Restaurant van den Berg

Nieuwe Emmasingel 58 5611 Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant van den Berg

Kwaliteit en gastvrijheid in Eindhoven

In elke stad vind je wel een verborgen restaurantje dat later uitgroeit tot een van je favoriete plekjes. Brasserie van den Berg is typisch zo een plek. De brasserie is gelegen aan een prachtig pleintje, waar je uitgebreid kunt dineren. Brasserie van den Berg staat voor kwaliteit en gastvrijheid, ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Restaurant van den Berg

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant van den Berg

Hélène M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ondanks de drukte door Glow werden we prima geholpen op de irishcoffe na, daar moest een persoon lang op wachten.
Maar vergeven door de enorme drukte
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het menu was goed uitgedacht, culinair en lekker en zeker voldoende. Het enige minpuntje was dat het voorgerecht erg vlug werd geserveerd, voordat de eerste drankjes op waren. Bediening en keuken waren verder top! Hier komen we zeker eens terug, ook zonder AH-actie.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Complimenten voor de koks. Bediening vriendelijk, adequaat en kennis van het product. Absoluut een aanrader voor een heerlijk etentje in een ongedwongen sfeer.
Elske V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Wij zijn al verschillende keren met veel plezier gaan eten bij van den Berg. Ik had een vegetarisch menu maar hiervan vond ik wel dat er meer aandacht aan besteed kon worden. Het leek meer of het vlees weg was gelaten. Dat was niet helemaal in verhouding met oorspronkelijke prijs. Ook had ik een hoofdgerecht dat bijna hetzelfde was als een tussengerecht dat genoemd werd.. De kok zagen we erg mopperen toen mijn vriend de bediening aangaf dat hij geen schaal of schelpdieren lustte. Dit was niet zo professioneel. We zouden er nog steeds graag naartoe gaan maar prijs/kwaliteit en houding personeel was dit keer een kleine teleurstelling.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Geen gezellige ruimte, simpel en ongezellig ingedekt op eenvoudige witte tafelkleden. Doet wat eetcafé-achtig aan!
Opstelling van de tafels zeer eenvoudig en ruimte er naar toe en er tussen te krap.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Het eten was gevarieerd en lekker. Wij hadden een verrassingsmenu. We hadden er geen brood erbij gegeten. Voor de prijs die we moesten betalen, is het absoluut aan te bevelen.
smits.jules .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden een 3 gangenmenu en hebben gekozen voor een 4e gang extra, wat de moeite waard was. Het eten was lekker en smaakvol op borden gedaan. Vriendelijke ontvangst en bediening. Fijne relaxte sfeer. Echt een aanrader!
Ramona J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij eten vaker bij Brasserie van den Berg en altijd heerlijk eten, gezellige ambiance, mooie inrichting, goede wijn en servive.
Cynthia T.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Erg fijn restaurant, gezellige inrichting en leuke bediening. Was alleen erg rustig, dus hoe de ervaring is als het drukker is, weten we niet.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
In het begin was het erg rumoerig, er zat een grote groep boven te eten, veel "gekakel". Dat hoorde je beneden erg goed.
Noisette .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk viergangenmenu gegeten. Smaken goed in balans. Mooie combinaties. Goede service van gastvrouw en gastheer. Een aanrader!
Anneliese V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij waren met de ah- restaurantaktie. We hebben genoten van een 3 gangen verrasingsmenu. Het was erg lekker.
Wij gaan zeker nog een terug ...!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Leuke ambiance, heerlijke gerechten tegen goede prijs.
Klein minpuntje: 2-persoonstafeltjes dicht op elkaar, dus weinig privacy.
Christ V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij hebben er samen met twee vrienden uitstekend gegeten. Goede en vriendelijke bediening. Echt een aanrader dit restaurant.
Arie W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Goed en lekker gegeten, de ober legde uit wat er op ons bord lag, zodat we weten wat we aten. Het zag er allemaal goede verzorgd uit.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het diner is goed verzorgd en vers klaar gemaakt. Dat laatste zie je ook niet altijd. De bediening is snel tot en met het nagerecht. Als er moet worden afgerekend, is er niemand te vinden. Typisch.
Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten, prima ambiance. Enigszins onervaren bediening. Toiletten op etage en niet toegankelijk voor minder validen.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, alle gerechten waren prima op orde en hebben gezellig op het terras kunen zitten. We zouden normaal niet zo snel op deze locatie gaan zoeken voor een restaurant. Maar waren erg tevreden en komen graag een keer terug.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Vanwege het warme weer kregen we een tafel buiten. Dat was prima, alleen verwacht je dan niet dat er mensen zijn die roken. Het is weliswaar buiten, maar er zitten alleen mensen die eten. Ik vond dat een minpunt.
Achteraf gezien kregen we wel erg weinig frites voor 5 personen. Verder hebben we heerlijk gegeten.
Wietse S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Vriendelijk personeel.
Rustige straat, met deels afgezet terras.
Verrassende gerechten en combinaties.
Nette inrichting.
Goede lengte van pauzes tussen de gangen.