Restaurant Twist

Amstelzijde 53 1184 TZ Amstelveen Nederland Kaart
31-203374427

Over het restaurant Restaurant Twist

Eten met een twist

Neem Indiase en Thaise gerechten, combineer dit met de westerse keuken en je hebt de heerlijke fusion gerechten van Twist. Klassiekers krijgen een Aziatische twist en zullen je blij verrassen. Een plek waar bekende gerechten een hele nieuwe dimensie krijgen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Twist

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Twist

Simone V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Op zaterdagavond hier gegeten met de AH-actie. Zeer vriendelijke ontvangst, geweldige locatie langs de Amstel. We vonden het net te fris om buiten te zitten, maar vooraan in de serre had je toch het gevoel buiten te zitten en kon je ook nog van het mooie uitzicht genieten. Voor de AH-actie was een beperkte selectie uit de kaart beschikbaar, maar meer dan voldoende keus en de gerechten waren heerlijk en de porties ook zeker prima. Echt een aanrader wat ons betreft!
S H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wij werden zeer gastvrij ontvangen, kregen duidelijke uitleg over de AH-actie en maakten vervolgens onze keuze uit de heerlijke Indiase en Thaise gerechten. Goede, betaalbare Sauvignon Blanc erbij en over de karafjes kraanwater werd zeker niet moeilijk gedaan. Altijd fijn. Kortom, prima avond gehad bij Twist.
David U.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Op een maandagavond hier binnengewandeld en het was een fantastische ervaring. Wat een heerlijke gerechten en een warme gastvrouw. Herinneringen aan onze vakantie naar Thailand kwamen naar boven en de smaken waren echt top. De vermoeidheid van een zware werkdag was zo vergeten en we gingen helemaal enthousiast naar huis.
Angel B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Erg lang moeten wachten op ons eten. Na een uur gevraagd waar het eten was. Toen werden we verteld dat we binnen 5 minuten geserveerd werden. Na kwartier nog steeds niet. De kip en het eten wat we hadden besteld was erg droog en niet lekker.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Gisterenavond bij Twist gegeten met drie vriendinnen. Het restaurant is sfeervol en ruim opgezet. Bediening supervriendelijk en behulpzaam (zeker die dame die ons bediende!!) en gaf goed advies over de gerechten. Heerlijk gegeten voor een hele redelijke prijs. Aanrader: de geroosterde lamsfilet met dito groenten. Terugkomertje!
Maria L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Alleen heb ik een extratje besteld, ik heb aangegeven dat ik vegetarisch en seafood eet, heb viskoekje besteld maar kreeg niet. Ik heb gereklameerd en zei hij gauw zit kip erin, hij heeft geen zin om te wijzigen. Wel teleurstellend als hij niet goed luistert. Ook kregen wij alleen een mango lassie, het duurde lang voordat de 2e kwam.
benmeulenbeld .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijke bediening maar fantasieloos voedsel dat heel weinig te maken heeft met Thais of Indiaas eten. Overigens volstrekt belachelijk dat ik moet doortikken tot ik minstens 120 tekens heb. Een krachtige korte statement is vaak beter dan oeverloos gezwets.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was lekker, maar niet bijzonder. Het lamsgehakt was wat kaal, een berg ui en een paar reepjes paprika, geen saus en droge witte rijst. De wachttijden tussen de gerechten was erg lang, we hadden om 19u gereserveerd om 21u was er nog geen hoofdgerecht en ben ik inmiddels helemaal slap van de trek. Wijn bijschenken zijn ze dan wel weer heel erg snel in en ze rekenen ook gewoon een heel glas als ze je halfvolle glas bijschenken. 15 euro voor naanbrood vond ik ook pittig. We waren 160 euro kwijt met 4 mensen. En dat vond ik te duur t.o.v. de kwaliteit van het eten.
john G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
uitstekende sfeer, gastvrij en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. Weer eens wat anders als het standaard eten.
Bediening was aardig en gezellig. Het eten verrassend. Sommige gerechten iets pittig, maar daar hou ik wel van. Het was een geslaagde avond voor ons. groet john en Petra
Melanie K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker eten, vriendelijke service, mooie locatie (zeker in de zomer, zo aan de amstel) prijs kwaliteit voldoende. We komen zeker terug
SOEREDJ S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Al met al was het goed alleen de wachttijden tussen voorgerecht tot aan het nagerecht was te lang. We kwamen zaterdag avond om 18.45 uur binnen en stonden om 22.45 buiten. Maar het was wel te begrijpen want het zat helemaal vol met grote groepen. Goede sfeer en leuk ingericht. Bijzonder dat je kon kiezen tussen Indiaas en Thais. Heerlijk gegeten.
Monq .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Uitleg over twist-systeem (lampje omdraaien dat op tafel staat als je wilt bestellen) ontbrak. Veel tijd tussen de gangen. Eten goed, Thais-Indiase twist. Zonder AH-restaurant bonnen zou de prijs-kwaliteit-verhouding niet evenredig zijn. Akoestiek lawaaiig als de zaak vol zit. Water alleen in fles te bestellen, jammer met dat pittige eten.
Redelijk tot goede ervaring al-om-al.
Sjoerd S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader en we komen een keer terug. Vis gerecht is top maar erg pittig. Bestel dus een halve liter van hun speciaal bier erbij.
tigerlily .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Eten: de smaken zijn prima. Het voorgerecht vonden we allen interessanter dan het hoofdgerecht, alsof ze daarmee meer durfden te experimenteren dan het hoofdgerecht. Het laatste was lekker, maar niet gedenkwaardig.

