Restaurant Valenzia

7,2
Duur
Dragana M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Valenzia by Zarzo, dat schept hoge verwachtingen. Helaas voor ons de eerste en meteen ook de laatste keer geweest. Het eten is goed, maar erg aan de prijs.180 euro voor 4 personen. En voor dat geld mag je n betere service verwachten. Mijn vriend bestelde n ossenhaas medium gebakken. Hij kreeg m rood waardoor hij m terugstuurde. Hij heeft een half uur ! moeten wachten voordat ie een nieuwe ossenhaas kreeg. Toen wij al lang en breed klaar waren. Niemand van de bediening die zich hiervoor verontschuldigde of n drankje aanbood om 'het goed te maken'. Wat n aanfluiting! Bij n restaurant onder de naam zarzo verwacht je toch echt n betere service. Nooit meer. Wat n schande
Catrien O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Valenzia. Verfijnde smaken in kleinere (tapas)porties, zodat je meerdere gerechtjes en smaken kunt proeven, heel fijn! Vooral de Aziatische tapas waren een verrassing qua smaak. Hoewel ook zelfs het brood met knoflooksaus een topper was... Zowel de witte als de rode huiswijn is heerlijk. En de bediening: een attente en betrokken Spaanse dame. Enige minpunt zou zijn: de prijs-kwaliteitverhouding, maar met zulk lekker eten, zijn wij dit gauw vergeten!
Frans1107 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Eten was in orde, maar veel te duur voor de geleverde kwaliteit en de kleine porties. Bediening was vriendelijk en deed zijn best, maar het was erg rommelig. Er kwamen telkens verschillende mensen aan tafel die van elkaar niet wisten wat ze deden. Helaas geen aanrader.
Sasniels .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Leuk dakterras met uitzicht over de Dommel. Eten is ok, maar voor de prijs verwacht je wel meer bijzondere smaken en/of grotere porties. Vriendelijke en attente bediening.
Kortom leuk om een drankje te doen en een kleine tapa te eten, maar niet om een hele maaltijd te nuttigen.
Danique Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Super vriendelijk personeel, erg attend en voorkomend. Eten goede kwaliteit maar niet bijzonder. Op uitzondering van de maccarones deze waren naar mijn mening erg smakelijk. En kennis van spaanse koffie zeker een pluspunt (cortado)!
Hoppenbrouwers .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Valenzia by Zarzo....nou dat klopt! Is Zarzo al top ...dit is weer een topper die toegevoegd kan worden aan t repetoire v Ehoven en met wellicht t mooiste horeca terras de stad met uitizcht op de Dommel. Mooi restaurant met een uitgebalanceerde menukaart ...mediteraan met een aziatisch randje. De bediening is "knisperend" dwz modern en erg gastvrij....!!!Het brood met de aioli was even op de gril geweest en de aioli was lekker luchtig( uit de kidde), de Nieuw Zeelandse Sauvignon stoof het glas uit met frisse citrus tonen....de toon was gezet! Mr Zarzo was er ook....wat een horeca man !!. Vervolgens kwamen de scheermessen...( mooie cuisson en perfect smaak van wat knoflook, peterselie en beetje spaanse peper, tempura groenten heerlijk krokant( bleekselderij niet meer doen...wordt draderig, kroketjes van Iberico....heerlijk, spicy octopus...mals,mals ,mals en kippevleugeltjes met limoen oestersaus....de regen mocht niet deren alhoewel we wel onder een afdak zijn gaan staan voor een lekker glas rode wijn om t af te sluiten. Al met al een hele grote aanwinst voor Eindhoven.....en zeker geen doorsnee tapa restaurant...aanrader!
MaartjeGiesen .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Tegenvaller.

Op vaderdag mijn vader willen verrassen bij het nieuwe restaurant van Zarzo, omdat hij Zarzo zo geweldig vind! Zelf twee keer een half jaar in Barcelona gewoond, dus ben benieuwd of deze tapas lekker is.

