurant en locatie!
S B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
wij hebben dinsdagavond weer fantastisch lekker gezeten en gegeten bij jullie! Ik vertelde aan de serveerster dat wij bijna iedere keer met onze verjaardagen bij jullie eten, omdat t altijd top is en dit keer was het mijn verjaardag (27-08) dat had de serveerster heel lief onthouden, want ik kreeg een verrassing bij t dessert, heel erg leuk! Groetjes van altijd zeer tevreden gasten :-)
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke bediening, prima ambiance
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijke gerechten, zeer vriendelijk personeel, een brede glimlach op ieders gezicht!
Iedereen heeft het verjaardagsdiner van mijn partner door de vriendelijke en attente benadering voor ons beiden tot een onvergetelijke gebeurtenis gemaakt!!
Uw restaurant zullen wij zeker in onze familie- en vriendenkring warm aanbevelen!
Alie B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben lekker gezeten en gegeten
Birgit H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker. gegeten, heerlijke avond gehad, mooi en hip restaurant!
David Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Leuk ingericht met een goede bediening. Zaten heel fijn op het terras. Het eten was prima, niet speciaal goed.
T V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Vanmiddag eerst gebeld met de vraag of de reservering naar het buitenterras gezet kan worden . In principe wordt dit niet gedaan. Later naar het terras gegaan om wat te drinken
Er komt een groepje aan wat vraagt om een reservering op het terras. Dit wordt toegestaan. Even later komt er een bekende die vraagt om een reservering voor vanavond.. Serveester zegt dat ze het eigelijk niet mag doen maar dat ze toch wel een tafel zal reserveren.
Wanneer ik haar hier op aanspreek volgt een niet kloppene uitleg.
Jammer.... voor de rest een mooie locatie.
Naomi L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Top restaurant op top lokatie!
H. V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
prima avond
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Fantastisch restaurant met fantastische bediening. Heerlijk, gezellig en ongedwongen gegeten. Dit is een echte aanrader!
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuk interieur, gezellig en eigentijds ingericht. Uitzicht op zee, ook vanuit de verhoogde nisjes waar je aan rondzitjes gezellig kunt zitten. Bediening is erg vriendelijk en oplettend. Heerlijke vis en vleesgerechten gegeten. O.a aspergesoep, rivierkreeft, pittige gamba's (superlekker), vis van de dag (zeebaars) en lamsrack. Ook de salade van Speijk is een aanrader. Aanrader!!
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Goede sfeer, lekker eten, vriendelijke bediening. Een aanrader.