Over het restaurant Restaurant van Speijk

Heerlijke plek aan zee

Geniet van een adembenemend uitzicht op de Noordzee. Zomers op het terras en in de winter behaaglijk bij de open haard. De bediening is spontaan, vriendelijk en erg gastvrij. Ze hebben een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils: vlees, vis en vega. Echt een genot.

Meer informatie over restaurant Restaurant van Speijk

Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant van Speijk

Gary W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening en leuke verassing voor als je jarig bent. Top restaurant en locatie!
S B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
wij hebben dinsdagavond weer fantastisch lekker gezeten en gegeten bij jullie! Ik vertelde aan de serveerster dat wij bijna iedere keer met onze verjaardagen bij jullie eten, omdat t altijd top is en dit keer was het mijn verjaardag (27-08) dat had de serveerster heel lief onthouden, want ik kreeg een verrassing bij t dessert, heel erg leuk! Groetjes van altijd zeer tevreden gasten :-)
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke bediening, prima ambiance
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijke gerechten, zeer vriendelijk personeel, een brede glimlach op ieders gezicht!
Iedereen heeft het verjaardagsdiner van mijn partner door de vriendelijke en attente benadering voor ons beiden tot een onvergetelijke gebeurtenis gemaakt!!
Uw restaurant zullen wij zeker in onze familie- en vriendenkring warm aanbevelen!
Alie B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben lekker gezeten en gegeten
Birgit H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker. gegeten, heerlijke avond gehad, mooi en hip restaurant!
David Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Leuk ingericht met een goede bediening. Zaten heel fijn op het terras. Het eten was prima, niet speciaal goed.
T V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Vanmiddag eerst gebeld met de vraag of de reservering naar het buitenterras gezet kan worden . In principe wordt dit niet gedaan. Later naar het terras gegaan om wat te drinken
Er komt een groepje aan wat vraagt om een reservering op het terras. Dit wordt toegestaan. Even later komt er een bekende die vraagt om een reservering voor vanavond.. Serveester zegt dat ze het eigelijk niet mag doen maar dat ze toch wel een tafel zal reserveren.
Wanneer ik haar hier op aanspreek volgt een niet kloppene uitleg.
Jammer.... voor de rest een mooie locatie.
Naomi L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Top restaurant op top lokatie!
H. V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
prima avond
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Fantastisch restaurant met fantastische bediening. Heerlijk, gezellig en ongedwongen gegeten. Dit is een echte aanrader!
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuk interieur, gezellig en eigentijds ingericht. Uitzicht op zee, ook vanuit de verhoogde nisjes waar je aan rondzitjes gezellig kunt zitten. Bediening is erg vriendelijk en oplettend. Heerlijke vis en vleesgerechten gegeten. O.a aspergesoep, rivierkreeft, pittige gamba's (superlekker), vis van de dag (zeebaars) en lamsrack. Ook de salade van Speijk is een aanrader. Aanrader!!
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Goede sfeer, lekker eten, vriendelijke bediening. Een aanrader.
anjareinder 1.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Absoluut weer voor herhaling vatbaar. Blijft lekker. Keuze genoeg
anjareinder 1.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
heerlijk gegeten, alle 4 een ander gerecht en allemaal tevreden. zowel de (dag)vis, heek, als de
spareribs, de biefstuksalade en de sate waren zeer smakelijk. Gezellige bediening.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
prima eten in een fijne ambiance met zeer goede en attente bediening
Björn D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
fijne ambiance (prachtige inrichting!), gevarieerde kaart, meer dan lekker gegeten en zeer vriendelijk en bekwaam personeel. Hier komen we vast nog een keer terug!
Jeffrey N.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige ambiance, mooie inrichting, lekkere zitplekken en goed op temperatuur. De bediening was perfect, snelle bediening, je drankjes worden continu in de gaten gehouden en zelfs de snelheid tussen de gangen is af te spreken met de bediening. Perfect, bedankt voor de goede verzorging.
Toos D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Super gezellig restaurant ( helaas meisje van de bediening bijna klaar met haar werk en had er duidelijk géén zin meer in ) , wordt wel tijd voor nettere menukaarten !
Echt geef het door aan de kok : Super biefstuk en dan met die lekkere rode wijnjus en groentes . SUBLIEM!!
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Hier gegeten op eerste kerstdag met 6 personen. De locatie is geweldig. Aan het strand en leuk ingericht. Over het eten waren we ook te spreken! We hadden gekozen voor het kerstmenu en deze viel bij iedereen in de smaak. De bediening was de hele avond professioneel. Ze waren vriendelijk en oplettend.