Wanneer we aankomen duurt het erg lang voor iemand ons gedag zegt, we hadden buiten gereserveerd maar dat was helaas niet goed doorgekomen. Wel konden we een drankje drinken boven en daarna alsnog eten aan een hoge tafel aan het raam eten. Eenmaal terug beneden was onze tafel vergeven en kregen we een tafel bij de keuken. Normaal vinden wij het erg leuk om bij een keuken te zitten, helaas was het echt een TROEP voor de keuken dus vroegen we voor een andere tafel.
De bediening was aardig, niet erg vlot en maakten veel fouten. Logisch als je net een week open bent. Vervolgens kregen we geen uitleg van de kaart en hoe het concept/ menu werkt. De porties waren te klein en niet speciaal. Iberico ham was erg lekker en vet zoals het hoort, maar wel erg karig. De kroketjes waren niet meer op voorraad, er werd ons verteld dat die nog binnen moesten komen, hoewel een ander meisje ons vertelde dat ze huisgemaakt zijn? De 'hoofdgerechten' waren ook weer erg klein en niet speciaal qua smaak.
Erg jammer, hopelijk kunnen we dit kinderziektes noemen?
Vaderdag was gezellig, maar was voor hetzelfde geld liever ergens anders gaan eten.
FRuig .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Net geopend dit Tapas / restaurant in Eindhoven. Een prachtige sfeervolle inrichting op een bijzonder locatie aan het Stratumseind. Je zou het hier niet direct verwachten maar hopelijk is dit een voorbeeld voor anderen om dit deel van Stratumseind naar hoger niveau te tillen. Restaurant heeft boven een gezellig terras (op het zuiden) met uitzicht op de Dommel.
Het eten is was mooi in balans en zijn gestart met heerlijke oesters gevolgd door spicy octopus.
Hoofdgerecht Ossenhaas met (beetje) gebakken groenten , een topper kan ik zeggen. Na hebben we kaas gehad en als klap op de vuurpijl een MAC-caron. Een (reuze) macaron in vorm van mini hamburger. Alles heel lekker en sfeervol zoals het in Spanje ook gaat in dergelijke tapas restaurants. Een aanwinst voor Eindhoven en kan niet wachten tot het lekker weer is en we buiten lekker kunnen gaan smullen op het terras.
Soumaya D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Tijdens een wandeling in Eindhoven hier toevallig langsgelopen en naar binnen gegaan vanwege het geweldige interieur. Hele mooi design stoelen, leuke gedekte kleurrijke tafels en grappige details zoals oudroze schapenvachtjes.

Het menu was leuk uitgeprint op een krantje. Er zijn voorgerechten, grill gerechten en bijgerechten. Bij het bestellen mochten we alleen onze keuze voor de voorgerechten doorgeven en pas wanneer dat gegeten was mochten de hoofdgerechten doorgeven. De voorgerechten waren verassend en lekker. Wij kozen om te beginnen voor de gefrituurde sushi en de zalmhoorntjes. Deze waren mooi opgediend en lekker van smaak. Alhoewel de zalmhoorntjes een beetje machtig waren. Het was een hoorntjes gevuld met gesnipperde zalmstukjes met een klodder mayonaise in de punt. De gefrituurde sushi met tonijn was erg lekker en zeker een aanrader.

Als hoofdgerechten namen we de kipvleugels, scheermesjes, tempura groenten met friet erbij. De kipvleugels waren goed van smaak alleen wel een beetje teveel zout gebruikt. De scheermesjes waren wel ok. De tempura groenten waren heel lekker en niet te olie-achtig zoals je vaak krijgt.

De bediening was een erg jong meisje en een beetje nerveus. Waarschijnlijk net begonnen en dat is te merken. Wel ontzettend lief.
Chateaubriand .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Een nieuwe aanwinst voor Eindhoven moest maar eens getest worden, niet gereserveerd, druk en toch konden we gelukkig nog plaats nemen.. Helaas niet boven op terras, maar beneden is het minstens net zo gezellig.

De kaart is opgebouwd om via een aantal gangen een soort menu samen te stellen, maar recalcitrant als we zijn bestellen we gewoon links en rechts wat dingen die ons lekker lijken en delen alles met z'n twee. Oosterse oesters, bell peppers, scheermessen en gedeeld de chorizo als hoofd met als side dish watermeloen... En als klapper het dessert; pina colada (aanrader!).

De sauvignon blanc van de kaart is 'spot on', maar het schijnt dat je ook van de wijnkaart van Zarzo kunt bestellen wat de keus nog veel ruimer maakt. Ik denk dat we hier nog veel vaker gaan terugkomen...