Restaurant van den Berg

Nieuwe Emmasingel 58 5611 Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant van den Berg

Kwaliteit en gastvrijheid in Eindhoven

In elke stad vind je wel een verborgen restaurantje dat later uitgroeit tot een van je favoriete plekjes. Brasserie van den Berg is typisch zo een plek. De brasserie is gelegen aan een prachtig pleintje, waar je uitgebreid kunt dineren. Brasserie van den Berg staat voor kwaliteit en gastvrijheid, ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Restaurant van den Berg

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Els M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Uit bovenstaande gunstige beoordelingen blijkt wel dat ik en mijn drie vriendinnen uiterst tevreden en voldaan zijn over het etentje.
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten met goede service. Niet te veel maar ook niet te weinig aandacht van het bedienend personeel.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
We hadden impulsief even met het restaurant gebeld of er nog plaats was voor 2 personen, ... wel met het AH menu. We kregen vriendelijk te horen dat er voor deze avond geen plaats meer was. Ik vertelde dat ik dat vreemd vond omdat we nog wel via de website van AH restaurant actie konden boeken. Maar helaas .... dit klopte niet volgens de eigenaar. Toen toch maar "stiekem" geboekt via de site en we hadden zoiets we zien wel. Toen we aankwamen was er nog meer dan voldoende plaats tot onze verbazing. Heerlijk gegeten, perfecte huiswijn, alles top. Mogelijk wil met niet teveel AH actie gasten op één avond, iets wat we ons kunnen voorstellen. Maar toch ... nu hebben we toch weer voor € 90,- omzet gezorgd, anders waren we elders gegaan. Dus zeg niet te snel "nee" als restaurant, of die gewoon niet mee met zo'n actie.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie, was erg lekker. Een verrassend menu, een lekker ammuse, voorgerecht van vis, heerlijke eendenborst, met rundervlees als hoofdgerecht en een heel lekker toetje.
ankiekuijper .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wijaan zaten heerlijk buiten, geweldige plaats. Het eten was top en ook hele goede bediening. Zeker aan te
raden en wij komen hier ook terug
mark S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Eten goed, maar porties zouden iets groter mogen,,gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Bediening vriendelijk en gastvrij. Leuke entourage. Wel jammer dat je naast je consumptie, zoals een glaasje wijn, voor je water moet betalen.
plugers .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima bediening en het eten was voortreffelijk. Wij konden een vierde gang bestellen voor €6,00 en dat was het gerecht beslist waard. Wij komen hier zeker terug.
janetgilbert .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk eten een goede service zoals gewoonlijk. Jammer dat we zelf geen erg in hadden dat Guus Meeuwis optrad vlakbij en vele fans vlak voor ons hadden gegeten .....
Els V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
hadden gereserveerd via AH-restaurantactie, kregen tafel toegewezen zowat bij andere mensen aan tafel. Heb daar wel iets van gezegd. Die andere mensen gingen al snel weer weg en toen hadden we tafeltje voor onszelf en was het n heerlijke avond met heerlijke gerechten, waarvan de uitleg aan tafel zeer goed was, en met vriendelijk personeel. Al met al een geslaagde avond,
karinkompatscher .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wij zijn erg positief verrast over de kwaliteit van het eten en de smaakcombinaties. We hebben erg genoten van de goede en vriendelijke service.
EDITHZAICSEK .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Op een zaterdagmiddag begin maart hier een hapje gaan eten. Erg druk, tafeltjes staan heel dicht op elkaar, het jonge personeel heeft nauwelijks ruimte om te lopen. Drankjes OK. Het eten van mijn partner (saté) was ook OK, niet bijzonder. Maar mijn clubsandwich was een ander verhaal: gortdroog en geen mooie dunne toast, maar dikke geroosterde sneden brood. Ik heb in mijn leven al op heel wat plaatsen wereldwijd een club sandwich gegeten, heel lekkere (meestal in de VS) en minder smakelijke. De club sandwich in dit restaurant is de slechtste ooit. Natuurlijk heb ik mijn klachten doorgegeven aan de vriendelijke jonge serveerster die kijkende naar mijn nog bijna volle bord vroeg of het gesmaakt had (...). Ze was wel zo aardig om de klachten door te geven aan de keuken, maar kwam met de opmerking terug dat volgens de kok in Nederland de clubsandwich zo droog geserveerd werd. Tja, dan blijft het wat ons betreft bij een eenmalige ervaring met dit eettentje.
Babette B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede, spontane bediening. Lekkere wijnkaart. Genoten van een heerlijke avond.
Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekkerste Salade Nicoise ever gegeten
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Moesten echt wel lang wachten terwijl het helemaal niet zo druk was. Helaas liet de bediening ook wat steekjes vallen.
miriambovens .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. Erg verrassende gerechten. Echt een verrassingsmenu met zorg samengesteld. Ook heel goed rekening gehouden met allergieen. Niet zomaar iets "weggelaten", maar elke keer iets alternatiefs bedacht. Snelle bediening, wel best lang wachten tussen voor-en hoofdgerecht. Ook klopte de rekening niet, enkele drankjes waren erop gezet die we niet hadden besteld. Gelukkig werd dit goed en zonder problemen opgelost. Nog een laatste noot is dat we geen fan zijn van het "open keuken" fenomeen. Aardig om de kok bezig te zien, echter dat weegt niet op tegen de keukenlucht die in onze kleding trekt. Vooral bij thuiskomst goed te ruiken.
Mariëlla E.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Ons 3-gangenmenu uitgebreid met een 4e gang en wederom heerlijk gedineerd!! Top personeel, vriendelijk en duidelijk in de uitleg van de verschillende gerechten.
Sem H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Altijd erg prettig hier gereakteerd te worden op het verrassingmenu. We komen graag weer een keer terug!
T. L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We kregen de menu kaart en menu "du jour" was aan ons uitgelegd. Vervolgens toen het bleek dat we via AH restaurant actie kwamen eten werd tegen ons gezegd dat er een andere menu voor ons was bestemd. Menu met parelhoen in plaats van lamsvlees. Het gaf ons toch klein beetje het gevoel dat we minder gewenste gasten waren. Dit was jammer, omdat de rest van de ervaring helemaal top was.
Robin H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Genoooten op niveau!
6 gangen proeverij gegeten waarbij wij aangenaam verrast waren door de mooi gepresenteerde gerechtjes die hoog op smaak waren. In een voor ons bijzonder prettig tempo heerlijk gegeten, goed gastheerschap en attente, vlotte bediening maakten deze heerlijke avond compleet.
Complimenten voor de kok en de rest van het team! Zeker tot een volgende keer...

Robin
Fiona L.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Met 6-en heerlijk gegeten. Gekozen voor het 2-gangen dagmenu. Luxe gerechten, top kwaliteit en mooi opgediend. Echt een aanrader!