Restaurant Tydloos Enkhuizen

Westerstraat 116 1601AM Enkhuizen Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Tydloos Enkhuizen

Eindeloos genieten

Eindeloos genieten Tydloos is gevestigd in een 16de eeuws monumentaal pand met een prachtige stadstuin. Het eindeloos genieten menu laat je van een diversiteit aan smaken genieten. Zo eet je hier in het klein bijvoorbeeld soep van bospaddenstoelen, Herfstsalade met kaasravioli of gestoofde lamscurry met basmatirijst. Er is natuurlijk ook aan de kinderen gedacht. Tydloos komt terug in het interieur wat een brocante sfeer oproept met de zachte natuurtinten. Mis de geroemde high tea niet!

Meer informatie over restaurant Restaurant Tydloos Enkhuizen

Vrijdag t/m zondag 12:00 - 23:30

Voordelig
Albertje G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben erg genoten van het eten, lekker en verzorgd. Gezellige bediening en goede sfeer.
Zeker voor herhaling vatbaar
Dide T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Ooit per ongeluk beland na een lange autorit en hebben er geen seconde spijt van gehad. Een heerlijk concept waarmee je de mogelijkheid bied om alles te kunnen proeven. Geweldige service en klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel. " Goh wat een heerlijke wijn' resulteerde in een halve fles mee naar huis. 1 x per jaar stappen wij weer in de auto om dit stuk te rijden want het is echt de moeite waard.
Dorien K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten, maar heel gehorig. Je kunt elkaar niet goed verstaan omdat het zo echod.
Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Mooie gerechten.
Helaas soms erg lang moeten wachten op service! Na 1 uur alleen nog maar 1 drankje en kleine carpaccio vind ik best wel lang duren! 4 gerechtjes gegeten en 1 dessert en ruim 3 uur verder!

Mag van mij allemaal wel wat sneller!
Elisabeth B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijke vegetarisch gerechten staan er op de nieuwe kaart. Maar ook de vlees-vis creaties zien er geweldig uit en smaken perfect. De bediening was weer top. De toetjes zijn verrassend lekker!(bij de all-in prijs inbegrepen.)
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Dinsdag 13 september met 4 pers. restaurant bezocht.
Vriendelijke ontvangst, gezellig tuinterras en prima bediening.
Uitgebreide kaart: vlees/vis/vegetarisch-voorgerechtjes-kleine hoofdgerechten-en natuurlijk de nagerechten.
Uitstekende koks en een meer dan redelijke prijs.
Marjonvdgulik .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk gegeten, allemaal kleine gerechten. Veel keuze dus voor ieder wat wils. De bediening was erg vriendelijk en attent. We hebben genoten van de avond!
Bleach26 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Met dit concept is het mogelijk om eens van alles te proberen zonder dat je meteen vol zit. In de tuin kun je heerlijk zitten, vooral met kinderen een uitkomst dat ze geen kant op kunnen. Veel keuze uit vlees, kip, vis en vegetarisch. Voor de kinderen ook veel keuze. Personeel zeer vriendelijk. We zouden zeker weer gaan als we in de buurt zijn. Lekker, goedkoop etentje.
JacquelineSp .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Verrassing in Enkhuizen. Leuk concept. Goede prijs kwaliteitverhouding. All you can eat , maar veel beter dan het concept doet vermoeden. Namelijk in alle rust en goed verzorgd. De kok kookt echt lekker, goede verse ingrediënten. Leuke tuin buiten. Enthousiaste en vlotte bediening. Enige suggestie: vervang de Malbec huiswijn. Ook de koffie was meer dan prima. Ga zo door!
JBrinkman .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Afgelopen zaterdag met vrienden heerlijk gegeten. Om 18.15 aan tafel en we gingen om 23.30 als laatste weg. All you can eat, maar dan anders. Geen beperking in tijd en ieder gerecht was heerlijk en had zijn eigen smaak.
Vandaag een nieuwe kaart, die gaan we vast proberen. Daar willen we graag de dijk vanuit de polder voor oversteken.
Mysteryshoppers .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gisteravond hier gegeten. Een nieuwe eigenaar dus een nieuwe kans. Erg lekker gegeten, een heel verschil met de andere all you can eat restaurants in de buurt. Verfijning van de gerechten. De crocante geitenkaas en de kabeljauw op een bedje van zuurkool waren heerlijk. Ook de nagerechten zitten in de prijs. Dinsdag een nieuwe kaart. Wij komen zeker terug.
Klein puntje voor positieve feedback. Misschien moeten er weer gordijnen voor de ramen komen om het geluid wat te dempen. Groet Ria.
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Het was weer eens tijd om een ander restaurant te proberen in onze omgeving. Het concept van 'all you can eat' sprak ons wel aan, ook de menukaart leek ons wel lekker en afwisselend. We hebben gereserveerd en bij binnenkomst was de zaak al lekker druk. Twee tafels bleven de rest van de avond leeg maar de rest was helemaal vol. Mooi ingericht met als klein minpuntje dat er bijna niets aan de muren of voor de ramen hangt of op de vloer ligt, waardoor het wel wat lawaaierig is. Over het eten kunnen we kort zijn, prima! Met als hoogtepuntjes de pomodorisoep, de carpaccio en de salade met geitenkaas. De saté was ons iets te zout en de gratineerde champignons vond ik helaas niet zo lekker. Verder hebben we een hele leuke avond gehad met een super Catalaanse ober. Voor herhaling vatbaar.
Agtb .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Geweldig 'All you can eat' concept, ook de nagerechtjes zijn bij de prijs inbegrepen! Alle gerechtjes zijn heerlijk bereid, heel smaakvol en zien er prachtig uit. De bediening was uitstekend, hele aardige jongeman met een Spaans accent, deed het fantastisch!
Elisabeth B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
We hebben het eindeloos genieten Menu van Tijdloos uitgeprobeerd. ( dit kost 24,50 euro p.p.)Je kunt onbeperkt kiezen uit 27 gerechten ,waaronder 4 toetjes. Het eten was voortreffelijk en de bediening attent en gastvrij. Kortom een aanrader.
Emily L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Geweldig concept en personeel! Aissa is de leukste kelner die je je kan wensen, geweldige service en enorm enthousiast. Mooie uitstraling en heerlijk eten. Prijs-kwaliteit verhouding is meer dan goed.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
De laatste keer dat ik bij tydloos at viel mij dit een beetje tegen. Ik was bekend met het all you can eat concept in deze vestiging, maar het menu vond ik dit seizoen weinig inspirerend. Verder is het ook jammer dat er extra betaald moet worden voor bepaalde gerechtjes, vooral omdat de kaart op zich al klein is. De service en het decor waren prima, maar het diner was teleurstellend, ik zou in de toekomst niet zo snel teruggaan naar tydloos
Per 1 maart 2016 is restaurant Tydloos in andere handen. Wij nodigen u van harte uit in het vernieuwde Tydloos. Alle gerechten op de kaart zijn inbegrepen in de prijs dus geen verrassingen achteraf. Ook de desserts op de kaart zijn bij de prijs inbegrepen,

