Restaurant van Aken

Renz P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Op een zaterdagavond hier wezen eten. Negen uur en het was al behoorlijk rustig geworden met eters.Menukaart is erg beperkt, 2 voorgerechten, 2 hoofd 1 nagerecht. Ik heb niks tegen een kleine kaart maar dit vind ik wel erg beperkt. Zeker ook omdat er geen vegetarisch gerecht op de kaart stond. Dat werd dus een Wietburger (vegetarische hamburger met onder andere Nederlands zeewier. ) met extra asperges op het bolletje brood. Niet helemaal zoals ik het verw3acht had. Wat droog.
Andere hoofdgerecht was een goed gegaarde kabeljauw. Garnituur schaaltje gehalveerde en gebakken krieltjes en een schaaltje rauwkost. Ik werd er niet echt blij van en vond de ook wat aan de dure kant.
Bediening vlot en goed. Akoestiek hard. Stoelen zonder rugleuning en om een bepaalde leeftijd van de gast is dat minder prettig. Leuk om hier een keer gegeten te hebben en het staat niet om mijn 'shortlist' Den Bosch.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Op advies van een collega hier gaan lunchen. Bijzondere ambiance in een industriële omgeving. Wij houden daar wel van. De bediening was allerhartelijks en het eten, de tosti 'hot & spicy', op Libanees brood was heerlijk. Helaas scheen de zon niet, want dan zit je er helemaal fijn.