Foto's van gerechten

Over het restaurant Restaurant Unique

Restaurant Unique bekroont iedere dag opnieuw waardevolle vriendschappen en familiebanden met heerlijk eten en gezellig samenzijn. Voor eigenaren Sven en Maurice is Unique het bewijs dat vriendschap en zaken heel goed samengaan. Samen zorgen zij ervoor, dat jij geniet van een onbezorgde avond. Net als Sven en Maurice zijn de wijnbar en de keuken hier onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ieder seizoen ontdek je hier weer nieuwe gerechten. Een adres om nooit te vergeten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Unique

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 12:00 - 00:00
(lunch alleen op reservering)
Zaterdag 17:00 - 00:00
Zondag gesloten

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Unique

Renee V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De gerechtjes zijn een beetje aan de kleine kant. Zeer lekkere wijn. Met uitgebreid verhaal. Voor €6,50 wel een bodempje wijn. Uiterst vriendelijk personeel. Heerlijke gerechten. We hebben een fijne avond gehad.
Jorien K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Mooi restaurant, heel attent personeel met verstand van zaken. Lekker gegeten en vooral lekkere wijnen gedronken.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wij waren met vier mensen en vonden het onverdeeld een heerlijk feestje, wij hebben oprecht genoten.
bram J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Prijs komt overeen met kwaliteit. Goed gegeten, goede service, goede wijn. Geen uitspattingen naar boven of naar beneden. 150 euro uitgegeven voor 2 personen. Prima!
Pamela N.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het eten is lekker. Aan de bediening (vaste ploeg niet de mensen in opleiding) is te geroutineerd en niet geïnteresseerd. Dat is jammer. Aangegeven geen chardonnay te willen en deze dan toch schenken. En vervolgens rood bij een witte vis serveren omdat er niet was opgelet dat ik geen vlees had. Een minpunt omdat de zaak zeker niet vol was. De grapjes werden aan iedere tafel hetzelfde gemaakt en hoorde je al aankomen. Het was sympathiek geweest als de eigenaar even langs de tafels was gelopen. Zo druk was het niet. Keuken ia wel goed al was de kreeft in de risotto niet te proeven. De sashimi was heerlijk.
Jackendre J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Eten was heerlijk, maar dat mag je ook wel verwachten voor die prijs. Wij waren vooral verrast door de prettige (on-Goudse) sfeer en inrichting van het restaurant.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Twas het net niet. Wel goed opgediend en bediend. Maar de smaak was niet sensationeel
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Uitstekende keuken, helaas slecht wijnadvies
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Fijn dat Gouda er zo’n goed restaurant bij heeft. Goed eten en een vriendelijke bediening!
Robert Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
10 plus. Staat niet voor niets in Lekker 500
Joseph S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijke lunch, prachtige wijn
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Zeer positief verrast door de gerechten en vooral ook de wijnen die erbij geschonken werden. De combinaties waren niet standaard, zoals wit bij vlees en rood bij vis. Ook werd er de tijd genomen om gerechten en wijnen toe te lichten. Wij gingen later die avond naar de schouwburg en werd prima rekening mee gehouden. Wij snappen volledig waarom Unique in de Lekker terecht is gekomen en een aanwinst voor Gouda.
Mariella V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk en verrassend menu.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten,goede vriendelijke service,zeker aanrader een topper!
Lilian A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Nooit kunnen denken dat er zich in Gouda zo’n geweldig restaurant zou vestigen.
Alles klopte!
De sfeer, inrichting en gastheren-vrouwen met veel liefde voor hun vak..
Echt een culinair hoogstandje!
En.......zeker voor herhaling vatbaar.
Gabri V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hadden het ontdekkingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Alle wijnen werden ver voor de gerechten serveert, waardoor het geheel niet klopte. Inrichting was ons te gehorig en industrieel, maar dat is persoonlijk. 6-gangendiner was prima, alleen was het vierde gerechtje (zeewolf met een schuimsaus van kreeft) overkookt. Al met al een kleine voldoende naar onze opinie.
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Op een locatie waar je niet zo snel een restaurant zou verwachten, zit unique. Leuk concept met 6 gangen verassingsmenu. Interessante wijnen, maar combinaties met de gerechten niet altijd duidelijk. Leek er op alsof ze niet voorbereid waren op gasten die bij iedere gang een wijn neemt. De gerechtjes waren goed en lekker. potentie om tot een van de betere restaurants in de regio uit te groeien.
Desirer H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ziet er prachtig uit en geweldig gegeten
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Een team wat oog heeft voor zijn klanten. 6 gangen menu van uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Elk gerecht een smaak-explosie. Heerlijk bijpassende wijn uitgekozen door de bediening. Bedankt voor de onvergetelijke avond. Voor herhaling vatbaar.