Restaurant Uit & Meer

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Biefstuk was rauw in plaats van medium terwijl de buitenkant heel donker gebakken was.
Patat was veel te ver door gebakken.
Geen opscheplepels voor salade en patat.
Zoete wijn is behoorlijk aan de zure kant. Overgegaan op de cassis.
Zeer ontevreden. Verhouding prijs naar wat wij gekregen hebben Zeer duur.
Personeel zegt sorry maar verder werd er niets mee gedaan.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Geluncht met vriendin. Broodje tonijnsalade met rucola/olijven en tomaat. Vriendin vroeg of olijven weggelaten konden worden. Geen probleem. Twee boterhammen met overheerlijke tonijnsalade maar zonder tomaat en voor mij geen tomaat en olijven. Leuk detail is dat je er een kuipje boter bij krijgt maar de boeterhammen zijn al belegt dus geen idee wat je met de boter moet!
Pui Yin O.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We kwamen hier langs vanuit Huizen. We begonnen met een wijntje met borrelgarnituur. Dat was erg lekker met name de kaasstengels. Die hebben we ook elders verbrand gehad. Na een poosje dachten: we kunnen ook blijven eten.

Als voor gerecht hadden we de carpaccio en de carpese. Beide erg goed en met name de truffelmayonaise bij de carpaccio. Als hoofdgerecht hadden e de biefstuk en het visstoofpotje. Wat was het stoofpotje lekker en het vlees was heerlijk mals. Als nagerecht hadden we chocolademuffin en de appeltaart met port. Helaas was de port op, maar de dessert maakte het wel goed.

De service was goed. Men vroeg op de juiste moment of we nog wat wilde drinken en of alles na wens was. Het was een mooie en vooral lekkere ervaring
Claud993 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Gisteren hier heerlijk gegeten. Ondanks het slechte weer is het uitzicht prachtig en de ambiance fijn!
De bediening was vriendelijk en de risotto is echt een aanrader!! Wij komen zeker terug op een mooie dag heerlijk op het terras te zitten.
SabineDK .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten, fantastisch uitzicht, vriendelijke bediening en ontspannen sfeer.
Een echte aanrader, wij gaan zeker terug!
Ariesd .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Mooie, gezellige lokatie met fantastisch uitzicht. De bediening is uiterst vriendelijk en coorrect. De Entrecote is beslist een aanrader!
Yvette987 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Met prachtig uitzicht op de Vecht hebben wij zondag bij Uit en Meer gegeten. We werden zeer vriendelijk ontvangen en hebben genoten van een heerlijk stuk vlees met lekkere frites en een mooie bijpassende wijn. Kortom, een restaurant om naar terug te komen!
Yvon W.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Mooie omgeving, bediening in orde maar 1 gerecht was zeer teleurstellend ( niet lekker). Gemeld... Werd niet echt iets meegedaan, en toen hebben wij gevraagd dit aan kok door te geven maar hier kwam geen reactie uit voort. Ober heeft uiteindelijk het gerecht vd rekening gehaald en tafelgenote is niet echt voldaan naar huis gegaan......
Mpaagman .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Tweede paasdag heerlijk geluncht, super locatie en vriendelijke bediening.
