Over het restaurant Restaurant van Speijk

Heerlijke plek aan zee

Geniet van een adembenemend uitzicht op de Noordzee. Zomers op het terras en in de winter behaaglijk bij de open haard. De bediening is spontaan, vriendelijk en erg gastvrij. Ze hebben een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils: vlees, vis en vega. Echt een genot.

Meer informatie over restaurant Restaurant van Speijk

9,1
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Fantastisch restaurant met fantastische bediening. Heerlijk, gezellig en ongedwongen gegeten. Dit is een echte aanrader!
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuk interieur, gezellig en eigentijds ingericht. Uitzicht op zee, ook vanuit de verhoogde nisjes waar je aan rondzitjes gezellig kunt zitten. Bediening is erg vriendelijk en oplettend. Heerlijke vis en vleesgerechten gegeten. O.a aspergesoep, rivierkreeft, pittige gamba's (superlekker), vis van de dag (zeebaars) en lamsrack. Ook de salade van Speijk is een aanrader. Aanrader!!
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Goede sfeer, lekker eten, vriendelijke bediening. Een aanrader.
anjareinder 1.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Absoluut weer voor herhaling vatbaar. Blijft lekker. Keuze genoeg
anjareinder 1.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
heerlijk gegeten, alle 4 een ander gerecht en allemaal tevreden. zowel de (dag)vis, heek, als de
spareribs, de biefstuksalade en de sate waren zeer smakelijk. Gezellige bediening.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
prima eten in een fijne ambiance met zeer goede en attente bediening
Björn D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
fijne ambiance (prachtige inrichting!), gevarieerde kaart, meer dan lekker gegeten en zeer vriendelijk en bekwaam personeel. Hier komen we vast nog een keer terug!
Jeffrey N.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige ambiance, mooie inrichting, lekkere zitplekken en goed op temperatuur. De bediening was perfect, snelle bediening, je drankjes worden continu in de gaten gehouden en zelfs de snelheid tussen de gangen is af te spreken met de bediening. Perfect, bedankt voor de goede verzorging.
Toos D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Super gezellig restaurant ( helaas meisje van de bediening bijna klaar met haar werk en had er duidelijk géén zin meer in ) , wordt wel tijd voor nettere menukaarten !
Echt geef het door aan de kok : Super biefstuk en dan met die lekkere rode wijnjus en groentes . SUBLIEM!!
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Hier gegeten op eerste kerstdag met 6 personen. De locatie is geweldig. Aan het strand en leuk ingericht. Over het eten waren we ook te spreken! We hadden gekozen voor het kerstmenu en deze viel bij iedereen in de smaak. De bediening was de hele avond professioneel. Ze waren vriendelijk en oplettend.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Voor de Fjoertoer gegeten bij dit mooie restaurant. Prachtig uitzicht en leuke gerechten. Opvallend was de bediening die zo vriendelijk was en zelfs vroeg of de hond brokjes wou. Op en top gastvrij. De salades waren heerlijk. Ook werd er rekening gehouden met de tijd. 10 punten voor jullie!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Driemaal in een midweekje Egmond aan Zee bij Van Speijk gegeten. Wat een tof en vriendelijk personeel die de bezoeker wil laten genieten. Allerheerlijks gegeten. Op je wenken en naar je wens wordt geserveerd. Klasse! Een mooi menukaart dat je uitnodigt om nog een paar dagen te blijven en bij Van Speijk te gaan eten. We komen terug!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Donderdag hier gegeten, ondanks dat het slecht weer was was het toch aardig druk.
Vriendelijk personeel en goed eten. Een adresje om te onthouden!
Noud B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gelukkig gereserveerd want dit is wel de mooiste zaak van Egmond, prachtig uitzicht op zee en een fantastisch restaurant, in de serre hebben we een heerlijke avond gehad met super vriendelijk en leuk personeel, eten was top, we troffen het, net een nieuwe kaart met wild en een butchers keuze, een grote entrecote perfect gegrild en met verse friet, heerlijk. Mijn partner nam de hertenbiefstuk en was aangenaam verrast door de heerlijke saus en de mooie biefstuk. Ondanks dat het er erg druk was kregen we veel aandacht en hing er een bijzonder prettige sfeer, top!
John S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Mooie zaak op top locatie. Bediening is slecht, verschillende keren de bestelde drankjes niet gekregen, je weet ook niet of die dan wel op de rekening gezet zijn! 2 uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Slechte verlichting, te donker....je kan niet zien wat er op je bord ligt. De eigenaar loopt vaak door de zaak met zijn herdershond achter hem aan...bizar! Eten is goed, wel aan de prijs.
Hugo J.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Zo'n avond als vandaag op het heerlijke terras van Van Speijk is bijna niet te beschrijven. Heerlijk weer, goed gezelschap, in de ondergaande zon, uitstekende bediening en lekker eten. Een goed klaargemaakte Van Speijk salade. Wat wil de mens nog meer. Nou dat ik hier vaker ga eten.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Gisteravond in van Speijk gegeten. Voorgerecht garnalen met paling. Drie schuitjes garnalen met een staartje paling. Zowel mijn man en ik hadden drie keer de staartjes van de paling. Wat doen ze dan met de rest? Toch even EUR 25,-- Dan het hoofdgerecht mijn man zeebaars, ik kabeljauw. Stukje van 10x10 cm. en een kwart aardappel met wat boontjes. Totale rekening EUR 90,--
Achteraf gezien beter een snackbar in kunnen lopen voor een bak kibbeling.
Is de moeheid toegeslagen aan het eind van het seizoen? Denk dan aan uw clienten die geen toerist zijn en ook van de winter Egmond bezoeken. Voor ons niet meer bij van Speijk.
EdenSus .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Nog steeds (voor ons) het beste terras van Nederland. Eten kwalitatief van uitstekende kwaliteit; geen haute cuisine, maar degelijke gerechten en als aanvulling perfecte bites voor bij de borrel. De zelfgemaakte piccalilly als begeleiding bij de tapas plank is in een woord geweldig. Bediening is altijd uiterst attent en alles kan. Prijskwaliteit is dik in orde en ook de wijnen zijn met precisie geselecteerd. Aantal toiletgroepen zou o.i. wat uitgebreid kunnen worden, omdat bij mooi weer en daardoor " volle bak " wachten niet uitgesloten is.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
we hebben op een mooie zomerse avond gegeten tijdens de avondmarkt. het was heel erg druk en we hadden mazzel met een tafeltje. het duurde wel iets langer voordat de gerechten op tafel kwamen, maar de ambiance en het weer maakte dat helemaal goed. vooraf zeer smakelijke gamba's en als hoofd de vis van de dag (zeewolf). de bediening was jong, maar goed op elkaar ingespeeld en zeer correct. een hele leuke avond gehad.
Thijs A.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gisterenavond wederom heerlijk bij van Speijk op het terras gedineerd! Wij begonnen met de Grand Entree vooraf: porties enigszins aan de ruime kant, maar leuke presentatie en lekkere hapjes. Vervolgens gingen wij voor de 'Van Speijk Salade', rijkelijk gevuld met vis, en de Tournedos; perfect medium rare gebakken. Daarbij dronken wij een mooie Spaanse witte wijn en de Zuid-Afrikaanse Pinotage. Complimenten naar zowel de bediening als de eigenaar voor de zeer vriendelijke en scherpe service. Wij gaan hier nog vaak terugkomen!