Foto's van gerechten

Over het restaurant Restaurant Unique

Restaurant Unique bekroont iedere dag opnieuw waardevolle vriendschappen en familiebanden met heerlijk eten en gezellig samenzijn. Voor eigenaren Sven en Maurice is Unique het bewijs dat vriendschap en zaken heel goed samengaan. Samen zorgen zij ervoor, dat jij geniet van een onbezorgde avond. Net als Sven en Maurice zijn de wijnbar en de keuken hier onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ieder seizoen ontdek je hier weer nieuwe gerechten. Een adres om nooit te vergeten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Unique

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Unique

Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijke smaken komen voorbij, het verrassingsmenu-concept voorkomt keuzestress, kleine gerechtjes daardoor in het totaal precies goed, veel wijnkennis aanwezig en persoonlijke benadering, een aanrader!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Overheerlijk gegeten bij Unique. Echt zeer verrassend om op reis meegenomen te worden en zulke lekkere gerechten te maken. Bediening was goed, eten zeer goed, geluidsniveau ook prima. Kortom: een groot compliment en een aanwinst voor Gouda. Hier kunnen andere restaurants in Gouda niet aan tippen.
Eén zeer klein verbeterpuntje is dat bediening best iets vaker mag vragen of we nog wat wilde drinken.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een geweldige aanwinst voor de Goudse regio. Mooie producten en bijzondere bereidingen.
Ines P.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
heerlijk eten. wijn is ook goed, hoor ik. naast een wijnarrangement zou een frisarrangement niet misstaan! kijk eens naar Bionades, lavendel water, etc...dan heb je ook iets bijzonders te drinken als je geen alcohol drinkt.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Sfeervol en hartelijk ontvangst. Authentieke en bijzondere gerechten! Heerlijke wijnen en goed wijnadvies. Wordt rekening gehouden met allergie en smaak. Mooi opgemaakte borden. Beslist een aanrader in de regio! Verdient wat mij betreft een ster!
Willem-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Smaak was prima maar niet in verhouding met de prijs.
Bediening was prima, maar niet veel beter dan gemiddeld eetcafé.
Het concept van 6 het gangenmenu en de presentatie op de borden was erg origineel.
robert S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Geweldig gegeten, goede wijn en advies. Hele fijne avond gehad
André F.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
In één woord geweldig.
Rachel S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Weer heerlijk genoten van de wereldreis met bijpassende bijzondere wijnen. Bediening is ook heel erg vriendelijk en kundig. Was een feestje.
Fred G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
ik ben wat gewend als voormalig horecamakelaar tot mijn pensionering op 1 januari j.l. ik heb samen met mijn vrouw heb in de beste restaurants van Nederland gegeten t.m. op 3 sterren niveau.maar de beleving hier was eigenlijk ongekend.dit tegen een fikse maar niet onredelijke prijs voor dit top niveau
eten grote klasse bediening en service idem, locatie is minder voor de hand liggend en jammer dat er geen terras is, maar dan heb je het wel gehad. een aanrader voor iemand die van culinair top niveau houdt
Jack S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Ons 2e bezoek aan Unique. De vorige keer waren we heel enthousiast, deze keer toch iets minder. We hadden ook nu weer het 6-gangenmenu met wijnarrangement en koffie toe. De hoeveelheden vonden we alles bij elkaar wat aan de karige kant, met name de hoofdgerechten. Bovendien: bij één hoofdgerecht was het vlees niet te snijden (laat staan te kauwen), dus het bord ging terug naar de keuken. Er kwam een nieuw gemaakt bord, maar ja, toen was de partner klaar met die gang en het glas wijn was leeg. Na afloop, vóór het afrekenen, een en ander doorgesproken. Er werd vriendelijk gereageerd, maar geen enkele compensatie (de koffie gratis of iets dergelijks). Dat is vatbaar voor verbetering, Unique!
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Lekker gegeten vanavond. Was niet druk maar toch hele avond zoet geweest met een 6 gangen menu. Locatie van het restaurant is helaas niet bijzonder. De kwaliteit van t eten (hoog) past eigenlijk niet heel erg bij de omgeving (minder goede buurt van Gouda). Service was top. Eten ook maar wel aan de prijzige kant (140 euro met 2 personen)
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
De eerste keer bij Unique maar absoluut een aanrader. Een zeer vriendelijke ontvangst in een prettige omgeving. het concept van de culinaire reis is zeker aan te bevelen. Wij hebben genoten van het eten en het bijpassende wijnarrangement. Een topper voor de Goudse horeca. Wij komen zeker weer terug. Ga zo door mannen.
Robbert H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een top avond in een top restaurant. Heerlijk eten zeer verfijnd fantastische bedieding.
Joseph S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heel vriendlijke bediening en contact met de chef kok. Goede prijs/kwaliteit verhouding
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Vanavond gedineerd bij dit restaurant.
Een super ervaring die me weer laat zien dat de combinatie heerlijk eten, prettige sfeer en een warme service geen zeldzaamheid hoeft te zijn.

Goede kwaliteit gaat hier samen met een fijne sfeer. Mooie wijn en een uitstekende service!

Een ervaring die ik zeker aan raad en waar ik zeker voor terug ga komen!
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Gekozen voor 4 gangenverrassingsmenu. Amuse met oester, rauwe tonijn met limoendressing, zeebaars met aspergerisotto en kreeftschuim, runderlende, nagerecht met verschillende bereidingen van rabarber. Wijnadvies van de sommelier gevolgd, die er duidelijk plezier in had. Attente bediening, maar dat kon ook niet anders, want het was zeer rustig, deze dag na Pasen. Prima gegeten, ruime wijnkeus en het meeste per glas. Een aanwinst voor Gouda dit restaurant. Dat doen we nog eens.
Bastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Voor het eerst afgereisd naar Unique. Na een hartelijk ontvangst hebben we ons laten verassen door een 6 gangen menu. De gerechten waren smaakvol en gelukkig niet zo groot zodat ook het nagerecht heerlijk smaakte. De bijpassende wijnen waren ook prima en aan het einde van de avond een alleszins keurige rekening.
Wij komen graag weer terug.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gisteravond met vrienden en familie (10 p) gegeten bij Unique. We startten met een drankje aan de bar, waarbij al meteen duidelijk werd dat goede wijnen hier alle aandacht krijgen. Daarna aan tafel en na een heerlijke oester en een amuse genoten van het 6 gerechten verrassingsmenu. Waanzinnig lekkere gerechten, met heel veel zorg klaargemaakt en opgemaakt. Voor mijzelf waren de risotto met langoustine en kreeftensaus en de asperges met heilbot en dragonsaus de toppers. Elk gerecht werd uitgebreid toegelicht en ook de bijpassende wijnen werden van mooie verbale notities voorzien. Bediening was top, sfeer heel relaxt, hippe, moderne ambiance, absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar culinaire hoogstandjes. Aanwinst voor Gouda!