Restaurant Tydloos Enkhuizen

Westerstraat 116 1601AM Enkhuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Tydloos Enkhuizen

Tydloos is gevestigd in monumentaal pand uit 1630 met een prachtige terrastuin waar het bij mooi weer volop genieten is! Het Eindeloos Genieten menu laat je een diversiteit aan smaken proeven dus ben je met z’n tweetjes of met de hele familie, bij restaurant Tydloos staat er voor iedereen iets op de kaart.

Meer informatie over restaurant Restaurant Tydloos Enkhuizen

• Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk gegeten.
Josien Groot G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Prima gegeten, prettige bediening. Enige minpuntje is de akoestiek waardoor het snel rumoerig wordt.
Erik O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Attente bediening.
Een aanbeveling waard.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Jammer dat het kaasplankje op was. Maar de service en eten was top. Gezellige inrichting.
Wc konden wat schonen, spul voor de bril schoon te maken was leeg.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Vriendelijke bediening, lekkere gerechten voor een goede prijs. Er mag echter wel iets aan de akoestiek gedaan worden. Het is er ongelooflijk gehorig. Iets met gordijnen zou kunnen helpen.
Natascha T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
1 gerecht (heilbot) waarvan de combinatie met ingrediënten niet klopte (geproefd door 2 personen).
Jammer want dat zijn wij niet gewend van de keuken. De rest van de gerechten was goed op smaak.
Lieneke S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk eten, hele leuke, fijne service! Leuk dat ze uit alle windstreken gerechtjes hebben, en veel variëren met vlees, vis, vega en ook eens wat anders durven te serveren. Alles was heerlijk, we komen zeker terug!
M.R. D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening, echt een aanrader ! ????
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het tweede gerecht na twee happen direct retour gestuurd. Was werkelijk te vies om op te eten. Na ruim anderhalf uur het derde gerechtje. Daar was men het kruiden volledig vergeten.
De keuken rook naar verschraald frituurvet.
Kort met de manager/eigenaar gesproken, Bedrag voor de gerechtjes en het drinken afgerekend en vertrokken. Gelukkig rennies gevonden!
Geachte mevrouw Schoof,

u stond er deze avond op om uw opmerkingen discreet aan mij te vertellen. Ik vond dit zeer prettig want persoonlijk contact is waar wij voor staan. Uiteraard is het heel vervelend als u bij ons niet vindt wat u verwacht van een avondje uit. Ik heb u netjes te woord gestaan en daarop u ook financieël gecompenseerd. Wat ik dan jammer vindt is dat u alsnog de digitale weg van enen en nullen opzoekt om online uw gram te halen.

Met vriendelijke groeten,

Team Tydloos
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het was erg fris in het restaurant. De deur naar buiten staat uitnodigend open maar bij het open maken van de deur naar het restaurant komt die koude temperatuur naar binnen. Dat vind ik erg jammer en beïnvloed mijn ervaring van deze avond.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
leuke ontvangst, aardige medewerkers, mooi inrichting, heel lekker eten, veel keuze voor vegetariërs, makkelijk parkeren om de hoek echt een aanrader
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Voor het eerst in dit restaurant. Na een dagje Zuiderzeemuseum. Wat een aangename verrassing. Voor mijn moeder (in rolstoel), mijn zoon en mijn zusjes had ik hier gereserveerd. Om half 6 waren we zo ongeveer de eerste gasten. We zagen een fijner plekje dan de tafel die voor ons bedacht was. Hoewel het hele restaurant volgeboekt was voor die avond, werd door het personeel geregeld dat we op onze voorkeursplek konden zitten. Het eten was heel gevarieerd en zeer smakelijk, de bediening was vriendelijk en attent.
Hartelijk dank voor jullie bijdrage aan deze fijne dag met onze moeder.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Lunch gebruikt. Maaltijdsalade zalm en forel. Overmatig veel dressing. Gelukkig kwam er extra salade waardoor het wat gemixt kon worden. Het eten was verder goed. Muziek zou zachter mogen.

De bediening was alleraardigst en vriendelijk. Geen moeite was haar teveel. Mijn complimenten!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Wat een fijne ervaring! We hadden één avondje in Enkhuizen en wat een geluk hadden we dat we hier terecht kwamen. Een warm en welkome ontvangst door oprecht vriendelijk personeel dat er alles aan doet het alle gasten naar de zin te maken. Het eten bestond uit verschillende gerechten die je telkens kunt bestellen. Dit pakte beter uit dan verwacht en we hebben er heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs. Een aanrader!
Carla G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Een ideaal restaurant om bv. met een groep te gaan eten niet zo zeer met z'n tweeën. Leuke afwisselende gerechtjes. zeer vriendelijke bediening.
Hannah B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Ontzettend aardig personeel, handig systeem met de lampjes (zo kan je aangeven of je nog iets wilt bestellen), eten was heeeerlijk!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het eerste gerecht wat wij bestelden was vissoep met div.soorten vis maar de vangst was zeker matig want dat
merkten wij in de soep want er zat zeer weinig of niets in.
Jammer want de rest van de gerechten waren heerlijk en leuk geserveerd.
Lida K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gerechten waren niet allemaal even lekker en goed als bij ons vorige bezoek, vooral de desserts vielen tegen en dat was jammer.
Aardige gastvrije bediening!
Fam G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten gerechten waren warm en goed van smaak.Goede bediening en sfeervolle inrichting de kinderen hebben er ook heerlijk genoten.Het was Top! Gr Fam Groot
B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wij hebben bijzonder genoten. Veel succes verder met jullie restaurant en concept. Wij zullen zeker wel weer eens terugkomen. Groet R.bezuur