We zaten heerlijk in de serre. Je had ondanks het slechte weer het gevoel dat je buiten zit.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Personeel laat je lang wachten terwijl het gisteren niet druk was, ook niet erg vriendelijk, jammer want de locatie is erg mooi en eten is goed, maar je voelt je niet zo welkom hier. gaat zeker te goed met deze tent waardoor men niet meer denkt dat het nodig is om je gasten gevoel te geven dat men het leuk vindt dat je er bent
Marco299 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gisteravond hier voor het eerst heerlijk gegeten en genoten van de prachtige locatie naast het fort en aan de vecht. Het eten (salade vd chef en zalm vd dag) was voortreffelijk, compliment voor de keuken. Glazen worden goed gevuld en bediening is jong maar zeer vriendelijk en correct. Wij kennen de historie van dit restaurant niet, maar de avond was zeer geslaagd en gaan hier zeker terugkomen.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Prachtig, in de stralende zon op een bijna herfstdag buiten lunchen bij deze gelegenheid. Bijzonder vriendelijke bediening, perfect om even met de sloep aan te leggen. Maar....het eten is echt onder de maat. We hadden een soort "12-uurtje" en dat hield in : uiensoep, brood/bourgondische kroket en sla. De uiensoep was echt veel te vlak van smaak en miste elke vorm van echte stevige smaak. Ik denk dat het echt onder de maat is. De kroket, met name de omschrijving Bourgondisch, beloofde wat. Deze kroket werd te koud opgediend en ook hier was het wellicht een "fabriekskroket, althans een kroket zoals je er velen hebt en niets bijzonders qua smaak. De sla was fris maar niet aangemaakt. Bijgevoegd hadden we een bakje met ....???... en misschien was dat voor de sla of misschien voor de kroket, maar het smaakte niet naar slasaus en ook niet naar mosterd. Het was overigens wel lekker. Mijn vrouw had de hamburger met brood en waas daar overigens tevreden over.
Hanneke3605 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Afgelopen zondag wederom dit mooie plekje aangedaan.
Hoewel het weer te wensen overlie was het gezellig druk in het paviljoen.
De bediening weer vriendelijk en proffessioneel. Het eten zoals altijd heerlijk.
Jammer te lezen dat er andere mensen zijn die zich druk maken over regels die zij hanteren en daardoor de gegeven cijfers extra lag laten.
Onze ervaring in de restaurant is altijd goed dus wat ons betreft zijn deze lage cijfers zeker niet terecht.
Wij komen iig snel weer terug!
Barni .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Onlangs restaurant Uit en Meer in Weesp bezocht. Dit is een soort strandpaviljoen aan het water (de Vecht) waar ook bootjes kunnen aanmeren. Het gaat bij dit restaurant vooral om de buitenbeleving.
De lams merquez worstje met huisgemaakte tzatziki, die ik had besteld, waren heerlijk. Toen ik om ander brood vroeg was dat geen enkel probleem. De bediening is vlot en vriendelijk.
Wat een schaduw wierp over ons bezoek en wat mij zeer bevreemdde was het fanatisme waarmee sommige dames van de bediening het terras aan de zijkant wilden leeghouden omdat ‘de bediening het anders niet aankon’. Soms werd een uitzondering gemaakt, met de opmerking dat de gasten dan zelf hun drankjes moesten ophalen bij de bar. Een jonge man in de bediening kreeg zelfs een bestraffende opmerking omdat hij toch gasten bediende aan ‘de zijkant’. Terwijl ik zijn handelen juist heel klantvriendelijk en correct vond.
Voortdurend werden er teleurgestelde gasten naar binnen of naar een te kleine tafel aan het water gestuurd wanneer ze op het uitnodigende en mooie groene terras hadden plaatsgenomen. In de tijd dat wij er waren, waren dat wel 10 of 12 gasten. Eén van de dames van de bediening had haar handen er vol aan om verbouwereerde de gasten weg te sturen. En hierdoor had ze nauwelijks meer tijd meer om bestellingen om te nemen. Waarom staat dat terras er dan?
Dit maakte zo’n slechte indruk op me dat ik hier eigenlijk niet meer naartoe wil. Het eten is goed, de meeste mensen in de bediening zijn vlot en vriendelijk, maar mijn ‘uitgaansbeleving’ (lekker ontspannen ergens wat eten en drinken) was voor mij bedorven.
