Foto's van gerechten

Over het restaurant Restaurant Unique

Restaurant Unique bekroont iedere dag opnieuw waardevolle vriendschappen en familiebanden met heerlijk eten en gezellig samenzijn. Voor eigenaren Sven en Maurice is Unique het bewijs dat vriendschap en zaken heel goed samengaan. Samen zorgen zij ervoor, dat jij geniet van een onbezorgde avond. Net als Sven en Maurice zijn de wijnbar en de keuken hier onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ieder seizoen ontdek je hier weer nieuwe gerechten. Een adres om nooit te vergeten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Unique

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 00:00
(lunch alleen op reservering)

Zondag gesloten

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Unique

ralph_w .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Het kan allemaal veel strakker in de gerechten, forel met papaya kan niet net als 2x madeira saus achter elkaar. Personeel is niet subtiel maar duidelijk aanwezig met bij iedere gang “en heeft het gesmaakt”
birgitte L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Mooie gerechten, heerlijke smaken, aardige bediening, super wijnen!
Jan Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Goede service, redelijke goede uitleg over de wijnen. Soms wel wat gehaaste indruk. Je krijgt snel de indruk dat er continue in de gaten wordt gehouden of je bord leeg is. Kwaliteit eten goed, maar niet heel bijzonder.
Mariken D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Voor het eerst bij Unique gegeten, Eten met bijpassend wijnen waren heerlijk, goed op elkaar afgestemd.bediening top en wachttijd tussen de gangen precies goed. Alleen waren de porties vrij klein. Mijn man had er niet genoeg aan, terwijl hij geen abnormaal grote eter is
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Goed eten, mooie niet te grote of te kleine gerechten, goede wijnkeuze, timing en proactiviteit personeel kan nog verder verbeteren. Mooie, informele sfeer
Robbert P.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Top avond gehad! Beste restaurant van Gouda.
Titia K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We zijn verrast met deze aanwinst in Gouda.
Enige minpunt is de prijs,niet iets om vaak te doen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten; goede service; aanrader
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Trendy restaurant met open keuken, waar met passie aan de mooiste gerechtjes wordt gewerkt. Elke gang was heerlijk en de bijpassende wijnen zijn top. Geweldige avond gehad, jullie zien ons zeker nog een keer terug.
Giovanna D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten, fijne ongedwongen sfeer.
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De gerechtjes zijn een beetje aan de kleine kant. Zeer lekkere wijn. Met uitgebreid verhaal. Voor €6,50 wel een bodempje wijn. Uiterst vriendelijk personeel. Heerlijke gerechten. We hebben een fijne avond gehad.
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het eten was buitengewoon lekker en mooi gepresenteerd. De pauzes waren precies lang genoeg voor ons. De bediening was heel vriendelijk. Voor ons was dit een hele fijne avond uit. Wat we ook fijn vonden, is de opstelling van de tafeltjes. Ruimte! We komen hier zeker vaker terug
Jorien K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Mooi restaurant, heel attent personeel met verstand van zaken. Lekker gegeten en vooral lekkere wijnen gedronken.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wij waren met vier mensen en vonden het onverdeeld een heerlijk feestje, wij hebben oprecht genoten.
bram J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Prijs komt overeen met kwaliteit. Goed gegeten, goede service, goede wijn. Geen uitspattingen naar boven of naar beneden. 150 euro uitgegeven voor 2 personen. Prima!
Pamela N.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het eten is lekker. Aan de bediening (vaste ploeg niet de mensen in opleiding) is te geroutineerd en niet geïnteresseerd. Dat is jammer. Aangegeven geen chardonnay te willen en deze dan toch schenken. En vervolgens rood bij een witte vis serveren omdat er niet was opgelet dat ik geen vlees had. Een minpunt omdat de zaak zeker niet vol was. De grapjes werden aan iedere tafel hetzelfde gemaakt en hoorde je al aankomen. Het was sympathiek geweest als de eigenaar even langs de tafels was gelopen. Zo druk was het niet. Keuken ia wel goed al was de kreeft in de risotto niet te proeven. De sashimi was heerlijk.
Jackendre J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Eten was heerlijk, maar dat mag je ook wel verwachten voor die prijs. Wij waren vooral verrast door de prettige (on-Goudse) sfeer en inrichting van het restaurant.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Twas het net niet. Wel goed opgediend en bediend. Maar de smaak was niet sensationeel
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Uitstekende keuken, helaas slecht wijnadvies