Restaurant Valentino (Da Roberto)

Grotestraat 132 7607 CW Almelo Nederland Kaart
31-546819616

Meer informatie over restaurant Restaurant Valentino (Da Roberto)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Woensdag 16:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 16:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Terras
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Mijn laatste bezoek aan Valentino was ruim 10 jaar geleden, inmiddels lijkt het restaurant wat ruimer van opzet, iets minder donker van binnen en staat er een saladebar in het midden. 10 jaar meer ervaring op culinair gebied waardoor je wellicht wat kritischer wordt. De broodjes vooraf lekker, helaas komt de kruidenboter uit de koelkast waardoor deze niet echt smeerbaar is. De pizza's zijn lekker gebakken maar helaas bij mij in het midden wat nattig en slap. Iets waar Valentino voor mij nou juist bekend om stond, lekkere krokante bodems tot het midden. Smaak is goed en de deegkorst lekker krokant. De dessertkaart bestaat uit voornamelijk ijs. Aangezien ikzelf niet zo'n ijseter ben koos ik voor 1 van de 3 nagerechten die niet bij de ijskaart stonden, de cassata. De tiramisu ken ik wel en helaas was optie 3 weggetipp-ext. Toen een tafelgenoot vroeg wat de cassata was en de ober aangaf dat dat een ijstaart was ben ik toch maar voor de tiramisu gegaan. Waarom staat de cassata dan niet bij de ijsgerechten? Een andere tafelgenoot heeft een nagerecht met chocola, slagroom en banaan besteld dat onder de ijskaart te vinden was en was redelijk verbaasd waar het ijs was.... De ijscoupes waren aan de (te) grote kant dus er werden wat bolletjes links en rechts over tafel uitgedeeld zodat ook mijn tafelgenoot ijs kreeg. Tiramisu smaakte goed maar wel jammer dat er naast ijs niet echt wat anders op de kaart staat. Overall een prima Italiaan maar niet bijzonder.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Tijdje geleden daar gegeten.

Een pizza gegeten die echt naar vis smaakte terwijl ik geen vis heb besteld. Er is ons niet een keer gevraagd of het smaakte en tegen de tijd dat er iemand te bereiken was, wad de pizza koud. Bij de vraag of het gesmaakt had , gaf ik als antwoord nee. "ja daar kan ik niks aan doen". Was het antwoord.
Er werd raar gereageerd totaal NIET professioneel.
Meiden vinden hun mobiel intressanter dan hun klanten in het restaurant.

Oh en een keer een Lap over die decoratieve wijnflessen is misschien niet zo verkeerd.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Leuk Italiaans restaurant. Gezellig echt Italiaans ingericht met Italiaanse flessen aan het plafond zoals het hoort voor de echte Italiaanse sfeer. Het saladebuffet is altijd bij de prijs inbegrepen, wat de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed maakt. De pizza's zijn heerlijk door echte Italianen gebakken! De bediening is zeer vriendelijk. Wij komen er vaak omdat het goed is en gezellig.
Joey L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
het eten is altijd goed! vooral de roomsaus met pasta is heerlijk. de t-bone is ook een aanrader.
de inrichting ziet er leuk uit hoe een Italiaans restaurant er ook uit moet zien. de bediening is goed. prima zaak!
Matriarch .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Het adres in Almelo, als je een lekkere pizza of pasta wilt eten. Ons kun je er dan ook vinden als we in Almelo moeten zijn. Nu de derde keer en er volgen meer bezoeken. Je krijgt bij je bestelling een mandje (warm) brood met zelfgemaakte kruidenboter. Je mag van de saladebar gebruik maken. Dit is gratis en bijzonder daar dit meestal bij verkocht wordt. De pizza's zijn groot en goed gevuld. De lasagne, die ik zelf gegeten had, was zo heerlijk, dat ik het jammer vond toen hij op was. Het interieur is misschien gedateerd, maar wij vinden de sfeer alsof je bij de Italiaanse mama zelf gaat eten. En...heerlijke Italiaanse muziek op de achtergrond. Het personeel dat wij gezien hebben waren dezelfde als de vorige keer. Er wordt op een correcte manier bediend en ook gevraagd of alles naar wens is. En dit is gemeend en niet om iets bij te verkopen. Wij, mijn man en ik, komen graag in dit romantische restaurantje met lekker eten.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Hier zijn we per toeval gestrand omdat we zin hadden in een Pizza.
Het sfeervolle restaurant is gedateerd en oogt eenvoudig maar wat kun je hier lekker eten zeg. De pizza's (geserveerd door de chef) zijn groot en zeer smakelijk. Ook kun je gratis gebruik maken van de saladebar. Naast Pizza biedt de kaart ook Pasta's , visgerechten en ovenschotels. De bediening is jong en weinig ervaren maar straalt goodwill uit. Prima dus.
Met z'n tweeën gegeten voor € 25,- Dat is inclusief drank en fooi.
Testtaster .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2013
Restaurant zonder veel pretenties, maar met twee heel grote voordelen: 1. het is elke dag open, dus ook op 'lauwe' dagen als maandag en dinsdag, en 2. iedere gast kan gebruik maken van de salad bar. O ja, en ik vergat nog een puntje: de pizza's zijn vrij fors, MAAR: je kan van elke pizza ook een 'bambino'(=kinder-) versie bestellen, die is beter te behappen.
We komen hier regelmatig, en zien dat het bedienend personeel nogal wisselt, de een is beter dan de ander, zullen we maar zeggen. De koks zijn wel altijd hetzelfde en daar gaat het om.