Restaurant Twist

Amstelzijde 53 1184 TZ Amstelveen Nederland Kaart
31-203374427

Over het restaurant Restaurant Twist

Eten met een twist

Neem Indiase en Thaise gerechten, combineer dit met de westerse keuken en je hebt de heerlijke fusion gerechten van Twist. Klassiekers krijgen een Aziatische twist en zullen je blij verrassen. Een plek waar bekende gerechten een hele nieuwe dimensie krijgen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Twist

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Twist

Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Sfeervol restaurant. Was super rustig wat we niet begrepen want we hebben heerlijk gegeten. Aanrader!
Eduard A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben lekker gegeten Maar konden beperkt kiezen van de kaart en moesten €6.50 voor een gerecht extra betalen.
Ook merk je dat je met de AH zegel kaart apart in een ruimte zit.
Corine L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was goed. Niet heel bijzondererg gerechten. Bediening was minder goed op zaterdagavond.. veel moeten vragen om drankjes en lang moeten wachten op het nagerecht.
Ansvermaas T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Parkeren was een stukje verderop maar leverde een leuk wandelingetje langs de Amstel en een intro in de mooie oude dorpskern. Hartelijke ontvangst, ruime zitplaats, goede wijn. Duidelijke uitleg van de voor AH-actie beperkte kaart. Heerlijke gerechten, met zorg gepresenteerd. Vooral de vegetarische gevulde paprika was een verrassing van smaken en kruiden. Heerlijk gegeten, tempo goed op de gast afgestemd. Prijs iets hoger door het afwijken van het AH concept en een gezelschap van 3 personen, maar toch redelijk gezien de kwaliteit, met name van de hoofdgerechten en de vriendelijkheid van het personeel. En dan weer met een mooi wandelingetje en prachtige autorit voldaan naar huis.
Annelies G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen en de bediening was ook super vriendelijk. Zaten in de serre en hebben heerlijk gegeten.
joekvader .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We werden leuk welkom geheten en kregen snel een drankje geserveerd. Vlotte bediening, goede uitleg van het eten. En kregen aangevuld toen we meer sla wilden hebben. Attent en zeker aan te bevelen! Goede verhouding prijs/kwaliteit.
Marieke N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Mooie ligging aan de Amstel. Heel vriendelijke ontvangst en prima bediening, heel erg aardig en attent en service gericht. Naast al het Loetje gebeuren in Ouderkerk is dit restaurant een verademing. Het eten was zalig en heel veel keuze. Een aanrader voor mensen die van De Oosterse keuken houden of voor diegene die eens wat anders willen.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten op basis van de AH Restaurant actie. Prima uitleg van de mogelijkheden (ruime keuze, zelfs binnen de actie!). Aangename sfeer, mooie, smakelijke gerechten en attente, gezellige bediening. Wat wil je nog meer voor een avondje uit?
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Op zaterdagavond hier gegeten met de AH-actie. Zeer vriendelijke ontvangst, geweldige locatie langs de Amstel. We vonden het net te fris om buiten te zitten, maar vooraan in de serre had je toch het gevoel buiten te zitten en kon je ook nog van het mooie uitzicht genieten. Voor de AH-actie was een beperkte selectie uit de kaart beschikbaar, maar meer dan voldoende keus en de gerechten waren heerlijk en de porties ook zeker prima. Echt een aanrader wat ons betreft!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wij werden zeer gastvrij ontvangen, kregen duidelijke uitleg over de AH-actie en maakten vervolgens onze keuze uit de heerlijke Indiase en Thaise gerechten. Goede, betaalbare Sauvignon Blanc erbij en over de karafjes kraanwater werd zeker niet moeilijk gedaan. Altijd fijn. Kortom, prima avond gehad bij Twist.
David U.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Op een maandagavond hier binnengewandeld en het was een fantastische ervaring. Wat een heerlijke gerechten en een warme gastvrouw. Herinneringen aan onze vakantie naar Thailand kwamen naar boven en de smaken waren echt top. De vermoeidheid van een zware werkdag was zo vergeten en we gingen helemaal enthousiast naar huis.
Angel B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Erg lang moeten wachten op ons eten. Na een uur gevraagd waar het eten was. Toen werden we verteld dat we binnen 5 minuten geserveerd werden. Na kwartier nog steeds niet. De kip en het eten wat we hadden besteld was erg droog en niet lekker.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Gisterenavond bij Twist gegeten met drie vriendinnen. Het restaurant is sfeervol en ruim opgezet. Bediening supervriendelijk en behulpzaam (zeker die dame die ons bediende!!) en gaf goed advies over de gerechten. Heerlijk gegeten voor een hele redelijke prijs. Aanrader: de geroosterde lamsfilet met dito groenten. Terugkomertje!
Maria L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Alleen heb ik een extratje besteld, ik heb aangegeven dat ik vegetarisch en seafood eet, heb viskoekje besteld maar kreeg niet. Ik heb gereklameerd en zei hij gauw zit kip erin, hij heeft geen zin om te wijzigen. Wel teleurstellend als hij niet goed luistert. Ook kregen wij alleen een mango lassie, het duurde lang voordat de 2e kwam.
benmeulenbeld .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijke bediening maar fantasieloos voedsel dat heel weinig te maken heeft met Thais of Indiaas eten. Overigens volstrekt belachelijk dat ik moet doortikken tot ik minstens 120 tekens heb. Een krachtige korte statement is vaak beter dan oeverloos gezwets.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was lekker, maar niet bijzonder. Het lamsgehakt was wat kaal, een berg ui en een paar reepjes paprika, geen saus en droge witte rijst. De wachttijden tussen de gerechten was erg lang, we hadden om 19u gereserveerd om 21u was er nog geen hoofdgerecht en ben ik inmiddels helemaal slap van de trek. Wijn bijschenken zijn ze dan wel weer heel erg snel in en ze rekenen ook gewoon een heel glas als ze je halfvolle glas bijschenken. 15 euro voor naanbrood vond ik ook pittig. We waren 160 euro kwijt met 4 mensen. En dat vond ik te duur t.o.v. de kwaliteit van het eten.
john G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
uitstekende sfeer, gastvrij en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. Weer eens wat anders als het standaard eten.
Bediening was aardig en gezellig. Het eten verrassend. Sommige gerechten iets pittig, maar daar hou ik wel van. Het was een geslaagde avond voor ons. groet john en Petra
Melanie K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker eten, vriendelijke service, mooie locatie (zeker in de zomer, zo aan de amstel) prijs kwaliteit voldoende. We komen zeker terug
SOEREDJ S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Al met al was het goed alleen de wachttijden tussen voorgerecht tot aan het nagerecht was te lang. We kwamen zaterdag avond om 18.45 uur binnen en stonden om 22.45 buiten. Maar het was wel te begrijpen want het zat helemaal vol met grote groepen. Goede sfeer en leuk ingericht. Bijzonder dat je kon kiezen tussen Indiaas en Thais. Heerlijk gegeten.
Monq .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Uitleg over twist-systeem (lampje omdraaien dat op tafel staat als je wilt bestellen) ontbrak. Veel tijd tussen de gangen. Eten goed, Thais-Indiase twist. Zonder AH-restaurant bonnen zou de prijs-kwaliteit-verhouding niet evenredig zijn. Akoestiek lawaaiig als de zaak vol zit. Water alleen in fles te bestellen, jammer met dat pittige eten.
Redelijk tot goede ervaring al-om-al.