Foto's van gerechten

Over het restaurant Restaurant Unique

Restaurant Unique bekroont iedere dag opnieuw waardevolle vriendschappen en familiebanden met heerlijk eten en gezellig samenzijn. Voor eigenaren Sven en Maurice is Unique het bewijs dat vriendschap en zaken heel goed samengaan. Samen zorgen zij ervoor, dat jij geniet van een onbezorgde avond. Net als Sven en Maurice zijn de wijnbar en de keuken hier onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ieder seizoen ontdek je hier weer nieuwe gerechten. Een adres om nooit te vergeten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Unique

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 12:00 - 00:00
(lunch alleen op reservering)
Zaterdag 17:00 - 00:00
Zondag gesloten

Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Unique

Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Fijn dat Gouda er zo’n goed restaurant bij heeft. Goed eten en een vriendelijke bediening!
Robert Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
10 plus. Staat niet voor niets in Lekker 500
Joseph S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijke lunch, prachtige wijn
Mariella V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk en verrassend menu.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten,goede vriendelijke service,zeker aanrader een topper!
Lilian A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Nooit kunnen denken dat er zich in Gouda zo’n geweldig restaurant zou vestigen.
Alles klopte!
De sfeer, inrichting en gastheren-vrouwen met veel liefde voor hun vak..
Echt een culinair hoogstandje!
En.......zeker voor herhaling vatbaar.
Gabri V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hadden het ontdekkingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Alle wijnen werden ver voor de gerechten serveert, waardoor het geheel niet klopte. Inrichting was ons te gehorig en industrieel, maar dat is persoonlijk. 6-gangendiner was prima, alleen was het vierde gerechtje (zeewolf met een schuimsaus van kreeft) overkookt. Al met al een kleine voldoende naar onze opinie.
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Op een locatie waar je niet zo snel een restaurant zou verwachten, zit unique. Leuk concept met 6 gangen verassingsmenu. Interessante wijnen, maar combinaties met de gerechten niet altijd duidelijk. Leek er op alsof ze niet voorbereid waren op gasten die bij iedere gang een wijn neemt. De gerechtjes waren goed en lekker. potentie om tot een van de betere restaurants in de regio uit te groeien.
Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ziet er prachtig uit en geweldig gegeten
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Een team wat oog heeft voor zijn klanten. 6 gangen menu van uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Elk gerecht een smaak-explosie. Heerlijk bijpassende wijn uitgekozen door de bediening. Bedankt voor de onvergetelijke avond. Voor herhaling vatbaar.
Amelie M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben afgelopen zaterdag enorm genoten van de verfijnde smaken, de prima service en de goede ambiance, een aanrader!
Piet A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Onlangs aangeschoven te Unique en dat bleek een uitstekende ervaring! Het restaurant is gevestigd in een 'upcoming' buurt van Gouda met een parkeergarage om de hoek. De inrichting combineert industriële met warme elementen en is zeker zeer sfeervol, met op de achtergrond een heerlijke playlist voor wat betreft de muziek: een beetje Ibiza in Gouda; we hebben er lang op moeten wachten! Over de open keuken ook enkel lof, hier wordt met bezieling bedreven gekookt. Gerechten zijn perfect opgemaakt en uitstekend geportioneerd, men komt hier immers om te proeven en te beleven en die beleving is er: gewoon heel erg goed. Mooi concept om 'op reis' te gaan al zou het omvattende verhaal nog meer uitgesproken verteld kunnen worden, dat zou de reis compleet kunnen maken. Ook de wijnkeuze is reuze en de bediening wederom uitstekend, attent en behulpzaam. Er is voor de conservatievelingen eventueel een vastomlijnd menu te krijgen, maar ga eens met uw tijd mee en verwacht dus geen menukaart. Van ons mocht de muziek op de achtergrond nog best wat meer aanwezig zijn (een mooie deephouse mix) en om dan toch een puntje van 'kritiek' te hebben: nee, we komen echt niet om met onze telefoon te spelen maar een wifi hotspotje voor de gast is natuurlijk wel helemaal 2018! Oh, en de barista heeft nog een klein beetje training nodig, maar dat zijn dan ook echt de puntjes op de i. Unique, hou dit vol want dit heeft Gouda nodig! Wij komen zeker terug.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Echt uniek kan ik het ook niet noemen, maar goed was het zeker. Mooie gangen goed van kwaliteit en mooi in balans. Het hoofdgerecht (of laatste gang pre dessert) was erg lekker en over het toetje kan ik ook niets dan de lof trompet schallen. De andere gangen waren degelijk en top van kwaliteit.
De ligging van de zaak is eigenlijk het enige minpuntje. Niet het mooiste stukje Gouda. Deze zaak verdient eigenlijk een A locatie.
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijke smaken komen voorbij, het verrassingsmenu-concept voorkomt keuzestress, kleine gerechtjes daardoor in het totaal precies goed, veel wijnkennis aanwezig en persoonlijke benadering, een aanrader!
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Dit restaurant is de top van Gouda, zo verfijnd en origineel en van hoog niveau. Als vegetariërs is het een feest om 6 gangen te krijgen zonder een voorspelbaar gerecht. Mooie combinaties, soms wat hoog op smaak maar altijd goed, lekker en mooi opgediend. Wijnsuggesties zijn elke keer raak. Grote aanrader. Enige verbeterpunt; geel licht aan een kant van de muur, wat maakt dat je het gerecht minder goed in de juiste kleur kunt zien wat toch een deel van je beleving is; ik zou die lamp vervangen!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Overheerlijk gegeten bij Unique. Echt zeer verrassend om op reis meegenomen te worden en zulke lekkere gerechten te maken. Bediening was goed, eten zeer goed, geluidsniveau ook prima. Kortom: een groot compliment en een aanwinst voor Gouda. Hier kunnen andere restaurants in Gouda niet aan tippen.
Eén zeer klein verbeterpuntje is dat bediening best iets vaker mag vragen of we nog wat wilde drinken.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een geweldige aanwinst voor de Goudse regio. Mooie producten en bijzondere bereidingen.
Ines P.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
heerlijk eten. wijn is ook goed, hoor ik. naast een wijnarrangement zou een frisarrangement niet misstaan! kijk eens naar Bionades, lavendel water, etc...dan heb je ook iets bijzonders te drinken als je geen alcohol drinkt.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Sfeervol en hartelijk ontvangst. Authentieke en bijzondere gerechten! Heerlijke wijnen en goed wijnadvies. Wordt rekening gehouden met allergie en smaak. Mooi opgemaakte borden. Beslist een aanrader in de regio! Verdient wat mij betreft een ster!