Restaurant Van Ouds

Gilzeweg 24 4854 SG Bavel Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Van Ouds

Restaurant Van Ouds is een uniek en authentiek restaurant, gevestigd langs een eeuwenoude postroute, net buiten het dorp Bavel. We verwelkomen u graag in een warme, informele sfeer waarin u zich meteen thuis voelt en onthalen u met bijzondere gerechten uit onze keuken. Wij bereiden heerlijke pure gerechten, modern in uitstraling en klassiek in bereiding. Gebruikmakend van dagverse, mooie producten uit de regio en ver daarbuiten. Onze open keuken biedt u een kijkje achter de schermen waar u Vincent Hendriks chefkok/eigenaar en Michiel van Camp vol passie aan het werk kunt zien! Onze gerechten kenmerken zich door het gebruik van verrassende ingrediënten, die we met oog voor kwaliteit en mogelijkheden selecteren. Wij zorgen voor persoonlijke aandacht en service zodat ieder avondje uit bij Van Ouds een feestje is!

Meer informatie over restaurant Restaurant Van Ouds

Maandag t/m Donderdag: 17:30 - 22:00 uur
Vrijdag t/m Zondag: 12:00 - 22:00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Van Ouds

Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Wij hebben voor een 3-gangen/verrassingsmenu gekozen. De eigenaresse kwam aan tafel uitleggen wat het in hield. Er stond alleen vlees als hoofdgerecht op het menu. Vind dit zeer vreemd, dat je bij het hoofdgerecht geen keuze kunt maken tussen vis of vlees. Daardoor kwam bij mijn hoofdgerecht nog eens € 4,50 als supplement erbij. Wij hebben bij geen enkel ander restaurant dit meegemaakt.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Super gegeten! Echt een
aanrader!
Het 4-gangen menu was top!
Edith K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
W..b.t. inrichting en sfeer vind ik het persoonlijk iets te "kil".
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Uitstekende gastvrouw en kwalitatief hoogstaande gerechten
Ploniehoeks H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Goede sfeer, eten heel goed, verfijnd !
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Een aanrader!
Fantastisch gegeten.
Ad P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Super lekker eten. Absoluut een aanrader
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Ontzettend lekker met zorg bereid en opgemaakt eten! Heel deskundig en vriendelijk personeel! Een absolute aanrader om eens serieus uit eten te gaan ????
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het hoofd gerecht was erg droog.
JansenenJanssen .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Uitstekend! Een prettige relaxte sfeer; goed, verfijnd eten (kwaliteit en perfect bereid); in combinatie met een BOB arrangement: alles bij elkaar een waar genoegen. Tip: als er met enige regelmatig iemand zit te appen dan mag daar best iets van gezegd worden. Geluid uit, a.u.b. Dat is niet ongastvrij, integendeel.
Toine J.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Gezellig en een fijn restaurant. Lekker eten fijne sfeer. Wij voelen ons er thuis
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk gegeten ! Leuke combinatie van gerechten.
J. P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Gezellig restaurant. Makkelijk bereikbaar, leuke landelijke ligging en toch centraal. Goede attente bediening en een hele goede kok. Wat wil je nog meer?
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Leuke sfeer met goed eten.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Zeer goed restaurant.Zeer goede warme bediening.Eten van zeer hoge kwaliteit en met finesse klaargemaakt.Zeer ruim opgezet restaurant gedeelte waar je heel rustig zit.Dit restaurant kan zich met gemak meten met de betere restaurants inde verre regio.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We hebben zoals altijd erg lekker gegeten , amuses waren heerlijk, voor en hoofdgerecht fantastisch.
Perfect restaurant met zeer vriendelijke bediening
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Met 10 personen een familiediners gehad. We waren allemaal vol lof over de heerlijke gerechten. Er stond geen enkel apart vegetarisch gerecht op de kaart, maar ze zouden er wat van maken, en dat is prima gelukt. De bediening netjes en vriendelijk, maar de etiquette van dames en ouderen eerst stond ze niet helder op het netvlies, maar werd snel aangepast. Fijn als je met je ca 90 jarige ouders eet,
Carine M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Bij toeval hier beland op een zondagavond. Ondanks dat we de gemiddelde leeftijd van de gasten (60+) ontzettend naar beneden haalden, gingen we de uitdaging aan. En wat was het geweldig! We kozen het 3&4-gangen 'thuisblijvers-menu'. Voortreffelijk. Mooi opgemaakte borden met nette porties, oog voor detail en een heerlijke combinatie van smaken. Maar wat het de avond ook bijzonder maakte, was de hartelijkheid en de extra moeite die werd gedaan. Huisgemaakte 'chips' en amuse vooraf, warm brood erbij geserveerd, gewoon een karaf water bij de wijn en terwijl mijn partner het tussengerecht van het 4-gangen menu kreeg geserveerd, werd er mij een schattig klein kopje mosterdsoep voorgeschoteld. Wederom heerlijk. De gerechten zijn met aandacht en plezier bereid en dat proef je. Echt een avond uit. De rekening viel gelukkig niet tegen, mooie kwaliteit-prijs verhouding. Wij komen hier zeker terug!
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Weer een heerlijke surprise lunch genoten. Mooie ingrediënten en goede wijnen. Rustige goede bediening en eigenaar Vincent heeft het in de vingers. Toppertje !
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Goede ontvangst, vriendelijke bediening. Wij hadden ivm het vijf jarig bestaan gekozen voor het 3 & 4 gangen menu van de chef. Het eten was goed van kwaliteit, alleen waren de porties aan de grote kant en daardoor minder verfijnd. Het dessert was overigens prima van formaat, excellent qua smaak. De wijnen geschonken vanaf de fles waren prima, ik had een mooie stevigere rode (pojul izard minervois 2011). Karaf water met ijs en citroen hoort er bij.