Restaurant Tydloos Enkhuizen

Westerstraat 116 1601AM Enkhuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Tydloos Enkhuizen

Eindeloos genieten Eindeloos genieten Tydloos is gevestigd in een 16de eeuws monumentaal pand met een prachtige stadstuin. Het eindeloos genieten menu laat je van een diversiteit aan smaken genieten. Zo eet je hier in het klein bijvoorbeeld het Engels-Indiase tomatensoep, heilbot met een paddenstoelen-risotto en truffelsaus of een burgertje van pulled porc gevuld met mozzarella en tomatensalsa. Er is natuurlijk ook aan de kinderen gedacht. Tydloos komt terug in het interieur wat een brocante sfeer oproept met de zachte natuurtinten. Mis de geroemde high tea niet!

Meer informatie over restaurant Restaurant Tydloos Enkhuizen

Clara V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Myriam H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten op het zonnige tuinterras. De gerechtjes waren wat groter dan de gebruikelijke tapas en erg smakelijk. Ook de bediening was voortreffelijk. Kortom, echt een aanrader.
Dietje69 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Er zit redelijk veel tijd tussen de "gangen" waardoor je snel geneigd bent om brood of frites te erbij te nemen. Dat is jammer want de (kleine) gerechters smaken naar meer....
Ruben C.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
het was erg lekker en zag er goed uit. Wel duurt het wel even voordat je je nieuwe gerechtjes hebt. Wij hebben 3 uur daar gezeten en 5 gerechtjes kunnen ontvangen. Zaten beiden wel vol daarna. Bediening is er vriendelijk. Wel viel één van dames van het bedienend personeel hard uit naar een collega. Dat was niet erg vriendelijk.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
lekkere kleine hapjes, onbeperkt bestellen incl nagerecht 24.50 euro pp, leuk terras, fijne bediening,
echt een aanrader!
Richard F.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
We aten in de tuin achter het restaurant, het was schitterend zonnig weer. De tuin was goed bereikbaar met de rolstoel. De bediening is heel vriendelijk. Altijd een lach op het gezicht. Aan het begin werd het all you can eat concept uitgelegd. De gerechten waren smakelijk, maar vrij klein. Je was vrij snel klaar met je hapje en dan duurde het toch wel weer een tijd voordat er weer besteld kon worden, iets te lang.
janine L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk en ontspannen gegeten! Steeds een verrassing met kleine gerechtjes en je kunt onbeperkt door gaan.
M D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Zoals zo vaak was dit bezoek weer een waar feestje. Uitstekend gegeten met goede vrienden en een goed glas wijn.
De bediening is altijd perfect. Vlot, vriendelijk en voorkomend. Hier kan je gerust een avondje heengaan. Zelfs je schoonmoeder zal niets te klagen hebben.
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Er is een aparte kaart voor allergieën. Prettige bediening. Er worden kleine gerechtjes geserveerd op de all you can eat manier. Je kunt dus alles uitproberen. Alle gerechtjes waren erg lekker. Ik heb coeliakie en geen last gehad.
roserood .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
De keuken heeft zonder probleem al mijn gerechtjes aangepast zodat alles 100% suikerloos was en toch zeer smakelijk, mijn complimenten!!!
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Leuk concept, vriendelijke en vlotte bediening en erg lekker gegeten!
willy D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
lekker gegeten, leuke vlotte bediening, gezellige zaak. wij waren hier voor de tweede keer. en zeker voor nog een herhaling vatbaar.
Siem G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Weer als vanouds. Gezellige avond gehad
agtb .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten, zeer gevarieerde gerechtjes, goed van smaak en mooi opgemaakt! Zeker een aanrader om eens te gaan eten, concept 'all you can eat'. Tip: uitbreiding van de toetjes die bij de prijs inbegrepen zijn, is nu wat beperkt.
Conni V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het was erg rumourig. Wij waren met 3 stellen en konden elkaar niet verstaan. Ook de,serveersters konden we niet verstaan. Eten was goed maar ga er niet nog eens heen vanwege het lawaai. Was te erg.
Francis K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We konden elkaar bijna niet verstaan, twee grote groepen waren zeer luidruchtig, heel irritant, misschien iets met geluiddempende materialen proberen.
w B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wat een herrie in deze tent. En het eten duurt ontiegelijk lang voordat je kan eten. Zeker een 1 moeten wachten op je gerecht. Waardeloos!!!!!
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Uitstekend gegeten in een sfeervolle ambiance. Top
d D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Zeer teleurstellend. Moesten soms een half uur wachten op een volgend gerecht. Borden werden niet consistent opgemaakt. Bijv. Op het eens bordje dreef het vlees in de saus, het andere bordje had bijna geen saus. Bij Tijdloos Enkhuizen zal ik niet meer komen.
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Leuk concept met keuze uit heerlijke gerechten. Zeer attente bediening, gezellige sfeer. Kortom, wij komen zeker terug!