Over het restaurant Restaurant van Speijk

Heerlijke plek aan zee

Geniet van een adembenemend uitzicht op de Noordzee. Zomers op het terras en in de winter behaaglijk bij de open haard. De bediening is spontaan, vriendelijk en erg gastvrij. Ze hebben een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils: vlees, vis en vega. Echt een genot.

Meer informatie over restaurant Restaurant van Speijk

Jouw recensie over het restaurant Restaurant van Speijk

leny S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het stormde aan zee dus het was druk. we wilden lunchen, moesten vragen om de kaart, dat duurde al een kwartier. We bestelden 3 x(verschillende) soep, een panini en een tomatensap.
na een kwartier kwam er één uiensoep en de tomatensap. Toen na een half uur die soep op was en we vroegen waar de rest bleef moest dat nagevraagd worden. kwam nòg een kwartier later. Onprofessioneel personeel.
geachte bezoeker, u heeft het inderdaad niet getroffen en heeft ons beoordeeld op de dag met de storm, heel druk en héél veel ongeduldige bezoekers, het verbaasd mij dat u onze zaak uitkiest als u het decor een 4 geeft, maar dat terzijde. het is op zo'n dag niet snel goed en er gaan ook wel eens wat dingetjes verkeerd zo ook bij u, excuus hiervoor. wij doen altijd onze uiterste best om het onze gasten naar hun zin te maken en gezien onze prachtige cijfers op IENS zijn we ook goed bezig, jammer dat u het niet heeft getroffen. wij gaan absoluut verder op de ingeslagen weg en hopen dat onze gasten, met dit soort dagen, ook wat respect kunnen opbrengen voor onze medewerkers, wij willen tenslotte blije gasten.
Noud B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Met de kerstdagen weer eens in Egmond aan zee geweest en genoten van een heerlijk kerstdiner, wat een mooie zaak en goed personeel, daarbij hebben we heerlijk gegeten en een prachtige kerst gehad, complimenten! En bedankt
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlyke avond gehad bediening perfect eten perfect kortom wy komen terug.
E. H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
1e kerstdag met het gezin gegeten. Waren afgegaan op de goede recensies. Helaas was de hele ervaring erg teleurstellend. Het duurde erg lang voordat we te eten kregen en dat eten viel nog zwaar tegen ook. Het duurde bijna een uur voordat we onze voorgerechten kregen na nog een uur moesten we vragen om de volgende gang. Andere gasten zagen we komen en weer vertrekken, terwijl die ook het kerstmenu hadden gekozen.
De langoustines waren lekker maar aan het stukje tonijn? zat totaal geen smaak. De kerriecappuccino was matig met klontjes bindmiddel. De gebakken zeewolf was aan de kleine kant maar ok. Het aardappel bijgerecht was uigedroogt en de groene asperges draderig. Het zoete toetje was een allegaartje van smaken. Vanwege het lange wachten kregen we van het huis 2 koffie en 2 ijsthee. We moesten bij het afrekenen de bediening hier nog wel op attenderen want het stond gewoon op de bon.
Bedankt voor uw mail en recensie, helaas heeft u het niet naar uw zin gehad en dit hadden we graag anders gezien. Met deze dagen staan wij altijd op "scherp" en zetten onze beste mensen in, tijdens uw bezoek is er zeker iets mis gegaan en ik vindt het bijzonder jammer dat we dit niet hebben kunnen goed maken, excuus. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten en onze chef heeft, naar onze mening, een fantastisch menu samengesteld met verse producten, wij zijn tenslotte een "Euro Toques" restaurant, wat wil zeggen dat er niet uit pakjes e.d. gekookt wordt en daar zijn we trots op. ik vind het ook jammer dat u het tijdens het diner niet heeft gemeld dat het niet lekker was, dan hadden we een ander gerecht laten maken, helaas. Misschien kunnen we er in de toekomst een mooi glas wijn op drinken, natuurlijk van het huis, en er op terug komen. verder wens ik U en uw familie een mooi en smakelijk 2018.
Olof R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte bediening fijne ambiance, gaan er zeker nog eens terug.
Regine D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Mooie locatie, fijne sfeer, mooi ingericht en lekker eten, goede prijs kwaliteitsverhouding
Gonny V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
De groenten had iets langer gekookt kunnen worden.
Vlees was voortreffelijk en de vis ook!
Wij komen zeker terug!
Jeffrey N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zee vriendelijke ontvangst, wat autopech onderweg werd leuk op gereageerd over de telefoon. Aanpassing van het menu was op verzoek mogelijk. Zeer vlotte bediening, kwam zelfs gedag zeggen bij einde van haar dienst. Al met al een fijn restaurant, zeker aan te bevelen.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Uitstekend personeel, prima eten, goede prijs kwaliteit verhouding
Sander Pzn C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker gezeten met lekker eten. Even gedacht dat het personeel wat gehaast was met drankjes maar kwam mooi tot rust. Mooie seizoenskaart en prettig vertoeven. Lekker
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Op 25-10-2017 heerlijk gegeten bij Van Speijk, Fantastiche bediening!!!
Wij komen hier zeker terug.
Fam. Reerink
Gerry de Jong D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Tegenvallende high tea.
Op 8 oktober 2017 op een drukke zondag hier een high tea met een groep gehad. Pas na driekwartier kregen we iets aangeboden, terwijl wij wel gereserveerd hadden. De high tea viel ook erg tegen. Een warm gerecht, twee stukjes stokbrood met tonijnsalade en iets anders ondefinieerbaar. De rest bonbons met condens erop omdat ze te lang in de koeling gestaan hadden. En een smoesje. Dat was alles. Geen macarons of scones zoals in de menukaart staan.
g S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
de bediening was goed en vriendelijk ,het eten lekker.
wij hebben genoten,groet
Momotaz D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Op 18 september een geweldige avond bij van speijk gehad. Heerlijk gegeten en vanwege verjaardag een super leuke verrassing van het team gekregen. Daarnaast was het eten zo goed dat ik er tijdens mijn verblijf vaker ben gaan eten..... top restaurant!
Gary W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening en leuke verassing voor als je jarig bent. Top restaurant en locatie!
S B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
wij hebben dinsdagavond weer fantastisch lekker gezeten en gegeten bij jullie! Ik vertelde aan de serveerster dat wij bijna iedere keer met onze verjaardagen bij jullie eten, omdat t altijd top is en dit keer was het mijn verjaardag (27-08) dat had de serveerster heel lief onthouden, want ik kreeg een verrassing bij t dessert, heel erg leuk! Groetjes van altijd zeer tevreden gasten :-)
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke bediening, prima ambiance
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijke gerechten, zeer vriendelijk personeel, een brede glimlach op ieders gezicht!
Iedereen heeft het verjaardagsdiner van mijn partner door de vriendelijke en attente benadering voor ons beiden tot een onvergetelijke gebeurtenis gemaakt!!
Uw restaurant zullen wij zeker in onze familie- en vriendenkring warm aanbevelen!
Alie B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben lekker gezeten en gegeten
Birgit H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker. gegeten, heerlijke avond gehad, mooi en hip restaurant!