Over het restaurant Restaurant van Speijk

Heerlijke plek aan zee

Geniet van een adembenemend uitzicht op de Noordzee. Zomers op het terras en in de winter behaaglijk bij de open haard. De bediening is spontaan, vriendelijk en erg gastvrij. Ze hebben een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils: vlees, vis en vega. Echt een genot.

Meer informatie over restaurant Restaurant van Speijk

Jouw recensie over het restaurant Restaurant van Speijk

Nicole F.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Mensen met een lactose-intolerantie kunnen kiezen uit een bord garnalen zonder brood en twee salades van 18eu, waarvan één zonder de geitenkaaskroketten, waardoor je waarschijnlijk alleen maar groente krijgt. De andere, de salade met vis en zeevruchten was heerlijk, supervers en gevuld, jammer dat er toch gewoon lactosehoudend brood op werd geserveerd. Voor veganisten is er geen keuze. Het terras zat niet eens half vol, dus de kok had best wat alternatieven kunnen geven. Qua sfeer, uitzicht is aardig en de plastic plant was afgestoft. Wat mij betreft is dit niet het beste terras van Nederland en zijn er verbeterpunten.
Hannie T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
De kwaliteit van de gerechten is van middelmatige kwaliteit maar de plek maakt alles goed. Vriendelijke en professionele bediening. Heerlijk!
Henny Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Vriendelijke bediening !
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Een prachtige zaak op een meer dan geweldige locatie. Het eten was meer dan voldoende en smaakvol. ‘S morgens gestart met koffie en gebak. Heel lekker en erg goede koffie. Bediening in de ochtend vonden wij beter dan ‘s avonds.
Eugene E.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Zeer vriendelijk en warm welkom. Mooie plaats gekregen, die ik had aangevraagd bij de reservering. Een kleine amuse van het huis gekregen. En toen wij nog met het apparatief bezig waren, kwam het hoofdgerecht al.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Echt super heerlijk gegeten, de bediening ook heel erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader.
Janneke N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk
Ita S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Ondanks een drukke zaterdagavond vlotte vriendelijke bediening voor een redelijk prijs, heerlijk gesmuld van de kaas fondue!
Marielle K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zeer vriendelijke en gastvrije bediening.Mooi uitzicht op zee en lekker eten.
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Toplocatie met lekker eten
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Zo gezellig en lekker gegeten! Personeel zo vriendelijk! Ook met kinderen heel leuk!. Komen zeker nog eens terug!
Eten was heerlijk mooi oopgemaakt en smaakte super!
Raymond D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Was eerste keer maar erg lekker gegeten .
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Geweldig gegeten en zeer goede service.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
was top
Fenna V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
goede sfeer, leuke bediening, accuraat, gezellig.
Lekkere hapjes, goede wijn
leuke ambiance.
rustig genoeg
leny S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het stormde aan zee dus het was druk. we wilden lunchen, moesten vragen om de kaart, dat duurde al een kwartier. We bestelden 3 x(verschillende) soep, een panini en een tomatensap.
na een kwartier kwam er één uiensoep en de tomatensap. Toen na een half uur die soep op was en we vroegen waar de rest bleef moest dat nagevraagd worden. kwam nòg een kwartier later. Onprofessioneel personeel.
geachte bezoeker, u heeft het inderdaad niet getroffen en heeft ons beoordeeld op de dag met de storm, heel druk en héél veel ongeduldige bezoekers, het verbaasd mij dat u onze zaak uitkiest als u het decor een 4 geeft, maar dat terzijde. het is op zo'n dag niet snel goed en er gaan ook wel eens wat dingetjes verkeerd zo ook bij u, excuus hiervoor. wij doen altijd onze uiterste best om het onze gasten naar hun zin te maken en gezien onze prachtige cijfers op IENS zijn we ook goed bezig, jammer dat u het niet heeft getroffen. wij gaan absoluut verder op de ingeslagen weg en hopen dat onze gasten, met dit soort dagen, ook wat respect kunnen opbrengen voor onze medewerkers, wij willen tenslotte blije gasten.
Noud B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Met de kerstdagen weer eens in Egmond aan zee geweest en genoten van een heerlijk kerstdiner, wat een mooie zaak en goed personeel, daarbij hebben we heerlijk gegeten en een prachtige kerst gehad, complimenten! En bedankt
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlyke avond gehad bediening perfect eten perfect kortom wy komen terug.
E. H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
1e kerstdag met het gezin gegeten. Waren afgegaan op de goede recensies. Helaas was de hele ervaring erg teleurstellend. Het duurde erg lang voordat we te eten kregen en dat eten viel nog zwaar tegen ook. Het duurde bijna een uur voordat we onze voorgerechten kregen na nog een uur moesten we vragen om de volgende gang. Andere gasten zagen we komen en weer vertrekken, terwijl die ook het kerstmenu hadden gekozen.
De langoustines waren lekker maar aan het stukje tonijn? zat totaal geen smaak. De kerriecappuccino was matig met klontjes bindmiddel. De gebakken zeewolf was aan de kleine kant maar ok. Het aardappel bijgerecht was uigedroogt en de groene asperges draderig. Het zoete toetje was een allegaartje van smaken. Vanwege het lange wachten kregen we van het huis 2 koffie en 2 ijsthee. We moesten bij het afrekenen de bediening hier nog wel op attenderen want het stond gewoon op de bon.
Bedankt voor uw mail en recensie, helaas heeft u het niet naar uw zin gehad en dit hadden we graag anders gezien. Met deze dagen staan wij altijd op "scherp" en zetten onze beste mensen in, tijdens uw bezoek is er zeker iets mis gegaan en ik vindt het bijzonder jammer dat we dit niet hebben kunnen goed maken, excuus. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten en onze chef heeft, naar onze mening, een fantastisch menu samengesteld met verse producten, wij zijn tenslotte een "Euro Toques" restaurant, wat wil zeggen dat er niet uit pakjes e.d. gekookt wordt en daar zijn we trots op. ik vind het ook jammer dat u het tijdens het diner niet heeft gemeld dat het niet lekker was, dan hadden we een ander gerecht laten maken, helaas. Misschien kunnen we er in de toekomst een mooi glas wijn op drinken, natuurlijk van het huis, en er op terug komen. verder wens ik U en uw familie een mooi en smakelijk 2018.
Olof R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte bediening fijne ambiance, gaan er zeker nog eens terug.