Restaurant Tydloos Enkhuizen

Westerstraat 116 1601AM Enkhuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Tydloos Enkhuizen

Tydloos is gevestigd in monumentaal pand uit 1630 met een prachtige terrastuin waar het bij mooi weer volop genieten is! Het Eindeloos Genieten menu laat je een diversiteit aan smaken proeven dus ben je met z’n tweetjes of met de hele familie, bij restaurant Tydloos staat er voor iedereen iets op de kaart.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tydloos Enkhuizen

Treinstation dichtbij
  • : Drie uur gratis parkeren op Clarissenplaats met blauwe kaart

Maandag gesloten
Open: Dinsdag tot en met zondag 11:00 - 0:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Tydloos Enkhuizen

Lida K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gerechten waren niet allemaal even lekker en goed als bij ons vorige bezoek, vooral de desserts vielen tegen en dat was jammer.
Aardige gastvrije bediening!
Fam G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten gerechten waren warm en goed van smaak.Goede bediening en sfeervolle inrichting de kinderen hebben er ook heerlijk genoten.Het was Top! Gr Fam Groot
B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wij hebben bijzonder genoten. Veel succes verder met jullie restaurant en concept. Wij zullen zeker wel weer eens terugkomen. Groet R.bezuur
Selena T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Het eten had weinig smaak en het duurde erg lang. Personeel zuchtte zelfs toen we drinken wilden bestellen. De inrichting was wel erg mooi.
Lilian R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
heerlijk gegeten, mooie gerechten. lief aardig personeel, lekkere wijn en goed pilsje wachttijd prima
R. C.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heel leuk concept. Heerlijk eten en prettige bediening.
b.bakx .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik bij Tijdloos lekker heb gegeten!
Het is inderdaad nogal rumoerig maar dat ligt ook aan de klanten zelf.
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
vriendelijke bediening, leuke verrassing voor mijn dochter die jarig was! Ik had gevraagd om vuurwerk op het ijs, en er was zelfs een mooi feestkunstwerk gemaakt van haar toetje!
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Zeer vriendelijk personeel en je hoeft niet lang te wachten. Eten was uitstekend, we komen zeker weer eens terug!
René V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Gpoede en snelle bediening en goed eten
Debruijn65 D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Hetty en het team waren zeer gastvrij en doen zeer hun best de gast persoonlijk te bedienen.
Met onze specifieke wensen werd goed rekening gehouden.
Een heerlijk avondje uit bij een gastvrij en attent team
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Tydloos. Het is wel nodig om van tevoren een tafel te reserveren, want het hele restaurant was vol. De bediening is vlot en vriendelijk. De gerechtjes zijn heerlijk op smaak en het tempo waarin werd geserveerd was prima. Niet te langzaam en niet te snel.Op een gegeven moment toen het hele restaurant vol zat werd het wel een beetje warm binnen. Van mij had er nog wel ergens een deur open mogen staan voor wat frisse lucht. Het restaurant is zeker een aanrader. Je kunt vlak bij parkeren aan de achterkant van het restaurant. Mijn vader is gehandicapt, maar vlakbij is een gehandicaptenparkeerplaats en je kunt via de achtertuin bij het restaurant naar binnen. Toiletten zijn ook op de begane grond.
Marianna D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Gastvrij en hartelijk ontvangen, goede service en lekkere gerechtjes. We komen zeker nog een keer!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
De Kwaliteit van het eten is zeer goed. Ook het personeel is super vriendelijk en zeer behulpzaam. Uitstekende locatie, midden in het centrum daardoor erg gezellig.
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Super gezellige avond gehad, het eten was gevarieerd, zowel de vlees-visliefhebber, als wel de vegetariër kon uit diverse gerechtjes kiezen.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, zeker voor herhaling vatbaar!
Anne De Haan A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
De ontvangst was hartelijk. Er werd prima rekening gehouden met glutenvrij. Er werd ook direct een broodje gv klaar gelegd omdat dat wat bereidingstijd heeft.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Er is duidelijk te weinig personeel . Daardoor heb je lange wachttijden voor drankjes en gerechtjes. Het personeel is wel vriendelijk. De specialiteit van de chef is geen aanrader de vis was droog en de biefstuk was taai. De goulash was wel heerlijjk.
peggy V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Gezellige sfeer, vriendelijke mensen in de bediening.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Alleen was er een groep mannen en díe waren heel rumoerig. Dat was jammer. Maar de rest was prima. Groetjes Marjan.