Restaurant Twins

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Twins

Niek W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het was op een zaterdagavond erg druk, vol. De tafeltjes staan vrij dicht op elkaar. De bediening is heel vlot, maar het wel is wat onpersoonlijk als je steeds iemand anders aan je tafeltje krijgt. Ik at gebakken mosselen. Prima gebakken maar de saus was wel erg overheersend. De tongschar was goed vers maar zonder enige fantasie bereid.
Helenamariacoomans .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Al zo vaak geweest. Altijd goed. De tweeling altijd vriendelijk en opgewekt. Houden rekening met speciale wensen.
Lekkere grote glazen wijn. Prijs kwaliteit zeer goed.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Op eerste paasdag hier gebergten met een groep van 6. De ontvangst was erg hartelijk en wij kregen een mooie tafel bij het raam met een geweldig uitzicht over de Grevelingen. De kaart bood mooie gerechten en werd nog aangevuld met diverse gerechten van het krijtbord. Ik koos als voorgerecht krokant gefrituurde gamba’s met pompoendip. Heerlijk en mooi geserveerd. Het hoofdgerecht was de Twinsburger die erg lekker, en meer dan voldoende groot, was. Als deser koos ik voor een heerlijke schuimijstaart. Ook lekker. De gerechten van de anderen waren ook lekker en mooi opgemaakt. Het jonge, maar zeer vriendelijke, personeel was zeer attent en heeft mede gezorgd voor een heerlijk avondje uit in Ouddorp.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Zeer goede bediening en uitstekende keuken. Toffe en zeer nette eigenaars. Een echte aanrader.Klantvriendelijk,ons zien ze zeker terug.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Op een zaterdagavond met groep van 8 personen. De zaak niet helemaal vol maar wachttijd op voorgerecht meer dan een uur! Kan uiteraard gebeuren dat er iets mis gaat in de keuken maar zou leuk zijn als er dan bijvoorbeeld even een stokbroodje op tafel gezet wordt om het wachten iets te veraangenamen. De voor- en hoofdgerechten verder prima van smaak. Alleen de ossehaaspuntjes liggen in zoveel saus dat je geen patatje op je bord kan leggen zonder dat dat doordrenkt. Misschien apart bordje een idee? Verder prima gegeten en gedronken. Dus alleen jammer van de lange wachttijd op het voorgerecht.
Pien V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Fantastisch eten. Vispannetje is een aanrader! Vriendelijk en attente bediening. Niets is teveel. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Jane V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Meerdere keren zijn wij met de familie gaan eten in dit restaurant, ditmaal voor het eerst onder de nieuwe eigenaar. Dit restaurant heeft een klein speelhoekje voor kinderen, ideaal als ze op hun eten moeten wachten.
Het restaurant was druk, maar nog niet vol. Helaas hebben wij dramatisch lang (1,5 uur) op ons eten moeten wachten. We hadden bewust geen voorgerecht, maar alleen hoofdgerecht en dessert. Op de menukaart is niet heel veel keus, maar voor de keuken zou dit beter behapbaar moeten zijn zou je dan denken.
Gasten die later binnenkwamen werden eerder bediend dan wij, dat zou niet mogen. Het leek alsof de keuken moeite had om grotere groepen te bedienen.
Toch maar even stokbrood besteld voor de ergste honger (1 broodplankje bestaat uit 6 stukjes vers brood en 3 smeersels). Bediening heeft een afwachtende houding, maar als je zelf ergens om vraagt, reageren ze heel snel en vriendelijk.
Het hoofdgerecht was redelijk en smakelijk, maar niet goed warm. De porties zijn niet erg groot (voor de grote eters onder ons ;-)
Mooie locatie gelegen aan strandje, je zit redelijk ruim en comfortabel in het restaurant.
Al met al nog wat verbeterpunten, daarom een magere voldoende. Volgende keer beter!
Ineke F.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Een hartelijke begroeting, vriendelijk personeel en een persoonlijke touche van de twee gastvrouwen maken een middag of avond bij Twins compleet. Een gevarieerde kaart en de extra keuze van het 'krijtbord' geven voldoende mogelijkheden om aan ieders smaak tegemoet gekomen. De keukenbrigade weet naast bijzondere smaakcombinaties,waarbij vaak streekproducten worden gebruikt, de gerechten op een speelse manier te presenteren. Zowel voor de lunch als voor het diner een super locatie. Aanrader!
Ar B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heel vaak geweest in dit restaurant, onder de vorige eigenaar. En was onze favoriet. Was nu erg slecht, komen hier waarschijnlijk niet meer. Bediening afwachtend. Eigenaar een half uur praten met vrienden, gasten en andere tafels laten wachten. Stokbrood serveren duurde 30 minuten. Hoofdgerecht was koud en om drankjes moest je vragen. Nee teleurstellend tegen geen geringe prijs. Het was vandaag niet druk, circa 5 tafels met circa 7 man voor de bediening en het liep niet. Jammer!
kok T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
superleuke tent, goede sfeer relaxed en ontspannen. Het eten was goed vers en smaakvol . Top uitzicht op het strand! Voor herhaling vatbaar
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Tijdens ons autoritje naar huis afgeslagen richting stoomtrein waar deze eetgelegenheid is gevestigd. De tweeling zorgt dat je je thuisvoelt. Fraaie ligging, kijkend over de Grevelingen. Beiden de Thaise pompoensoep, lekker pittig. De geitensalade en de bavette als spies met wintergroenten en friet en aardappelgarnituur prima. Als dessert tiramisu. Niet opvallend geserveerd, maar wel smaakvol. Leuke gelegenheid, het was niet erg druk op deze donderdagavond, om een hapje te eten.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wat een leuk restaurant is dit! Zijn na een lekkere wandeling in de buurt hier naartoe gegaan. Volgens mij net nieuwe eigenaressen, gezien de vernieuwde inrichting. Fris en toch gezellig.
Heb na een heerlijk voorgerecht (carpaccio), een lekker hoofdgerecht gegeten - ossenhaaspuntjes. Eten was ook mooi opgemaakt. Goede bediening en mooi uitzicht maken het helemaal af. Op de kaart ruim voldoende om terug te komen!
- -.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Tijdens ons verblijf in Ouddorp zaterdag middag met tweeën wezen lunchen. Erg mooie locatie direct aan het water met mooi zicht op de surfende en zeilende medemens. Groot terras buiten en ook binnen ruim opgezet.

