Restaurant Twist

Amstelzijde 53 1184 TZ Amstelveen Nederland Kaart
31-203374427

Over het restaurant Restaurant Twist

Eten met een twist

Neem Indiase en Thaise gerechten, combineer dit met de westerse keuken en je hebt de heerlijke fusion gerechten van Twist. Klassiekers krijgen een Aziatische twist en zullen je blij verrassen. Een plek waar bekende gerechten een hele nieuwe dimensie krijgen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Twist

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Melanie K.
tigerlily .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Poot02 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gegeten via de restaurantactie. Prima keuzemenu, hoofdgerecht was super, voorgerecht ook erg lekker maar ons iets te pittig. Nagerecht prima.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij waren zeer vriendelijk ontvangen door de gastheer. Lekker gerechten, zowel uit de Thaise als uit de Indiase keuken. Jammer (voor Twist) dat het zo rustig was - verdiend meer klanten!
Irène G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Sfeer erg goed. Voorgerechten erg lekker. Van het hoofdgerecht - vis - was de groene currysaus erg heftig. Dat kan wel minder pittig. Geniet je ook van de saus. Verder voor herhaling vatbaar.
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten en ze maken het eten zo pittig als jij het wilt. Het decor is mooi, maar het was er echt veel te koud qua temperatuur. Daar moeten ze echt wat aan doen, want zo komen de mensen in de winter niet meer terug! De bediening is goed en vriendelijk.
Justine K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Erg lekker gegeten, maken het eten pittig als je van pittig houd... Zeer de moeite waard om te eten! Vriendelijke bediening
J S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijke fusion keuken: 1 indiaase chefkok en 1 thaise chefkok zorgen voor interessante en heerlijke gerechten. De indiaase en indonesiche bediening was heel vriendelijk en gastvrij, en konden goed adviseren over de pittigheid van de gerechten (eventueel past de kok de pittigheid aan als je dat wilt).
Wij waren met z'n vieren en allemaal hebben wij heerlijk gegeten in een fijne ongedwongen sfeer. Popadums van het huis, de porties waren ruim voldoende en de rijst en de heelijke frisse salade werden in overleg steeds aangevuld: uitermate gastvrij!
Wij gingen vrij laat aan tafel en gingen ook laat weg. Geen enkel moment hebben wij het gevoel gehad dat wij weggekeken werden: super vriendelijk.
Tip: hun zoete mango lassie is heerlijk bij pittig eten!

Dit restaurant is een echte aanrader en wij komen hier zeker weer terug!
Debbie T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
goede ontvangst, fijn personeel. Het eten en de wijn waren heerlijk, we hebben een top avond gehad ( klein min puntje was dat het er fris was).
M S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Met een groep van 12 man gegeten bij TwisT, we hadden een goede ontvangst met borrel aan de bar!

Mooie ruime tafel voor 12 man. 3 gangen menu laten samenstellen door de keuken waarbij we vooraf een heerlijke tom kha khai kregen die goed gevuld en echt super was.

Hoofd was shared dinning met verschillende gerechten zoals de chicken tikka massala (mild en romig), seekh kebab - lam uit tandoor, kip met cashew en een pittige vis met groene curry! Hierbij kregen we basmati rijst, salade en yoghurt.

Dessert mochten we kiezen en zelf had ik een kulfi - indiaas ijs met pistachio en die was ook heerlijk.

Wij hebben een leuke avond gehad en zal met partner ook zeker terug komen.
dgstruijk .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker gegeten via AH-restaurant actie. Aardig ingericht restaurant, zeer vriendelijke bediening en heerljk menu met pittige Thais/Indiase gerechten. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Elisabeth.net G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Met ah actie gegeten. Goede menukaart keuze. Gerechten waren okay maar we hadden meer verwacht. Dan vind ik de prijs €35echt veel te duur.
B. B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Onze eerste keuze qua Indiaas, elders in Amstelveen, zat vol en dus kwamen we hier terecht. De prijzen zijn hier redelijk fors voor een Indiaas/Thais restaurant. Twee keukens die qua smaak en cultuur overigens erg verschillend zijn, maar we besloten hen het voordeel van de twijfel te geven. De zaak was zo goed als leeg op een zondagavond. Hoewel er voldoende personeel beschikbaar was, duurde het even voordat we een tafel kregen toegewezen. Het personeel lijkt sowieso niet goed op elkaar ingespeeld en handelt erg onzeker. Er wordt veel overleg gevoerd met de manager/eigenaar. Bij het bestellen van een curry bleek het niet mogelijk om de rijst te vervangen door een naan brood. Jammer. Het eten 'en sich' is prima, maar van een Indiaas restaurant verwacht ik toch echt meer. Men had zich beter op Indiaas eten alleen kunnen focussen, dan ook nog allerlei - meer 'fusion' achtig - voedsel aan te bieden. Met een onvoldaan gevoel keerden we weer huiswaarts. Nee, dit nooit meer.
Mariella M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Erg lekker gegeten met AH actie. Het keuzemenu biedt genoeg mogelijkheden en we hebben er lekker en goed van gegeten, we zaten goed vol. Bediening was ontzettend vriendelijk en we kregen ook alle gelegenheid tot gezellig natafelen. Een absolute aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!
lvr .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Op een dinsdagavond bij Twist gegeten, het was er dan ook vrij rustig en de bediening had alle tijd voor ons. De gerechten kwamen vrij snel op tafel. De indiase gerechten waren smakelijk, de dalsoep vooraf was iets waterig, had dikker mogen zijn. Ook de kheer bij het nagerecht had van mij iets dikker mogen zijn.
P. C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Ik had als lunch gekozen voor een Cesar Salade. Deze was bijzonder smaakvol. De sla was lekker knapperig en de combinatie van de bacon met indian style gebakken kipfilet en dressing mag verassend genoemd worden. Het bord zag er mooi opgemaakt uit, je kan zien dat zij veel moeite doen om alle maaltijden mooi uit de keuken te laten komen. De bediening was keurig en alles werd goed uitgelegd. Ik ga hier zeker vaker eten.
Norma S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Op zondag gegeten met vriendin,Kassa € 82 .Ik ben zelf Hindoestaans/Surinaamse en dit eten kun je GEEN Thais/indiaans noemen. Mijn gerecht vis,curry, Thais eten zwemt niet!!)kokos zwom en de groente die erin had moeten zitten was nergens te vinden(slechts 3 blokjes courgete). Ik heb daar wat van gezegd,ook dat de kom sla bruin en niet fris zag. Zelf kom ik uit de horeca maar dit eten kan echt NIET!! dit had niets te maken met Thais en Indiaans . Tenslotte gestoomde groente besteld moesten wij ook nog een €5 voor betalen.Schandalig gewoon.

Heb de eigenaar de volgende dag gesproken had verwacht dat hij ons zou uitnodigen om het goed te maken,maar nee hoor!!
Zelf kom ik uit de horeca heb jaren voor meer dan 120 mensen gekookt tijdens congressen,ik zou mij schamen als ik dit soort voedsel zou bereiden en aan de mensen zou voorschotelen.

Voor de eigenaar een gemiste kans en voor mij,ons en vele anderen in mijn kringen NOOIT meer eten bij dit zeer slecht restaurant.

Advies aan de eigenaar zoek een volwaardige chef kok,of controleer je personeel, want allemaal 9 als cijfer voor recensies, ik heb mijn twijfels of dit wel eerlijk en oprecht is. IK DENK VAN NIET!!