Restaurant Tydloos Purmerend

6,9
7,2
Jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Gegeten met vriendinnen. Interieur ziet er leuk uit en concept is best leuk. Echter, de gastvrouw neemt de spelregels hééél serieus, waardoor wij het idee hadden dat het een soort van BSO is waar de kinderen instructies krijgen.

De gerechten:
carpaccio > erg lekker
Tomaten soep > niet doen, veel te zout
3 soorten vleesspies > lekker m.u.v. varkensvlees
Chocolade mouse > lekker, maar iets te dik van structuur
Taartje> niet lekker
Vis> erg lekker.

Al bij al was het een ervaring, maar niet voor herhalingsvatbaar voor ons.
Kirsty S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Een gezellig, mooi en knus restaurant. Er hangt een fijne sfeer, en het personeel is erg vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten. De gerechten worden mooi gepresenteerd en smaken heerlijk. Wij komen hier zeker snel terug en vertellen iedereen over Tydloos!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Mijn vriend en ik die zijn wonend in Purmerend en zijn dol op Tydloos, we zijn er elke keer wel geweest als de menukaart ging veranderen!
Ik ben niet zo grote eter en hierbij past het concept prima!
Je kan eten wat je wilt en dit wordt nog eens culinaire en proffesioneel geserveerd, alle smaken komen tot elkaar! De service is prima!!!
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Tydloos. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Na de uitleg van het concept van Tydloos hebben we een aantal heerlijke gerechtjes gegeten, zoals de ceasar salade, tom kai kai soep en een sate spies. De tijd tussen de gerechtjes was ook goed en na ons grande dessert gingen wij (te) vol door naar de film!

Ook werd er goed rekening mee gehouden dat wij nog naar de film moesten.

