Over het restaurant Restaurant Us Heit (Fletcher Hotels)

Kennis en creativiteit

Chef-kok Jelmer Haga prikkelt je zintuigen met zijn culinaire creaties. Een lust voor het oog en een streling van de tong. De internationale keuken dient als inspiratiebron en dit levert een keur aan spannende smaken op. Je zult verrast zijn door zoveel culinaire creativiteit. Schuif hier aan voor lunch of diner en geniet met volle teugen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Us Heit (Fletcher Hotels)

• : Parkeergarage Zaailand en parkeergarage Oldehove

High Tea:
Maandag t/m zondag tussen 13.00 - 15.00 uur
Lunch:
Maandag t/m zondag 13.00-17.00 uur
Diner:
Maandag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Us Heit (Fletcher Hotels)

Sijens .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima diner, attente bediening.
Keuzediner zou iets uitgebreider mogen (incl. bijlagen die nu moeten worden bijbesteld).
mastergertjuh .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was prettig en ontspannen. Stelde zich kwetsbaar op. Wel veel tijd tussen voor en hoofd.

Gerechten waren heerlijk, smaakvol en kleurrijk. Wij kwamen al vaker. Door AH actie is het betaalbaar en leuk om te doen
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een feest om te dineren, zowel qua ambiance als qua keuken!
De bediening was uiterst vriendelijk en verzorgend.
Een echte verrassing in Leeuwarden!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Bediening en het eten was perfect. Jammer dat de schilderijen niet mooi uitkwamen met de verlichting. De locatie was ook perfect!
Margriet Z.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Had graag iets meer patat
gewild bij extra bestelling en 2 bolletjes extra bij het broodplankje. Voor de rest was het heerlijk.
Teuntje V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten! De chef mag trots zijn op zijn creaties. Prima porties, verrassende smaakcombinaties en een elegante opmaak van de borden. Enige opmerking: het hoofdgerecht was van een iets minder (hoog) niveau dan voor- en nagerecht, en daarmee voor een upgrade vatbaar. Want wie de lat hoog legt, moet 'm ook hoog houden...
Het bedienend personeel was voorkomend en vriendelijk. Van de sommelier kregen we een uitstekend wijnadvies bij voor- en hoofdgerecht, alles per glas verkrijgbaar en zeer schappelijk geprijsd. Ik kan iedereen dit restaurant van harte aanbevelen!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en dankzij het mooie weer heerlijk buiten kunnen dineren . De keuze voor het Ah menu is beperkt maar wat we voorgezet kregen zag er prachtig uit en smaakte heerlijk . Als afsluiter raad ik het chocolade taartje aan : verrukkelijk .
sjaak29 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Alles prima in orde. Vriendelijk. Geeft het gevoel dat je heel sjiek eet tegen betaalbare prijs.
Aanrader. Maakt niet uit dat je met AH bonnen eet.
greebarth .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heel bijzondere sfeer door het prachtige gebouw, mooie achtergrondmuziek, mooi opgediende maaltijd, ondanks AH bon toch perfect, is wel eens anders, personeel heel attent, jammer dat er geen leesbrilletje voor mijn man op voorraad was (hij vergeet er altijd een mee te nemen). Goede wijn. Zeker voor herhaling vatbaar.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Alle gerechten waren bijzonder mooi opgemaakt en smaakten voortreffelijk. Echt een aanrader.
Compliment voor de Kok en het personeel.
Aarjanenbee .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
een restaurant gelegen in het stadhouderlijk paleis met een indrukwekkende gevel. Ook binnen straalt het grandeur uit. We hebben heerlijk gegeten. Gestart in de tuin en geëindigd in het restaurant. We kwamen hier via de AH actie. De keuze was te maken uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 3 desserts of koffie. Voor het garnituur en voor het voorgerecht moest een bedrag (ik meen 3,50 of 4,50) worden bijbetaald. Niettemin konden wij goed uit de voeten met de wellicht wat beperkte keuze. De IJsselmeerbaars met quinoa en heel veel gegrilde groente was heerlijk net als het dessert waarvoor we een chocoladebombe hadden gekozen.
Timon K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Drie gangen keuze diner met AH kaart. Keuze uit twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en vier desserts. Gerechten uitstekend van smaak en opmaak. Aanbevolen. Opvallend is wel dat het AH diner € 5 duurder is dan het standaard drie gangen keuze menu (!)
Fokke S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We hebben genoten van een lekkere maaltijd en elkaar.
In een mooie rustige omgeving.
henk P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Erg servicegericht
Heel bijzondere sfeer
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Pulled Pork koud en vettig van smaak
Moesten erg lang wachten op een beetje friet eten al bijna op
Wijnglazen al weg gehaald zonder te vragen of we wijn wilden bij het eten.
lajlakloek .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
In de tuin gegeten, een prachtige omgeving, prettige bediening en goede wijn.
De gerechten waren goed, maar iets minder dan de vorige keer.
Migchiel K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in de rustige tuin van het hotel. De borden waren erg mooi opgemaakt en alles smaakte heerlijk. Vriendelijke bediening.
LianeB .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wij hadden erg lekker gegeten en de presentatie van heg eten was top. Vlotte jonge mannen in de bediening. Zeer de moeite waard om hier te eten.
marijke K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Het was heerlijk toeven in de late zon in de rustige tuin van het paleis. De opmaak van het eten was strelend voor het oog, maar ook de smaakpapillen konden genieten van het zorgvuldig uitgebalanceerde en creatief bereide voedsel. De bediening was zeer vriendelijk en het leek een prachtig team wat zelfs de eigen moestuin met geurige kruiden en groentes mee hielp verzorgen. De kok leek extra geïnspireerd te zijn door dit alles. Hartelijk dank voor deze verfijnde ervaring.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Brakke plek om te gaan eten als je hier komt met de Albert Heijn bon krijg je geen keuze uit een aantal maaltijden maar krijg je gewoon een bord met eten voorgeschoteld. Daar boven op is het ook nog eens zo dat je voor een cola`tje al snel 2,75 betaald wat ik belachelijk vind. Ik kom hier in ieder geval nooit weer