Over het restaurant Restaurant van Speijk

Heerlijke plek aan zee

Geniet van een adembenemend uitzicht op de Noordzee. Zomers op het terras en in de winter behaaglijk bij de open haard. De bediening is spontaan, vriendelijk en erg gastvrij. Ze hebben een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils: vlees, vis en vega. Echt een genot.

Meer informatie over restaurant Restaurant van Speijk

Jouw recensie over het restaurant Restaurant van Speijk

Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer. Hele vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Joost R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Tijdens een heerlijke zomeravond genoten op het terras van het lekkere eten en de ondergaande zon. Steak tartaar was lekker fris. Roodbaars filet was wat gewoontjes. Mijn partner had mosselen en die smaakten heerlijk.
Melchior N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
We hadden niet gereserveerd maar kregen een prima tafeltje in het midden. We kozen drie heerlijke hoofdgerechten en alledrie bleken uitstekend: roodbaars, tournedos en spare ribs. Daarna die fantastische Luikse wafel, met aardbeien, vanille-ijs en slagroom. We hebben een hele gezellige avond gehad. Prima bediening en leuke sfeer. Een aanrader dus.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Een top locatie met uitzicht op zee en prima bediening.
Nicole F.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Mensen met een lactose-intolerantie kunnen kiezen uit een bord garnalen zonder brood en twee salades van 18eu, waarvan één zonder de geitenkaaskroketten, waardoor je waarschijnlijk alleen maar groente krijgt. De andere, de salade met vis en zeevruchten was heerlijk, supervers en gevuld, jammer dat er toch gewoon lactosehoudend brood op werd geserveerd. Voor veganisten is er geen keuze. Het terras zat niet eens half vol, dus de kok had best wat alternatieven kunnen geven. Qua sfeer, uitzicht is aardig en de plastic plant was afgestoft. Wat mij betreft is dit niet het beste terras van Nederland en zijn er verbeterpunten.
Hannie T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
De kwaliteit van de gerechten is van middelmatige kwaliteit maar de plek maakt alles goed. Vriendelijke en professionele bediening. Heerlijk!
Henny Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Vriendelijke bediening !
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Een prachtige zaak op een meer dan geweldige locatie. Het eten was meer dan voldoende en smaakvol. ‘S morgens gestart met koffie en gebak. Heel lekker en erg goede koffie. Bediening in de ochtend vonden wij beter dan ‘s avonds.
Eugene E.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Zeer vriendelijk en warm welkom. Mooie plaats gekregen, die ik had aangevraagd bij de reservering. Een kleine amuse van het huis gekregen. En toen wij nog met het apparatief bezig waren, kwam het hoofdgerecht al.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Echt super heerlijk gegeten, de bediening ook heel erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader.
Janneke N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk
Ita S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Ondanks een drukke zaterdagavond vlotte vriendelijke bediening voor een redelijk prijs, heerlijk gesmuld van de kaas fondue!
Marielle K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zeer vriendelijke en gastvrije bediening.Mooi uitzicht op zee en lekker eten.
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Toplocatie met lekker eten
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Zo gezellig en lekker gegeten! Personeel zo vriendelijk! Ook met kinderen heel leuk!. Komen zeker nog eens terug!
Eten was heerlijk mooi oopgemaakt en smaakte super!
Raymond D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Was eerste keer maar erg lekker gegeten .
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Geweldig gegeten en zeer goede service.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
was top
Fenna V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
goede sfeer, leuke bediening, accuraat, gezellig.
Lekkere hapjes, goede wijn
leuke ambiance.
rustig genoeg
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het stormde aan zee dus het was druk. we wilden lunchen, moesten vragen om de kaart, dat duurde al een kwartier. We bestelden 3 x(verschillende) soep, een panini en een tomatensap.
na een kwartier kwam er één uiensoep en de tomatensap. Toen na een half uur die soep op was en we vroegen waar de rest bleef moest dat nagevraagd worden. kwam nòg een kwartier later. Onprofessioneel personeel.
geachte bezoeker, u heeft het inderdaad niet getroffen en heeft ons beoordeeld op de dag met de storm, heel druk en héél veel ongeduldige bezoekers, het verbaasd mij dat u onze zaak uitkiest als u het decor een 4 geeft, maar dat terzijde. het is op zo'n dag niet snel goed en er gaan ook wel eens wat dingetjes verkeerd zo ook bij u, excuus hiervoor. wij doen altijd onze uiterste best om het onze gasten naar hun zin te maken en gezien onze prachtige cijfers op IENS zijn we ook goed bezig, jammer dat u het niet heeft getroffen. wij gaan absoluut verder op de ingeslagen weg en hopen dat onze gasten, met dit soort dagen, ook wat respect kunnen opbrengen voor onze medewerkers, wij willen tenslotte blije gasten.