De bediening was vriendelijk maar moest voor ons gevoel wel iedere keer worden aangesproken voordat zij actie ondernam. Iets meer initiatief van hun kant zou prettig zijn.

Mijn vrouw koos voor de Club sandwich, deze was belegd met gemarineerde kipfilet, krokante bacon, ei, tomaat, komkommer, ijsbergsla en een frisse dressing. Lekker maar de sneeën brood waren erg dik.
Zelf koos ik voor de Twins tosti, een tosti met 2 boerenboterhammen met ham, kaas en tomaat overgoten met bechamelsaus. Volgens de bediening moest deze in de oven om de bechamelsaus over de tosti te laten smelten en bruin te laten worden. Jammer dat hij veel te snel werd opgediend, de tosti was op zijn hoogst lauw.
De koffie was lekker maar maakte het bovenstaande niet goed.

Al met al een mooie locatie met matig eten en vriendelijke bediening die weinig initiatiefvol is. Weliswaar wel tegen een redelijke prijs maar wat ons betreft kan dit met weinig inzet vele male beter.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Visweek, waarbij een mooi menu geserveerd werd. Lekker gegeten. Broodplankje vooraf ook erg lekker. Er werd met de snelheid van de gerechten rekening gehouden met onze dochter van 1, waardoor we toch het hele menu hebben kunnen proeven.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Door de goede recensies nieuwsgierig geworden maar het was een teleurstelling, 1 keer en nooit weer!
Eten zeer matig, ongezellig, een soort vreetschuur.
Bediening matig, kreeg soep zonder lepel bijvoorbeeld.
Dan was de dollen beer vele malen beter!
Steffan K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Zeer trage en onprofessionele keuken. Soep is Unox soep, zelfde smaak, textuur en ingrediënten. Spijtig. Tomatensoep maken is niet zo heel moeilijk hoor.
Giel H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Ere wie ere toekomt! Dit restaurant heeft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. De service is uitermate goed en ook de inrichting is leuk.
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Heerlijk eten maar niet duur, vandaar de 9 voor het eten. De gekookte mosselen in witte wijn waren veel lekkerder dan bij menig ander restaurant. De smeersels bij het brood waren ook erg lekker. De bediening is heel vriendelijk, gastvrij, vlot en gezellig. De locatie is mooi aan het water en met een flink terras.
Ik kom hier heel graag nog eens terug voor de mooie locatie en het heerlijke eten.
Annemarije V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Hele aardige en goede bediening...
Het eten was er snel en smaakte prima!
Interieur vond ik niet zo, maar dat is smaak gebonden...was verder keurig en schoon.
Heel vriendelijk voor kinderen...
Echt een aanrader!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Omdat een ander restaurant vol zat kwamen we onverwacht bij Twins terecht. Daar hebben we geen spijt van gekregen. Het eten was lekker en meer dan voldoende. Het uitzicht is prachtig. De bediening vlot. Al met al een prima zaak om te eten en nog eens terug te komen.