Wij komen vast nog een keer terug!
Daniëlle K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Heerlijk genoten van al (nouja niet alles natuurlijk) het lekkers wat op de kaart stond. De quich was wel mijn favoriet! zeker voor herhaling vatbaar
Eli S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Ik ben samen met mijn bonusvader en mijn lieve moeder hier gisteren wezen eten, we vonden het superlekker, mede door de lekkere kleine maaltijden en de heerlijk malse spareribs!! En wat werden we goed geholpen door Nicky, een leuke, lieve en spontane medewerkster!! Wij komen zeker terug, we kregen zelfs spareribs mee naar huis!! ????
MoniqueSn .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Uitgebreide keuze in gerechten en dat voor 1 vaste prijs. Ondanks dat het moeilijk kiezen was kozen we 2 x de carpaccio omdat die erg lekker was. Ook vond ik de walnoten ijs erg lekker, een aanrader dus. Sfeer was gezellig, vrolijke bediending. Gerechten werden allemaal zeer snel uitgeserveerd! We komen zeker een keer terug!
Jeannet P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het eten was prima, de bediening ook.We waren met z'n vieren de enige gasten.
Alles werd vers gemaakt en de bediening was erg goed.Een aanbeveling.
De mosselen smaakten heerlijk!! En de carpaccio ook.
Dfj .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Vorige week heerlijk met de kinderen wezen eten! Onwijs vriendelijk personeel en het de sfeer is heel rustgevend. Het eten ziet er super netjes uit, de borden worden mooi opgemaakt en het eten ziet er erg goed uit. Het leukste was nog dat de kinderen in de keuken hun eigen ijsje mochten maken! de kinderen hebben ook een super avond gehad ! zeker een aanrader!!
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wij hebben vanavond met z'n 10en bij restaurant Tydloos gegeten. Wat een slecht restaurant. Het begon met halve glazen wijn. Nadat we allemaal 1 gerechtje hadden gehad kregen we te horen dat de patat op was. Hierna wilden 6 personen aan onze tafel de biefstukspies hebben, na 15 minuten kregen we te horen dat ook de biefstuk op was. Als kers op de taart hadden een aantal van tafelgenoten de cheesecake besteld, je raad het al: ook deze was op. De overige gerechten waren ook niet om over naar huis te schrijven en voor veel gerechten moest ook een extra bedrag worden betaald.. We kregen aan het einde van de avond een tegemoetkoming in de vorm van gratis koffie en thee. Dit vonden wij niet voldoende. Nadat de serveersters voor de 6e keer hun manager hadden gebeld kregen we nog een schamele 20 euro korting op onze rekening. Wij gaan in ieder geval nooit meer eten bij Tydloos.
Fredjedb .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heerlijk gegeten met 4 personen. Leuke en vriendelijke bediening. Het eten was erg lekker met leuke en verrassende gerechten. Zeker een aanrader.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Een tijdje geleden kwamen wij zomaar binnenvallen om te gaan eten. Op dat moment waren we gewoon werkelijk verliefd de sfeer, rust, gastvrijheid en bediening waren formidabel gewoon! Sindsdien als we uit eten gaan, gaan we altijd naar tydloos het is ons favoriete restaurant en nemen altijd graag familie en vrienden mee om tydloos te leren kennen. Wij waren ook al vanaf dag 1 altijd bezig met recensies schrijven over onze ervaring met tydloos, en dan waren de berichten altijd wanneer gaan we weer! Nu zelfs als ik wik reserveren voor twee is het ik zie je wel verschijnen vaste plekje komt helemaal goed!!. Wat nog leuker is om de paar maanden veranderen ze het menu en dan staan wij al weer te popelen om te gaan reserveren. Want eten bij Tydloos is heerlijk!!
Liefs, familie De Vries uit Zaandam
Manon J.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
gezellige avond gegeten bij Tydloos in Purmerend. Het 'all you can eat' is inderdaad niet helemaal waar. Bij veel gerechten zit een meerprijs. De gerechten zelf zijn qua smaak voldoende, maar niet in verhouding met de prijs. De bediening was bij binnenkomst erg netjes. Nadat de, waarschijnlijk eigenaresse/manager, naar huis ging was het overige personeel duidelijk minder gemotiveerd en zaten we regelmatig met lege glazen en borden op tafel.
Ik vind de sfeer wel gezellig, maar voor de kwaliteit van het eten zou ik niet nog eens terug gaan.
Yarooon .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Wat een nepper je krijgt iets anders dan op de kaart en de gerechten smaken niet. Veel te duur voor de kwaliteit die je krijgt.
Richard283 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Bij binnenkomst is niet duidelijk dat men met het concept all you can eat werkt( 23,95)Voor een aantal gerechten moet echter bijbetaald worden wat de prijs behoorlijk opdrijft , zodat je snel op 35 a 40 euro pp zit.De prijs- kwaliteit verhouding is niet in balans en veel te hoog! Men werkt niet met vers gemaakte producten en zijn niet veelal voorbereid en matig van smaak In het restaurant hing een vreemde riool geur en toiletten zijn absoluut smerig. De bediening is vriendelijk!
Voor nu geen aanrader en een zonde van je geld.
Anno1980 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wij hebben hier lekker gezellig gegeten. Het leuke van dit concept is dat je meer verschillende kleine gerechten kan proeven en dat je dan ook langer kan tafelen omdat je niet gelijk een grote maaltijd aan het eten bent. De gerechten kwamen vlot door, maar gelukkig niet te snel. De geitenkaas-mousse was een tafelfavoriet net als de Irish stew. Ook een groot compliment aan de chef (die ook niet te beroerd was om de bediening te helpen) want; we kwamen erachter dat ze onze nagerechten waren vergeten, toen de koks aan het opruimen waren. Toen we dit aangaven, werd het dessert door de chef alsnog met veel aandacht en geduld gemaakt; onze zoon mocht hem er zelfs mee helpen! En toen de chef doorkreeg dat hij jarig was pakte hij helemaal uit!; Vuurwerk op tafel en toegezongen door al het personeel.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Eten was meerdere malen koud! Erg jammer want het zag er goed uit! Een kleine kaart en het duurde ook in het begin erg lang, 70 min voordat het eerste soepje er was. Jammer. Wel een goedmakertje van de kok gekregen.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Met 6 personen gegeten en net zoals voorgaande keer was het weer.
Tijd tussen de gerechten was prima en het eten was lekker.
Aardige bediening!
Jammer, wat je vaker ziet dat je voor bepaalde gerechten moet bijbetalen en dat je maar 1x een dessert mag kiezen.

Overal zeer tevreden en wij komen zeker terug!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Slechts 3 stellen aanwezig. Was koud in het restaurant. Dus met zo weinig mensen kwam het geheel kil en koud over. Onbeperkt eten voor 23,95. Wanneer je iets met vlees of vis nam, moest je van 2.95 of 4.95 bijbetalen. Al met al dus een beetje nepperige formule. Eten op zich was niet verkeerd, maar eet toch anders als je de sfeer mist. Was er al eens geweest met 12 personen in een vrij vol restaurant met een andere kaart. Was toen veel enthousiaster. Dame van de bediening deed haar best, maar vroeg ons om het bestek meerdere malen te gebruiken. Afknapper dus. Helaas kon zij daar ook niets aan doen, maar hoort dus bij de formule. ( met 6 klanten en 3 man personeel, kan je dit ook niet dichtrekenen). Kaart was in vergelijking met de vorige keer behoorlijk achteruit gegaan. Jammer, waarschijnlijk de laatste keer hier geweest.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Viel mij zwaar tegen. Ongezellige inrichting. Weinig keus. Bijbetalen bij bepaalde gerechten. Varkenshaas gereserveerd in diep bord? Amateuristisch opgemaakt. Bediening wel vriendelijk. Heel weinig warme gerechten. Niet voor een tweede keer. Zonde geld!