Restaurant Twins

Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wat een leuk restaurant is dit! Zijn na een lekkere wandeling in de buurt hier naartoe gegaan. Volgens mij net nieuwe eigenaressen, gezien de vernieuwde inrichting. Fris en toch gezellig.
Heb na een heerlijk voorgerecht (carpaccio), een lekker hoofdgerecht gegeten - ossenhaaspuntjes. Eten was ook mooi opgemaakt. Goede bediening en mooi uitzicht maken het helemaal af. Op de kaart ruim voldoende om terug te komen!
R. L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Tijdens ons verblijf in Ouddorp zaterdag middag met tweeën wezen lunchen. Erg mooie locatie direct aan het water met mooi zicht op de surfende en zeilende medemens. Groot terras buiten en ook binnen ruim opgezet.

De bediening was vriendelijk maar moest voor ons gevoel wel iedere keer worden aangesproken voordat zij actie ondernam. Iets meer initiatief van hun kant zou prettig zijn.

Mijn vrouw koos voor de Club sandwich, deze was belegd met gemarineerde kipfilet, krokante bacon, ei, tomaat, komkommer, ijsbergsla en een frisse dressing. Lekker maar de sneeën brood waren erg dik.
Zelf koos ik voor de Twins tosti, een tosti met 2 boerenboterhammen met ham, kaas en tomaat overgoten met bechamelsaus. Volgens de bediening moest deze in de oven om de bechamelsaus over de tosti te laten smelten en bruin te laten worden. Jammer dat hij veel te snel werd opgediend, de tosti was op zijn hoogst lauw.
De koffie was lekker maar maakte het bovenstaande niet goed.

Al met al een mooie locatie met matig eten en vriendelijke bediening die weinig initiatiefvol is. Weliswaar wel tegen een redelijke prijs maar wat ons betreft kan dit met weinig inzet vele male beter.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Visweek, waarbij een mooi menu geserveerd werd. Lekker gegeten. Broodplankje vooraf ook erg lekker. Er werd met de snelheid van de gerechten rekening gehouden met onze dochter van 1, waardoor we toch het hele menu hebben kunnen proeven.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Door de goede recensies nieuwsgierig geworden maar het was een teleurstelling, 1 keer en nooit weer!
Eten zeer matig, ongezellig, een soort vreetschuur.
Bediening matig, kreeg soep zonder lepel bijvoorbeeld.
Dan was de dollen beer vele malen beter!
Steffan K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Zeer trage en onprofessionele keuken. Soep is Unox soep, zelfde smaak, textuur en ingrediënten. Spijtig. Tomatensoep maken is niet zo heel moeilijk hoor.
Giel H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Ere wie ere toekomt! Dit restaurant heeft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. De service is uitermate goed en ook de inrichting is leuk.
Eeeten .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Heerlijk eten maar niet duur, vandaar de 9 voor het eten. De gekookte mosselen in witte wijn waren veel lekkerder dan bij menig ander restaurant. De smeersels bij het brood waren ook erg lekker. De bediening is heel vriendelijk, gastvrij, vlot en gezellig. De locatie is mooi aan het water en met een flink terras.
Ik kom hier heel graag nog eens terug voor de mooie locatie en het heerlijke eten.
Annemarije V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Hele aardige en goede bediening...
Het eten was er snel en smaakte prima!
Interieur vond ik niet zo, maar dat is smaak gebonden...was verder keurig en schoon.
Heel vriendelijk voor kinderen...
Echt een aanrader!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Omdat een ander restaurant vol zat kwamen we onverwacht bij Twins terecht. Daar hebben we geen spijt van gekregen. Het eten was lekker en meer dan voldoende. Het uitzicht is prachtig. De bediening vlot. Al met al een prima zaak om te eten en nog eens terug te komen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Afgelopen zondag hier even naartoe geweest voor een drankje op het terras. Daar heb je het mooiste uitzicht van Goeree. En het is er, zeker met windstil weer, heerlijk vertoeven. Door de heerlijke luchten uit de keuken toch verleid om wat te eten te nemen. Ik koos voor de heerlijke burger met BBQ saus en veel extra's.
Het was heerlijk en zo groot dat ik het haast niet op kreeg.
Mijn partner koos voor het heerlijke ijs, waar Twins om bekend staat, met vers fruit. Ook dat was heerlijk maar het fruit bestond alleen uit aardbeien. Daar zou best wat mango, meloen of andere vruchten bij gedaan kunnen worden.
Opnieuw een heerlijke avond in het zonnetje. Bedankt en tot snel
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Onlangs hebben we hier gegeten. De ontvangst was heel vriendelijk. We mochten kiezen of we op het terras of binnen wilden zitten. We zijn begonnen op het terras. We wilden graag vanwege het fraaie weer starten met een lekker aperitief. Ik bestelde een Hugo, maar kreeg de indruk dat dit geen eigen mix was maar iets wat kant en klaar uit een fles kwam.

Toen het wat frisser werd, was het geen probleem om binnen plaats te nemen. Het restaurant is sinds de overname wat aangepast, er zijn modernere kleuren gebruikt.

De kaart is ietwat aangepast, een aantal gerechten van d'n Dolle Beer staan er nog op. De favoriet saté is helaas van de kaart gehaald, terwijl deze juist heel goed en niet alledaags (voor een saté) was. Als hoofdgerecht hadden we allebei Ossehaaspuntjes, mijn man medium-rare en ik medium. Helaas waren de puntjes bij beiden niet medium, maar meer tegen "well done" aan. Jammer.

De locatie is prachtig, het personeel ontzettend vriendelijk, maar wij vonden de kwaliteit van de gerechten wat tegenvallen.
Ronald O.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Vandaag met de Stichting Ambulance Wens hier, tijdens het vervullen van een wens, geweest voor een lunch. Bij aankomst met een brancard werden wij zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Het was zelfs mogelijk om iets buiten de kaart te bestellen en ook niet onbelangrijk het eten was perfect.
Beste heer/mevrouw,

Wij vonden het heel bijzonder om jullie te ontvangen. Heel fijn deze feedback! Wij wensen jullie vele sterkte toe.

Met hartelijke groet,

Safira & Esmiralda Alstede
The TWINS
Franky-R .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Voor het eerst, en zeker niet voor het laatst, bij Restaurant Twins gegeten. Een Vispotje om je vingers bij af te likken. En natuurlijk met een heerlijk passend glas wijn. Als je van vis houdt, moet je dit zeker een keertje ervaren.
Mijn disgenote had de ossehaaspuntjes en die waren ook al perfect bereid.
En wat een fijne meiden die tweeling. Vriendelijk en alles tot in de puntjes verzorgd.
En als je van Gin houdt, ze hebben heel veel varianten en weten ook veel over Gin.