met vriendelijke groeten van team Tydloos
Ralph N.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Onbeperkt eten van de kaart sprak ons natuurlijk wel aan. Echter moet je voor een aantal gerechtjes extra betalen, dat is dan wel weer jammer. Je kan kiezen uit culinaire hapjes, vegetarisch, vlees en/of vis. De gerechtjes zijn erg klein maar wel erg lekker en goed.
De bediening was jong en vriendelijk, de "doorstroom" naar de volgende gerechtjes ging lekker vlot. Het interieur is modern, netjes en het ziet er schoon uit. Prima restaurant, daarom van ons een ruim voldoende!

met vriendelijke groeten van team Tydloos
S1987 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Heerlijk gegeten en leuk sfeer, tot het moment dat de derde jarige zich aanmeld bij de bediening en de muziek weer keihard aangezet wordt. Wat een takke herrie!
Per 1 maart 2016 is restaurant Tydloos in andere handen. Wij begrijpen u en hebben dit ook direct afgeschaft. Wij hopen natuurlijk dat u snel weer de sfeer en lekkere eten bij Tydloos op komt zoeken,

Met vriendelijke groeten,

Team Tydloos
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Heerlijk gewoon is de derde keer dat ik er kom twee keer met mijn dochters.
Die het ook erg goed vonden ondanks het moeilijke eters zijn.
Dit weekend met mijn vriendin die niet van sper rips houd ,
Ze heb ze op mijn aan raadden wel genomen en waren heerlijk.
Echt top we komen zeker nog daar we hebber echt heerlijk gegeten,
Echt een aanrader leuke bediening top
Bedankt voor uw onzettend positieve reactie. Per 1maart 2016 is restaurant Tydloos in andere handen gekomen maar de spare ribs zijn nog steeds heerlijk !!

Met vriendelijke groeten,

Team Tydloos
Mysteryshoppers .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Eten hadden wij veel meer van verwacht. we moesten lang op de gerechten wachten en er vaak naar vragen. De bediening was wel vriendelijk. Wij hoeven hier niet nogmaals te eten.