Restaurant van den Berg

Nieuwe Emmasingel 58 5611 Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant van den Berg

Kwaliteit en gastvrijheid in Eindhoven

In elke stad vind je wel een verborgen restaurantje dat later uitgroeit tot een van je favoriete plekjes. Brasserie van den Berg is typisch zo een plek. De brasserie is gelegen aan een prachtig pleintje, waar je uitgebreid kunt dineren. Brasserie van den Berg staat voor kwaliteit en gastvrijheid, ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Restaurant van den Berg

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
De gerechten van ons verrassingsmenu waren allemaal heerlijk maar het vleesgerecht was subliem! Zo mals heb ik de sukade nog nooit eerder geproefd en het smaakte naar meer! Daarom komen we graag nog een keer terug!
elsvanvemde .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij maakten gebruik van het 4-gangenmenu (extra gang voor 6 euro). Het betrof een zgn. 3-gangen iens menu voor 33,50 . De gerechten waren voortreffelijk. De wachttijd tussen de gerechten redelijk lang, aangezien wij buiten op het terras zaten was dit niet erg.
josjonker .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
vriendelijk en attent personeel; vanwege het goede weer was er al buiten gedekt voor de gasten. We zaten overdekt maar het koelde toch wel erg af en het terras is nogal windering ondanks de windschermen.
Lekker gegeten, een 3-gangen verrassingsmenu. Omdat we niet van kokossoep houden, kregen we als voorgerecht kabeljauw. Zoals bij bijna alle restaurants, tenzij je een vegetarisch gerecht kiest, erg weinig groente. Jammer.
Lekker gegeten, fijn buiten kunnen zitten, prijs is in verhouding tot kwaliteit en omgeving wat aan de hoge kant.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het verrassingsmenu is ons goed bevallen.
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We hebben gisteren lekker gegeten, we komen hier nu al voor de 4e keer met de ah zegels.
Het eten blijft goed en verzorgt.
Gr. Jolande
h.groot928 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben een heerlijk 3 gangen verrassingsmenu geserveerd gekregen. Er werd rekening gehouden met eetwensen. Ontvangst, bediening en service zeer goed.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Door de Mw die bediende werd aangegeven dat we geen eigen keuze hadden voor de drie gangenmenu en dat het hoofdgerecht vis was, ik vroeg haar of er verder geen keuze was in dit verrassingsmenu , nee was het antwoord, over het voorgerecht en nagerecht waren we tevreden maar tot onze verbazing kwam er als hoofdgerecht , kip en een doorgebroken stukje biefstuk. Voor ons was dit etentje ende manier hoe deze Mw het bracht geen leuke afsluiting van onze gezellige dag. Deze Brasserie kan beter niet mee doen aan deze aktie van AH/
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het kwaliteitsniveau heeft ons verrast, de bediening goed en gezellig. Tip voor de eigenaar om niet tijdens de avond met een brandslang door het restaurant te sjouwen om de plantjes buiten water te geven, een gieter was charmanter geweest of beter nog om dit te doen voordat de klanten komen.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een smaakvol 3-gangen menu (AH restaurantactie), sommige ingrediënten zout van smaak (niet overdreven). Goed samengestelde gerechten. Sfeervolle inrichting. Prima locatie in centrum van de stad.
Fred L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We hebben een bijzonder aangename avond doorgebracht bij Brasserie Van en Berg, waar we ontzettend lekker gegeten hebben. Voor herhaling vatbaar.
Antoinette J.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Opnieuw gegeten bij Brasserie van den Berg en wederom heel goed. Zeker een aanrader!
Heel vriendelijk personeel en een gezellige sfeer.
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten met goede service. Niet te veel maar ook niet te weinig aandacht van het bedienend personeel.
Els M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Uit bovenstaande gunstige beoordelingen blijkt wel dat ik en mijn drie vriendinnen uiterst tevreden en voldaan zijn over het etentje.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
We hadden impulsief even met het restaurant gebeld of er nog plaats was voor 2 personen, ... wel met het AH menu. We kregen vriendelijk te horen dat er voor deze avond geen plaats meer was. Ik vertelde dat ik dat vreemd vond omdat we nog wel via de website van AH restaurant actie konden boeken. Maar helaas .... dit klopte niet volgens de eigenaar. Toen toch maar "stiekem" geboekt via de site en we hadden zoiets we zien wel. Toen we aankwamen was er nog meer dan voldoende plaats tot onze verbazing. Heerlijk gegeten, perfecte huiswijn, alles top. Mogelijk wil met niet teveel AH actie gasten op één avond, iets wat we ons kunnen voorstellen. Maar toch ... nu hebben we toch weer voor € 90,- omzet gezorgd, anders waren we elders gegaan. Dus zeg niet te snel "nee" als restaurant, of die gewoon niet mee met zo'n actie.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie, was erg lekker. Een verrassend menu, een lekker ammuse, voorgerecht van vis, heerlijke eendenborst, met rundervlees als hoofdgerecht en een heel lekker toetje.
ankiekuijper .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wijaan zaten heerlijk buiten, geweldige plaats. Het eten was top en ook hele goede bediening. Zeker aan te
raden en wij komen hier ook terug
mark S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Eten goed, maar porties zouden iets groter mogen,,gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Bediening vriendelijk en gastvrij. Leuke entourage. Wel jammer dat je naast je consumptie, zoals een glaasje wijn, voor je water moet betalen.
plugers .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima bediening en het eten was voortreffelijk. Wij konden een vierde gang bestellen voor €6,00 en dat was het gerecht beslist waard. Wij komen hier zeker terug.
janetgilbert .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk eten een goede service zoals gewoonlijk. Jammer dat we zelf geen erg in hadden dat Guus Meeuwis optrad vlakbij en vele fans vlak voor ons hadden gegeten .....
Els V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
hadden gereserveerd via AH-restaurantactie, kregen tafel toegewezen zowat bij andere mensen aan tafel. Heb daar wel iets van gezegd. Die andere mensen gingen al snel weer weg en toen hadden we tafeltje voor onszelf en was het n heerlijke avond met heerlijke gerechten, waarvan de uitleg aan tafel zeer goed was, en met vriendelijk personeel. Al met al een geslaagde avond,