Restaurant Tydloos Enkhuizen

Westerstraat 116 1601AM Enkhuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Tydloos Enkhuizen

Eindeloos genieten Eindeloos genieten Tydloos is gevestigd in een 16de eeuws monumentaal pand met een prachtige stadstuin. Het eindeloos genieten menu laat je van een diversiteit aan smaken genieten. Zo eet je hier in het klein bijvoorbeeld tomaten-paprikasoep met "pittige mascarpone, voorjaarssalade van aardappel, zonnebloempitten of een worstje van pulled porc. Er is natuurlijk ook aan de kinderen gedacht. Tydloos komt terug in het interieur wat een brocante sfeer oproept met de zachte natuurtinten. Mis de geroemde high tea niet!

Meer informatie over restaurant Restaurant Tydloos Enkhuizen

Vrijdag t/m zondag 12:00 - 23:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
roserood .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
De keuken heeft zonder probleem al mijn gerechtjes aangepast zodat alles 100% suikerloos was en toch zeer smakelijk, mijn complimenten!!!
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
willy D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
lekker gegeten, leuke vlotte bediening, gezellige zaak. wij waren hier voor de tweede keer. en zeker voor nog een herhaling vatbaar.
Siem G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Weer als vanouds. Gezellige avond gehad
agtb .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten, zeer gevarieerde gerechtjes, goed van smaak en mooi opgemaakt! Zeker een aanrader om eens te gaan eten, concept 'all you can eat'. Tip: uitbreiding van de toetjes die bij de prijs inbegrepen zijn, is nu wat beperkt.
Conni V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het was erg rumourig. Wij waren met 3 stellen en konden elkaar niet verstaan. Ook de,serveersters konden we niet verstaan. Eten was goed maar ga er niet nog eens heen vanwege het lawaai. Was te erg.
Francis K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We konden elkaar bijna niet verstaan, twee grote groepen waren zeer luidruchtig, heel irritant, misschien iets met geluiddempende materialen proberen.
w B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wat een herrie in deze tent. En het eten duurt ontiegelijk lang voordat je kan eten. Zeker een 1 moeten wachten op je gerecht. Waardeloos!!!!!
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Uitstekend gegeten in een sfeervolle ambiance. Top
d D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Zeer teleurstellend. Moesten soms een half uur wachten op een volgend gerecht. Borden werden niet consistent opgemaakt. Bijv. Op het eens bordje dreef het vlees in de saus, het andere bordje had bijna geen saus. Bij Tijdloos Enkhuizen zal ik niet meer komen.
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Leuk concept met keuze uit heerlijke gerechten. Zeer attente bediening, gezellige sfeer. Kortom, wij komen zeker terug!
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Alles prima, maar we vonden dat de wijnglazen iets beter gevuld konden zijn.
Aukje S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Vanavond weer heerlijk en gezellig gegeten, verzorgd door een ontzettende vriendelijke bediening.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hebben 3 februari in Tijdloos gegeten.We hebben een geweldige avond gehad.Gr. Jan Volbeda,
Shevon W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Hele leuke sfeer in het restaurant, warm aangekleed. Personeel was erg vriendelijk, het eten was heerlijk bereid en stond snel op tafel! Echt een aanrader!????????
E V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten, alleen was de temperatuur in het restaurant niet aangenaam . Het was regelmatig echt koud.
door een koude luchtstroom uit de roosters.
H H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Wat een leuk en gezellig restaurant met een geweldig concept. Las bij iemand anders dat die heel lang moesten wachten tussendoor, dat was bij ons niet het geval, tussentijd was perfect en dat terwijl de zaak helemaal vol zat.

De gerechten waren allemaal erg lekker van smaak en qua presentatie op het bord ook mooi om te zien.

Kortom, ben je in Enkhuizen, dan kan ik je dit restaurant echt aanraden!
Laura L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Wat ik alleen miste was muziek.
Albertje G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben erg genoten van het eten, lekker en verzorgd. Gezellige bediening en goede sfeer.
Zeker voor herhaling vatbaar
Dide T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Ooit per ongeluk beland na een lange autorit en hebben er geen seconde spijt van gehad. Een heerlijk concept waarmee je de mogelijkheid bied om alles te kunnen proeven. Geweldige service en klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel. " Goh wat een heerlijke wijn' resulteerde in een halve fles mee naar huis. 1 x per jaar stappen wij weer in de auto om dit stuk te rijden want het is echt de moeite waard.