Marjaborgers .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Ik wist dat de keuken hier niet geweldig is. Ik heb gereserveerd vanwege de geweldige plek in de bocht van de Vecht. Heerlijk op een mooie zomeravond. Maar toch viel het eten nog tegen. Alleen een stukje vlees met frites. Nauwelijks groenten. Vergelijkbaar met La Place, maar daar krijg je tenminste voldoende frites. Bediening onervaren. Wijn plompverloren ingeschonken. Zodra je bord leeg is vragen ze of je koffie wilt. Terwijl de wijnglazen nog gevuld zijn. Maar snel weer vertrokken. Eigenaar is toch verzekerd van klandizie. Jammer hoor!
Piet1981 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Doelbewust gingen wij lunchen alhier vanwege de locatie.
Helaas was de bediening erg traag, er was zat personeel alleen niet doelgericht, men liep veel rondjes maar verder deed men niets met lege glazen.
Verder was er voor de vegetariër niets op de kaart en een beetje restaurant doet daar dan wat op verzinnen ipv alleen maar" nee dat staat niet op de kaart" , een totaal gebrek aan meedenken service en creativiteit, zonde, met zon locatie valt er meer uit te halen, geen lunch meer aldaar voorlopig.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Op donderdagavond hier gegeten. Wat een fantastische locatie aan de vecht. Je krijgt echt het strandtentgevoel. Wij zaten op de afgesloten veranda in verband met het weer. Als het zonnig is kan je volgens mij heerlijk op het terras zitten. Het eten is niet heel bijzonder. De zalm vooraf was lekker. De anderen hadden soep, heet geserveerd en ook heet van pittigheid. De hoofdgerechten waren het vispotje en de salade met vis. Jammer dat de sla niet of nauwelijks aangemaakt is. Het vispotje was wat flauw. De wijnglazen worden zeer rijkelijk gevuld. De bediening is vlot.
M O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Ongeveer een jaar geleden dit verborgen paradijsje ontdekt en sindsdien een keer of wat geweest, dus tijd voor deze update van mijn eerdere recensie. Vandaag geluncht op het fijne terras. Wat een heerlijke plek om met zomers weer te vertoeven. Aan het water (de Vecht) gelegen ook bereikbaar voor bootjes die aan de steiger kunnen aanleggen. Met de auto wat minder goed te vinden; houden zo! Ligt op de route van een prachtige fietstocht.
Er zijn veel plekken buiten maar ook binnen. Het gaat hier voornamelijk om de buitenbeleving maar ook binnen zit je helemaal prima.
De bediening wisselt wat, en is jong, maar zonder uitzondering attent en vriendelijk. Genoeg personeel en allemaal een vrolijk gezicht.
De kaart is niet heel uitgebreid maar er is toch voor elk wel wat wils. Enige wat ik echt mis is iets voor de kinderen. We hebben dit soms opgelost door gewoon maar een portie patat te bestellen wat normaal supplement bij een van de gerechten is, of 8 loempiaatjes, heerlijk zijn ze maar erg voedzaam is dat natuurlijk niet. Prijzen tikje aan de stevige kant en porties juist niet al te groot. Salade geroosterde tonijn smaakte lekker. Latte macchiato ook prima.
Heerlijke plek waar ik heel zeker zal blijven komen!
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Met groep van 8 personen plaats genomen op het terras - het duurde vrij lang voor er iemand van de bediening kwam om bestelling op te nemen van de drankjes en de menu kaart te brengen. Ik besteld de carpacciosalade en kreeg 4 schamele plakjes huis gerookte entrecote met wat sla. Voor 12,50 niet echt prijs/kwaliteit. Bediening erg traag en lang wachten.
AC W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Leuke fietstocht gedaan en toen dachten wij heerlijk te gaan lunchen bij Uit en Meer heerlijk gezeten maar niet heerlijk gegeten. Op de kaart staat een luxe hamburger dat sprak mij wel aan maar helaas de luxe was ver te zoeken ik kreeg een droge bol met alleen een hamburger en een beetje saus en daar om heen een paar toefjes sla zeer teleurstellend! Het advies aan de kok is kijk eens buiten de deur dat kan geen kwaad dan kan je zien hoe een echte "luxe hamburger"hoort te zijn.