Restaurant van der Kroft

West 52 1621 AW Hoorn Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant van der Kroft

Culinaire verrassing

Voel je welkom in het sfeervolle Restaurant No-Nonsense in het centrum van Hoorn. Voor een heerlijk avondje genieten moet je hier zijn! Een fijne sfeer, prachtige gerechten en bijpassende wijn. Laat je culinair verrassen door de passie voor eten van chef kok Patrick van der Kroft. Aan alle gerechten wordt bijzonder veel aandacht besteed, dat proef je gelijk!

Meer informatie over restaurant Restaurant van der Kroft

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Doorlopende service , Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant van der Kroft

Inge V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten!
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Goede ontvangst. Vriendelijk personeel. Leuke muziek op de achtergrond. Mooie presentatie van de borden.
Kortom erg lekker gegeten.
Stella O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Gezellige ontvangst en mochten zelf een tafeltje uitkiezen omdat het rustig was. Via de AH actie menu gekozen die wij prima vonden en aangezien wij al eerder via die actie daar gegeten hadden waren wij verrast dat het menu anders was en ook heel verfrissend. Bij onze keuze hoofdgerecht voor vis kregen wij nog een optie voor de vissoort Rog. Zijn wij voor gegaan wat een goede keuze was. Echt heerlijk voor en nagerecht erbij uitgekozen, kortom super lekker gegeten en de bediening was goed.
Denise Z.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk gegeten, goede service ; een geslaagde avond!
Piet N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Goede service, gezellige sfeer en heerlijk gegeten.
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
We hebben voor het CHEF MENU gekozen met een bijpassend wijnarrangement en komen zeker nog eens terug, top!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Twee jaar geleden waren we ook met ons gezin met hun partners in dit restaurant om onze 35-jarige huwelijksdag te vieren. We hebben toen heerlijk gegeten en nu weer!
De AH-2018 restaurant-actie bracht ons eigenlijk bij toeval naar deze gelegenheid. We vierden nu als echtpaar dit heuglijke feit, maar ik moest mijn man op de één of andere manier al in Noord-Nederland zien te krijgen, omdat het echte feest in Harlingen plaats vond.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijke avond gehad. Goed menu, bijzondere combinaties, zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Alles was verrukkelijk. Mooie intense smaken. Goede wijn. Lieve, persoonlijke service. Ik kom terug!
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Verrassende gerechten gegeten. De eendenborst was heerlijk mals. De bediening was heel professioneel.
Cherrel E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Super lekker eten! Kleine porties.... maar lekker. Goed klaargemaakt, echt een aanrader.
J.T. S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
eten zeer goed, heerlijke wijn. Bediening een beetje stug. Muziek stond niet zacht, zaten dicht bij een geluidsbox.
Johanna C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Nette ontvangst en zeer goede bediening.
Mooi en sfeervol restaurant.
Heerlijk eten, zag er mooi uit en goede smaak.
We hebben er echt genoten.
Echt een aanrader.
R. H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Via AH actie hier gaan eten, we hebben weer genoten van de mooi opgemaakte borden en de verschillende smaaksensaties. We hebben een extra tussengerecht genomen heerlijke wijntjes erbij en koffie na. Wij hebben weer genoten als van ouds. De bediening prima. Leuke zaak zeker een aanrader. Wij komen weer terug.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Nette bediening maar kan wat vriendelijker. Verbeterpunt: Misschien iets meer aandacht voor de gast. Verder was het prima hebben een heerlijke avond gehad.
Hanneke T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten met onze kinderen voor wie een kindermenu werd samengesteld. In tegenstelling tot wat Iens beweert, is het restaurant niet kindvriendelijk. Wij hadden behoorlijk het gevoel weggekeken te worden, terwijl onze kinderen zich voor kinderen netjes gedroegen. Voordeel was wel dat we waarschijnlijk daardoor lekker vlot geholpen werden. De medewerkers waren duidelijk niet op kinderen gesteld, maar ik vond ze sowieso erg gereserveerd en weinig gastvrij. Jammer, want het eten was prima!
Chyla B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten met ons gezin met de AH restaurantactie. We konden kiezen uit 3 gerechten per gang. Aparte lekkere gerechten.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
we aten hier voorheen naar genoegen: persoonlijke & rustige bediening eigenaresse !
tafel bij raam gereserveerd: er staat geen bordje "gereserveerd", maar we gaan toch zitten; heibel met het jonge personeel, "want u kunt niet zomaar daar gaan zitten" (sic)
vervolgens wordt de info bij elk gerecht afgeraffeld, zodat je maar de helft verstaat; onpersoonlijk & geen aandacht voor klant (zo komen we natuurlijk nooit meer); tijd tussen de gangen te lang, ondanks dat we zeiden vroeger naar huis te moeten ...
hoofdgerecht "eend" te dik, niet goed doorbakken, niet krokant & te weinig groenten.
Marjan R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Wij hebben heel lekker gegeten! Het was gezellig, goed verzorgd, we komen hier zeker terug.
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Goede verzorgde gerechten met een verfijnde smaak!
Alles was in orde!
Wij hebben genoten!