Over het restaurant Restaurant Us Heit (Fletcher Hotels)

Kennis en creativiteit

Chef-kok Jelmer Haga prikkelt je zintuigen met zijn culinaire creaties. Een lust voor het oog en een streling van de tong. De internationale keuken dient als inspiratiebron en dit levert een keur aan spannende smaken op. Je zult verrast zijn door zoveel culinaire creativiteit. Schuif hier aan voor lunch of diner en geniet met volle teugen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Us Heit (Fletcher Hotels)

Maandag t/m zondag 17.00 - 24.00 uur

sjaak29 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Alles prima in orde. Vriendelijk. Geeft het gevoel dat je heel sjiek eet tegen betaalbare prijs.
Aanrader. Maakt niet uit dat je met AH bonnen eet.
greebarth .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heel bijzondere sfeer door het prachtige gebouw, mooie achtergrondmuziek, mooi opgediende maaltijd, ondanks AH bon toch perfect, is wel eens anders, personeel heel attent, jammer dat er geen leesbrilletje voor mijn man op voorraad was (hij vergeet er altijd een mee te nemen). Goede wijn. Zeker voor herhaling vatbaar.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Alle gerechten waren bijzonder mooi opgemaakt en smaakten voortreffelijk. Echt een aanrader.
Compliment voor de Kok en het personeel.
Aarjanenbee .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
een restaurant gelegen in het stadhouderlijk paleis met een indrukwekkende gevel. Ook binnen straalt het grandeur uit. We hebben heerlijk gegeten. Gestart in de tuin en geëindigd in het restaurant. We kwamen hier via de AH actie. De keuze was te maken uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 3 desserts of koffie. Voor het garnituur en voor het voorgerecht moest een bedrag (ik meen 3,50 of 4,50) worden bijbetaald. Niettemin konden wij goed uit de voeten met de wellicht wat beperkte keuze. De IJsselmeerbaars met quinoa en heel veel gegrilde groente was heerlijk net als het dessert waarvoor we een chocoladebombe hadden gekozen.
Timon K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Drie gangen keuze diner met AH kaart. Keuze uit twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en vier desserts. Gerechten uitstekend van smaak en opmaak. Aanbevolen. Opvallend is wel dat het AH diner € 5 duurder is dan het standaard drie gangen keuze menu (!)
Fokke S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We hebben genoten van een lekkere maaltijd en elkaar.
In een mooie rustige omgeving.
henk P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Erg servicegericht
Heel bijzondere sfeer
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Pulled Pork koud en vettig van smaak
Moesten erg lang wachten op een beetje friet eten al bijna op
Wijnglazen al weg gehaald zonder te vragen of we wijn wilden bij het eten.
lajlakloek .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
In de tuin gegeten, een prachtige omgeving, prettige bediening en goede wijn.
De gerechten waren goed, maar iets minder dan de vorige keer.
Migchiel K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in de rustige tuin van het hotel. De borden waren erg mooi opgemaakt en alles smaakte heerlijk. Vriendelijke bediening.
LianeB .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wij hadden erg lekker gegeten en de presentatie van heg eten was top. Vlotte jonge mannen in de bediening. Zeer de moeite waard om hier te eten.
marijke K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Het was heerlijk toeven in de late zon in de rustige tuin van het paleis. De opmaak van het eten was strelend voor het oog, maar ook de smaakpapillen konden genieten van het zorgvuldig uitgebalanceerde en creatief bereide voedsel. De bediening was zeer vriendelijk en het leek een prachtig team wat zelfs de eigen moestuin met geurige kruiden en groentes mee hielp verzorgen. De kok leek extra geïnspireerd te zijn door dit alles. Hartelijk dank voor deze verfijnde ervaring.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Brakke plek om te gaan eten als je hier komt met de Albert Heijn bon krijg je geen keuze uit een aantal maaltijden maar krijg je gewoon een bord met eten voorgeschoteld. Daar boven op is het ook nog eens zo dat je voor een cola`tje al snel 2,75 betaald wat ik belachelijk vind. Ik kom hier in ieder geval nooit weer
knabbel69 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
We hebben (weer) geweldig gegeten! Echt superkwaliteit eten. Van elke gang uitgebreid genoten. Ook de service was uitmuntend. Mijn zoontje was ook mee, en die wilde gewoon graag patat met een frikandel. Ze hebben speciaal voor hem een frikandel in huis gehaald zodat hij ook optimaal kon meegenieten. Wat een geweldige service. Zeker voor herhaling vatbaar!
MaxutSnits T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Duidelijke uitleg bij de verschillende exclusieve gerechten. Met enthousiasme gebracht. Amiance is bijzonder met de oude meesters aan de muren van de Nassau familie.
pjhwjansen .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Verfijnde gerechten, lekker, rustige redelijk vlotte bediening, karakteristieke ambiance, tafels wel erg dicht op elkaar, gesprekken van 'buren' letterlijk te volgen.
Tjibbe H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het decor is prachtig, maar het eten is daarmee niet in overeenstemming. Het ziet er mooi uit, maar de smaken zijn niets bijzonders. Alleen de ribeye biefstuk kon ermee door. was heerlijk zacht en mals. Maar verder zeer matig. Te veel room, sommige gerechten waren te koud, en leken niet vers bereid. Absoluut geen aanrader. Ga hier niet heen!
Juulsw .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een aanrader! Prettige bediening, prachtige ambiance, mooi opgemaakte borden, goede smaakcombinaties! Wij komen graag een keer terug.
klaasje D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Voor 1 van de 4 personen heeft een gluten/lactose en vetvrij dieet. Geweldig hoe goed ook dit eten was bereid en hoe veel zorg er aan was besteed.
GJ27 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Helaas kregen we vooraf niet te zien wat de prijs van het menu was. Wel werd er een speciale kaart met beperkte gerechten gehanteerd. Omdat we het vermoeden hadden dat er geen frietjes of aardappelen bij het menu zouden komen hadden we een (extra te betalen) garnituur besteld, bestaande uit frieten en salade. Bij het opdienen van ons hoofdgerecht ontbrak echter deze garnituur. Toen wij hier een opmerking over maakte werd gezegd dat er geen garnituur beschikbaar was. (Friet was op) Maar wij hebben het zojuist bij Uw collega besteld, zeiden wij. Ik zal het even navragen werd er gezegd. Intussen hebben wij gegeten (zonder de extra garnituur) en is deze persoon nog wel 10 keer langs gelopen maar er werd niets meer gezegd. Dus komt het nu wel of niet was de vraag. Nadat wij gegeten hadden werden de borden zonder verdere uitleg gewoon opgehaald door een collega.
De communicatie is dus bijzonder slecht.