Ambiance: Het is een oud gebouw met grote balken aan de muren, hier een daar staan bankjes i.p.v. stoelen, wat wel leuk is. Wij hadden de pech dat er een enorm luide groep aan de tafel achter ons zat, zodat we elkaar niet meer konden horen. De akoestiek kan dus beter. Misschien een paar tapijtjes aan de muur?

Locatie: Tja, ik vind het een gat. Als je de straat inrijdt, ga dan niet rechtdoor, want daar mogen enkel vergunninghouders parkeren. Je moet direct een scherpe bocht naar rechts maken om vervolgens op een parkeerterrein te parkeren. Dit kost 8 euro! Voor een paar uurtjes dineren vind ik dit teveel. Het restaurant heeft dit wellicht niet in de hand, maar je krijgt er wel mee te maken, want elders parkeren zit er niet in.

Kortom: prima voor een avondje dineren, maar omdat het eten prima, maar niet gedenkwaardig genoeg was en het parkeren te duur is, blijft het voor mij bij een eenmalig bezoek.
Poot02 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gegeten via de restaurantactie. Prima keuzemenu, hoofdgerecht was super, voorgerecht ook erg lekker maar ons iets te pittig. Nagerecht prima.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij waren zeer vriendelijk ontvangen door de gastheer. Lekker gerechten, zowel uit de Thaise als uit de Indiase keuken. Jammer (voor Twist) dat het zo rustig was - verdiend meer klanten!
Irène G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Sfeer erg goed. Voorgerechten erg lekker. Van het hoofdgerecht - vis - was de groene currysaus erg heftig. Dat kan wel minder pittig. Geniet je ook van de saus. Verder voor herhaling vatbaar.
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten en ze maken het eten zo pittig als jij het wilt. Het decor is mooi, maar het was er echt veel te koud qua temperatuur. Daar moeten ze echt wat aan doen, want zo komen de mensen in de winter niet meer terug! De bediening is goed en vriendelijk.
Justine K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Erg lekker gegeten, maken het eten pittig als je van pittig houd... Zeer de moeite waard om te eten! Vriendelijke bediening
J S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijke fusion keuken: 1 indiaase chefkok en 1 thaise chefkok zorgen voor interessante en heerlijke gerechten. De indiaase en indonesiche bediening was heel vriendelijk en gastvrij, en konden goed adviseren over de pittigheid van de gerechten (eventueel past de kok de pittigheid aan als je dat wilt).
Wij waren met z'n vieren en allemaal hebben wij heerlijk gegeten in een fijne ongedwongen sfeer. Popadums van het huis, de porties waren ruim voldoende en de rijst en de heelijke frisse salade werden in overleg steeds aangevuld: uitermate gastvrij!
Wij gingen vrij laat aan tafel en gingen ook laat weg. Geen enkel moment hebben wij het gevoel gehad dat wij weggekeken werden: super vriendelijk.
Tip: hun zoete mango lassie is heerlijk bij pittig eten!

Dit restaurant is een echte aanrader en wij komen hier zeker weer terug!