Restaurant van der Kroft

West 52 1621 AW Hoorn Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant van der Kroft

Culinaire verrassing

Voel je welkom in het sfeervolle Restaurant No-Nonsense in het centrum van Hoorn. Voor een heerlijk avondje genieten moet je hier zijn! Een fijne sfeer, prachtige gerechten en bijpassende wijn. Laat je culinair verrassen door de passie voor eten van chef kok Patrick van der Kroft. Aan alle gerechten wordt bijzonder veel aandacht besteed, dat proef je gelijk!

Meer informatie over restaurant Restaurant van der Kroft

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Doorlopende service , Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant van der Kroft

Irma V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Echter indien normale prijs zonder A&H korting te duur voor wat je krijgt.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten!
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Erg vriendelijke en behulpzame bediening, jonge jongen was misschien nog wat onwennig maar vol goede bedoelingen. Het eten was gewoon prima. Niet te trendy, een beetje conventioneel zelfs, maar met aandacht geserveerd en heel erg lekker! Goede porties, verrassende extra tussendoortjes en ook zonder de korting een prima prijs!
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Een heel aangenaam restaurant. Leuke, attente bediening. Een chef die echt probeert iets bijzonders van z'n gerechten te maken. De porties zijn heel royaal tegen ongelofelijk schappelijke prijzen. Een prima avondje uit.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Heerlijk vlees en goede tonijn met heerlijke kruiden. En leuk dat we er een lekkere amuse bij kregen. Dit alles geserveerd op een mooi servies. Kortom een gezellige avond in een goed restaurant.
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Ik heb er gisteren gegeten met 6 personen. We kozen voor 4 gangen van de chef. Het was geen probleem dat ik vegetarisch ben. De kok heeft creatieve en heerlijke gerechten verzorgd. Het personeel is erg vriendelijk. De sfeer is goed.
Britt D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Eten was heerlijk. Zag er allemaal netjes en verzorgd uit. De bediening was vriendelijk.
Charlie M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Zeer goede keuken met verfijnde gerechten. Mooie wijnen erbij. Goede adviezen. Ambiance kan wel aandacht gebruiken en sluit totaal niet aan bij de kwaliteit van het eten.
Karinri .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Nette zaak, mooie tafels met linnen, goede stoelen en banken. Geprobeerd er wat moois van te maken maar duidelijk geen stylist aan het werk geweest.
Tafel bij het raam aan de voorzijde zijn een aanrader. De klacht over de acoustiek is kennelijk verholpen, niets van gemerkt. Het eten, een vier gangen menu. Mooi verzorgd. Voorgerecht zou ik snel wijzigen, steak tartaar was goed maar niet bijzonder, cake van gamba’s voegde niets toe, gamba’s gewoon zijn lekkerder. Maar toen ging het beter, heerlijk tussen gerecht, hoofdgerecht was perfect, toetje ook prima. Bediening zeer aangenaam. Tempo van opdienen is goed. Kortom een heerlijke avond uit eten geweest.
Niels O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Erg goed gegeten en een onwijs leuke avond met me vriendin gehad. De bediening zou alleen nog wat meer op de lege glazen mogen letten.
Stefanie S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Eten matig! Kip was droog.
Krap restautant. Je moet je achterburen storen om van je plek te kunnen.
Erg lang op eten wachten.
A. B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Bijzonder vriendelijk personeel, werkelijk uitstekende kwaliteit, we waren met drie personen, alle drie verschillende gerechten gegeten, alles keurig tegelijk geserveerd. Borden goed verwarmd. Twee piepkleine minpuntjes: water op tafel tegen betaling, zou er gewoon moeten zijn, en een van de desserts die ik van te voren al gekozen had door op de website de menukaart te lezen, bleek niet meer leverbaar, want de kaart was veranderd....die zou dan ook per direct aangepast moeten worden op de website naar mijn idee. Maar zoals ik al zei...piepkleine minpuntjes.
basenilse .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Hoewel de actie het 2e menu gratis aanbiedt, geeft Kroft hier een eigen invulling aan. Dat schept onduidelijkheid. De uiteindelijke rekening was rond de €65 voor een 3 gangenmenu voor 2 pers, dat is wel vergelijkbaar met andere restaurants in deze actie. Water werd wel in rekening gebracht, dat vinden we altijd jammer, hoort er gewoon bij en brengen dit in mindering op de fooi. De gerechten waren heerlijk, mooi opgemaakt en goede kwaliteit. Bij reservering had ik aan gegeven dat ik geen vlees of vis eet, dit was niet gelezen. Wel ter plekke een variatie op het menu bedacht en dit was prima. Lekkere wijn en bediening goed!
Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor het AH 3 gangenmenu stond €€€ met de mededeling dat het menu rond de €25,00 zou liggen. Zij hadden een eigen kaart voor het AH menu.Op deze kaart kon je nooit een 3 gangenmenu hebben voor ongeveer €25,00 Op hun kaart kwam je uit op €42,00 á €45,00. Hiervoor werd door Kroft €50,00 gerekend voor 2 menu's
Onze menu's waren €42,45 en €43,95. Dat zou ons volgens de AH regeling €43,95 kosten en geen €50,00
Dit was voor ons een zeer onaangename verrassing.
De AH zegeltjes kaart mochten we houden, om nog eens te kunnen gebruiken.
Bij een volgende AH Zegelactie doen we zeker weer mee, maar gaan niet meer bij Kroft eten.
tonnybakker .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij vonden het jammer dat het 2 menu niet gratis was. Wij konden voor € 25 van een aparte kaart van het ahein menu kiezen. Dat viel tegen even goed toch prijzig.
koos191 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Fantastisch gegeten in een gezellige sfeer. Hele aardige, attente en professionele serveersters. Het geboden menu was een meesterstuk, qua smaak en opdiening.
Kortom, een geweldige eet/smaakervaring.
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gisteravond met negen personen gegeten, was voortreffelijk. Het verrassingsmenu is zeker een aanrader.
Loes J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bij binnenkomst slechte ontvangst door 1 van de 2 serveersters. Er kon later ook geen lachje af. Wijn werd hangend over de tafel geserveerd! Collega met bril deed het prima en legde alles goed uit. Behoorlijk gepeperde rekening ondanks AH sparen. Storend was de akoestiek. Mijn partner kon mij nauwelijks verstaan, wel de achterbuurvrouw met schelle stem en groep die ook aanwezig was. Laag plafond en alleen harde materialen als inrichting de oorzaak?
Francien M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We waren met 4 personen. Iedereen heeft genoten van het eten. Alle gerechten smaakten geweldig en worden ook met grote zorgvuldigheid geserveerd. Zowel de rode als de witte huiswijn waren heerlijk. Al met al een topavond gehad.